Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1128323, vloženo 28.04.2020 10:42:23 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jak dlouho už jste na Zpovědnici?
Zpovědnice byla má droga. Vyrostla jsem na ní. Měla tu kamarády z reálného světa, pak, díky srazům, i kamarády z toho virtuálního. Chodila jsem tu tak od roku 2003 (od 2004 pod přezdívkou). Stále jsou tu zaznamenané mé postřehy, názory, básničky, starosti..když si to čtu, vracím se zpátky o 15let. Je to k neuvěření. Ma poslední aktivita byla někdy v roce 2015 a jsem zvědavá, jak se Zpovědnice za tu dobu změnila.
Moje otázky do diskuze:

1)Jak dlouho jste na Zpovědnici?
2) Pokud uz delší dobu, jak moc se Zpovědnice změnila od té doby, co jste tu byli poprvé?
3) Pořádají se stále srazy? Udržují se tady profilové přátelství/nepřátelství? Viz plaminky, dynamiky atp.
4) Jak to tady teď funguje?

Díky za odpovědi a mějte fajn den!

Kečup
 Kečup E-MAIL:   Žena63 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
03.05.2020 13:19:30
1) asi 5 minut.
2) vcelku nijak. Jen se víc krotěj ti patologicky nemocní s chronickou obscesí být ko*ot projevujíc se chováním, nikoli písmem.
 Oshiioff
29.04.2020 13:59:46
No podle té cifry v profilu...
 BadMax Muž56 Kategorie
29.04.2020 12:55:46
Jedna z nich: Ty mě lituješ? Nepovídej. A proto tě vytáčím a píšeš ohraná slova jako nebetyčnost a podobně. Ta vaše průhlednost... Příště se alespoň zkus podepsat pod svou známou přezdívkou a ne jako "jedna z nich". Odvaha ale asi také nic, co?
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 12:51:44
Radši bych vrazila hlavou do zdi, než žárlit na pozornost, kterou na sebe strháváš ty. Spíš tě lituji
 Jedna z nich
29.04.2020 12:49:46
Jedna z nich: Pouze odpovídám té kupce uživatelů, která zde na mne přímo i nepřímo reaguje. S žárlením na takovou pozornost jsi poněkud trapná.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 12:47:40
BadMax: už se tak cítím :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
29.04.2020 12:43:45
Anče, čtvrtina všech zpráv je tady od tebe. Tvoje schopnost zaplevelit sebestřednými vztahovačnými komentáři jakoukoliv diskuzi je nebetyčná.
 Jedna z nich
29.04.2020 12:42:23
Nejmíň 10 let, mám špatnou paměť. Kdy adminoval Suvurov?

Btw ty jsi důchodkyně?
 BadMax Muž56 Kategorie
29.04.2020 12:37:52
Kečup: Já jen, že je asi poprvé, co mě tady vidíš, a už víš, že jsem asociál. Já psala, že zde pouze volím metodu domluvit se rovnou s někým sympatickým, než chodit na organizované srazy pro všechny, když se na nich vyskytují častěji ti pro mě nesympatičtí. To je asi tak všechno. Jinak samozřejmě pro každého je divný někdo jiný.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 12:30:12
Aninka pro Rusko: holka s tebou je to vážně těžké :D Vůbec o nic mi nejde, ani tě neznám, na ZP jsem po spoustě letech a je mi fakt jedno s kým si budeš chodit na srazy, jestli vůbec budeš chodit na srazy a koho máš ráda a koho ne. Já psala o tehdejší situaci, tehdejších veřejných srazech a bohužel takový sraz se prostě nedá udělat tak, aby tam byli jen lidi, co máš ráda. Takový si člověk musí udělat sám. A na konec, Zpovědnice je plná divných lidí, vždycky to tak bylo a vždycky bude a spousta z nás se to nikdy nebála přiznat :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
29.04.2020 12:27:58
autism: příště mě klidně do toho seznamu připiš, ale to jméno jsem tam nechat nemohl
 kaiten Muž58 Kategorie
29.04.2020 11:41:32
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
29.04.2020 11:21:12
kaiten: Ne, takový nesmysl smysl fakt nemá. :D
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 11:15:21
Ne, fakt to nemá smysl.
 kaiten Muž58 Kategorie
29.04.2020 11:05:46
kaiten: Tak lezení do zadku souvisí jen s nějakými privilegii tady. To víme oba a není třeba se z toho vymlouvat. A samozřejmě, že jisté vlastnosti u lidí nemusím a pak nemusím ani ty lidi. Ale já také nenaříkám, že jsem se nemohla účastnit srazu s nimi. Možná by to chtělo méně sebestřednosti právě v tom, že nejste na Zpovědnici sami a někdo má zájem seznámit se tady spíš s někým jiným, aniž by to byl asociál.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 10:57:45
Kečup: Nedělá mi problém větší společnost. Ale o tu zpovědnicovou prostě nemám zájem, když zhruba vím, kdo na ty srazy běžně chodívá. Asociály si hledej jinde. A nevím, o co ti nebo tekíle vlastně jde. Já se také nestarám, zda někdo hejtuje nějaká má setkání s někým. Ať se každý schází, s kým chce. Jsou tady podle mě zajímavější lidé než ti, kteří např. se mnou diskutovali v téhle diskuzi. Tak vídám raději je, než abych se seznamovala s někým, kdo mi není ani trochu sympatický. Jako by těchto několik byla celá Zpovědnice.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 10:53:59
Aninko, tvá obsese adminy (kdybych byl sebestředný, jmenoval bych jen sám sebe) je už poněkud patologická. Zkus se nad to povznést - mohu tě ujistit, že s tím lezením do zadku se hluboce mýlíš. Smiř se s tím, že ne každý ti sedne, a ne každému sedneš ty, aniž by to mělo jakoukoliv souvislost s mým rektem.
 kaiten Muž58 Kategorie
29.04.2020 10:45:26
Aninka pro Rusko: Moc nevím, na co narážíš, ale pochopila jsem, ze nejsi společenský typ, rozuměj někdo, kdo má rád větší společnost. To je v pořádku, každý to má jinak.
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
29.04.2020 10:31:16
Tak jedna parta si rozumí, druhá také, ale to neznamená, že si budou rozumět navzájem. Pak to skoro vypadá, že kdo neleze jistému adminovi do zadku a nebaví se s pár zakomplexovanými lidmi, je asociál.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 06:49:02
Pardon, jednalo se o srazy 2014!
Ne, že by to mělo teda nějaký hlubší význam :))
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
29.04.2020 06:41:59
Si to tady čtu a náramně se bavím :D Je super, že i když se tady najdou spory, tak to není jen o přepinkávání toho, kdo je větší vůl. :)) Tohle tady bylo vždycky a mám radost, že diskuze vítězí nad prostou vulgaritou ;)

Jinak naše "legendární" srazy v roce 2015 byly skvělé a pokaždé jiné. Někdy to byla divočina, kde se na konci šlo tancovat, jindy se jen sedělo a kecalo na dece v parku. V tomto směru sme se scházela dobrá parta, která neměla problém se seznamováním a pokud ano, tak by to na ní nikdo nepoznal (asi terapie šokem). Možná proto se někteří uživatelé nikdy nepřidali (přece jen Zpovědnice je plná divných asociálních lidí :D ), ale ti si mohli udělat svůj vlastní sraz. Krásné na tom bylo, že nikdo nikoho nenutil. Je pravda že hejtů vždycky bylo dost a spousta lidí se ozývala, že naše srazy jsou jen pro určitý typ lidí. Nezavděčíš se všem..:)
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
29.04.2020 01:02:47
33J9: Ale já tady toho jsem...
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 00:56:49
Tyran? Ne, jsi pipka. Ukňučená pipka.
 33J9
29.04.2020 00:53:21
33J9: Přesně, já, Tyran Zpovědnicový I., nemám nikoho ráda a nikdo mě za to nemá rád. Vlastně, všem jsem strašně ukradená, a proto musejí pouze nepřímo naznačovat, jak jim piji krev.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
29.04.2020 00:48:29
Takže se tu máme všichni v lásce, jen Aninka nemá v lásce Franka, kaitena,methylku, teq, Kvida a Ptakolebce. Zapomněl jsem na někoho?
 33J9
28.04.2020 23:19:03
Ptakolebec: Dynamity uděluji registrovaným uživatelům, kteří jsou mi dlouhodobě silně nesympatičtí, zpravidla z nějakého důvodu. Divím se, že tě rozesmálo zaslání dynamitu. Jako by mě rozesmálo, že např. venku začalo pršet. Možná je spíš vtipné, jak jsi to sem demonstrativně napsal.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 23:15:21
Na Zpovědnici jsem, tuším, sedmým rokem.

Jak se za tu dobu změnila?
Asi nijak zásadně. Někteří z těch sympatických jsou tu stále, jiní, žel, už ne a trochu mi tu chybí. Jednou ze změn je pro mě fakt, že jsem tu za ty roky nedávno poprvé dostal dynamit. Popravdě mě to rozesmálo. Potřeba udělovat dynamity mi přijde úsměvná.

Těch pár osobních setkání s uživateli i nějaký ten sraz pro mě vždycky byly příjemnou záležitostí. Žádné skupinkování ani chlastací atmosféru jsem nezažil. Všichni se bavili se všemi, byla tam naprostá pohoda, respekt a legrace.

V poslední době sem chodím míň a přispívám spíš výjimečně. Takže případné aktuální změny neposoudím. Douhodobé si neuvědomuji.
 Ptakolebec Muž56 Kategorie
28.04.2020 23:15:09
Všichni jste tady sebranka na zblití (kromě Aninky, ta je tady fakt jedna z mála normální).
Smajlík  Holka modrooká
28.04.2020 23:12:21
2-methyl-propan: Když tě baví psát něco z trucu, je to tvoje věc. Já na Franka reaguji jako na jakékoli jiné uživatele. Jsem si vědoma toho, že je to jeden z těch "mužů", které je potřeba chránit, ale já ho beru jako uživatele Zpovědnice, nic víc. Asi by mě měli popravit za to, že jsem si párkrát dovolila na něj reagovat, když on mě ignoruje. Pak kdo je tady nemocný.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 23:08:52
Kvido99: Víte co, Vy řeznický pse, to si ostatní řezničtí psi mohli rozmyslet na začátku. Fakt nemám zapotřebí tady na sebe nechávat kydat a lézt do zadku někomu jen proto, aby na mě milostpán byl hodný. Až budete znovu jako host nějaké ženě psát, že působí jako chlap, můžete se za to pochválit.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 23:07:32
2-methyl-propan
Smajlík  Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 23:06:52
"..kdyz vidim tve JEDOVATE komenty..." (casto ani nesouvisejici s tematem) nikoliv jen "komenty" ci "reakce"

Ale jsem rada, ze je to dle tebe v poradku, jelikoz ti budu delat to same.

Dal neminim reagovat.

Frank: Rozkaz!
Smajlík  2-methyl-propan
28.04.2020 23:04:17
2-methyl-propan: Klid, ty můj úžasňáku :) Nech toho nemocného člověka na pokoji :)
Smajlík  Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 23:03:21
Ten kolektiv, ke kterému jsem se sem vecpal, funguje celkem dobře. Dokud se tu budu chovat jako host, tak tady nebude atmosféra houstnout a nebude důvod nadávat na mě nebo na tuto stránku. Jako řeznický pes si tady pohodu neužiju...
 Kvido99 Muž58 Kategorie
28.04.2020 23:02:47
Na ZP jsem zhruba pět let, změnilo se tu akorát to, že ZP přešla na jinej hosting a od tý doby se musí index aktualizovat ručně, zmizelo tlačítko "Vymazat rozhřešení" a neregistrovaní u zpovědí nad 18 let už nemusí zaškrtávat dvě nebo tři políčka, ale jen jedno! :D
O srazech nic nevím. Jeden tu byl tak dvašestnáct, mám z něj jednu fajn kamarádku, která tam vlastně byla úplně náhodou a na Zpovědnici chodí jen když jí pošlu něco, co mi přijde vtipný. A žádná ožíračka to nebyla, jak tu fantazíruje Anče...
Do profilů lezu jen novým, takže vůbec nevím, kdo s kým si teď kouří péra.
Funguje to tu furt stejně, jen už mě nesere Lapsus s květnatou češtinou, ale davidred, pač je to ředitel zeměkoule.
Smajlík  Nenávidím ženy Muž25 Kategorie
28.04.2020 22:52:23
Zaregistroval jsem se v dubnu v roce 2006. Předtím jsem sem nechodil ani jako anonym.
 Researcher Muž81 Kategorie
28.04.2020 22:44:45
Kvido99: To by ještě ten kolektiv musel za něco stát. Vždy mě fascinuje, jak se někdo diví, že ho urážím, když do mě předtím půl roku kopal nebo ze mě dělal blbce.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 22:32:39
2-methyl-propan: Když na něčí koment zareaguji, je jen jeho volba, zda na mě zpátky zareaguje. :D Když on ignoruje mě, to přece neznamená, že já budu ignorovat všechny jeho komentáře. Nikde není určeno, kdo komu má a nemá psát. Nenutím ho reagovat, ale ani mu to nezakazuji. Pokud jsem pro něj vzduch, nebo jak to tady kdysi napsal, pak ani nepočítám s tím, že by si toho všímal a mohlo mu to vadit. Přece když něco vytěsním, nevadí mi to pak. Když přirovnává ženy k autům a má komenty k porodu jako puberťák, asi těžko mu budu psát, jak je úžasný.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 22:28:03
》Kečup: Milý příteli, tady vidíte v praxi, jak stmelený jsme kolektiv a jak tu v pohodě koexistujeme.
Smajlík  Kvido99 Muž58 Kategorie
28.04.2020 22:08:58
AP: Ja ty charakteristiky ale nepisu, ani te nezminuju, jelikoz me nazajimas a za nikoho jineho zodpovednost nenesu.

Btw kdyz vidim tve jedovate komenty ve Frankovo diskuzich, i kdyz te ignoruje a nic spatneho ti nedela, nezdas se mi lepsi nez to, cim me nazyvas - otravna stenice. O tve posedlosti kaitenem ani nemluvim.

Ne, fakt bych te potkat nechtela. A bez se lecit.
Smajlík  2-methyl-propan
28.04.2020 21:31:59
2-methyl-propan: Jako by charakteristiky mé osoby nebyly v každé diskuzi, kterou jsem dříve založila. :D Snad nemáš penis, že mluvíš o nějakém braní do huby? To by pak i odpovídalo, proč se bavíš s tím jedním mnou zmíněným.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 21:29:14
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
28.04.2020 19:59:42
Někdy od září 2011.
Nakouknu občas, už neregistrovaně, "snad i anonymně" a víceméně z nostalgie.

Bývalo to tu lepší, zajímavá témata, více přátelsví, méně agresivity, válečná sekera se narozdíl od dnešních dní vykopávala velmi, velmi ojediněle, chodily sem fajn holky milující dobrý humor.
 ADHL
28.04.2020 19:50:51
Jedna z nich: Ano, v komentáři jsem vypsala jejich přezdívky, nikoli nějaké jejich charakteristiky a něco o nich. Diskuze, v nichž bych se o nich zmiňovala jako konkrétně o jejich přezdívkách, nezakládám. Ještě abych se tady obhajovala v té hromadě uživatelů a adminů, kteří porušují cokoli. Asi mi může být jedno, že se se mnou nechce sejít někdo, s kým se nechci sejít. :D Já nepsala nic takového, že je mi líto, že jsem se neúčastnila nějakého srazu. Takže já nemám co řešit.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 19:45:48
Teq: Fajn, ale když se s někým domluvím sama, nemusím riskovat, že tam přijde 5 lidí, z nichž 4 budou sice fajn, ale jeden bude někdo, kdo mi to celé pokazí. Umím se s lidmi domluvit sama individuálně, takže nemám asi důvod čekat na takové akce a něco tam riskovat. Na srazy chodívají víceméně pořád ti stejní lidé, podle toho, co jsem tady četla. Takže mě tam nic neláká. Myslím, že venku nebyl nikdo nějaký jiný než tady. Totiž charakter se většinou moc nezakryje. Samozřejmě pak vyjadřování a celkový obraz osobnosti venku je něco jiného. Ale nikdo nebyl venku někým jiným.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 19:40:59
Aninko, to je krásný výrok - nebereš si je do úst, jen se o nich zmiňuješ. To by se ti mohlo hodně rychle vrátit. Ale jinak je to v pořádku, skutečně myslím, že by se ani nikdo nechtěl sejít s tebou, takže výhra na obou stranách
 Jedna z nich
28.04.2020 19:32:36
Jedna z nich: Nikoho si neberu do úst, pouze jsem se o nich zmínila. A to dokonce jen v komentáři, nikoli v založené diskuzi. Ani jeden z nich není příjemný člověk pro mě, protože nemám ráda faleš, aroganci a skrytou mstivost, která u jednoho z nich je, s druhým bych si vůbec nerozuměla, nebudu říkat proč, a třetí má u mě jen roli otravné štěnice. Takže děkuji, nemám zájem.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 19:32:01
Aninka - Však já ti to nenutim. Je velká šance, že ti, se kterými se nechceš potkat, se zase nechtějí potkat s tebou.
Ale mohou být a byvaji i srazy jiných lidí s jinými. Veřejné, soukromé, malé, větší, chlastaci, turistické, sportovní, klidne, dobrodruzne.. A hlavně - naživo jsou lidé o dost jiní než přes písmenka. Tady ze sebe ukazujeme jen malilinkaty kousíček, který si ostatní domysli podle sebe a mohou se v úsudku seknout a krivdit, nebo naopak precenovat. Vždyť to znáš ze setkání mezi 4 očima - kolik nového ses při něm o dotyčném dozvěděla.
Ale abych ti odpověděla ohledně srazu - mohl by to být prostě a obycejne příjemně strávený čas ve společnosti zajímavých lidí, plný překvapení. Navíc i toho životního partnera bys tam teoreticky mohla potkat :D
Ale nesnažím se z tebe udělat fandu srazů. Jen abys předem neodsuzovala něco, cos nevyzkousela.
 Teq
28.04.2020 19:29:44
Teq: Ahooj, dlouho jsem tě tu neviděl, jsem rád, že žiješ :)
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 19:29:03
Jedna z nich: Takže s kaitenem, protože píšeš společník, takže odpadá Metylka a já to nebyl :D
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 19:20:30
"Franky, kaiteny a methylky" si bere do úst někdo, kdo si u adminů stěžoval, že je o něm bez jeho laskavého svolení diskutováno? Možná by ses divila, ale jeden z těch jmenovaných je velmi zábavný s přijemný společník a ráda se s ním sejdu kdykoliv znova
 Jedna z nich
28.04.2020 18:55:51
Teq: Nevím, co by tam mohlo být tak úžasného, aby to překonalo to všechno ostatní. To bych tam asi musela najít životního partnera, od kterého bych se už neodlepila. :D A to by asi nebylo zrovna nejpříjemnější takhle se seznámit mezi nějakými Franky, kaiteny a methylkami. Navíc bych stejně tak mohla litovat, že jsem se nezúčastnila všech jiných akcí na světě, protože tahle možnost je vlastně všude.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 18:51:09
Aninka - Samozřejmě, já ti to neberu. Jen že vlastní zkušenost může být o hodně jiná než představy podle vyprávění druhého. Ani není dáno, že na srazech se chlastá a musí chlastat. Ani že se tam sejdou blbečkové. To jen tak na okraj.
 Teq
28.04.2020 18:41:15
Teq: Je trošku naivní myslet si, že hromadný sraz, na kterém se vyskytují jistí uživatelé, které dvakrát nemusím, bude lepší, než všechny mé zážitky se sympatickými lidmi odsud. Různým zábavným i romantickým aktivitám s příjemnými lidmi se opravdu chlastačka s nějakými blbečky nevyrovná.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 18:39:07
Já tu chodím asi od roku 2011-2012, kdy jsem byl ještě na základce a taky proto jsem tu zavítal ;-)
Nikdy jsem nebyl registrovaný a zdá se mi, že dříve se tu více trollilo a celkově se tu psalo více sraček.
 fcp
28.04.2020 18:08:38
Aninka - já to pochopila, jen mi to pořád nedává smysl:) - jak můžeš porovnávat něco, co znáš, s něčím, cos nikdy nevyzkousela?
 Teq
28.04.2020 18:01:37
Teq: A teď doplnění pro ty hloupější - než kdybych chodila na ty hromadné.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 17:59:57
"Ze srazů mezi 4 očima mám mnohem lepší zazitky" než z těch, na kterých jsem nikdy nebyla. To je hláška dne:D

No nic, ja jsem tu tak plus mínus 10 let. Občas mě baví hledat svoje staré zpovědi, diskuze... A zasnout, co se změnilo a co bych klidně mohla napsat včera.

