Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1156277, vloženo 13.01.2021 15:20:20 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Budu asi žalovat alzu :)
Jsem si objednal u alzy klávesnici a přišly mi místo toho skleničky, tak jsem to reklamoval a alza prý že jim můžu tu jejich špatnou objednávku poslat poštou nebo "předat na jakékoli jejich pobočce" :D

Tak jsem jim samozřejmě napsal, že se nikam táhnout nebudu a že to rád předám kurýrovi nebo předám na zásilkovnu (ta je kousek od nás) a od tý doby ignore.

Dokonce jsem byl tak slušnej, že jsem ji poslal mail, kde jsem je varoval, že jim přijde předžalobka a špatný PR (přece jenom nad tím budu muset strávit čas a ten je dražší než nějaká debilní klávesnice).

Ale jelikož stále nic nepřišlo, tak to bude ta předžalobka... Ale zase si myslím že to bude poučné i pro ostatní, když s nima korporát vyjebává a nemá na to práva - předžalobku zveřejním, ať si to lidi můžou okopírovat, včetně popisu případu, ať si to lidi můžou copy-pastovat a posílat.

Naposled něco takovýho zkoušel Čedok a ty dva litry mi nejenom vrátil, ale mezitím utratil spoustu peněz za právníky a samozřejmě dostal špatný PR... Ale je to smutný, normální člověk s omezenými financemi se opravdu nemá u těch menších částek jak bránit, právník je dražší než o co se vás snaží ojebat.

Řešili jste taky ojeb s nějakýma společnostma?
 libik E-MAIL:   Muž32 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
15.01.2021 00:37:05
Akorát, co pamatuju, jsi to právě ty, kdo se vždy a všude postaví za práva kapitalistů a jejich firem proti občanům a zákazníkům, takže mi to přijde klasické nehasím, co mě nepálí vs hasím a křičím, když to pálí mě.
--------
Spíš nejsem vyhraněn v tom jestli podporuji "kapitalisty" nebo "občany". Podporuji toho, kdo je v právu.

U menšiny by převážila vložená energie, čas nebo peníze nad vráceným ziskem, tak to odepíšu.
-----
Ano, většinou je řešení těchto problémů dražší/náročnější než hodnota kterou tím získáš. Ale v případě ojebu na to neberu ohled (=prostě to vyřeším)
 libik Muž34 Kategorie
14.01.2021 23:21:02
zřejmě s tebou ještě nikdy nikdo nevyjebaval, když to, že ti omylem pošlou něco jiného bereš jako vyjebavani. Stojím si za tím, že jsi nedůležitý člověk a těmato mini drama válkama si to kompenzujes. Přála bych ti, abys ty udělal v práci nějakou chybu a řešil to s člověkem, jako jsi ty sám. Takové ochutnání vlastní medicíny.
Helgahg
--------
Já jsem zvyklej na to, že když udělám v práci chybu, tak to přiznám, napravím a udělám vše pro to, aby se podobná chyba už nestala.
Rozhodně nebudu chtít po klientech či spolupracovnících, aby za mě napravovali mojí chybu a ještě se tvářil že se to "přece stává" a že si s tím musí oni poradit.

Co se týká alzi - Mně nevadí že mi poslali špatný zboží, to se opravdu může stát. Mně vadí že po mně chtěli abych kvůli jejich chybě ztrácel čas ježděním na pobočku nebo chozením na poštu.
A to jsem byl tak ohleduplný že jelikož to nehořelo a bylo před vánocemi, tak jsem kromě nahlášení chyby to dál neřešil dokud nebylo po Vánocích, protože jsem chápal že toho mají moc. Až pak jsem začal požadovat doručení zboží které jsem si objednal nebo vrácení peněz.
(přebíral jsem to prvního prosince a teď je 14.ledna, takže času jsem jim dal víc než dost)

No a jelikož alza nakonec pochopila že se sebou vyjebávat nenechám, tak tady máš pokračování - https://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=1156334
 libik Muž34 Kategorie
14.01.2021 20:49:21
libik- zřejmě s tebou ještě nikdy nikdo nevyjebaval, když to, že ti omylem pošlou něco jiného bereš jako vyjebavani. Stojím si za tím, že jsi nedůležitý člověk a těmato mini drama válkama si to kompenzujes. Přála bych ti, abys ty udělal v práci nějakou chybu a řešil to s člověkem, jako jsi ty sám. Takové ochutnání vlastní medicíny.
 Helgahg
14.01.2021 11:28:01
Nechápu proč jsi to vůbec převzal. Fakt těžký poznat krabičky s klávesnicí a krabici se skleničkama...
Smajlík  Omegalul
14.01.2021 07:35:08
"Ale je to smutný, normální člověk s omezenými financemi se opravdu nemá u těch menších částek jak bránit, právník je dražší než o co se vás snaží ojebat."

Tohle je ten problém. U nás chybí zvykové právo a) právník číhající na každém rohu, aby za procenta ze zisku hájil klienta bez poplatků, b) aby se poškození občané dohodli a podali hromadnou žalobu na stát a firmu. To chce v ČR lidi i právníky naučit.

Takže, vpodstatě ti fandím.
Akorát, co pamatuju, jsi to právě ty, kdo se vždy a všude postaví za práva kapitalistů a jejich firem proti občanům a zákazníkům, takže mi to přijde klasické nehasím, co mě nepálí vs hasím a křičím, když to pálí mě.

Ano, řeším svinstva cz firem chtě nechtě často.
V drtivé většině uspěju. U menšiny by převážila vložená energie, čas nebo peníze nad vráceným ziskem, tak to odepíšu.

Celkově, dokud neřešíš spory s ženskou o prachy, majetky a děti, jsou tohle srandy na písečku.
 Pragmatix 666 Muž33 Kategorie
14.01.2021 00:42:32
To je tak, když se naprosto nedůležitý člověk, který ničeho nedosáhl snaží něčeho dosáhnout, aby alespoň jednou v životě mohl působit převelice důležitě :)
Helgahg
----------
Je to mnohem jednodušší.

To je tak, když jde o princip a o to nenechat se sebou vyjebávat.
 libik Muž34 Kategorie
14.01.2021 00:39:44
To je tak, když se naprosto nedůležitý člověk, který ničeho nedosáhl snaží něčeho dosáhnout, aby alespoň jednou v životě mohl působit převelice důležitě :)
 Helgahg
13.01.2021 23:27:46
já teda nevím, v jakém vesmíru se pohybuješ, ale chtít udělat soud z klávesnice za 300 Kč, je fakt na nějakou odměnu.
------
Když ti někdo nevrátí peníze, které ti patří, tak jinak než soudem je z nich bohužel nevymůžeš.

Oni ti nabídli pomoc, ty ses na to vykašlal, tak se ti tak maximálně vysmějí ;)
-------
Jakou pomoc? Oni mi doručili špatný zboží. Já jsem jim nabídl že to rád předám kurýrovi nebo odevzdám na nejbližší zásilkovně. Opravdu ti nemůže firma doručit špatné zboží a pak po TOBĚ chtít, abys platil poštu nebo někam chodil.

A to nepočítám to obíhání kolem..
Chyba se stane, zvlášť v takovém množstív objednávek. A ty místo toho, abys přijmul nabízenou pomoc, děláš ze sebe .......
tyjsisrandista
--------
Chyba se stane, já si objednal klávesnici, nedostal jsem jí a odstoupil od smlouvy, tak mi mají vrátit peníze. Easy as that.

Ono to fakt nejde dělat jinak. Nikdo za ním nebude speciálně posílat kurýra. Nikdo to dál řešit nebude.
-------
Lol, takže si myslíš že si můžeš založit firmu a doručovat lidem špatný zboží a ještě po nich chtít, aby oni tu chybu napravovali?

Jenze oni te neignoruji, dali ti instrukce jak postupovat pri reklamaci a tys to odmitl.Oni zalezitost resit a postupovali a tys to zazdil, kdyz jsi odmitl na prodejnu vratit zbozi.
-------
Takže když mi dají instrukce, že se mám postavit na hlavu a počítat do milionu, tak je musím plnit, jo? :)

Proto u soudu neobstojis.
-------
Právěže obstojím. Ale oni ví, že většina lidí se s nima soudit nebude, takže je pro ně levnější to zkoušet.
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 22:51:58
Jenze oni te neignoruji, dali ti instrukce jak postupovat pri reklamaci a tys to odmitl.Oni zalezitost resit a postupovali a tys to zazdil, kdyz jsi odmitl na prodejnu vratit zbozi.

Proto u soudu neobstojis.


Ja resil xbox na datartu, po mesici zamitli, protoze mam vylomeny hdmi konektor a ja ho mel jako novej v poradku a ten prodejce, ze vidi, ze je poradku , ale neni technik a musi verit tomu co jim napise jejich technik a jestli se mi to nelibi, tak at si sezenu soudniho znalce. Poslal jsem to do nemecka na zaruku primo vyrobci a za tyden zpet, jen SW vada. Resil jsem to nekolik mesicu a dostal jsem od nich proplaceno postovne, pojisteni a predplatne xbox ma mesic. COI se tvara, ze datart nic spatnwho neudelal. Podvod jako svine.
 Omok
13.01.2021 21:29:16
Proč ne, každej máme různý zábavy.
Smajlík  asdf9876 Muž Kategorie
13.01.2021 19:28:58
tyjsisrandista: "Ono to fakt nejde dělat jinak."
Jde, ale moc se zatím nechce, není důvod, není tlak, české prase zatím pase. V zámoří na to tvoje "nejde" a "jeho problém" měl jeden psychopat jiný názor: https://youtu.be/GltlJO56S1g

Jinak z tebe kape absolutně nechutná arogance moci, českej špeditére, tak snad se nebudeš moc divit, až nekdo vyje*e s tebou.
Smajlík  PRD1
13.01.2021 19:11:50
PRD1:
dělám ve spedici a takovým chytrákům jako je libik nabídneme řešení. V podstatě podobné jako Alza. A pokud ho ignoruje, tak je to jeho problém.

Ono to fakt nejde dělat jinak. Nikdo za ním nebude speciálně posílat kurýra. Nikdo to dál řešit nebude. A že už lidi byli přímo na policejní stanici a posílali trestní oznámení....

A nějaké pokažené PR díky človíčkovi s klávesnicí za pár stovek :D:D:D:D:D asi takto, když mají zákazníky s milionovým obratem měsíčně ;)
Smajlík  tyjsisrandista
13.01.2021 19:04:42
tyjsisrandista: jde o princip, příště to může být něco jiného, dražšího. Nehledě na to, že kvalitní mechanickou klávesnici koupíš klidně za dvojku. Doporučuju, drží už víc jak 10 let.

A třeba já mu fandím. Kdyby tak jednali všichni, tak by to tady vypadalo jinak, lépe. Například by neexistoval ten nesmyslný institut dopravních pokut, minimálně ne v takovém stavu jako je dnes. Aneb cestuj k jasně vyhranému správnímu řízení přes republiku nebo zaplať na místě 300 Kč... Nemluvě o tom, jak by se chovali úředníci a firmy k Občanům obecně jinak, kdyby věděli, že to nenechají jen tak ležet.

Tudíž takovéto zápisky akorát uvítám.
 PRD1
13.01.2021 18:53:13
libik:
já teda nevím, v jakém vesmíru se pohybuješ, ale chtít udělat soud z klávesnice za 300 Kč, je fakt na nějakou odměnu. Oni ti nabídli pomoc, ty ses na to vykašlal, tak se ti tak maximálně vysmějí ;)

A to nepočítám to obíhání kolem..

Chyba se stane, zvlášť v takovém množstív objednávek. A ty místo toho, abys přijmul nabízenou pomoc, děláš ze sebe .......
Smajlík  tyjsisrandista
13.01.2021 18:45:18
"Ale je to smutný, normální člověk s omezenými financemi se opravdu nemá u těch menších částek jak bránit, právník je dražší než o co se vás snaží ojebat."

Místo "libikovy" napiš "vase", dokonce tam Alza je hodněkrát řešena.
https://www.libikovystiznosti.cz/

Neznáš nebo neumíš hledat, pane slušnej?
 PRD1
13.01.2021 18:00:32
Ne, jsem si jistej, že to tam takhle nefunguje :)
matouch3
--------
Já se na to ptal a prej je to v pohodě. Se soudíš v jedný věci a zároveň s nima jednáš v jiný věci.
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 17:57:50
A docela se těším na tu paradoxní situaci, kdy se s ní budu soudit a zároveň si přes ní budu objednávat.
---
Hehe, zrovna jsem na to myslel než jsem to teď znovu rozklikl :D

Ne, jsem si jistej, že to tam takhle nefunguje :)
 matouch3 Muž50 Kategorie
13.01.2021 17:07:45
matouch3 - jakože alza a její dodací lhůty a alzaboxy jsou supr, takže já ji hodlám používat i nadále :D. A docela se těším na tu paradoxní situaci, kdy se s ní budu soudit a zároveň si přes ní budu objednávat.

I když si myslím že až jim přijde předžalobka, tak podobně jak Čedok mi to ještě rádi nasypou. No a když ne, tak z toho bude aspoň poučný seriál jak vymáhat co ti patří z velkých firem.
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 17:02:59
matouch3: Aha, to som napríklad nevedel. Avšak počas súčasnej krízy a opatrení to podľa mňa momentálne nefunguje. Tiež mám alzu na 5 minút cesty a tie rady sú tam ešte nenormálnejšie, než obyčajne. Ale asi to bude tým, že o tejto veci moc ľudí nevie. Ako som aj nevedel doteraz ja.
 Heyy Richie22 Muž21 Kategorie
13.01.2021 16:31:24
Ad 3 hodinové rady
Heyy Richie22
---
Alza má appku, že můžeš v ní nejen zaplatit, ale potvrdit, že jsi na místě a chceš vyzvednout zboží, když ještě nejsi an místě - tedy s předstihem. A pak nemusíš čekat.

Já to takhle dělám, zmáčknu tlačítko "vyzvednout zboží" a až pak si obouvám boty a vyrážím ven.
Bydlím 4 min rychlé chůze od alzy
 matouch3 Muž50 Kategorie
13.01.2021 16:21:44
Ja osobne už radšej na Alze pekne dlho nič nekupujem. Takúto skúsenosť s nimi nemám, ale vytáčajú ma tie ich "zľavy".
Radšej idem vždy nakúpiť do Mallu. Nie sú tam 3 hodinové rady a ceny sú tam u väčšiny vecí, ktoré som kupoval rovnaké a niekedy dokonca ešte nižšie.
 Heyy Richie22 Muž21 Kategorie
13.01.2021 16:18:46
Já jsem teď hodně vytočená, protože jsem si objednala zboží v obrovské slevě, za tuto cenu nemám šanci to už sehnat. Mělo mi to doručit DPD ale něco podělali a poslali to odesilateli. Napsali mi pak omluvu, že to byla jejich chyba, respektive kurýra a ať kontaktuji odesílatele.
No a eshop to zboží pochopitelně v nabídce nemá a napsali mi, že se omlouvají, ale opětovné zaslání zásilky není možné z administrativních důvodů, i když jsem jim předala zprávu z DPD, že uznávají, že je to jejich vina.
Objednala jsem věc, která normálně stojí 1799 Kč za 699 Kč a to už fakt nikde nekoupím, tak jsem naštvaná
Smajlík  Vytočená
13.01.2021 16:07:26
Pokud bych s nimi uzavřel kupní smlouvu, tak ano. Lidi si nečtou pravidla a potom se hroooozně diví.
leafroller
--------
No spíš lidi bez právního povědomí se diví.

Si třeba můžou napsat do pravidel, že jim neplatí 14dnů na vrácení zboží, ale dodržovat to musí, ať chtějí nebo ne.
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 16:03:08
Pokud bych s nimi uzavřel kupní smlouvu, tak ano. Lidi si nečtou pravidla a potom se hroooozně diví.
 leafroller Muž21 Kategorie
13.01.2021 16:02:21
Kdyby ty /kravky/ do těch skleniček aspon nalili rum a nebo vaječnák,to bys je asi nežaloval za jejich blbost,že ne ???
 Mimozemštan
13.01.2021 16:02:01
Jak myslíš. Já myslím, že uzavřením kupní smlouvy jsi souhlasil s jejich podmínkami, ať byly jakékoli. Ale klidně se suď, když tě to baví.
leafroller
------
Takže si myslíš, že když by součástí smlouvy bylo to, že tě po zakoupení klávesnice můžou zaměstnanci Alzy šukat do prdele, tak by nato měly právo? :)

Pokud ne, tak si asi uvědomuješ, že ne všechno, co dáš do obchodních podmínek, je právně v pořádku a vymahatelné.
Pokud ano, tak se klidně nech vyjebat...
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 15:57:02
Jak myslíš. Já myslím, že uzavřením kupní smlouvy jsi souhlasil s jejich podmínkami, ať byly jakékoli. Ale klidně se suď, když tě to baví.
Smajlík  leafroller Muž21 Kategorie
13.01.2021 15:55:46
Jo a proč, že mají poslat kurýra?? At si pro ty skleničky přijde osobně generální ředitel. Ale ať zkouší zazvonit až budeš doma.

Ne, že se bude chtít domluvit na čase, budeš pak chtít odejít a bude tě to omezovat.
 matouch3 Muž50 Kategorie
13.01.2021 15:53:36
Vážně? Neříkal jsi tu před chvílí, že tě žena naučila něco o právu? Podle mě pokud má někdo v obchodních podmínkách přesně daný způsob vracení zboží a ty jsi obchod uzavřel, měl bys dodržovat podmínky. Navíc zboží jsi převzal.
leafroller
-------
To že si někdo napíše do obchodních podmínek kdeco neznamená, že na to má právo - ale dělá to tak mnoho firem, to je pravda. Když ti někdo nedodá co měl a prokáže se to, tak má smůlu. Opravdu nemají nárok na to, abych jim špatně dodané zboží osobně donášel na pobočku nebo platil poštu, která jim to doručí.
Ale spousta lidí to neví :).

Převzal jsem zabalené zboží, které uvnitř nemělo objednané zboží. Pokud by Alza rozporovala tuto část, tak pak záleží, jestli by soud uvěřil tomu, že Alza to poslala správně a já lžu nebo ne. Jelikož mám balení od alzy, které neodpovídá klávesnici, tak se této části nebojím.
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 15:49:18
Jo, tím ušetříš čas. Jako pražák nejsi ochotný podstoupit 20 minut cesty. Až budeš stát fronty u podatelny kvůli žalobě, zabere to víc.

Ne, ale já tě chápu. Kdysi jsem viděl nějaké srovnání spotřebitelů v evropě, ze kterého vyšlo, že si nejvíc necháme srát na hlavu. Z toho plyne chování firem ke spotřebitelům.

Takže je dobře, že jsi průkopník, taky jsem občas rozčeřil vodu, i když abych byl náročný na krok, tak daleko jsem se nedostal :D

Ale super, jsi v právu a budu rád, když dáš vědět, jak to dopadlo.
 matouch3 Muž50 Kategorie
13.01.2021 15:41:10
Vážně? Neříkal jsi tu před chvílí, že tě žena naučila něco o právu? Podle mě pokud má někdo v obchodních podmínkách přesně daný způsob vracení zboží a ty jsi obchod uzavřel, měl bys dodržovat podmínky. Navíc zboží jsi převzal.
 leafroller Muž21 Kategorie
13.01.2021 15:31:51
A co stojí v obchodních podmínkách o vracení zboží?
leafroller
------
No mně dovezli špatný zboží, takže mě nezajímá nějaký vrácení zboží, to je jejich problém
 libik Muž34 Kategorie
13.01.2021 15:25:37
A co stojí v obchodních podmínkách o vracení zboží?
 leafroller Muž21 Kategorie

HIT

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist