zasranáregistrace:
Jo, trochec.
|
zasranáregistrace:
Ano.
|
virtuální kamarád:
ahoj! jsem virtuální kamarád, chceš se se mnou kamarádit? Jesli jo, tak mi napiš na profil, kámo! 84998607
|
Huitzilopochtli:
Ne ne, to bývala (možná ještě je) základna trollů českého facebooku. Vždycky se založila kontroverzní stránka, kam najednou začaly proudit davy moralistů, kteří se dali snadno nasrat.  Svého času to byla fakt prdel. Dostalo se to i do zpráv a tak.
|
Huitzilopochtli:
To mi povídej.  Já dřív na Facebooku trollil. Znáš SBCZI a pamatuješ ho v těch nejlepších časech?
|
Huitzilopochtli:
 Aha.
|
Huitzilopochtli:
A kde trollíš? V nějaký skupině, nebo jen tak svoje kamarády?
|
úplně svatá:
tak jsem ti psala na fb, nevím kde to vázne
|
úplně svatá:
dobře
|
úplně svatá:
mně to povídej... a taky mi pověz ten tvůj fb (smažu to tu)
|
úplně svatá:
jo a ted mi došlo, že jsem nezkontrolovala, jestli ti už funguje email? a nemáš fb?
|
XCrazySlimeX:
Není problém, klidně si za mnou přijeď a uvidíš mě.
|
Sta67:
To, že to je rozděleno, není v principu špatně. Je ale důležité, aby tam byla stránka, která obsahuje všechna klíčová slova, podle kterých očekáváš, že tě lidé mají najít.
Prostě přemýšlej jako člověk, který tvé služby bude hledat, a nezná přesnou terminologii. A jde se radit ke Googlu, který sice všechno přečte, ale moc nerozumí obsahu. Jen si pamatuje slova.
Příklad: Před nedávnem jsem si udělal velký bordel v autě, když jsem špatně upevnil sud s velmi aromatickým nákladem. Hledal jsem například „mokré čištění interiéru aut {město}“ a několik podobných výrazů. Měl bych smůlu:
- Ty jsi použil slovní spojení „interiér vozidla“. (To mně při zadávání dotazu vůbec nenapadlo.) Slovo „auto“ jsi použil v ceníku, ale tam už není slovo „interiér“.
- Město je na stránce kontaktů, kde už se zase nepíše o čištění. Google Bot si to sice zčásti spojí, ale stránka, kde se píše o obojím dohromady, tě porazí.
Soustředil bych se na podstánku „Druhy čištění“, která popisuje tvé služby. Přidal bych dole do rámečku „Kde služby poskytujeme“, a tam bych uvedl města, kam jezdíte, a pak přidal „a okolí“. To není pro vyhledávač, ale pro lidi, kteří už dorazí.
Dále bych do textu zakomponoval slovní popis všeho, co lze u vás čistit, a co lidé mohou ve vyhledávači hledat, včetně synomym: autosedačky, autopotahy, zavazadlový prostor,… Sám víš, co běžně čistíte. Vyhledávač to zná jen jako slovo, a když někdo použije podobné, nemusí vědět, že to je totéž (nějakou databázi synonym zdrobnělin vyhledávač má, ale ne zrovna velkou).
Pokud by sis objednával placenou reklamu u Google, zase musíš velmi pečlivě zvažovat slova, která použiješ. Měla by to být ta, která budou lidi zadávat. Ne ta, která nejlépe charakterizují tvou práci.
|
Sta67:
Ještě jsem zapomněl. Google má někde formulář, který přidá tvou stránku k zaindexování. Je to dobré při startu nového webu. Kdysi chodil Google Bot na české stránky párkrát do roka, dnes si změn na malých soukromých webech všimne už za pár dnů.
|
Sta67:
Reklamu přes Google jsem si nikdy nedělal. A také nedělám žádné moderní klikací weby s hejblátky. Jen klasické statické stránky, a sám pro sebe. Na druhou stranu, odkazy na své stránky jsem našel třeba i na thajském webu, a jednou se mi ozval sám čínský výrobce zkritizovaného zařízení, a poslal mi zdarma novou verzi.
To, co tě dostane na první místa správně zvoleného vyhledávacího řetězce, je unikátní obsah. Věci, které jsem na webu zveřejňoval já, byly nekomerčního charakteru. Třeba jak opravit nějaké konkrétní zařízení. Tedy většinou dost unikátní informace. Tím jsem měl výhodu.
Vyhledávač hledá jen a jen podle textu. Takže musíš mít dobrý text. Ten by měl obsahovat všechna slova, podle kterých by to mohl někdo hledat. A musí je obsahovat na jedné stránce! Nemusíš věty nijak šroubovat, jen nad tím trochu přemýšlet. Třeba já jsem jednou použil (anglicky) „rozbitý“, jednou „porouchaný“, jindy „nefunkční“. Podobně jsem střídal „rozebrat“ a „demontovat“. Uvedl jsem plný název zařízení. Takže ať někdo hledal „opravit porouchaný XXX“ nebo „demontáž a oprava XXX od výrobce YYY“, tak má stránka vždy odpovídala.
Pokud máš nějakou firmu, je dobré mít na každé stránce firmu a adresu a další potenciální vyhledávané informace. (Dnes už na to existují tzv. mikroformáty, kterým Google Bot rozumí.) Když třeba prodáváš trička v Horní Dolní, a máš jednu stránku s tričky, a druhou s kontakty, vyhledávač si to nemusí dát dohromady, a výrazu „trička Horní Dolní“ žádná ze tvých stránek neodpovídá.
Naprostou samozřejmostí jsou neviditelné alt popisy obrázků. Bez nich bys dopadl jako majitel jedné firmy, který se rozčiloval, že web jeho firmy vyhledávače ignorují. Vyhledávač však nic najít nemohl, protože na jeho webu nikde nebylo jméno jeho firmy v textové podobě. Vždy jen jako obrázek bez alt textu.
Dobří webdesigneři to dělají automaticky. Mezi „SEO optimalizátory“ však kvalitní odborníky na tvorbu webů raději nehledej.
|
úplně svatá:
snad se nesměješ mému emailu  sexy.pusinka už byla obsazená, tak co jsem měla dělat, že...
|
úplně svatá:
to by bylo fajn, ale já nemám icq, ani skype, ani fb, leda email, sice pomalu, ale můžeme pokecat tam: kocicicka28@seznam.cz
|
úplně svatá:
to záleží jak to myslíš, jestli jako vztah, sex, nebo jak dlouho jsem nebyla zamilovaná?
|
úplně svatá:
obvykle jsem na kluky, ale už dlouho jsem žádného neměla a fakt netuším proč  za to u holek mám úspěch daleko větší a to je ani nebalím.
a tady to o mně taky každý ví, jak jsem hodná, nezlobivá, stydlivá a samé další vlastností hodné kandidátce na prohlášení za svatou
|
úplně svatá:
oproti mý mamince jsem úplně svatá, já žádné lesbické sny nemám (nejsou to totiž sny, ale realita  )
ne, bez legrace, já jsem hodná holka, to ti poví každý
|
|
|