Dlouhodobe pozoruju nostalgii všech starých (ne starých, ale dlouho navstevujicich zp) uživatelů a jejich přirozenou inklinaci k lidem, které znají "ze starých časů", kdy to prostě bylo "lepší, ne jak dnes". Sama tomu občas propadam. Ale i zpovednice se vyvíjí, uživatele odcházejí a přicházejí novi. A je to tak správně, přirozený koloběh.
Pořád je tady hodne zajímavých lidi, jejichž myšlenky a rady se vyplatí sledovat, se kterýma je úžasné se potkat a setkávat nebo se kterýma být jinak v kontaktu.
 Teq
28.04.2020 17:22:55
Dlouho... zmizela ta moc fajn parta internetovejch válečníků vyhrožující likvidací a trestníma oznámeníma... svět už nebude jako dřív.
Smajlík  Geist Muž34 Kategorie
28.04.2020 17:21:02
myslím že určitě 20 let. Samozřejmě s řadou přezdívek. Tehdy jsem si tu psal s dvěma holkama a pak jsme se i sešli a nebo projeli celou Floridu s jednou, s jinou v Čechách a také jezdili v okolí Ještědu a v kraji..
No jo..stydím se za to.
 Quakie Muž79 Kategorie
28.04.2020 15:53:05
Nevím, jaký je problém respektovat aktuální přezdívky, bez ohledu na to, kdo to je.

Dřív jsem sem zašla občas, nikoho jsem zde neznala a bylo to fajn. Teď je to tady pro mě jiné.

Na Zpovědnici nemám ráda nedůvěryhodné hlásné trouby, což je jeden z důvodů, proč na srazy nechodím. Navíc ta ožralecká atmosféra a údajné skupinkování tam... Ze srazů mezi čtyřma očima mám mnohem lepší zážitky.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
28.04.2020 15:34:45
Libik: stále aktivní? No to je paráda! Za nás prostě tráva byla zelenější :D

Kaiten: ano, máš pravdu. Většinou jsem pro něj byla dívka, která má potenciál nestat se moc velkou č***ou :)
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 15:25:44
Vítej zpět :), podle mě je to tu pořád +- stejný, i když taková parta jako za nás, co by každých pár měsíců vyrazila na sraz se už tu nikdy neobjevila.
 libik Muž34 Kategorie
28.04.2020 14:51:40
Ne tobě, tobě by nenadával - jako bys nevěděla, že slečny má rád a je k nim výhradně slušný, a když je občas nazve čubkou, tak jen v jejím vlastním zájmu :)
 kaiten Muž58 Kategorie
28.04.2020 14:40:41
Kaiten: :D hehe, to by bylo super, kdyby se ozval..fyzickou likvidací mi uz dlouho nikdo nevyhrožoval :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 14:31:32
Kečup: Jo, vloni si tu udělal profil Pragmatix, o kterém tvrdil, že s Alíkem nemá nic společného, a svým láskyplným způsobem vyhrožoval fyzickou likvidací všem, kdo o tom zapochybovali :) Předpokládám, že si tohle přečte, a ozve se ti do profilu, aby vše vyvrátil
 kaiten Muž58 Kategorie
28.04.2020 14:28:48
>Kečup
Občas napíše něco sprostého adminům do profilu pod nickem Pragmatik :D to poznáš podle jeho dlouhých slohovek.
 *MileynQa* Žena24 Kategorie
28.04.2020 14:27:16
A Alien se občas ukáže pod nějakým nickem?
 Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 14:18:07
Já jsem tu byl hodně dlouho, než mě tady donutili jistí blbečkové, kteří sem pořád píšou co nemají a nasírají normální lidi, abych odešel. Zpovědnice neslouží k tomu účelu k jakému je určena, lidi to zneužívají ve svůj prospěch a léči si tady své komplexy. Kdyby to nebylo anonymní, tak půlka lidí co tady je, tak asi přizabiju. Něco je anonymní, tak lidi to hned zneužívají, to je normální. Psal jsem to adminům, ale asi je jim to šumák, kdo tady chodí všechno. Holt já nejsem správce, kdybych byl, tak tahle stránka už neexistuje asi tak.
 ostraha 001 Muž37 Kategorie
28.04.2020 13:55:00
Kečup: Tak to už se můžeš těšit na druhou mízu :D
Smajlík  Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 13:52:39
Ty protesty jsou tady furt. Nedávno se kvůli Researcherovi virtuálně upálil MS-fanoušek :)
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 13:52:20
Liberecak + Frank Drebi : To je na hlubší analýzu, ale ve zkratce se jedná asi o nějakou existenciální krizi, o které jsem dřív četla ve vývojové psychologii a která se týka lidí, co překročí třicítku :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 13:47:35
Bilej tygr: Tebe si taky pamatuju :) Vždycky jsem tě brala za velmi inteligentního člověka!
Máš pravdu, Zpovědnice je takový pevný bod v jinak nejistém světě. Dneska mi toto vědomí opravdu pomohlo. :) Jinak zavedení plamínků a dynamitů si moc dobře pamatuju, stejně jako úplný protest, který jsme proti němu s některými vedli. :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 13:39:50
Depresivně s láskou: pardon, snad mě místní admini nepřesunou, diskuze byla moje nejoblíbenější sekce. Ale věřím, že by z toho diskuze mohla vzniknout :)
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 13:38:35
Jak to ? Co se stalo?
 Liberecak Muž24 Kategorie
28.04.2020 13:37:35
Kečup: Copak tě trápí? :)
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 13:36:13
Liberecak: Taky zdravím! Nebýt smutku na duši, tak bych si asi ani na Zpovědnici nevzpomnela :))
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 13:33:53
Matouch3: tvoje přezdívka je mi povědomá :) Jsem ráda, že jsou tady pořád ještě lidé z éry, kterou si pamatuju. Jinak kdyby ses chtěl podělit o dojmy z dění kolem, tak budu pravidelně kontrolovat svůj profil.. :D
Smajlík  Kečup Žena63 Kategorie
28.04.2020 12:31:57
Jsem tu necelých patnáct let (když budu počítat i oťukávání bez registrace tak snad i celých patnáct).
Tebe si docela dobře pamatuju :-) - a to jako někoho, kdo docela přispíval k té celkové pohodě a porozumění.
Co se změnilo, to se mi těžko poznává, protože jsem se změnil i já, i moje životní situace. Pamatuju si třeba, že když jsem v počátečním období četl o sebevraždě, hned jsem spěchal to dotyčnému vymlouvat a hledat důvody, proč stojí za to ještě pobýt na tomto světě... Dnes zpovědi o sebevraždách ani neotvírám, jaksi mi to začalo připomínat házení hrachu na zeď...
Byl jsem asi na dvou srazech, rád jsem poznal některé lidi, ale dnes by to pro mne byla ztráta času. Leda snad, kdyby byl sraz v mém městě... ale to by tu zase nebyli zrovna ti lidé, které bych chtěl potkat.
A jsem rád, že je zpovednice pořád stejná... alespoň nějaká, byť relativní jistotata v tomto světě. Už jsem takto opustil pár diskusí s fór - protože najednou zavedli nějaké změny a já už jsem se v nich přestal orientovat.
Plamínek mě potěší, ale nijak na tom neujíždím.
 bilej tygr Muž74 Kategorie
28.04.2020 12:31:08
Kdyby mi nesmazali původního Krále za nevinnej vtip o židech, mohl by sis mé působení zde zjistit na profilu. A já vlastně taky. Ale myslím, že je to něco kolem pěti let.
 Král Lofasů revival Muž35 Kategorie
28.04.2020 12:18:21
2-methyl-propan: No každá doba má své pro a proti :) Něco bylo lepší než teď (vztahy mezi lidmi, radost z maličkostí, .. a něco horší .. ten režim, furt nějaké zákazy, křivdy, tresty, vyhrožování ..

To je na delší vyprávění :) Tak třeba někdy .. :)
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 12:14:00
Aktivně asi deset let

Asi méně přátelství, víc agresitvity

Takové, jako byly dřív, už ne - před třemi lety se sešlo čtrnáct lidí, pak jen menší skupinky do deseti. Ale přátelství i nepřátelství tady funguje pořád

Setrvačností, řekl bych.
 kaiten Muž58 Kategorie
28.04.2020 12:09:50
Frank: Jakoze driv bylo vsechno lepsi?:)
 2-methyl-propan
28.04.2020 12:08:46
Jsem zde 16 let a měl jsem zde tisíc profiů, protože mi profily moderátoři často mazali.
Smajlík  Ředitel Zpovědnice
28.04.2020 11:56:45
Beru zpět, za něj se muselo makat :D
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 11:56:13
2-methyl-propan: Kdybys byla tak o 15 let starší, tak tě vidím, jak vychvaluješ komunismus :D
 Frank Drebin Muž44 Kategorie
28.04.2020 11:49:39
1. Prvni registrace 2011.
2. Tak zmenili se lidi, driv me to kolikrat bavilo jen cist.
3. Srazy uz jsou asi min.
4. Skoro stejny, jen min lidi a min zajimavych temat.
 2-methyl-propan
28.04.2020 11:48:49
Skoro nic se tu nezměnilo, stejné diskuse, úvahy, komentáře.

Akorát admini tu jsou jiní a uživatelé :D
 *MileynQa* Žena24 Kategorie
28.04.2020 11:30:18
To mi přijde spíš jako Otázka (otázky), než diskuze.
 Depresivně s láskou
28.04.2020 11:17:22
1)Jak dlouho jste na Zpovědnici?
Registrovaný asi 5 let a neregistrovaný zhruba 8 let.

2) Pokud uz delší dobu, jak moc se Zpovědnice změnila od té doby, co jste tu byli poprvé?
Za těch 8 let zaznamenávám obrovský úpadek zpovědí , menší návštěvnost, hodně lidí odešlo kvůli administrátorům jako je Irsail, Huml ...

3) Pořádají se stále srazy? Udržují se tady profilové přátelství/nepřátelství? Viz plaminky,
Spíš ne, sraz v takovém měřítku jako kdysi tu snad ještě nebyl co vim. Profilové přátelství/ nepřátelství tu je pořád.

4) Jak to tady teď funguje?

úplně stejně co si pamatuješ , jen tu je méně lidí a zhoršily se celkově vztahy.


Pamatuju si tě, a ani jsem nečekal že se po takové době přihlásíš, takže čau :D
 Liberecak Muž24 Kategorie
28.04.2020 11:13:58
Ahoj. Když jsem přišel v r. 2011, tak si tě pamatuju, jako jednu z 20 nejvýraznějších postav v tom kladném slova smyslu - tedy těch, kteří dělali zpovědnici zpovědnicí.

Myslím, že nejen zpovědnice a všechny diskuze se pozvolna mění v tom, že chybí víc takového toho prožitku z opravdovosti.
Když jsem začínal diskutovat po r 2000 v jiných diskizích, tak nebyl znám pojem fake a troll. Takže i tady se lidé obrnili, obrňují a otupují.

V plamínkách a zvlášť v dynamitech se vyžívám, abych v tom měl pořádek :D
Nová je možná jedna smutná aféra s adminama. Ale to se dozvíš spíš někde na pavlači než ode mě. Potom to tady, musím říct, hodně oživili alien, když se na pár měsíců vrátil do diskuzí.
 matouch3 Muž50 Kategorie
28.04.2020 10:50:07
1) už hodně let

2)
Designově se zpovědnice nezměnila a to se mně líbí. Nemám moc rád změny a zbytečné inovace.

3)
Nějaký srazy bývají, ale na srazy jsem nikdy nechodil, takže podrobnosti nevím.
 leonardo da vinci Muž45 Kategorie
28.04.2020 10:47:53
1)Jak dlouho jste na Zpovědnici?

Od roku 2017 registrovaný, předtím minimálně. Přivedla mě sem moje kolegyně z práce :)

2) Pokud uz delší dobu, jak moc se Zpovědnice změnila od té doby, co jste tu byli poprvé?

Připadá mi to pořád stejné. Ale občas tu někdo psal, že dřív to tady bylo víc přátelštější, že tu nebylo tolik hejtů, lidi sem psali zajímavé věci, recepty atd. Ale to je podle mě taková doba, že takhle změnilo všechno, i v reálu.

3) Pořádají se stále srazy? Udržují se tady profilové přátelství/nepřátelství? Viz plaminky, dynamiky atp.

Občas se nějaký uspořádá. Teď to teda úplně nejde. Já se teda radši scházím jednotlivě. Chtěl jsem s Honzou, ale ten se vymluvil, že má koronavirus a nechce mě nakazit :)

Jj, plamínky a dynamiky tu pořád jedou :)

4) Jak to tady teď funguje?

Posuď sama :)
 Frank Drebin Muž44 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist