Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1232005, vloženo 23.03.2024 00:21:32 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Také píšete na ZP opilí?
Asi výše zmíněný nadpis nebudu doplňovat dlouhými odstavci.

Také máte takovou radost z toho, že se krapet upravíte, a pak píšete sračky na Zpovědnici?

Podle toho, co tu občas čtu, tak soudím, že zdaleka nejsem jediným člověkem, který sem píše v ne zcela "standardním" stavu.

Také Vás tak těší, jako mě, když si zakalíte, pustíte hudbu, dáte sem nějaký příspěvek, a někdo Vám na něj zareaguje?

Také Vás tak těší, když se můžete z celého srdce vysrat na interpunkci?

A také zažíváte pocity beznaděje a studu, když si své bláboly přečtete druhý den?
Bolí Vás hlava, chce se Vám chcípnout, a pak si vzpomenete, že jste něco psali na ZP. Marně hledáte skleničku s vodou a bojíte se zapnout počítač.

Kolikrát jsem si při zpětném čtení svých textů říkal, že už bych měl konečně přestat chlastat.

Ale pak přijde páteček...
 Opcom E-MAIL:   Muž41 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.03.2024 20:45:34
Ježek second edition
Ní já určitě ne. JSem pohodlný. Ale kdybych byl třeba na dovči... a trpěl nouzí ke Zpovědnici...
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
26.03.2024 11:20:38
>Návrat do minulosti
Jednoduše - nedělá to v dostatečném rozsahu a dostatečně kvalitně :)

Tak zase tak často se neděje, že bys chtěl rozsáhlejší věci vyblít hned?
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
25.03.2024 23:10:16
Ježek second edition
Taky to tak dělám, ale někdy holt... to chceš vyblít hned.

Co ovšem nechápu, jak to někdo může mít jen jako jedinou věc, na které píše dokumenty, tabulky apod.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
25.03.2024 22:09:50
>Návrat do minulosti
Tak na mobilu nepiš. Já na něm také píšu jen v krajní nouzi nějaký krátký vzkaz. Cokoliv ostatního počká až si v klidu sednu k pořádnému monitoru a pořádné klávesnici.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
25.03.2024 14:09:12
Ad písemný projev
Taky už jsem se na mobilu dostal do stavu, kdy jsem absolutně neměl na tom matlacím debilním rozhraní chuť tomu dát nějakou slušnou formu. (Protože poslední rozhraní kde se dalo psát, bylo od BlackBerry.)
Takže plně chápu i mladé lidi, kteří se s tím prostě neserou.

Děsím se doby, kdy nic alternativního nebude a bude to třeba na vše, a já budu matlat do zmatlání.
 Návrat do minulosti Muž40 Kategorie
24.03.2024 22:46:36
pokračování:

Další faktor. Ony neškodí jen ty drogy i když jsou chemicky čisté a dokonalé, ale vliv má i kvalita samotné výroby (kterou nikdo nekontroluje) i různé "přídavné" látky, které se tam "záhadně" ocitnou někde cestou mezi výrobou a uživatelem. To je průser. Vzhledem k tomu, že řada takovýchto drog se podává nitrožilně, tedy přímo do krevního oběhu, tak je to megaprůser. Něco, co fakt chceš (nebo alespoň já ne, ty možná ano). Myslím, že o tom také něco víš. Naopak u alkoholu je velmi slušná kontrola kvality. Když nepočítáme nějaké minoritní případy podvodníků, nebo špatně vypálené samohonce, tak to, co se vyrábí továrně ve velkém víš, že je OK. A i těch domácích případů špatně vypálených várek ubývá, jelikož lidé si mnohem více než v minulosti zvykli vozit kvas na vypálení do profi palíren. Takže i zde máme zásadní rozdíly.

Změní na tomto v reálu průběžně pozorovaným faktům vyjádření kohokoliv, včetně adiktologa? Adiktolog bude primárně řešit to, že alkohol může být problém, ne že jím být musí. Což je pravda. Obojí. je to jako s kýmkoliv jiným, kdo posuzuje vliv něčeho. Každý ti řekne, že se to stát může, ale nikdo ti krom extrémních případů neřekne, že se to stane. Tedy pokud to není extremista.
Je to podobné, jako když sem jednu dobu chodila jedna žena (přezdívku si už nepamatuju), která v každém tématu, kde se probíral anální sex, tak strašila jak je to strašně nebezpečné a bude následovat ileus (poškození a neprůchodnost střev). Byla schopná se o to do mrtě hádat. Je možné, že po nějakém extrémním dovádění se to už někomu na světě někdy možná stalo, ale o takovém případě nevím. Když si to přepočítáme na procenta či spíše promile, tak to asi není zajímavé číslo.

Závěrem:
Ano, alkohol může být za určitých specifických podmínek problém, ale většinou není. Tvrdé drogy, které skutečně drogami jsou (a nikoliv jimi být pouze mohou), jsou problém prakticky vždycky. Za sebe mám tedy jasno a tento můj názor je v souladu se světem, kolem mě. Možná, že tvůj svět je jiný, možná máš kolem sebe více lidí se sklony k závislostem různého druhu než já. Pokud ano, bude dobře, pokud se ty i oni budou držet dál od jakýchkoliv návykových látek.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
24.03.2024 22:45:34
>Teta Dana
To byl jen malý test jestli čteš pořádně nebo to jen v zaujetí nějak přeskáčeš aniž by ses zamyslela nad obsahem. Také jsem si dělal v druhé polovině legraci. Podezření se bohužel potvrdilo - úplně jsi to vytrhla z kontextu. Doporučuju ještě jednou přečíst co jsem psal. Pomalu a důkladně. Já tam totiž nikde nepsal o tom, že jednou týdně piju alkohol, ani že mám problém se závislostí na alkoholu z hlediska jeho požívání, ale jeho používání :) Ve skutečnosti jsem tam psal o alkoholu v úplně jiném smyslu, konkrétně coby chemickém činidle, jelikož ho používám ke své práci. O metafetaminech jsem se nebavil vůbec. Jmenoval jsme konkrétní drogy za účelem porovnání coby ukázkové představitele opravdu tvrdých drog, jejichž následky jsou veřejnosti dostatečně známy. Ale chápu, že s metamfetaminy se ti tím kličkuje lépe :) Proto je teď dáme stranou :)

No a jestli si fakt myslíš, že jednou týdně konzumovat alkohol nebo heroin je totéž, pak se asi nemáme o čem bavit. Ono v podstatě každá látka z tohoto okruhu dokáže napáchat paseku, jde jen o to, jak je zvladatelná. Většina uživatelů alkoholu to zvládá a nemá problém s režimem pouze občasné a přiměřené konzumace. Jak jsem k tomu došel? Většina lidí alkohol někdy pije a většina lidí nemá problémy. Pouze malé procento z celkového množství konzumentů má s alkoholem takové problémy, aby jim to způsobovalo problémy v životě. Naopak většina uživatelů speciálně heroinu a pervitinu má dosti vážné problémy zvládat občasnou konzumaci a postupně situaci přestávají zvládat zcela (rozuměj má to zásadní dopad na jejich život). Čili poměr zvládá/nezvládá je ZÁSADNĚ jiný. Ostatně to bys měla vědět. Tuto zkušenost zřejmě nebudu mít jen já, ale většina lidí. Ne nadarmo když svému potenciálnímu partnerovi řekneš předem, že si tu a tam něco popiješ, tak to takřka nikdo nebude řešit pokud tu a tam neznamená totálně prokalené víkendy. Když tomu samému člověku řekneš, že se byť jen dvakrát za rok sjedeš pervitinem, tak ti u drtivé většiny populace právě padne červená. To si myslím, že také víš.

Ještě se vraťme znovu k mírám. Když si někdo dá jednou za týden alkohol, tak to nemusí znamenat, že je sjetej pod obraz. Může to znamenat, že si dá třeba sklenici piva, láhev vína, sklenici, dobré skotské, nebo také jen koktejl. Nebo gin&tonik. To vše se do toho vejde. Neznamená to, že je uživatelem drog. Když si dáš něco typu heroin a pervitin, tak se nesjedeš jen trošku. Není tam žádná škála jen tak malinko, víc, ještě víc, hodně, sjetá jako prase. Znamená to, že budeš totálně sjetá a s pěkným dojezdem. Já třeba neměl po alkoholu nikdy v životě opici. Nikdy mě po alkoholu nebolela hlava, nikdy mi nebylo zle a ani v podnapilé stavu nejsem vymletý. Vím, kdy mám svou míru a můžu na základě svých pocitů průběžně upravovat dávkování. Můžeš tohle dělat když si šlehneš? Asi ne, že?

Další faktor. Ony neškodí jen ty drogy i když jsou chemicky čisté a dokonalé, ale vliv má i kvalita samotné výroby (kterou nikdo nekontrol
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
24.03.2024 18:38:58
Ježek - Takže podle tebe je jedno, jestli někdo bere deset let jednou týdně heroin, pervitin nebo si o víkendu popije?

Ano, je. Pokud to je skutečně jednou týdně, následky jsou srovnatelné. Člověka to nezničí, byť to pro tělo moc prospěšné není...

Takže za mě je alkohol fajn. Koexistuju s ním docela dlouho a docela by mě štvalo kdybych si musel hledat nějakou náhražku.

Ale já ti to neberu a věřím, že to v pohodě zvládáš a nehrozí ti závislost. Ale stejně tak mnoho lidí užívá rekreačně metamfetamin (jen to neventilují, protože to většinová společnost odsuzuje). Proto si veřejnost dělá negativní obrázek o uživatelích tvrdých drog podle trosek, kteří jim propadli - ti jsou pro ně viditelní. Na rozdíl od těch rekreačních uživatelů, kterých je většina a logicky svou zálibu tají.
Osobně jich znám plno. Lidí všech věkových kategorií, vzdělání, zaměstnání...

Takže link na názor někoho z odborné veřejnosti nedáš? Ani když jich je dle tebe většina?
 Teta Dana Žena45 Kategorie
24.03.2024 17:25:14
>Teta Dana
Takže podle tebe je jedno, jestli někdo bere deset let jednou týdně heroin, pervitin nebo si o víkendu popije?

Krom toho ethanol (a alkoholy obecně) je velmi dobré rozpouštědlo, odmašťovadlo a desinfekce. Nevím o tom, že by jiné drogy byly tak užitečné. Takže za mě je alkohol fajn. Koexistuju s ním docela dlouho a docela by mě štvalo kdybych si musel hledat nějakou náhražku. Pokud ano, tak bych to konzultoval z chemikem nebo technologem, určitě ne s adiktologem. Ten by mi poradil leda tak prd s mou závislostí.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
24.03.2024 13:41:02
Ježek - většina odborné veřejnosti si myslí, že alkohol je regulérní tvrdá droga.
Což je pravda. Fyzicky patří k vůbec nejškodlivějším. Na rozdíl od klasických tvrdých drog tě odvykací stav může zabít. Způsobuje demenci. Je to depresogen jakxvině - i psychicky zdraví lidé zažívají v kocovině dysforickou rozkladu.

Kdybych 10 let téměř v kuse chlastala (místo opioidů), byla bych na tom nesrovnatelně hůř.


Můžeš dát odkaz na text nějakého adiktologa, který pokládá chlast za "měkkou" drogu?
 Teta Dana Žena45 Kategorie
24.03.2024 02:14:58
Jelikož moc nepiju, tak ne. Kromě zpovědí, i když mě nikdo nezná, tak stejně mám potíž svoje problémy uveřejňovat. To můžu až po pár pivech.
 singlemen Muž39 Kategorie
23.03.2024 21:28:36
>Puddy
Většina odborné i neodborné veřejnosti by s tebou nesouhlasila.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
23.03.2024 21:08:36
Ježek: Ne, nemyslím si to jen soukromě. Naštěstí.
 Puddy
23.03.2024 17:12:09
Ne. Alkohol téměř nikdy nepiju.
 Svitavská ulice off
23.03.2024 17:07:10
>Puddy
Já to třeba nevím, že by byl alkohol tvrdá droga. Ty to také nevíš, ty si to jen soukromě myslíš.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
23.03.2024 12:34:19
Veela
Protoze jsi nevyrazna nezajimava osoba. Nepoburujes nezaujmes.
A za druhe existuji lidi co si hrajou na ferove, a pak anonymne bodnou dyku do zad. Ale jak rikam, tobe to nehrozi neboj.
 Thatslife
23.03.2024 09:30:26
Ne, nestává
 Loca Loca Žena98 Kategorie
23.03.2024 09:20:27
Jo a... Alkohol je pro mě věc dávno za zenitem. Ví se, že je alkohol tvrdá droga a perníček si taky nedáváme "jen v míře", "jen svátečně".
 Puddy
23.03.2024 09:02:11
Nikdy nepijem az tolko, aby som uz nevedel co hovorim, alebo co pisem. Ale je pravda, ze pri pisani v alkoholovom opojeni, som o nieco konfliktnejsi, nez zvycajne. D
 *Vykuk* Muž62 Kategorie
23.03.2024 08:59:05
Ne
 MS-fanousek Muž50 Kategorie
23.03.2024 08:09:12
Neužívám psychomodulační látky.
Smajlík  Žádné
23.03.2024 07:54:59
O čem to mluvíte? Jaký bizár? Všichni jsme lidé a kdo se podiví nad tím, že někdo o sobě něco řekl? Dozvídáme se věci, které u sebe taky známe, jen některé méně či více v závislosti na tom, jak se naše životy odlišně vyvíjely. Rozhodně nejde o nějaké nové objevy či něco, za co by měl člověk člověka odsoudit. Nevím, co by někdo musel napsat, aby mě to zaujalo.
 Puddy
23.03.2024 07:54:51
Já jsem nebyl nikdy opilí
 Psycholog psychiatr Muž72 Kategorie
23.03.2024 07:42:33
Na zpovědnici jsem asi opilá nepsala, ale jednou jsem opilá psala na zpovednicový discord. Úplně všechno, jak to leželo a běželo, co jsem zrovna prožívala, v reálném čase. Měla jsem takovou radost, že to můžu sdílet s každým, protože svět byl tak veselý a barevný, zároveň mi pomalu, jako proud z opačného směru, docházelo, co vlastně tam píšu a jak moc je vhodné, aby tohle někdo vedel (= vůbec) a i když jsem to smazala relativně brzy, slušný trapas byl na světě. Ani jsem nevěděla, kdo všechno to četl. Ale utěšovala jsem se tím, že třeba jen Jedna Frajerka, květák a Kaiten, což jsou takoví chápaví lidé, a je pravda, že mi to nikdy nijak nepředhodili ani nepoužili proti mě, ani se z toho nestalo téma, a já jim za to jsem neskonale vděčná. Tak to neřeš, na zpovědnici najdeš lidi s pochopením pro bizár.
Smajlík  Veela Žena36 Kategorie
23.03.2024 02:31:04
No ty vole, já se zase zítra odpoledne, až se proberu, budu stydět!
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 02:29:31
Pro všechny kolemjdoucí, kterým to není u řiti: Předchozím komentářem jsem rozhodně nemyslel to, že bych záchod nestíhal!
 Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 02:26:45
Ježek second edition: Na záchodě je to vždycky top. Pokud ho stihneš...
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 02:21:41
Na westerny zas až tak moc nejsem, ale Tenkrát na záchodě je top.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
23.03.2024 02:14:57
ánrylekónt: I přesto, že nekalíš, tak máš dobrý vkus.
Děkuji a dobrou noc i Tobě.
 Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 02:11:39
Opcom
Westerny mám rád a Leoneho zvlášť, jenom tenhle mi právě moc nesedí.
Opilý nebývám. Asi proto, že nechlastám. Až chlastat budu, tak to klidně přiznám. Takže se stačí zeptat. Ale i kdybych odpověděl, že ne, tak tomu stejně někteří nebudou věřit. S tím ale těžko něco nadělám.
Jdu spát, dobrou.
 ánrylekónt
23.03.2024 01:48:42
ánrylekónt: Kamaráde, když Tě tyto věci nudí, tak nekoukej na westerny :-)
Za mě je "Tenkrát na západě" jedním z top filmů. Podobně, jako 7 statečných.

Ale líbil se mi i "Tenkrát na východě" - byť ho za top nepovažuji, a nepovažuji ho ani za western.

Hele lidi, všimli jste si toho, že když něco někam opilí píšete, tak si strašně opotřebováváte klávesnici? Těch oprav překlepů, které jsem musel udělat, abych nevypadal jako dement!
 Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 01:39:38
Qwertz: Jo, asi se v zásadě shodujeme (až na tu interpunkci - tu neumím ani za střízliva) ;-)
Čárky a čáry píšu čistě na základě entropie.

Každopádně, ZP by se měla zařadit na seznam ilegálních drog!
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 01:38:03
Opcom
No, díky. Letos je to už druhá viróza.
Koukám na Tenkrát na Západě a furt tomu filmu nemůžu přijít na chuť. Pořád tam někdo střílí, hraje na harmoniku, jezdí na koni, jako by ti lidi tam neměli nic lepšího na práci. Za chvilku tam budou někoho věšet, to je moje nejoblíbenější scéna. Ale je to jen nahrané, ten věšený ve skutečnosti neumřel. Škoda.
 ánrylekónt
23.03.2024 01:32:12
"Také Vás tak těší, jako mě, když si zakalíte, pustíte hudbu, dáte sem nějaký příspěvek, a někdo Vám na něj zareaguje?"

Jo. A to je právě ten návykový dopamin, na to pozor.

"Také Vás tak těší, když se můžete z celého srdce vysrat na interpunkci?"

Ne, s tím já nemám žádný problém ani když jsem úplně na sračky.

"A také zažíváte pocity beznaděje a studu, když si své bláboly přečtete druhý den?
Bolí Vás hlava, chce se Vám chcípnout, a pak si vzpomenete, že jste něco psali na ZP. Marně hledáte skleničku s vodou a bojíte se zapnout počítač."

Ano, to se mi stává často. Až na to, že u mě je to mobil, ne PC. Ale tohle jsi fakt vystihl. :D
 Qwertz
23.03.2024 01:01:16
ánrylekónt: Nepočítá, ale přeji Ti brzké uzdravení.
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 00:54:30
Jestli se počítá Paralen zapitý Pepsi, tak ano.
 ánrylekónt
23.03.2024 00:47:53
No dobře, přiznávám, že sem občas lezu už jenom z jediného důvodu - občas se zde při interakci s ostatními zasměju.
 Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 00:41:39
Ježek second edition: Taky si je zasloužíš, kamaráde.
Měl jsem o Tebe strach, protože je Pajk hrozný škrt!
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 00:38:33
Já už dostal takových prachů, že jsem je nedokázal ani spočítat.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie
23.03.2024 00:32:00
Ježek second edition: No tak Tebe svazuje zodpovědnost za chod Zpovědnice, což chápu. Jenom doufám, že za svoje moderování dostáváš od Pajka alespoň nějaký prachy...
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
23.03.2024 00:27:08
Ne.
 Ježek second edition Muž42 Kategorie

Sleva 150 Kč

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist