Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Zdar! Tak předevšim to chce nejdřív tu motorku :DPotom si rozhodně do začátku kup pořádnou výbavu s ohledem na to co budeš preferovat. Já si na motorku kupuji věci na https://www.bolder.cz/ najdeš tam veškerej sortiment vybavení za hezký peníze. A pak už jen jezdi, jezdi, jezdi ..... :)
|
|
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
|
|
Tak helma je opravdu základ. Potom asi nějaký komplet chráníčů, to je dnes v podstatě otázka pár korun. Případně kvalitní bederní pás/ chránič páteře. Zkrátka než nad něčím jiným, v první řadě bych uvažoval právě o tom, jak se kvalitně chránit, potom až tak nějak nad zbytkem. Kdyžtak bych mrkl sem: https://www.motomaniac.cz/chranice/ a vybral alespoň nějaký základní komplet protože to je do dnešního provozu vážně nezbytnost...Teda aspoň podle mě to stojí za zabránění případnému zranění a to stoprocentně...
|
|
Ahoj :-), pokuď si chceš vybrat nějaký moto oblečení do začátku a né úplně předražený, tak můžu doporučit Motozem. Objednával jsem si tam textilní bundu a kalhoty a nechtěl jsem hned na začátku utratit majlant. Za komplet jsem nechal necelých 5tisíc a paráda. Maj super ceny a dost velkej výběr :-) posílám odkaz www.motozem.cz
|
DakarPetr |
|
|
Tak helma by měla být úplný základ. Variant je hrozně moc, jestli otevřenou a brýle, výklopnou, menší, větší, to asi zálež na vkusu, pohodlí a taky, co se ti k motorce bude hodit. Na nějakou závodní bude asi přilba na chopper vypadat vtipně :) Mrkni třeba na obchod pro motorkáře http://www.motomaniac.cz/helmy-a-bryle/ a mají dobře vypracované kategorie z kterých se dá vybrat.
|
|
Já se po dvaceti letech bez moto rozhodl taky do toho jít. Papíry mám od 18ti, kdy jsem míval ČZ 175, tak jsem chtěl podobnou kubaturu. Nejsem žádnej závodník a šlo mi hlavně o nízkou spotřebu a maximální spolehlivost. Vybavení jsem neměl taky žádný, ale po několika měsících hledání a váhání se náhodou poštěstilo najít na sbazar motku, ke který byly za více než solidní cenu rukavice, helma a kufry. Navíc měla hodně málo najeto. Sice jsem pořád nebyl rozhodnut, ale jel jsem se na ni nezávazně podívat. Na místě se mi zalíbila, dal jsem slovo, vrátil se vlakem pro peníze a druhý den ji koupil a odvezl sólo 200 km domů. První km po dvaceti letech byly trochu nezvyk, muselo se opatrně, ale řídit člověk nezapomíná. Co se týče výbavy - bundu celou dobu mám nemotorkářskou koženkovou. Teď, po roce, teprve pořizuju kalhoty s chrániči kolen a tepelnou vložkou a taky padací rám - obojí se myslím hodí. Měl jsem nedávno v zimě úraz kotníku, který s motorkou nesouvisel, ale nechtěl bych ho zažít nikdy znovu kvůli nějakému podcenění.
|
YBR 125 |
|
|
Začínal jsem úplně stejně jako ty.. papíry na moto jsem měl už roky a poslední na čem jsem jel byla motorka v autoškole. Po několika letech jsem se rozhodl, že jediná cesta jak se nakonec k motorce fakt dokopat je prostě jít, koupit si jí a teprve pak začít všechno řešit. 14 dní jsem tak nějakou koukal po inzerátech v mojí cenový relaci a najednou jsem našel za hodně slušný peníze motorku, která mě vyloženě vzala za srdce. Vydražil jsem jí (našel jsem ji na Aukru) a ještě ten den večer po práci jsem si pro ní jel s jedinym kamarádem, kterej měl motorku a kterýho jsem znal. Od něj jsem si půjčil helmu a po asi čtyřech letech od získání řidičáku na moto jsem si na ní sednul a odvezl si jí v noci, v dešti a v normálním oblečení necelých 100km domů. Zpočátku, protože jsem vůbec neřešil parkování jsem jí musel dávat do baráku do chodby, protože na ulici by mi jí nejspíš hodně rychle ukradli. Hned druhej den jsem se vydal do obchodu s moto vybavením a pořídil jsem si řetěz na zamykání, helmu a rukavice. Teprve po nějaký době jsem sehnal i bundu a kalhoty nebo moto boty vlastně nemám dodnes :) Jestli jí chceš, prostě si jí kup, teprve to tě donutí vyřešit ty podstatný věci. Helmu a rukavice si od někoho zkus půjčit nebo si je kup předem. Držim palce :)
|
|
Prvni dulezita vec je ta ze na svoji prvni motorce nejspis alespon jednou spadnes drzkou na asfalt. To je proste fakt, stalo se to me a stalo se to kazdemu motorkari ktereho znam. S tim se musis smirit. Proto 50ccm kategorie je podle meho nazoru pro zacatek velmi vhodna. Sice se s tim spatne jezdi mimo mesto ale ze zacatku ti vykon ani nebude moc chybet a ziskas prvni zkusenosti. To bych nechal cca jednu sezonu. Potom uz budes mit vice volby, je mozny mezikrok 125ccm, ja jsem sel zrovna na 250ccm MZ a zvladnul jsem to v pohode. Pote co se naucis trochu jezdit tak si vyberes stroj podle sveho uz pouceneho nazoru, at uz to bude silnicni motorka, nebo enduro ci kroska, po dvou nebo vice odjezdenych sezonach uz bys mel tusit co te bavi a investovat vetsi prachy. Posledni vec - kvalitni prilba, rukavice a boty je nezbytnost. Da se jezdit v riflich a kozene bunde ale na zminenem bych nesetril.
|
|
Na strojích jako pionýr se začínalo proto , že za dostupnej peníz nic nebylo. dneska si naštěstí můžeš dopřát podstatně kvalitnější stroj třeba 125ccm z japonska...
|
|
Obvykle se začínalo na strojích jako Pionýr, Mustang, Simson...ale vidím, že manýry mládeže se mění a už to není co bejvávalo
|
Efedva |
|
|
|