Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Rozhodně smysl má. Jízdní doba Praha-Brno by mohla být kratší než hodina. Nevím, jak jsi přišel na nastupování půl hodiny/hodinu před. To se přece nijak zvlášť neliší od stávajících rychlíků, do kterých třeba já často nastupuji až v poslední minutě :-) Plus na výstavbu VRT lze získat větší část financí přes EU dotace, takže by to ČR nestálo až tolik. A že by nepřetáhla auta? Tak s tím rozhodně nesouhlasím. Auto se nákladově vyplatí snad jen plně osazené, jinak je provoz po započtení všech nákladů dražší. Nemluvě o to, že jako řidič auta po několikahodinové jízdě dojedu utahanej. Třeba do Prahy (mám přes 200km) již autem prakticky nejezdím. Jinak nestavěl bych to proti modernizaci stávajících tratí - na těch je samozřejmě rovněž třeba zapracovat. Mrzí mne třeba, že se pořád odkládá narovnání trati kolem Brandýsa nad Orlicí. Plus na některých úsecích na koridorech by mohli konečně povolit i 200km/h.
|
|
tak ještě jednou, polopaticky.... během dvou-tří desetiletí bude mít železnice pro osobní dopravu smysl jen jako VR spojení ~ desítky měst, zbytek krachne takže buď VRT Brno-Praha nebo žádný vláček
|
ajdjsdjsjs |
|
|
Neutrino: Jj, PBMŽ = Pražsko - Berounská Muzejní Železnice. Ale budeme tam mít VRT tak proč to opravovat.........XD Č. Republiku přejedeš Pinďou asi za 6,5 hodiny. Na tak malý stát je to drahá sranda. Že jí projedu třeba o půl hodiny dřív mi vzhledem k těm nákladům na tu trať připadá jako detail. Navíc to skoro nikde nestaví tak je to skutečně jen pro dálkovou - mezinárodní dopravu. Kolik lidí to denně využije a jaký to má přínos pro ČR aby se to zaplatilo?
|
|
Vysral bych se na to, tady ropa nebude.
|
|
Google i Elon Musk říkají (a ti se nemýlí, spolu s velkou částí odborníků) že plně autonomní auto (čti robotaxi) bude 2020-2025 s nejčastěji uváděným datem 2023. Velké automobilky potřebují chlácholit akcionáře a tedy dávají nadsazené odhady, ale i ty jsou nanejvýš do roku 2030. Robotaxi má vysoký koeficient využití a tedy jeho zavedení není kapitálově opožděno, pro ČR tomu tedy můžeš dát 3 roky. 2023-2033, nejspíše však 2026 - to je 12 let. Za 12 let tedy krátké cesty železnicí padnou. Ta trať (20 000 lidí/den) měla stát už včera, jinak kleknou ČD úplně. Dokonce začít stavět dnes by bylo pozdě. Podle studií by si sama na sebe vydělala.
|
|
VRT by lidi využívali. Byl by to ale především problém nákladů. Vybudování takové tratě by bylo hodně nákladné a jízdné by bylo příliš vysoké. Na to by většina lidí neměla.
|
|
nevyplatí se to....na většině kolejí je optimální rychlost 40-60km. Dokud nedostaneš ČD z červených čísel a stále víc upadajícím zájmu o vlaky, tak nevím kde chceš na to vzít těch pár miliard. Cestu na vysočině nenarovnáš a když si vezmeš neúspěch Pendolina jak jim málo jezdilo lidí tak opravdu je to dost nereálné...
|
|
Vyser se už na vlaky a zajímej se o holky!
|
Radím ti dobře |
|
|
M0NSTER: tak tak. Nejen pravobřežní by potřebovala generální opravu, ono i taková trať Praha - Beroun je výživná (poslední páteřní trať u nás s hradlovinou), ale s tou se nic dělat nebude, protože bude už jenom za 30 let přece VRT vedená 50 km tunelem (i když tahle chyméra už snad padla).
|
|
Tady je to k ničemu. Tady je potřeba především opravit současné tratě než se to rozpadne úplně.. Podívej se na pravobřežní trať kolem Nymburk - Lysá nad Labem - Stará Boleslav to je samá defektoskopická vada, na 200 metrech 10 vad, pomalé jízdy na 70 km/h. To je jak nějaká lokálka a ne jako hlavní trať. tady v Banánystánu je VRT předražený mokrý šotosen.
|
|
Až na to, že nevim co je VRT, IAD, ICE2 a HB, se mi tvá zpověď líbí.
|
|
to jsou starosti, vubec nevim o cem mluvis :D
|
SKEDoff |
|
|