Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
USMEJ-sa
"Dobre vidíme iba srdcom. To hlavné je očiam neviditeľné."(Malý princ - Exupéry)

Index důvěry:
324

Má k rozdělení:

30

15

Pohlaví: žena
Věk: 30
Ve zpovědnici působí od: 23.08.2008 20:56:09
Číslo profilu: 47611
Naposledy se přihlásil: 11.01.2021 21:44:42
Poslední rozhřešení dal: 11.01.2021 22:02:10
Doteď napsal rozhřešení: 8530
Bodování aktivity: 0 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 669942
Oblíbené WWW: youtube.com
Vstupní dotazník:   zobraz
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje: *sylvienna*
Nenávidí:
Obdivuje: Kvakito
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knize
27.02.2020 15:00:50
USMEJ-sa:
Richo - môže byť
27.02.2020 14:27:53
Richo ( ):
Tá teória so zneužívaním sa práveže považovala za pravdu. V 50. rokoch a už je to zavrhnuté, takže verím špecialistom :D
Skôr niečo v génoch to bude.
26.02.2020 09:41:21
USMEJ-sa:
Richo - hej, pamätám sa, že som to napísala asi ti to príde ako somarina však? čo ja viem, ani po tých desiatich rokoch v tom nemám jasno... ja som nikdy nebola proti homosexuálom (dúfam, že ani v tamtom príspevku som nenapísala niečo, čo by tomu nasvedčovalo), ale moja teória je taká, že homosexualitu niečo spúšťa, že na to majú vplyv napr. vzťahy s mamou/s otcom, alebo nejaký zlý zážitok v oblasti sexuality, nejaké poníženie, možno ak je dievča zneužívané mužom, tak si vybuduje odpor, nedôveru k tomu pohlaviu, alebo to môže byť človek bez sebavedomia, bez lásky, čo sa týmto len snaží niečo získať a môžu byť za tým tiež gény, veď si len vezmi, že každý máme nejakú povahu, sú ženy, čo sú jemnejšie ale aj také, čo sú drsnejšie, muži to isté, ak prevažujú tie vlastností, ktoré pre ženy alebo mužov nie sú typické, tak ich to môže ťahať k rovnakému pohlaviu... no zaujímal by ma tvoj názor, povedz, či hovorím úplne odveci, či len trošku
25.02.2020 19:10:15
Richo ( ):
Čítal som už viacero tvojich príspevkov, ale narazil som na jedni starú spoveď z roku 2010 a tam si v komentároch hovorila, že homosexualita je porucha, tak som sa chcel spýtať :D
25.02.2020 09:58:24
USMEJ-sa:
Richo - ahoj nie, nie som
24.02.2020 18:21:23
Richo ( ):
Ahoj, ty si proti homosexualom?
07.11.2019 05:40:47
Nikto ( ):
Usmej sa - ano,mas pravdu,ze nikto nie je neomylny,ale vies co ma on na svedomi? On ma na svedomi spasenie ludi a podla toho by mal konat;) A je Jezuita,skus si pozriet cirkevne dejiny ,co tato rehola robila zradni ,ktori sa riadili podla hesla " ucel svedci prostriedky". Vzdy chceli svetomu moc a absolutne im nezalezalo na ludoch, ani na Bohu. Chceli vplyv. Mozno na povrchu uznavali Krista,aby im ludia verili ale vo vnutri to tak nebolo. Jezuiti su templari/ slobodomurari a to hovori za vsetko.
05.11.2019 10:43:03
USMEJ-sa:
Nikto - starý zákon je podľa mňa dosť ťažký, nový zákon je jasný, to je pre mňa zázrak, všetky odpovede tam človek nájde (ale nie vždy ich vidí) ...súhlasím s tebou, že nie vo všetkých prípadoch sa dajú robiť kompromisy, musíme si stáť za tým, čomu veríme, všetko má svoje hranice, len som sa snažila prísť nato, čo bolo za týmto jeho krokom, myslím si, že ani netušil, aké haló s tým narobí, ako to ľudia vezmú, podľa mňa mal naozaj ten úmysel, prijať tie sochy len ako neškodný symbol a možno máš nakoniec pravdu ty... ak je niečo naozaj zlé, treba sa tomu postaviť, hoci aj pápežovi, on nie je neomylný, ale keby si sa ma aj po tomto našom rozhovore opýtal, či ho uznávam, tak znova poviem áno, neodpíšem človeka na základe jedného prešľapu, urobil aj veľa dobrého, pochop, že má veľmi ťažkú úlohu, celý svet je hore nohami, chce to dať do poriadku a ak si to vyžaduje veľké zmeny, ide s tým aj veľké riziko, že pri jeho snahe zmeniť niečo k lepšiemu, to môže byť nakoniec ešte horšie, to sa stáva aj nám obyčajným ľuďom (teda mne určite), ibaže nás súdi len naše okolie, nie celý svet... a podľa mňa je dosť ťažké šíriť Božie slovo aj na miestach, kde už o ňom čo to počuli, možno je to vtedy ešte o niečo ťažšie, lebo už môžu mať vytvorené nejaké predsudky voči tomu... presnejšie, nie je ťažké o tom hovoriť, je ťažké o tom ľudí presvedčiť... tebe sa už podarilo niekoho priviesť k Bohu?
04.11.2019 16:28:46
Nikto ( ):
Usmej sa,este som zabudol. Ano,Bozie slova citali len ludsle oci, ale v Pismu nie je nic tale,comu by sa nedalo pochopit, velmi vela veci ke tam jasnych,jasne zrozumitelnych, len si to Pismo treba otvorit a naozaj ho vnimat ako spravny krestan;)
04.11.2019 16:25:12
Nikto ( ):
Usmej sa..nie vsade treba hladat kompromisy a uz vobec nie v Bozom slove. "Ja som Pan Boh tvoj, nebudes mat inych bohov okre mna, aby si sa im klanal. " On sa sice" chce ludskym sposobom " priblizit k domorodym kmenom ale znevazuje Bozie prikazanie- akokeby ani nejestvovalo. Frantisek je jezuita, tato rehola vzdy bola velmi zradna v dejinach ludstva. Usmej sa, myslim, ze v dnesnej dobe sirit dobru zvest a rozsirovat nou krestanstvo nie je az tak narocne pretoze dnesny svet a civilizacie ktore maju ine nabozenstvo maju ako taku zmienku o krestanstve. Dam ti za priklad len apostolov. Isli do celeho sveta..a neklanali sa modlam sirili evanjelium bez toho,aby sa prisposobovali.
03.11.2019 23:01:02
USMEJ-sa:
Nikto - vieš čo, Biblia sú síce Božie slová, ale čítali ich len ľudské oči a chápal ich len ľudský mozog, čiže je jasné, že plno vecí sa preložilo a pochopilo inak, ale predsa, ak sme s Bohom, tak vieme, cítime, čo je dobré a čo nie, alebo sa aspoň o to snažíme... aj ja som v úzkostiach, napríklad ak vidím, že kňazi znásilňujú deti, ak majú najmodernejšie a najdrahšie autá, ak sa kresťania vyvyšujú nad neveriacich, je toho veľa nad čím by sme mohli rukami zalamovať, ale nie je všetko len čierne, hm? proste si vytiahni to dobré, to, čo naozaj pokladáš za správne a pravdivé... raz som bola v kostole a kňaz mal celú kázeň len o tom, ako treba dávať peniaze do zvončeka a teda jeho podanie bolo dosť tvrdé, tak teraz povedz, nemala som viac do žiadneho kostola vkročiť? veď chcem počúvať evanjelium a chcem prijímať eucharistiu, jeden kňaz ma má odradiť? cirkev je spoločenstvo ľudí, nemôžeš čakať, že to bude dokonalé, keď žiaden človek nie je dokonalý, ani pápež, čítala som o ňom všeličo, no nie všetko samozrejme, tak možno nemám celkom správny názor na tieto veci, ale ja to vidím tak, že on sa proste veľmi snaží priblížiť k národom, ktoré našu vieru nepoznajú a chce to urobiť veľmi ľudským a hlavne nevnucujúcim spôsobom, čo je mi strašne sympatické... keď si vezmem tú sošku v kostole, áno, znie to poburujúco, ale predstav si takých domorodcov, ktorí o Bohu nikdy nepočuli, predsa každý človek, ak mu je dobre, cíti určitú vďačnosť za to a keď mu je zle a je zúfalý, cíti, že potrebuje niekoho (niečo) požiadať o pomoc a keďže títo ľudia o Bohu nevedeli, tak teda ak chceli potomkov, vymysleli si túto bohyňu plodnosti, ktorú spomínaš, alebo čo ja viem, ostatné národy, chceli mať dobrú úrodu, tak prosili a ďakovali slnku a dažďu... pápež František tým, že ich sošku tehotnej ženy (teda tej akože bohyne plodnosti) vzal do kostola, im chcel povedať, že za tú plodnosť môžu byť vďační práve tomuto jedinému pravému Bohu, ich vieru nezmietol zo stola, len im ju objasnil... či lepšie by bolo "teraz čušte a počúvajte čo hovorím, lebo len ja mám pravdu a len môj Boh existuje a vy ste banda nevzdelancov"? chápeš, ak chceš niekomu niečo odovzdať a nechať v ňom nejaký ten "odkaz" alebo aspoň v ňom vyvolať dôvod nato, aby sa vôbec zamyslel nad tvojimi slovami, tak musíš oňho prejaviť úprimný záujem, vžiť sa do jeho kože, snažiť sa chápať jeho zmýšľanie a prijať čo sa len prijať dá, nie dupať si, že len to čo hovoríme my je pravda, aj keď si za tým stojíme a svoje hodnoty pri tom neopustíme, ale ten druhý nesmie mať pocit, že je nejaký hlupák
03.11.2019 17:58:24
Nikto ( ):
Usmej sa, kedysi som bol zaryty katolik. No vsak po tom co som zacal citat Bibliu, ma nasla Pravda. V Biblii je tolko veci napisanych co katolicka cirkev nerobi ,co prekruca,ze by si neverila. Aby si mi viac verila,rozpraval som sa s katolickymi knazmi, s roznymi teologmi o viere,o tom co je hereza a co nie. Uplne som bol sklamany z toho a v uzkostiach,ked som sa dozvedel,ze cela katolicka cirkev je zalozena na modlosluzbe. Ale prejdem teraz k tomu papezstvu. Neuznavam. Neviemci si citas niekedy informacie o Frantiskovi a o jeho skutkoch,draha Usmej sa. Prislo mi velmi zle,ked som sa dozvedel z clankov a dokonca aj z videi na youtube ako chce spojit vsetky nabozenstva do jedneho - co sa prieci Boziemu Slovu. Ako zacal uznavat a davat sosky do chramu Pamanaču - co je nejaka brazilska bohyna zeme. , teraz presne neviem coho,to by som klamal. .o tzv Amazonslej synode. Draha Usmej sa,co sa deje v katoliclej cirkvi na cele Frantiska,by si nevereila,je to antikristovstvo co on uskutocnuje. Preto ta ,prosim,draha Usmej sa, zahlb sa do Bozieho Slova a bud s Panom. Neradim sa medzi katolikov ani medzi protestantov,nie som ani zid. Co uznavam je biblicke krestanstvo zalozene na viere Jezisa Krista. To skutocne naozajstne krestanstvo ktore nie je poskvrnene svetskostou.
03.11.2019 13:18:29
USMEJ-sa:
nikto - ahoj áno, uznávam, ty asi moc nie však? povedz, s čím s ním nesúhlasíš?
03.11.2019 11:10:21
Nikto ( ):
Ahoj Usmej sa,

smiem mat jednu otazku? Uznavas papeza Frantiska ?
11.08.2019 23:28:25
Eobard:
Bohužiaľ to momentálne riešenie asi nemá, už som skúšal nejaké možnosti, ale nič nepomohlo. A aj by som ti povedal, o čo ide, ale niekam súkromne.
11.08.2019 22:36:03
Eobard:
Bohužiaľ máš pravdu, cítim sa tak. Predvčerajšiu noc som spal asi 4 a pol hodiny. Včera som bol dosť na dne... Takto to je už viac než rok.
03.08.2019 06:33:08
Rusalka u potoka CZ (rusalkaupotoka@email.cz):
Ahoj, moc se mi líbí tvůj pozitivní a rozumný přístup. Nechtěla byses přidat i na českou zpovědnici? Tací lidé jako jsi ty jsou tam potřeba. Já tam jsem jako Rusalka u potoka. Jsem teď nepřihlášená. Jen jsem ti chtěla vyjádřit úctu za tvé názory a přístup a popřát krásný víkend.
11.07.2019 22:20:03
Eobard:
Hej, síce moje malé sesternice mi niekedy nedajú pokoj, ale večer vždy relaxujem
11.07.2019 22:07:09
Eobard:
Tak tri hodiny Hej, len jeden no... Ale tak tam u tety si väčšinou oddýchnem
11.07.2019 21:59:07
Eobard:
Zajtra mám pokoj a pozajtra musím vstávať asi o piatej, lebo idem do Rakúska za tetou Prečo o piatej? Lebo idem so starými rodičmi a môj dedko je taký, že všade musí byť skoro a hneď, podľa mňa už teraz je nervózny a čaká, kedy už vyrazíme
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk