Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Austerus: Ano, to je on! S tím jezdím skoro pořád.
|
|
TeorieRelativity: Tohle? http://tinyurl.com/38mluhk
|
|
Neutrino: Aha, tak já si toho příště zkusím všimnout :)
|
|
TeorieRelativity: to je číslo spoje... Číslo řady je na takové plechové ceduli - vypadá truchu jako SPZ... http://goo.gl/P9T2 (řada 781)
|
|
Neutrino: Nevím, co je to za řadu...Když tak ale přemýšlím, myslím, že je na něm vždycky napsané R 862, R 860 nebo něco podobného...:)
|
|
TeorieRelativity: jak to popsat - napiš co je to za řadu (Elefant je 471, ty červené rychíky v okolí Prahy jezdí 854ky). Až pojedeš příště Elefantem, tak si všimni že to bzučí jenom v jednom krajním voze - tam je pohon. Ty dva zbývající se jen vezou...
|
|
Neutrino: Jezdím buď CityElefantem, klasickými osobními vlaky anebo takovými červenými rychlíky-nevím, jak jinak to popsat :) A všude to tak funguje...
|
|
TeorieRelativity: Jezdíš CityElefantem ne? Ano, kokpit je na obou stranách, ale motory jen na jedné (tam kde je pantograf)...
|
|
Vlaky jezdím často, ale téhle vychytávky jsem si ještě nevšimla...Většinou když jezdím já, je to tak, že vlak s kabinou pro strojvedoucího je na obou koncích vlaku a strojvedoucí si vždy jen přejde na druhý konec soupravy a "řídí" normalně...
|
|
Austerus: a u CityElefantu už tuplem ne...
|
|
RVL-X: nějak nerozumím... No výhodu to má tu, že v cílové stanici se nemusí s lokomotivou posunovat na druhou stranu soupravy, ale pouze strojvedoucí přejde do řídícího vozu...
|
|
RVL-X: Na tom není nic složitého. Strojvůdce sedí u ovládajícího panelu a ovládá vlak jako by ho řídil normálně. Výhodu to má v tom, že se nemusí v konečné stanici přepřahat souprava.
|
|
Jezdím jím přibližně jednou až dvakrát týdně. U 843 to často běžný laik ani nepozná.
|
|
Neutrino> a proč tak složitě, když to jde jednoduše?
|
|
RVL-X: no v řídícím voze přece. Řídí lokomotivu nadálku (zjednodušeně řečeno je řídící vůz další stanoviště připojené k lokomotivě "prodlužkou")...
|
|
A kde je strojvedoucí?
|
|
cheshire: a víš proč se v Ústí ta lokomotiva vůbec přepřahá? Vždyť by to šlo jet přímo - od Prahy tunelem na UnL-západ... Ale důvod to má :-)
|
|
Pochyby o bezpečnosti mam i normálně, nezvětšily by se, nesedam si přímo za lokomotivu a ani ne úplně do zadního vagonu. Když je možný jet v totálně natřísklym vlaku tak, že stojíme mezi sedačkama na jedný noze a ještě ne na vlastní, lidi stojí i u dveří, najednou se za jízdy otevřou dveře, protože nejsou blokovaný a jako zázrakem nikdo nevypadne.. lokomotiva vzadu mi přijde jako čajíček :))) Lidi si ale všímaj, že lokomotiva je jinde, často se mě ptaj, kam to vlastně jede, když přijede pražák na hlavák v Ústí a ještě neni přepřáhnutá lokomotiva na druhou stranu.
|
|