Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.708130, vloženo 11.03.2013 22:13:51 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Proč jsou nejbohatší lidé
největší držgrešle? Jde o to, že mi přijde šílené, že ti lidé z profesí, které jsou obecně placeny jako jedny z nejlíp, vždy co nejvíc sdírají lidi, kteří k nim chodí na praxe. Například já studuju práva a vždy jsem chodívala na praxi zadarmo, stejně jako naprostá většina mých spolužáků A proč? Protože praxi potřebujeme, což jsou si advokáti vědomi a vědí, že když nebudete makat zadarmo vy, tak za dveřmi stojí dalších 20 lidí, kteří ano. Nehledě na to, že advokátní koncipienti mají absolutně mizerné platy (znám i případ, kdy to někdo dělal zadarmo) a hází se na nich samozřejmě ta nejhorší práce. A to to trvá tři roky.
To stejné u veterinářů, ještě jsem neslyšela o někom, kdo by praxoval za peníze.
A můžeme pokračovat dál a dál.
Přitom tito lidé si žijí jako prase v žitě a určitě by je to nějak nezatížilo, kdyby si trochu považovali cizí práce a zaplatili ji.
A ke všemu třeba lidi z učňáku mají za praxi zaplaceno (aspoň v mém okolí). A tady se určitě netočí takové peníze jako v advokátní kanceláři.
Čím to je, že čím bohatší člověk (všimla jsem si to i během práce, že čím je člověk bohatší tím spíš si nechá pro korunu koleno vrtat a řeší každý haléř) tím je to větší sdírač a naproti tomu lidé od řemesla dokážou ocenit cizí práci?
Tím negeneralizuji, vím, že to není obecné pravidlo, které platí pro každého, ale opravdu mi připadá, že to ve velké míře tak je a pěkně mě to štve. Je to prostě hnusné takto lidi využívat a zneužívat jejich horšího postavení.
 terezaitecka Žena22 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
12.03.2013 14:27:42
Věřím,že bohatí dají v součtu na charitu víc než chudí. Jestli někdo rozdává peníze, tak to není o tom, kolik má, ale o povaze člověka.
 Houp18 Muž99 Kategorie
12.03.2013 14:11:48
Asi proto, že kdo má hodně, chce ještě víc a já tomu věřím, že to tak opravdu je.
Ale ti, kteří jsou opravdu bohatí, tak nemají sebemenší důvod závidět druhým lidem, a to se mi právě líbí.
Smajlík  Slečna Důležitá Žena20 Kategorie
12.03.2013 10:32:23
Na praxi jsem na VŠ byla několikrát a nikdy jsem za to nedostala zaplaceno. Nechápu proč, nejsi zaměstanec, nejsi tam v žádbým zaměstnaneckým poměru, ale na praxi. Naopak bys ještě měla být ráda, že tam můžeš být. To jednak.
A jednak - moje praxe nebyly u právníka, ale v archivu, čili na místě, kde je to sice samej vysokoškolák, ale dělá toz lásky k povolání, s platem podprůměrný sekretářky, čili asi to nebude až tak o tom, že jsou bohatý právníci držgrešle.
Ty peníze se dají ivestovat líp, než do platu praktikanta a tobě ta praxe naopak může pomoci získat lepší zaměstnání a vydělat si mnohem víc, než bys dostala na praxi.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
12.03.2013 10:26:51
A proč by ti měl někdo platit víc, když zadveřma stojí dvacet dalších žadatelů?
Nauč se řídit autobus a dostaneš 25 hrubýho. Jestli ti nevoní znát pražské ulice a poslouchat rádiem vyhlášené objížďky, nadávky cestujících, že máš zpoždění... nebo jestli se nenaučíš ani ovládat auto a koukat do zrcátek... za co platit?
Nebo jako já - nauč se programovat v Javě a chtěj 60 000 nástupní plat.
 Trol
12.03.2013 08:29:00
Já vůbec nechápu, proč by vám měl někdo něco platit, když sama píšeš, že za dveřmi je fronta dalších 20 lidí, kteří to zadarmo dělat budou... To není otázka být/nebýt držgršle, ale normální inteligence - proč utrácet zbytečně více než je nezbytně nutné?
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
12.03.2013 08:27:21
Bohatí jsou bohatí, protože neutrácejí tam, kde nemusí. Kdyby dali něco každému za hezké oči, tak nezbohatnou. Princip šetřivosti u bohatých popisuje i nějaký článek 10 rozdílů mezi myšlením bohatých a chudých. A vidím to i ve svém okolí - lidi, kteří žijí od výplaty k výpaltě, nosí značkové oblečení a mají luxusní velké a vybavené byty. Když se jcih zeptám, zda unesou to riziko, že přijdou o práci a bůhvíco by dělali, jen pokrčí rameny a řeknou, že přece kvůli blbé době nebudou žít jako chudáci. To, že se praxuje zadarmo, je už jen mírný příznak téhle vlastnosti. Mě by třeba ani nenapadlo chtít za praxi peníze - platili mě svou odbornou supervizí. Na praxi jsem se naučila několikanásobně víc než na škole. To, že jiní spolužáci (v advokátkách) brali peníze, mě upřímně překvapilo (v Brně se na praxi v AK většinou praktikantům platí, resp. v naší AK určitě a myslím, že všichni spolužáci na praxi v AK peníze brali, samozřejmě takové drobné, třeba 60,- na hodinu..).
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
12.03.2013 01:15:15
neni nad to rikat hladovemu nezer...
 Vaas Muž Kategorie
11.03.2013 23:58:25
...*matouch* - nepletu si Tě s nikým, nevím kdo jsi...líbí se mi ta část o plazení zaměstnavatelů, asi si předplatím Tvé časopísmo o ekonomice, managementu a vztazích na pracovišti...občas i hrdé čekání na smrt může se ostatním jako pitomost zdáti...
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
11.03.2013 23:49:16
teh Ane5ta: možná si mě s někým pleteš. Nejsem teda moc útlocitnej, ale poklopec bych si nerozepínal :-)
Zastávám totiž názor, že opravdu v minimu případů je lepší čekat hrdě pod mostem na smrt. No, takže jasný, že hranice má každý. Ale ta představa mě vyděsila.

A jinak už delší dobu pracuju na tom, aby se přede mnou s rozepnutým poklopcem plazili zaměstnavatelé a já jen vybíral. Snad třeba tady na zpovědnici nějakého zaujmu :-)
Smajlík  *matouch* Muž44 Kategorie
11.03.2013 23:48:31
A Proč myslíš, že si žijí jako prasata v žitě? Rozhodně to nebude z dobroty srdce :D
 Filda568 Muž21 Kategorie
11.03.2013 23:42:04
...*matouch* - zájemců o místo je mnohem více, než pracovních míst...kdyby na to přislo, a ty jsi potřeboval do háku, tak si rozepneš poklopec a budeš se plazit po rozpáleném uhlí, abych měl robotu...
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
11.03.2013 23:23:48
Ane5ta: jasně, zmátlo mě právě to national geographic, které mi do toho moc nepasovalo :-)
jde především o to, že si všichni automaticky myslí, že kdo má kopu peněz, tak má prachů na rozdávání
Ano, tady mám taky dojem, že je to často vžitá představa :-)

Jinak každý kdo pracuje, musí dostat zaplaceno, byť je to stážista, pokud se ještě ohlížíme na morálku. A já bych se neuměl neohlížet. Bohatému je svědomi tohoto typu na obtíž.

Ale jinak nepopírám, že existují vyjímky. Bohatství vybudují a udrží i lidé, kteří nejsou lakomi, práce je baví, jen jsou zodpovědní na rozhazování...
 *matouch* Muž44 Kategorie
11.03.2013 23:18:27
Zaměstnanec je vždy jen otrokem vlastníka firmy a je jedno jaký obor.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
11.03.2013 23:12:11
Me prisela nabidka na 'praxi' s tim ze 2x do mesice si prijede zenska do mesta kde bydlim pro praci kterou pak bude vyrabet v produkt a pak to prodavat pod svou znackou mimochodem uplne nove vzniklou. a kdyz jsem se ji ptala co bych z toho mela tak mi odpovedela -preci uzasnou prilezitost jak se zviditelnit. to me dostalo do kolen! do nebes vychcana zenska ktera si myslela ze pro ni budu delat navrhy aniz by mi na oplatku cokoli nabidla-jako ucit se novym vecem apod. a o nejakem zviditelneni u prave zalozene znacky nemuze byt ani rec. tam clovek nevi ani do ceho jde, novejch znacek rocne vznika v anglii tisice a vetsina do par mesicu zanika.

Tahle 'moda' neplatit zacinajicim pisla ze zapadu mozna konkretne z anglie kde je to hojne zazity. ono je rozdil mezi 'ziksanim praxe dejme tomu maximalne 6 mesicu' a mezi ' lidskou otrocinou jako delani vic jak pul roku zadarmo' kde se predpoklada ze ucen uz nejake ty znalosti nasbiral a mel by mit narok aspon na minimalni plat. proto tu v anglii vznikl zakon ktery ilegalizuje praxe trvajici vic jak dva mesice tusim a pak ma ze zakonu narok na plat. ale vubec se to nezlepsilo protoze pak te vykopnou a naberou dalsiho.
ja az budu podnikat si nic takoveho dovolovat nebudu vim ze pokud se k zamestnanci chovas slusne s respektem a on nema pocit ze ho jen zneuzivas, tak se ti to vrati.
 Gazzapo.
11.03.2013 23:11:45
Jouda: souhlas. Jinak to nejde. Ale i ten který krade, musí to bohatství nějakým způsobem vydřít. Takže i on bude nejspíš lakomý.
Naopak protekční synáček, pokud se nepotatil a nezná jednoduché pravidlo, že šetřit se musí od píky, tak toho se peníze držet nebudou.
 *matouch* Muž44 Kategorie
11.03.2013 23:08:45
...*matouch* - tvým názorem nikdo nepohrdal, takže pozoruj dále...celá tahle diskuze je postavená na hlavu, jde především o to, že si všichni automaticky myslí, že kdo má kopu peněz, tak má prachů na rozdávání...nevidím ani nejmenší důvod, proč bych já měla své těžce vydřené peníze někomu dávat...obzvláště ne tomu, kdo by byl u mně ve firmě zaměstnaný jako stážista nebo praktikant, v USA a jiných zemích je bežné, že stážisti dostávají velké hovno a čeká se pouze na to, pokud se osvědčí...ne všichni lidi z učňáku a středních škol dostávají za praxe zaplaceno, například má střední škola dokonce přímo nařizovala institucím, kde jsme byli praktikovat, aby nám žádné peníze nedávali...zavádějící informace...pokud si autorka myslí, že všichni právníci, veterináři a tak dále jsou milionáři a topí se v penězích, tak jí to přeji...mohla by si propočítat, kolik stojí nakoupit nový strojek do zajetého kadeřnictví a kolik stojí nákupy veterinářských potřeb, pak se nebude divit že praktikanti nedostávají lováky...
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
11.03.2013 23:04:42
Kacířská myšlenka: Co když bohatí nejsou šetřiví, protože jsou bohatí, ale jsou bohatí, protože jsou šetřiví? Je to docela jednoduché. Když platíš víc, než musíš, a kupuješ věci, které nepotřebuješ, nemáš peníze, když šetříš, peníze máš.
 Jouda
11.03.2013 22:51:16
Protože je vás dost :)

Pokud byste za tyhle peníze nebyli ochotní pracovat a dělat práva, tak by museli s penězi přidat. Ale budoucích nebo potenciálních právníků je přebytek, tak holt jejich čas nemá žádnou cenu v penězích.
 J-D Muž24 Kategorie
11.03.2013 22:49:16
teh Ane5ta: přečti si to ještě jednou, jestli máš všechno správně napsané :-)

Jinak, jestli tě to teda zajímá, tak mám ještě vypozorované, že čím blbější člověk, tím rychleji pohrdá názorem ostatních :-)

No a já přeci psal o těch, kteří zbohatli a své bohatství si chtějí udržet nebo násobit. Nepsal jsem o protekčních synáčcích, protože tam dotaz přímo nesměřoval. Ten dotaz směřoval k bohatým držgrešlim. A rozum dá, že spíš než na national geografic a u protekčních synáčků se tento rys dá vypozorovat u těch, kteří své bohatsví vytvořili od píky. Ne u těch, kteří ho zdědili. Tečka ;)
 *matouch* Muž44 Kategorie
11.03.2013 22:44:23
Já si spíš všímám mezinárodních zvyků v rozhazování, čím víc na Východ, tím víc rozhavační lidé jsou ačkoli na to nemají, ale dělají že na to mají. A jde to až do takových detailů jako spropitné, nebo braní si drobných v obchodech. Bohaté národy toto nedělají, zatímco takoví Ukrajinci a Rusové rozhazují a nemají z čeho, je mi to hrozně nesympatické.

Zpět k tvému tématu, máš pravdu u právníků, tam to tak je, vím o tom, popravdě nemám z toho dobrý pocit, protože právo by mělo být o spravedlnosti. Ta profese má u mě čímdál tím menší prestiž, v podstatě už nulová, už to mám na úrovni podomních obchodníků, vlivem toho působení v různých takových těch záležitostí kolem exekucí atd. Takže to vidím na kombinaci tohoto + co už bylo řečeno, právníků je hodně.
 LLLLLL
11.03.2013 22:43:55
Sociální empatie konkrétně u právníků (ale i většiny doktorů) moc nehledej....
 Charles Muž49 Kategorie
11.03.2013 22:36:43
"Čím to je, že čím bohatší člověk (všimla jsem si to i během práce, že čím je člověk bohatší tím spíš si nechá pro korunu koleno vrtat a řeší každý haléř) tím je to větší sdírač a naproti tomu lidé od řemesla dokážou ocenit cizí práci?"

Mamka je třeba zaměstnaná na prac. poměr u boháčů, kteří ji platí právě na to, že dělá JEN uklízečku, tak právě celkem dobře a nemluvě o těch podmínkách, že kdykoliv si z její vily může něco půjčit, můžeme tam přespat (děti), opravit si třeba kolo nebo auto a automaticky dostáváme "výslužky" z všelijakých akcí. A byly třeba měsíce, kdy neuklízela a dostala také fixní plat.

Já třeba taky dělám u bohatého podnikatele a na to co dělám, tak se mám celkem relativně slušně.

Ono víš co, záleží na lidech a kde zrovna děláš. A tak jak popisuješ, tak to mají i učitelky nebo zdravotní sestry. Jo, je to smutné.
Smajlík  JL2 Muž30 Kategorie
11.03.2013 22:32:55
Vzhledem k tomu, jakou tragédii na papíře mi nedávno vypracoval jeden nadějný adept právnické profese mám dojem, že je období praxe často náročné pro všechny tři zúčastněné. Praktikanta, zaměstnavatele i klienta. Nic ve zlém.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
11.03.2013 22:31:50
...*matouch* - a to jsi vypozoroval na National Geographic?...protekční spratci, kteří se rodí bohatým a vlivným rodičům, mají vydřeno všechno od píky, ano?...
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
11.03.2013 22:28:54
Každý z těch "bohatých" lidí, aby se stal bohatým, tak musí šetřit od píky. Chce-li být ještě víc bohatý musí ostatní odírat, hádat se do krve o pár korun a vytvářet infarktové situace. Pak už to má zažité.

Aspoň to mám takhle vypozorované :-)
 *matouch* Muž44 Kategorie
11.03.2013 22:23:37
Protože když zchudne chudák, tak to není tak drastický pád, jako když zchudne multimilionář. Selským rozumem vyjádřeno...
 suvurov Muž30 Kategorie
11.03.2013 22:21:55
To, že bohatí jsou chamtivější než ti chudí, zjistili i vědci z univerzity v Berkeley, viz odkaz níže. Ten rozdíl leží podle nich v mozku a souvisí s psychickými vlastnostmi. Bohatí lidé se proto častěji dopouštějí neetického jednání.

http://1url.cz/cuYl
 Researcher Muž81 Kategorie
11.03.2013 22:21:52
Je to o nabídce a poprávce, dneska je spousta absolventů práv, takže advokáti můžou koncipům diktovat podmínky (minimální mzda je běžná, ale to určitě taky víš). A snaží se to ještě vylepšit, viz. návrh na prodloužení koncipientské doby na 5 let (notářští koncipienti už to tak mají). Je to sračka, co si budeme povídat, ale ten problém je zrovna u právníků v tom, že společnost nedokáže smysluplně využít takový počet právníků, v oboru podle mě vzniká bublina a dřív nebo později praskne. Podle mě je chyba, když práva studuje člověk, co jde do školy jeden den v týdnu a ve zbytku času někde brigádničí nebo si vede svou malou obchodní společnost. Spíš to chce vyřešit tyhle příčiny, ne následek...
 JCD Muž25 Kategorie
11.03.2013 22:17:39
...je to jednoduché, čím více peněz máš, tím více věcí si můžeš koupit a proto nemáš peněz nazbyt...pak už to nejsou ani automobily, domy, ale předražené sochy co mají dva šulíny a pět zdeformovaných psích hlav nebo zacákáná plátna poblitá sprškou barev...
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist