Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.42369, vloženo 05.01.2005 16:38:49 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Nezávidím falešným a pokrytcům
Je správné být upřímný? Myslím, že většina lidí by odpovědal, že ano, a že to je dobrá vlastnost. Ale.

Proč je teda drtivá většina lidí falešná a pokrytecká? (postřehy ze života)

Je to jednoduchý s pravdou a upřímností člověk dojde tak akorát do prd..e.

Přijdeš, řekneš pravdu a zbytek lidí tě ukamenuje, páč lhát je jednodužší a nikoho to nenasere.

Co z toho plyne?

Když je člověk upřímný, bývá dost často neoblíbený (pokrytci) a zpravidla to lidi donutí být upřímný i k němu samotnýmu (teda spíš mu to chtějí nějak oplatit) a tak má daleko větší pravděpodobnost to, že se od ostatních dozví pravdu, nejen o sobě. Nežije tak ve virtuálním světě ze lží a polopravd narozdíl od těch "ostatních", kteří pak těžko snesou pravdu, páč jsou neustále obelháváni od okolí.

Buďme k sobě upřímnější. Když je něco šišatý, netvařme se, že to je kulatý, jenom proto, že by se to mohlo někoho dotknout.

B. Pascal: KDO NÁM VYČÍTÁ NEDOSTATKY, ZASLOUŽÍ SI NAŠI VDĚČNOST.

Že jo.
 Fildasek E-MAIL:   Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.01.2005 01:42:56
Máš recht. Snažím se být upřímný, jak jen to jde, ale někdy člověk prostě musí být diplomat.
 Zildjian Muž41 Kategorie
05.01.2005 23:44:25
Zajímavé, že to říkáš zrovna ty.
Smajlík  Danča
05.01.2005 21:39:21
souhlasim,ale musi se s pravdou ven opatrne aby to nekoho neranilo,jde o to jakym spusobem se to dane osobe poda,proste taktne.
 gianni Žena30 Kategorie
05.01.2005 21:17:50
Nevím čím to je, že když mi někdo řekne, že bude ke mně upřímný, nastražím uši do špičky a začnu vytahovat drápy, protože to skoro vždycky znamená, že mi chce vynadat. Tak nevím. Je tohle synonymem upřímnosti?

Ne, není. Upřímnost je totiž něco jiného než "nalívati čistého vína".

Upřímnost je taky především schopnost chápat u druhých ty nedostatky, které mám sám v sobě... takže hodně empatie je zapotřebí.
 midi Muž67 Kategorie
05.01.2005 20:44:22
alien 2 -

hm...nesouhlasím...
neberu ti tvoje zásady (ani to není možné), ale ze mě mluví životní zkušenosti...
Asi jsem neměla štěstí na "opravdové" vztahy jak tomu říkáš...:-(
Smajlík  Vicconie Žena Kategorie
05.01.2005 20:39:00
Vicconie:Přátelství a láska, které byly zničeny upřímností, nikdy žádným opravdovým přátelstvím a opravdovou láskou ani nebyly...
alien
 alien 2
05.01.2005 20:35:58
Jo, zapomněl jsem na tzv. upřímnost, která není upřímností, ale sypáním hřebíků do ran, když je někomu moc ouvej.Tak to není upřímnost, ale svinstvo a já to nedělám.
Jinak jsem ale upřímnej vždycky, i když to ublíží, aby jsme si nepletli pojmy s dojmy.
Klidně bych to vysvětlil, ale kdo chce, ten už pochopil a kdo nechce, ten nepochopí nikdy...
gotreg:A proč jsi to sakra neřekl i mně?:)
alien
 alien 2
05.01.2005 20:29:36
No, skoro abych se červenal...:)
Tak nějak v kostce jedna z mých životních filosofií...No comment.
Jsem rád, že jsi zpátky.
alien
 alien 2
05.01.2005 19:09:39
Upřímnost je jednou z mou nejdůležitějších žásad, ale já jí ještě kombinuji s úctou k druhému a empatií, solidaritou. Pokud má mít upřímnost ten výsledek, jaký si přeješ, tudíž, aby se druhý člověk nad věcí zamyslel, musíš mu to tak také podat. Obranou na útok je zase útok, proto je mnohem lehčí neútočit, ale pomalu si přibližovat a nakonec ukázat, že přicházíš v míru. S upřímností nemusíš dojít tam, kam píšeš, mě kamarádka říkala: s upřímností nejdál dojdeš, hned za rohem zakopneš:) Někdy to tak je, ale beru to tak, že to k tomu prostě patří a pokud je pro mě důležitá, musím se snažit přizpůsobit ji ostatním. Někdy mám problém opravdu říct pravdu, když vím, že se na mě drtivá většina lidí sesype, ale na druhou stranu je pak odměnou, když vidím, že to i druzí přijmuli a má to výsledek. Záleží jen na každém, jak věc podá a zda myslí jen sobecky na sebe, myslí si, jak není skvělý, když je "upřímný", anebo si váží a cítí s ostatními a proto vše podává solidárně, aby to opravdu mělo účinek, pokud tedy říká pravdivou věc.
 Katyatyy Žena25 Kategorie
05.01.2005 18:15:39
upřímnost ano,
ale dávkovat po kapkách a s citem...

Přílišná upřímnost zničila nejedno přátelství a nejeden vztah
 Vicconie Žena Kategorie
05.01.2005 17:59:27
souhlas. A co s tím?
 ubzed Muž49 Kategorie
05.01.2005 17:43:51
Navážu na Pandama, jestli můžu, a trochu rozvedu tu svou myšlenku na empatii...

V poslední době mě docela překvapily dva případy, kdy lékaři neřekli nemocným (teď už tady nejsou), že jsou na tom opravdu špatně. Dokonce v jednom případě dokonce řekli, že je to lepší. A nejenom nemocným, ale i blízkým, a pro některé z nich to pak byl o to větší šok, cítili se podvedení.
Upřímnost v této (a nejen v této) oblasti je fakt hodně komplikovanej problém. Ze všech stran.
 Blondee
05.01.2005 17:41:05
se Tě nesnažím nasrat, jen se vracím k naší dávné diskuzi, kde jsem byl upřímný a ty jsi mi za to začal spílat.....
A dodnes jsi mi nevysvětlil některé své upřímnosti, kvůli kterým jsem spílal tobě.

gotreg

_____________________ ________________________________________ _______
"Kvík!"
"Řekl jen klídek pane"
"NEDOVEDU SI PŘEDSTAVIT PROČ"
 od gotrega
05.01.2005 17:36:08
Dost často se stává, že když jsi upřímný a jednáš s lidmi na férovku, tak tě třeba "obdivují"/tos řekl šéfovi dobře/, ale sami by to neudělali. Nečekej od nich, že by i k tvé osobě byli upřímní a opláceli ti stejnou mincí. Neumějí to. Raději se podvolí, protože vědí, že upřímnost bývá po zásluze potrestána.
Upřímnost a pokrytectví.....Vezmi si situaci že jsi první, který se dozvěděl o osobě která je ti blízká, že jí zbývá opravdu pár dní života. Přijdeš na pokoj a co řekneš té milované, když se tě zeptá " co říkal pan doktor? " I lež může být milosrdná a upřímnost zničující.
 Pandam Muž55 Kategorie
05.01.2005 17:29:33
co se týká obsahu tvé zpovědi, souhlasím. Upřímnost jo, ale zároveň empatii.

co se týká citového zabarvení...jak vidíš, každý si tvé věty vyloží po svém. Já, protože tě neznám, vidím jen obash, ale očividně tady je pár lidí, kteří znají "širší souvislosti". Což je možná v tomto případě škoda, protože nestranná diskuze je o něčem jiném
 Blondee
05.01.2005 17:26:18
gotreg: seš fakt směšněj, ty mě nemůžeš nasrat
 Fildasek Muž33 Kategorie
05.01.2005 17:14:15
zvláštní, a když jsem Ti řekl že jsi sockovská vyžírka příliš nobl na to aby pracovala, tak ses urazil.....

gotreg
 od gotrega
05.01.2005 17:11:14
Upřímnost je pěkná vlastnost, ale je třeba ji jistým způsobem rozvíjet a kultivovat. Umět podat pravdu tak nějak slušnou formou, bez urážení a vyžívání se na neštěstí druhých, to je teprve umění....
 Colorlight Žena35 Kategorie
05.01.2005 17:05:46
shodan: že to je výhodnější, to je bez diskuze
Drtihlav: přesně, o to de
 Fildasek Muž33 Kategorie
05.01.2005 17:03:37
No vidíš Fildasi, k Tobě jsem vždycky byla upřímná. Takže si zasloužím vděčnost! :)
Smajlík  gi666 Žena35 Kategorie
05.01.2005 17:01:02
proboha vy jste to vůbec nepochopili.Vžyť téměř každý neustále lže sám sobě nebo ostatním.Vy už to ani nevnímáte, probuďte se!!!
Smajlík  Drtihlav
05.01.2005 16:59:28
Ja jsem uprimna...a neublizuju uprimnosti. Kdyz bych mela nekomu uprimnosti ublizit, tak radsi mlcim. Ale nalhavat a davat mu zbytecny nadeje (co se tyce napr. krasy...) to mi prijde od lidi nefer. Podivejte, kdyz mi do hlavy budou cpat, ze jsem krasna, tak o sebe treba i prestanu pecovat, zacnu mit "sebevedomi" a tim vic potom narazim, kdyz me nekdo odmite >Vzdyt ja sem prece krasna, tak proc me nechce??< Chapete to lidi???
To budu radsi, kdyz mi reknou-Nejsi zrovna krasna, ale mas neco do sebe, nejaky osobni kouzlo!!!
Smajlík  Bejbina Žena21 Kategorie
05.01.2005 16:58:37
Allibaa: jo jasně, občas to neni vhodný, ale to už záleží na "taktnosti", načasování je taky mooc důležitý (to mi moc nejde).
Miracle: jo pravda někdy bolí, ale furt lepší dozvědět se pravdu dřív, než už je pozdě.
 Fildasek Muž33 Kategorie
05.01.2005 16:56:18
Ne. Lepší je ovládat umění manipulace a upřímnost používat jen tam kde se to hodí a plyne z toho prospěch.
Chovat se jako neotesanec vede do pr*ele a umí to každej.
 shodan Muž Kategorie
05.01.2005 16:53:40
Musíš hlavně rozlišovat upřímnost,která tomu člověku ublíží....
 Miracle Žena23 Kategorie
05.01.2005 16:53:24
OMG, Fildasek is back :-)
 Od Undry
05.01.2005 16:53:20
ale ty nevyčítáš nedostatky...bejt hnusnej a ponižovat někoho není upřímnost a uměn í uzpřímnosti je i v umění umět říct pravdu aby si pomohl.....to že někomu řekneš když přijde o někoho koho miluje že o něj nikdo stejně nestojí...co je to za upřímnost...to je to sviňáctví ...jo chtěla bych to fakt umět ..i kdyřž na druhou stranu...naštěstní asi nikdy nebudu.....a není pravda že upřímný lidi jsou neoblíbený....naopak...ale hajzlové co se pasou an neštěsrí jiných ....to jsou pokrytci....a ty seš akorád obyčejnej pozér !
Smajlík  Kačka Žena43 Kategorie
05.01.2005 16:51:56
A co to je upřímnost?
To že přisipeš sůl do ran a budeš se tvářit jako dobrodinec tepající nešvary světa?

I kdybys měl nakrásně pravdu, tak to povede jen k tomu, že se dotyčný začne bránit a to co se mu snažíš říct tuplem neuslyší.
Smajlík  od Allibaa
05.01.2005 16:44:51
A co je zase tohle za kravinu?
Smajlík  Gentiana Verna Žena16 Kategorie

Sleva 150 Kč

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist