Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Pořás se najde dost lidí co jim na to skočí
|
|
Když to ty lidi žerou... Nad správnou cenu stačí napsat škrnutou o dvě stovky vyšší cenu a lidi se o to poperou... Nemluvě o tom že v extási koupěj půl marketu a cenovky už ani nečtou...
|
|
Arj : zlatá slova, do kamene tesat.
|
|
je to hnus ale jak už to tady zaznělo-vydělává se na blbcích, nedělejme tedy blbce...
|
|
Jen bych připomněl několik spotřebitelských zásad: 1. Žádná sleva není zadarmo (stojí mi to za čas strávený na cestě a ve frontě?). 2. Čím větší sleva (např. televize skoro zadarmo), tím větší riziko (pokud mě někdo nenapadne ve frontě úmyslně, pak mě dav ušlape třeba jen náhodou). 3. Žádným zákonem nevnutíš spotřebiteli zdravý rozum (pokud Tě někde podvedli, příště jdi jinam).
|
|
to arj: Myslím, že jsi teď vystihla jádro problému - stačí se zamyslet mozkem. Dle současné situace soudím, že mnoha lidem mozek chybí to Unknown Human Being: A teď zase souhlasím já s tebou - "lidská blbost je věčná" - krásně řečeno a bohužel smutná pravda :-( A pravdu má samozřejmě i Gotreg
|
|
Souhlasím s Opcomem. Dokud ti lidé budou takhle pořád dávat na odiv svojí blbost, těm řetězcům se to prostě vyplatí. Až si konečně někdo řekne, že už 3x naletěl, tak počtvrté tam nepojede a bude těch lidí, kteří si to uvědomí víc, řetězce budou muset změnit svůj přístup. Jenomže jak se říká, lidská blbost je věčná, takže ať se potom ti dotčení nediví.
|
|
1) Alespoň pak víš, co je seriózní obchod 2) Mohlo by se do zákona dát minimální počet zboží, aby se akce dala nazvat slevou apd.
|
|
Stačí myslet mozkem a pak se do podobné situace prostě nedostaneš. Žádná organizace na ochranu spotřebitele nemůže implantovat nikomu zdravý rozum proti jeho vůli.
|
|
je mi líto, ale pokud chci udržet zákazníka, pak s ním musím hrát fér - to Ti říkám jako obchoďák. Tahle causa (výprodej za fantastické ceny = tři kusy/prodejna) ¨se opakuje už asi třetí rok, a lidi se tam pořád hrnou jako vzteklí. Se sníženou inteligencí nepomůže ani ruka trhu, ani regule. gotreg
|
|
gotreg: oki, máš pravdu, když je někdo blbej, je s tim těžký pořízení. Spíš de o "veřejný" obelhávání, který je ještě hromadný. Jak bylo napsáno, v zahraničí (ne všude) si tohle vůbec nedovolí, páč tam taky existuje nějaký sdružení pro ochranu spotřebitele apod. To je přesně to o čem mluvim, nejde nechat všechno na ruce trhu, páč jak si řek každý obchodník chce: vydělat peníze, udržet zákazníka a získat další zákazníky a to mnohdy za každou i ne férovou cenu, což si teď připustil. Musí bejt něco "nad tím", pto nemam rád kapitalismus, aspoň takový jaký je dnes u nás, spíš pseudokapitalismus.
|
|
Jako obchodník mám cíl: - vydělat peníze - udržet zákazníka - získat další zákazníky Předpokládám, že cíle řetězců jsou totožné. Nevím, asi jsem divný, ale jako zákazník fakt nepotřebuji ochranu přesahující můj zdravý rozum a cit. gotreg
|
|
Na všechny slevy je třeba jít se zdravým rozumem, zákony jsou zbytečné a často nevymahatelné....
|
|
Za blbost se platí, patří jim to
|
|
jak říkám jsou lidé kteří na to naletí a dostanou přez hubu a jsou lidé kteří se tam jdou podívat jen ze zvědavosti (viz kámoš :-) ) a dostanou taky jen přez hubu. Protože co jiného v tlačenici můžeš dostat. Normální lidé se nad tím pousmějí, ponadávají doma u telky a nechápajícně kroutí hlavou nad tlačenicí. A jak už někdo řekl když maj lidi hovno tak tam letěj aby ušetřili když nemaj na zbyt jenže tydle akce jsou přeci tak průhledné , že stejně na ty chudáky kteří to potřebují byť by to bylo skladem by se nedostalo.
|
|