Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.479558, vloženo 09.10.2010 14:10:09 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
tloušťka-Co si o tom myslíte?
„Nedostatek vůle maskovaný tzv. nedostatkem času se projevuje na většině žen s postupujícím věkem nadváhou a otylostí čili tloušťkou, pro kteréžto termíny vynalezly apologetický výraz "plnoštíhlost". (Plnohubenost nebo dokonce plnovyzáblost mistrně zavrhly). Místo toho, aby při (nebo místo) koukání na televizi či tlachání se sousedkami půl hodiny denně cvičily nebo uběhly pár kilometrů, aby zachovaly své tělo v jakž takž pro chlapa přitažlivém stavu (to by si ale musely připustit, že nič jiného u nich chlapy nedrží, a ne stavět nad sexuálno své takzvané osobní kouzlo), vysedávají v kosmetických salónech, vytrhávají si obočí, mažou si obličeje nejrůznějšími extrakty, nechávají si naivně šít tloušťku maskující volné oděvy a vůbec věnují spoustu peněz, energie a času tomu, aby se naprosto marně snažily zastřít špekové pancíře, rozlézající se jim po celém těle. Na to mají času i peněz dost. To totiž na rozdíl od fyzické údržby těla nebolí a nevyžaduje to odříkání a vůli.

Jejich manželé jsou jediní lidé (snad kromě lékařů), o nichž vědí, že si na tu sádelnatou hrůzu už zvykli: A tak se občas stane, že takový metrákový drobeček se manželovi stulí do klubíčka na prsou, tváří se jako holčička, vede řeči jako maturantka a chlap ji bezděčně hladí po půlmetrákovém zadku a býčí šíji, líbá ji na trojitý krk, nepokouší se ani najít rozdíl mezi břišními faldy a prsy, a když je po všem, jde do hospody a ožere se jako pes, protože to je jediný způsob, který ho může ochránit před ztrátou rozumu.

Někdo může tvrdit, že některým chlapům se plnoštíhlost líbí. Poměr tlusťošek vůči chlapům, kterým se to líbí, odhaduji v našich kulturních, estetických a osvětově zdravotnických poměrech asi na 100 : 5. A to ještě těch 5% chlapů je předmětem spekulací jejich okolí o tom, jsou-li normální, nebo nikoliv. Pokud žena během manželství nechá své tělo takovým způsobem zpustnout (nemluvím teď o objektivních příčinách, jako je třeba nemoc), není nic odsouzeníhodného, když si její muž najde nějakou zachovalejší. Schválně se vyhýbám slovu mladší, protože mnohá "pětačtyřicítka" je leckdy přitažlivější než obtloustlá "osmnáctka".“

Základy mužského šovinismu - Josef HAUSMANN
 LeadFarmer Muž25 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.10.2010 22:46:45
jahůdka33: nikde si neprotirecil,
rikal ze diskuze neslouzi k tomu aby nekomu pomohli a pak psal ze nektere jeho prispevku na zp nekomu pomohli, aby si protirecil musel by vsechny svoje prispevky na zp psat do diskuzi

"tak když napíšeš zpovědnice, tak to lze pochopit obecně,"
prispevek na zpovednici je jak prispevek v zpovedi tak prispevek v diskuzi

tvrzeni ze na zpovednici muzes nekterymi svymi prispevky pomoci je pravdive, protoze zahrnuje kategorii prispevky ve zpovedich (ktere pomahaji)
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 21:30:04
leadFarmer napsal: "O to nejde stejnou měrou jako u ženský, protože hodnota chlapa se počítá podle mnoha dalších kritérii a vzhled je jen jedno z mnoha. Společenské postavení, výše majetku, humor, vzdělání, charisma atd. U ženy je počet těchto kritérií o dost střídmější a vzhled všem ostatním kraluje...."

jija napsala: Takže když mám dobré společenské postavení, vyšší majetek než chlap, vysokou školu, jsem vtipná a mám určité charisma, takže si nemůžu dovolit to co chlap, třeba mít o pár kilo navíc? Chlap si to jako dovolit může? Tomuhle se říká jedním slovem - idiot, protože ty tvoje kidy fakt sojí za to, všechny tvoje diskuze jsou na jedno brdo, najdi si štíhlou babu a dej už pokoj. Je rovnoprávnost.

lead farmed napsal: Narozdíl od tebe se tu nebojím podepsat svým stálým zpovědnicovým profilem, který jsem si nikdy nezměnil. Tvá snaha na mě útočit z pozice anonymní partyzánky je trapná. Já si dokonce myslím, že některé mé příspěvky na zpovědnici opravdu lidem mohli pomoc a tato diskuze slouží čistě pro pobavení.

jija napsala: to není útočení, tos napsal, asi sis to po sobě nepřečetl, ale to jen vypovídá o tvé inteligenci a že ty jsi zrovna ten typ chlapa, který má pupek a snaží se omluvit, že on si to může dovolit ale baba ne...nevím komu tato diskuze může pomoct a pokud slouží jen pro pobavení, tak je vidět, že se snažíš, aby se tady do tebe holky pustily a ty z toho měl škodolibou radost...takže bezpředmětný blábol...

lead farmer napsal: Co se týče toho mého pupku a obhajoby své tloušťky, tak mám 93 kilo a 10% tělesného tuku a kvůli váhové kategorii se potřebuju dostat na 82,5. Přeber si to, jak chceš. Ale myslím, že tady tvé úchvatné dedukční schopnosti dost selhaly.
Diskuze nikdy nesloužily k tomu, aby měly někomu pomoci, ale – s podivem – k diskuzi.

jija napsala: lead farmer, napsal jsi: "já si dokonce myslím, že některé mé příspěvky na zpovědnici opravdu lidem mohli pomoc a tato diskuze slouží čistě pro pobavení."
Takže už nevíš co píšeš? Další schizofrenik? Jo a je mi jedno, jak jsi na tom ty a dedukce se dají ověřit jen v praxi, snad si nemyslíš, že když tady napíšu že jsem blondýna 90-60-90, že mi tady každý uvěří :-))) jsi ve viruálním světě, navíc na zpovědnici je každý druhý špekoun, má různé fóbie a kdesi cosi...

lead farmer napsal: Inteligenčně na tebe asi vážně nestačím. Už tvé příspěvky přestávám chápat.

jija napsala: vím, že když je někdo přistižen, při tom, že si protiřečí je lépe dělat, že něco nechápe nebo tomu nerozumí, nebo´t už není v jeho moci to nějak obkecat...ale nevadí, snad při jiné diskuzi...

Vysvětlení (z mého pohledu)...No trochu sis protiřečil, pokud jsi napsal ten první odstavec...jinak jste se asi nepochopili obecně lze vše tady nazvat jako zpovednice, protože jste na www.zpovednice.cz, ne každý rozlišuje zpovědí a diskuzí. Navíc pokud ty něco takového rozlišuješ, tak když napíšeš zpovědnice, tak to lze pochopit obecně, kdybys napsal zpověď vs. diskuse, asi by to by
 jahůdka33
09.10.2010 20:07:02
Ergo:
"Ty nemas rad diskuzni divadlo? "
nemam rad v diskuzi logicke klamy, coz ad hominem je

"at je to transparentni"
?

"v jinem tematu"
bud sem si nevsiml ze si mi psal, nebo jsi mi psal nejake osobni veci ktere nesouviseli s diskuzi, nebo sem s tim co si psal souhlasil

"Jsi obelhavan jako miliony dalsich lidi "
a jen ty, cista a neposkvrnena duse vidis pravdu a muzes ostatnim kazat, zadne argumenty! jen tva slova jsou pravdou!

nic z toho co jsi napsal dal znovu nijak nezahrnuje tema diskuze,
i kdyz se snazis to co rikam nejak ukotvit na mou osobu, pak znehodnotit mou osobu a tim znehodnotit to co rikam.
tak na me to nebude mit zadny vliv, to co pisu semnou nijak nesouvisi a je to pravda sama o sobe, jestli s tim nesouhlasis tak reaguje na to co pisu a ne na me


" tak ci onak je to minimalne silne nelogicke chovani z pohledu casove efektivity, ziskavani zkusenosti a vyhodne zivotni pozice."
to je mozny, ale dokud neuznavam to co si vypsal jako neco hodnotneho, tak nic nelogickeho nedelam
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 19:56:08
Sosarian: Ty nemas rad diskuzni divadlo? Podle nekolika desitek tvych prispevku a nekolika tvych diskuzi jsem usoudil, ze mas. Proto jsem se neobtezoval napsat ti soukrome, ale do diskuze kde jsi cinny, at je to transparentni. Mimo to jsi nebyl schopen mi odepsat nebo me alespon odbyt v jinem tematu, pritom nekomu jinemu jsi tam po me odepsal.

To si pis, ze nemeni, protoze je to pouze a jen tva subjektivni pravda. Jsi obelhavan jako miliony dalsich lidi vlastnim egem a hezky mu to papas. "Ne-ma-ji pravdu, nemaji, musim jim to vyvratit, mu-siim i kdyz je to sebevetsi hloupost, mu-siim napsat, musim!" Bylo by zajimave sledovat tvou nazorovou opozici i v beznem zivote, lec to je nerealne. Pritom podle tech diskuzi uplne blby nejsi a znacny potencial mas, bohuzel se jevis jako arogantni hovadko a mrhas casem na tomto pochybnem miste... nevim, jestli se tim bavis nebo je to tva Svata valka, tak ci onak je to minimalne silne nelogicke chovani z pohledu casove efektivity, ziskavani zkusenosti a vyhodne zivotni pozice.
Ale je to pouze Tvuj boj, mej se...
 Ergo
09.10.2010 19:48:47
Jija: „Tomuhle se říká jedním slovem - idiot, protože ty tvoje kidy fakt sojí za to, všechny tvoje diskuze jsou na jedno brdo“

Já: „Já si dokonce myslím, že některé mé příspěvky na zpovědnici opravdu lidem mohli pomoc a tato diskuze slouží čistě pro pobavení.“

Jija: „Takže už nevíš, co píšeš? Další schizofrenik?“

Teď mi to jako blbýmu vysvětlete. Já mám totiž pocit, že nedokážete pochopit rozdíl mezi „příspěvkem na zpovědnici“ a příspěvkem v diskuzi. Máme tu 4 kategorie: zpovědi, diskuze, tvorba a vzkazy. Ale třeba se pletu a já jsem tu ten hloupej. Poučte mě teda; co je na tom, co jsem napsal špatně? Nebo mi to rozeberte někdo jinej.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 19:09:40
Ergo: jak to co si napsal jakkoliv souvisi s diskuzi? at sem cokoliv tak to nic nemeni na pravdivosti toho co rikam
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 19:06:44
LeadFarmer
Podivne, ze ten prispevek od jija problem pochopit nemam? Jestli on nebude v necem pravdivy a ty to nedokazes uznat?

Sosarian
Radeji davej bacha, at nevidi tvoje prispevky maminka, jinac ti odstrihne placeni konektu a jidla ;(
Jinymi slovy, take se mimo online diskuze bavis timto? Asi ne, zejo... Jeste muzes vyrukovat s takzvanou impi obhajobou, jak neznam tvuj zivot, tve myslenky, atd, ale staci se podivat na historii tvych diskuzi, jak se vyjadrujes, zabavne, velice. Byt tebou, radeji bych ji smazal ;)
 Ergo
09.10.2010 18:41:19
Mimochodem jsem od léta ztoustla o 1.5 kila a přítel mě chce pořád šukat. Asi budu muset zase zhubnout. Vrazilo se mi to do boků a do prsou. Von je ale úchylnej honí si ho u porna kde maj ženský velký zadky a vytahaný cecky.

Ste prostě úchyláci.
 Brekeke
09.10.2010 18:19:54
jsem trochu oplácaná a stejně mám nabídek na nezávazný sex víc než dost....ale sex mě nebaví, na chlapy kašlu (právě proto, že jim jde jen o jedno)....nechápu anorektické nanynky, co si odpírají jídlo jen proto aby se líbily chlapům...a ještě jedna věc: tlustých a zanedbaných chlapů je taky dost, když vidím v hospodě čtyřicátníky s pivním pupkem a mastnými vlasy, tak je mi na blití
 32-svobodna
09.10.2010 17:29:12
Napsala jsem vyse majetku APOD.
 TeorieRelativity Žena99 Kategorie
09.10.2010 17:26:14
"Proto o chlapovi nerozhoduje jen výše majetku apod."
"podle mnoha dalších kritérii a vzhled je jen jedno z mnoha.
Společenské postavení, výše majetku, humor, vzdělání, charisma atd. "

muzes me tedy vysvetlit jak si z tohodle mohla pochopit ze "Společenské postavení, vyse majetku, humor, vzdelani, charisma atd." je to stejne jako "vyse majetku"?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 17:21:52
Sosarian: Už jsem to kopírovala ve svém prvním příspěvku.
Smajlík  TeorieRelativity Žena99 Kategorie
09.10.2010 17:18:38
TeorieRelativity: "Proto o chlapovi nerozhoduje jen výše majetku apod. jak napsal níže LeadFarmer."
muzes skopirovat kde presne tohle psal?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 17:17:55
Sosarian: Takže pro objasnění- když po mně bude tlustý chlap chtít, abych se udržovala štíhlou a krásnou a sám na sebe bude kašlat-to je nefér. Proto o chlapovi nerozhoduje jen výše majetku apod. jak napsal níže LeadFarmer.
 TeorieRelativity Žena99 Kategorie
09.10.2010 17:14:46
TeorieRelativity: takze ty (ci zeny obecne) nevybyras hlavne podle vzhledu? ale muzi ano? takze u muzu nevadi tak moc kdyz sou tlusti jako u zen? hm... kdo tohle jen psal?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 17:13:11
Sosarian: U mě ale není vzhled na PRVNÍM místě.
Smajlík  TeorieRelativity Žena99 Kategorie
09.10.2010 17:12:59
Mně připadá k smíchu novodobá internetová „cool“ terminologie. To slovo ovce se u mnoha lidí zabydlelo jako jakési magické zařikávadlo, které z protistrany vždy udělá konzumenta moderní doby před dalšími ovčaři. Ovčaři, tedy lidé, kteří toto slovo používají, se poplácají po ramenech jak jsou jiní – čti lepší – než společnost kolem nich. Alespoň jsem ti vytvořil iluzorního nepřítele a ty můžeš být spokojená, jak jsi mi to nandala.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 17:11:54
TeorieRelativity:
"nesouhlasím ale s: ..."
"Když bude sám tlustý a plešatý, tak mu nepomůže tučné konto ani šarm-aspoň u mě ne."
"Mimochodem potvrdils mi, že mužům jde hlavně o vzhled."

skutecne v tom co pises nevidis zadny problem?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 17:09:38
Drsné...nesouhlasím ale s:
"O to nejde stejnou měrou jako u ženský, protože hodnota chlapa se počítá podle mnoha dalších kritérii a vzhled je jen jedno z mnoha. Společenské postavení, výše majetku, humor, vzdělání, charisma atd. U ženy je počet těchto kritérií o dost střídmější a vzhled všem ostatním kraluje"

Pokud chce chlap udržovanou ženu, měl by o sebe taky pečovat. Když bude sám tlustý a plešatý, tak mu nepomůže tučné konto ani šarm-aspoň u mě ne. Tloušťka je u mužů taky hodně nepřitažlivá, nejen u žen.
Mimochodem potvrdils mi, že mužům jde hlavně o vzhled. Já naivka už si začínala myslet něco jiného.
 TeorieRelativity Žena99 Kategorie
09.10.2010 16:56:05
25th October: nic to nemeni na tom ze by ses mu treba nelibila, a ze kdyby sis myslela ze to tak neni tak ze si lzes
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 16:53:46
dnešní doba je posedlá vzhledem a ty jsi její ovce. mě to přijde k smíchu. a kdybych měla metrák víš co? je mi to uplně u řiti že se ti nelíbím.
Smajlík  25th October Žena22 Kategorie
09.10.2010 16:41:14
ufonka zelená:
otazka by ale spis mela znit, proc sis vybrala zrovna tuhle variantu a zacala ses o ni bavit?
opakem "tlustých lidi" jsou "netlustí lidi", proc si nepouzila tuhle skupinu, ale vybrala si z ni nejakou extremni (a malou) cast?


ty zalozis tema: "tloustka neni takovy problem jak se rika"
a ja odpovim: "Naopak! Takova nestlusta holka ktera ma fajn zivot bezva kluka je ohodne lepsi nez nejaka spekata krava kterej celej den sedi v mekaci, nemuze se ani hybat a snedla svoje deti kdyz ji dosli hranolky"
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 16:37:15
ufonka zelená
To je fuk, prostě jde o prachy.
 Zeds back baby Muž30 Kategorie
09.10.2010 16:37:00
LeadFarmer
dík.
 Angel rebelde Žena21 Kategorie
09.10.2010 16:30:38
Sosarian- hádej, jestli jsem zvládla vypsat všechny varianty lidí, co nejsou tlustí a jaké atributy nesou...a hádej, jestli tys to pochopil nebo se jen nudně ptáš.
 ufonka zelená Žena Kategorie
09.10.2010 16:22:50
ufonka zelená: "vysolárkované, štíhlé namalované jsou atributy-zlomek/některé, některých lidí, co o sebe hodně pečují"
jsou to atributy vsech lidi kteri nejsou tlusti?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 16:20:55
LeadFarmer- Promin, já jsem se vyjádřila k Hausmannovi, co si povídáš se Sosariane mě moc nezajímá.... (vysolárkované, štíhlé namalované jsou atributy-zlomek/některé, některých lidí, co o sebe hodně pečují)
 ufonka zelená Žena Kategorie
09.10.2010 16:17:00
Zeds back baby- to není nic z jeho hlavy, on s trendem a knihami, co přišly od am. autorů přišel na český trh první. Hodně jich načetl, něco přidal a za velký peníze to vydává ...Je to jen bulvární.
 ufonka zelená Žena Kategorie
09.10.2010 16:15:40
Ale jo, ztloustnout není nic hezkého ani dobrého. A ano, často je za tím lenost.
Platí to jak pro ženy tak pro muže.
 vancr Žena Kategorie
09.10.2010 16:12:26
Angel rebelde: Tak já ti přeju ať vám to vydrží. :)
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 16:10:42
Angel rebelde : Že se s tím duševním mrzákem vůbec bavíš.
Smajlík  Close your eyes Žena Kategorie
09.10.2010 16:04:33
LeadFarmer
Vůbec nic o našem vzathu nevíš.

1) Nemá na lepší partnerku a proto si tě snaží udržet. Buď není ostatními ženami považován za dostatečně kvalitní zboží a nebo nezná svojí hodnotu.
Má okolo sebe mnoho atraktivních žen které o něj stojí, i on sám si uvědomuje že je hezký (to mi řek) ale stejně je raději se mnou než s nima.

2) Ty neznáš svoji hodnotu a ve skutečnosti jsi „zachovalá“.
Mám nějaké kilčo navíc, nejsem moc štíhlá takže vím co říkám.

3) Je zamilovanej, což po nějaký době pomine a on se začne rozhlížet, kde to je lepší. Ten stav jaksi vypouští chyby toho druhého, ale za nějakou dobu(0-2 roky řekl bych) přijde procitnutí a to je o to tvrdší o kolik jsme byli sami sebou mlženi. S postupujícím věkem je to čím dál méně častější a lidé koukaj na věci více tak, jak jsou a ne ve víru chemikálií, které nám mění realitu.
A proč se do mě asi tak zamiloval i když jsem taková jaká jsem? Asi prot, že jsem se mu taková líbila. Jinak jsme spolu dva roky 5 měsíců a já nepozoruju, že by nějak procital a rozhlížel se jinde. Naopak stači abych se svlékla a on je vzrušený.

4) Můžeš mít duševní kvality, které jsou výjimečné.
No můžu a nemusím, to záleží co si pod těmito duševními kvalitami představuješ.


Jinak ač tomu neuvěříš já bych si nevybrala atraktivnější klon, dávám přednost originálu i se všema malýma chybama, stejně tak i on tím jsem si jistá. V mém okolí je jedna velmi tlustá dívka a má skvělého kluka, který by taky mohl mít hodně holek a má jí. Tím si myslím padá celá ta Hausmannova teorie i to jak ty říkáš ekonomické chování.
Smajlík  Angel rebelde Žena21 Kategorie
09.10.2010 16:02:33
ufonka zelená
Náhodou jsem četl asi tři stránky a zrovna tam psal o dětech, minimálně má dceru (prý že s ní komunikuje anglicky, aby se tak naučila jazyk).
Jestli má nebo nemá děti, to na tom jaký člověk je moc nemění. Stejně ty svý kokotiny píše aby vydělal prachy, přiblblíci kteří se s ním ztotožňují a neumí své "názory" formulovat (a jsou rádi za to že to někdo jiný dokáže a oni tak mohou jeho moudra používat /často to stejně opakují špatně :D/ ) za něco svý peníze utratit musí.
 Zeds back baby Muž30 Kategorie
09.10.2010 16:02:04
Close your eyes: Ty evidentně nechápeš, že já nechci vyřešit problém. Já nemám problém. Já chci diskutovat. Až budu mít problém, napíšu zpověď a budu se zajímat o to, co mi kdo poradí. Zdejší diskuze je od argumentace a ne od řešení problému, na to je zpověď.
Brekeke: Kde jsem prosím napsal, že na vzhledu u chlapů nezáleží?

Ufonka zelená: „vysolárkovaným šíhlým ženám, dokonale oblečeným, namalovaným“ Opravdu, ale opravdu moc, by mne zajímalo, jak jsi přišla k tomu solárku, dokonalému oblečení a make-upu v mém tématu. Vám jde úchvatně argumentace proti nějakým vlastním zažitým představám, které tu ale nikdo neprezentuje. Rozumíš tomu, že mluvíš sama se sebou? Neprskej teď na monitor a zkus si rozumně uvědomit, o čem tu píšu já a Sosarian a pak to srovnej s tím, co jsi napsala ty.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 15:57:03
sosarian - každopádně pokud se někdo chce řídit tou knihou, tak si myslím, že ufonka zelená to vystihla dostatečně...
 koka
09.10.2010 15:50:41
Angel rebelde: Důvod proč jsem ti neodpověděl jsem napsal. Ale pokud si to žádáš, tak dobře.

Tím výrazem zachovalá pravděpodobně myslíš, štíhlá, pohledná nebo-li všeobecně přijímaná jako atraktivní žena. Jak vůbec víš, že by přítel jinou nechtěl? Důvodů proč s tebou přítel setrvává ve vztahu a jak tvrdíš „miluje tě“ může být několik:
1) Nemá na lepší partnerku a proto si tě snaží udržet. Buď není ostatními ženami považován za dostatečně kvalitní zboží a nebo nezná svojí hodnotu.
2) Ty neznáš svoji hodnotu a ve skutečnosti jsi „zachovalá“.
3) Je zamilovanej, což po nějaký době pomine a on se začne rozhlížet, kde to je lepší. Ten stav jaksi vypouští chyby toho druhého, ale za nějakou dobu(0-2 roky řekl bych) přijde procitnutí a to je o to tvrdší o kolik jsme byli sami sebou mlženi. S postupujícím věkem je to čím dál méně častější a lidé koukaj na věci více tak, jak jsou a ne ve víru chemikálií, které nám mění realitu.
4) Můžeš mít duševní kvality, které jsou výjimečné.
aj. ještě by se toho našlo asi dost

Každopádně kdyby jsi byla ty a tvůj klon, který by byl jen atraktivnější po fyzické stránce, kterou by si tvůj přítel nezávisle vybral? To stejný platí pro jakýkoli organismus. Pokud bys ty měla na výběr mezi tvým přítelem a jeho klonem s nějakou jeho zlepšenou, či přidanou, vlastností, která by byla brána jako pozitivní, tak bys automaticky vzala klon. Je to přirozené ekonomické chování.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 15:49:15
LeadFarmer: Mně je naprosto u prdele jakej je trend a co se říká. ALe když se mi doma bude válet prase s dvěma bradama pupkem a pleší, tak se ho nedotknu ani tyčí na dráždění opic.
A můžeš si psát jak chceš, že na vzhledu u chlapů nezáleží.

Vono jak u který.
Smajlík  Brekeke
09.10.2010 15:47:46
koka:
jak sem psal, "chytl" sem se ji protoze na to nema skoro zadny vliv

"jenže ty přikládáš velký důraz na to pořadí důvodů"
jde hlavne o absenci toho nejvetsiho duvodu, a zahrnuti toho nejmensiho duvodu

btw vzhledem k tehle diskuzi je mi jedno jak vypadas nebo jeslti si tlusta, pokud nekdy pisu neco o tlousce a tobe jsou to obecne tvrzeni


"nemají čas na cvičení"
nepochybne... ze si vubec nasli cas ti tohle vsechno sdelit...

"nedovolím si soudit jiné..."
tvuj problem, ne jeho
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:44:53
Z mého pohledu je trochu smutné, když člověk po třicítce řeší víc vzhled než rodinu a pečování děti. Pár kilo navrch je k smíchu, nič o šťastnosti a spokojenosti těch dvou to neříká. Naopak, často mi přijde, že taková mírně oplácaná paní s paní s pupíkatým manželem jsou nejvíc vpohodě, oproti vysolárkovaným šíhlým ženám, dokonale oblečeným, namalovaným,....často rozvedených :). Přijde mi, že čím víc zájmu věnuje člověk jen sám sobě, tím méně logicky lidem kolem sebe, což ve výsledku říká i o tom, jak moc fajn partner/manžel/rodič to je...

Proč to píšu sem? Protože mi přijde, že Hausmann popisuje to, jak by se měl chovat člověk kolem dvacítky (kdy balí a měl by trochu vypadat) a nevidí, že to aplikuje na čtyřicátníky (kde priority by měly být jinde). On sám děti, pokud vím, nemá. Pak řeší pořád blbosti, jestli se v posteli udělal s dokonale hezkou nebo měla kila navíc....a s nepochopením si klepe na čelo, co ti ostatní volové kolem něj dělají pro ty staré tlusté za kompromisy. Hausmann je egoista bez citů, vidí svět a vztahy trochu placatě.
 ufonka zelená Žena Kategorie
09.10.2010 15:44:16
sosarian - já ti tu lenost ale nevyvracím, jen se divím, že ses tak chytl té dědičnosti, byla to první věc z mnoha která mě napadla, protože jsem o tom nedávno viděla dokument...jenže ty přikládáš velký důraz na to pořadí důvodů, které jsem psala, nad kterým jsem se takhle nezamýšlela. Žádné pořadí v tom není, ani bych nedovolila určovat pořadí důvodů proč je někdo obezní...jinak 40 mi bude až za dlouhých 15 let, takže nevím sama jak budu v tom věku vypadat, zatím si troufám řict, že to není nejhorší, nicméně tohle by měli posuzovat jiní, 2 x týdně chodím cvičit a cvičím i doma, ale nemám děti, takže na takové aktivity je hafo času...znám však holky, které mají děti, živí je samy, chodí do práce, nemají čas na cvičení (spíš po dni jsou tak utahané, že se k tomu údajně nedokopou a tomu bych i věřila, když chodí do práce s kruhy pod očima...), nemají prachy a prostě ano, tloustnou...a proto sama nevím jak to bude po dětech, s dětmi a proto, když sama nezkusím, nedovolím si soudit jiné...
 koka
09.10.2010 15:38:58
Zeds back baby: kdyz te to tema zajima, tak ji klidne zaloz, budu nejspis diskutovat aji v ni
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:37:34
"Diskutovat" s takovým zápalem a vervou o lidech co mají nadváhu, ať už proto že jsou nemocní nebo prostě proto že žerou a nemají pohyb, to stojí za založení další diskuze o máklých lidech co blábolí o všem možnym a hlavně o tom do čeho jim nic není :-D

Už se těším na reakci LF a sosariana :-)
 Zeds back baby Muž30 Kategorie
09.10.2010 15:35:10
Close your eyes: zajimalo by me jestli chapes rozdil mezi diskuzi a anketou?
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:34:20
lead farmer - vím, že když je někdo přistižen, při tom, že si protiřečí je lépe dělat, že něco nechápe nebo tomu nerozumí, nebo´t už není v jeho moci to nějak obkecat...ale nevadí, snad při jiné diskuzi...
 jija
09.10.2010 15:32:03
Zajimala by mě jedna věc, proč se ptáš "co si o tom myslíte?" Když každý kdo tady napíše nesouhlasný názor je tebou přesvedčovám o opaku. Přijde ti to normální?
 Close your eyes Žena Kategorie
09.10.2010 15:31:22
koka:
"já to vidím tak, že i u chlapa když má pupek to je problém, protože to je stejně nepřitežlivé jako u ženy"
napsal tu nekdy nekdo ze neni? a konkretne zkopiruj kde nekdo pise ze to NENI PROBLEM (tzn ne ze je to mensi problem)


" ale na názor ženských jste se neptali, takže to opravdu zavání šovinismem..."
ne, neptali sme se na tvuj nazor, to je to co ti vadi, ze? ty s tim nesouhlasis tak to prece nemuze byt pravda...
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:30:19
LeadFarmer
Jo četla jsem ale, přijde mi nepochopitelné proč se tu do holek v těhle vecech tak trefuje. A vůbec neodpověděl jsi mi na otázku jak je tedy možné, že mám přítele který mě miluje i když nejsem zachovalá a nějakou zachovalou by v životě nechtěl?!
Smajlík  Angel rebelde Žena21 Kategorie
09.10.2010 15:28:01
koka:
"ale že jste se chytli zrovna tohohle (dědičnosti) jen o něčem vypovídá... "
ano, vypovida to o tom ze si to tu uvedla jako "za prve", a vypovida to o tom ze genetika v tomhle nema temer zadnou vahu a i pres to ju tu pouzivas

proc si nepridala dalsi faktory, pred tou dedicnosti? jako treba lenost? ktera zpusobuje tloustku v daleko vic pripadech nez genetika, logicky zaver je ten ze si myslis ze to co si vypsala je nejpodstatnejsi - veskutecnosti je to tak ze to co si vypsala jsou pro tebe nejvic prijatelne vymluvy

stejne tak si mohla napsat "zaprve je tu otec ktery drzi sve deti ve sklepe a nuti je jist", urcite pravdepodobnost ze kvuli tomuhle nekdo stloustl neni nulova, tak proc to tu neprosazujes jako zaprve?


"kteří vědí o životě velké kulové a jen tady mají snahu kritizova"
to je ale argumentace...

"a nejsou schopni připustit objektivní důvody a že jich je více, než genetika nebo nemoc..."
to mluvis o sobe? nebo si fakt myslis ze sme to my kdo tvrdi ze tloustku zpusobuje jen genetika nebo nemoc? (i pres to ze sem tu nekolikrat zminil lenost?)
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:27:23
sosarian - já to vidím tak, že i u chlapa když má pupek to je problém, protože to je stejně nepřitežlivé jako u ženy...takže to, že se chlapi tady chlácholíte, že to je všechno v pořádku, tak z mého pohledu nikoli...vy jste si omluvili to, že chlap může být i tlustý, ale na názor ženských jste se neptali, takže to opravdu zavání šovinismem...
Smajlík  koka
09.10.2010 15:25:43
Angel rebelde: Ugh? Přečti si, co napsal xZdenish, snad to pochopíš. Zbytek ti komentovat nebudu. Je sluníčko, ptáčci zpívají, mne čeká hezkej večer a já bych si ještě vyčítal, že ničím mladé duše :).
jija: Inteligenčně na tebe asi vážně nestačím. Už tvé příspěvky přestávám chápat.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 15:22:20
lead farer, socorian pokud si přečteš dobře můj příspěvek je tam napsáno více důvodů tloušťky, ale že jste se chytli zrovna tohohle (dědičnosti) jen o něčem vypovídá...
psala jsem: "no zaprvé je tady dědičnost, zadruhé konzumní způsob života a zatřetí je to vždy o tom,jestli dané žena a chce a má to zapotřebí. jako řeknu to asi tak, pokud by mi bylo 40, měla jsem 2 děti na krku, byla matka samoživitelka (jako rozvodovost je dneska 50 %) a bývalý mi neplatil alimenty a tak bych se nejdřív starala o to, jak poplatit účty a nakrmit děti a pak až bych se dívala na sebe do zrcadla - no a jedla bych asi ty nejlevnější jídla, abychom nějak vyšli a ano, potom by se to podepsalo na mé postavě, ale úpřímně by mi to bylo šumák, protože bych věděla, že jsem to obětovala dětem, které jsou na mě závislé a pokud ty přijdeš tady s takovým názorem, tak to je pak těžké ti něco vyracet, když jsi chlap kdykoli se od nějaké baby můžeš zdekovat a nechat třeba děcka na krku...navíc ono může být i umrtí v rodině, úmrtí dítěte, co může ženu absolutně zdecimovat a pak fakt kašle na to, jak vypadá, jako taky nevím co mě za těch 15 let potká a jak budu vypadat, ale myslím si že tyhle diskuze jsou jenom jednostranně zaměřeny, že ženské po 40 jsou všechny tlusté rašple a ano, některé k tomu nemají důvod, ale jiným třeba nic jiného nezvylo pod vlivem tíživé životní situace..."
a za tím si stojím...jestli vy vidíte v tom, že si budu od huby ukrajovat nebo jíst levné věci po kterých se přibírá, abych třeba nakrmila děti nebo to, že prostě nebudu schopna smířit s něčí smrtí, lenost, tak vás vidím jako najivní a povrchní chlapy, kteří vědí o životě velké kulové a jen tady mají snahu kritizovat...s takovými já tedy nemám zájem diskutovat, protože to nejde, melou si stále svou a nejsou schopni připustit objektivní důvody a že jich je více, než genetika nebo nemoc...
Smajlík  koka
09.10.2010 15:20:05
Jak by světu pomohlo kdyby lidé četli opravdu přínosnou literaturu a ne věci typu Josef Hausmann! Jak co nejlépe promrhat svůj čas, nechápu!
 BlackRainbow Žena24 Kategorie
09.10.2010 15:15:20
Ach jo a co říkáš na tlusté chlapy? No nic, taky nejsem žádný drobeček ale mám přítele kterého přitahuju a za nějakou jak ty říkáš zachovalejší by mě nevyměnil ani náhodou.
Smajlík  Angel rebelde Žena21 Kategorie
09.10.2010 15:12:23
lead farmer, napsal jsi: "já si dokonce myslím, že některé mé příspěvky na zpovědnici opravdu lidem mohli pomoc a tato diskuze slouží čistě pro pobavení."
Takže už nevíš co píšeš? Další schizofrenik? Jo a je mi jedno, jak jsi na tom ty a dedukce se dají ověřit jen v praxi, snad si nemyslíš, že když tady napíšu že jsem blondýna 90-60-90, že mi tady každý uvěří :-))) jsi ve viruálním světě, navíc na zpovědnici je každý druhý špekoun, má různé fóbie a kdesi cosi...
Smajlík  jija
09.10.2010 15:10:16
koka:
neni tu rec o obesite, takze si o tom neco nastuduj ty,
nepochybne genetika vliv mit muze, ale jsou to procenta kde tomu tak je, zbytek je lenost

takze by me zajimalo proc tu pouzivas nejakou minimalni sanci na to ze je to genetikou jako nejaky argument?
je mozny ze nekdo zabil nejakyho cloveka protoze mu vlada do mozku dala cip ktery ho ovlada, pravdepodobnost ze se tohle stalo neni nulova, znamena to ze je to argument proti tomu trestat lidi za zabijeni?

proto sem taky psal to co sem psal, genetika v tom hraje minimalni roli, za tim co popisuje ten clovek o kterym je tu rec, muze lenost

a az na par drobnosti ma ten clovek pravdu, a to ze nekdo jinej dela neco spatnyho (treba ze chlapi sou tlusti, nebo treba ze on je tlustej, na tom nic nemeni)



"že jenom chlap si může dovolit mít pupek"
nic takovyho nepsal, psal ze u chlapa tohle neni takovej problem
a je naprosto evidentni ze to tak je (a i kdyz to ty nepochybne vidis jako urazku zen, kvuli tvemu "mucednickemu komplexu", je to urazka chlapu)
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 15:10:04
koka: Hlavně hledejte na internetu studie proč jste tlustý. To je přesně, co už jsem tu zmínil. Nějak podezřele velké množství hrošic zná všechny možné důvody proč jsou tlusté, ale lenost mezi nimi je opravdu málokdy. Já chápu, že někteří lidé mají zdravotní problémy a těžko se změní, ale kolik jich je v poměru k těm línejm?

A jestli si myslíš, že chlap bude v každém svém příspěvku poukazovat na individuální aspekty, tak si vem prášek. To dělaj jen ženský a jen, když to potřebujou. To házení do jednoho koše je pro ženský typická hláška, když nemaj co říct.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 15:07:32
Mně se nejvíc líbí ta argumentace, že některý chlapy jsou takový taky, takže je to vlastně v pořádku :)

Jako by to snad mělo něco společnýho s tématem :)

To je to samý jako v diskuzích o nevěře, když nějakej chlap napíše diskuzi o tom, proč ženský podváděj, tak spousta lidí napíše, že chlapy podváděj taky :) Tak to pak jo, tim se to vysvětluje, to je potom všechno v pořádku :)
 xZdenish Muž27 Kategorie
09.10.2010 15:06:35
LeadFarmer
Ne, šu.ám jen prvotřídní zboží.
 Zeds back baby Muž30 Kategorie
09.10.2010 15:02:10
jija: Co se týče toho mého pupku a obhajoby své tloušťky, tak mám 93 kilo a 10% tělesného tuku a kvůli váhové kategorii se potřebuju dostat na 82,5. Přeber si to, jak chceš. Ale myslím, že tady tvé úchvatné dedukční schopnosti dost selhaly.

Diskuze nikdy nesloužily k tomu, aby měly někomu pomoci, ale – s podivem – k diskuzi.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 14:59:22
sosarian - jsou na to studie, že dědičnost má na to vliv, jsou to nějaké 2 geny x, které když zdědíš po obou rodičích, tak máš zaděláno...prosím nastuduj si toto téma a poté prosím diskutuj, je o tom i hodně odborné literatury...jinak lenost se na tom podepíše také to je jasné. ale asi vás tady nechám chlapci rokovat o nesmrtelnosti brouka, protože tohle nemá cenu, plete si rozné pojmy a dojmy, je jasné, že některé ženy si za to můžou samy, jiné nikterak, ale vy tay chcete házet do jednoho pytle a pak si tady ještě rokovat o tom, ž ejenom chlap si může dovolit mít pupek, jija to vystihla ve svým příspěvcích dostatečně...
Smajlík  koka
09.10.2010 14:57:51
Tofu :))))
 Close your eyes Žena Kategorie
09.10.2010 14:52:33
šovinistické prase: Ano, tomu se říká nedostatek sebekritiky - popisuje totiž odraz v zrcadle, o ničem jiném šovinismus není http://tinyurl.com/39jwl3q
 Tofu Muž21 Kategorie
09.10.2010 14:52:04
koka: "no zaprvé je tady dědičnost,"
genetika na to ma daleko mensi vliv (prakticky zadny, protoze neni co dedit) nez lenost
 Sosarian Muž Kategorie
09.10.2010 14:50:21
lead farmer - to není útočení, tos napsal, asi sis to po sobě nepřečetl, ale to jen vypovídá o tvé inteligenci a že ty jsi zrovna ten typ chlapa, který má pupek a snaží se omluvit, že on si to může dovolit ale baba ne...nevím komu tato diskuze může pomoct a pokud slouží jen pro pobavení, tak je vidět, že se snažíš, aby se tady do tebe holky pustily a ty z toho měl škodolibou radost...takže bezpředmětný blábol...
Smajlík  jija
09.10.2010 14:45:52
no zaprvé je tady dědičnost, zadruhé konzumní způsob života a zatřetí je to vždy o tom,jestli dané žena a chce a má to zapotřebí...jako řeknu to asi tak, pokud by mi bylo 40, měla jsem 2 děti na krku, byla matka samoživitelka (jako rozvodovost je dneska 50 %) a bývalý mi neplatil alimenty a tak bych se nejdřív starala o to, jak poplatit účty a nakrmit děti a pak až bych se dívala na sebe do zrcadla - no a jedla bych asi ty nejlevnější jídla, abychom nějak vyšli a ano, potom by se to podepsalo na mé postavě, ale úpřímně by mi to bylo šumák, protože bych věděla, že jsem to obětovala dětem, které jsou na mě závislé a pokud ty přijdeš tady s takovým názorem, tak to je pak těžké ti něco vyracet, když jsi chlap kdykoli se od nějaké baby můžeš zdekovat a nechat třeba děcka na krku...navíc ono může být i umrtí v rodině, úmrtí dítěte, co může ženu absolutně zdecivoat a pak fakt kašle na to, jak vypadá, jako taky nevím co mě za těch 15 let potká a jak budu vypadat, ale myslím si že tyhle diskuze jsou jenom jednostranně zaměřeny, že ženské po 40 jsou všechny tlusté rašple a ano, některé k tomu nemají důvod, ale jiným třeba nic jiného nezvylo pod vlivem tíživé životní situace...takže mi tahle tvoje diskuze fakt přijde bezpředmětná...
Smajlík  koka
09.10.2010 14:42:53
,,Nedostatek vůle maskovaný tzv. nedostatkem času se projevuje na většině žen s postupujícím věkem nadváhou a otylostí čili tloušťkou, pro kteréžto termíny vynalezly apologetický výraz "plnoštíhlost".....a samozřejmě tohle platí jen pro ženy, muži nikdy tyhle výmluvy pro svůj ,,pivní sval" apod. nepoužívají, že? :D
Smajlík  LIvon92 Žena23 Kategorie
09.10.2010 14:39:24
jija: Narozdíl od tebe se tu nebojím podepsat svým stálým zpovědnicovým profilem, který jsem si nikdy nezměnil. Tvá snaha na mě útočit z pozice anonymní partyzánky je trapná. Já si dokonce myslím, že některé mé příspěvky na zpovědnici opravdu lidem mohli pomoc a tato diskuze slouží čistě pro pobavení.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 14:35:18
Zeds back baby: Od toho tady ty diskuze jsou – aby se diskutovalo. A když se někdo nudí, tak tu prostě nahodí téma, nechápu co ti na tom není jasné. Máš doma prasnici, co? :D
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 14:34:35
leadFarmer: "O to nejde stejnou měrou jako u ženský, protože hodnota chlapa se počítá podle mnoha dalších kritérii a vzhled je jen jedno z mnoha. Společenské postavení, výše majetku, humor, vzdělání, charisma atd. U ženy je počet těchto kritérií o dost střídmější a vzhled všem ostatním kraluje...."
Takže když mám dobré společenské postavení, vyšší mejetek než chlap, vysokou školu, jsem vtipná a mám určité chrisma, takže si nemůžu dovolit to co chlap, třeba mít o pár kilo navíc? Chlap si to jako dovolit může? Tomuhle se říká jedním slovem - idiot, protože ty tvoje kidy fakt sojí za to, všechny tvoje diskuze jsou na jedno brdo, najdi si štíhlou babu a dej už pokoj. Je rovnoprávnost.
Smajlík  jija
09.10.2010 14:33:22
LeadFarmer
A proč tebe zajímá jestli o sebe někdo pečuje nebo ne? Oni tu nejsou kvůlitobě, budou si dělat co chtějí.
 Zeds back baby Muž30 Kategorie
09.10.2010 14:33:12
LeadFarmer : Já totiž nad takovýma kravinama nepřemýšlím. Co mi je jako do druhých? Ať si každý chodí s kým chce. A i kdyby se někomu líbil dvojník závozníka Otíka, tak je to jeho věc. A já, nebo kdokoli jiný, nemá právo o takovém člověku říct, že není normální.
Smajlík  Close your eyes Žena Kategorie
09.10.2010 14:31:27
koka: Opravdu myslíš, že je takový problém se udržet na přiměřené váze i v pokročilejším věku? Já osobně znám čtyřicátnice a starší, které často vypadají lépe než dvacítky, ale vím, že pro to dřou. Pak znám dvacítky, které řvou o tom jak je svět povrchní a které se radši přejídaj pilulkama garantujícíma štíhlost z teleshopingů místo dřiny...A poslední výsřelek těchto slečen bývá štítná žláza, která je udržuje tlusté. Zajímavé je, že z posledních 3 tlustejch holek, které jsem poznal přes kamarády se ani jedna nezapomněla zmínit, že touto nemocí trpí, aniž by se jich kdokoli ptal.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 14:30:04
Tofu: Blábolíš. Asi tak ve dvou třetinách těch knížek má Hausmann naprostou pravdu a opravdu dobré postřehy. Některé extrémní věci, pravda, ustřelil, ale jinak je to frajer.
To, že nerozebírá smradlavé pupkáče (ale taky je nepopírá! jen ho prostě nezajímají, protože je na ženský) bude asi tím, že je to knížka o ženských. Kdyby sis koupil knížku o autech, budeš taky nadávat autorovi, že se v ní nedostatečně věnuje lodím?

to tvoje ženská " snaha vypadat pěkně, vonět a slušně se chovat i v pokročilém věku"je blábol, který přesně popisuje citovaná pasáž. Jejich "snaha" totiž spočívá čistě v nenáročných činnostech - vyvalit se u kosmetičky nebo kadeřnice, napatlat se tunou mejkapu, namísto aby zhubla 20kg pneumatiku kolem pasu a začala se kvůli hezké pleti stravovat trochu zdravě. Tohle vyvalování a utrácení peněz za 3,14čoviny potom vystavuje za "starost o svůj vzhled" a vůbec jí to nepřijde zvrácené.

Geniální je jinde v té knížce popis, jak se z normální ženské postupem času stává panovačná tlustá pomlouvačná fůrie, protože závidí mladším kolegyním zájem mužů a mladistvý vzhled.
Smajlík  šovinistické prase
09.10.2010 14:26:04
možná by bylo nejlepší, aby si pisatel našel nějakou ultraštíhlou ženu, která má nemoc a díky ní nemůže přibrat a bude mít jisté, že mu tak zůstane navěky...
 koka
09.10.2010 14:22:41
CYE: „A je to kravina. Považovat někoho za nenormálního, jenom proto, že se mu líbí něco co většině ne, je směšné.“
Ty tedy nepovažuješ ženskou za nenormální, pokud se jí líbí bezzubí chlapi? Normální-většinové...
Brekeke: O to nejde stejnou měrou jako u ženský, protože hodnota chlapa se počítá podle mnoha dalších kritérii a vzhled je jen jedno z mnoha. Společenské postavení, výše majetku, humor, vzdělání, charisma atd. U ženy je počet těchto kritérií o dost střídmější a vzhled všem ostatním kraluje.
 LeadFarmer Muž27 Kategorie
09.10.2010 14:19:13
No prostě klasický Hausmann se vším všudy - četl jsem oboje jeho 'šovinistické' knihy a je to neskutečný škvár... Nějak zapomíná na nemyté smradlavé pupkáče, vysedávající po hospodách - to se snad nějaké ženě líbí? U nich je to dokonce ještě horší, neboť svoji neochotu o sebe pečovat ještě maskují (např. "Správnej chlap musí smrdět i fotky"), zatímco ženy mají většinou snahu vypadat pěkně, vonět a slušně se chovat i v pokročilém věku.
Smajlík  Tofu Muž21 Kategorie
09.10.2010 14:16:35
já bych tlustou manželku asi nechtěl
 medvidek zizkov Muž Kategorie
09.10.2010 14:16:21
myslím že ženský co většinu svého volného času vkládají do svýho vzhledu jsou krávy
Smajlík  null-pointer Muž24 Kategorie
09.10.2010 14:15:11
Kde o to, jestli ten chlap taky sám nemá tři břicha a pět brad.
 Brekeke
09.10.2010 14:13:38
Já si myslím že se by každý měl starat sám o sebe. Po druhých je mu h*vno.

A je to kravina. Považovat někoho za nenormálního, jenom proto, že se mu líbí něco co většině ne, je směšné.
Smajlík  Close your eyes Žena Kategorie
09.10.2010 14:13:15
Ať si Pepík Hausmann žije s kým chce a jestli se mu někdonelíbí, ať na něj nečumí. A to platí pro všechny.
 Zeds back baby Muž30 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk