Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.1136977, vloženo 27.07.2020 10:48:38 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
SPÁNKOVÁ PARALÝZA
Je tu také někdo, kdo jakmile začne mít špatnou životosprávu a nebo se jen dva dny za sebou moc nevyspí, má následující den děsivé spánkové paralýzy?

Někdy se mi stane, že během jedné noci do lehčí paralýzy spadnu jen na pár minut, ale za to asi 10x za sebou. Při čemž vždycky slyším divné zvuky, strašidelný klaunský nebo čarodějnický smích, bouchání, šplouchání vody, nemůžu se hýbat a nebo mě nějaká nevidtelná nenahmatatelná síla začne stahovat z postele.

Jednou mě dokonce někdo silně objímal kolem ramen, byla to docela síla, protože při takových paralýzách jsem ze začátku prožívala příšerný strach. Nejhorší asi bylo, když jsem někoho slyšela chodit po pokoji, kdy dotyčná nereálná osoba shazovala moje knížky z polic.

Teď už jsem na tom lépe, jen si řeknu: ,,Ahaaaa, je to tady, to nějak vydržím, není to real!" A snažím si ignorovat ten nepříjemný pocit, jako by se mé tělo mělo každou chvilku roztrhat na tisíce kousků. Říkám si, že je to lehce podobné disociacii a pocitu nereálnosti sebe sama.

Občas jsou to stavy, kdy si uvědomuji, že to není doopravdy, jindy jsem z toho hodně zmatená, protože skáču ze spánkové paralýzy rovnou do lucidního snění, sen zároveň ovládám a zároveň ne.

Snažím se tedy udržovat správný spánkový režim, nepít alkohol, drogám se vyhýbám obloukem a moc se tolik nezatěžovat. Bohužel někdy je toho moc a člověk potom blázní.

Tyhle paralýzy mám už druhým rokem, dělala jsem blbosti... Naštěstí je mám opravdu jen když jsem hodně fyzicky a psychicky vyčerpaná. Tak párkrát do měsíce, jednou jsem ji měla i ve dne.

A co vy a vaše zkušenosti se spánkovou paralýzou?
Myslíte, že spánková paralýza je porucha spánku nebo záleží na životosprávě té osoby?
Víte, že se dá spánková paralýza vyvolat?
 HappyToSadness Žena19 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
01.08.2020 23:43:04
Trumetko, být to ve středověku dialog inkvizitora a podezřelého z šíření kacířské hereze, musel by jsi ho odsoudit na hranici pro jeho zatvrzelost. Odmítá se přiznat a kát, jen vše absurdně popírá.
 slušnýčlověk
29.07.2020 16:54:05
Tak vidím, že s tebou tom opravdu nehlo ani o píď - dozvěděl ses, co je Bašta zač a že jeho učení jsou nesmyslné ezobláboly, které si sám vymyslel a napojil na křesťanské učení a tvoje reakce: v klidu tu dál trousíš v ostatních vláknech ty Baštovy ezoterické s*ačky. Podvádíš sám sebe a ukazuješ jaký je tvůj vztah k hledání pravdy - naprosto žádný...
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
29.07.2020 16:02:50
"Chápu, že odkrytepravdy ti leží v žaludku." - předložil jsem ti dostatek důkazů a podpůrných indicií o tom, že tvůj oblíbený ezoterický web je sektářským výplodem fantazie falešného křesťana Karla Bašty. A tvoje reakce? - nic, nula ... ty si to zřejmě neuvědomuješ, ale ty ve skutečnosti nejsi žádný křesťan. Jsi někdo, kdo si na něj hraje ale vůbec, vůbec mu to nejde - podobně jako si na křesťana hraje například Karel Bašta, kterého celkem rychle v jeho sboru prokoukli a tak byl "odejit" z AC.
Jediné čemu nerozumím je to, zda si toto uvědomuješ, či nikoliv - to zřejmě navždy zůstane záhadou.
Nevadilo by tolik, že jsi nevzdělanec bez špetky kritického myšlení, problémem je tvoje ignoranství a nulová sebereflexe, což vygradovalo až do stádia, kdy už jsi nebezpečný i svému okolí - například tím, jak tu radíš lidem, aby přestali brát předepsanou medikaci, což by mohl být v mnoha případech docela problém, kdyby tě v tomto ohledu někdo poslechl ... naštěstí se zdá, že tak zoufalí lidé, kteří by si od tebe něco nechali poradit se zde nevyskytují - díky bohu.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
29.07.2020 15:39:43
>PanTrumpetka

Nic jsi nepochopil.
Pořád píšeš stejné nesmysly a polopravdy.

Chápu, že odkrytepravdy ti leží v žaludku.
 Positive plus Muž Kategorie
29.07.2020 08:45:48
Vím, že apelovat u tebe na zdravý rozum je asi zbytečné, ale přeci nejsi tak moc velký blb na to, aby ti nedošlo, co ten Bašta je vlastně zač:

http://odkrytelzi.cz/sekta-praetorianu-sekta-pretorianu-pretorianska-sekta/

"To co existuje, je prorocký duch, který z Boží vůle přináší informace pro lidi, kteří se rozhodli následovat Pravdu za každou cenu. Praetoriánské informace je téměř nemožné najít nikde jinde, neboť je málokdo předává dál tak, jak se jinak běžně kopírují všechny lživé báchorky. A když někdo kousek kopíruje, činí to většinou ze zvláštních důvodů. Pravda je natolik nesmlouvavá a průzračná, že není mnoho těch, kteří jí budou dobrovolně následovat."

Vždyť tohle musí trknout i naprostého mimoně: Bašta (a asi i nějací jeho kamuldové) mají údajně prorockého ducha a dostávájí od Boha informace, které jsou natolik unikátní, že nemožné najít někde jinde. A jen malá hrstka lidí patří mezi ty, které mají to štěstí, že v těchto informacích rozeznali Pravdu... to je naprosto ukázková prezentace sektářské manipulace a navíc obsahově značně bizarní ... fakt ti nedochází, že jsi naletěl podvodníkům a šarlatánům?
Jsi opravdu až tak velký pablb, že se i nadále považuješ za někoho, kdo v těch Baštových fabulacích rozeznal Pravdu, nebo už ti konečne došlo, že celé to jeho "učení" je jeden velký fejk??
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
29.07.2020 07:14:57
"Mně to je přece jedno, jestli to napsal." - fajn, tím jen potvrzuješ to, co jsem říkal: pravda je pro tebe prázdný pojem a je to něco co máš totálně u zadku. Tebe vůbec nezajímá, co vlastně a od koho cituješ. Vůbec ti nevadí citovat falešné učitele, klidně bys byl ochoten citovat i samotného Satana, za předpokladu, že by Satan na internet napsal nějakou ezo hovadinu pod hlavičkou anonymního rádoby křesťana.

"Nedá se to ověřit, co říkáš." - od člověka, který zásadně argumentuje jen a pouze neověřitelnými informacemi z anonymních zdrojů tohle opravdu sedí :D
Vždyť, kdybych ti neprozradil, že Odkrytými Pravdami stojí ten pošuk Bašta, tak to nevíš a dokonce by tě to ani nezajímalo, kdo za tím webem vlastně stojí.

Vtipné je, že přesně takový je i Karel Bašta - vy byste si nutně "museli padnout kolem krku". Nějaký Jaroslav Polák si z něj kdysi dávno "udělal dobrý den". Kompletně si vymyslel příběh o tom, jak se zapletl s okultismem a poslal to Baštovi, který se v té době staral o časopis Praetorian. Bašta v onom vymyšleném příběhu pouze změnil jména na iniciály a kompletně to v Praetoriánu přetiskl jako svědectví člověka, co měl co do činění s okultními praktikami. Když se pak provalilo to, že příběh je smyšlený - Bašta příslušné číslo časopisu stáhnul z internetu a též zablokoval diskuzi, ve které bylo zmíněno, že ten příběh je mystifikace.
Karel Bašta je prostě obyčejný šejdíř s velkou fantazií, který si stejně jako ty neověřuje nic z toho, čemu je ochoten věřit.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
29.07.2020 01:06:52
>PanTrumpetka

Mně to je přece jedno, jestli to napsal.

Já se jen pozastavuji nad tím, že píšeš o časopisu, který jsi neviděl a informacích někde na internetu na které nechceš odkázat.
Nedá se to ověřit, co říkáš.
Tak spíš se zeptej ty, ať nešíříš jen odhady.
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 22:17:20
Napiš mail Baštovi a zeptej se ho, zda napsal ten nebiblický blábol a dračím semeni. Uvidíš, že se k tomu hrdě přihlásí. Kdyby tě opravdu zajímala pravda, tak to uděláš. Jenže pravda je ta úplně poslední věc na světě o kterou ti jde, takže se spokojíš s tím, že budeš i nadále propagovat ezo-nesmysly z Baštova stupidního fantasy webu, aniž bys tušil o co vlastně Baštovi jde a jakou má Bašta minulost.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 21:50:34
>PanTrumpetka

Takže si vymýšlíš jako obvykle.

Opět se potvrdilo, že nevěřit ti ani nos mezi očima.

Ten článek sedí... :-)
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 20:30:30
Článek o ateismu je tendenční pobožný blábol nevzdělaného trouby, který si plete pojmy s dojmy. Informační hodnota v podstatě nulová.

Ach tak, ty si myslíš, že na OP jsou články různých autorů a přitom jediný z těchto článků není podepsaný a ani nenese žádnou autorskou značku ... teď, když tak nad tím přemýšlím, asi mi došlo, proč ty stránky tolik miluješ: vůbec netušíš, kdo to píše, žádný z těch článků necituje žádné konkrétní zdroje - snad s výjimkou Bible, informace zde uvedené jsou neověřitelné, je zde silný příklon ke konspiračnímu myšlení: prostě naprosto dokonalý bullshit, jak šitý na míru lidem jako jsi ty.

...

Už jsem ti snad přeci jednou psal, že časopis PRAETORIAN není v elektronické formě k dispozici, tak je přece nesmysl mne žádat o link. Napiš Baštovi a ten ti to potvrdí - a pak posuď sám, nakolik je možné toto potrhlé individuum nazývat křesťanem, který se drží Písma.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 19:33:25
>PanTrumpetka

Velmi výstižný článek pro tebe:
http://odkrytepravdy.cz/ateista-ateismus-ateizmus-ateisticky-nazor/
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 19:29:29
>PanTrumpetka

A odkud to víš? Jsem psal, dej link.
Myslím, že na odkrytychpravdach jsou članky od ruznych autorů.

Ezofantasmagorie nepostuji.
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 19:23:54
Nemám důvod se K. Bašty na něco ptát - já to vím, že ten ezo-blábol o dračím semeni je jeho výtvor.
S ezoterikou nemáš nic společného ? - no to bys sem nesměl pořád postovat ty ezo-fantasmagorie z pera Karla Bašty, abys o sobě něco takového mohl tvrdit...
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 18:29:35
>PanTrumpetka
S ezoterikou nemám nic společného, tak nemůžu být ezojelito.

Tobě se to zase všechno v hlavě pomíchalo co? :-)
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 18:24:55
>PanTrumpetka

Tak vidíš jenom nějaké hypotézy.
Tak se ho zeptej ty ne?
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 18:14:47
Časopis PRAETORIAN vydával Karel Bašta osobně - je o tom dost informací na netu. Časopis jako takový už ale dostupný v elektronické verzi není. Nezbývá ti, než Karlovi Baštovi napsat, vzhledem k tomu, že je to podobné ezo-jelito, jako ty, mohli byste si dobře rozumět. A to autorství ti na 100pro potvrdí a tím se zároveň přizná, že je falešným učitelem.

"Každý nalezne pravdu podle svého srdce." - ano toho jsi opravdu zdářným příkladem: Pravda je u tebe to, co se ti urodí v tvé ezo-makovici. Svět ale naštěstí funguje úplně jinak - a díky bohu za to.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 18:00:20
>PanTrumpetka

Nevím, proč bych mu volal.

Pochybuji, že máš ten časopis přečtený. Tak dej link.
Ani já ho nečetl. Teď bych mohl napsat, že jsi od těch Preatoriánů, ale nemám takové zkratkovité myšlení.

Já nic neobhajuji ani nepopírám.

Znovu ty Trumpeto:
"Přečti si, a pak si důsledně prověřuj co píšeme,porovnávej všude, i v praktickém životě, co o tom smýšlí jiní na webech a tak podobně. Duch Svatý ví, že tak nalezneš to, co potřebuješ a je jisté, že nemineš. Každý nalezne pravdu podle svého srdce."
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 17:38:37
"Jak bys to mohl vědět, kdo ten článek napsal?" - protože se k tomu ten pošuk Bašta sám přihlásil - v dnes již zaniklém časopisu Praetorian. Koneckonců, pokud mi nevěříš, můžes Baštovi napsat na jeho firemní email, případně mu i zavolat: https://www.muzeumbilinskekyselky.cz/kontakty/

"Jak bys mohl to ty posoudit, jestli je v souladu s Biblí?" - to má být vtip? I malé dítě, které si přečetlo dětskou Bibli, to dokáže posoudit. Odkud by tyhle informace, o kterých není v Bibli ani zmínka, asi tak Bašta věděl? Prozradil mu to Duch Svatý? - pokud tomuhle jsi ochoten uvěřit, pak jsi nadobro ztracen, protože pak uvěříš každé pitomosti, která bude zaobalena do pláštíku tvého oblíbeného pohádkového prostředí...

"Nehledáš pravdu." - tak o tom jaký je tvůj vztah pravdě dostatečně vypovídá například to, jakým způsobem obhajuješ ty vyfabulované ezo-nesmysly Karla Bašty :)
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 16:45:25
>PanTrumpetka

Jak bys to mohl vědět, kdo ten článek napsal?
Jak bys mohl to ty posoudit, jestli je v souladu s Biblí? Vždyť ty jsi bezbožník ve vzpouře na kterém spočívá Boží hněv a kletba. Šarlatán vydávající se za nějakého věřícího.
Vždyť tomu nerozumíš a já s tebou nehodlám rozebírat, protože tobě jde jenom o to, jak uškodit věřícím v Krista a jak co nejvíce je pourážet a překroutit informace. Nehledáš pravdu. Tato diskuze s tebou je zbytečná.
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 13:08:08
Samozřejmě, že je to od Karla Bašty - a i kdyby nakrásně nebylo, je zodpovědný za to, co se objevuje na jeho webových stránkách - těžko by tam dával něco, co by bylo v rozporu s jeho přesvědčením - chápeš?
A pokud nejsi naprostý blb, je ti jasné, že ten text je v rozporu s křesťanstvím a v rozporu s Biblí. Bašta a jeho učení (včetně těch kravin o UFO, natírání okenních rámů olejem na smažení a pod.) je ukázkovým případem falešného učitele/proroka a ty mu to žereš i s navijákem. Tvůj mozek je přímo otrávený těmito ezoterickým hovadinami, že už vůbec nedokážeš rozlišovat to, co vyplývá z Písma a co je aktem bohapusté lidské svévole ... a navíc ... ty to šarlatánství ještě otevřeně propaguješ.
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
28.07.2020 12:19:49
>PanTrumpetka

To nevím, že je "klatý". Ani nevím jestli to je od něj. Bylo by dobré , kdyby ses vyvaroval těchto závěrů a urážení někoho, kdo sem (asi) nechodí. Jak by se ti líbilo, kdyby o tobě někdo začal psát někde nějaké nesmysly a k tomu dal tvoje jméno?

Já jsem tady postoval o paralýze a lucidním snění. Věřím, že to mají správně.

Když odkazuji na nějaký web, tak to neznamená, že musí se vším souhlasit, co se na celém webu píše.

U toho "Příběhu příběhů" nevím.
Však tam píšou Jak číst odkrytepravdy.cz:
"Přečti si, a pak si důsledně prověřuj co píšeme,porovnávej všude, i v praktickém životě, co o tom smýšlí jiní na webech a tak podobně. Duch Svatý ví, že tak nalezneš to, co potřebuješ a je jisté, že nemineš. Každý nalezne pravdu podle svého srdce."
 Positive plus Muž Kategorie
28.07.2020 06:04:04
Pozitive:

To, že Karel Bašta je klatý, protože hlásá nebiblické učení je objektivní fakt - jeho "příběh všech příběhů" to jasně dokazuje a ty to moc dobře víš. Moc dobře víš, že se jedná o falešné učení. A teď je otázkou, proč s tím nic neděláš - proč sem neustále postuješ tu nebiblickou nauku klatého člověka?
Jak je možné, že člověk vědomě prezentuje učení, které není od Boha? Nu - asi slouží někomu jinému, než Bohu - je nějaké jiné vysvětlení? Snad jen jen jedno - že by byl tak neskutečně blbý, že by vůbec nechápal, co vlastně dělá...
 PanTrumpetka Muž42 Kategorie
27.07.2020 22:49:34
>PanTrumpetka

Bible hlavně varuje pře tebou a tvým otcem lži.
 Positive plus Muž Kategorie
27.07.2020 21:18:08
Web Odkryté Pravdy je dílem prvotřídního šarlatána a pseudo-křesťana Karla Bašty. Je až s podivem, že místní pobožný jouda tyto stránky takto otevřeně propapaguje, když je naprosto zřejmé, že Karel Bašta je kazatelem fantasmagorického falešného "semeno-andělsko-dračího" učení: http://odkrytepravdy.cz/pribeh-vsech-pribehu-skutecny-pribeh-naseho-sveta/ ... více, než 50% Baštova "skutečného příběhu světa" se nejenže neopírá o biblické texty, ale mnohdy je s nimi v příkrém rozporu (autor knihy Genesis by se asi dost podivil, co všechno si Bašta do příběhu stvoření svévolně implantoval).

"Divím se, že se od toho, který vás povolal Kristovou milostí, tak rychle odvracíte k jinému evangeliu. Není jiné evangelium, ale jsou někteří, kteří vás uvádějí ve zmatek a chtějí Kristovo evangelium překroutit. Ale i kdybychom vám my nebo sám anděl z nebe zvěstoval v evangeliu něco jiného než to, co jsme vám zvěstovali, budiž proklet! Jak jsme řekli dříve, i nyní říkám znovu: Jestliže vám někdo zvěstuje jako evangelium něco mimo to, co jste přijali, budiž proklet!" - Galantským 1.

PozitivePlus si vůbec neuvědomuje, že zde cituje démonské učení prokletého člověka - přisluhovače toho Zlého: Karla Bašty ... ale na druhou stranu je docela možné, že je to záměr - že Pozitive dost možná (i nevědomky) slouží tomu Zlému. Obávám se, že jiné vysvětlení ve světle Písma asi není dost dobře možné. Bible nás naštěstí před takovými lidmi jako je Bašta nebo Pozitive varuje a dává spolehlivý návod, jak tyto podvodníky snadno odhalit - poznávácím znamením totiž je, že propagují nebiblické učení.
Smajlík  PanTrumpetka Muž42 Kategorie
27.07.2020 20:30:19
ano mam je porad, jeto sileny a jestese mi dejou jine veci, kdyzai muzem nekdy pkecat , klidne necham email
 noooooooo
27.07.2020 14:39:07
Měl jsem to třikrát v životě a od tý doby, co jsem si přečetl, co to vlastně je, jsem to neměl. Je to o psychice, nic víc... kalím jak duha, občas si zahulím, spím rozháraně, ale prostě tyhle věci už nemám, protože si můj inteligentní mozek přečetl, co to je, a tak to úplně vytěsnil.
Smajlík  Král Lofasů revival Muž35 Kategorie
27.07.2020 13:29:48
Ano, poměrně pravidelně, když jsem nedodržoval spánkovej režim nebo chodil spát hodně "vyždímanej". Někdy se mi po těch "stavech" i zasteskne, ale prý při nich umírá hodně mozkovejch buněk a právě jejich zánik prý způsobuje všechny ty iluze, vidiny, zvuky, vjemy ... a já se mám tuze rád :-)
 zhruba asi takhle
27.07.2020 12:49:38
Positive plus: Ok, tak sorry za nesprávný přiřazení, jen že ty démoni za všim mi připomínají známou od Adventistů.

Jinak lucidní snění je přece obyč věc, která se ti může stát přirozeně - stačí si ve snu uvědomit, že jsi ve snu a hned ho můžeš ovládat, to se nemusíš učit. Proto mi nedává smysl, že to někdo má za nějakou démonickou schopnost.
 Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
27.07.2020 12:46:01
Stalo se mi to zhruba pětkrát. Jak už tu padlo, vždy jsem ji měl, když jsem zrovna ležel na zádech. Moc se tomu ale neubráním. Sice usínám na boku, ale v noci se pořád převaluju. Nejlepší je prostě to ignorovat a pokusit se znovu zabrat.
 Jimmy3838
27.07.2020 12:42:47
Nevnímám realitu: Vždyť u toho pana Klůce je zřejmé, že ho posednul démon či jiná entita, byl sveden za zcestí a chystá se svou životní cestu zpeněžovat. A ty by jses měl kát nadvakrát nejen kvůli jakémusi lucidnímu snění. Nebo si tě pletu s Frankem, který nedávno tady posílal sázkové losy na počasí a zastával se intenzivnímu hraní počítačových her jako nějaký narkoman?
 jpo
27.07.2020 12:30:56
>Nevnímám realitu

Ty videa jsem myslím viděl. Ne nejsem z organizace Svědkové Jehovovi - ti neuznávají Ježíše Krista jako Otce, Syna i Ducha Svatého. To je úplně něco jiného.
Ani Adventista sedmého dne nejsem.

To říkal i ten posednutý Ježíšovi, aby si ho nechal na pokoji.
Jaké je jméno toho, od koho démonické schopností máš?
 Positive plus Muž Kategorie
27.07.2020 12:03:01
Mám již přes 40 a stále to někdy mám. Zvuky slyším málokdy, ale vždycky jako by mě někdo natahoval nebo na mě tlačil. Někdy se mi i zdá, že nemůžu dýchat. Ale už jsem si zvykl, je to docela prča. Nejlepší je prostě se uvolnit nad ničím nepřemýšlet a ono to pomalinku přestane. Někdy se zkouším hýbat a jiné blbosti, ale to spíš prodlužuje. Jo a nejčastěji to mívám po alkoholovém dýchánku.
 hurá
27.07.2020 11:55:41
no já bych se právě taky rád někdy nad něčim zamyslel, ale když tam je jen samý bububu, že to tak prostě je a vychází to jen z toho, že se to tam prostě píše a autor straší, tak se tam moc jak inspirovat není

Positive plus: mně stačí, když si mě nebudeš moc všímat, já s ničim bojovat nechci :D , mluvit na tebe je jako mluvit do dubu , pojedeš dokola svoje dogmata a nikdy se nad nima nezamyslíš ani je nezkusíš zpochybnit ... jen mě dojalo, že to, že umim lucidně snít, je už nějaký posednutí

vem si příklad tady z Jehovisty, co se osvobodil, protože zjistil, že to má moc děr (ať už je tvoje věřící skupina jakákoliv, ale tipuju, že musíš bejt Jehovista nebo Adventista, jinak to neni možný, co tu předvádíš):
https://youtu.be/Yr6E_tgJTuQ
https://youtu.be/j7QLJeq14Ko
https://tinyurl.com/y6d6ns8s
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
27.07.2020 11:53:08
> HappyToSadness

Duchovní okno, že se zaplete člověk s okultismem třeba - to je nejlepší, když si to tam přečteš.
http://odkrytepravdy.cz/straseni-zjeveni-podivne-ukazy-po-spiritizmu-clovek-ktery-otevrel- - duchovni-okno/ -
 Positive plus Muž Kategorie
27.07.2020 11:40:26
>Nevnímám realitu

Moc Pána Ježíše Krista je silnější než nějaké démonické schopnosti.

Nemáš šanci. Takových posednutých už bylo, ale Ježíš to z nich vyhnal...
 Positive plus Muž Kategorie
27.07.2020 11:23:08
Nevnímá realitu:

Já k víře k Bohu nikdy moc netíhla, ačkoliv jsem od malička chodila s rodinou do Církve bratrské a v pátek na dorost. Navštívila jsem pár křesťanských táborů, protože jsem měla ráda ty lidi, ale někdy ve 13 letech jsem se od nich odřízla, začala jsem si uvědomovat, že naše názory ohledně lidského bytí se těžce neshodovaly.

Musím se ale přiznat, že od té doby mě tyhle věci z velké části přitahují, i když jsme na duchovno nikdy moc nebyla. Ráda si o tom počtu a zapřemýšlím, ale dál už ne.
 HappyToSadness Žena19 Kategorie
27.07.2020 11:17:35
na ty odkazy spíš nekoukej, samé jedna paní povídala a domněnky, žádný věcný argumenty

ale tak jsem na sebe hrdej, že mám démonický schopnosti, aspoň se ode mě plusko bude držet dál
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
27.07.2020 11:11:03
Positive plus:
To mě docela zajímá. Co se myslí tím duchovním oknem? A není to spojené se třetím okem? Moc se v tom nevyznám, na odkazy se podívám.
 HappyToSadness Žena19 Kategorie
27.07.2020 11:05:34
Spánkovou paralýzu jsem naštestí nikdy neměl, protože dodržuji spánkovou hygienu a nespím na zádech, ale na boku. Lidem prý od spánkové paralýzy pomohlo to, že spali na břiše.
 Nejistejj Muž18 Kategorie
27.07.2020 11:04:29
Taky jsem měl paralýzu, ale polštářem to nebylo.

Strašidelný smích, chození po pokoji a shazování knížek - to vypadá na zlého ducha, který tě straší, protože jsi otevřela "duchovní okno".

Tady o tom něco vědí:
http://odkrytepravdy.cz/nocni-paralyzace-incubus-scubus-badroom-visitor/
http://odkrytepravdy.cz/nocni-mury-zive-sny-sny-mezi-spankem-a-bdenim/
http://odkrytepravdy.cz/nebezpecna-past-lucidniho-sneni/
http://odkrytepravdy.cz/astralni-cestovani-lucidni-sneni-hypnoza/
Smajlík  Positive plus Muž Kategorie
27.07.2020 11:03:06
Wut:

Jo, to je asi ta největší chyba kterou dělám, jsem k smrti unavená a ještě se držím v posteli vzhůru, protože třeba odepisuji na poslední zprávy.

To s tím, vysokým polštářem znám. Být unavená, ležet na vysokém polštáři a k tomu ještě na zádech... Nic příjemného.

Moje spací pozice je půl na břiše a půl na boku.
_______

Nevnímá realitu:
Bohužel, knížky byly ráno krásně seřazené na polici. Byl to fake :D
 HappyToSadness Žena19 Kategorie
27.07.2020 10:57:23
a ty knížky co padaly pak teda nebyly na zemi a byl to čistej fake? :(
Smajlík  Nevnímám realitu Muž88 Kategorie
27.07.2020 10:56:38
Já to vyřešil tak, že spím bez polštáře.

Vysokej polštář je pro mne automaticky noční můra nebo paralýza.

Hodně pomůže spát na břiše, ale v noci se stejně vždycky člověk otočí a budí se na zádech.

A další velmi důležitá věc je pro mne "nepřetahovat". Když jsem unavený, tak jít ihned spát. Jak začneš přetahovat a chodit spát k smrti unavená, tak je konec.
Smajlík  wut Muž34 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

Slevový kód 100 Kč