Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.42930, vloženo 10.01.2005 10:29:24 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Sleva jako finta
Tak to je.

http://www.tyden.cz/text.asp?show =text&tid=13642

Každej kdo měl co dočinění s marketingem onchodu (nejen), ví, že tohle je jen zlomek toho, co patří do "ošulování" zákazníků.

No jo, náš zákazník, náš pán.
Cílem je opravdu spokojenost zákazníka?

Největší průser je, že tohle všecko spadá do soukromýho práva, takže když je nikdo ze zákazníků nebo konkurence (proč, vždyť t odělají taky) nebude žalovat, nic se s tim neudělá. Ochrana spotřebitele hadr (= žádná).
 Fildasek E-MAIL:   Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
11.01.2005 21:41:32
Pořás se najde dost lidí co jim na to skočí
 MaxCrazy Muž Kategorie
10.01.2005 23:10:45
Když to ty lidi žerou...
Nad správnou cenu stačí napsat škrnutou o dvě stovky vyšší cenu a lidi se o to poperou... Nemluvě o tom že v extási koupěj půl marketu a cenovky už ani nečtou...
Smajlík  discoverer Žena21 Kategorie
10.01.2005 12:21:18
Arj : zlatá slova, do kamene tesat.
 Jose.
10.01.2005 11:59:01
je to hnus ale jak už to tady zaznělo-vydělává se na blbcích, nedělejme tedy blbce...
 Zildjian Muž41 Kategorie
10.01.2005 11:58:51
Jen bych připomněl několik spotřebitelských zásad:
1. Žádná sleva není zadarmo (stojí mi to za čas strávený na cestě a ve frontě?).
2. Čím větší sleva (např. televize skoro zadarmo), tím větší riziko (pokud mě někdo nenapadne ve frontě úmyslně, pak mě dav ušlape třeba jen náhodou).
3. Žádným zákonem nevnutíš spotřebiteli zdravý rozum (pokud Tě někde podvedli, příště jdi jinam).
Smajlík  Klok Muž44 Kategorie
10.01.2005 11:47:17
to arj: Myslím, že jsi teď vystihla jádro problému - stačí se zamyslet mozkem. Dle současné situace soudím, že mnoha lidem mozek chybí
to Unknown Human Being: A teď zase souhlasím já s tebou - "lidská blbost je věčná" - krásně řečeno a bohužel smutná pravda :-(
A pravdu má samozřejmě i Gotreg
Smajlík  Opcom Muž42 Kategorie
10.01.2005 11:39:52
Souhlasím s Opcomem. Dokud ti lidé budou takhle pořád dávat na odiv svojí blbost, těm řetězcům se to prostě vyplatí. Až si konečně někdo řekne, že už 3x naletěl, tak počtvrté tam nepojede a bude těch lidí, kteří si to uvědomí víc, řetězce budou muset změnit svůj přístup.
Jenomže jak se říká, lidská blbost je věčná, takže ať se potom ti dotčení nediví.
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
10.01.2005 11:27:17
1) Alespoň pak víš, co je seriózní obchod
2) Mohlo by se do zákona dát minimální počet zboží, aby se akce dala nazvat slevou apd.
 LaRosse Muž23 Kategorie
10.01.2005 11:16:22
Stačí myslet mozkem a pak se do podobné situace prostě nedostaneš.

Žádná organizace na ochranu spotřebitele nemůže implantovat nikomu zdravý rozum proti jeho vůli.
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
10.01.2005 11:13:00
je mi líto, ale pokud chci udržet zákazníka, pak s ním musím hrát fér - to Ti říkám jako obchoďák.
Tahle causa (výprodej za fantastické ceny = tři kusy/prodejna) ¨se opakuje už asi třetí rok, a lidi se tam pořád hrnou jako vzteklí.
Se sníženou inteligencí nepomůže ani ruka trhu, ani regule.

gotreg
 od gotrega
10.01.2005 10:57:52
gotreg: oki, máš pravdu, když je někdo blbej, je s tim těžký pořízení. Spíš de o "veřejný" obelhávání, který je ještě hromadný. Jak bylo napsáno, v zahraničí (ne všude) si tohle vůbec nedovolí, páč tam taky existuje nějaký sdružení pro ochranu spotřebitele apod.
To je přesně to o čem mluvim, nejde nechat všechno na ruce trhu, páč jak si řek každý obchodník chce: vydělat peníze, udržet zákazníka a získat další zákazníky a to mnohdy za každou i ne férovou cenu, což si teď připustil. Musí bejt něco "nad tím", pto nemam rád kapitalismus, aspoň takový jaký je dnes u nás, spíš pseudokapitalismus.
 Fildasek Muž33 Kategorie
10.01.2005 10:50:26
Jako obchodník mám cíl:
- vydělat peníze
- udržet zákazníka
- získat další zákazníky

Předpokládám, že cíle řetězců jsou totožné.

Nevím, asi jsem divný, ale jako zákazník fakt nepotřebuji ochranu přesahující můj zdravý rozum a cit.

gotreg
 od gotrega
10.01.2005 10:49:49
Na všechny slevy je třeba jít se zdravým rozumem, zákony jsou zbytečné a často nevymahatelné....
 Béda Muž Kategorie
10.01.2005 10:48:21
Za blbost se platí, patří jim to
 Opcom Muž42 Kategorie
10.01.2005 10:44:50
jak říkám jsou lidé kteří na to naletí a dostanou přez hubu a jsou lidé kteří se tam jdou podívat jen ze zvědavosti (viz kámoš :-) ) a dostanou taky jen přez hubu. Protože co jiného v tlačenici můžeš dostat. Normální lidé se nad tím pousmějí, ponadávají doma u telky a nechápajícně kroutí hlavou nad tlačenicí.
A jak už někdo řekl když maj lidi hovno tak tam letěj aby ušetřili když nemaj na zbyt jenže tydle akce jsou přeci tak průhledné , že stejně na ty chudáky kteří to potřebují byť by to bylo skladem by se nedostalo.
Smajlík  jirkasmutny Muž29 Kategorie

Sleva 150 Kč

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist