Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Profil návštěvníka
Michal101
Kdo chce, ať napíše, klidně i zkritizuje a znectí mé rady:o)) Není nad vřelé lidské slovo:o)

Index důvěry:
9

Má k rozdělení:

4

2

Pohlaví: muž
Věk: 28
Ve zpovědnici působí od: 27.11.2005 02:48:08
Číslo profilu: 21611
Naposledy se přihlásil: 19.02.2008 14:18:04
Poslední rozhřešení dal: 19.02.2008 14:56:35
Doteď napsal rozhřešení: 527
Bodování aktivity: 0 bodů
Počet návštěv tohoto profilu: 23389
Oblíbené WWW:
Vstupní dotazník:   zobraz
Osobní statistiky:   zobraz
Vztahy na Zpovědnici:   zobraz
Smajlíci:   zobraz
Miluje:
Nenávidí:
Obdivuje:
V.I.P.
Moderátor
Člen klubu Zpovědnice
Stálý návštěvník
Registrovaný návštěvník

Přidej se k nám!!
KLUB
ZPOVĚDNICE



Osobní návštěvní kniha Starší záznamy v knize
17.02.2008 14:29:07
Amidala:
Víš,musím ti poděkovat, protože jsi ze mě nedělal krávu pitomou ... Uznavám asi nejsem zrovna nejchytřejší a nejiteligetnější, ale když srovnám vztahy co jsem měla předtím, tak mi ty vztahy mi nic nedaly a jestli tak velmi málo. Věřím, žekdyby pochopil, že mi matka zakázala jezdit za ním,tak byto vzdal a řekl, že je konec a dál by se semnou nebavil. Ale u něj tu lásku jde,dalo by se říct, nahmatat a cítít,nechat se s ní oplývat a vědět, že to myslí vážně. Prostě jsou to věci ... udání příkladu jednoduché. Usnula jsem a on mě zbudil s talířem plného ovoce jako nějakou takovou věčeři by se dalo říct .... nebokdyž jsem třeba přes den usnula a vždy seprobudím když ode mě vstává přikryje mě a dá pusu ... to jsouprostě věci, které dělá jen zamilovaný člověk, nebo snad ne?
Co se týče té změny ... v každém vztahu jsou hádky a přechodné období, prostě jen musípochopit, že já se měnit nenechám ... jsem tvrdohlavá ...
Co se týče matky ... sice pěkný vztah, ale zklamala mě, žádala jsem pochopení a ona ho nemá ...
29.01.2008 20:41:39
Haniik:
Nic se neděje. Vyřešila jsem to upřímností. Bylo mi tím člověkem odpuštěno, což bylo nejdůležitější. Každopádně ti moc děkuji za vše! Pomohl jsi ani nevíš jak.
10.01.2008 12:06:13
Ludek:
Dik docela dobry rozhreseni.Vazim si toho.Si asi chytrej clovek
28.12.2007 01:33:35
Haniik:
Ani nevím, jak ti poděkovat za rady, co mi dáváš. Jsi moudrý člověk a já ti hrozně moc děkuju.
18.12.2006 21:12:12
Kakalaaa:
To o těch bondýnách jsi napsal opravdu moc dobře.
16.12.2006 00:52:28
immortalis:
nasadil si mi brouka do hlavy,budu nad tím ještě přemýšlet
08.12.2006 13:31:33
satyricona:
to je moc hezké, že žiješ... něco mi ta tvá přezdívka říká, ale zřejmě to bude hodně dávno, což?
07.12.2006 14:09:11
dobytek:
Čau, já jsem tu zpověď tý holky nečet, takže nevim... Ale po 2 letech si zničit čočkama oko, to si spíš myslim, že k tomu už měla nějaký dispozice.
Je jasný, že výrobce neuvádí tu dobu používání na čočkách jen tak pro srandu, ale zase si myslim, že kdyby při nějakym přenášení hrozilo poškození oka, tak to na tý krabičce bude napsaný, protože výrobce určitě nestojí o to, aby si člověk zničil oko a přestal kupovat čočky. Taky, když sem si čočky poprvé koupil, tak mi oční řekla, že se to nemá přenášet kvůli infekci. O nějakym poškození povrchu oka mi nic neřikala.
Já vlastně pořádně nevim, jakej je rozdíl mezi třeba 30-ti denní nebo roční čočkou. Předpokládám, že 30-ti denní je asi z nějakýho jemnějšího materiálu, takže se při manipulaci poškodí povrch a to potom při přenášení může dráždit oko. Možná se na to zkusim zeptat příště doktorky, jestli mi dá nějakou odpověď...
30.11.2006 00:11:35
TruckerFH12:
Jen takovej komentář: Už jsem si tu všiml pár Tvých rozhřžešení. Většinou dost dobrý. Thumbs up.
28.11.2006 13:15:40
*sirael*:
Klobouk dolů
27.11.2006 15:54:09
spaisee:
doopravdy dik, jako tohle mi dost napovedelo, proste jedna z mala rad, ktere opravdu stoji za to, jde videt, ze uz jsi si v zivote doopryvdy dost zazil a vis, o cem mluvis, fakt jeste jednou moc dekuju, a co mi vytrelo zrak nejvuic, byly asi ty pocitace, pravdou je, ze k nim citim doopravdy hodne...

mno nic, mej se doopravdy moc hezky a jeste jednou diky...
23.11.2006 21:48:28
Víra v Boha:
Jak ctu tvoje rozhreseni, tak mam dojem, ze jsi v tom odbornik.
23.11.2006 20:32:23
Manonka5:
Díky, moc mi to pomohlo. Něco takového sem asi potřebovala slyšet-číst.
05.07.2006 22:52:15
satyricona:
Ahoj existuješ tady ještě???
Jinak přeji hezký den
satyricona
18.03.2006 15:47:44
zubera:
ahojky...ze zacatku ti chci podekovat a rict ti ze mas pravdu.. proc se vzdavat hned na zacatku... zivot je jak kniha.. ma spousty stranek, jen to chce mit motivaci ke cteni teto knihy.. a tu sem snad uz i nasla... jeste jednou dik..
17.03.2006 17:19:12
wewus:
dáváš skvělé rady a to jako fakt jako uznání někoho takového tu bylo třeba
10.03.2006 23:21:14
Nehodíseto:
To víš, že to vše zvážím a spočítám, jinak děkuji za upřímnou zpověď, nezlobím se, dík
09.03.2006 00:06:02
Michal101:
Snad máš pravdu v jednom - od zvířat nás odlišuje víc věcí. Morálka se mění i docela velmi často - to je fakt. A někdy i k horšímu. Přesto myslím, že jako taková, nás od zvířat odděluje. Jako jedna z více věcí.
09.03.2006 00:01:52
Michal101:
Pokud je člověk, jak říkáš, "chytré zvíře", pak je nelogické zabíjet těžce mentálně postižené s argumentem, že se neliší od zvířat. Neboť tak zněla otázka - čím se těžce mentálně postižený liší od zvířete.
Máš samozřejmě pravdu, že morálka ve Spartě - a třeba i v jiných společnostech byla jiná, než je ta dnešní. Faktem je, že i Sparťané svou morálku měli. Vyznávali hodnoty a dodržovaly. Jedna z těch hodnot byla zvrácená - zabíjení slabých děcek. A jsme opět u toho. Sparťané měli ruce a nohy jako my, ale chováním byli blíž zvířatům než my. Stejně tak afghánský kmen, který nechá ženu obviněnou z cizoložství znásilnit. Takový pračlověk ještě blíž. Ano, jsou to lidé, liší se od zvířat - ale přece jim stojí blíž, než vyspělá společnost.
Vím, že se Ti to nebude zdát - žijeme ve městech, máme vysoce kvalitní technologie - a od zvířat nás má dělit jakási morálka? A přece je to tak. I příroda se umí mimořádně organizovat a v rámci skupiny vytvářet na své úrovni složitá díla - viz mravenci. Ale platí tu zákon silnějšího. Kmen potírá kmen. Lidé začali vytvářet to, co se dá nazvat civilizací - tedy něčím, co zvířata nemají- právě přijetím morálky. Ve chvíli, kdy první člověk pochopil, že výměnný obchod bude lepší, než vzít toho druhého palicí po hlavě, objevuje se primitivní morálka - do obchodníka se nebije kyjem - a s ní i nesmělý začátek civilizace.
Morálka dodnes není dokonalá, jako lidstvo samo. Ale tvrdím, že nás od zvířat odlišuje. Pominu-li naprosté výjimky -mající cenu rarity, pak zvíře nezná morálku, soucit. My ano. My jsme lidé.
08.03.2006 23:03:31
zorz:
To s tou morálkou mi tak docela nesedí. Vždycky nebyla taková, jaká je teď. A znamená potom, že třeba lidi ve Spartě nebyli lidi, když uznávali jinou morálku? Podle mě se neliší člověk od zvířat ničím, člověk je zvíře, jenom dost chytré na to, aby si vymyslel morálku a podle nálady si ji měnil, ale ta ho od zvířat neodlišuje. Dobrou noc...
Přidání nového zápisu
TVÁ PŘEZDÍVKA:  TVŮJ E-MAIL:
TEXT ZÁPISU:



Opište kod:


  


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk