Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.87170, vloženo 08.12.2005 11:23:30 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
zensky sou obecne hloupejsi nez chlapi
urcite zas zacne nekdo hystericky jecet paac pravda boli...ale pojdme si shrnout fakta:

95% vyznamnejch osobnosti kery neco dokazali nebo svetu neco prinesli byli chlapi (vynalezci, spisovatele, vedci...)

kdekoliv nejen na netu je odbornejsi diskuze, diskuze vo politice nebo tema vyzadujici zapojit mozek, tak je zenskejch ucastnic nejvejs 5%...nechytaj se.

sotva nakej chlap dobrovolne cte idiotskou odnoz literatury zvanou Cervena knihovna.
vetsina ctenaru bulvarnich casopisu sou zensky.
vetsina divaku debilnich serialu a telenovel sou zase zensky (sorry Rikitane)

Zensky se daleko vic nechavaj zblbnout reklamou...sou manipulovatelnejsi...malokerej chlap by se zacnul voblikat do hnusnejch hader jenom kuli tomu ze nakej teplej navrhar rozhodnul ze je to v mode...zensky to delaj...jako ovce!!!


zencky nemaj vseobecnej rozhled...zajimaj se akorat vo hadry, patlani a nekery povrchne o modni obory jako treba psychologie, astrologie...
pokud se najde vyjimka...zenska kera ma v naky oblasti solidni znalosti tak to je akorat ve forme encyklopedickejch udaju...ze je zvladne papouskovat to je maximum...nesmite po ni chtit aby vo tom hloubejc premejslela, mela vlastni nazor...
 Delirium Tremens E-MAIL:   Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.12.2005 17:18:15
no to jsou kecy podle sociologické studie akademie věd to není pravda.....ale s Tebou o tom diskutovat nemíním....
Smajlík  Kačka Žena43 Kategorie
09.12.2005 22:37:20
Fakt jo? zrovn ajsme minule cetla nejakou studii v USA, kde navrhovaly aby se kluci a holky ucili oddelene, protoze holky jsou chytrejsi, lip chapou....a kluci potrebuji vic pece.... kdyz jsou s holkami ve tride...nestihaji jejich tempo a pak mej problem se studiem...

btw:ses blbec...
Smajlík  Drops-of-rain Žena20 Kategorie
09.12.2005 21:24:01
Dalek:Když mluvíš jako pablb, tak si nestěžuj.
A opět si pleteš pojmy s dojmy, tedy stále nechápeš, že zde byla premisa o VŠEOBECNÉM PŘEHLEDU.
Ano, debata s tebou nemá smysl.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
09.12.2005 18:47:01
alien-nepřítel státu: Pablbe( Tu nadávku Ti vracím,jsem nerad dlužníkem (nikdy jsem Ti nenadával, tak nevím, proč to děláš Ty) ), ve své omezené aroganci jsi nepochopil, že vůbec nešlo o detaily, ale o to, že člověk, který se intenzivně zajímá o určitý obor, vůbec nemusí znát nějakého Jordana, protože jeho zájmy jsou jinde(a může to být i muž( aby jsi opět neútočil,VÍM, kdo je Jordan a Pelé)).KAŽDÝ člověk má okruh znalostí jiný a to, že něco víš Ty, automaticky neznamená, že to musí(nebo chce) vědět i ten druhý! Nadále s Tebou diskutovat nemíním, protože u Tebe nejde o diskuzi, ale o vnucování Tvých názorů!
Smajlík  Dalek Muž99 Kategorie
09.12.2005 16:58:14
Opíráš se o svůj vlastní výzkum podložený dlouhodobým měřením rozsáhlého vzorku populace nebo se opíráš o nějaký hodnověrný statistický průzkum zahraničního týmu specializovaného na měření inteligence?
Přiznám, že já jsem o nějakém rozsáhlejším seriózním průzkumu inteligence obyvatel zatím neslyšel. (Show TV Nova samozřejmě za seriózní průzkum nepovažuju.)
Spíš si myslím, že pouze shrnuješ svoje dojmy.
Osobně nevidím důvod, proč by v inteligenci různých pohlaví jednoho živočišného druhu měl být rozdíl, který by stál za řeč.
Větší výskyt mužů mezi vynálezci se ti už snažil vysvětlit kdekdo.
Příkladů hloupého chování mužů najdeš taky dost. Myslím, že třeba mužské pivní diskuse o politice ve většině případů nejsou to pravé, čím by se muži mohli chlubit.
Zkrátka a dobře moje osobní zkušenosti se od tvých liší.
Máš pravdu, že tvůj názor je u mužů poměrně oblíbený. Ale není to dáno spíš přehnaným sebevědomím než vyšší inteligencí?

A proč nám to tu vlastně sděluješ? Chceš provádět nějaké změny ve společenském postavení žen nebo mužů?
Smajlík  Klok Muž44 Kategorie
09.12.2005 15:38:25
DT: Seš debil.
Smajlík  Silk Žena31 Kategorie
09.12.2005 15:03:08
Terror: nepisu vo sobe. proc tam je asi OBECNE ty joudo!
samozrejme sou individualni rozdily ale celkove to tak proste je a muzete se zenckyvymlouvat na tyranii ze strany chlapu a privazani k plotne a detem do aleluja!!!!
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
09.12.2005 12:59:19
Po přečtení týhle diskze mám chuť emigrovat do míst, kam slunce nesvítí, protože to, jakej mají některý chlapi na tohle názor, mi opravdu vyráží dech.
Mám všeobecnej přehled, v něčem jsem dobrá, něco neumim. Stejně jako chlap. Nejsem ani smeták, ani blbec, co nepřemejšlí mozkem, ten kdo tady nemá moc vysokou inteligenci nejsou ženský, ale některý chlapi.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
09.12.2005 08:14:44
Muž se baví s Bohem: "Bože, proč jsi udělal ženu tak krásnou?"
Bůh odpoví: "Abys jí miloval."
"Ale Bože," ptá se muž, "proč jsi ji učinil tak hloupou?"
"Aby ona milovala tebe!"
Smajlík  vesalia Žena27 Kategorie
09.12.2005 00:44:23
tohle se vrhlo někam směšně do hajzlu...diskuze kdy jeden prervává druhýho a hlavně ženy každá máte svoji pravdu a v každej je kus čehosi co muži nikdy nepochopí. --Hanba ženám kterým muž vládne a které se nechají ovládat.a takových je mezi váma plno a ne každá je máte u prd...že
Smajlík  CurtWild Muž27 Kategorie
08.12.2005 23:37:09
Dalek:Pleteš si všeobecný přehled s detailní znalostí, pablbe.
Já po té holce nechci, aby dokonale znala pravidla basketbalu, fotbalu nebo tenisu, ale znát Jordana, Pelého nebo Lavera by měl i negramot.
A když já něco nevím, tak si to aspoň zjistím a pokud navíc vím, že je dané téma oblíbené u mé holky, tak si o něm zjistím tolik, že jsem nakonec odborníkem.Ale podobný přístup ženám bohužel nehrozí...Ty prostě řeknou.."Bůů...sport mě nezajímá a nic o něm nevím, pojďme do hospy".
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
08.12.2005 22:39:25
Silk
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 22:32:14
To, že jsou ženy citovější, neznamená, že jsou hloupější.

Ále, vole, co já se budu zabejvat nějakym úchylákem z netu.
Smajlík  Silk Žena31 Kategorie
08.12.2005 22:10:59
alien-nepřítel státu: a Ty víš bez nápovědy, co je to gratinování, nebo z čeho se skládá pětichuťové koření?
Smajlík  Dalek Muž99 Kategorie
08.12.2005 21:54:44
znas jako slavny vedce atd. jen muze, protoze zeny se nemohly nikdy projevit a uplatnit. copak neznas historii? jinak zeny ctou romany a muzi si kupuji porno casopisy, zeny maji telenovely a muzi porno. co je horsi a stupidnejsi? krome toho zeny nejsou temi primitivy, kteri v parcich prepadavaji, kteri se rvou atd. a na zaver: zeny si svoji inteligenci nemusi dokazovat prostymi a zoufalymi zpovedmi nebo povysovanim se nad muze, to je pouze vase vysada
 Sfinx Žena18 Kategorie
08.12.2005 21:49:30
a lizt klukovi do prdele a libat mu nohy,hahahahahahahahahahahahahahahahahah a,jezis tys me pobavil fakt ;-)))
nikdy nebylo treba
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 21:48:01
alien,jako vzdy si na omylu
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 21:39:46
Tuplák:Neznat Michaela Jordana, je stejné, jako neznat jakéhokoliv prezidenta větších zemí.
Když nebudu znát Bushe, Chiraca, Havla, tak budu k smíchu stejně jako ženský, který netušej, kdo je to MJ, Magic nebo Eusebio.
Sport je jedním z hlavních všeobecných témat a pokud o sobě někdo chce tvrdit, že má dobrý všeobecný přehled, měl by o něm něco vědět.
Pokud ti unikají i nejjasnější premisy, tak se neschovávej za chlapa a zůstaň ženou, labutěnko.
aardbei:Hmm...Tak v tom případě se vždycky minimálně tři měsíce plazíš, líbáš klukovi nohy a prdel a přetvářkou a lží ze sebe děláš někoho jinýho, aby jsi se k němu vůbec dostala.
Po pravdě ti není asi co závidět, husičko.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
08.12.2005 20:09:53
alien : nevim,co mi rikas husicko,ja sem taky jedna z tech co zameta s takovyma jako ty
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 20:09:48
ještě bych k tomu přidal, že porovnávat inteligenci podle počtu vystudovanejch vejšek taky není zrovna to pravý...
 zorz Muž18 Kategorie
08.12.2005 19:50:39
alien-nepřítel státu
řeknu ti jednu věc, a to jsem ze 100% chlap! Jestli porovnáváš inteligenci podle znalosti sportu, tak jseš pro mě ten největší blbec pod sluncem!
Smajlík  Tuplák
08.12.2005 19:49:16
aardbei:To není vaše zásluha, ale zásluha přírody, husičko.Kdyby muži necítili ten cit nebo pud mezi nohama, o ženský by si neopřeli ani fretku.
A jenom blbec může říct, že ženský nejsou chytrý, takže mě sem nepleť, já jsem vždy tvrdil opak a to,že ženy jsou kurevsky chytrý a vychcaný megasvině.Pokud na to chceš bejt hrdá, tvoje věc, zlato.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
08.12.2005 19:45:15
Fantom:Nelži.Sám víš, že možná znáš inteligentní holky...možná vystudovaly i pět vejšek..možná nejsou úplně blbý....ale ani omylem nemaj všeobecnej přehled, heh.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
08.12.2005 19:42:29
Jenom pravda, nemusíš to takhle rozmazávat, stačí, že to těm stádním máničkám denně říkám já:)
A nejlepší je ten jejich všeobecnej přehled ve sportu..heh.Tam neexistuje ani jedna na celým světě, která by byla schopna ze sebe vypravit více než béé.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
08.12.2005 19:04:24
To víš, že jo!=)
"Máš naprostou pravdu, ve všem s tebou souhlasím. Snad jen..." (metoda žen: přinutit chlapa udělat to, co chce žena, a přitom si chlap bude myslet, že to dělá z vlastní vůle)
Chlap řídí velký svět. Žena řidí malý svět. ( pro méně chápavé =>muž řídí svět, žena řídí muže)
Smajlík  Jusik Žena26 Kategorie
08.12.2005 19:02:03
Nejnovejsi studie potvrdily ze chlapi maji vetsi IQ nez zensky. Ale neni to nejak dramatickej rozdil.Obecne se da rict ze kazde pohlavi je lepsi v necem jinem.
Dramatictejsi rozdil je uz ale v emocionalni vyrovnanosti jedince. Zenska je obecne psychicky nevyrovnanejsi,hysterictejsi a v mnoha vecech povrchnejsi(telenovely,reklama,silikon,l iposukce,bezduche kvakani,klasicke pavlacove drbani a pomlouvani).

ALe stejne by to tu bez zenskych neslo....chybela by tu krasa....
Smajlík  kritik
08.12.2005 18:57:28
něco na tom jablku je...
 zorz Muž18 Kategorie
08.12.2005 18:51:46
Ja si myslim, ze je to skor naopak :o)
Smajlík  KOKOFIX Muž61 Kategorie
08.12.2005 18:38:07
Ano, souhlasim s Tebou - jenze Ty nemas profil, jsa neprihlasen, proto to pisu tady .
Pokud bys profil mel, jiste bych Ti psala tam a ne tady, protoze to, co si tady piseme nema mnoho spolecneho s tematem´, ktery se zde resi.
V pripade, ze jsi cetl mou reakci a pises, ze na ´´problem nenarazim´´, nemam k tomu co dodat.
Smajlík  malavlnka Žena44 Kategorie
08.12.2005 18:27:17
malavlnka: ješitnost možná není výsadou jen mužů. o čem u diskutujem? určitě ne o mě ani o tobě, ale o vrozenejch dispozicích(potenciálu) být inteligentní, kterej je u žen a mužů rozdílný...tvůj názor jsem četl, na problém nenarážíš. možná jsem nepochopil já...achjo
Smajlík  Kokos
08.12.2005 18:21:18
kokos - nechapu , o cem tocis.
Omluvila jsem se Ti, ackoli sis nabehl svou chabou gramatikou sam.A ze v kontextu s tim, co tady rozebirame , to bylo trochu komicke, mi snad priznas.
Nevim, co bys asi tak chtel ode mne slyset, kdyz jsem svuj nazor vyjadrila v 16:53:13.
Jen si dat praci a precist.
P.S. nelibi se mi ta formulace, ze ´´nemam na co utocit´´.
Ja myslela, ze diskutujeme a ne utocime
Smajlík  malavlnka Žena44 Kategorie
08.12.2005 18:19:16
Jo, většina vědců apod. opravdu byli muži...ale proč? Zamýšlel ses nad tim někdy? Jo, je to fakticky tak, jak tu už bylo řečeno - žena byla tehdy strojem na výrobu dětí, na domácí práce a ani moc velký práva na vzdělání neměly! Kdyby u těch ploten stáli chlapi, možná by taky bylo pár věcí jinak...
To, že chlapi jsou víc techničtější typy, to je fakt. A je i pravda, že spousta holek se ve škole drtí nazpamět (ale kluci taky!)...Ale je hovadina, že by ženský byly lehce zmanipulovatelný a že by se (nedej bože!) zajímaly jenom o malovátka a hardry! A to že nemaj vlastní názor....OMG :D
Smajlík  sheeni007 Žena18 Kategorie
08.12.2005 18:11:06
malavlnka: holt když nemáš na co jinýho útočit než pravopis, tak to možná i zábavný je, ale nemam chuť to rozebírat, jenom jsem vyjádřil svůj názor! už jdu radši pryč...
Smajlík  Kokos
08.12.2005 18:08:21
jojo zeny jsou vic ovlinitelny reklamou tudiz jsou blbky... jen by me zajimalo kdo je cilova skupina naprosty vetsiny automobilovyho prumyslu a vsech tech reklam nabalenejch na sport, popripade mnozstvi reklam na alk. napoje. ze by zeny? chm chm.
jinac skutecne netusim co je tak uzasnyho na tzv. vseobecnym prehledu. imho je to akorat naplast pro cloveka kterej neumi nic poradne, ale o vsem "vi" neco. bohuzel kdyz se pak zabrousi do odbornejsi diskuze je sesvym vseobecnym prehledem v hajzlu bo si akorat mysli ze rozumi...
kdyz jsme u toho vseobecnyho prehledu zajimalo by me jestli jsou rozdily mezi muzi a zenami dany geneticky, nebo rozdilnou roli ve spolecnosti :-)
Smajlík  od Reznika
08.12.2005 17:57:32
kokos- aaaale, nekousu, jen mi to prislo srandovni .-) , tak sorry, myslela jsem, ze vycitis z me reakce spise pobaveni nez neco jineho
 malavlnka Žena44 Kategorie
08.12.2005 17:54:34
Kokos: ano, stále platí to, že je více vědců-mužů. Protože mají jednu práci, ale žena brzy ráno vstane, udělá snídani a svačinu dětem a manželovi, jde do práce, odpoledne se vrátí, uklidí, uvaří na druhý den oběd, udělá večeři a jde spát zbitá jak špalek. Ženy nemají tolik energie a času na to, aby se mohly věnovat vyčerpávajícímu a dlouhotrvajícímu výzkumu, jako muži. A netvrdim, že se rodíme jako nepopsaný list papíru, to jsi zřejmě špatně pochopil. Já se nehádám, já jen "říkám" to, co si myslím a odůvodňuju, proč s názorem pisatele neosuhlasím:)
 Clipie Žena Kategorie
08.12.2005 17:47:58
To víš, že jo. Jsem slepice, blbá jak motyka..... ale když umřu, bojí se půl Evropy.
(pro nechápající...viz Google ptačí chřipka a její přenos).
 Tuči
08.12.2005 17:47:53
malavlnka: taky koušeš? tudíž, omlouvám se i tobě. Ale přesto myslím že tu jde spíše o můj názor, o obsah, více než o formu.
 Kokos
08.12.2005 17:45:11
Clipie: nemusíš útočit, je to jenom diskuze, jestli jsem někde udělal pravopisnou chybu omlouvám se ti.

Jestli si myslíš že se rodíme jako nepopsaný list paíru, tak se pleteš, přineseme si toho sebou víc, než získáme za ten náš krátký život. Jestli jsou dnes na stejné úrovni??? to je otázka na kterou ti já neodpovím. Ale stále platí to že vědci a vysoce inteligentní, vzdělaní lidé jsou spíše muži.

Nezastávám tu sebe, snažím se přemýšlet objektivně. Ale asi se neschodne, přesto jsem, rád, myslím že si každý z nás něco z této diskuze odnese, i kdyby to mělo být jenom utvrzení ve vlastní pravdě, i to je cenné.
Smajlík  Kokos
08.12.2005 17:41:12
kokos - kdyz uz chces psat mj.o tom, ze ´´inteligencni rozdily mezi namY´´ se budou pomalu srovnavat, kdyz uz trvas na tom, ze zeny ´´zacalI myslet pozdeji´´aj., tak to, prosim Te, pis aspon bez tech chyb.
At mame co dohanet, my zeny.
Smajlík  malavlnka Žena44 Kategorie
08.12.2005 17:37:16
myslis? jak muzou zenske neco dokazat, jak jim je vecne prisuzovane tom, ze by mely sedet doma na zadku, uklizet, starat se o decka a chystat pomysleni svojemu protejsku? kdyz chce nejaka neco dokazat, tak se ji zacne vycitat, ze nema smysl pro rodinu a ze nedodrzuje prabvidla... ale jake pravidla? pravidla dane chlapy...aby jim to co nejvic vyhovovalo... a pokud uz naka zenska ma rodinu a chce neco dokazat, tak se zase rika ze je kruta matka... tak se musim zeptat, proc se tadle uloha prisuzuje jenom zennskym, proc neni pravidlo, ze doma budou chlapi?!

ja nejsem zadna zaryta feministka... dobre jenom trosku, ale proste nesnasim, jak nekdo tvrdi ze ten ci onen jsou blbejsi, maji nizsi IQ... takovoudle zpovedi si nekdo jenom neco kompenzuje, ne? priznej se, ktera holka te enchce?

jo a jak tady nekdo rika ze holky nejsou schopne logickeho uvazovani a jenom se biflujou na zpamet... vite ze je aj hodne takovych kluku?:-D mam kamose, ktery to jinak neumi a jinak nema dobre znamky... jasne, muzete rict ze to je rarita, ale existuje... tak proc by nemohly existovat holky, co pouzivaji hlavu a nemaji tam jenom sminky, modely... ale trebas aj neco jineho? nemyslim tim piliny ani nic podobneho...

hele chlapi, prestante nadavat na zenske, jak jim nerozumite:D
Smajlík  wewus Žena17 Kategorie
08.12.2005 17:35:28
Kokos: že se brzy ženy dostanou na jejich úroveň?
Já bych řekla, že ženy na jejich úrovni už jsou. Když se narodí jedinec ženského pohlaví v dnešní době, tak má jistou dávku inteligence, ktereou, jak Ty říkáš, rozvíjí dál. A když se narodí jedinec mužského pohlaví, má zhruba stejnou dávku inteligence jako novorozenec ženského pohlaví. To znamená, že se jejich inteligence může rozvíjet úplně stejně a že mezi jejich intelekty nemusí být rozdíl vůbec žádný.
A k té historii. Tvrdím, že ženy byly přirozeně inteligentní a nebyly hloupé, jen nebyly sečtělé a neměly tak velkou slovní zásobu jako muži, kteří tu možnost měli.
A dávej si pozor na shodu podmětu s přísudkem.
 Clipie Žena Kategorie
08.12.2005 17:35:25
Jinak k těm názorům o ženské inteligenci, které tady převládají: Samozřejmě, že ženy inteligentní jsou do stejné míry jako muži. Inteligence je velmi široký pojem a zahrnuje spoustu oblastí. Ženy nevynikají tak moc jako muži v abstraktním myšlení a 3D představivosti, proto jsou z nich méně často dobré vědkyně a dobré řidičky.
Ženská inteligence tkví více v emocionálních záležitostech - více se vyznají ve vztazích a obecně v lidském chování. V tomto odvětví jsou zase muži obecně s prominutím tupější. :-) Nicméně i emocionální inteligence patří mezi inteligenci, a proto nelze říci, že ženy jsou méně inteligentní než muži, jen je prostě jejich inteligence jinak zaměřená než ta mužská. Pánům, kteří si toto myslí, zřejmě v jejich inteligenci ještě chybí vzdělání o inteligenci. ;-)
 modrasek Žena25 Kategorie
08.12.2005 17:13:39
Clipie: no, a je to tu, ono si můžeš myslet co chceš, každej myslí, ale já říkám že začali studovat a myslet mnohem později než muži, na tom trvám. K myšlení a rozvoji intelektu nestačí sedět doma, potřebuješ dostávat různé vjemy z okolí, včetně knih, a tenkrát ani neuměli číst. Chápeš jak to myslím? Teď už studují na úrovni mužů, proto se domnívám že inteligenční rozdíl mezi námy se bude pomalu srovnávat!!!
 Kokos
08.12.2005 17:12:42
Za každým úspěšným mužem je žena, která nemá co na sebe.

K debatám o politice: Ženy jsou natolik moudré, že se odmítají vzdělávat ve všem, co se jich bezprostředně netýká.
 Bonsai Muž35 Kategorie
08.12.2005 17:06:14
Ty ale tvrdíš, že ženy se starají o děti, takže žádnej intelekt nemají a nepotřebují, s čímž nesouhlasím.
Rovněž neosuhlasím s tím, že ženy začaly myslet daleko později. Ženy myslely, ale nikdo je neposlouchal a jejich inteligence jim tehdá byla úplně na h..
 Clipie Žena Kategorie
08.12.2005 17:04:47
Až přijdeš z práce, uvaříš, vypereš, postaráš se o domácnost a až to budeš dělat jenom týden, tak potom zkus znovu napsat tento demagogický paskvil! Dovolím si silně pochybovat, že to zvládneš!
Smajlík  Dalek Muž99 Kategorie
08.12.2005 17:00:40
Clipie: inteligence se rozvíjí, ale ženy začali studovat, myslet o dost později než muži, neumím předvídat budoucnost, ale je pravděpodobné, že se to bude srovnávat, a možná nakonec budou ženy ta inteligence, ale kdo ví, to už je vážně demagogie.
 Kokos
08.12.2005 16:57:17
Kokos: ženy byly v takovém postavení, že se musely starat o děti, ale to neznamená, že nemají žádný intelekt! Neměly ani nikdy předtím možnost rozvoje inteligence a mrzí mě, že tento zastaralý názor z období patriarchátu přetrvává dodnes.
 Clipie Žena Kategorie
08.12.2005 16:46:40
Lidi tohle nechtěj slyšet, hlavně ženy, ale dokonce i někteří alibističtí muži s tebou nebudou souhlasit, ale argumenty ti předkládat nebudou, protože máš totiž v podstatě pravdu.

Nebral bych to jako srovnání mužů a žen, ale pouze jejich inteligence, a v tom s tebou plně souhlasím.

asi je to daný přírodou, žena se stará o dítě a k tomu věru žádný závratně vysoký intelekt nepotřebuje, a muž je zaopatřuje a chrání k čemuž je už hlava(i ta fyzická síla o které se tu někdo zmínil) potřeba.

Ale ženy mají přednosti a zásluhy zase v jiných věcech než je rozvoj.
 Kokos
08.12.2005 16:35:14
Tak tomu se rika demagogie, pokud bych to chtela nazvat kulatne, ale myslim, ze spis na to, co jsi sesmolil sedi nebetycna blbost.
To je stejne, jako bych rekla, ze ze 95% muzu jsou nasilnici(podle statistiky tvori naprostou vetsinu muzi), sex. agresori a deviatni, opilci a vrazi za volantem a vcelku slabe pohlavi, ktere ma tendenci resit problemy spojene se zivotem sebevrazbou.
To je blbost, co?
Je, a stejne tak je to s tim, co jsi tady prezentoval Ty.

Zamyslel jsi se vubec nekdy nad tim, co bylo, kdyby jsi se mohl zeptat tech muzskych velikanu, kteri tzv. nekam dotahli, jakou roli v jejich zivote sehraly zeny?
Podivej se treba na Eisteina a jeho Milevu, o jejiz roli se nemluvilo, protoze se to takovym muzskym sovinistum jako Tobe nehodilo do karet.Nebo Freud – uloha jeho matky a sester, Dali a jeho Gala, Peter Selers a jeho vztah k matce...precti si neco o tom( prikladu je spusta),hlavne pouvazuj a pak vyhlasuj nejake soudy.
Copak Te nenapadlo, ze pokud by se tem panum nedostalo od matek citu, vychovy a prijeti, nebyli by schopni uspet?
Myslis, ze pokud by jejich partnerky nebyly schopny je podporovat, ze by byli schopni se venovat tomu, cemu chteli?
Za vetsinou tech tzv. uspechu stoji nekdo- zena ( at to byla manzelka, partnerka ci matka), kdo daneho uspesneho muze podporoval, daval mu prostor a cas, aby se mohl venovat tomu, co bylo pro neho dulezite, delal pro neho takove trivialni veci jako je vychova deti ci vedeni domacnosti....
Ano, je to velmi banalni, o cem pisu, ale zivot uz je takovy, ze pokud to nekdo chce nekdo nekam dotahnout( a ma na to), pak byt nekdo, kdo ty nezajimave a nepodstatne provozne – zivotni zalezitosti musi prebrat na sebe a take se stahnout do ustrani.

Eh, to je tolik faktoru a vlivu , o kterych by se dalo psat : proc nemohly zeny studovat, fyz.prevaha muzu, ano, bohuzel i to je faktor (pokud se ho zneuziva, jak tomu casto byvalo) , spolecenske a nabozenske klima v te ktere dobe vedouci k tomu, proc mezi lidskymi velikany ducha je tak malo zen...
Ale to Te nebude zajimat, vid.
Ty v tom mas jasno, jsi jako komuniste, kteri byli taky takovymi tezkymi filozofy :´´kdo nejde s nami, jde proti nam´´ , Tva varianta - my jsme ti dobri ( chytri, vzdelani), ony jsou ty hloupe.
Delas to, co je nejjednodussi – z mozaiky o nekonecne casti kaminku vytahnes jeden a rves, ze jsi vymyslel trakac.

Ale alespon nemas problem, ze, protoze premysleni vzdycky boli, rodi otazky a neklid.
Neklid z toho, jak malo vime a cim vic vime, tim mene je vse jasne.
Coz neni Tvuj pripad, Ty svata prostoto.
Smajlík  malavlnka Žena44 Kategorie
08.12.2005 16:19:10
...Jezis, ono to vyznelo, ze holky sou uplne blby, coo? ;)
To sem nechtel, doufam, ze muj prispevek pochopite spravne;p
Smajlík  *Jackass* Muž17 Kategorie
08.12.2005 16:10:06
predstav si muze jako orla a zenskou jako pstrosa. misto inteligence(mimochodem ten pojem dost omezujes na vynalezy a podobny veci) si predstav schopnost litat. Orel lita mnohem lip nez pstros, ale na druhou stranu pstros litani nepotrebuje a navic umi skvele behat. Znamena to, ze orel je neco vic nez pstros? ne!
 *Jackass* Muž17 Kategorie
08.12.2005 15:43:40
ano,v pdostate mas vlastne pravdu!
Smajlík  poi
08.12.2005 15:36:32
jen bacha panove,at vam to vsechno jednou zensky pekne vsechno neoplati zpatky ,viz film Sexmise .
ono uz ted moc zenskym se u ty plotny nechce byt a zacinaji se cim dal vic prosazovat ;-)
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 15:33:48
no podle me sou zensky zase vis vycurany,coz ma taky svy vyhody
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 15:20:34
A není to třeba tím, že vyhledáváš typy žen, které trpí tzv. slepičismem, jak jsi uvedl? Jsou jednodušší, takže se s nimi snáz dorozumíš:)
Takové typy žen v hlavě opravdu nemají nic jiného než módu a šminky. JInak, jak už tu mnozí psali: v historii je více spisovatelů, vědců a vynálezců..zřejmě to bude tím, ženské nikdo tehdy neposlouchal a všichni je brali jako služky( někteří dodnes). Byl patriarchát.
Jak napsal Zildjan, ženy jsou daleko emotivnější, to ovšem neznamená, že mozek nepoužívají.
Jinak vůbec nerozumim tomu, proč zrovna člověk jako Ty, který neumí ani napsat nenáročný text bez pravopisných chyb, zakládá diskuzi o inteligenci.
 Clipie Žena Kategorie
08.12.2005 14:55:07
No tys mě teda dostal... A nenapadlo tě, ty chytrej, že ženy nikdy nebyly moc ve vědě a v politice ptroto, že se prostě neměli šanci prosadit? Společnost to rozdělila tak, že žena měla na starost domácí sféru, která se pavažuje za podřadnější, protože se v ní netočí tolik peněz a je jakoby neviditelná. Když jsou ženský takový blbky, tak jakto, že dokážou vychovávat děti? A nebo si myslíš, že je to taková sranda? A vůbec, ty inteligente, nikde ses nedočetl, že u mužů je silnější stránkou logika a u žen naopak to emocionální a vše, co souvisí s komunikací?
Smajlík  Jeer Žena Kategorie
08.12.2005 14:53:24
:oD

Jedličkárna je Ti plně k dispozici...
Smajlík  Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
08.12.2005 13:58:14
tym,ze muzi tvrdia,ake su zeny hlupe sa vlastne chtiac-nechtiac dostavaju na ich uroven.....
tiez len klabosia a nic rozumne ich nenapada...
ak nahodou ano,tak je v tom urcite zena.
 sonam Žena31 Kategorie
08.12.2005 13:55:12
Máš pravdu, taky nechápu, jak mohou být ženy natolik zabedněné. Po únavném dni v práci přijdou domů, uvaří, uklidí, udělají s dětmi úkoly. Vyčerpáním padnou do postele. Proč ty jedny slepice radši zase nevstanou a nejdou se vzdělávat?! Vždyť spánkem promeškají tooolik času..
Smajlík  pecjan Žena Kategorie
08.12.2005 13:51:38
Že na to vůbec reagujete...
I když, já to teď dělam taky, tak proč ne :). Se začátkem článku souhlas, ale nesouhlasim s tim nadpisem a "poučenim" z celýho textu. Účastnit se diskuzí o politice je blbost, všeobecnej přehled má spousta holek mnohem větší, než plno chlapů a zbytek platí pro ženský tak půl na půl. Nic to ale nedokazuje o hlouposti. Jinak souhlas se Zildjianem.
 Vinc009 Muž Kategorie
08.12.2005 13:51:21
He he.
Co smazis ted?
Smajlík  KamenNaKrku Žena38 Kategorie
08.12.2005 13:31:21
Ženy během známé historie dlouhou dobu neměly šanci do ní nějak výrazně zasáhnout. Patriarchální společnost to prostě neumožňovala. Ani v dnešní době bych zrovna nesrovnával inteligenci, ale spíš možnosti. Ženy, třeba co se práce týče, nebudou mít stejné možnosti jako my - jednoduše proto, že zaměstnavatel mužům nemusí platit mateřskou a podobné záležitosti. Chlap většinou vyjde ekonomicky levněji.
Ženská mentalita je odlišná od mužské. Osobně nemohu přesně říct jak - to nemůže nikdo. Ale je klidně možné, že se ženy nechtějí do takových diskuzí zapojovat, protože nejprve přemýšlejí a pak teprve píšou. Také se mi nechce do diskuze plodit věty typu: "Nemám, co bych dodal." To je jaksi zbytečné i když na Zpovědnici celkem časté.
Také bych rád upozornil na fakt, že společnost nevyvíjí svou reklamou tlak na všechny stejně, ale zaměřuje se na určité skupiny: teenageři, kuřáci, muži, ženy...
Takže nakonec jsme všichni vypatláváni, ale každý trochu jinak, a proto vidíme problémy pouze těch druhých, ale ne svoje vlastní. Mimochodem, kdy jste si naposledy koupili nový mobil? A OPRAVDU jste ho potřebovali?
Nechci se tady navážet do Deliria Tremens, ale rád bych mu poradil, aby si zkoušel své texty předem pořádně promyslet a zkusit odhadnout předpokládáné odpovědi. Pokud mu však jde o promyšlené vyvolávání flamů, tak vše, co jsem napsal, ztrácí smysl.

Děkuji Vám za pozornost.
 2447 Muž21 Kategorie
08.12.2005 13:05:36
Nikdy bych nerekla, ze muzi jsou chytrejsi, stejne to nereknu o zenach.
Jedinou chybu dnesniho dne /pozor neni jeste vecer/ kterou jsi udelal, je ta, ze jsi vypotil tyhle blaboly!
Smajlík  cestanahawaii Žena35 Kategorie
08.12.2005 13:04:24
No mladej, ty budeš muset bejt ženská.

Takovouhle snůšku stádních pivních názorů už jsem dlouho nečetl. Já snad kvůli tobě sáhnu do gendreových argumentů.

Argument červená knihovna + telenovely porovnej s pornem + akčními seriály. Kolik ženskejch je ochotnej strávit mládí pařením stupidních počítačovejch her?

To že se ženské nezapojují do netových "mužských" diskuzí o politice nemá nic společného s inteligencí, ale s dobrým vkusem a soudností.

Zblbnutí reklamou - see to Esquire, Maxim a spol.
Ano více reklam je zacílených na ženy, protože v rodině jsou to právě ony, které určují, za co se bude utrácet. Ovlivnitelnost reklamou nekoreluje s pohlavím, jen každý reaguje na něco jiného. Zeptej se jakéhokoliv sociologa.

A hlavně broučku, ženská s názorem, pádnými argumenty a rozumným sebevědomím se stává ohrožením pro podobné pány tvorstva jako jsi ty, takže aby s tebou byly schopny vycházet, přistupují na slepicózní roli. Protože jinak by byli nazvány mužatkami, feministkami a nebo alespoň kurvamil, aby jejich převaha byla nějak zmenšená.

Víš co, ono tě to časem přestane bavit, takže debilům zahraješ to co čekaj. A oni pak mají radost, že jim platí jejich teorie.
Smajlík  Kvíkvíkvíčala
08.12.2005 13:01:44
Ty jsi ale opravdovej idiot.
Smajlík  kindred Muž22 Kategorie
08.12.2005 12:59:58
Kerry :
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 12:58:00
Kecáš nesmysly. Ženský jsou až moc chytrý a když některý ne, tak je to prostě běžnej výskyt podobně jako u chlapů. Tvoje srovnávání nejsou přesný, páč obě pohlaví mají různý zájmy atp. Co se týče vynálezů atd., dřív měly jiný postavení než dnes, kdy naopak právě se angažujou víc ve vědě než v kuchyni.
Smajlík  erteploid Muž36 Kategorie
08.12.2005 12:55:36
Tipla bych to, že tě asi žádná nechce, proto si vylíváš zlost...Protože nejvíce kolem sebe mlátí ten, kdo má sám duši-city na cáry.
 vidlička Žena Kategorie
08.12.2005 12:55:30
"95% vyznamnejch osobnosti kery neco dokazali nebo svetu neco prinesli byli chlapi (vynalezci, spisovatele, vedci...)"
Vzdávám jim hold...

"kdekoliv nejen na netu je odbornejsi diskuze, diskuze vo politice nebo tema vyzadujici zapojit mozek, tak je zenskejch ucastnic nejvejs 5%...nechytaj se."
A víš proč?
Protože jim nestojí za to trávit čas diskuzí o věcech, které stejně nemohou ovlivnit, když se k tomu, co chtějí, dokážou dopracovat mnohem jednodužší a efektivnější cestou...

"bulvární tisk" ...no, když se rozhlédnu po metru, můžete si s námi podat ruku, je to fifty fifty
"červená knihovna, seriály , telenovely"- milí pánové, jestlipak těm ženám něco nechybí, když to hledají jinde (a to nemluvím o sexu). Kam se ztratila vaše mladická "akčnost"???

"reklama& quot; - viděls "Český sen"? Opět si podejme tlapky...

"všeobecný rozhled" - kdybys ho měl, tak bys nikdy nemohl napsat to, cos napsal, protože by ses na věc musel podívat objektivně, a to se Ti zrovna dvakrát nedaří...

Nevím, co Tě zrovna štve, ale jako rozumně myslící člověk musíš vědět, že po světě chodí i slepice i hlupáci i chytré ženy i chytří muži, a nechápu, proč se tady schazuješ.
 Kerry Žena Kategorie
08.12.2005 12:55:29
Patříš k lidem, se kterými je diskuze ztrátou času.
 Tigress Žena21 Kategorie
08.12.2005 12:55:05
Sorry, to je absolutní blud, bez objektivních faktů a podkladů. To čím Ty tady oponuješ je demagogie, která opomíjí postavení žen ve společnosti i to k čemu, ženy svou podstatou jsou touto společností vychovávány. Muži jsou vychováváni na hotový výrobek, vědecké činnosti, řešení krizových situací, mohou však veřejně projevovat jen určité city, aniž by se za ně styděli. Kdežto ženy společnost tlačí do role matek. Nehledě na to, že je kolem spousta debilů, kteří jim dávají podobné přídomky, typu, ženy jsou vlastně úplně blbý a tupý. Asi proto, že patříš k těm típkům co nepřenesou přes srdce, že by, žena byla chytřejší a vzdělanější než Ty.
Opak je pravdou, ženy jsou v průměru inteligentnější, než muži..... jejich mozek je daleko universálnější, obě hemisféry pracují společně. Kdežto mužům pracuje vždy jen jedna v aktuálním čase. To poznáš až dostaneš mrtvici.... u mužů je to spojeno z disfunkcí řeči, a poruchou krátkodobé paměti. Kdežto u žen mrtvice nezanechá takřka žádné omezení, neboť druhá hemisféra automaticky nahradí poškozenou část.
To, že je mezi ženami spousta Nán a krav je hold také fakt, ale zobecňovat je také nesmysl.
 Death is love Muž48 Kategorie
08.12.2005 12:43:41
Víš, že statisticky maj ženský o 3% vyšší IQ než muži? Víš, že ženský, ač maj menší mozek, tak přesto maj líp propojený mozkový hemisféry než muži a líp si dávaj dohromady souvislosti? To, že jsme citovější ještě neznamená, že jsme všechny povrchní blbky, který se zajímaj jenom vo kosmetiku a hadry. To, že chlapi jsou vynálezci a politici ještě nic neznamená. Nás ženský to prostě nezajímá. Technika a politika prostě neni náš obor. Nemůžeš tohle dávat dohromady, pže jsme hodně odlišný. Jinak myslíme, jinak děláme různý věci, zajímáme se vo různý věci.
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
08.12.2005 12:41:24
A zkusil jsi někdy zapřemýšlet čím to bude? Ženy prostě nemají tolik času se v práci realizovat, protože mají na starost ještě navíc výchovu dětí, udržování domácnosti v přijatelném stavu a mnoho dalších věcí. Ženy vědkyně bývají kariéristické mužatky, které v 99% nemají děti. Normální žena to zapíchne v práci přesně a pádí na druhou směnu, muži je jedno jestli bude v práci o několik hodin déle, protože kromě ležení na gauči ho doma nečeká žádná práce. Je to smutek, ale je to tak. Viz madam Curie a další.
 rajska Žena39 Kategorie
08.12.2005 12:36:02
Jo na to neco bude, sem od mala debil, a to poradnej. Mam miniaturni mozek:))
 zuza04 Žena38 Kategorie
08.12.2005 12:35:52
Je to tak že ženy se řídí víc city a muži víc rozumem. S premisou souhlasím.
 Zildjian Muž41 Kategorie
08.12.2005 12:26:36
ono jde spis o to,ze driv zensky nikdo k nicemu nepustil,maximalne k plotne a ke starani deti,jak uz bylo receno.

btw. kdyz jsme tak hloupe,tak proc spoustu chlapu nam naleti a pak tu pise takovy blitky jako ty nebo alien??? :-))))
Smajlík  aardbei Žena24 Kategorie
08.12.2005 12:23:55
hihi.
statistiky potvrzují, že co se týče IQ mají ženy průměrně vyšší inteligenci než muži. Ovšem co se týče výkyvů a mezních hodnot, tak ty jsou vyšší u mužů, tzn. že mezi muži je více geniálních jedinců.

k tomu zbytku co píšeš-je to spatlanina a vypovídá to o spíš o tvé inteligenci, než o inteligenci žen :-)))
Smajlík  anička111 Žena Kategorie
08.12.2005 12:22:13
Já sem našel zkrytej význam.Když si přečtete na hlavní stránce jen první řádek a pak autora,vychází z toho : ,,zensky sou obecne hloupejsi nez Delirium Tremens" :-) tady to smrdí šovinismem (bo jak se to píše)
 morroc Muž30 Kategorie
08.12.2005 12:19:37
No a teď se projevila moje nižší inteligence, protože tam mám hrubku :))...neměly s tvrdým, to abys neměl tendenci mi to vyčítat.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
08.12.2005 12:18:39
Netahej sem umělce a předved radši svoji inteligenci tímto spíš říkáš opak
souhlasim se šachovnice - jo a kolik ti je vlaste let:-) mimojiné zeptej se kteréhokoliv psychologa,klidně i sexuologa ..vědce..že je dokázáno že ženy jsou o 2 roky vyspělejší než muži myšlením a chováním! tedy to zn. ze pokud ti je 15let si stále na úrovní 13letýho fakana. Tímto se myslí pochod myšlenek ..BTW stím že chlapi dosáhli více v kterémkoliv oboru je fakt, neznamená že sou ženy hloupý,mimo jiné soudit podle toho co čtou a do čeho se oblíkaj opět vytlačuje na povrch mužský superego- který od pradávna zatlačilo ženy tak trochu do pozadí..a tím je diskriminovalo neboli spíš jejich rozvoj. Kdyby muži neměli ženy nejspíš by se nikdy nedostali tak vysoko..což je další pro tebe jistě nepochopitelný fakt. To že ti náká nedala si řeš jinde ..jen ukazuješ že si hlupák co čte stupidní knihy pečlivě opisuje..a chce to někomu cpát. Opět další důvod proč sou muži hlupáci..BOhužel a to nepopřeš toto není tvůj názor z tvé hlavy
Smajlík  CurtWild Muž27 Kategorie
08.12.2005 12:18:04
premyslej nekdy nad tim, co pises. Drive zeny byly u sporaku, takze k vede moc odbihat nemohly, nemely na to postaveni. Zenska logika i uvazovani je opravdu jina nez muzska, ale nelze rici, ze horsi. A pokud se bavime o cervene knihovne, tak si dovolim oponovat. Ja nectu cervenou knihovnu, nectu bulvar. A kdyz jedu rano metrem, tak Blesk maji v ruce predevsim chlapi.
 Ceresa Žena Kategorie
08.12.2005 12:13:18
Jo, a o ženské, která myslí, zajímá se třeba o politiku, má vlastní názor atd., budeš mluvit jako o mužatce, pitomé feministce a šílené krávě.
Smajlík  lupita Žena29 Kategorie
08.12.2005 12:13:06
K tomu prvnímu, že chlapi toho dokázali víc než ženy - musíš brát taky bystrý hochu v potaz to, že do 19., století, do začátku 20. století byly ženský smetáček, manželka a rodička dětí. Musíš uvažovat nad tím, že ženy neměly toli práv, neměli požnost studovat jako muži a nebylo jim prostěumožněno... (čimž teda nechci tvrdit, že kdyby jim to umožněno bylo, že by toho vymyslely víc než chlapi :) )
A jinak si o sobě nemyslim, že jenom proto, že jsem ženská, jsem hloupější než chlap. Ani nevim, jestli jsou ženy obecně hloupější než chlapi a je mi to i nějak jedno, protože znám hodně hloupejch holek, hodně hloupejch kluků, stejně tak znám chytrý holky i chytrý kluky...ááá to je zase bezva téma, taky záleží na osobnosti, snadno ovlivnitelněj člověk se nechá zblbnou všim.

A s tim posledním odstavcem nesouhlasim, ale zrovna tobě teda fakt odporovat nebudu.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
08.12.2005 12:12:14
Chtěla jsem napsat to samý co Miscek.
A hlavně že ty seš chytrej jak rádio.
Smajlík  ** Agnés ** Žena26 Kategorie
08.12.2005 12:10:05
A 99,9% lidí,který světu něco vzali(viz. všechny války světa),jsou taky chlapi.70% zločinů všude na světě páchají?Ano,chlapi.Typický profil masového vraha?Bílý muž od 25 do 40 let.Kdo způsobuje většinou autonehod?Opět muži.Toto všechno jistě pánové pachájí jedině a jedině proto,že jsou neskonale inteligentní a moudří.Ano,je pravda,že mezi muži je vyšší procento géniů,ale taky idiotů a debilů(to jsou vědecké termíny z té módní psychologie),takže aritmetickým průměrem se to vyrovná...
 Miscek
08.12.2005 12:07:06
Začal jsi dobře, ale pak jsi to úplně podělal. :-) Ještě to, že je víc významných osobností chlapů, to je pravda, ale pak už si jen vymýšlíš, až to bolí. :-)
Například že ženy nemají všeobecný rozhled, zajímají se jen o hadry a šminky, to ses pořádně spletl. :-) Znám nemálo holek, které jsou všeobecně vzdělané, osobně jsem schopná se s klukama bavit o informatice, matematice, genetice, psychologii, filozofii a hromadě jiných věcí (akorát mám problém najít člověka, který se mnou bude ochotný o těchto tématech diskutovat), naproti tomu o šminkách a hadrech toho moc nevím.

Takže není spíš chyba v Tobě a dalších klucích, kteří takhle nadávají na holky.. v tom, že nedokážou najít ty vzdělané a místo toho, aby pořádně hledali, tak si jen a jen stěžují?
 modrasek Žena25 Kategorie
08.12.2005 12:05:54
Co máš z toho, ono potkat inteligentního chlapa s vlastním názorem a přemýšlejícího hlavou, aniž by neustále vyzdvihoval své ego, popř. jinou část těla, to je taky docela dřina.
Smajlík  šachovnice Žena34 Kategorie
08.12.2005 11:53:29
Nemyslím, že by byly celkově ženy hloupější, než my.

To, že byli v minulosti spíše více známější muži jako vědci, umělci a tak je dáno taky naší patriarchální kulturou. Uvědom si, že ve spoustě zemí západní Evropy ženy neměly do 1.světové války hlasovací právo a pak na nějaké objevy a umění neměly čas- většinou jsou více upoutány starat se o rodinu, než muž.
Že se nechaj zblbnout víc reklamou, jak která ale asi spíš souhlas.

Taky znám dost ženskej, který by to mohly všeobecným rozhledem a inteligencí kdejakýmu chlapovi natřít. Znám pár holek, co vystudovaly dvě vejšky, plynule znají několik jazyků a celkově jsou mnohem soběstačnější, nicméně si uchvovávají stále svoji ženskost (nejsou to mužatky)

Takže, aha?
 Fantom Muž42 Kategorie
08.12.2005 11:46:23
Ty máš pravopis, jakoby si nějméně 5 let jel na drogách. Což samozřejmě vypovídá i o tvé inteligenci. No a jelikož je mi jasný, že si to nepochopil, tak dodávám, že je to narážka na tvou diskuzi- charakteristika zdejších feťáků. Nazdar.
 Acnelka-L Žena33 Kategorie
08.12.2005 11:41:34
No jo, prosim te, dej se na chlapy a mas po starostech.
Smajlík  Neve Žena96 Kategorie
08.12.2005 11:40:12
obecně ano
konkrétně ne... takže pokud to v překladu do tvého myšlení znamená "jsem chytřejší než 95% žen" tak tě mohu ujistit že nejsi.
Najít ženu která by předčila tvé jednoduché uvažovaní nebude problém. O opaku by mne možná přesvědčil důvod vzniku seznamů.

Už dlouho jsem nepotkal jedince, který by nepočítal s tím že lidi stárnou... tvůj seznam má řekněme 50 lidí, takže ti přeju mnoho štěstí při opravovaní věku v průměru každý týden. Zároveň mne těší že jsi si našel takovouto dlouhodobou činnost.
 T-e-r-r-o-r Muž25 Kategorie
08.12.2005 11:39:07
Koukáš na to jenom z jedné strany. Navíc ženský neměly někde ještě 20 let zpátky skoro žádný práva. Vůbec si myslím, že takováhle diskuze je k ničemu, protože se stejně budou všichni jenom hádat a k inteligentnímu závěru se nedojde.
 figlia Žena24 Kategorie
08.12.2005 11:37:38
Tos nam nerekl nic novyho .)
 Gart Muž22 Kategorie
08.12.2005 11:36:30
Musím uznat, že jsi napsal (tady) čistou pravdu


Souhlas
 Amores Peros Muž21 Kategorie
08.12.2005 11:34:20
Můj poznatek z mé předchozí diskuse: Lene a Daphne, hezký holky, ale v hlavě piliny (přestože nepochybuju o tom že IQ mají slušný i když u Daphne si tim nejsem jistej)
 Fildasek Muž33 Kategorie
08.12.2005 11:30:20
s necim se da docela souhlasit
Smajlík  ymo Muž33 Kategorie
08.12.2005 11:29:38
Řerknu to takhle: ženy nemají obecně nižší IQ než chlapi, ale slepicismus zasahuje vysoký procento z nich
Třeba ve škole vidim, že většina z holek se drtí na zpaměť, ale mozek použít neumí
 Fildasek Muž33 Kategorie
08.12.2005 11:29:21
asi jak kerá..ale nezbyde mi nic jinýho než souhlasit....mě zatím telenovely nechytly a červenou knihovnu nečtu....názor mám svůj vlastní a když už náhodou po někom "papuškuju"-jak tu píšeš, tak to řeknu rovnou... :)
 hrebikvespreji Žena21 Kategorie
08.12.2005 11:29:03
Hodně ty ženské nenávidíš? Copak Ti udělali? Nebo spíš neudělali?
 Lenka Kely Žena23 Kategorie
08.12.2005 11:28:50
a teba nenapadlo,ze tak ako to vidis ty,ako chlap,tak zena to vidi zase inak?o tom by sa dalo polemizovat.jediny fakt je,ze svet bez zien by asi nebol..... nech si uz chlapi myslia o nas cokolvek.my mame svoje starosti a radosti,vy zase vase.je zbytocne to rozoberat,kazdy mame svoju pravdu.
 sonam Žena31 Kategorie
08.12.2005 11:26:19
Ze by se chystalo dalsi kolo flame war?;o)
 Dreamingfish Muž99 Kategorie
08.12.2005 11:24:51
jo, tak pod to se podepíšu...
Smajlík  Kakraholt Muž32 Kategorie

Sleva 150 Kč

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk