Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.1124465, vloženo 20.03.2020 11:11:06 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Nenos roušku, zachraň planetu!
Myslel jsem, že tento manifest, který jsem sepsal pře pár dny je nelegální...ale jak tak koukám, bratři Němci to vidí podobně a dokonce to natvrdo pouštěj dětem v televizi. U mě dobrý. Odkaz na video dole v odkazu, zapněte si titulky.
Doufám, že souhlasíte a semknete se!

--------------------------------- ---------------------------------------- ----------------------------------------

Pořád všude slyšíme jak člověk škodí planetě a je nás moc. A já s obojím souhlasím. A teď, když máme šanci s tím něco udělat, zredukovat náš počet a ulevit Zemi od břímě jménem Homo sapiens tak se děje co? Tak je internet plnej sluníčkovejch výzev k tomu, aby se lidi chovali zodpovědně, chránili ostatní, chránili sebe, aby se nakazilo co nejmíň lidí = tedy aby přežilo co nejvíc lidí. A všichni maj minimálně svatozář nad hlavou.
Místo abychom využili tuto jedinečnou šanci (protože takhle rychlá infekce na kterou není lék se jen tak nemusí zase opakovat) a pokusili se zasadit lidstvu a civilizaci těžkou ránu, která by s trochou štěstí mohla způsobit chaos a rozklad zdravotnictví, průmyslu a nakonec i celého systému, tak místo toho děláme všechno proto, aby se to nestalo. Nechápu.

A proto vyhlašuju akci "Nenos roušku, zachraň planetu!"
Jejím cílem je motivovat lidi k tomu, aby nenosili roušky a chovali se maximálně rizikově. Pokud se semkneme a půjdeme do toho všichni společně, mohlo by to vést k významné redukci lidí na planetě. Můj odhad je až o 50 % současného počtu, v zemích se špatným zdravotním systémem i o víc. A to vše v první vlně. Druhá vlna vymírání by pak přišla jako důsledek kolapsu systému a technologií a ta by mohla sundat populaci na desetinu současného stavu. A to by se tady už dalo zase trochu dýchat.

Tak co, jdete do toho se mnou? Pomůžete zvířatům a planetě?
A nebo se ukáže, že většina v Vás má jen silácký řeči plný ideálů a když jde do tuhýho, chcete si hlavně zachránit svůj vlastní krk, rodinu, děti a dokonce i ostatní lidi v globálu?
Ukažte co ve Vás je.
Sdílej!

#nenos-rousku-zachran-pl anetu
#and-your-kids-die-too
 Fritzland Muž40 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.03.2020 21:15:05
Jo, docela pěkný :) Já tu blbost taky nenosím, ale ne proto, že bych si myslel, že tím něco změním ohledně korony, ale prostě proto, že nejsem debil. (Uznávám, že sem si jí už párkrát na chvíli narazil, ale vysloveně jen když sem šel do krámu apod.)

Yarakus: "Je to blbost. Planeta uživí mnohem víc lidí, než na ní teď žije."
No spíš Blbakus než Yarakus. Nikdo se nebaví o tom, kolik lidí planeta UŽIVÍ. Bavíme se o tom, kolik by nás tu mělo být, aby se nám tu žilo dobře a aby přežily taky jiný živočišný druhy. Kdybysme tu byli namačkaný jak sardinky v jednom megalopolisu - jakkoli dobře živený - tak to NENÍ zrovna optimální řešení. Je to spíš na sebevraždu.

Neustále tu někdo argumentuje, kolik lidí planeta uživí. To nikoho nezajímá, kolik lidí planeta uživí, kkte. Zajímá nás, jak žít plnohodnotný a volný život a jak ten život dopřát i dalším životním formám.
Smajlík  Rebell
20.03.2020 17:15:38
Van Generator: Pár komiksů jsem viděl, ale pro mě je to všechno na jedno brdo. Strážci galaxie? Avengers jsem ani neviděl.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 17:11:26
Jo od marvelu, takový šílený malthusiánský spasitel vesmíru.
 Van Generator Muž38 Kategorie
20.03.2020 16:31:49
Dawe432: Genocida důchodců není přesný termín. Genocida lidí s oslabenou imunitou. Což klidně znamená, že zdravej sedmdesátník to přechodí jako chřipku a dvacetiletej s nabouranou imunitou umře. Problém je i v tom, že znám mladý lidi, kteří mají sice slabou imunitu, ale za normálních okolností to není problém a žili by další desítky let.
Statisticky by pak největší podíl mrtvých byl pravděpodobně u starších lidí a to hlavně u těch nad osmdesát, případně nad devadesát, protože v tomhle věku už rapidně klesá počet zdravých jedinců a nějaký problém má už skoro každý.
V Británii od toho ale nakonec upustili ne?

Jinak Tanos je nějaká postava z komiksu? A vidím, že se všichni třesete strachy o život, to je skvělej pocit, že :)
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 16:25:52
Vím: Roušku nenosím, ale jestli věříš, že tě rouška zachrání tak to jednu můžu darovat, pár krabic tady mám.
A to kdo umře nemá, a nikdy nemělo, se spravedlností co dělat.
Smajlík  Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 16:10:40
Dokud nebudou umírat děti, těhotné ženy, mládí od 15-35 a pak zbytek nemá cenu o tom diskutovat. Nejlépe to udělal Tanos, pěkně půlku. Ale ze všech věkových kategorií co ty nato ??? Líbilo by se ti to. A nebo radši meleš jen kraviny a souhlasil s genocidou důchodců, jako to dělají v Anglii.
 Dawe432
20.03.2020 16:09:45
Dokud nebudou umírat děti, těhotné ženy, mládí od 15-35 a pak zbytek nemá cenu o tom diskutovat. Nejlépe to udělal Tanos, pěkně půlku. Ale ze všech věkových kategorií co ty nato ??? Líbilo by se ti to. A nebo radši meleš jen kraviny a souhlasíš s genocidou důchodců, jako to dělají v Anglii.
 Dawe432
20.03.2020 16:01:39
Ty trolle, tato "smrtící pandemie" nespadla do klína vládě, ale opozici! Ta přejde do útoku na unavenou vládu. Jak zbabělé!!
A pak nevím proč bych měl umřít jen proto, aby nemakačenka v zemích se špatným zdravotním systémem přežili! Už jen ti "migranti", nikdy nedělali, nedělají a ani dělat nebudou!
O rodinu se starám. A co ti, co šoustají a na budoucnost rodiny nemyslí! Ať šoustaj, ale bez následků. A ty následky je spousty harantů právě v těch zemích se špatným zdravotním systémem.
A aby ho měly dobrý, museli by se vzdělávat, a Makat. A to nikdy nebudou. Tak ať chcípnou oni!
Běž šít roušky a netroll!
 Vím
20.03.2020 13:30:27
Bertram: Mě nepřejdou. Nesmíš se tý smrti tolik bát.
Smajlík  Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 13:27:51
Srandičky ? Aby nepřešly.
Smajlík  Bertram
20.03.2020 13:08:31
Jednaesvutajeni: Tak to se mi ulevilo :)

Já myslím, že moje bílý krvinky zašlapou koronavirus do země..
Horší je, že - pokud tedy budu věřit zprávám a odborníkům - na to můžou umřít lidi, kteří mají oslabenou imunitu z nějakýho důvodu. Takže starší, ale i mladší lidi se zdravotními problémy, onkologičtí pacienti nebo třebas ti s boreliózou. Tedy ve výsledku lidé, kteří by zde za normálních okolností byli třebas dalších deset let a nebo třebas 50 let. Když je ti třicet, právě proděláváš onkologickou léčbu, všechno ale už vypadá na dobrý cestě a do toho najednou chytneš koronavirus, tak asi smůla..
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 12:58:22
Fritzland, neni to naopak, v zakladu jsou Germani a Slo ani jinak nastaveni. To neznamena, ze Germani jsou spatni a Slovani dobri. Jsou jini a projevuje se to i v soucasne krizi.... Cesi prakticky siji rousky, Britove nechavaji veci bezet, no a Italove zpívají na balkonech.


Nemyslim si, ze kdyby ses nakazil, ze bys to neprezil.
 Jednaesvutajeni
20.03.2020 12:35:21
Jednaesvutajeni: Já to nějak nesleduju, balím se na měsíc na Šumavu než se to snad přežene :)
Ale posldních x let jsme masírovaný humánním, etickým a vyspělým západem a je nám vtloukáno, že Rusko je sadistický Zlo a další východní slovanský národy nevyspělý násilnický burani a teď by to mělo bejt naopak?! Slovani jakožto humánně chtěj zachránit všechny a Britové jen pokrčej ramenama - "kdo přežije, přežije".
Chtělo by v tom dělení světa na elfy a skřety udělat trochu pořádek :)

Italů je docela hodně a nemocnice asi nemaj kapacitu neb budou koncipovaný na standardní počet lidí se zápalem plic apod.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 12:28:26
Hlavně nechápu, jak může být někdo tak bezohledný a podporovat, aby umírali lidé s horší imunitou, tedy ti, kteří už tak nejsou zdraví, zejména starší lidé. Jak už jsem psala, spáchat sebevraždu můžeš. Ale ostatní do toho nenuť.
 Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
20.03.2020 12:24:31
1. Lze sledovat na soucasne krizi, jaka opatreni delaji narody germanske a jake slovanske.

2. Mam info z prvni ruky. Italove skutecne zpivaji na balkonech spolecne a vsichni jejich stari a nemocni nedosahnou na adekvatni zdravotni peci.
 Jednaesvutajeni
20.03.2020 12:23:19
Jednaesvutajeni:
já vím, jak jsi to myslela. jen jsem to upřesnil.
Napsala jsi:
Germanske narody asi maji ve svem nastaveni mene lidskosti nez slovanske.

A tedy i, možná, méně lidskosti, než románské.

Ale tak jednoduché to není.Např. jsem četl, že skoti (obecně) mají jinou povahu než angličané.

V té itálii je to ještě horší v tom, že nejsou povoleny pohřby.
 leonardo da vinci Muž45 Kategorie
20.03.2020 12:17:29
"Germanske narody asi maji ve svem nastaveni mene lidskosti nez slovanske."

Opravdu? A co třeba za druhý světový? Všude se do nás teď hustí jaký byly Poláci a Rusové netvorové. A teď najednou jsou slovani vzorem humánnosti. Já si myslím, že si žádnej národ a rasa nemá v "lidskosti" co vyčítat.

Jinak TV příliš nesleduju. Ale starý lidi umíraj bohužel na spoustu jinejch věcí, jen k tomu nemáme afektovanej komentář na ČT24 a apokalyptickou hudbu na NOVĚ.
Ovšem pozitivní test měl třeba Hanks a zatím neumírá. Zabít to může i mladýho člověka se špatnou imunitou (na imunitě počítám záleží nejvíc).
Všechny informace co máme jsou přes média a ta mají už dlouho větší sílu než je zdrávo.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 12:13:05
Leonardo, ja nemyslela Italy, ti to nesou dpatne, vzdyt ty familie na sobe visi ve vsech generacich. Ja myslela Nemce, ale i Brity...
 Jednaesvutajeni
20.03.2020 12:11:01
Jednaesvutajeni:

řekl bych, že italové jsou románský národ, ale to není podstatné.

Podstatné je, že je hodně lidí, kteří mají pocit, že je potřeba nechat "volný průběh", že předčasné umírání je přírodní přirozenost apod. Avšak, když se někomu z nich stane nějaká vážnější zdravotní komplikace, tak už nemají pocit, že je to "součást" přirozeného průběhu a začnou se dožadovat kvalitní péče. Takoví lidi byli, jsou a budou. A co se týká německa, tak to je federativní stát.
Jestliže v Německu např. nebyl zrušen zápas bundesligy (v Dortumndu), když nedaleko dortmundu bylo někoik nakažených, myslím že je to dva nebo tři týdny zpět, tak to zrovna není příklad správného preventivního opatření.
 leonardo da vinci Muž45 Kategorie
20.03.2020 12:02:23
Hm. Tak jako uz si videl zabery z polnich italskych nemocnic, jak tam ty babulky a dedouskove, sem tam nekdo mladsi, umiraji?

Jako jo, nechat volny prubeh přírodě se muze jevit jako nejmene bolestive ekonomicke reseni, slabi odejdou, zdravi se zoceli, ale sakva, kde je lidskost.

Germanske narody asi maji ve svem nastaveni mene lidskosti nez slovanske.
 Jednaesvutajeni
20.03.2020 11:44:36
Dost se diskutuje o účinnosti nošení roušek. Ale je potřeba si uvědomit, že pokud by nebylo přikázáno nosit roušky, tak by je asi nenosilo dost z těch, kteří opravdu nemocní jsou, i když třeba "jen " chřipkou, prostě proto, aby, jak se říká "nevyčnívali" , aby nevypadali "blbě". Takže např. na poštu, nebo do ordinace atd. by šel kdejakej b*b, kterej by "rozprskal" viry, třeba i "jen " chřipky.
 leonardo da vinci Muž45 Kategorie
20.03.2020 11:44:27
svitavska ulice: Jo, zlej fízl to by se mi líbilo. Nebo superpřenašeč.
Tak jistě, že kdyby se lidi tolik nemnožili, bylo by zde víc prostoru a míň problémů a taky bychom měli víc času na případnou expanzi na další světy.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 11:41:52
Skoda, že to není lépe postavené. Takhle s tím nemůžu souhlasit.
 alergickaa
20.03.2020 11:41:09
Pardon, ale lepší (a lidštější) než lidi zabíjet, je nepřivádět je na svět. Prostě se míň množit. Když nebudou tolik přibejvat lidi, nebude potřeba je zabíjet.
Ale jo, já to beru že jsi v roli "zlého policajta" - a hodnej policajt říká "lidi, pokud se okamžitě nepřestanete tak příšerně množit, vlítne na vás zlej policajt s virem a začne zabíjet."
 svitavska ulice
20.03.2020 11:40:49
Thanos like this
 Van Generator Muž38 Kategorie
20.03.2020 11:32:55
Vesmy97: Za pár desítek let si nemyslím. Za pár stovek nebo tisíců určitě ano, takže to je vlastně jedno.
Já nemyslím, že nějaký "ekologický chování" pomůže. Pomůže jenom redukce počtu lidí a nebo expanze na další planety.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 11:30:57
Yarakus: No to nemyslím. Video je ale vtipný :) Jinak kdyby vymřelo 50 % lidí, tak pak nastane chaos. Kdyby se zhroutila současná podoba civilizace, většina lidí nepřežije ve změněnejch podmínkách. Takže by následoval další úbytek. Jistě, po čase se by stav stabilizoval a pravděpodobně by následoval opětovný růst.
Kolik planeta uživí a pojme lidí si netroufnu odhadovat. Ale troufnu si odhadovat, že nekonečno to nebude. Takže jednou narazíme na strop. Otázka je ne jestli, ale kdy. A zda v tý době budem na takový úrovni, abychom byli schopný s tím něco udělat.
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 11:29:37
"mulťáckej trolle"

To mě vždy tak rozesměje...
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
20.03.2020 11:27:54
Tyhle provokace a srandičky jsou sice hezké, ale nějak nechápu, jak by měla smrt byť půlky populace v dlouhodobém měřítku pomoci. Lidstvo se množí exponenciálně. Za pár desítek let bychom byli zase na stejném počtu.

Namísto těchto pseudozpůsobů o kritiku či pomoc by bohatě stačilo, kdyby lidé trochu šetřili své okolí a žili skutečně ekologičtěji. Ale k tomu je třeba chtít, ne o tom jen mluvit a nadávat na politiky a média.
 Vesmy97 Muž26 Kategorie
20.03.2020 11:26:20
Ty mulťáckej trolle, zákazy hrozí kvůli tomu, že tahle "smrtící pandemie" spadla vládě a novinářům do klína úplně zadara, nic lepšího se jim stát nemohlo...
 Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 11:26:17
Akce nenos roušku a dostaneš takovou pokutu, že se z toho posereš?

Je to blbost. Planeta uživí mnohem víc lidí, než na ní teď žije. Myslíš si snad, že když umřou důchodci, že to nějak spasí svět? Ani kdyby virus škodil lidem v produktivním věku se nic nezmění, protože výroba pojede dál. Když nebudou lidi budou to ovládat stroje - díky nedostatku lidské síly akorát popoženeš automatizaci...

Dokud si lidé sami neuvědomí, že škodí a jak škodí, tak nějakým vymíráním nic nezměníš.
 Yarakus
20.03.2020 11:24:06
Je to efektivnější: Je to hlavně rychlejší, ale nejsem Trump ani Putin, abych mohl mačkat červený tlačítka.
Smajlík  Fritzland Muž42 Kategorie
20.03.2020 11:23:52
Ano, a přesně kvůli takovým, jako jsi ty, hrozí zákaz úplného vycházení. Nikdo ti však nebrání spáchat sebevraždu.

Už aby lidé přestali žrát toho Malthuse.
Smajlík  Aninka pro Rusko Žena18 Kategorie
20.03.2020 11:22:13
Není lepší použít jaderné hlavice.
Smajlík  Je to efektivnější
20.03.2020 11:14:43
Nositel pyje: Víme, nosíš pyj.
 Ludwa
20.03.2020 11:11:43
Roušku nenosím.
 Nositel pyje Muž51 Kategorie
20.03.2020 11:11:36
https://www.youtube.com/watch?v=NyE0g4f-8eE
 Fritzland Muž42 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

TOPlist TOPlist