Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.447376, vloženo 07.04.2010 18:08:23 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Stopařka na PUMPĚ - znáte?
Jela jsem dnes ze školení po dálnici a stavěla se u pumpy. Nebrala jsem benzín, ale chtěla si jen něco koupit, takže jsem zastavila mimo stojany. Najednou se u okénka zjevila žena / dívka (takový ten věkově nejasný vzhled) ne moc hezkého vzezření, nicméně zase žádný bezdomovec, to ne. Ťukala mi na okénko, až jsem se skoro lekla, že bude chtít nějaké peníze.
Ona se ale zeptala na nějaký směr, že jsem nejprve pochopila, že je to řidička a ptá se na cestu. Ochotně jsem ji proto odpověděla. Ona na to ale: " A vezmete mě tam?" To mě zaskočilo, neboť až teď jsem pochopila, že ono stvoření je stopař. Za prvé se mi tedy naprosto nechtělo mít někoho cizího v autě (navíc určité riziko je tu vždy), ale hlavně ta dívka / žena chtěla vyhodit na určitém výjezdu z dálnice. Řekla jsem jí tedy, že jedu do Prahy a že na dálnici kvůli vyhození stopaře zastavovat nebudu, takže ji nevezmu. Odešla zkusit to u někoho jiného.

Ale má otázka:
A) Co si myslíte o tom, že stopař, místo toho, aby slušně a nevtíravě stopoval a tím dal každému řidiči možnost takové řekněme anonymní volbě, zda zastavit či nikoliv, vás překvapí přímo u pumpy a osobně se na svezení zeptá?

Mně osobně to tedy přijde VELMI VELMI vlezlé až neslušné a neudělala bych to, pokud by tedy nešlo vysloveně "o život". Ale bylo to okolo půl druhé, v krásném počasí, takže snad žádný větší problém? Přijde mi to až takové skoro (citové) vydírání, neboť mnoha lidem bude třeba trapné jen tak bez důvodu někomu říct - "nesvezu vás". A s tím oni počítají, už proto mi to přijde trapné a ne úplně fér.

Ještě jsem se s tímto druhem stopu nesetkala, nevím, zda se toto třeba dělá běžně? Další otázky:
A) Setkali jste se stím? B) Vzali byste dotyčného, i kdybyste měli cestu tím směrem? C) Co si o tom myslíte?
Je to kravina, ale mě to dneska trochu zaskočilo a chvíli jsem o tom přemýšlela, jestli jsme tedy zlá, že jsem odmítla (i když stavět u exitu z dálnice kvůli stopaři je opravdu nesmysl , ale mám dojem, že bych ji nevzala i tak, nemám náladu na cizí ne příliš úhledně vypadající lidi v autě a na to mám doufám právo).

Ještě důležitá poznámka - kdyby se mě takto zeptal muž, samozřejmě bych ani na chvíli neváhala a odmítla, cizího chlapa do auta pochopitelně NIKDY, trochu jsem váhala jen proto, že to byla žena.

Jinak nutno podotknout, že nemám nic proti stopařům (slušně stojícím a nevtírajícím se), když jsem ale sama v autě, tak je ze zásady odmítám brát. Jinak s partnerem jsme již několikrát stopaře vzali ( i když ne tedy příliš často).
 kikiwhite Žena35 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.04.2010 13:52:30
lealtad. - jo, je to furt dokolečka...ale hlavně JE PODSTATNÝ rozdíl, když by mě někdo žádal o svezení uprostřed dálnice v mrazu a chumelenici (navíc jsem to psala i v textu, že kdyby šlo "o život" , tak bych to také aplikovala), ale tahle holka o to žádala na kraji města (MB) a v krásném počasí brzy odpoledne, navíc chtěla do města asi 20 km vzdáleného - trochu rozdíl, ne?
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
09.04.2010 01:48:44
kikiwhite: Ne, když se mě bezdomovec slušně zeptá, jestli nemám drobné, nepovažuju to za otravování. Řeknu mu, že nemám a tím je to pro mě hotové. Že by mě to nějak obtěžovalo, to by bylo opravdu silné slovo. Myslím, že na další už nemusím reagovat, bylo by to furt dokolečka, nejsem jediná, která tu má opačný názor než ty a ani jediná, která tě považuje za cimprlicha. Já ti neberu, že tě to otravuje a přijde ti to vlezlé, tvrdit ovšem obecně, že to prostě vlezlé JE a tečka, je poněkud troufalé, když se tu poměrně dost lidí vyjádřilo v tom smyslu, že jim to přijde v pohodě. Já se snažím k lidem chovat tak, jak bych ráda, aby se oni chovali ke mně, tím pádem nebudu mít ani příště problém s tímto typem stopování, vzhledem k tomu, že mně samotné by takový stopař jako řidičce nevadil. Ty takové stopaře neber, vždyť tě taky k tomu nikdo nenutí, ostatně nepředpokládám, že by ses dostala ještě někdy v životě do takové situace, kdy by ses sama byla nucena po několikahodinovém snažení mimo benzínku v dešti a s těžkým batohem na zádech k takovémuto kontaktu s řidičem "snížit". Ale garantuju ti, že kdyby ses do takové situace dostala, "snížila" by ses ráda.
Smajlík  lealtad.
08.04.2010 16:36:09
celesta: oni to ví že nemají otravovat, takže já nemám důvod je přímo neposlat do hajzlu
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.04.2010 16:26:21
memphis: jo, v ideálnim světě :-)
 celesta
08.04.2010 16:17:38
celesta: somráci by neměli pokud možno vůbec otravovat
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.04.2010 16:02:44
To je ještě dobrý. Mě na Rozvadově na pumpě otravovali nějací Rumuni, furt mi vnucovali nějaký falešný zlato a měl jsem co dělat, abych se jich zbavil. Byli tak drzí, že mi skoro lezli do auta. To můžu bejt rád,že jsem nedostal přes držku, jeden z nich měl asi metrák a nevypadal moc mile.
Smajlík  přezůvky s sebou Muž Kategorie
08.04.2010 16:01:32
Trochu cimprlína ne? Kdyby se tě zeptala na cestu tak je to taky otravování ne? Jako slušný bloudící si má najít cestu sám v mapě...
Příjde mi to jako dobrý způsob stopování. Rovnou se můžete domluvit, nemusí se zastavovat (bez ohledu na to jak je to na dálnici nebezpečné, navíc zakázané)... Nemyslím, že někomu dělá problém odmítnout tento typ stopaře, takže na citové vydírání bych to neházela (pokud s tím někdo problém má, tak je jen dobře, že ho stopaři oslovují-aspoň se načí říkat ne, což je v životě hodně šikovná schopnost). Navíc není důvod své "ne" jakkoliv ospravedlňovat, prostě řekneš ne a konec.
Smajlík  Mina Harkerova Žena20 Kategorie
08.04.2010 15:59:33
Ježiš, to je takovej problém říct blbý NE? Jak si někdo vůbec může dovolit obtěžovat takovou supermadam, že..
 celesta
08.04.2010 14:05:02
Pancho - dost debilní dotaz.....

Ale i tak odpovím - mnozí v této diskuzi pochopili, že dotaz té stopařky mě inspiroval k tématu diskuze - tj. způsobech autostopu

Když se mě někdo třeba zeptá, jak se mám, tak pak žádnou esej nepíšu...

Další podobně inteligentní dotaz?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
08.04.2010 13:25:11
Naučit se odmítnout žádost druhého je v životě nezbytné.
 JedenChlap
08.04.2010 13:02:48
lealtad - a když se tě třeba nějaký bezdomovec na hlaváku ptá, jestli nemáš drobné, tak je to otravování nebo ne? To je podobné...samzopřejmě to každý přežije, nijak to někomu neublíží, ale zcela jistě to spadá do kategorie otravování...

Jinak, ten argument, že na dálnci je otravování, anebo nechť je tedy po tvém - budu tomu říkat jinak - SOMROVÁNÍ (teď už je ten název OK?) na benzince (neboť stop to není ani náhodu)ta jediná možnost je pěkná blbost - dají se využít i jiné netak vlezlé způsoby - např., jak už někdo psal, stát u výjezdu u benzinky a stopovat, nebo na silnici, která vede na dálnci tím směrem, který chceme je to možná komplikovanější, než se vtírat přímo na pumpě, ale určitě takové místo vybrat jde. Ale chápu, že pro ty, kteří tento typ somrovávání uznávají, je ta výmluva - "vždyť na dálnici se nesmí stopovat" dobrá...

Jako hele, teď provokuju - umím si předtsavit sebe, co by studentku, jak někde ale v CIZINĚ s kamarádem toto třeba i praktikuji - neboť v té cizně je jasné, že jsme tam na prázdninách nebo něco podbného a že cetujeme a nejsme žádná vyčůraní somráčci..

Ale tady ve své rodné zemi, když se potřebuju třeba jen dostat domů a nechce se mi dát za autobus, bych se takhle nikdy nevtírala, přijde mi to hodně ponižující a právě jako to otravování...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
08.04.2010 12:56:45
to píšeš esej pokáždé, když se tě někdo na něco zeptá ??
 Pancho Muž36 Kategorie
08.04.2010 12:23:53
kikiwhite: Kdyby ti to přišlo jako zajímavé téma k diskuzi, byla bys schopna uznat i nějaké argumenty lidí, kteří mají opačný názor než ty. Nemám ten pocit, že ti to přijde jako zajímavé téma k diskuzi, mám pocit, že nás chceš přesvědčit o tom, že jen tvůj názor je ten správný. Jestli za otravování považuješ prosbu druhého člověka, která tě nestojí víc než půl minuty tvého života, opravdu jsi sobec.

Jachne: Jo. :) Navíc na dálnici je opravdu zakázané stopovat, takže pokud se chce někdo přepravit po dálnici stopem, podle mě lepší možnost než benzínka není.
 lealtad.
08.04.2010 11:40:37
lealtad - diskuzi jsem napsala, neboť mi to přišlo jako zajímavé témak diksuzi. A že je to otravování je pravda. Nevidím rozdíl v žebrání o drobné nebo o odvoz. Výjimku bych viděla ul lidí, kteří tak opravu cetují po různých zemích apod. , takoví ti dobrodruzi. Toto ale rozhodně nebyl ten případ.

A to o tom oťukávání, jak píšeš - to by pak mohl použít každý jako argument, že je to dobré, třeba i nějaký somrák - vždyť toho si také můžeš oťuknout, zda mu ty peníze dát či nedát, ne, takže somrování je taky úplně Ok a vlastně na podobné úrovni jako tento druh stopu.
Navíc bych to stopem nenzaývala - stop se nazývá stopem proto, že se stopují auta, a ne že se žebrá u stojících aut. Je to tedy ne stop, ale žebrání o svezení.
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
08.04.2010 07:40:18
kikiwhite: Ne, za člověka tvého typu opravdu nepovažuju každého, kdo nás odmítl. Za člověka tvého typu považuju někoho, kdo po podobném zážitku se stopařkou dokáže napsat takovouhle diskuzi. :) Jistěže nemůžu vědět, co si o nás pak v autě říkali, ale bylo zřejmé, že tam jsou na tohle lidi zvyklí a nikdo se nad tím nepodivuje (nebylo to v ČR). Jistě, mnozí tu psali, že vtíráním se u pumpy se může vztah pokazit, jiní psali zas to, že se můžete naopak okouknout, když s tím člověkem mluvíš, líp odhadneš, jestli ho chceš do auta nebo ne.
Smajlík  lealtad.
08.04.2010 03:15:06
Polka Jachne - cha, tak od tebe to fakt sedí označovat někoho za sobce:-D. Neznám člověka, který by byl sebestředbější a lhostjenější k druhým než ty....

Jinak jestli hodláš opět provozovat svůj oblíbený sport provokaci, tak si klidně posluž, ale není to už moc originální. Zvažovala jsem, zda tě rovnou zcela neignorovat, ale těch pár řádků ti teď ještě věnuji.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 22:25:34
lealtad - psát můžeš, co chceš a chápu, že nebudeš ten "otravovací" způsob špinit, když jej sama praktikuješ, ale vlezlé to prostě JE (a to dost, blíží se to somrování) a otravování to taky je, to je nepopiratelné (stejné jako když chce po tobě někdo dvacku)...daleko radši vezmu nevlezlého stopaře u silnice než otravu od pumpy. Mnozí lidé tady psali, že u té pumpy, když se někomu vtíráš, tak se ten vztah může pokazit a je to určitě pravda...navíc, jak jsem psala, tohle otravování už není žádné stopování, ale spíše somrování...

A když jsme u toho, co je k smíchu, tak spíš to, co jsi psala o tom, že bys nechtěla potkat nikoho mého typu a vzápětí jsi napsala, že dva lidi vás odmítli vzít - a přesně to jsem udělala já (takže jsi POTKALA lidi mého typu, kteří nechtěli vzít stopaře) a ještě jsem jí to vysvětlovala, že nechci stavět na dálnici, takže jsem se k ní zachovala ještě slušněji, než jen odmítla...nemůžeš vědět, co si pak o vás říkali ti lidé, co vás odmítli, stejně jako ta žena neví, co o ní říkám já...(logické)
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 21:29:42
no to je rozhodne lepsi pro vsechny nez stat nekde uz na komunikaci...


jednak se muzete lepe a dele otukavat (tj. pro oba vyhoda, i ona muze mit strach, kdo ji zastavi, ty ji taky muzes dele pozorovat), jednak je to bezpecnejsi pro provoz, jednak jsou zde nejaci svedci, kamery apod.

pta se asi proto, ze jiz byla neuspesna s jen postavanim..., duvod proc nema prachy neznam, tak neodsuzuji. Bohuzel casto stopuji i deti domu ze skoly napr., v holandsku maji pritom verejnou dopravu treba zdarma, na natlak rodicu na vlady, prave proto, aby se zamezilo nebezpecnemu stopovani deti..
 9874159
07.04.2010 21:15:50
Upřimně řečeno, kdybych byla v krajní situaci, tak bych se "snížila" i k takovému chování. Aneb v nouzi se člověk nejlíp otrká.
 katvelon Žena25 Kategorie
07.04.2010 20:48:17
Taky jsem takhle jednou stopovala. Po několika hodinách na dálnici, kde jsme nemohli najít vhodné místo ke stopování, jsme byli šťastní, že jsme narazili na benzínku. Naštěstí jsme nenarazili na nikoho tvého typu, lidi byli naprosto v pohodě, nikdo se nad náma neošklíbal, pár nám slušně řeklo, že nás nevezmou (stejně jako my jsme se slušně zeptali, nechápu, proč by to mělo být automaticky vlezlé, když se někoho ptám osobně), pak nás jedni vzali, hodili nás na další benzínu, na které nás vzali další. A ano, taky jsme nevypadali moc vábně, on člověk když několik dní spí ve stanu a má možnost se opláchnout jen někde v potoce, nevypadá jak ze žurnálu, to se rozumí samo sebou.
Tvoje formulace typu "někdo přímo otravuje u pumpy místo aby slušně mával, jak stopařům přísluší" jsou fakt k smíchu.
Smajlík  lealtad Žena Kategorie
07.04.2010 20:41:58
1) Je to bezpečnější pro stopaře než stát na silnici, kór večer.
2) V Evropě je to možná i častější forma stopu než ta naše "postávací".

Na druhou stranu je to na můj vkus skutečně trochu vlezlé.
 Muž který nebyl Muž25 Kategorie
07.04.2010 20:28:40
Ve věku od 18-25 jsem stopaře bral. Pak se mému kamarádovi přihodila nehoda se stopařem na místě spolujezdce, stopař měl delší nemocenskou a potahovačky s vyšetřováním byly na světě. Manžel mé bývalé kolegyně byl odsouzen za údajné znásilnění stopařky(je už to nějakých 20 let) a nevěřím, že to bylo skutečně s použitím násilí. Znám toho chlapa velmi dobře.

Takže stopaře ani stopařky neberu ze zásady, at stopují jakýmkoliv způsobem. I kdyby potřebovali odvoz do špitálu, je od toho sanitka.

Kolegy a známé občas vezu, ale uvědomuji si stejné riziko a jsem dvakrát obezřetnější než jindy.
 Zombie36
07.04.2010 20:17:17
a) setkali
b) vzali
c) je to vlezlé, ale ta ženská byla holt zoufalá. A já se z toho neposeru, když mi v autě bude sedět cizí člověk. Nic mě to nestojí a jí to pomůže, tak co. (BTW: byla to starší paní, nepodřízla mě, ani neokradla ;)
Smajlík  UpsideDown Muž28 Kategorie
07.04.2010 20:15:04
Znám lidi, co to dělají. Za mlada jsem to někdy taky zkusil, ale brzo jsem to opustil - taky mi to připadalo jako moc velký otravování.
On stop, pokud nejde o nouzovou situaci, je taky trochu jakási společensko-dobrodružná záležitost - a tak je důležitej i ten dobrej pocit mezi stopařem a řidičem. Oba z toho mají mít příjemný zážitek a lepší náladu - a to se u pumpy může pokazit.

Dnes, pokud jsem nucený stopovat na pumpě a nejde o život, tak si normálně stoupnu před výjezdem, kde se ještě dá pohodlně zastavit, a mávám jako bych byl na silnici. Teda nemávám - stojím se zdviženým palcem.

A pokud já řídím - ani si nevzpomínám, že by po mně někdo chtěl svezení na pumpě. Možná bych taky neměl dost duchapřítomnosti a vzal i někoho, koho bych normálně vzít nechtěl.
Jinak pokud to jde, tak stopaře beru. Ale mám i vyjímky - a jedna z nich je stopování na blbých místech nebo dokonce někde, kde je zakázané zastavení. Stopař musí znát pravidla - silniční i ta nepsaná pravidla autostopu.
 bilej tygr Muž73 Kategorie
07.04.2010 19:58:37
Ano, takhle se stopuje úplně nejlíp. Na dálnici nesmíš stopovat a nikdy by ti tam u krajnice nic nezastavilo. Navíc můžeš pomocí SPZ určit přibližný směr, kam člověk jede.

Vůbec mi to nevadí, a pokud bych mířil požadovaným směrem, tak bych je vzal.

Stopaře beru celkem pravidelně (pokud nevypadají vážně jako bezďáci). Vezl jsem stopaře i 400km, po cestě jsem míjel další a bylo mi líto, že je nemám kam dát. Párkrát jsem si i zajel třeba až 20km, abych člověka hodil až tam, kam mířil. Za tenhle můj přístup mi dvakrát dokonce zaplatili (i když jsem peníze odmítal). Sám jsem stopovával - a i s tím jak vypadám (ie dobře, slušne a poctivě), mi zastavilo třeba až 50 auto a to jen, protože mě ten člověk znal, takže i kvůli tomu stopaře brávám.

PS: Byl jsem i svědkem toho, že jsme stáli na semaforu a řidiči se nechtělo vést kámoše 5km na druhou stranu, než jsme mířili, tak vylezl z auta, zaklepal na okénko auta před náma, zeptal se řidiče, ten řekl, že tím směrem jede, tak z auta vyhodil toho kámoše, že ho vezme ten týpek před náma.

A kamarád stopoval tím způsobem, že stál na nejrušnější křižovatce v našem okresním městě, a klepal autům stojícím na semoforu na okénka s tím, jestli by ho nevzali. Vzali.
 imp Muž24 Kategorie
07.04.2010 19:24:42
Třeba měla krizi a nikdo ji nechtěl zastavit, třeba se bála jet sama s chlapem, třeba spěchala. Zvlášť v noci na špatně osvětlené silnici je lepší prostě aktivně nabízet lidi na pumpě než hodinu stát na cestě jak kokot.
 Plzeň patří nám
07.04.2010 19:16:42
2 x jsem svezl stopaře od pumpy - jednou to byl zaměstnanec té pumpy, podruhé nějací 2 dobrodruzi, co jeli z ciziny. Žádný problém s tím nebyl.

Mám dojem, že na dálnici se stopovat nesmí, takže "stopovat" na pumpě bude asi jediná možnost, ne ?
 BukJakKluk2
07.04.2010 19:09:07
Ja jsem jednou vzala stoparku z Chomutova do Nemecka, ani nevim proc, kdyz jsem ji tam videla, zastavila jsem... Aspon jsme si po ceste pokecali a ja nejela sama, jinak ale nikomu nestavim. Asi vypadala tak nejak duverohodne, nevim.
 Petty1985 Žena26 Kategorie
07.04.2010 19:06:47
Jako já jsem byl ohledně stopování naivní, ale byly mi otevřeny oči.
..
Výrok jedné aktivní stopařky "oni si rádi šáhnou na kolínko [šibalské mrknutí]" hodně posunulo mé vnímání.
..
Chci říct, že to nemá pravidla. Každý to dělá nějak jinak a podle toho se odvíjejí výsledky.
 Pry Muž33 Kategorie
07.04.2010 19:03:33
V dávných dobách, kdy jsem jezdila stopem, platilo nepsané pravidlo že na pumpě se nestopuje a lidi neotravuje.
 vancr Žena Kategorie
07.04.2010 18:59:58
všecko to začíná tim že ho vezmeš do auta, no tak ho nevezmeš, nemá smysl řešit. Mám za to, že stopaře většinou berou lidi co sami stopujou nebo stopovali. A ti ostatní je prostě neberou, pokud nemaj náladu, nebo buhvíco..
Ty se tim zabýváš odprostředka, že už ho máš v autě a kde ho vyhodíš. Tak proč ho teda máš v autě, když je nulová motivace a je ti nesympatickej? Nechceš, nevezmeš, nebudeš se tim zabejvat, chceš, vezmeš a nějak to provedete a hotovo. Nebo ne?
 fltk
07.04.2010 18:54:44
A) Co si myslíte o tom, že stopař, místo toho, aby slušně a nevtíravě stopoval a tím dal každému řidiči možnost takové řekněme anonymní volbě, zda zastavit či nikoliv, vás překvapí přímo u pumpy a osobně se na svezení zeptá? - vlezle to je, to ano. A dalej ma to netrapi.

A) Setkali jste se stím? - ano
B) Vzali byste dotyčného, i kdybyste měli cestu tím směrem? - nie
C) Co si o tom myslíte? - myslim, ze dotycny stopar si to pokazi rovno uz na zaciatku, cloveka hned napadne co dalsieho este vymysli, takze sance ma velmi male. Preto ich tak celkom dobre ani nechapem, nastopovala som sa dost, ale nikdy som sa nikomu nevtierala a vodicovi som sa vzdy prisposobila, to jest vysadla tam, kde mu to bolo najvhodnejsie. O tom to je, stopar nekladie podmienky, neklopka na okno, ale poslusne vyckava a da najavo, ze je vdacny hoci aj za 10 km...moj nazor
 mliekarova dcera Žena24 Kategorie
07.04.2010 18:54:35
A) No, setkal sem se, ale nepřímo, páč sem sám občas stopař, tak nikdy sem tohle nedělal a nikdy dělat nebudu, ale pár lidí, co mě někdy vzali, tak mi říkali, že když třeba stopovali, tak že to dělali, ale to člověk na to musí mít náturu. Osobně se mě nikdy takhle nikdo neptal.

B) Kdyby vypadal rozumně, že je normální běžnej stopař, tak bych ho vzal. Stopaře beru normálně. Pokud by mi byl nesympatickej (ká) tak bych ho(ju) samozřejmě nebral.

C)Jak už sem řekl, je mi tohle trocha proti srsti, páč sám bych to nedělal, ale když to někoho baví, tak pokud tím nikomu neubližuje, což se asi neděje, tak je mi to jedno.
U ženskejch docela chápu jejich rozčarování, i když mi spoustukrát ženský, kerý byly samy v autě zastavily a docela častokrát, když měly v sedačce malý mimčo.

Jo a vystupování na exitech je cajk. S tím mám nemalý zkušenosti, zvlášť když člověka veze kamion.

Daniela-Hildegard: To stopoval na dálnici ne? Taky vím o lidech, kteří za to dostali flastr. To sem taky dřív dělával, ale teď už se fakt těch cajtů bojím. Už ani nestopuju třeba v odbočováku na pumpu, kde zrovna měřej, i když mi nikdy nic neřekli.

Memphis *je vůl*: Maj stejný právo stopovat, jako Ty je nevzít - už vidím jak vztekle bys tu pěnil a rozumoval, kdyby Ti tu řekl někdo, že seš blbec.
 vesničan Muž22 Kategorie
07.04.2010 18:53:03
fltk - aůe chápeš, že já neměla náladu kvůli nevzhlednýmu týpku sjíždět z dálnice a zase na ni najíždět? Za prvé zdržení (ač malé) a navíc pro mě nulová motivace, proč to dělat...Kdyby mi ten stopař /stopařka byli nějak sympatičtí, tak OK. ale takhle - fakt ne...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:46:21
mě by to taky samo od sebe nenapadlo, dost let jsem prostěl stál u silnice a ´slušně stopoval´, ale jednou jsme se zasekli kus za Drážďanama na tři a půl hodiny na vostrym slunci u nájezdu a ani ťuk. Nakonec zastavil týpek, že jede jenom kousek, pro beňo do sekačky a ten nás to tohohle zasvětil a je to fakt lepší. Prostě pomáháš svýmu štěstí. Na pumpě nás pak vzal asi třetí člověk, kterýmu jsme řekli. Na okno ťukat a jinak se vtírat je fakt vlezlost, snad jenom v nouzi, ale dost lidí se dá u pumpy do řeči a i výjezdy z pumpy jsou lepší než silnice, ideální, když moc neznáš jazyk. Co se týká vydírání, ne beru prostě ne, dál se neptám, důvody jsou jeho či její osobní věc. Dneska se na pumpách nechám i vyhazovat, když mám ještě cestu před sebou : ) Jsou tam auta na odpočívadlech, kamióny, dá se tam doplnit voda..
A to zastavování je jenom na tobě, když nechceš zastavovat na exitu, stačí sjet z dálnice, vyhodit osobu a zase najet. Ty sympatie ti profiltrujou lidi na pumpě lépe než když naslepo vlezeš s vděkem/vezmeš někoho do auta. Fakt to má silnou logiku.
 fltk
07.04.2010 18:44:42
kikiwhite: Víš co,já jsem hodně podezíravej člověk a tak by mě hned napadlo tisíc jinejch možností,proč mě oslovila.Prostě by mě nepřesvědčila.
 Romana8989 Žena21 Kategorie
07.04.2010 18:40:40
Cizim lidem neverim. Takze pokud prvni komunikace zacina otazkou, odpovidam zasadne otazkou. Takze bych se automaticky zeptal, proc to chce vedet.
 overburn Muž33 Kategorie
07.04.2010 18:35:11
Romana8989 - o svezení jí nešlo? Tak o co jí u mě mohlo jít? Fakt nechápu...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:33:07
Daniela-Hildegard - policajti ho pokutovali za co? Za stop? To je pokutovatelné stopovat?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:31:59
Znám jednoho stopaře. Kdysi stopoval, dnes dělá ale administrátora. Rozhodnutí, zda jet, či nejet za něj vyřešili policajti, kteří ho pokutovali!
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
07.04.2010 18:31:20
Já bych nebrala v žádnym případě a to ani ženskou,ta tě taky může pěkně zmasit,když bude chtít.A cítit se blbě za to,že řeknu ne?Na to mám přece plný právo.A taky mám pocit,že ji o svezení až tak moc nešlo..
 Romana8989 Žena21 Kategorie
07.04.2010 18:29:49
já bych ju poslal do prdele, pokud by nebylo rychlejšího něco sprostýho tak bych se jí zeptal co že ju to postihlo za neštěstí že nemá na autobus.
jsou to somráci a somráky nemám rád. tahají z cizího protože jsou to koláče bez práce.
nejvíc mě naserou ti co mají tu drzost stopovat na zastávce s cedulou, tzn jsou připravení. nebo že by třeba z brna nejelo nic do hradca? ani vlak ani autobus?
žádný takový pěkně zdálky levé blinkr že ho objíždím a širokým obloukem:)
nejlepší je jak ti blbci vždycky čumí- no co, jezdím sám
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
07.04.2010 18:28:49
Koukám, že to tedy bude asi běžnější jev, ale mně se to opravdu stalo poprvé a to jezdím hodně...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:26:47
Stalo a taky jsem odmítla. Stopaře neberu, mám z toho obavy.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
07.04.2010 18:25:41
Mard draM - ano ano, i to mě napadlo, když bych s ní zastavovala u toho exitu...

fltk - no počkej, já zamlada taky stopovala a hodně (s přítelem) a nikdy by mě nenapadlo někho takhle otravovat, fakt bych se styděla a stále mám názor, že je to vlezlost..

Navíc fakt nechápu, proč bych měla kvůli někomu (navíc nesympatickému) porušovat pravidla na dálnici a riskovat kolizi (viz Mard draM )..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:22:29
Nevzal ani náhodou, nemůžu zároveň řídit a mířit na ni Glockem. K cizím vtěrkám chovám opodstatněnou nedůvěru.
Smajlík  zlomyslný perceptron
07.04.2010 18:20:58
destabil - oprava - O AFÉŘE...:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:20:09
destabil - proísm nepiš mi nic o aféře aféru. Prostě jsem se nad tím dneska trochu zamyslela (v řádu minut) a napadlo mě to jako téma sem. Takže ty řeči o jakési aféře prosím ne, dík:-)

Přijde mi to jako lepší téma než mnoho kravin zde a štvě mě, že když napíšu (a ne jen já) byť nějakou zdrobnost ze života, každý si začne myslet, že je to můj největší problém za posledních deset let, a má potřebu sdělit mi, že je tod drobnost, což pochopitelně vím. Ach bože:-).
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:19:11
Lidi jsou drzí jako vopice, takže by mě to už ani nepřekvapilo.
A brát s sebou stopaře je opravdu riziko. Nejde ani tak o to, že ti může něco ukrást nebo že by tě fyzicky napadl, byť ani to se nedá vyloučit, ale jde o to, že pokud zaviníš dopravní nehodu a stopař bude na sedadle spolujezdce zabit, máš docela velký problém. Pokud ale nezemře a bude doživotně zmrzačen, tak máš problém mnohem větší.
 Mard draM Žena43 Kategorie
07.04.2010 18:17:40
to je standartní postup, teda na okýnko bych neťukal, ale poptat se na pumpě. úspěšnost je větší než stát na krajnici, z pochopitelných důvodů (že nejsi anonymní figura venku za sklem, ale můžete se rovnou domluvit, člověk hned ví která bije, nemusí se brzdit anebo v mžiku řešit vezmu/nevezmu. Stavět u exitu je taky naprosto normální, i když se to ´nesmí´. Třeba v Německu nám ještě nabízeli, že nás zavezou za město na uzel.. to bylo skvělý. Kdybys sama jezdila stopem, tak to pochopíš.
A ženský stopaře berou, občas je i ubytujou : )
 fltk
07.04.2010 18:17:04
Buď v klidu, ta nestopovala.
 OutsideLife Žena Kategorie
07.04.2010 18:15:02
kikiwhite: Protože to byl vtip. Neblni, prostě tě poprosila stopařka o svezení (hehe). Nedělej z toho aféru. Jsi ženská a ty zpravidla stopaře neberou, a ženský už vůbec ne.
 destabil Muž Kategorie
07.04.2010 18:13:24
destabil - jasně, když takhle poprosí nějaká pěkná holka dva chlapy, chápu, že jim to nemusí být nepříjemné, jde mi ale o ten princip, že vsý někdo přímo otravuje u pumpy místo aby slušně mával, jak stopařům přísluší.

Proč o tom nesmí dotyčná mluvit?:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
07.04.2010 18:10:33
Ano. Když jsem je s bráchou do prahy, tak nás takhle poprosila moc pěkná sedmnáctiletá zrzka. Samozřejmě jsme ji vzali. Ale dál bych o tom neměl mluvit, ona taky nesmí.
 destabil Muž Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč