ubozamilow:
elektriky se bojím no zkusím to vut, ale stejně.. spíš se zapíšu do jazyku (němčina a fr) a pak zkusím zapracovat v auto cadu, pak si najdu lepší práci i bez titulu
|
ubozamilow:
no uvidíme :D a co ty vlastně děláš
|
ubozamilow:
Chtěl jsem být u justiční stráže, ale mají v brně plno :D Já nechci u práce moc přemýšlet Prostě, vut nedám a i kdyby, budu sedět nekde v kanclu a z toho by mě jeblo
|
ubozamilow:
No, moc dlouho tam nebudu, už se dívám po práci, pčr, mp, saniták, justičák... ale jsem hubenour, tak snad to dám, něco
|
M0NSTER:
Jo, odesílat můžu a i přijímat z centrumu můžu. Seznam mě sere, je to čím dál víc horší..
No nic. Prosím tě, co bys doporučíl jako úplnýmu začátečníkovi na co se soustředit, na co si dát pozor při výběru mašinky? jeden ze známých mi poradil ať radši něco s karburátorem. trochu byla debata jestli 2T nebo 4T, závěr žádný, pak teda potřebuju s papírama (bohužel) okolo toho objemu taky byla debata že závisí na konstrukci a naladění motoru. Takže jsem tak kde předtím....
Co tada je proti japoncům? Jak si tam psal něco že jako nic moc nebo tak nějak?? Pak ještě že jsou to malé mašiny, a pokud jsem vysoký že by mohl být trochu problém..?
Známý mi poradil akorát že motor musí být před zkouškou studený a když ne má se nechat úplně vychladnout na teplotu okolí a pak když se nakopne tak v něm nesmí nic rachtat a a nesmí modře hulit - (motor vyběhaný, kroužky, ...) Ale hlavně ať to nejdu kupovat sám, ať si vezmu někoho kdo tomu rozumí
Ale není to jen o motoru. na co je ještě třeba si dát pozor?
|
čoklnačesneku. ( ):
njn, je to peklo ta technika.
Ale jinam to normálně chodí, nemám problém.
|
M0NSTER:
Achjo, prostě to nejde. Už jsem psal na tech. podporu, uvidím co mi odpověděj.
|
M0NSTER:
Pardón, chlape. Člověče je to divný. Ono to nechodí z toho dementního Seznamu.cz. Nechal jsem si schválně něco přeposlat ze Seznamu a nepřišlo mi to na mail na Centrum
|
čoklnačesneku. ( ):
Jasně, nejsem debil. Odpověděl jsem ti přímo na mail a potom to zkoušel i růčo zadat. Divný.
Psal jsem tohle:
Ahoj, sorry já včera už na mail nekoukal.
Krátká převodovka znamená že to rychle rozjedeš, ale nemá to vysokou maximálku. Většina endur co je na trhu je kompromis protože tak půlka lůidí to má jako normální motorku a půlka na kros. Třeba ta moje byla používaná na závody (ale neni to nic extra) tak má krátkou převodovku aby měla dobrou akceleraci. Ovšem už tak 100Km/h jí nedělá dobře. Kámošovi to ale dělal nějaký borec na motory z Jihlavy. Švagr má 650 KTM motard a ten jede v klidu 170. Ale zdaleka tak neakceleruje na první tři rychlosti a i kdyby tam dal špalky tak mu v klidu ujedu v terénu.
Kdybych měl Husu s papírama tak by asi byla lepší ta normální převodovka, ale já si moc vybírat nemohl.
Taky je dobrý vědět po kolika hodinách je třeba měnit olej a jak dlouho vydrží píst. To jsou celkem drahé položky. Taky je důležitý jak ti sedne rám, jsou to malé motorky tak pokud si větší je to někdy problém. Já mám 182 takže pohoda.
Jinak jsem to napsal blbě - Husqvarna patří BMW a Husaberg KTM. Ale ceny má pořád docela dobrý
|
ubozamilow:
jsem na VUT :D tak to zkusím, ale řekl bych, že tam moc dlouho nebudu.. jako ta matika ehm
|
Beyrina:
Nevím a fakt mě to nezajímá.
|
Beyrina:
Co myslím? Nebo co?
|
M0NSTER:
Akorát se snažím pořád v paměti opakovat si ty všechny úkony - startování, řazení, spojka, plyn, brzdění, teorie jízdy abych to nezapomněl.
|
M0NSTER:
čoklnačesneku.: Čau, dostal jsem se ke kompu až teď - jen v auto(moto) škole na Jawě 350, pak jel asi jen dvakrát na Babettě . Takový štěstí projet se na velký jsem mimo autoškolu bohužel neměl
|
čoklnačesneku. ( ):
A máš na motorce něco najet?
|
M0NSTER:
No mašinu nemám. Ale auto. S tím ale jezdím málo, nebo někdy do práce. takže jsem spíš občasný řidič.
|
čoklnačesneku. ( ):
Jééé, já nevěděl že to tu funguje takle...
Jsem z opačné části, Praha-západ. Máš na čem jezdit? S endurem nikam dál nejedu, leda bych vyklidil dodávku.
|
Beyrina:
Že sem ti poslala smajíka který kouří cigáro bo co to je?
|
Beyrina:
|
Beyrina:
Aha. Sorry hodně zapomínám. Jo je to v pohodě.
|