Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.66242, vloženo 11.07.2005 14:20:04 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Je homosexualita normální?
Kdysi byla považována homosexualita za nemoc, za úchylku. Teď už tomu tak není. Otázkou je, co to teda je.

Ptám se, myslíte si, že je homosexualita normální? Co si myslíte, že homosexualita je?
 Fildasek E-MAIL:   Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
08.10.2006 15:56:44
ja by som dal buzerantov na ostrov ktory by som okamzite odpalil do ...
Smajlík  ja444
29.11.2005 19:17:26
Dle meho nazoru v žadném případě homosexualitu nemužeme nazývat normalním vztahem.Z hlediska zachovaní druhu je zapotřebí muže a ženu(pomineme-li dnesni možnosti umělého oplodnění) .Příroda ,nebo evoluce ,nebo Bůh (každy jak chce) na tomto spojeni ,které dáva vzniknout novému životu pracovala miliony let(v případě Boha to slo trošku rychleji :))Tudíž z toho vyplývá ,že jde o anomalii,která nemá v evoluci(přírodě) uplatnění.Takže pokud se na otazku zda-li je homosexualita normalni ,dívám z tohoto pohledu ,tak NE není ...Vzhledem k tomu ,že homosexualita není nic co by mě ,"nebo komukoliv jinému" škodilo ,tak ji toleruji .Což ovšem neplatí o nárokování si adopce.Registrované partnerstvi by mě taktéž nevadilo ,ale "daš prst a příjdeš o ruku"....
 Sepp
25.11.2005 13:44:25
chori su len ti,co nedokazu prijat ludi,inych,aki su oni sami.
podla mna sa clovek citi slobodne,ked aj ma inu orientaciu,ale nemusi mlcat,skryvat sa.ked ho ludia beru ako cloveka a nic viac ci menej.
to,ze je "iny" ,zato sa predsa nestriela.
je smutne,ze ludia "normalni" a inteligentni su stale sprosti a slepi.a chovaju sa k nim ako keby spachali nejaky zlocin
 sonam Žena31 Kategorie
22.11.2005 14:30:03
ako sa vravi aj pre nich slnko svieti... osobne proti nim nic nemam ale napriek tomu budem chranit a obhajovat klasicku rodinu ktora je podla mna najdolezitejsia. ked svetu bude vladnut len ekonomika a nie mravy tak uvidis kde to skonci... to sa ale neda nikomu nanutit a kazdy si moze zit ako chce. aj v krajinach Europy je na to rozny pohlad a hlavne je tam ina mentalita ako tato slovenska ktoru tu denne vidim...
 mapik Muž Kategorie
21.11.2005 22:18:57
mapik
Maťo, ani ja nemám rád homosexuálov. Ale snažím sa rozmýšľať nad tým, čo by bolo dobré pre spoločnosť a nie pre môj blbý pocit spokojnosti. Nech si oni sami rozhodnú či chcú dakoho vychovávať. Nechápem teda, prečo o tom rozhodujú ľudia, ktorý homosexuály nie sú - taký predsa ich potreby nikdy nepochopia.
 Vectrex Muž28 Kategorie
21.11.2005 19:58:46
z decaku poznam par ludi a asi som mal stastie na tych blaznivych ale s dobrym srdcom :)

relevantne sa obhajit? ja si za svojim stojim a nemam potrebu Ta presviedcat o opaku. uvidis co ukaze cas (ten rozsudi kto z nas ma pravdu) ked homosexuali uz podla zakona budu moct adoptovat deti a vychovavat ich... som zvedavy ci budu mat v tejto dobe potratov, karierizmu, egoizmu... a rozpadu rodin muza a zeny koho adoptovat!

nech Boh zehna a naplna laskou manzelstva muza a zeny a pozehnava ich deti!
 mapik Muž Kategorie
21.11.2005 06:56:29
Mato, ty si ale trdlo... radsej dvaja rovnaký ako nikdo. Btw... neviem či si poznal pár týpkov z decáku... ale na 50 percent sú to práve také indivíduá, aké si práve spomínal v poslednom príspevku. Obháj sa už konečne nejako relevantne.
 Vectrex Muž28 Kategorie
20.11.2005 20:43:37
zrovnopravnenie: ak poznas ludi ktorych vychovaval len otec alebo len matka tak zistis o com tocim... dieta zvacsa potrebuje oboch a nie 2 rovnakych.
BTW spominas si na spovede o babach ktore v 14. spia s 30 a viac rocnymi? to je to ze ich otec im neposkytol oporu a lasku a hladaju ju inde... 99% z nich Ti povie ze s otcom maju katastrofalne vztahy. chalani su zase ak ich vychovava matka zvacsa takych "zzensteli" alebo naopak prehnane agresivny so sklonom k alkoholu...
 mapik Muž Kategorie
20.11.2005 15:09:20
btw.. o akom zrovnopravneni to myslis... napr.. ze ked jedneho klepne aby to ten druhy po nom nededil a take? Ved ja na tom nic zle nevidim.
 Vectrex Muž28 Kategorie
20.11.2005 15:04:12
Myslis tento?

-Oci, co je to homosexual?
-Neviem, chod sa mamou, on ti to povie:)
 Vectrex Muž28 Kategorie
19.11.2005 19:01:03
Jestli se máte rádi, tak je to v pohodě
Smajlík  Easy Rider
19.11.2005 13:35:42
Vectrex nebol si to prave Ty kto hovoril ten vtip:
mama Jozo...

a precitaj si knihu Genezis 1

ja proti nim nic nemam ale dieta by som im do opatery nezveril... podla mna zrovnopravnenie s klasickou rodinou aj tak podlamuje slabe piriere na ktorych v dnesnej dobe stoji rodina. ale sudit nikoho za to aky je nebudem - je to pre mna clovek ako kazdy iny a mozem s nim byt aj kamarat.
 mapik Muž Kategorie
19.11.2005 12:05:56
Láska má vela podôb. Ak chcú dvaja homosexuály vychovávať dieťa:

Pre:
1. Odľahčia štát o stovky tisíc korún ročne, pretože výchova dieťaťa v domov stojí nemalé peniaze
2. Poskytnú dieťaťu finančné i sociálne zabezpečenie
3. Zahrnú dieťa láskou a dajú mu budúcnosť
4. Všetci budú šťastný

Proti:
1. Boh predsa stvoril muža a ženu. (podľa mňa stvoril toho tak trochu viac, medzi iným aj homosexuálov)
2. Pre to dieťa by nemuslo byť ľahké vyrastať v týchto podmienkach, len preto, lebo ludia ako mapik to považujú za NENORMÁLNE
 Vectrex Muž28 Kategorie
19.11.2005 11:56:51
"podla mna to normalne nie je - Boh predsa stvoril muza a zenu..."

btw a ako to spolu súvisí?
 Vectrex Muž28 Kategorie
05.10.2005 14:23:07
podla mna to normalne nie je - Boh predsa stvoril muza a zenu... ale nesudim tych ludi. kazdy sme dostali veci s ktorymi sa musime vyrovnat... ale nepochopim tych 2 homosexualov co si adoptuju aj dieta... podla mna to uz prekracuje hranice. ak to takto pojde tak tu budu sami sexualni maniaci a uchylaci :( dieta je dar ale len pre kompletnu rodinu a to je MUZ a ZENA
 mapik Muž Kategorie
29.08.2005 15:00:47
poviem to citatom z Biblie: "... stvoril ich ako muza a zenu ..." a dalej "... a uz nebudu dvaja, ale jedno ..."

mate ten pocit, ze je tam spominane, ze 2 osoby rovnakeho pohlavia by mali byt spolu "manzelia"???
pardon za hanobenie vyrazu manzelia, ale schvalne som ho dal do uvodzoviek
Smajlík  mickeynator Muž21 Kategorie
26.08.2005 02:00:48
podla mna je to uplne normalne a taki ludia mi vobec nevadia :)
Smajlík  mojedobreja Žena32 Kategorie
19.08.2005 18:48:48
nazory na to sa roznia
 999 Muž24 Kategorie
18.08.2005 23:54:26
Veľmi dlho som to považovala za niečo nenormálne.
Lenže nedávno som si uvedomila, že to tak nie je. Nie je to len výstrelok doby, je to tu už od nepamäti, už v starovekom Ríme, lenže sa o tom nehovorilo, tak ako dnes, bolo to tabu.
A ked sa lepšie obzriete, uvedomíte si, že je to bežné a prirodzené. Stačí ked máte dvoch psov, alebo kocúrov.
Smajlík  TAK
13.08.2005 17:16:25
NIE
Smajlík  Sentinel Muž35 Kategorie
03.08.2005 20:33:37
emsy ty si kravka
Smajlík  BoUcHyiii Muž18 Kategorie
24.07.2005 12:39:49
jo,je
Smajlík  fix
20.07.2005 10:37:40
Emsy: Tobě asi fakt bude třináct, kravko.
Smajlík  AmynkaLee Žena17 Kategorie
16.07.2005 21:44:35
je to normální..
 zveldik Muž18 Kategorie
14.07.2005 18:24:01
EMSY to povedala skoro dobre.... Homosexualita je nieco k comu sa clovek dopracuje, ak nezvlada sam seba, problemy s opacnym pohlavim, nevie s opacnym pohlavim vyjst, lebo mu nerozumie... Pripadne jeho okolie je teple a tak sa ohreje aj on
Smajlík  Branislaos Muž31 Kategorie
14.07.2005 01:40:02
Ja som teplý neni... na druhých mi to nevadí, ale za normálne to rozhodne nepokladám. Ale keď niekoho napĺňa spolunažívanie s rovnakým pohlavím... môžem ku tomu dodať aj niečo iné, ako len že je mi to jedno?
 Vectrex Muž28 Kategorie
13.07.2005 22:16:26
I think, that it is OK
 mydielko Žena20 Kategorie
13.07.2005 13:25:06
EMSY HAHAHA vetsi blbost sem necetla
Smajlík  Kakaduuuu Žena Kategorie
13.07.2005 11:45:33
MNO, MNE TO PRIPADA, ZE TEN CLOVEK CO TAKY JE, MUSI BYT PORIADNE SKLAMANY V OPACNOM POHLAVI A TO HO DOVEDIE K HOMOSEXUALITE. NIKOMU TO NEVYCITAM, ALE AK BY NIKETO BOL HOMO., RADILA BY SOM MU ZAJST K PSYCHIATROVI, ABY MU POMOHOL LEPSIE SA STAVAT K PROBLEMOM S OPACNYM POHLAVIM.
Smajlík  EMSY Žena13 Kategorie
11.07.2005 23:14:15
Co je to "normální" .... ?
Smajlík  elos Muž40 Kategorie
11.07.2005 22:38:01
Normálne?To neviem,ale nie veľmi prirodzené.
 sweetlucinka Žena20 Kategorie
11.07.2005 20:33:36
Myslím že je normální a nevím co to je:)
 Jilly Žena24 Kategorie
11.07.2005 20:11:53
je normální, přírodní selekce - homoexuálové se nemnoží
Smajlík  ubzed Muž49 Kategorie
11.07.2005 18:22:18
No mne to pripada urcite normalnejsie pri zenach ako pri muzoch
Si zober take lesby......su spolu zrejme preto lebo take "potesenie" ktore pri sebe nachadzaju pri muzovi najst zrejme nedokazu.......
Ale dvaja chlapi.......to mi proste fakt nejde do kopy,nech sa na to pozeram ako chcem...
Smajlík  Udo Muž33 Kategorie
11.07.2005 16:10:20
Ano, podle mě je normální.
 Garik Žena20 Kategorie
11.07.2005 16:05:48
dle přírody jo.....je to normální věc, která má chránit před přemnožením druhu a nebo k selekci určitých genů či genomu v populaci....
Smajlík  Kačka Žena43 Kategorie
11.07.2005 15:55:19
je to zcela normální..
myslím, že je to určeno asi od šestého měsíce prenatálního vývoje..
 Polemika Žena Kategorie
11.07.2005 15:35:50
dle definice "normality"

pro mě jsou normální...
 Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
11.07.2005 14:55:44
Samozrejme ze je to uchylka!!!!Ostatne skoro jako vsechno!!Ale myslim si ze je to uplne normalni a ani by me nenapadlo si myslet,ze to neni normalni.Ale kdo dnes muze tvrdit co a co NENI normalni
Smajlík  Kakaduuuu Žena Kategorie
11.07.2005 14:50:05
Fildasek: Jsi jako ze staré školy...
 messiasek Muž20 Kategorie
11.07.2005 14:38:44
Není to nemoc, není to úchylka, tak to asi normální bude... Hlavně, že sa děcka majó rádi, a nehádajó sa zbytečně, ne?
Smajlík  Míša* Žena40 Kategorie
11.07.2005 14:27:35
No nevim, mě to teda nepřijde moc přirozený....
 Fildasek Muž33 Kategorie
11.07.2005 14:26:43
Je to zcela normální...
 messiasek Muž20 Kategorie
11.07.2005 14:23:19
reakce matičky přírody na přelidněnost.
 shodan Muž Kategorie

Sleva 150 Kč

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist