Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1156955, vloženo 20.01.2021 22:34:17 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Budu žalovat Pajka
Haha, clickbait.

Kdy vás naposled nějaká firma/člověk/korporace okradla (nebo se pokusila okrást) a jak to probíhalo?
 libik E-MAIL:   Muž32 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
21.01.2021 22:29:07
Omlouvat se v textu za clickbait, je stejné, jako to do někoho úmyslně napálit na přechodu autem a pak říct sorryjako, já to tak nemyslel.
Pragmatix 666
-------
Ale já se neomlouvám, já se směju ("Haha, clickbait.")
 libik Muž34 Kategorie
21.01.2021 22:06:35
Začínáš mi připomínat lidičky z jednoho dílu seriálu South Park.
Nakonec budou všichni žalovat všechny a na světě zůstanou jen právníci.

Tvá otázka je tak trochu mimo realitu.
Měl ses ptát, kdy naposledy člověka nějaká firma působící v ČR neokradla, nepodvedla, nepoškodila, nenasrala (záměrně jsem nepoužil výraz česká firma).

Nejčastější radosti jsou s poskytovateli elektřiny, internetu apod., to je jedno protiprávní svinstvo za druhým, nemine půlrok, aby něco nebylo.
Další kapitola sama pro sebe jsou dopravci a eshopy.
Kdybych byl jako ty, měl z rádoby souzení koníčka a vyskakoval jako čertík na každou takovou věc, mám na krku tak sto soudních řízení za rok. Ale, jak už jsem říkal jinde, ty jsi osobně nikdy žádný soud nevedl, takže je to jen takové klasické libikovo internetové machrování před laiky.

Ps: Už jste někdy řešili 3 soudy paralelně v Nouzovém stavu ? :,)
Právníci se nepočítají.
Je úžasné v takovém stavu připravovat důkazní materiály.
Ale je zajímavé, že skoro všechno je zavřené, nic nemůžete dělat, nikam nesmíte jezdit, spousta lidí přišla o práci i příjem, ale tahle státní byrokratická mašinerie jede zvesela jako namazaná, i přes celou republiku (jj, sem tam něco jednou odložej, 1-3 dny před nařízeným termínem jednání poté, co vám to dali na osm ráno při 300km vzdálenosti bydliště).
Stejně tak jedou všechny složenky, platby atd. Sranda musí bejt, i kdyby poslední milion právníků, soudkyn, úřednic a notářů z prdele rakvi koukal.
Pps: Název by měl přímo či nepřímo souviset s obsahem textu.
Omlouvat se v textu za clickbait, je stejné, jako to do někoho úmyslně napálit na přechodu autem a pak říct sorryjako, já to tak nemyslel.
Smajlík  Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
21.01.2021 16:06:56
Kdybych to poslala zpátky do Číny, tak by mi peníze poslali no. Přitom se ta firma tvářila, že sídlí v -i-Irsku. Ale ne, nepřijde mi v pořádku, že mi přijde úplně něco jinýho, než inzerují. Nakonec jsem tu věc koupila na Amazonu už ve správné formě. Ale dalo to hledání :D
Liio
-------
Hmm, tak je blbý, to poslání do Číny může stát víc než ten svetr samotnej a ty peníze nemusíš nikdy vidět :/
 libik Muž34 Kategorie
21.01.2021 13:35:58
Kdybych to poslala zpátky do Číny, tak by mi peníze poslali no. Přitom se ta firma tvářila, že sídlí v -i-Irsku. Ale ne, nepřijde mi v pořádku, že mi přijde úplně něco jinýho, než inzerují. Nakonec jsem tu věc koupila na Amazonu už ve správné formě. Ale dalo to hledání :D
 Liio Žena28 Kategorie
21.01.2021 13:04:16
"Tak tam nejde o to, že by ti to vzali, ale že se nesplní to, co sis zaplatil."
- Tuším, že tomu se říká podvod a myslím, že se to dá vymáhat.
------
Samotný fakt že někomu nezaplatíš nebo že neplníš smlouvu není trestný čin a tedy ani podvod. Leda by jsi prokázal úmysl, že ten dotyčný opravdu chtěl podvádět (např. si půjčoval s tím, že to nikdy nevrátí a půjde do insolvence) - ale něco takového prokázat je velmi složité, nejisté a často nereálné.
Vymáhat to jde, ale jenom za předžalobku dáš za právníka 5-10 tisíc, takže pokud se soudíš o méně, tak na tom vždycky tratíš, záleží jak moc a jak moc ti jde o princip.

Ale mám tu drobný příklad... koupil jsem si GTAIV pro PS3 ze Sony Storu a ta hra je hrozně hnusná a rozplizlá.
autism
------
Tak to nevím jestli máš či nemáš právo na vrácení peněz :)

Já jsem objednala na Vánoce takovej tlustej mikino-svetr sešitý z růchných kousků pleteniny - jako patchwork. Přišla tenká mikina, na které byl ten patchwork jenom natisklý jako vzor :)))
Liio
------
Ok, ale tak s tím zase počítá zákon, že zboží z eshopu nemusí vypadat stejně jak v realitě a máš tam 14 dní na vrácení, ne? To se mi zdá celkem "ok" (pokud ti peníze vrátili).
 libik Muž34 Kategorie
21.01.2021 12:10:25
Já jsem objednala na Vánoce takovej tlustej mikino-svetr sešitý z růchných kousků pleteniny - jako patchwork. Přišla tenká mikina, na které byl ten patchwork jenom natisklý jako vzor :)))
 Liio Žena28 Kategorie
21.01.2021 11:52:48
libik:

"Tak tam nejde o to, že by ti to vzali, ale že se nesplní to, co sis zaplatil."

- Tuším, že tomu se říká podvod a myslím, že se to dá vymáhat.

Ale mám tu drobný příklad... koupil jsem si GTAIV pro PS3 ze Sony Storu a ta hra je hrozně hnusná a rozplizlá.
 autism Muž30 Kategorie
21.01.2021 09:59:01
Odpočinek: naprosto souhlasim - taky jsem mel od roku 2000 ucet v expandii s krabickou.. A to rozhrani bylo opravdu dlouha leta jedine pouzitelne.
Dneska me ale stve jina vec - a to je moznost, respektive nemoznost pouziti kvalifikovanych certifikatu pro prihlaseni do banky. Jedina, o ktere vim, ze to umoznuje, je CSOB. KB si generuje vlastni certifikat na vlasti cipovou kartu s omezenou sadou podporovanych ctecek.
A ostani spolehaji na mobilni aplikace, coz je vrchol zabezpeceni - mit v jednom mobilu bankovnictvi i potvrzeni identity..
 Kvetak
21.01.2021 02:28:49
Charles: asi bych dal právníkům šanci ještě v jednom kolečku, za provizi z výsledku
 Odpočinek Muž52 Kategorie
21.01.2021 02:22:55
Od r.1990 by se toho našlo dost v nemalých sumách.
V posledních letech třeba VZP, kde nechci popisovat detaily.
Pak se mi před pár lety zadařilo poslat jednomu podvodníkovi do zahraničí asi 15 bitcoinů za jisté počítačové komponenty a pak se odmlčel. Reference měl, mluvil jsem s ním telefonicky. Mám sice jeho kopii pasu, telefon, adresu, jenže je téměř 2 tisíce km odtud. Když jsem konzultovat s právníky, tak se jim do toho nechtělo.
V té době byl kurz celkem nízko, ale kdyby se přepočetlo na dnešní, bylo by to na dva byty v Praze...
 Charles Muž49 Kategorie
21.01.2021 00:57:34
Eh, technicky ani lingvisticky "v devadesátkách" ne, já si generoval klíč pro vstup přes webové stránky až 2002. Cizinec promine.
https://www.youtube.com/watch?t=41&v=cAdXIfzde90
 Odpočinek Muž52 Kategorie
21.01.2021 00:52:12
konkurence neexistuje, tak musíš brát co je
---
libík

Monopoly dostanou tento rok na prdel. V číně již dostává Alibabka a v USA a Evropě se chystá zákrok proti IT monopolům..
Je to vlastně obrana kapitalismu. Velkej se přidusí a malí rostou. Udělal to už takhle Roosweld se Standard Oil někdy před více jak 100 lety..je potřeba opět přidusit FB, Amazon atd..
 matouch3 Muž50 Kategorie
21.01.2021 00:51:27
(AirBank a eBanka jsou v přímém příbuzenském poměru)
 Odpočinek Muž52 Kategorie
21.01.2021 00:48:59
No když nechceš dělat AirBank reklamu, na to je jediná rada - nedělej to. Ne někomu, kdo měl doma chytrou krabičku na generování klíče do eBanky, v devadesátkách měla ta banka dlouho nejen jediné použitelné e-rozhraní ze všech českých, ale především na něm nabízela kompletní sortiment služeb včetně úvěrů.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
21.01.2021 00:09:20
Přesně, závazky u operátorů, nechápu jak jim na to může někdo kývnout, ale to není krádež alebrž právničina.
Odpočinek
---------
No protože jsou tu tři a mezi sebou mají tajně dohodu, že si nebudou tržně zbytečně moc konkurovat. Mobil potřebuješ, konkurence neexistuje, tak musíš brát co je :/. Ale v tomhle stát docela za posledních pár let zafungoval.

Podobný je to s bankama, i když těch je už víc a nějaká konkurence tam jakžtakž začala fungovat. Mám ve smlouvě u hypotéky co jsem si bral před 5 lety, že pokud to budu chtít splatit předčasně, tak musím zaplatit pokutu 5% z celkové ceny za každý rok před fixací. Tehdy to tak měli prakticky všichni, protože prostě mohli a opět oligopol.
Zákon to u nových hypoték omezil na max 50 tisíc, takže aspoň něco.

Nu a pak je to airbank, který nechci dělat reklamu, ale zatím se jako jediná banka chovala vždy slušně, transparentně a profesionálně - aspoň z mých zkušeností.
 libik Muž34 Kategorie
21.01.2021 00:00:34
JeníkS: neboj, tam už mě nikdy nikdo neuvidí
 Odpočinek Muž52 Kategorie
20.01.2021 23:59:16
Přesně, závazky u operátorů, nechápu jak jim na to může někdo kývnout, ale to není krádež alebrž právničina.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
20.01.2021 23:56:56
Odpočinek: No dobře, tak bys na poště natočil, jak to zabalíš a pak by tam byl i záběr na potvrzený podací lístek, který bys pak měl v ruce u soudu. Vítej v Čechii.
Smajlík  JeníkS
20.01.2021 23:55:38
Odpočinek: Souhlasím, UPC (teď už je teda taky koupil vodafone) a mobilní operátoři jsou obecně ty největší svině, co si díky oligopolu můžou dělat co chtějí a málokdo na ně může.

Jak jsem obecně spíše pro volný trh a ať si to každej zařídí jak chce bez buzerace úřadů, tak tyhle oligopoly bych nechal daleko víc kontrolovat a klidně i určovat maximum ceny státem. Oni i tak mají astronomický příjmy prakticky bez práce.

Alespoň jim stát trochu srazil hřebínek virtuálníma operátorama a pak že můžou chtít maximálně 1/5 za předčasné ukončení smlouvy. (to bývala tehdy solidní prasárna - automaticky prodlužované smlouvy na dva roky a když jsi chtěl odejít, tak jsi do dvouletého deadlinu musel zaplatit za všechny měsíce, jak kdybys u nich byl a využíval služby).
 libik Muž34 Kategorie
20.01.2021 23:54:41
JeníkS: myslím, že ani tenkrát to nebylo zcela běžné...
Ale toto se hodí spíš do diskuzí o kuriozitách. Víc pomohla náhoda. Sem se to moc nehodí :D
 matouch3 Muž50 Kategorie
20.01.2021 23:50:18
Jeden z pronajímatelů, který mi strhl tisíce z kauce - rozbil se větrák a přestalo fungovat světlo v koupelně. Oprava, která mě stála o 700 Kč víc než "běžná oprava" (1000 Kč), nezajistila původní funkci - automatické vypínání větráku se zpožděním po vypnutí světla, protože odešla nějaká součástka - větrák a světlo se potom muselo ovládat vlastními vypínači bez automatického vypínání větráku.

A byly tam ještě jiné věci kvůlíi kterým jsem rád vypadl cca po měsíci - nakopal bych jej do hajzlu, a tu realitku co mi to zprostředkovala taky.

Chtěl jsem aspoň dostat větší část kauce zpět a už to neřešit.
 asdf9876 Muž Kategorie
20.01.2021 23:44:53
JeníkS: no tak máš podací lístek že jsi někomu poslal krabici, s tím si pak u soudu můžeš víš co
 Odpočinek Muž52 Kategorie
20.01.2021 23:40:00
Odpočinek: ...chtějí to poslat obyčejným balíkem takže člověk ani nemá doklad o převzetí...

Co to je za blbost? Snad můžeš mít potvrzený podací lístek jako důkaz ne?
 JeníkS
20.01.2021 23:38:02
matouch: Jo tak Zlaté stránky, to bude ještě snad přelom tisíciletí. Tehdy fungovalo vše trochu jinak včetně lidí. Dnes by se s tebou bez zálohy nebo všimného na místě asi ani nebavila a už vůbec mu nevolala, kor v Praze. Ale třeba to vidím černě i když si to nemyslim.
Smajlík  JeníkS
20.01.2021 23:37:01
Asi nehorší zkušenosti mám s UPC, všechny montáže řeší přes subdodavatele, nemají nikde žádné kanceláře kam by člověk mohl zajít a udělat jim tam bengál... Dokonce se práskli sami - pár let jsem s nimi měl smlouvu, pak jsem ji ukončil, za několik let se nastěhoval do bytu kde měli optiku tak jsem se zaregistroval znovu, a při rozhovoru s operátorkou jsme při uzavírání smlouvy zjistili, že mi u nich celou dobu leží pětikilo z původní smlouvy, které mi měli dávno vrátit. Tak mi ho započetli. O problémech s vracením routeru nemluvě, chtějí to poslat obyčejným balíkem takže člověk ani nemá doklad o převzetí, s tím druhým na mě pak i zkusili že jim vůbec nedorazil a poslali mi za něj fakturu k proplacení.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
20.01.2021 23:29:00
Nikdy, protože firmy/korporace mi nemůžou vzít násilím peníze proti mé vůli.
autism
--------
Tak tam nejde o to, že by ti to vzali, ale že se nesplní to, co sis zaplatil.

Jestli máš nájem, tak ti může třeba přestat fungovat elektřina po celej měsíc a majitel ti to nemusí chtít kompenzovat. A jestli jsi zaplatil zálohu, majitel ti jí nemusí chtít vrátit.

Nebo ti přijde špatné zboží z eshopu nebo vadné a musíš ho reklamovat. Přičemž oni ti reklamaci neuznají.

Co pak?
 libik Muž34 Kategorie
20.01.2021 23:27:18
JeníkS: v tu dobu se hledalo ve Zlatých stránkách. Zašel jsem tam osobně, popovídal s ní. Loučili jsme se s tím, že mě bude kontaktovat a že uvidí, co s tím půjde dělat. Takže jsme nebyli ani domluveni na ceně atd...

Ale zavolala před tím do toho bazaru.

Bylo to na Francouzské ul v širším centru Prahy, takže těch právníků tam bylo kolem dost :D
Tato právnička měla sídlo naproti přes ulici.

Ale toto je spíš taková kuriozita a šťastný souběh okolností.
 matouch3 Muž50 Kategorie
20.01.2021 23:19:37
Dobře ty brácho: s mou antikoncepcí to nehrozí
 Odpočinek Muž52 Kategorie
20.01.2021 23:15:26
matouch: "Do 5 minut jsem našel nejbližšího právníka v ulici - právničku - a mě to nestálo ani korunu. "

Jak jako? To tam byla někde na kávě s visačkou na saku?
Smajlík  JeníkS
20.01.2021 23:10:57
Nikdy, protože firmy/korporace mi nemůžou vzít násilím peníze proti mé vůli.
 autism Muž30 Kategorie
20.01.2021 23:08:53
Kdysi jsem měl docela problém s Alzou. Reklamoval jsem napájecí adaptér k notebooku, který se nebezpečně přehříval a divně to v něm vrnělo. Vyžádali si k tomu i ten notebook (myslím, že na to fakticky ani neměli právo - mohou si sice vyžádat příslušenství, ale notebook není příslušenstvím napájecí adaptéru, ale naopak napájecí adaptér je příslušenstvím notebooku). Notebook někde ztratili, samozřejmě i s mojimi daty. Vůbec nejlepší na tom všem bylo, že jsem měl v tom notebooku přidaný paměťový modul, který byl shodou okolností kupovaný spolu s tím notebookem. No souhlasili, že mi vrátí peníze za ten ztracený notebook (za to, že mi ztratili data se ani nebyli schopní omluvit - a notebook nebyl předmětem reklamace). Ale cukali se mi vrátit peníze za ten paměťový modul. Ale nakonec jsem si to vyhádal...
 Cumsprite Muž34 Kategorie
20.01.2021 23:05:00
Odpočinek: Gratulace veliká, tohle je za ta léta první vtipná věc, kterou tu od tebe čtu. Ty se do toho možná ještě dostaneš.
Smajlík  Dobře ty brácho
20.01.2021 22:54:00
Aby ho netrefil šlak!

Nevzpomínám si.. Ne, že ne, beru to spíš jako místní kolorit. A mě to pak vždycky nadzvedne, že to pak jde vyřešit slovně.

Ale jak si tu psal včera..tak jsem si vzpomněl na jeden starší případ. Koupil jsem z bazaru auto s aut. převodovkou, která měla závadu. Bazarista odmítl se o tom bavit, když jsem mu volal z práce a nabralo to týž den velmi rychlý spád.. Do 5 minut jsem našel nejbližšího právníka v ulici - právničku - a mě to nestálo ani korunu. Protože ona mu jen zavolala a ten chlápek, přišel druhý den s penězma za mnou do firmy.

Zpětně, když se na to dívám, tak pomohla nejen právnička, ale i oblek a dobrá firma. Proto se děly zázraky.
 matouch3 Muž50 Kategorie
20.01.2021 22:49:53
Napíšu až si budu jistý, že to bylo naposledy.
 Odpočinek Muž52 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist