Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.550740, vloženo 04.08.2011 20:05:54 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
léčba homosexuality
Chudáci homosexuálové je mi jich líto, vědci se stále snaží přijít na léky na různé nemoci a homosexualita zatím léčená není.
Nevím jestli je to tím, že je to tak těžká choroba, která je defakto neléčitelná (jako AIDS nebo curkovka) anebo tím, že se tím nikdo ani nezabývá.

Myslíte, že se někdy homosexuální pacienti dočkají toho, že bude jejich choroba léčitelná?
Jaká léčba myslíte by na homosexualitu nejlíp zabírala?
 Modrá Svině E-MAIL:   Muž46 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
17.03.2015 23:50:58
Já jsem třeba jako gay na sto procent spokojen a odmítal bych jakoukoli léčbu, nebo nápravu.
Smajlík  TheBestGay
05.08.2011 09:00:39
Jusik
Tak chlapi si tím masírují prostatu, takže by si to měl užít i ten dole, ne?

Ano a v tom právě spočívá ta popletenost teplajzníků - oni si chybně myslí, že když jim působí rozkoš stimulace prostaty, tak že hněď musí být teplí.
Přitom úplně stačí mít partnerku, která čas od času použije něco na masáž prostaty když třeba partnerovi poskytuje orál.
Rozhodně se kvůli tomu člověk nemusí teplit a nechat si rvát č*ráka do prd*le, tady je vidět že homosexuálové moc nepřemýšlí a jsou zmatení.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
05.08.2011 02:16:45
Vážně nechápu proč si myslíš, že by gay měl měnit svou sex. orientaci a přestat tak třeba milovat svého kluka... Btw. Kdybych si před narozením (teda před tím než bych zjistila jaké to je být nějak sexuálně orientovaná) měla vybrat sex. orientaci, tak by to asi byla "pravá" bisexualita (50 : 50), ale teď jsem ráda za to, co jsem :)
 KiHAK Žena14 Kategorie
04.08.2011 23:08:23
Mně fascinuje, jak dost heteráků remcá něco o prdeli, sami dělají anální sex své babě, která na to není ani uzpůsobená :(, nemá prostatu, chudinka a to jim vyhovuje, tyvole.
 womfůwn
04.08.2011 23:02:58
Proti homosexualite nic nemam. Ale leceni bys potreboval v prve rade ty :P
Smajlík  uživatel Muž Kategorie
04.08.2011 22:56:06
To je zase debata :-)

Když se člověk zamiluje, tak už potom nechce být léčet. Kdyby teď měl být lék na HOMO nenechal bych se asi léčit. Znamenalo by to, že bych ukončil to hezké co je mezi mnou a mým klukem, přestali bychom k sobě cítit tu vášeň a to by asi žádný gay nechtěl.

A prdel po tom bolí je někdy, většinou je to moc hezký pocit ;-)
 gayy2
04.08.2011 22:54:34
Nemám rád buzíky - samozdřejmě že to strašně bolí, skoro ani se to nedá vydržet, ale co taky čekat za dotaz od člověka, kterej měl kolem krku p*ču svojí matky
Smajlík  Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 22:53:38
Jusík: Užijí si to oba :)

Modrá svině: Několik gayů ti napsalo, že by neměnilo. Proč tedy tvrdíš, že by chtěli být ht? Nechceme. Já taky ne. Kdybych měl možnost volby, chci být gay.
 Kesonan
04.08.2011 22:35:02
A buzíci nebolí vás pak prd*l ?
Smajlík  Nemám rád buzíky
04.08.2011 22:25:50
Monohomo - přijde mě vtipně použitý to slovo, my třeba děláme rozvahu ve škole a když to slyšíš furt
Smajlík  Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 22:23:37
Tak chlapi si tím masírují prostatu, takže by si to měl užít i ten dole, ne?
 Jusik Žena26 Kategorie
04.08.2011 22:21:23
Kíra 167

Opravdu netuším, co je na mém příspěvku vtipného. S rozvahou znamená, že aktivní partner není sobecký a pronikání, stejně jako celý akt provádí tak, aby neubližoval pasivnímu partnerovi. To je vtipné? Nemyslím si.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 22:18:43
Monohomo - s rozvahou xD xD xD promiň, ty seš ale vtipnej
Smajlík  Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 22:13:18
Modrá Svině

Ještě si dovolím malý vstup. Pokud se anální sex dělá správně a s rozvahou, nebolí, ale přináší rozkoš. Opravdu, pokus se mi věřit.
Na druhou stranu.. věřím, že i špatně provedený vaginální styk bolí.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 22:00:12
novakovaaa

Jak aby je to nebolelo? Anální sex bude vždycky nepřirozený, prd*l je na sran* a né na š*kání.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:57:07
Modrá Svině: Já od svých dvou homo kamarádu vím opak, že jim to vyhovuje a věřím jim to, a právě kvůli tomu subjektivnímu pohledu. Možná by si tak vybrali, kdyby byli ještě na nule a nezažili a ni jedno a měli v tu chvíli šanci, když jsme u té hypotézy. ale ve chvíli, kdy jsi homo, si to vybereš znova, protoze uz to tak proste vidis.
Ja jdu spat.
 Malý tenisový míček Žena20 Kategorie
04.08.2011 21:54:39
Modrá Svině: Je to absolutní sračka. Ty chceš vědět proč, dobře. Anální sex mívají i hetero páry. Kdyby je to nebavilo a nepřinášelo by jim to nějaké potěšení, tak do toho nejdou. Mluvím hlavně o holce, které ho tam ten partner strká (ten z toho má něco určitě). A kde je napsáno, že gejové MUSEJÍ mít anální sex? Kdo ho chce dělat, dělá. Kdo ne, poradí si jinak. A ti, kteří to dělají, to mají určitě "vymakaný" a nebolí je to, tím pádem tím netrpí.
 novakovaaa Žena21 Kategorie
04.08.2011 21:53:50
Monohomo

Ani já vůči tobě necítím zlobu, peace.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:51:57
míček

Celé je to samozřejmě pouze hypotetická úvaha, homosexuál na hetero změnit nejde, je to něco jako cukrovka tedy porucha tvorby hormonů (inzulin/testosteron).

Ale homo by si určitě vybral že chce bejt hetero (kdyby to šlo), protože je s tím míň starostí, je to společensky přijatelnější, není odřená prd*l atd...
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:51:50
Modrá Svině

A z jakého důvodu si myslíš, že zrovna ty, jako evidentně hrdý heterosexuál, to můžeš posoudit objektivně? To je zcela nemožné, když nemáš danou zkušenost. Já naopak, jako homosexuál, mám v tomto směru více podkladů. Dokonce vycházející z (nejen) vlastních zkušeností.

Hele, asi takhle. Tahle diskuse nikam nevede, takže ti za nic děkuju a alespoň z mé strany to ukončím. Jak jsem psal už na začátku, nechovám vůči tobě zlobu, ani nic jiného. Nebyl jsi sprostý, neuráže jsi mě a to oceňuji. Prostě jen máme diametrálně rozdílné názory. To se stává.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 21:48:08
V žádném případě bych nechtěl být heterosexuál.
To je tak, když se někdo, kdo o tom nic neví, plete do něčeho, čemu nerozumí.
Radím ti snad já, abys byl gay?
Smajlík  Reastear
04.08.2011 21:46:02
Modrá Svině: Z čeho soudíš, že by si vybrali?
Oni to cítí stejně tak, jako ty to cítíš k holkám. Prostě jim to přijde normální a nenormální jim přijde ta hetero většina. Je to o subjektivním pohledu. Takže těžko by si vybrali být hetero. To je asi, jako ty by sis vybral v takové situaci být homo.

Nehledě na to, že už jsem si našla, že je zakotvena v genech.
 Malý tenisový míček Žena20 Kategorie
04.08.2011 21:42:59
Monohomo

Jestli jsi homosexuál tak toto ani nemůžeš posuzovat ojektivně.
A používání selského rozumu a vulgarismů není na stejné úrovni.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:40:46
S tím že by homosexuál neměnil je mi jasný, že je to dané psychicky.
Holt když je někdo takto postižený, tak si musí sám sobě namluvit a vsugerovat, že je to normální že je gay (aby sám sebou neopovrhoval).
Potom je jasné že má něco jako gejskou hrdost, což je ale jen jakási sugesce, proto by možná homosexuál odpověděl, že by v žádném případě neměnil (i protože ví, že je to stejnak jenom hypotetická otázka).

Kdyby ale došlo na lámání chleba a homo si opravdu mohl vybrat, jestli od teď bude hetero nebo homo, tak věřim tomu, že by si všichni vybrali hetero (není důvod vybrat si bejt homo).
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:35:31
Modrá Svině

Ne, to není. Jenže výlev "Na to stačí obyčejný selský rozum.", je na úplně stejné úrovni.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 21:32:27
Monohomo

Na to stačí obyčejný selský rozum.
Poukazoval jsem na novaakovee výkřik, že co jsem napsal je sračka (to není žádný argument).
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:32:21
Jestli je kamose,co je gay a za ktereho by jsi dal i Ruku do ohne a libi se ti vic jak holky,Tak Nezmuzes nic.To je pud a je to v tobe,jemu. A ani lek nepomuze. ZKUS SEX SE SKAREDOU STARSI PANI,DAS SI VIAGRU a BAVILO BY TE TO ?
 heldis7 Muž24 Kategorie
04.08.2011 21:30:14
Podle mě to nemoc není. Protože nemoc je něco nežádoucího pro jedince. Kdežto homosexuálům nevadí, že jsou homosexuálové. Naopak. Mám dva kamarády mezi nimi a vím že by neměnili..:-)
 Malý tenisový míček Žena20 Kategorie
04.08.2011 21:26:34
Modrá Svině

Chceš snad tvrdit, že tvoje příspěvky jsou seriózní diskusní argumenty? Velice by mě zajímavé, na jakých podkladech je stavíš. Z jaké studie, nebo od kolika homosexuálů jsi slyšel, že "kdyby si mohli vybrat tak je jasné, že by si vybrali že chtěj bejt hetero" ??
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 21:21:18
novakovaaa

To co jsi napsala není žádný seriózní diskuzní argument, jenom takový výkřik do tmy.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:18:56
Jo a k tomu análnímu sexu "ti gájové tím pochopitelně trpí a kdyby si mohli vybrat tak je jasné, že by si vybrali že chtěj bejt hetero."... To je absolutní sračka.
 novakovaaa Žena21 Kategorie
04.08.2011 21:13:43
Je vubec zakodovana v genech?
 Míček.
04.08.2011 21:12:05
Mně se líbí být gay, líbí se mi ocasy, nechci ty vole pipiny s výtokem. Si je lízej sám.
 qkpnwdpkn
04.08.2011 21:10:29
Modrá svině, ty si myslíš, že heteráci nemají anální sex? Ach jaj.
 wmfúw
04.08.2011 21:09:25
Modrá Svině

Obávám se, že ni jeden druhého nepřesvědčíme o svém názoru. Tvoje smůla je, že homosexuálové si vybrat znovu nemohou. Pro nás to snad ani škoda není, protože názor, že jsem rád tím čím jsem, sdílí většina homosexuálů.
Co se léčby homosexuality týče, také smůla. Nic takového se nezdá býti v dohlednu. Historicky zkoušených technik byla spousta, výsledky takřka nulové. Fakt, že množství jedinců se po takového "kůře" začalo chovat heterosexuálně ještě neznamená, že došlo skutečně ke změně jejich orientace. Pokud mohu soudit, nedošlo.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 21:08:59
No v jedný věci je možná přece jen pravda. Všichni víme, že společnost furt něco odsuzuje jako špatný, já odobně bych vyškrtnul ze seznamu všechny tzv. "duševní nemoci" aby už nemocema nebyly. Proč dřív lidi homosexuály odsuzovali a dneska už tak né? Možná je to proto, že si třeba spousta lidí myslí že např. podporujou módní průmysl (různý módní návrháži atd.), jejich ideál krásy jsou hubený modelky, který se normálnímu chlapovi nelíbí, prodávaj se prášky na hubnutí a další p*čoviny. A tak z toho vyplývá jediné, všechno se točí jenom kolem peněz a společnost může vždy odsuzovat kohokoliv za cokoliv jak se to hodí.
 Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 21:03:41
Monohomo

To je znouzectnost, jakási pofidérní gay pride, normální je když si může homosexuál znovu vybrat čím by chtěl být tak vybrat heterosexualitu, homo nemá absolutně žádné výhody a jsou s tím jen potíže.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 21:02:54
Modrá Svině: no na chlapy rozhodně jsem;)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
04.08.2011 20:59:51
Velmi, opravdu velmi nepovedená provokace, na kterou snad nemá příliš smysl reagovat. Tedy.. vážně reagovat. Předesílám, že tvůj příspěvek ve mně, jako v homosexuálovi, nevzbudil ani zlobu, ani nenávist. Pouze se domnívám, že jsi buď velmi omezený a nebo máš prostě jen provokativní náladu. Ať už tak či tak, příspěvek má u mě tak maximálně 2,5 bodu z deseti možných. Úplná spodina to není, ale nemá to k ní daleko.

Závěrem, pokud jsem to tu ještě neudělal, rád bych řekl toto. Vzkaz je to nejen tobě, ale i všem, kteří si myslí, že kdyby si homosexuální člověk mohl orientaci vybrat, volil by heterosexualitu. A protože mohu mluvit pouze za sebe, říkám toto: Kdybych měl možnost si teď zvolit mezi homosexualitou a heterosexualitou, zvolil bych homosexualitu. Jsem rád tím, čím jsem. Nepleťme do toho jakousi "gay hrdost". Já jsem jen prostě rád gay. Vyhovuje mi to, toť vše.
 Monohomo Muž28 Kategorie
04.08.2011 20:59:15
Jusiku snad nejsi taky teplá?
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:56:40
Jestli se začnem léčit od sexuálních deviací, tak co nám zůstane?;)
Navíc jsem zjistila, že ačkoli na gay pornu nic přitaživého není, kreslený týpci (yaoi) jsou sexy=)
 Jusik Žena26 Kategorie
04.08.2011 20:51:29
Ano šlo by to určitě léčit, ale

Dnes je to politický nástroj a ti, kteří ho prosazují nemají logicky zájem o jakékoliv studie nebo dokonce léčení. Homosexuálové poslouží tam, kde mají. Jestli je pak někdo narve do plynu nebo na el. křeslo, to už nikoho z mocnějších zajímat nebude.
Svět je jednoduchý...
 Kubaaa
04.08.2011 20:51:05
Modrá Svině: život lidem nekomplikuje homosexualita jako taková, ale nepřátelsky smýšlející jedinci. nebejt jich tak se homosexuál z novákovojc příkladu nemusí ženit a stýkat se potajmu se svym partnerem, ale můžou dát domov třeba nějakýmu děcku z děcáku.
 ROCKer Forever Muž23 Kategorie
04.08.2011 20:49:34
Nechtěl jsem to tady rozmazávat, ale jak známo bukvice mají anální sex (pochopitelně když nemají ani jeden z nich vagínu) což si myslím že je docela problém (zdravotní, hygienický atd).

Vaginální sex = přirozený sex
prdelní sex = nepřirozený sex a ti gájové tím pochopitelně trpí a kdyby si mohli vybrat tak je jasné, že by si vybrali že chtěj bejt hetero.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:48:41
Není to nemoc, tudíž se nedá léčit. Něco jako blbost, víme? Prostě taky budeš do smrti mít IQ někde mezi prdítkem a Madonnou.
 nenaděláš nic
04.08.2011 20:45:05
Modrá Svině: Někomu možná komplikuje. Jestli kazí? To určitě ne - ten, koho se to týká, je spokojenej. A i kdyby, to že někomu podle tebe kazí a komplikuje život, ještě neznamená, že je to nemoc.
Smajlík  novakovaaa Žena21 Kategorie
04.08.2011 20:43:11
Ano, něco v pořádku není, ovšem důvodem jsou právě ti "normální" lidi, kvůli kterým se člověk bude radši skrývat, protože se jich bojí co mu udělaj. kdyby se normální lidi těma lidma vůbec nezabývali, tak by se nemusel nikdo skrývat
Smajlík  Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 20:42:22
To je nemoc jo? Nemáš ty nějakou psychickou poruchu?
 trondakkk Muž18 Kategorie
04.08.2011 20:39:12
nováákovaa

Děkuji ti za tvůj příspěvek, ten totiž ukazuje že není něco v pořádku, když se s tím klukem stýká POTAJMU!
Ať si každej dělá co chce, ale nikdo mi nevymluví, že homosexualita lidem kazí a komplikuje život.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:33:05
Modrá Svině - hezká úvaha, ale má to jeden háček, já totiž považuju za chorobu jenom to co mi škodí a je mi to nepřijemné
Smajlík  Kíra 167 Muž19 Kategorie
04.08.2011 20:32:27
Myslíš, že homosexuál, kterýmu ta jeho "nemoc" nevadí (Takových je většina. Kluk se ožení, protože chce děti, ale potajnu se stýká s jiným klukem, protože ho to baví a je spokojenej.), se bude chtít léčit?
 novakovaaa Žena21 Kategorie
04.08.2011 20:32:04
Modrá Svině: nevim jestli normální a běžné, to asi ne (ale je to jen slovíčkaření který je celkem k ničemu), ale nemyslim si, že by byli nějak méněcenný a bylo nutný je předělávat
 ROCKer Forever Muž23 Kategorie
04.08.2011 20:29:36
ROCKER forever

To si právě myslím že se teď děje, medicína v tomhle selhala, žádné léky na to nebyly objeveny, tak se přišlo se strategií, že se bude relativizovat jestli je to vůbec choroba a homosexuálům se prostě holt z nedostatku léčebných postupů na jejich chorobu říká, že je to normální a běžné.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:25:18
Modrá Svině:
...nebo je prostě nechat žít, to by jim řekl bych pomohlo víc, než to furt řešit jako kdyby to bylo něco špatnýho
 ROCKer Forever Muž23 Kategorie
04.08.2011 20:24:27
a proč si myslíš, že o to stojíme?
 Snoop
04.08.2011 20:20:41
Jen si z toho dělejte legraci, chtěl bych vidět vás kdyby ste se narodili jako teplí a celej život byste s tím museli žít, tak si myslím že byste byli rádi, kdyby medicína na to už měla nějaký lék a zbavila vás toho.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:17:45
Homosexualita jako taková už dlouhou dobu neni klasifikována jako nemoc!!! Viz. MKN-10 (desátá revize mezinárodní klasifikace nemoci)
Smajlík  odtud a tam
04.08.2011 20:17:26
Tahle rodina je dost mentální, to že takoví dementi zastávají stejné názory jako já ještě neznamená, že to není pravda.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
04.08.2011 20:15:24
Spíš by se měla vyléčit choroba na blbost, šíří se jak spoluobčani
 Blato
04.08.2011 20:15:15
...jedna noc s tebou???...
 Peace4All Muž33 Kategorie
04.08.2011 20:14:18
http://youtu.be/4jqTIGEle7A
 jojak Muž38 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist