Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.325539, vloženo 11.08.2008 15:48:27 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Bojíte se rakoviny?
Je naprosto jasné, že může potkat kohokoliv v jakékoliv době... nelze jí účinně předejít, ani jí vyléčit ... a tak se ptám, jak se s touto hrozbou vypořádáváte vy .... ????
Řešením je asi na to nemyslet a neřešit to, když jsme zdraví, ale na druhou stranu se s tím setkáváme každou chvíli, takže bychom se nad tím měli zamyslet
 Carthaginis Muž19 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
07.09.2008 18:35:06
...........
 U-r-v-i-s-u Muž45 Kategorie
12.08.2008 14:08:37
Bojím
 Jilly Žena24 Kategorie
12.08.2008 10:45:27
já věřím tomu, že tyhle nemoci jsou psychického původu (hromadění zlosti atd), takže ne, nebojím.. a i kdyby přišla, tak stejně an něco musím umřít.. spíš sjem se bála, jak už tu někdo psal, jak mi doktoři řekli podezření na cukrovku.. a tu v rodině opravdu máme :( naštěstí jsem ale pak přestala mít příznaky, protože jsem držela bezcukrovou dietu
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
12.08.2008 08:13:26
Ani ne. Někdy si smrt přeju, nebaví mě to tu.
 migrid.
12.08.2008 01:38:55
Jo, bojím. Pořád na to myslím, teď jsem zapoměla a tohle mi to připomělo. V rodině ji nikdo neměl. Nevím, proč, ale strašně se jí bojím...
 EnviousPrincess Žena14 Kategorie
12.08.2008 01:32:53
Bojím. Rakovinu považuju za nejhorší ze všech nemocí. Jednak je opravdu HODNĚ rozšířená, jednak má rychlý průběh.... Nejvíc mi na tom ale vadí ten způsob "léčby". Kdybych měla rakovinu, snad to radši ukončím rovnou než podstupovat příšernou chemoterapii s nejistým výsledkem.
 Někdo mě zná.
12.08.2008 01:13:13
Ano, odmalička. Nicméně nesouhlasím s tím, že to nejde vyléčit.
 Zildjian Muž41 Kategorie
12.08.2008 00:12:32
Rakovinu mají skoro všichni. Rozdíl je jen v tom, že to někdo ví a jiný ještě ne.
 jan wat Muž Kategorie
11.08.2008 22:54:50
Nebojím... kdybych byl ve skutečně vážném ohrožení zdraví, spáchal bych s naprostým klidem v duši sebevraždu. Pracoval jsem delší čas v nemocnici, kde jsem k takovému poznání dozrál. Vím, jak těžké a nepříjemné je pozvolna umírat, odmítám něco takového podstoupit.
 ID Urvisu
11.08.2008 22:24:37
Mám z ní strach. Ne z toho, že bych ji mohla mít taky, zatím na mě tyhle starosti nepřišly, spíš z toho že ji chytne někdo blízkej...Mělo ji u nás už tolik lidí...když někdo zemře v okolí většínou je to jen na rakovinu a vím že když ji někdo chytne, je tak strašně malá naděje na vyléčení, jen co vím z naší rodiny, že mi to opravdu nahání hrůzu.
 Zuzitka Žena22 Kategorie
11.08.2008 21:14:59
Já se nebojím .. zatím .. i přesto, že u nás v rodině ji mělo hodně lidí.
 Lucianna Žena Kategorie
11.08.2008 21:04:40
Nebojím, mám už cukrovku a na něco umřít přece musím
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
11.08.2008 20:52:02
v rodinné anamnéze nikdo rakovinu neměl.. spíš jiné problémy jako cholesterol, cukrovku atd....
 Anathea Žena18 Kategorie
11.08.2008 20:48:06
Je spousta dalsich nemoci, ktery bych mohla mit.. ne, nebojim, strachem bych si nepomohla.
 Írime Aranel Žena20 Kategorie
11.08.2008 20:31:51
Ne nikdo v naší rodině to neměl.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
11.08.2008 20:31:14
Abych byla upřímná.. tak ano, rakoviny se bojím a taky si myslím, že na ni umřu, vždyť dneska má raka každej druhej.
Smajlík  Anaya Žena22 Kategorie
11.08.2008 20:13:02
Rakoviny se nebojím, kdybych se měla bát všeho, co se mi může ale nemusí stát, tak bych snad ani nemohla žít... ani vyjít na ulici, aby mě nepřejelo auto, ani si něco uvařit- co kdyby bouchl plyn...
 dum-du-dum Žena26 Kategorie
11.08.2008 19:56:14
Na tohle nemyslím. A to moje babička i prababička z otcovy strany umřely na rakovinu. Obě měly něco přes pětapadesát let. K čemu by mi to bylo, kdybych nad tím dumal? Stejně bych to neodvrátil.
Smajlík  Researcher Muž81 Kategorie
11.08.2008 19:49:15
U nás se umírá na jiný choroby.

A i kdyby, tak se nechci dožít stařecký demence a ústavu... A na něco stejně umřeš, tak co. Blbý je akorát, když jí dostaneš mladej, ale tomu se dá podle mně dost předcházet.
 Lady Light Žena20 Kategorie
11.08.2008 19:33:17
Nebojím. Jednou přece umřít musím....
Smajlík  Andy1209 Žena23 Kategorie
11.08.2008 19:18:56
Ničím se nebojím, budu moc rád, když zemřu přirozeně. Spát navždy, dokud mě nevezme ten, co je právě nahoře. :-)
 Rychlonožka Muž25 Kategorie
11.08.2008 18:37:24
Já se nad tímhle tématem vůbec nezamýšlím.. Člověk, když se takhle něčeho bojí, tak si to k sobě přivolává..
 Only hope Žena28 Kategorie
11.08.2008 18:34:55
Kdybych se měl bát všeho nepříjemného, co mi hrozí a může způsobit smrt, byl bych dávno strachy mrtvý... A na smrt jsem si už jednou sáhl - ani to v té fázi nebolelo...
Smajlík  Robert Gortz Muž31 Kategorie
11.08.2008 18:30:30
Osobne sa nebojím. Len nechcem, aby ju mal nikto blízky.
 to je 2 Muž30 Kategorie
11.08.2008 18:17:39
Nerweilen: "V rodině ji máme (jako asi v každé rodině)" - co to sakra znamená?
 cmos Muž35 Kategorie
11.08.2008 17:28:19
Scathia: Říkala jsem, že tobě to nevysvětlím. Klidně žij dál statistikou.
 Ušatá Kočka Žena20 Kategorie
11.08.2008 17:25:23
Ušatá Kočka: zjisti si od doktorů, jak obrovskou šanci má ta tvoje známá mít další nádor...

Btw. jedna věc ze sta. V dnešní době v takřka celé stravě konzumuješ karcinogeny (i v ovoci a zelenině) a ještě jedna statistika z biologie, každýmu člověku se v těle DENNĚ vytvoří až 10 karcinogenních buněk. Tělo je v ideálním případě zlikviduje, stačí ale jen jedna jediná droboučká chybička jeden jediný den a rakovina je na světě. To je holá smutná pravda a sebepozitivnější myšlení ji nezvrátí....
 Scathia Žena25 Kategorie
11.08.2008 17:11:24
V rodině ji máme (jako asi v každé rodině) sestra měla rakovinu prsu, teta myslím taky, babička mi umřela na rakovinu...ale sestra i teta se vyléčily, jsou v pořádku. Rakovině sice nejde do důsledku předejít, ale jde to ovlivnit životním stylem (nekouřit, nepřežírat se, nechlastat...). Navíc pokud se na to přijde včas, jsou lepší šance na vyléčení.
Já se víc bojím toho Němce, co schovává starým lidem věci.
 Nerweilen Žena21 Kategorie
11.08.2008 16:57:04
Carthaginis: Mně přimo ne, to máš pravdu. Ale jedna dlouholetá přítelkyně naší rodiny rakovinu měla. Doktoři jí nedávali šaci, léčba nezabírala. Ona to nevzdala, hledala jiné cesty a vyléčila se. To pro mne jako důkaz stačí, chápu, že pro člověka, kterému někdo umřel, to stačit nebude.
 Ušatá Kočka Žena20 Kategorie
11.08.2008 16:53:18
Ušatá Kočka: No nejsi svatá .... takže je to vlastně jedno, jak tě kdo nazve .... může ti to být líto, ale jediný, co proti tomu zmůžeš je dokázat opak .... Možná seš inteligentní slečna a jedinou chybou je, že ti ta nemoc ještě nezkřížila cestu, takže nevíš, jaké to je nemít šanci ... jen pro příklad, jedna dáma se zdravým životním stylem měla nějaké problémy, které se vlivem chybné léčby zvrtly v metastazující fázi rakoviny .... šance na vyléčení? směšné ....
 Carthaginis Muž20 Kategorie
11.08.2008 16:49:58
Bojím. V rodině ji máme všude. Tátova máma zemřela na rakovinu ledvin, mámini rodiče oba na rakovinu tlustého střeva, resp. konečníku. Dědova sestra zemřela na rakovinu prsou. Bojím se, ale snažím se jíst zdravě, cvičit a hlavně na to nemyslet. I když to je těžký, protože jsem se o babičku před smrtí starala. Ženská z vesnice, co měla vždycky kolem 80 kg, živila se zdravě z vlastní zahrádky.. Umřela jako kost a kůže a měla něco málo přes 40 kg. Bojovala víc jak 2 roky a pohřbívali jsme ji na máminy a tetiny narozky...

Jop, mám strach
Smajlík  Zmrzlina Žena22 Kategorie
11.08.2008 16:47:46
Scathia: Životním stylem a myšlením, ale to bych ti asi nevysvětlila. A to že si tě najde - není nájemný vrah, aby tě chtěla dostat za každou cenu. Pokud víš proč přišla a vyvaruješ se toho, už se neobjeví. ( a ano, čekám, že mi řekneš, že jsem naivní a pokud možno i blbá a směšná)
 Ušatá Kočka Žena20 Kategorie
11.08.2008 16:47:06
Strach k vyléčení nepomůže, naopak zesiluje stres a stres jak známo snižuje imunitu, laicky řečeno.Prostě budu žít v klidu beze strachu, ale zároveň budu žít tak, abych snížil na co nejmenší míru riziko rakoviny,tedy nekouřit, nežít v domě, kde je v podloží radon atd.
 lopezz Muž38 Kategorie
11.08.2008 16:41:26
Ušatá Kočka: mohla bys nám laskavě vysvětlit, jak se dá rakovině předejít???!!!

A nikdy se z rakoviny nevyléčíš. Pokud neumřeš dřív na něco jiného.... Ona si tě najde
 Scathia Žena25 Kategorie
11.08.2008 16:25:35
Spíš se bojím angíny než rakoviny.
Navíc úspěšnost léčby rakoviny je čím dál vyšší a jakožto zdravotník předpokládám, že bych si na sobě varovných příznaků včas všimla. Ačkoliv: kovářova kobyla chodí bosa :)
 vesalia Žena27 Kategorie
11.08.2008 16:24:20
o tomhle tématu nerada mluvim, ale nevadí... měl ji můj táta, kůže.... bohudík se z toho dostal...
takže ano, bojim se... kdo by ne....
je fakt že čím dřív se na ni přijde, tím větší šanci na přežití máš....
a pak prevence, třeba rakovina kůže - jo, občas si sleduju, jestli se nějaký znamínko nemění a tak no,,.
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
11.08.2008 16:19:28
nj a vem si jaká je pravděpodobnost,že pojede nějákej ožralej vypatlanec v autě a vrazí to do tebe.....nad tím nemá cenu něják přemýšlet....zabít tě může mnohem víc nemocí než rakovina
 lempl probitej fází Muž20 Kategorie
11.08.2008 16:19:01
mámě před pár dny rakovinu zjistili takže vím že hrozí
 Bablowski Muž Kategorie
11.08.2008 16:15:49
...ale když jsme uvnitř zpovědnice, snad nebude vadit, když poodhalím soukromí blízkých osob - v mém okolí má prozatím léčba rakoviny úspěšnost 50%.
Smajlík  Odpočinek Muž52 Kategorie
11.08.2008 16:14:28
Nemyslím na ni. A když se porozhlédnu po rodině, tak spíš umřu na infarkt nebo mrtvici.
 lupita Žena29 Kategorie
11.08.2008 16:14:07
Dělá ti dobře nadávat lidem na netu?
 Ušatá Kočka Žena20 Kategorie
11.08.2008 16:13:12
goralka: Nj ... .vždyť víme, že lze očkovat proti rakovině děložního čípku, že lze mnohé formy zachytit v raném stádiu ... ale myslím, že je to spíše o štěstí, neboť já mám zcela jiné zkušenosti
 Carthaginis Muž20 Kategorie
11.08.2008 16:12:29
Scathia-->> Moje babička ji má taky...
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
11.08.2008 16:11:10
Vzhledem k tomu, že ji má můj táta, tak se s tím těžko peru :-(
 Scathia Žena25 Kategorie
11.08.2008 16:08:56
limon: pozitivní myšlení nepřináší pokrok

Goralka: Už to tak bude
 Carthaginis Muž20 Kategorie
11.08.2008 16:08:03
A mimochodom, napriklad pri rakovine hrubeho creva sa bezne uz robia geneticke vysetrenia a u koho sa potvrdi vysoka pravdepodobnost, ze ju chyti, vdaka svojmu genofondu, je prisne sledovany. Kamaratka mi zhodou okolnosti robi presne v labaku, kde sa to vyhodnocuje, takze nieco malo mi o tom povedala. A kazdy blb vie, ze ked sa cokolvek podchyti v zaciatku, ma velku sancu na vyliecenie.
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
11.08.2008 16:06:14
Ja to neresim.
 pacalaloca Žena19 Kategorie
11.08.2008 16:05:10
Aha takze som priblbla ked poznam minimalne 6 ludi v mojom okoli, ktori sa z rakoviny vyliecili a nevratila sa ani po piatich a desiatich rokoch ze ano. Ach boze. POznam aj par, ktori na nu zomreli. Nikto si choroby nevybera ale jak niekto moze tvrdit ze sa neda vyliecit, to nikdy nepochopim.
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
11.08.2008 16:04:58
.
Smajlík  Lusiikamini Muž Kategorie
11.08.2008 16:04:46
ne, protoze negativni mysleni prinasi realne nemoci
 limon
11.08.2008 16:02:36
kopr : Jistě, ale nehodám, otravám, úrazům lze předcházet .... to jenom přiblblá Ušatá kočka a goralka jsou přesvědčeny, že si lze vybrat svůj genofond ....

Vám se zdá lečba úspěšná, vykazuje-li úmrtnost 30-90%
 Carthaginis Muž20 Kategorie
11.08.2008 16:01:58
Já na ni nemyslím a neřeším to. Kdybych se měla bát všeho, co by mě mohlo potkat, musela bych se zbláznit.
 vjoo Žena43 Kategorie
11.08.2008 15:58:27
kazdy normalny clovek sa takych veci boji..ale nenechava sa tym deptat a zije svoj zivot naplno......a niet nad prevenciu.....
 karina reeves Žena Kategorie
11.08.2008 15:57:19
proti rakovině bojuju s LSD .... a musím říct že to pomáhá



:D
 poi
11.08.2008 15:57:16
Nevim, nad čim se chceš zamejšlet. Kdybych měl myslet na všechny existující nemoci, kterejma bych moh onemocnět, tak nebudu dělat nic jinýho. Jinak rakovina se samozřejmě vyléčit dá, ale než podstoupit nějakou chemoterapii, u který ani neni jistý, jakej bude výsledek, tak se radši rovnou zabiju.
 dobytek Muž25 Kategorie
11.08.2008 15:56:24
kostelnice-->> Proč? Vždyť tě přece bůh spasí, a ty půjdeš do nebe. A abys cítila bolest, to on přece nedovolí, ne?
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
11.08.2008 15:52:50
Nesouhlasím - jde jí předejít i ji vyléčit.
 Ušatá Kočka Žena20 Kategorie
11.08.2008 15:52:45
Teď už z rakoviny strach nemám, ale ještě před několika lety mě ta nemoc přímo děsila.
 kostelnice Žena34 Kategorie
11.08.2008 15:52:00
Obávám se bezmocnosti a závislosti na druhých. A to se netýká jen rakoviny.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
11.08.2008 15:51:00
a také se ještě zamyslet nad tím kolik je nehod a otravy se žrádla a pracovních úrazů a sebevražd a vražd a....
 kopr Muž10 Kategorie
11.08.2008 15:49:49
Kto povedal, ze rakovinu nejde vyliecit? :-O
Smajlík  goralka Žena29 Kategorie
11.08.2008 15:49:31
No u nás v rodině to má každý, a je to dědičný takže...

Už jsem se s tím smířil.
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist