Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.933786, vloženo 10.04.2016 21:14:43 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
2T nebo 4T?
Je mezi vámi někdo kdo se vyzná v motorkách?
 M0NSTER Muž99 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
11.04.2016 23:07:14
Se přiznám, vůbec nevím jak začít. V podstatě nemám na motorku nic (kromě řidičáku sk. A)
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 22:59:12
Amamamamsjdj: To jsme daleko - Praha-východ :(
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 22:45:22
Já jsem z brna.
 Amamamamsjdj
11.04.2016 17:36:25
máš mejla...
 Krysojed Muž28 Kategorie
11.04.2016 17:14:33
Jinak min. 100 mám pořád vyčleněných stranou.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 16:56:36
Jo, kdyžtak mi můžete psát nejen sem ale i do profilu, protože tahle moje diskusní otázka už bude asi zítra kdesi v historii.
Nebo monster@centrum.cz
Jinak, opravdu si vážím každé vaší rady.
Díky.
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 16:46:25
Amamamamsjdj, Krysojed, sedrfgh: Ahoj, už jsem zpět, chlapi, chtěl bych se vás zeptat, odkud přibližně jste, jestli to není moc daleko. Protože tohle chce asi ještě víc probrat, nejlíp o tom pokecat.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 00:38:13
Pro tvoje účely bych volil spíše 2t. Teoreticky má větší výkon, je lehčí, jednodušší a hlavně živější. Táhne sice až ve vyšších otáčkách, ale o to je to potom větší zábava...jezdit v nízkých je docela o ničem. A mě osobně se i víc líbí zvuk dvoutaktu, ale to je věc názoru :)
 sedrfgh
11.04.2016 00:24:33
Pohoda, no 37 je sice maličko pozdějc, ale znal jsem "kluky" kterým bylo o 10 víc jak tobě a taky jezdili na závody.
Smajlík  Amamamamsjdj
11.04.2016 00:23:16
Krysojed, Zelený čaj, Amamamamsjdj pánové díky zatím, já už musím opravdu spát, skoro už nevidím, prosím kdyžtak jestli budete mít se mnou tu trpělivost i dál, odpoledne.
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 00:18:14
Ježek second edition:To je samozřejmé, Já opravdu už nejsem malý kluk. Bohužel teda. Hele já stejně na kole jezdím NEJRADŠI PRYČ od lidí, někde kde je klid. To samé bych i na motorce.

Amamamamsjdj Aha, už to začínám chápat, super vysvětlení!!!. Není nad to když to vysvětlí kdo se tím zabývá. Jo, FMX sleduju, super to mám rád. Jo umět aspoń pár základních kousků....
Víš co, možná není pozdě. Ale v 37 se bude těžko začínat.....:(


Sakra škoda že se to nedá s váma probrat někde osobně, tady to není zrovna to pravé.

Já už musím spát, ráno zas mezi ty báby to mě bude bolet hlava už v 8. Chlapi, já tady budu až zítra po 16. hodině. Dřív se nedostanu. To je blbý.
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
11.04.2016 00:11:21
Super , už se někam dostáváme. Hele , v závislosti na financích...on 4t je pro hobíka lepší / příjemnější , ale jak říkám , u ojetiny je vyšší riziko problému. DRZ je super stroj , já jsem jezdil DR350 ( BigBore kit na 420ccm , karburátor Keihin , USD vidle z RMZ , odlehčený kde se dalo ,....) , potom jsme doma měli i DRZ-E a je to hodně schopnej stroj i když težší než ostrý motorky typu EXC...Dvoutakt je takovej uštěkanější ,dole nejede ,pak se dostaneš do otáček a letí to jak splašený...zase tě to naučí "tahat"...základ nějakej získáš , pokud máš najeto na MTB dá se na tom stavět.
Jo a pokud 4t , tak se startérem :-D . Uvidíš. V motokrosu se jezdí téměř výhradně 4t , v enduru se dvoutakty jezdí podstatně víc....je to třeba třetina strojů na roštu...

Konkrétní výběr budeš muset udělat sám. Já jsem jezdil DR350(420) 4t , EXC 450 4t , EN 250 2t. Ten dvoutakt byl takovej intenzivní , nic ti nedá zadarmo , ale pravidelně jsem měl místo huby rohlík :-D . Pokud ovšem můžeš uvolnit , řekněme , 80 , vybíral bych 4t kolem 65 , udělal servis a jezdil na čtyřtaktu. Jestli si to dovolit nemůžeš , PEČLIVĚ vybírej dvoutakta. Nebo DR350 ve slušným stavu , těch už je ovšem opravdu málo..Já teď jezdím na silniční moto ,ale do budoucna se asi do terénu vrátím....má to svoje kouzlo. Good luck
 Krysojed Muž28 Kategorie
11.04.2016 00:01:49
K rozpoctu, kdybych dnes kupoval motorku (prodal jsem, dalsi neni prozatim v planu) tak bych investoval kolem 100k protoze chci aby to jezdilo a ne se v tom hrabat. Stroj ktery jsem prodal byla yamaha fazer FZ6, muzu doporucit, would fuck again.
 zeleny caj.
10.04.2016 23:55:28
Sám ale protože není s kým!! Neznám tady v okolí v mém věku s kým by se dalo jezdit. Měl jsem dva známé, jeden DR350 a druhý DRZ-400 (ten to prodal) ale s nima je konec. (to je na dlouho ale prostě už jim nevěřím nic). Pak tady známý měl KLR650 ten to taky prodal.
Traktocesty a po polňačce se snad dá i na pinckovi ale díky, než tohle to radši na kole (To jezdím hrozně moc rád.) Jenže všude cesty nevedou!

Jo to by šlo, to by nebyl problém.

Hele to je právě i to druhé, co bych chtěl zkusit. Jenže jak píšu - průšvih je že jsem posranej začátečník, neměl jsem nikdy motorku takže nemám základy jízdy ani MX takže se musím vůbec naučit jak s hnojem po poli. pak teprve to někde "pustit".
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 23:43:38
M0NSTER:
No kdysi jsem jezdil motokros. Upřímně nevím, zda se endura (což je asi to co chceš) na silnici dělají 2t. Není to zrovna ekologické pač to pálí i olej.
Měl jsem yamahy YZ125 a YZ250f což jak jsem říkal jsou defacto stejná kategorie, protože aby 4t byla konkurenceschopné tak musí mít 2x tak velký objem.
2t je jak motorovka, jak je vytočenej tak prostě jede, 4t je kultivovanější a táhne od spoda. 2t je taky lehčí, což na silnici znát tolik není, ale při motokrose poznáš rozdíl 10kg jaksviňa. Jinak jezdit závody pro radost na to není nikdy pozdě, ale to chce motorku na motokros pač enduro bude těžší a ono se to nezdá, ale jet 20-25minut na plno po dráze tak to fakt poznáš, pač netrénovanému člověku začne po minutě tuhnout zápěstí a neudržíš ani tužku, natož mačkat spojku nebo brzdu.
Jak jsem řekl, šel bych do 4t protože 2t ztrácí v motokrose výhody, pač 4t jsou "dotovány" dvojnásobným objemem. Ale třeba když se díváš na Freestyle motocross tak tam mají 2t, právě protože je lehkej a výkonnej. A ještě zopakuju, že 2t musíš točit aby měl výkon, to je dosti podstatné a na silnici podle mě ne zcela ideální.
 Amamamamsjdj
10.04.2016 23:42:25
Hlavně prosímtě jezdi OHLEDUPLNĚ a to jak s ohledem na to jaké stopy za sebou zanecháváš, tak s ohledem na hluk. Nemám problém s motorkáři o kterých nevím protože jedou v klidu a slušně, ale jsem úplně alergický na ty, kteří dělají kravál široko daleko, samio si to neuvědomují a ještě zanechávají stopy jak hrabou. To jsou prostě kreténi, kterým bych ten výfuk nechal namontovat natvrdo 10cm od ucha a zakázal jim veškeré ochranné pomůcky včetně helmy. A nebo ať si jezdí na vyhrazených místech. Prosím mysli na to a neobtěžuj svým jednáním okolí.
 Ježek second edition Muž35 Kategorie
10.04.2016 23:31:43
Pokud ostrou a trváš na 4t , sáhl bych po WR250 ( yamaha ) . Asi největší držák mezi ostrejma motorkama. Záleží extrémně na předchozím majiteli...
 Krysojed Muž28 Kategorie
10.04.2016 23:29:17
Tak , jezdit sám je docela napikaču. Zaprvé tě to přestane bavit , zadruhé sebou někde plácneš a samotnej jsi docela nahranej.
K výběru motorky - je naprosto stěžejní budoucí určení. Když se budeme držet vyvětrání hlavy po práci a použití soft enduro ( jízda po polních / traktoroidních cestách) , svižnější přejezd po poli , ale nic moc zásadního...volil bych klidně starší 4t motorku typu XR , XT , DR ( 650 ) , cena kolem 50.000,- , jsou to starší , ale relativně jednoduchý ( na 4t ) motory , podvozek není nic moc , nicméně na rok dva ti to vystačí , pak se posuneš jinam. Kolem 70+ by se dala pořešit DRZ400 - super mašina , ovšem s cenou trošku výš...ovšem podstatně modernější.

Pokud chceš jezdit víc hard , výjezdy lesem mezi stromama , brody , boj muže proti nástrahám přírody , příležitostné svezení na MX trati ( v rámci tréninku ) ... klidně do budoucna ,ale cítíš , že tě to tímhle směrem táhne , šel bych do 2t. Je pravda , že dvoutakt je hůř využitelnej , vyžaduje víc zkušeností , ovšem tyhle motorky už jsou opravdový sportovní náčiní. A vyžadujou servis. Drahej. Když se ti totálně vysype motor ,vejdeš se do řekněme 20tisíc. U 4t klidně jednou tolik. No problemo. Jediná motorka ,která by tady mohla konkurovat by byla zmíněná DRZ , obzvlášť ve vzácné verzi "E" . Z dvoutaktů potom KTM EXC 125 , EXC200 , GASGAS EC125 , Husqvarna WR125. Na jízdu po silnici nevhodné , na samoúčelné lítání po loukách po chvíli slabé , ovšem pro jízdu v náročném terénu pro začátečníka nejvhodnější. Dvěpade by tě utahalo , resp. nedokázal bys využít víc jak čtvrt plynu...

Dopručuju web motorkari.cz , nezakládej nové téma , dej si pár dní čas ,prohledej FAQ , prohledej sekci výběr motorky , sport ( enduro + cross ) a dočteš se tolik informací ,až ti z toho půjde hlava kolem...
 Krysojed Muž28 Kategorie
10.04.2016 23:28:40
Jako rozpočet, mně se to (zrovna sem) nechce moc psát..ale je asi celkem obstojný.
Stejně si v podstatě šetřím jen na tohle. Abych si konečně po těch letech udělal radost.
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 23:25:14
zelený čaj. - já jsem si to taky myslel, ale nevím. pořád se nějak nedokážu pohnout z místa.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 23:16:18
Krysojed: Rozpočet: hele, takhle, v tom by problém zřejmě (asi) nebyl si šetřím pořád, ale nemám vůbec přehled od kolika se dá sehnat něco nešrotového Co by mi vydrželo.
Jo - jsem začátečník! Papíry mám dlooooouho ale bohužel nebyla možnost mít motorku. Byly tady divné vztahy v baráku a ani místo kde bych jí mohl parkovat. Bohužel a dost mě to mrzí :(
Ambice - oboje. Ono dělat v práci se samými babami co zobáky nezavřou poslouchají rádio Blaník chce opravdu silné nervy. Už jsem na pokraji návštěvy psychárny. Takže vyvětrat hlavu, potřebuju odvaz.. Ale to by bylo dost slabé. Protože s tou mašinkou se dají dělat různé kousky. A tak se chci aspoň nějaké základní naučit!
Jezdit - asi sám, ostatně není s kým.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 23:09:49
Obecne je dvoutakt nesrovnatelne jednodussi, z meho pohledu je snadneji nastavitelny a teoreticky ma vyssi vykon resp. ucinnost, prakticky si tim nejsem jisty.
Hlavni otazka je asi tvuj rozpocet, dvoutakt bych si ja koupil klidne mnohem starsi nez ctyrtakt, vic mu verim. Mel jsem 27 let starou 2T motorku, nebyl jediny problem.
 zeleny caj.
10.04.2016 23:02:05
MONSTER: tak jo , pojď se bavit vážně. Takže...rozpočet? ambice? jakože si chceš jenom vyvětrat hlavu , nebo se u toho ježdění i něco naučit? s kým budeš jezdit?.....
Jsem ochotnej poradit , jednu krosku a pár lehkých endurek jsem v garáži měl , ale chce to víc informací...rozepisovat tady všeobecný rady je nereálný...no , reálný by to bylo ,ale popsal bych několik stran...
 Krysojed Muž28 Kategorie
10.04.2016 22:58:26
Jinak máš úplnou pravdu - nerozumím tomu.
Protože nemám ve svém okolí nikoho kdo by mi byl schopný poradit, a to jako teda upřímně, nemyslím jejich blbý kecy typu - něco si kup, to je jedno, ať můžeš jezdit.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 22:56:08
Koupil bych něco na styl DR-Z450, ale je to motka převážně wheelie...
 Honziiik
10.04.2016 22:54:19
Krysojed: Samozřejmě s tím vším počítám. Ať už chrániče, i s opravami, údržbou. Já si vůbec nemyslím že pindáš, naopak jsem velmi vděčný za každou dobrou radu.
No, značky - co mi zbývá! Bydlím ve městě (12 000 obyv.)

Hele, možná jsem to špatně vyjádřil - já zase nejsem úplný magor abych lítal mezi lidma, přece jen s přibývajícím věkem už mi to začalo (trochu) myslet a vím co se sluší a patří. .
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 22:35:26
Zaprvé - je to o financích. Nejdřív do motorky , protože tomu evidentně nerozumíš. Koupíš křáp a budeš muset vrazit prachy do opravy. to je jasný. Ale je to i o vybavení. Nepodceňuj kvalitní chrániče. A věř , že komplet výstroj je tak 30+ tisíc....když to koupíš jetý , tak samozřejmě míň , ale třeba použitý mx boty jsou trošku fuj....a jestli si myslíš ,že jenom blbě pindám a že to zvládneš v kanadách a riflích,tak si na mě vzpomeň až pojedeš rozlámanej na pohotovost :-D .jestli trváš na motorce na značkách , volil bych na lítání po vesnici relativně blbuvzdorný kladivo typu XR,DT,TT , všechno v objemu 600ccm. Zátah to má jak bejk , bude za tebou lítat hlína široko daleko a budeš se cítit jako totální nadsamec. Jenom prosím jezdi trošku ohleduplně a ne na jednom místě. Takoví jako ty potom docela komplikujou život slušnejm enduristům , kteří to se sportem myslí vážně.
 Krysojed Muž28 Kategorie
10.04.2016 21:58:25
Amamamamsjdj můžeš ty vlastnosti motorů nějak podrobněji rozepsat, nějak pro blbý...Dík!
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:56:40
Jo, ještě - chci LEHKOU!! motorku, protože nějak zrovna silný nejsem. Ne takové ty těžké cestovní endura jako je třeba GS. Abych to tak dokázal zvednout. Prostě jako je normální dirtbike ale s papírama
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:52:14
Amamamamsjdj: Ty se v tom vyznáš?
Především pro radost, nevím jak to mám napsat, na vyřádění v terénu. Někdě po kopečkách mezi polema, podle řeky na těch rozmlácených výmolech, prostě si to pořádně užít a vychutnat......Závodění asi bohužel ne, to už je asi bohužel dost pozdě.....:(
Ale právě kolem nás je to samá hlavní silnice, a někdy dokonce přímo před barákem na křižovatce chytaj poldové, proto ty značky.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:43:42
Jako motorku na co? 2t má vyžší výkon a je lehčí, ale na závodech můžeš mít 4t s 2x větším objemem. Šel bych do 4t, na silnici i na motokros, pač táhne už hezky odspoda.
 Amamamamsjdj
10.04.2016 21:42:59
JL2. Já bych rád něco silnějšího, PŘÍMO do terénu. Ale na značkách, abych mohl i jezdit po silnicích..
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:40:06
Já měl Jawu, 50tku. Na cestování okolo domova po vesnicích ideálka
 JL2 Muž30 Kategorie
10.04.2016 21:40:02
Povídej: Jo šéf mi radil Hondu, ty jsou červený......
Ne, ale vážně.
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:35:42
Chápu. Mimo silnice bych volil červenou, modrá je hezčí na silnici. Víc štymuje k barvě asfaltu, naopak červená se neztratí v trávě, budeš vidět, kam jsi jí odložil. Ale jinak, jestli to chceš do hloubky, je tu uživatel, který se jmenuje dohloubky. Snad se objeví nebo mu napiš na profil.
Smajlík  povídej přeháněj
10.04.2016 21:32:51
povídej přeháněj: Týká se to motorky. Chtěl bych si konečně koupit motorku, především na ježdění MIMO silnice (silnice je jen tak - že se někam prostě dostat musím), a nevím kdo by mi s ní nějak víc, do hloubky, poradil.
 M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:28:55
JL2 Ano, to myslím. Ty si měl jakou mašinu?
Smajlík  M0NSTER Muž99 Kategorie
10.04.2016 21:21:19
Já mám nejradši červený a modrý. Co chceš vědět?
Smajlík  povídej přeháněj
10.04.2016 21:21:06
Myslíš dvoutaktní motor vs. čtyřtaktní? Měl jsem 2t a už nikdy více, řvalo to, netáhlo to a lil jsem olej do benzinu. Raději moderní mašinu než tohle...
 JL2 Muž30 Kategorie
10.04.2016 21:18:24
Ano! mi se buď líbí nebo nelíbí a mám je ráda! :-))))
 Zajícová9 Žena45 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Radio seznamka více na www.radioseznamka.eu
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk