Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1250170, vloženo 26.03.2025 08:48:28 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Hypotéka
Taky nechápete lidi, kteří si berou hypotéku na 20, 30 let, a ještě k tomu s partnerem dohromady, a ne sami za sebe?

Mně osobně připadá nepochopitelné, když si řekněme dva stěží průměrně vydělávající lidi v dělnických (operátor výroby), fyzicky náročných profesích (což je víc než polovina národa) kolem třicítky vezmou hypotéku na byt či dům na 20, 30 let, podle výše úroku přeplatí bance opravdu nekřesťanské peníze, celých těch 20, 30 let budou žít s "oprátkou na krku", čili strachem z toho, aby se jim nestal žádný úraz, neskolila je vážná nemoc, nebo se nedej bože nerozvedli/nerozešli, a mohli hypotéku splácet, a v případě, že vše půjde podle plánu , v 60 letech jim bude vysněná nemovitost konečně patřit, budou tedy bydlet ve svém, a pak v 65 umřou, čili si to vlastnění ani moc dlouho neužijí, a byt či dům, na který se dlouhá desetiletí plná bezesných nocí a stresu dřeli a lopotili, zde zanechají - pro své potomky (za předpokladu, že je mají, a hlavně, že s nimi mají dobré vztahy!!)

Kdybychom žili navždy (což nelze), nebo alespoň 150 let - pod podmínkou, že se ve 30ti letech naše stárnutí zastaví, takže nám sice budou přibývat roky, ale tělo bude stále na úrovni 30ti letého člověka - v tom případě bych braní hypotéky pochopil a schvaloval.

Tak tomu ale není, jsme tady na světě jenom na malou chvilku, někteří ani to ne. "Ta chvilka co máš na život, ti uplyne, jak od ohýnku dým", jak ve svém hitu pějí Nedvědi.

A smrtí pro dotyčného člověka všechno končí. Posmrtné pokračování je mylná představa, kterou vymysleli lidé s obrovskou fantazií jako obranný mechanismu ze smrti (což není nic překvapivého, když vezmeme v úvahu, jak obrovskou fantazii mají například spisovatelé fantasy literatury, kteří si v hlavě dokáží vytvořit neskutečné světy).
 šoférBusu Muž34 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.03.2025 22:50:56
Docela tvému skepticismu v této oblasti rozumím, není snadné získat vlastní bydlení od nuly, pokud nejsi špičkový IT specialista, nemáš bohaté rodiče, něco nezdědíš apod. Smutnou zprávou pro tebe bude fakt, že politická a ekonomická situace v naší zemi do nejbližších let nedává žádnou naději na změnu, trh s nemovitostmi ovládají v podstatě developerské mafie, stát nevytváří žádnou alternativu, státní bytová výstavba neexistuje a to je v kostce jádro pudla... místo toho aby mladí lidé protestovali, žádali změny, tlačili na politiky, tak se radši dohadují jestli je v právu Putin nebo Zelenskyj a jak je důležité posilovat naší evropskou integraci bojovat za práva homosexuálů, Palestinců atp... Pokud se má něco změnit, musí se o to lidé společně zasadit, ten problém se dá řešit, stát může stavět nizkonákladová sídliště, vytvořit státní banku poskytovat zvýhodněné půjčky jako v tom strašlivém minulém systému, panelové domy jsou neprávem očernované jako temné dědictví minulosti... ikdyž vytvořit takovou strukturu by pár let trvalo, ale šlo by to, jenom se musí chtít alespoň zvednout zadek a jít pro to něco udělat, nevolit ani pana koblihu a už vubec ne koalici, vybrat si někoho kdo se tohoto tématu chytne a bude za to bojovat.
 Buffaalo
26.03.2025 19:01:53
Presne tak. Lepšie je platiť nájom a nemať nič alebo žiť u rodičov jak posledné ho*no.
Smajlík  LucSenz0r Muž31 Kategorie
26.03.2025 16:39:26
Hodislava: Já si myslím, že tahle diskuse už dávno není o hypotékách. Zatím všichni plamenní zastánci nájmu před hypotékou měli plnou hubu keců o promarněných investičních příležitostech, ale současně měli naprosto ukázkově holou řiť. Nekuřáci co vyčítají kuřákům prohulený peníze většinou taky neumí zamachrovat něčím pořízeným za peníze co neprohulili, rozfofrují to jinak.
S hypotékama mám vlastně už skoro 20 let zkušeností, pár životních křižovatek co v plánu nebyly, pár hubených let, pár tučnějších let a kdybych se měl ohlídnout zpětně, jediné co bych udělal jinak bylo koupit za tehdejší ceny ještě jeden dva byty na pronájem. Maximum na kolik by banka s ohledem na bonitu dala. Už dávno jsem v zelených číslech, kdykoliv by se mi zachtělo být bez hypo, lusknu prstem, prodám pozemek s chajdou a pořád bydlím.
 pan Klobouk
26.03.2025 16:27:16
Já jsem to vždycky vnímala tak nějak jako spoření na důchod. Investici. Protože zatímco skutečně ušetřené peníze podléhají inflaci, ceny nemovitostí - zatím - teda ani omylem. Platit nájem z důchodu a ještě tak nějak žít bude dost těžký. Takhle už člověku ta nemovitost bude říkat pane a lze ji případně prodat, pokud budu ve stavu, že už se nebudu schopna postarat a za stržený peníz pobývat v důchoďáku. A ještě možná po mně něco zbyde v dědictví. A nebo jsem naspořila potomkům. Do života.
 Hodislava Žena50 Kategorie
26.03.2025 15:48:59
šoférBusu

NAPROSTÝ SOUHLAS! jen otální ovce se zaotročí bance aby pak byli ve stresu a makali do skonání jen aby možná někdy vlastnili barák co jim stejně nosatá eu vyvlastní pro imigranty cizáky nebo nařídí zbourat jeliž vyjsou nové normy, tady v tomto fašounském státě je to absolutní hloupost. Lepší je všecko utrácet dokud se to dá a pak... to se uvidí coprodvedu
Smajlík  Kgemini
26.03.2025 14:50:03
Vlastne poloblb trolli a urazi hned v prvnim prispevku a v dalsich uz jen pokracuje.

Uz je na tom tak blbe ( ze by abstak z nedostatku pozornosti a respektu) ze si honi ego i u Ncnj. Chudak malej.
 Thatslife
26.03.2025 14:49:53
Mr D je nastroj a nastroje nepolykaji horkou pilulku. Jako genius bys to mohl vedet, uz zde trollis nejakou dobu. Nebo porad nepochopil?
 Mr D
26.03.2025 14:40:50
Mr D: Hořká pilulka na spolknutí, viď? Ale neboj, já už tě nechám být. I mně je totiž blbé, ti po tvém katastrofickém neúspěchu dávat ještě víc. :D
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 14:39:31
Vlastne poloblb trolli a urazi hned v prvnim prispevku a v dalsich uz jen pokracuje.
 Mr D
26.03.2025 14:37:34
Poloblb: uvedomujes si, ze ty i sofer trollite v jeho vlakne? Zadny prinos, jen trolling. Neustale meles sracky o fobii z Babise.

Sakra co te tak brzdi? Spatny vyber antipsychotik? Vzdyt je to tak snadne:

Nemas?
Nasleduj a budes mit.
 Mr D
26.03.2025 14:32:43
Psat u cislovek -ti, -mi... rozhodne neni znakem geniality, tocvolante :-D
 Mr D
26.03.2025 14:26:34
Mr D: Hele, ty ať už napíšeš cokoliv, tak se z toho ponížení nikdy nevyhrabeš. To že se musíš chytat nějakého šoférovo "30ti", jenom dokazuje, jak moc v koncích jsi. Fakt jsem se teď upřímně pobavil, z toho jak si narazil na všech frontách a to i u svého páníčka. :D Ani prohrát neumíš se ctí a budeš tu teď vymýšlet něco o nějaké ovci a bůh ví co za další nesmysly. Fakt blboun.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 14:25:29
Mr D

Nemyslím si.

Nedouk je ten, který píše bez diakritiky, primitive.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 14:21:20
Sofere, ten, kdo napise "30ti", je nedouk ;-)
 Mr D
26.03.2025 14:17:57
Dalsi zasadni pochybeni. Predpokladas, ze nemohu klesnout a presto v kratke dobe opet klesnu. Mas spatne nastavene mantinely ;-) Nechovas se racionalne, zene te nenavist a mozna smerem, kterym nechces ty, ale nekdo jiny. Byt offce je neprijemne, ze?
 Mr D
26.03.2025 14:13:50
Mr D: To je v pytli, co? Že i ten kaiten ti musel promluvit do duše, aby ses nechoval jako malé dítě. :D A to i přes to, že jsi pomalu žebral, aby mi to smazal. Ty už níže opravdu klesnout nemůžeš.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 14:10:30
Mr D

Pravdivá, trefná a výstižná slova, kterými pan Nadčlověk vystihl ubohou pitomost Mr D by se měla tesat do kamene.

Děkujeme ti za to, že tu jsi s námi, Nadčlověku.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 14:08:06
Poloblb: zaloba byla stazena z litosti :-D
 Mr D
26.03.2025 13:59:46
Tak se na to zkus podívat takhle: Někdo ti půjčí za 2,5% (4 roky zpátky úplně v poho, dneska je to něco nad 4% co tak po očku koukám) na věc, která se zhodnocuje v průměru o 7% ročně (od roku 2017 je to stabilně nějakých 10%, ale držme se při zemi). Do toho každoměsíční dividendy (= už nikdy nemusíš platit nájem), dost výrazná optimalizace daně z příjmu a zanedbatelná daň z nemovitosti. V případě jakýchkoli popisovaných problémů pár návštěv poradce, realiťáka, právníka a notáře a jsi z toho v řádu nižších měsíců venku, pokud se to neposere první rok, dva, tři, tratit na tom nebudeš. Mně to teda smysl dává, spí se mi dobře a hypo na barák a další pozemek mě měsíčně stojí míň než bych dal za nájem nějakého umrněného 2+kk v panelu. Ale každý svého štěstí strojvůdce, hlavně že jsi svobodný a ne ovce. ;-)
 pan Klobouk
26.03.2025 13:58:18
Blby je, ze porad nechapes. Predpokladas, snazis se, ale to podstatne ti unika a vzdy unikat bude. Hledas to, co bys udelal ty a to je jadro pudla. U sofera je hnacim motorem aspon jeho chtic a uchylka :-D

V doporuceni prace v Agrofertu vidis fobii z Babise, misto obycejneho doporueni:

Chudy?
Makej.
Kde?
Agrofert!
 Mr D
26.03.2025 13:52:20
Mr D: Víš co je na hovno? Že ty tvoje žvásty nejsou vtipné, nejsou chytré, není to ani dobrý troll a není to ani tak, že by mě to nějak setřelo, nebo bych si řekl, hmm dostal mě. Jenom se s každým tvým dalším komentářem ptám sám sebe, co jsi to jen za blbečka a jakým způsobem si nabyl dojmu, že se můžeš pyšnit čímkoliv z toho, co jsem popsal výše. Protože i zde na zpovědnici, kde je ta úroveň inteligence velmi nízká, se pohybuješ hluboko pod průměrem. Jediný co by dávalo smysl, je, že bojuješ o první příčku místního šášuly. Ale ani to nedokážeš, takže ty jsi na hovno i v tom, být na hovno. Opravdu smutné.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 13:36:58
Musis smirovat, jinak bys nevedel ze bonzuji ;-)

S tvym intelektem a egem to ale tezko pochopis a pripustis. Podobny pripad, jako ten prolhany stalkujici sofer, ktery si hraje na psychologa.

Neni dulezite jak to z tebe udelam, dulezity je vysledek ;-)
 Mr D
26.03.2025 13:27:34
Mr D: Jsi v koncích a sám si uvědomuješ, jak jsi trapnej. Je to vidět.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 13:21:06
Sofer: kdyz se ridici autobusu (kteri NEOPRAVNENE vykonavaji svou profesi - Asperger+ridicak) s.rou do psychologie, vzdy z toho vyleze nejaky blabol ;-)
 Mr D
26.03.2025 13:19:24
Poloblb: kdybys neustale nesmiroval ucet admina, nevedel bys, ze te nekdo bonzuje :-D

Blby, vid?
 Mr D
26.03.2025 13:14:36
Alda: To jo, ono nedává smysl aby to rostlo pořád, když nemovitosti se staví, ale lidi nepřibývají.
 dotnet Muž25 Kategorie
26.03.2025 13:10:00
Sofer: napodobne. Uz si zaplat prostitutku, at te konecne nakope do kouli a nespamuj nahodne uzivatelky Zpovednice ;-) Uz jsi za to tady nabizel i prachy, takze argument ze to nechces od slapky za prachy, je trochu mimo.

Horsi by bylo, kdyby neslo o nahodny vyber uzivatelek.
 Mr D
26.03.2025 12:54:53
šoférBusu: Já do zvláštní nikdy nechodil a ve chráněné dílně jsem také nepracoval. Takže s tímto druhem lidí jsem se bohužel nesetkal.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 12:50:14
Nadčlověk

Překvapený jsi proto, neb máš málo zkušeností s lidma...
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 12:48:29
šoférBusu: Toto užalované dítě ve starém těle mě určitě nevytáčí. Ale jsem překvapenej, že někdo je ochoten se dobrovolně takto snížit.
 Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 12:48:07
Mr D

Je mi za tebe strašně stydno, trapáku.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 12:45:00
šoférBusu: zasnu nad tvymi schopnostmi. Nepracujes nahodou v Lidlu, jako forensni psycholog? :-D
 Mr D
26.03.2025 12:42:46
Nadčlověk

Žasnu, že tě dokáže vytočit chlápek s invalidním důchodem na hlavu.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 12:39:19
Vycvicit te, neni nijak trapne. Mnohem trapnejsi by bylo byt tebou ;-)

Ze ty porad nechapes tu cast, kde Agrofert plati hodne penez? :-D
 Mr D
26.03.2025 12:35:11
Mr D: Jenom kroutím hlavou, jak někdo může být takhle trapnej.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 12:31:54
1.) Jsi ve vycviku :-D
2.) Abych nebyl mladsi nez ty, genie ;-)
3.) Jsi retardovanejsi nez jesterka

BABISE TI DAVAM JAKO RESENI a uz i jesterka uznala, ze pod Babisem se muzete mit dobre., jen to odmitate Dokonce sama takoveho zna, tak proc to porad nejsi schopen pochopit?

Nemas prachy? Makej pro Babise!

Nic vic tam neni, ani o jediny pismenko. Dalsi pismenka ktera tam vidis, je tva diagnosa, asi Schizofrenie.
 Mr D
26.03.2025 12:24:12
Jak mě hned běžel udat ke kaitenovi na profil. Jako dítě ve škole, co jde rychle žalovat učitelce, že mu někdo nadával. :D Starej vůl, co si myslí, že je vtipnej, za všechny jeho problémy může Babiš a komunisti, přičemž za to jeho udávání by se nemusel stydět ani agent STB. No je tu větší šašek?
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 12:08:09
dotnet: k tomu zhodnocení nemovitosti. Na to už na krajích okresních měst pozor. Demografická křivka je daná a myslím si že v méně žádaných lokalitách lokalitách mohou ceny nemovitostí výrazně, opravdu výrazně klesnout. A za 50 let žádný problém s bydlením nebude.
 Alda
26.03.2025 12:05:33
pepan - do práce chodím proto, že mě to baví. Je to pro mě koníček, takže v podstatě nepracuju.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 12:01:39
šoférBusu:
No jistě, tak proč vůbec chodíš do práce? Zbav se všech svých majetků a začni žít pod mostem. Vždyť do hrobu si přece nic nevezmeš.
 pepan
26.03.2025 12:00:26
Mr D: Hele, já se tu snažím nadávkám vyhýbat, ale u tebe se to nedá říct jinak, než že jsi trapnej dement.
Smajlík  Nadčlověk a polobůh Muž28 Kategorie
26.03.2025 12:00:22
Jsi zfetovana? Jak nezavid, ja tu praci DOPORUCUJI TOBE!!!!
 Mr D
26.03.2025 11:59:22
Nevím no, přijde mi, že když někdo jede tohle, tak moc nechápe, jak hypotéky fungují.

To, že si vezmeš hypotéku na 30 let, neznamená, že ji budeš splácet 30 let.

Každý rok můžeš splatit bez sankce až čtvrtinu jistiny navíc.

V jednom kuse dochází k znehodnocení měny. Tím se netají ani ČNB, chce znehodnocovat 2% ročně, ale typicky je to víc. V důsledku toho ti pravděpodobně v průběhu splácení poroste mzda, i kdybys dělal furt to stejný a nezvyšoval svoji produktivitu. Roste i nájem, ale ty máš hypo a neroste nic.

Žádný závazek na 30 let to není. Závazná je jen fixace, dnes typicky kolem tří let. Po ní můžeš měnit parametry hypotéky, refinancovat... Se sankcemi i během fixace.

Když dojde do tuhého, pořád to můžeš prodat a získat v penězích zpět splacenou jistinu + zhodnocení nemovitosti.

Představa "oprátky na krku" je tedy celkem wtf.
 dotnet Muž25 Kategorie
26.03.2025 11:59:06
Sofer: Ale ja se ptam na tu tvoji prodavacku z Kauflandu...

Rozhodne je dost lidi, co nema 50 tisic cistyho..

Jinak ja bych hypoteku splatila timhle stylem za 50-60 let :D :D

Mr D: Nezavid. Nevim, jak k tomu prisel, ale je to zemedelec a ma se pod Babisem hodne dobre.
 jesterka
26.03.2025 11:59:04
Prodavacka v Kaufu ma nastup 30k, manzel ma taky 30-40k, kolik penez zustane rodine dvou NEDESOLATU a NEALKOHOLIKU mesicne? To zvladnes, na vypocet ti staci nedokoncena zakladka :-D

Jo a v Praze je to vic a v jinych mestech nemas Prazske najmy, ani ceny bytu, kdyby te to nahodou svadelo k nejake demagogii ;-) Vis, ze byt v Koline, Jihlave, Hradci, Pardubicich... nestoji 10Mega jako v Praze, ale tretinu, nebo i ctvrtinu? Zajimave, ze?
 Mr D
26.03.2025 11:52:05
jesterka

Možná stačí jen nepracovat za minimální mzdu.

Když ti z cca 50 000 výplaty každý měsíc zbyde dejme tomu 30 000, tak je to 360 000 Kč ročně. Chápeš?

Chyba je na tvé straně (ostatně jako vždy).
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 11:50:15
jesterka: jenze ty patris ke generaci THC, HHC, CBD a jinych narkomanu a tam se setri blbe. Temer cela vase generace neco snupe, huli, volizuje... Sypete prachy do nesmyslu. Drogy nejsou investice, pokud nejsi dealer, nebo vyrobce.
 Mr D
26.03.2025 11:46:51
Tak proc NAHODOU nemakas pod Babisem taky? A jak nahodou? Jsi jen liny povalec, proto nemakas pod Babisem a nemas miliony jako kazdy druhy petikolkar!

A proc nechapete, kdyz vam Mr D pise, jak je pod Babisem dobre? Napriklad Poloblb je uplne rudej jak maskot KSCM, kdyz clovek napise pravdu, ze U BABISE JE DOBRE! :-D

Vytahnete si uz konecne hlavy z vlastniho zadku a pochopte, ze U BABISE JE DOBRE! Zamestnejte se tam a zacnete zit jako lidi.
 Mr D
26.03.2025 11:46:02
"Milion se dá našetřit za tři roky úplně v pohodě."

Jakym vypoctem jsi k tomu dosel?

Ja za rok nasetrim cca 120 tisic.

Kdyz uz jsi zminoval prodavacku v Kauflandu - za jak dlouho myslis, ze si vydela milion?
 jesterka
26.03.2025 11:43:28
pepan

Chtěl jsem tím říct jediné - do hrobu ani nikde jinde si nikdo z nás nic neodnese. Hypotéku si berou i lidé, kteří ještě nepochopili, že tento svět není náš domov - asi budeš jedním z nich, pepane.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 11:39:16
Ber v potaz, že finanční zátěž z hypotéky v čase díky inflaci klesá. Pro lidi kteří koupili byt před 10 - 15 lety teď splátka hypotéka představuje minoritní výdaj. Čili první roky se musíš hodně uskromnit, ale po nějaké době na tom budeš lépe, než kdybys žil v nájmu.

Technicky je pravda, že nemovitost nevlastníš, ale prakticky je tvoje a žiješ v ní, jako by byla tvoje. Po těch 30 letech se nic nezmění, budeš žít jako dosud. Navíc pokud nastane nějaký průšvih a jsi nucený nemovitost prodat, tak pokud zrovna nekrachnul trhu s nemovitostmi, tak neodejdeš s prázdnou. Hodnota tvého bytu / domu od koupě vzroste, z jeho prodeje se doplatí hypotéka a zbytek peněz můžeš použít třeba na koupi menšího bytu.
 pepan
26.03.2025 11:36:14
jesterka

Milion se dá našetřit za tři roky úplně v pohodě. Problém je na tvé straně přijmače.

Když chceš být bezdomovkyní, tak si jí buď. Tvoje věc. Ale nebuď pak naštvaná a nevybíjej si zlost na svém okolí.

Tvoje volba, tvoje zodpovědnost. Dokážeš to pochopit?
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 11:24:56
Mr D: Nahodou znamej, zemedelec, pod Babisem dela a ma dobry penize.

SoferBusu: Mas pravdu, nenuti, mas tu uplnou svobodu - treba svobodu byt bezdomovec. A za jak dlouho si nasetris treba milion?

Kazdopadne cisty kapitalismus tu neni. To jsem cetla jeden nazor, proc je tu mozny v castecne socialismus - protoze dneska se nasili kapitalismu externalizuje do zemi tretiho sveta. Tedy my se mame dobre na jejich ukor.
 jesterka
26.03.2025 11:15:52
jesterka

I jako prodavačka si v Kauflandu si můžeš vydělat na základ hypotéky a dosáhnout na ni.

Kapitalismus nikoho k ničemu nenutí, tak nelži. V naší republice ani čistý kapitalismus není.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 11:11:29
jesterka: proc neberes velky prachy v Agrofertu, jako kazdy jejich zamestnanec?

Pak by ti mohl byt nejaky kapitalismus u zadele ;-) Mate pred ocima jednoduche reseni a nejste schopni realizace?

Das vypoved a nastoupis napriklad do Vodnan. To zvladne i mongol, dyk jich tam je az-az :-D
 Mr D
26.03.2025 10:54:31
To je fakt, mnohem lepší je ty prachy vyhodit za nájem, mít hovno a na stáří brečet, že nevyžiju z důchodu.
Smajlík  detektor kreténů
26.03.2025 10:39:51
Zapominas na to, ze nejdriv musis na tu hypoteku dosahnout, nasetrit si velkou sumu, takze ty roky jeste pridej...

Takze vetsina lidi, kteri si nevezmou hypoteku, tak je to proto, ze na ni nikdy ani nedosahnou. Ti nebudou mit sve bydleni nikdy.

Kapitalismus nedava cloveku zakladni jistoty a nuti cloveka starat se jen o materialno. Protoze musis hodne vydelavat a abys hodne vydelavat, musis praci venovat co nejvic casu..
 jesterka
26.03.2025 10:17:20
Květák

Nechtěl, nicméně tvá utopická představa je zajímavá.
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 10:15:49
Noo tak někdy je to výhodné a někdy nevýhodné. Tady ani není jednoznačná odpověď. Teď zrovna se úrokové sazby snížily a delší dobu se dále snižovat nejspíš nebudou. Můžeš si dát fixaci na x let... Můžeš si změnit výši splátky, dluh můžeš předat někomu jinému. Není problém. Ale musíš za všechno zaplatit.
 Odvar Šalamounova h
26.03.2025 10:08:03
Jinymi slovy bys chtel, aby kazdy s dosazenim zletilosti dostal zdarma byt, ci dum, dle sveho prani. Chapu.
V tom pripade - nevim, dal.
 Kvetak
26.03.2025 10:00:41
“ Souhlasím s tebou, taky nechápu tak velkou popularitu hypoték, dřív se toho lidi báli jak čert kříže, teď je být v otroctví banky in. Radši mít málo, ale svobodný.
Souhlasim”
Nevím jaká je svoboda v tom, že musíš platit o polovinu větší nájem než já splátku a bydlíš v polovičním prostoru…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
26.03.2025 09:58:58
A teď si představ, že někdo si bere hypotéku jen na vypořádání majetku po rozvodu.
Smajlík  Šukar giľi 55
26.03.2025 09:58:37
Nechápete, proč si berem hypotéky, …. ale baráky, ty nám závidíte. To zas nechápu já…
Smajlík  Michal-222 Muž44 Kategorie
26.03.2025 09:22:12
Dikobraz official

Kde bereš jistotu, že se dožiješ stáří?
 šoférBusu Muž34 Kategorie
26.03.2025 09:14:26
Já to chápu když máš děti. Potom jako investici, atd..
 Loca Loca Žena98 Kategorie
26.03.2025 09:02:06
Nelichvarsky by to mohl nabidnout napriklad pan Volny, nebo KSCM. Ehm, coze? Aha, tak nic :-D
 Mr D
26.03.2025 09:00:45
Lide s nizsim intelektem maji velky problem pochopit, jak hypo funguje, co prinasi, proc ji vyuzit, nebo naopak nevyuzit a jake jsou jine moznosti.

Doporucuji CBD, THC, HHC, Energy drinky, herni automaty, "gamesky" a svet bude hned ruzovejsi. Kdyby tohle delali vasi rodice, tak mame vic vzduchu pro sebe :-D

Ne, komousske "pujcky" nic neresili a neresi, bo dnesni "makac" by si za to poridil Playstation a vodni dymku :-D
 Mr D
26.03.2025 08:59:57
Je to sice lichva, ale máš vidinu, že za těch 20 let to bydlení bude tvoje. Ve stáří vlastní byt oceníš, protože se na stará kolena fakt nechceš trápit s nájmem.
 Dikobraz official Muž40 Kategorie
26.03.2025 08:56:41
Souhlasím s tebou, taky nechápu tak velkou popularitu hypoték, dřív se toho lidi báli jak čert kříže, teď je být v otroctví banky in. Radši mít málo, ale svobodný.
 Souhlasim

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist