Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Otázky - Vzkazy č.84235, vloženo 18.11.2005 10:33:08 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
seznam fetaku na Zpovednici
ze zajimavosti sem si sepsal mistni bejvaly i soucasny fetaky (co davaj neco tvrdsiho nez chlast a huleni).
protoze se uz vo to vic lidi zajimalo tak sem davam odkaz....neni to este vubec hotovy.
stiznosti a protesty nebo doplnujici informace smerujte sem bo do profilu!!!!
mmmuc!

www.sweb.cz/t.del irium
 Delirium Tremens E-MAIL:   Muž Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
23.04.2009 15:15:27
CHCIPNI ZMRDE
 SRACKO
25.06.2007 18:25:45
Výbornej nápad, pobavil sem se :) Ale naprosto nejvíc mě na těch stránkách rozesmála anketa kdo je DT a tam Špuntidlo :D:D:D:D:D:D:D
Smajlík  Gramatický démon Muž Kategorie
20.03.2007 18:45:46
Fetky jse podle mě hnusný píčí a jste horší než neš bezdomovci.
 ArkoGO Muž18 Kategorie
19.02.2007 10:22:02
Já jsem feťák
 Pan sponka
20.12.2006 16:47:07
...
Smajlík  fideles Muž15 Kategorie
19.12.2006 18:51:21

Smajlík  fideles Muž15 Kategorie
13.06.2006 23:25:05
Ty KOKOTE PYTOMEJ,TO JAKO ZE ZNAS VSECHNY FETKY JO???TO SES HUSTEJ,TO JO...........ALE NA P A R N A-----PERNIKOVEHO BOHA SI ZAPOMNEL.......PROC???????
Smajlík  Parno
06.05.2006 19:36:44
já ti tam chybim, takže to máš chybný a di do hajzlu
Smajlík  mwmwm Muž24 Kategorie
19.01.2006 23:23:23
Hlasování o vyřazení tohoto vzkazu:
Pro hlasovali: Undra, Ceresa, Miracle, Dzavy, KOKOFIX, Jilly, L-u-c-y-i-n-k-a, kristusek, Neve, Kostěj Nesmrtelný, kachnitruksi, Šedá lvice, *Tučňák*, Rimmerová, Kulda, Oriq, Bernadetta, NewStart, Silk, happiness, melancholik, Kačka, aardbei, erteploid
Proti hlasovali: Amarus, honzaGood, ilustrace, Unrealik, rajska, alien-nepřítel státu, korčula, LUMBERS, Livi, Pa-Loonjka, Fildasek, xZdenish, Voila, Hynek Hutny, klokanice, Jo3, shodan, T-e-r-r-o-r, Euphorbia, Sentinel
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
26.11.2005 14:49:13
Výkřik: mně se to zobrazilo v pohodě....
jinak s dotazem na pravopisný chyby sis asi naběhnul, všimla jsem si, že si často pleteš i/y (shoda přísudku s podnětem) a to tvoje příspěvky nijak nesleduju.

Sčítání domečkářů dole fakt rulez!!
Smajlík  Pa-Loonjka Žena33 Kategorie
25.11.2005 23:20:56
Co to tam máš sakra za kódování? Zkusil sem UTF-8, Windows-1250 i ISO-8859-2, ale nic z toho nefunguje. Seš neskutečnej patlal.
A to mi řekni, jaký mam problémy s hrubkama v textu?
Smajlík  Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
25.11.2005 23:17:54
Co to tam máš sakra za kódování? Zkusil sem UTF-8, Windows-1250 i ISO-8859-2, ale nic z toho nefunguje. Seš neskutečnej patlal.
Smajlík  Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
24.11.2005 06:21:00
Nutno opět poukázat že seznamy se dotýkaji pouze uživatelů toho druhu drog, které autor sám nebere. Ty které bere (pije, trávu kouří...) jsou dle autora naprosto neškodné a nijak jejich uživatele neovlivňují.

T
Smajlík  T-e-r-r-o-r Muž25 Kategorie
23.11.2005 17:08:02
já měla námitky, že to co píšeš je lež a ty sis tam přidal akorád další lži...seš směšněj.......
Smajlík  Kačka Žena43 Kategorie
23.11.2005 15:52:29
Delirium Tremens no tak výraz "čumíš" to teda naozaj vystihuje! v§bec tomu neverím,je to uplne nenormálne
 keficka Žena34 Kategorie
23.11.2005 12:02:42
keficka: sem presvedcenej ze sou udaje pravdivy....ale beru namitky pokud tam mam nepresnosti tak to opravim
to cumis jak pulka Zpovednice jede na drogach, co???
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
22.11.2005 21:28:04
co ti na to rict-snad jen to ,ze mi to prijde ubohy a ze asi vazne mas problem sam se sebou,kdyz tak vehementne se seres do jinych lidi a hledas a zkoumas jejich slabosti jen abys nevidel ty svoje........
 aardbei Žena24 Kategorie
22.11.2005 18:56:33
stojíš si za 100% textu ktorý si tam napísal??????
 keficka Žena34 Kategorie
22.11.2005 18:21:44
Až taký frajer nenisom
Smajlík  Sentinel Muž35 Kategorie
22.11.2005 15:57:15
blijen-nepřítel státu: Jen nekecej. Máš 5 bodů a chceš se udržet nad jejich hranicí. Nevim kde jsi sebral, že lžu, když to není pravda, ty trotlíku. Než něco dalšího napíšeš, tak se zamysli.
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
22.11.2005 14:35:13
:oD

leda, že byste byli dvojčata
 Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
22.11.2005 13:30:40
Chudinko závidíš? ˇŽe tě nikdo nemá rád viď?
Smajlík  ssmmaazzeennkkaa Žena16 Kategorie
22.11.2005 12:00:57
vykrik do tmy: svymu ucelu to i tak slouzi...jesli ti uprava stranky trha oci tak navrhni vlastni verzi...weddyzajnere

virivy adventista: doprdele ja nejsem fildasek ani nikdo jinej kolikrat to mam debilum jako ses ty vopakovat?!! jo pripsal sem te na seznam
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
22.11.2005 11:41:47
VSEM: SEZNAM BYL AKTUALIZOVAN a opraven...nerelevantni udaje treba o promiskuite sem smazal...pridal dalsi na kery sem predtim zapomnel

cilem neni nikomu konkretne skodit ale ukazat jaky sou drogy sracka!!! a primet stale fetujici k zamysleni....dat do protikladu jejich kecy vo tom jak sou v pohode a skutecnou situaci!!!!
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
21.11.2005 18:55:17
A mimochodem, je fakt ubohý, že ani takhle jednoduchou stránku nedokážeš udělat pořádně.
 Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
21.11.2005 18:14:26
A koho kurva zajima,jakou ty lidi maji minulost? me teda rozhodne ne, nezajima me to,nebudu na to brat ohled a ani to nebudu cist.
 H-zrout Muž Kategorie
21.11.2005 17:41:45
keficka:Někdy, když je tma nejčernější, tak vidíme nejjasněji.
Joj:A proto jsem to psal, i když jsem měl desatero kokobodů..heh.
Jsi vůl a ke všemu jako vždycky lžeš, milunko.Mezi počtem mých reakcí už těch pár o stavu hlasování nemá na přidělování bodů za aktivitu žádný vliv.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
21.11.2005 17:34:09
Hele fízle, není to každého věc, jestli fetuje nebo ne?
Ach jo, kdyby se někteří místo hrabání v soukromí ostatních a moralizování věnovali něčemu užitečnějšímu, hned by bylo na světě líp.
Smajlík  ** Agnés ** Žena26 Kategorie
21.11.2005 15:22:16
toto hovoří za vše, Fildásku...takovou ubožárničku může vymyslet a stvořit fakt jen takovej chudáček tvýho formátu...achjo, nebejt takovejch čuráčků jako jsi ty, bylo by na Zemi o trochu lépe...

a jakto, že tam nejsem uvedenej já, ty zmrde? fetoval jsem jak blázen, všechno, co šlo šňupnout, nebo šlehnout a dodneška čuchám ježčí prdele přes igeliťák! Jak hrubé pochybení!
Smajlík  Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
21.11.2005 10:43:50
Hlasuju proti (takovejm blbečkům jako DT)
 T-e-r-r-o-r Muž25 Kategorie
21.11.2005 08:43:42
No já nemám důvod vidět rudě i když jsem na seznamu..jen bych k tomu dodala....že když už tam uvádíš lidi..tak bys měl alespoň uvádět pravdivé informace....

1.) moje pokusy o sebevraždu nemají nic společného s drogama.....drogy mě vůbec nedostaly na dno...ale to jen tak mimořečí

2.) Lachtan neměl kvůli drogám problém s dokončením školy..naopak..hlasila se i an VŠ...zkoušky udělala !!!.....ale pro nadbytečnost jí nevzaly....a z drog je venku...takže to je další lež....

3.) SD možná experimentoval s LSD to nevím...ale to mu muselo být asi tak 17 - 18...a to i hulil a pil alkohol.....protože několik let posledních byl abstinet a nekuřák....a jeho sebevražda..pokud to byla sebevražda nemá s drogama nic společnýho....a tak bych mohl jmenovat dál..

...prostě jsi si sebral nějaký informace o lidecha smíchal sis je zkresleně a vyvěsil....přijde mi to ubohé....a kvůli právě těmto zkreselným informacím a lžím dávám bod....až se polepšíš....a přestaneš lhát pak si to tu klidně vyvěs...
Smajlík  Kačka Žena43 Kategorie
20.11.2005 21:46:39
Jé, já jsem také na seznamu :-D? Aby bylo jasno, ta hnusná feťačka Euphorbia ani za mák nelituje svých několika experimentů s halucinogeny.
*
Jsem zatracena zpovědnicovou elitou v čele s deliriem...hrůza!!! Asi se půjdu odstřelit!
Smajlík  Euphorbia Žena35 Kategorie
20.11.2005 19:31:05
byla bych rada, kdybys vynechal tu zminku o me kamaradce ... nemyslim, ze je to informace, ktera o mne neco vypovida ... neznal jsi ji a nemas pravo o ni cokoliv psat ... zbytek je mi volny ... jsem uz nekde jinde a narozdil od tebe mam svuj zivot
 Lene Žena26 Kategorie
20.11.2005 17:38:07
napada me k tomu jen jedno ... KDE JSEM DOPRDELE JA? :op

Na to, ze jsi me nazval odpornou fetkou jsi asi zapomnel .. chjo :P
 NewStart Žena23 Kategorie
20.11.2005 15:29:52
Tos asi dával dohromady asi hodně dlouho co? Se dost nudíš viď?
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
20.11.2005 12:47:16
keficka: Píše to sem proto, aby měl víc bodů!
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
19.11.2005 22:14:34
alien-nepřítel státu
až teraz ked nemám domček chápem váznam toho prečo to sem píšeš( stav hlasovania)a musím povedat že díky, a chcela by som znova poprosit o to aby hlasovanie bolo verejné
 keficka Žena34 Kategorie
19.11.2005 21:07:56
Hlasování o vyřazení tohoto vzkazu:
Pro hlasovali: Undra, Ceresa, Miracle, Dzavy, KOKOFIX, Jilly, L-u-c-y-i-n-k-a, kristusek, Neve, Kostěj Nesmrtelný, kachnitruksi, Šedá lvice, *Tučňák*, Rimmerová, Kulda
Proti hlasovali: Amarus, honzaGood, ilustrace, Unrealik, rajska, alien-nepřítel státu, korčula, LUMBERS, Livi, Pa-Loonjka, Fildasek, xZdenish, Voila, Hynek Hutny, klokanice, Jo3
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
19.11.2005 20:25:18
Paráda, to že dáš můj text do uvozovek není žádnej důvod. Myslim, že všechno co jsem napsal je pravda. A protože jsem tvrdohlavej (podle znamení), tak mě nepřesvědčíš jinak.

PS: Myslel jsem, že překlep je vždycky o pár kláves vedle, tohle je skoro přes celou klávesnici ;) Takže nazývejme věci správnými názvy a teď ti to oplatím, ty "blbečku".
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
19.11.2005 19:06:55
Aby ses nevozil po mym pravopisu, tak "čym" je překlep.
 jbjhgghfhg
19.11.2005 19:05:11
No a k tomu "dobře zpracoval"... Jak tohle víš? Co já vim, tak nejmíň u pěti lidí tam sou jenom nepravdivý kecy. Deliriovy domněnky. Výmysly, který mu poradila jeho chorá hlavička.
 jbjhgghfhg
19.11.2005 19:01:35
Důvod? Voznačim ti všechno nad čym by ses měl zamyslet hovádko. V tvejch 17 bys na to měl mít rozumu už dost.
"""""Sup er seznámek."""""
"Tady člověk pozná, jaký lidi se tu potulujou" a to jsem netušil, že jich bude tolik.
"To, že jsou někteří jedinci ""neschopní a spadnou do toho"" je jenom JEJICH blbost!"
"Tak nevim, proč by tady nemohl být takovýto seznam lidí", kteří se ještě ke všemu tady na Zpovědnici ""sami přiznali"" ...
"Zpovědnice je veřejná,"
"""" takže by si to mohl přečíst každý kdo by o to měl zájem"""", tohle je jen výtažek, který vytvořil a dobře zpracoval Delirium Tremens!
 jbjhgghfhg
19.11.2005 18:53:32
jbjhgghfhg: Kdybys přišel dřív ... Já sem ho tu měl, ale když to mám takhle, tak se mi to líbí víc. Mám proto víc důvodů neuvádět věk (17) ... ;)
A důvod tvý narážky na můj první příspěvek sem??
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
19.11.2005 18:44:24
Nejsem tu registrovanej. A vod někoho, kdo se si neni schopnej dát do profilu ani skutečnej věk to sedí blbečku.
 jbjhgghfhg
19.11.2005 18:31:05
jbjhgghfhg: Hmm a to už jseš tak na dně, že se ani neumíš podepsat? Nebo to poslat přihlášenej? Se stydíš nebo co?
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
19.11.2005 17:53:51
JO3-Gratuluju. Nic ubožejšího sem neslyšel vod tý chvíle, kdy se tu tenhle seznam vobjevil.
 jbjhgghfhg
19.11.2005 16:57:08
Super seznámek. Tady člověk pozná, jaký lidi se tu potulujou a to jsem netušil, že jich bude tolik.
To, že jsou někteří jedinci neschopní a spadnou do toho je jenom JEJICH blbost! Tak nevim, proč by tady nemohl být takovýto seznam lidí, kteří se ještě ke všemu tady na Zpovědnici sami přiznali ...
Zpovědnice je veřejná, takže by si to mohl přečíst každý kdo by o to měl zájem, tohle je jen výtažek, který vytvořil a dobře zpracoval Delirium Tremens!
Smajlík  Jo3 Muž18 Kategorie
19.11.2005 15:13:45
kdybych byl zakomplexovanej zmrd co nema nic jinyho na praci nez ten D.T. (dementni trotlik), tak udelam seznam DEBILU na zpovednici a on bude jejich velitel...
 fetak vole
19.11.2005 13:43:41
Heheh to je fakt sranda sem netusil ze se este pred spanim zasmeju heheh LoL

Taky znam super stranecku: http://zion.sk/smazky/

urco se bude vsem libit heh 8-)
 smazka crew Muž Kategorie
19.11.2005 11:22:56
no už len tak verím že polovica spovednice ide na dákych drogách!!!!!!!
čo to je za blbý vtip?????
 keficka Žena34 Kategorie
19.11.2005 07:54:47
cvdfrtg: reagovala jsem jenom na to tvrzení, že si někdo za závislost vlastně chudinka nemůže. Ten seznam je věc druhá, nechápu moc účel a je jasný, že se to některejch může dotknout. Navíc je Delírium pako a má tam plno lží, polopravd a asi si tak i s někým vyřizuje účty.
Mně jen prostě fakt lezou na nervy výmluvy některejch drogově závislejch typu "dostal jsem se do situace, že jsem nemohl jinak" nebo "zlí kámoši mě naučili na drogy".

Undra: četla jsem tu hypotézu. Moc jí nejsem nakloněná, resp. si myslím, že genetika může malým dílem k závislosti přispět, ale určo to nejni rozhodující faktor.
Smajlík  Pa-Loonjka*
19.11.2005 04:29:42
zacinam mit pocit ze undra a delirium jsou jedna osoba. nedovedu si predstavit ze by se na jednom webu sesli dva tak aktivni fizlove. Chlapci mate dobre nakroceno na karieru domovniho duvernika :-)
amarus: tys jeste neprenesl pres srdce mou diskuzi ktera mela za ukol si z tebe a dalsich trochu udelat srandu? chlape nerozumim jedne veci proc mas me za povl proto ze jsem upozornil ze ses frustrovanej panic kterymu neda ani latexova prdel a neco co stejnym zpusobe shazuje ostatni lid nechavas. nerozumim tomu.
ale teda musim rict ze se bavim. je fajn pozorovat ze nekdo je v rozvraceni zpovednice mnohem schopnejsi nez ma malickost
Smajlík  od Reznika
19.11.2005 04:20:08
Delirium : sakra, škoda, že na tom seznamu nemůžu být, abych se naštval hněvem spravedlivých ... Už dlouho jsem tady něviděl nikoho klesnout tak nízko, je to fakt odporné bonzáctví, ty asi moc nevíš, co jsi za bezpáteřního slïzouna.
Jistě, že se k tobě přifařila hrstka frustrátů, kteří si řeší své komplexy chrlením síry, vůbec mě to nepřekvapilo. Odkud se v tobě vzalo tolik nenávisti? Pokud někdo zajel do perníku, ublížil hlavně sobě, na rozdíl od tebe.
Kde je moje plivátko, mám hořko v ústech ... ?
 Kulda Muž39 Kategorie
19.11.2005 02:15:49
Zildjian: Dobře žes to nesmazal, smrt cenzuře!
Smajlík  Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
19.11.2005 02:13:52
No hezký, teď se určitě cítíš jako velkej borec. Seš fakt trochu mimo, když tě to stálo za to srát se s takovou blbostí.

Proč tam u mě nemáš věk?
 Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
18.11.2005 22:57:58
to si prehnal, co si tim dokazujes? ses idiot
Smajlík  *sfinx
18.11.2005 22:56:30
hledala jsem se a našla sem se :D juch juch :D Konečně medialně známá :D :D :D --- vtip.
 jufonka Žena33 Kategorie
18.11.2005 21:47:08
Nechci, aby Ti prislo, ze jsi sve usili vykladal vnivec, ale me to absolutne nezajima a doufam, ze to nebude zajimat ani nikoho jinyho!
 xluke Muž25 Kategorie
18.11.2005 21:46:21
Asi nepochopim jak nekdo muze zabijet cas tvorbou takovych sracek, je to kazdeho vec jestli neco bere a nikomu do toho nic neni. Nebral jsem, neberu a brat nebudu diky tomu seznamu mam pocit, ze ten co ho delal jede na necem silenem
Smajlík  SlemiG Muž24 Kategorie
18.11.2005 21:14:08
Nevím, proč někoho takhle pranýřovat jenom proto, že udělal v životě chybu....
A ta chyba byla zrovna tak zákeřná, že ovlivnila jeho život a ze života se dotyčnému (aspoň na čas) stalo peklo..

Nevím, proč dotyční "perníkáři" mají potřebu fet vychvalovat, to mi připadá jako snaha o distribuci drog... Už dříve mne to trklo, proč tu někdo píše, že perník je super... Teď mne fakt napadá, že se snaží sehnat někoho, kdo od něj koupí...

Rčení "Účel světí prostředky" neplatí... To bychom se dostali kamsi do roku 1939, nebo 1948.... Kdyby bylo tohoto průzkumu použito v seriózním výstupu, byla by to zajímavá sonda do duše lidí, kteří se setkali s drogou. Bohužel opravdu nevěřím, že toto bylo psáno za účelem varovat a informovat o riziku drog....

Účelem bylo shodit a ublížit, to je můj názor po přečtení rozhřešení a autorových reakcí na ně... Vůbec se mi to nezamlouvá.
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
18.11.2005 21:05:06
... A jen tak mimochodem, není cílem Zpovědnice něco jiného, než aby nějaký samozvaný rádoby spravedlivý dělal nějaké seznamy a zveřejňoval je?
Tady se lidi svěřují se svými problémy, chodí sem DOBROVOLNĚ, je snad tady cílem je nakonec nacpat do nějakého seznamu?
Co tím sleduješ? Cítíš se jako spasitel a snad čekáš, že ti jmenovaní s tím praští?
Komu to pomůže?
Tady nejsou žádná mimina a o následcích toxikomanie slyšel každý. Každého volba, jak se sebou naloží.
Uvědomuješ si, že tím seznamem můžeš opravdu někomu ublížit?
Nechtěla jsem se mezi vás plést, mám svých starostí dost ale nevydržela jsem to a je mi z toho špatně...
Nejsem tady proto, abych se hádala a vyhýbám se tomu. Jestli mě někdo za tuhle emoci napadne, je mi to srdečně jedno, musela jsem to říci..
Smajlík  Šedá lvice Žena58 Kategorie
18.11.2005 20:51:28
Kdyby takovýto seznam zveřejnil nějaký lékař o svých pacientech, určitě by skončil v base.

Tímto se zpovědnice, co by server, kde chodívali lidé se skutečnými problémy, propadá až na samé dno neseriozních diskuzních serverů.

To už raději ta holení a prstění. Zildjan Zildjan. Tys to tady domrdal.
Smajlík  trn
18.11.2005 20:48:05
K čemu? Proč?
Vnitřně cítím, že to není správné, ale vzato s nadhledem, za týden nikdo nebude vědět, kde ten seznam leží.
Libovolná vážná, opravdová odpověď ke zpovědím by byla přínosnější než vytváření tohoto seznamu
Smajlík  Bonsai Muž35 Kategorie
18.11.2005 19:58:44
jéé o mně se tam taky píše!!!! -))))) hele woe, nic proti tomu seznamu, když máš tolik času na pičovinky.. on si dneska dělá podobné kdejaký ocas (např Undra a jeho úsměvný a bezzubý ignore list), ale jesti jsou ty komentáře u všec ostatních stejně mimo jako u mě, je to k hovnu. Pár lidí si ale asi nasral - o to ti hlavně šlo, ne?
 Hynek Hutny Muž Kategorie
18.11.2005 19:55:50
SI ROBÍŠ PRDEL NIE???????
 keficka Žena34 Kategorie
18.11.2005 19:45:42
Zildjian-To si děláš prdel? Takže proto, že ty nebo někdo se teď pěkně bavíš u "kontroverzního tématu" tady tuhle sračku necháš? Co to pravidlo zpovědnice, který tvrdí, že obsah textů nesmí poškozovat třetí osoby?!!! Mezi "stále fetujícíma" sou lidi, který nefetujou a tenhle bordel jim může akorát ublížit. Je mi z toho nablití. Z tebe je mi na blití.

Delirium Tremens-Ty chudáčku, jak dlouhos ten seznam dělal? Tohles sepisoval tak vod půlky prázdnin ne? Díval sem se na několik lidí a minimálně u jednoho z nich neni ani v jedný z jeho k dnešku uloženejch zpovědích nebo rozřešení jediná zmínka vo tom, že by kdy fetoval. Vidim tě jako chudáčka, kterej celý měsíce sepisuje nějaký seznamy (Zajímalo by mě jestli seš jenom narušenej, nebo prostě fízl z podstaty) Ty seš prostě člověk, kterej kdykoliv vidí vod někoho na zpovědnici zmínku vo fetování, tak si ho zapíšeš do jednoho z tvejch milionů seznamů a teď si ty starý a hlavně úplně zcestný a nepravdivý poznámky zapsal do tabulky a zviditelňuješ se tady na úkor lidí, který si sem někdy přišli pro radu nebo pomoc. Buď rád, že nevim jak vypadáš, nebo odkud seš.

bohdanbenedikt@centrum.cz
 bvcfgfrgghf
18.11.2005 19:24:54
Loner20 : Mohl vynechat tu sebevraždu,protože takhle to vypadá jako by byl SD nějakej feťák co kvůli drogám spáchal sebevraždu. Je to ubohost,ostatně jako celej ten seznam. Hrabat se v životech jiných,to by mu šlo...
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 19:20:32
Hele nechápu proč jsi to udělal. Ono to stejně moc lidi nezajímá jestli jim radí feták nebo "normální" člověk, protože feták leckdy poradí líp - měl bys spíš udělal seznam kdo si tady z toho dělá jenom prdel a dává blbý rady, myslí všechno ironicky, nadává - jo, to by asi mělo větší smysl když už něco chceš dělat. Ale bejt tebou sa vykašlu na jakýkoliv seznamy a máš to bez problému.
 NHN Žena14 Kategorie
18.11.2005 19:14:22
Miracle: A proc by mel SD vynechat? nevidim duvod ... snad jen ze uz se sam nemuze branit ... kdyby vynechal SD pak by poprel smysl toho seznamu a mohl by ho smazat celej

Undra: Zkusím napsat administrátorům S-Webu, ať mu to smažou - těm už tam připíšu i nějaký paragraf.. - to prehanis, ne? jestli to udelas tak klesnes na same dno spolecnosti. daleko nize nez DT se svym seznamem. dneska napises adminum s-webu a co bude zitra? posles ten sami seznam o jehoz zruseni tak brojis na PCR i s IP adresama? a za komaru bys udaval sousedy ze poslouchaj svobodnou evropu? A co ten tvuj seznam? O tom taktne mlcis? A Jan Tleskac?
Jeste jednou opakuju ze jsem proti jeho seznamu ale nelibi se mi tvuj pristup. Myslim ze by to slo vyresit i v klidu, treba tak kdyby mu napsal kazdej dotcenej napsal at vynecha ty reci jako (kvuli fetu neudelala skolu, porad se klepe) tak ze by tyhle informace smazal.
 Loner20 Muž Kategorie
18.11.2005 19:03:10
Undra: seš ubožák debile
 Fildasek Muž33 Kategorie
18.11.2005 18:51:43
Považuji tohle za zbytečné...
Nemám zájem se tam dívat, je to jejich problém.
Ještě udělejte seznam homosexuálů, rozvedených, atd...
A pak se tady všichni porvěte..
Smajlík  Šedá lvice Žena58 Kategorie
18.11.2005 18:44:18
Hlasování o vyřazení tohoto vzkazu:
Pro hlasovali: Undra, Ceresa, Miracle, Dzavy, KOKOFIX, Jilly, L-u-c-y-i-n-k-a, kristusek, Neve, Kostěj Nesmrtelný, kachnitruksi, Šedá lvice, *Tučňák*, Rimmerová
Proti hlasovali: Amarus, honzaGood, ilustrace, Unrealik, rajska, alien-nepřítel státu, korčula, LUMBERS, Livi, Pa-Loonjka, Fildasek, xZdenish, Voila
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 18:31:36
Hlasovací právo! Juch! Hlasuju pro vymazání téhle sračky.
Smajlík  Rimmerová Žena18 Kategorie
18.11.2005 18:13:03
Vodhadl jsi mě, člověče.
Smajlík  Rimmerová Žena18 Kategorie
18.11.2005 18:13:00
Po dlouhém zvážení a poradě s Radou starších tady tuhle diskuzi zatím nechávám. Ostatně počet příspěvků a níže viditelná "válka domečkářů" potvrzují, že se jedná o kontroverzní téma, které by se zatím nemělo cenzurovat - chci tak předejít dalším stokrát omílaným diskuzím na toto téma.
V zásadě ale nechápu účel, proč jsi takový seznam vytvořil a proč na něj poukazuješ. Všechny informace máš od uživatelů samotných - tedy z toho, že se už tady na Zpovědnici více či méně vyznali ze "svých hříchů". Ano, určité procento uživatelů Zpovědnice má/mělo problémy s drogami. To není žádné tabu ani pečlivě skrývané tajemství.
Proto by mě zajímal ten účel. Nebo se zase jen nudíš a chceš vyvolávat hádky?
 Zildjian Muž41 Kategorie
18.11.2005 18:09:52
Jinak to s tim ShadowDancerem jsi mohl vynechat.
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 18:04:50
Undra:A slyšel jsi o tom, že ženy všech povah mají vrozené sklony ke kurvomanii?
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 17:55:12
Zameť si před vlastním prahem, ubožáku..
Smajlík  *Tučňák* Žena36 Kategorie
18.11.2005 17:49:29
viz zpoved co si myslite o fetacih na Zpovednici..............
Smajlík  bflmpsvz
18.11.2005 17:48:42
takový novinky, sice mě to nezajímá, ale ............ty seš dobrá drbna:o))
 Syberie Žena Kategorie
18.11.2005 17:46:22
Sam:Já myslím, že Amarus má oproti některým z nás velkou výhodu...Ještě si může myslet, že šoustání je vo něčem a ne vo naprostým hovnu...Vlastně si myslím, že dostal svým způsobem dar a kdyby se ho sám nechtěl vzdávat, tak by mohl žít naprosto spokojený život a nemusel nezažívat zbytečně ty sračky kvůli zasranejm kurvám.
No nic.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 17:42:47
Jak muzes o tech holkach rict ze sou to kurvy???tobe snad dali???tvorba zakomplexovanyho ubozaka co se potrebuje zviditelnit!!!!!!
 fetak vole
18.11.2005 17:18:38
xZdenish

Jak vidíš, svůj cíl to splnilo. Popularita vzrůstá, rozhřešení taky. :oD
 xXx Woman Žena22 Kategorie
18.11.2005 17:16:50
nějak nedivim, k čemu je ten seznam dobrej..
Smajlík  xZdenish Muž27 Kategorie
18.11.2005 17:01:59
Amarus: vis, kdybych prisla este o ten miniaturni zbytek iluzi, tak si to asi hodim... tenhle svet je sice plnej svinstva, ale i tak je obcas fajn verit na pohadky, ikdyz trvaji jenom omezenou dobu...
 Sussan Žena24 Kategorie
18.11.2005 16:59:59
Sussan: Samozřejmě že to nevadí. :-)

Amarus: Rozdíl mezi iluzemi a škarohlídským pohledem na svět je docela značný. :-)
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 16:56:24
L-u-c-y-i-n-k-a: doufam, ze nevadi, ze sem tu jakztakz zformulovala svuj nazor, ikdyz se shoduje s tvym... :)
 Sussan Žena24 Kategorie
18.11.2005 16:54:02
Sussan: Já kdykoliv si řeknu, že už jsem konečně o všechny iluze přišel, je mi ukázáno, jak fatálně jsem se mýlil... A z Tvého textu mladické iluze přímo sálají... Ale to jednou poznáš sama na své kůži - ačkoli dle toho co píšeš, zrovna Tobě bych to ani trochu nepřál...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 16:52:16
Amarus: iluze? o ne sem prisla uz davno...
 Sussan Žena24 Kategorie
18.11.2005 16:50:13
Sussan: Promiň, ale z toho, co jsi napsala, je až příliš znát Tvůj věk a iluze jím dané... Naprosto se to nezakládá na realitě...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 16:49:33
Sussan: Přesně to se tady celou dobu snažím říct...
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 16:44:47
Amarus: puvodne sem tu byla jako tichy pozorovatel, ale to cos napsal uz nejak nemuzu prenest pres srdce. ano, do jiste miry mas pravdu, ze si za to ti lide muzou sami, ale dokazes si predstavit situaci kdy uz nemuzes dal? rekla bych, ze ano, kdyz si tu sam napsal o tom tvem pokusu. vis, neumim si predstavit, ze bych neco takoveho udelala (a to mi ver, ze vim o cem mluvim, protoze sem uz trikrat stala na okne) a nekdo by mi to predhazoval, to me desi. znam cloveka, co mel s timhle problemy, jel na perniku a i presto to je bajecnej clovek (a muj kluk), kterej svoji minulosti lituje a nikdy si to neodpusti. vim, ze kdyby mu to nekdo pripomel tak mu neuveritelne ublizi a proto to vsechno radsi dusi v sobe. neni jediny kdo s tim mel, nebo ma problemy a pritom je to muj znamy, nebo blizky kamarad, ale i tak to sou lide, co pro me znamenaji hodne at uz maji jakoukoli minulost. vis, pisu ti to hlavne proto, cos rekl ke konci, ze se slecnou, co by se neceho takoveho nekdy dotkla, bys nikdy nic nemel. a co kdybys poznal skvelou holku, takovou o ktere snis? byla by mila, hodna, ferova, milovala by te a ty ji, ale nejak bys tusil, ze ma v sobe schovany tajemstvi, ktery se ti boji rict. vedel by si, ze to jaka je neni fales, ze si na nic nehraje a ona by pak nasla odvahu ti tohle rict. co bys udelal? opustil ji? nechal ji jako nejvetsi odpad "lezel na ulici" a odesel? dokazes si predstavit, jak by se asi citila? jak by ji to zlomilo a jak by to znicilo jeji viru v lasku a duveru? ja si to radsi predstavit nechci...
 Sussan Žena24 Kategorie
18.11.2005 16:29:04
Pěkný chlape, tě chválim. Zapomněl jsi dopsat Gotrega, ten smaží taky hodně.
 Fildasek Muž33 Kategorie
18.11.2005 16:24:31
problemem jsou zde predsudky. Jak uz jsem rekla, fetaky nechapu, neznam, ale neodsoudim cloveka jentak. Navic, pokud je vyleceny fetak, tak si myslim, ze tahat na svetlo porad dokola neco, co bylo je trapne.
to Amarus: ty mas s predsudky velky problem, to jsem si vsimla nejen u tohodle "fetackeho" vzkazu, mel by jsi se zamyslet a nedelat ukvapene zavery.
 Ceresa Žena Kategorie
18.11.2005 16:21:11
Hele a co třeba seznam těch co měli žloutenku? Abysme tu všichni věděli, kdo se někdy v životě měl ve zvyku nemejt. Jentak pro jistotu. Lepší to vědět ne? Takovej člověk to má určitě přece tyhle návyky zažitý v sobě a zákonitě je jasný, že i když to tak třeba nevypadá je to i teď prase nemytý nemocný nakažlivý. Jasně, že ne všichni jí nedostali svojí vinnou, ale těch 99 procet určitě jo...
 cvdfrtg
18.11.2005 16:17:19
Amarus: Mně by například ublížilo, kdybych se stala objektem zkoumání a nakonec by bylo moje jméno zaneseno do tabulek, s věkem a výčtem mých životních chyb. Ty tam jmenovaný nejsi, tak Ti to možná neubližuje, ale tipla bych si, že mnoha lidem, kteří tu čest mají, ano.
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 16:14:17
Pa-Loonjka: Problémy by se měly řešit od kořenů. Samozřejmě, že si téměř všichni tu drogu vzali sami, ale co je k tomu vedlo? O tom by se mělo mluvit.
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 16:06:23
Pa-Loonjka - Aha. No i kdyby bylo důležitý kolik lidí si za to může samo a kolik ne tak to dává právo nějakýmu čurákovy vypisovat a hlavně vystavovat takovýhle seznamy lidí?

Delirium Tremens-Navíc dost nepodložený. Je tam minimálně několik lidí, vo kterejch s jistotou vim, že nefetujou. Některý ze "stále fetujících" znám osobně a dost důvěrně.

Kolik dalších takovejch seznamů si píšeš? Třeba seznam alkoholiků? Taky vydáš? Nebo seznam namyšlenejch? Seznam lidí s velkejma ušima na fotkách v profilech? Seznam pann a paniců? Seznam teplejch? Seznam těch co uměj pravopis a uměj se vyjadřovat předpokládám máš, podle těch poznámek v tomhle seznamu.
 cvdfrtg
18.11.2005 16:05:41
Lucyinka - tak to je věc názoru, já tohle za ubližování nepokládám. Jinak o podání ruky nebyla řeč - valné většině z jmenovaných bych ji klidně podal...
 Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 16:00:43
Amare, ale proč? Proč zbytečně ubližovat lidem, zvlášť když už si sami ublížili dost? Zlepší to něco?

Mimochodem mi přijde dost divný, aby se tu zveřejňovaly takovýhle seznamy lidí jenom proto, abys věděl, se kterou holkou si můžeš nebo nemůžeš podat ruku.
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 15:58:59
Samozřejmě:-)
Smajlík  strejda Sam
18.11.2005 15:56:26
xsamuelli, kecáš hovadiny - ale to je ti podobné...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:55:54
Amarusi co kecáš, ty by sis začal s jakoukoliv ženskou, která by ti dala...
Jelikož ti nikdy žádná nedá, tak je vlastně jedno, co tu vykládáš z hlouposti...
 strejda Sam
18.11.2005 15:54:20
Ještě 4 Delirium: jak čtu u lachtana, tak asi dost těch informací bude neověřenejch? To jsi docela trouba, sorry.
Smajlík  Pa-Loonjka Žena33 Kategorie
18.11.2005 15:53:26
cvdfrtg a Lucinka - přesto trvám na tom, že musejí počítat s tím, že jim to bude předhazováno, tak jako musím já počítat s tím, že mi bude (a taky je) předhazován můj sebevražedný pokus. Svůj život každý utváří do značné míry sám a ti, kteří spadli do drogové závislosti, museli vědět, že tím nejen nic nevyřeší, ale život si přinejmenším hodně zkomplikují, a minimálně po dobu trvání závislosti se zařadí mezi společenskou spodinu.
A mimochodem já jsem rád, že tohle o lidech vím, totiž jestli kdy fetovali nebo fetují... Protože to můj vztah k nim dost silně ovlivňuje - a třeba s holkou, která takovouhle minulost má, bych si nikdy v životě nezačal...
 Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:50:58
Undro, že Ty jsi dnes ještě neměl kůrku chleba a mluvíš z hladu? :)
Mimochodem, není Ti zle z pokryteckých lidí? Třeba z Tebe samého?
Smajlík  Unrealik Muž40 Kategorie
18.11.2005 15:50:43
cvdfrtg a Lucyinka: možná ne 100%, ale 99,9% lidí, co začali fetovat si za to mohli sami. Ty drogy jim samy do nosu nebo žíly nenaskákaly! Ta desetina procenta jsou nešťastníci, co jim drogu někdo podával násilím.
Smajlík  Pa-Loonjka Žena33 Kategorie
18.11.2005 15:50:30
L-u-c-y-i-n-k-a:Normalita a Normové jsou všude, kam dohlédneš i nedohlédneš.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 15:44:59
Amarus: Každej si do jisté míry vybírá, jakej život bude žít. Do jisté míry ne. Nemůžeš tvrdit, že si všichni jmenovaní za svou drogovou minulost/přítomnost můžou sami. Někteří už třeba nevěděli, jak dál, pro jiný představoval fet vstupenku do společnosti, do party... A za to může stav společnosti, to, že se všichni starají jenom o sebe. Dneska toho ti "feťáci" třeba litují. Třeba taky ne. Člověk dělá chyby, víš, od toho je to taky člověk a ne stroj. Přece tu na sebe nebudeme házet špínu, když bychom si měli pomáhat.

Undra: Normalita neexistuje. :-))
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 15:44:43
Nesedí mi na tom tohle "Navíc ti, kteří spadli do drog, si za to jednoznačně můžou 100% sami a musí počítat s tím, že jim to bude předhazováno." To jako podle tebe znamená, že proto, že s tim musej počítat, tak je nějakej takovej seznam a hlavně tenhle vzkaz na zpovědnici vlastně dobrá věc?
 cvdfrtg
18.11.2005 15:43:02
Musim suhlasim s Udrom. Tento vzkaz sem nepatri, keby s tym dotycni ludia na zozname suhlasili, tak nemam nic proti.
 KOKOFIX Muž61 Kategorie
18.11.2005 15:41:50
dobrej nápad. taky si du udělat seznam. seznam hovad. už mám Delirium Tremens, Amarus, hozaGood...
 debil
18.11.2005 15:36:27
cvdfrtg - za prvé se podepiš a za druhé řekni, co se ti na tom nezdá. Nadávat umí každý.
 Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:35:43
amarus-"Takže hnus to do jisté míry je, ale taky nastavení zrcadla. Navíc ti, kteří spadli do drog, si za to jednoznačně můžou 100% sami a musí počítat s tím, že jim to bude předhazováno."

Ty si ale kripl
 cvdfrtg
18.11.2005 15:35:39
Kristovy koule, Undro, Ty mě dneska fakt bavíš... Jestli jsi slušný, to nemohu posoudit, ale normální tedy rozhodně nejsi... Kdybys přiznal, že se za svoji drogovou minulost(?) stydíš, asi by to bylo sympatičtější než tyhle tvoje pokrytecké řeči potrefené husy...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:31:53
Lucinko, Řezník není idiot, aby nevěděl, co tamtou diskusí způsobí - byla přesně na tyhle reakce vypočtená. Mimochodem bavit se na něčí účet a vzít jako záminku jeho neštěstí je zhruba totéž jako tahle diskuse. Takže hnus to do jisté míry je, ale taky nastavení zrcadla. Navíc ti, kteří spadli do drog, si za to jednoznačně můžou 100% sami a musí počítat s tím, že jim to bude předhazováno.
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:30:46
Tohle je od Tebe teda ubohý.
 Fantom Muž42 Kategorie
18.11.2005 15:30:27
Měl by svý schopnosti nabídnout třeba detektivní kanceláři, pro server plnej feťáků je tě škoda.
Smajlík  Pa-Loonjka Žena33 Kategorie
18.11.2005 15:27:43
Amarus: Reznikova diskuze byla provokace, ale proti nikomu neútočila. Útočili až ti, kteří do ní psali, a tím se ztrapňovali sami... Teď netvrdím, že ji měl Reznik psát, nebo že tam měla zůstat. Samozřejmě tam zůstat neměla. Ale ohánět se u jiné diskuze tím, že tamtu jste nevyřadili, mi přijde dost dětinské. Můžeš popřít, že je tahle diskuze hnus? Můžeš popřít, že ubližuje? Nemůžeš. Tak proč to děláš..?
 L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 15:22:49
Del: Já nedodělala maturitu kvůli fetu? Kdes to čet? Ano, maturovala jsem v 21 ale z důvodu toho, že jsem byla 4 roky v Německu a tu školu, kterou jsem studovala mi tady neuznali a musela jsem v 18ti do prváku na střední, víš?

No...zaráží mě, s jakou vervou se na tenhle tenkej led pouštíš, aniž by sis určitý informace ověřil a neslepoval jsi nalezené střepy zrcadla různě poházené.....
 lachtan Žena27 Kategorie
18.11.2005 15:19:29
Lucinko - já jsem ten rozdíl nepochopil z Tvého podání. Mohla bys mi ho vysvětlit jasněji? Nebo mám více věřit svým očím? Ne, já to doopravdy nechápu.
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 15:15:53
no původně to bylo celkem smutný, ale zajímavě se nám pánové rozjeli...ač bych to nikdy neřekla, v některých věcech má alien pravdu...
Nicméně nechápu, jaké důvody tě vedly k sepsání hovadiny takového formátu...
Smajlík  Livi Žena18 Kategorie
18.11.2005 15:14:53
Panebože, já se nestačím divit. Jsme přece v první řadě lidi, ne?! Mně by teda bylo dost líto, kdybych se tu svěřila s nějakým problémem a pak ho někdo vytahoval, předhazoval ho ostatním a dělal ze mě třeba feťáka. A to jenom proto, že jsem si chtěla nechat pomoct. V tom je ten základní rozdíl mezi tímhle a onou diskuzí 80097. Mimochodem, Amare, čtyři lidi tam hlasovali pro vyřazení, proti nikdo. Tohle je odpornej útok na lidi, který v životě udělali chybu, nechápu, jak to někteří z vás můžou ještě podporovat. Fuj, je mi z vás zle.
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 15:08:53
Obsah jakýchkoliv textů vkládaných uživatelem
nesmí být v rozporu se všeobecně uznávanými morálními a etickými pravidly,
nesmí poškozovat třetí osoby či organizace,
nesmí být v rozporu s platnými zákony a právním řádem České Republiky,

Obsah zpovědí vkládaných uživatelem zároveň
nesmí být v přímém rozporu s cílem a posláním serveru Zpovednice.cz,

Jaktože tu tahle sračka vydržela už pět hodin?
 pravidla
18.11.2005 15:07:00
to Undra: Hele, to nemá smysl. Navíc razím domů, takže se měj
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 14:52:08
to Undra: Narážel jsem na tvé vyjádření - nemůžeš říct, že uvažuji nesprávně - o tom jsem psal, ty to házíš do úplně jiné roviny.
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 14:48:58
100
Smajlík  100
18.11.2005 14:47:25
Undro, no konečně upřímnost... :-) Ale to, co tam o dotyčných napsal - není to snad pravda? Je nebo není? A kdyby tyhle Tebou jmenované osoby vyškrtl, byl bys taky pro úplné vymazání, resp. zasazoval by ses o to tak horlivě?
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 14:41:59
Undro - jistě, zvláště když se ten "konkrétní" případ týká Tebe. Ale upřímně řečeno - lepší vysvětlení jsem stejně nečekal...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 14:40:03
Jseš docela odvažnej na net pověsit ceduly kde obvinuješ kdo, kdy, co fetoval,jak na to doplatil.To ze postves na sebe negativni ohlasy jsi cekal a byl by jsi smutnej kdyby neprisly.Nejde ani dobře prokazat ti narčení,jsou to jen prezdivky,zadne prava jmena , na to si tu nikdo netroufne a na to ty spolíháš.
Kazdej kdo v tom jede o tom asi ví a mě nejakej fšeobecnej přehled nezajíma,určitě je to plny toho jak jim bylo blbe,nebo že jim někdo umřel.

Asi bych udělal BLB LISTINU
1.místo TY
2.misto TY
3.misto TY

Blahopreju prijed si na Prahu 5 ,na zastavku Luka pro vyhru,osobne ti ji predam.
Cas setkani je na tobě.

Všiml jsem si že taky vynecháváš háčky čárky jako já, ja navíc dělam hrubky....asi bys nas měl oba připsat.
Smajlík  karek Muž30 Kategorie
18.11.2005 14:37:59
no celkem hodne fetek tu mame uz se tesim na pristi generace lidi to ten svet bude vypadat.
 Serunavas Muž22 Kategorie
18.11.2005 14:36:01
Koukam ze se to strhlo v hadku mezi Amarusem a Undrou. Skoda. Nahodou to mohla bejt fajn diskuse. Skoda ze momentalne nemam kadibudku, hlasoval bych proti smazani.
 Loner20 Muž Kategorie
18.11.2005 14:35:31
to Undra: Kdo může říci, co je správné a co ne? Každý může jen uvést, co je správné / nesprávné podle jeho měřítek a pravda může být úplně někde jinde
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 14:33:36
Tak já se asi vysvětlení nedočkám, Undro, že?
 Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 14:33:10
No husty jen me mrzi to co se pise o Kačce
Smajlík  Katalina KN Žena26 Kategorie
18.11.2005 14:30:28
to Undra: Myslím že jsi pochopil, jak jsem to myslel
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 14:09:35
Děkuji že jsi mě dal na pěkné druhé místo=) Noc o říct, přiznání je přiznání.Ale aspoň by jsi to mohl napsat správně když tam něco píšeš... AVE
 Něco Mezi Žena Kategorie
18.11.2005 14:04:39
Undra si ve skutečnosti jenom hraje, že si hraje na policajta...protože ani mezi nima nemůže bejt takovej vůl.
Undra:Ve skutečnosti by měli platit oni mně, půlka lidí sem chodí kvůli alienovi, heh.:)
ilustrace:Doporučuji skočit do bílé zdi, vznikne fajn obrázek.:)
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 14:01:56
Hlasování o vyřazení tohoto vzkazu:
Pro hlasovali: Undra, Ceresa, Miracle, Dzavy, KOKOFIX, Jilly, L-u-c-y-i-n-k-a, kristusek, Neve
Proti hlasovali: Amarus, honzaGood, ilustrace, Unrealik, rajska, alien-nepřítel státu, korčula
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 13:57:25
PS: To bylo pro Undru
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 13:56:24
Pochopil jsem, že reakce na Aliena nebyla myšlena vážně, ale evokovala ve mě myšlenku, kterou jsem uvedl. Zdá se mi, že si tu hraješ na zpovědnicového policajta a myslím, že tu nikdo takovou funkci nechce.

V rozporu s pravidly (respektivě s tím, které jsi vzpomenul) tento vzkaz podle mě není - ten seznam je na úplně jiném webu. Zde je jen odkaz, nejsou tu uvedeni lidé, kterých se to týká.
Navíc vcelku souhlasím s vyjádřením Amaruse z 18.11.2005 13:23:21 a 18.11.2005 13:47:33
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 13:48:02
Hustý :o) Jelikož mě nemáš v lásce, čekala jsem že na seznamu budu taky. Nebo si na mě zapoměl?
Smajlík  xXx Woman Žena22 Kategorie
18.11.2005 13:47:33
Undro, a tamty dva nebyly proti pravidlům? Vysvětli mi ten rozdíl, prosím...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 13:44:09
to Undra: A já navrhuji, aby si už nic správcům nenavrhoval. Pokud se něčím cítíš osobně pobouřen, tak to napiš, ale ber v potaz skutečnost, že ostatní ta samá věc pobuřovat nemusí. Každý má jiná měřítka.
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 13:42:52
Undro, já fakt žasnu... Abych Ti to vysvětlil prostě: nejsem pro smazání ani jednoho; a shazování konkrétních osob je v obou těchto případech na stejné úrovni, jenže mluví-li se o feťácích, jsi jedním z potrefených a proto to Tvoje "spravedlivé" rozhořčení...
A ještě k Tvé poznámce vůči Alienovi - myslím, že ty Tvoje rádobyintelektuální diskuse to tu tapetují přinejmenším stejně... Když jich vložíš několik za den...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 13:42:19
....a hele ho.....Alien, no dnes je den s velkým D, já snad skočim do zdi.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
18.11.2005 13:40:21
To muselo dát hodně práce. Chválím a přeju hodně sil do dalšího boje proti smažkám.
Smajlík  resuerekce* Žena29 Kategorie
18.11.2005 13:37:25
Undro, mysli, pak nebudeš psát nesmysly.
Mimochodem, když už na mě reaguješ, nechceš se vyjádřit i tam, kde jsem reagoval na ten Tvůj nedávný pokrytecký příspěvek?
Smajlík  Unrealik Muž40 Kategorie
18.11.2005 13:36:28
Blbost je taky droga..jsi vinnen ve všech bodech obžaloby.
Undra:Undro, Undro, ty náš malej estébáčku...heh.Jen tě přátelsky upozorňuju, že by jsi si měl dát pozor, aby ti jednou nebyla na občanské upozornění z místa bydliště vyjmuta hlava z prdele.Prdelní mlýny melou pomalu, ale jistě.
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 13:28:13
No fajn, jenom dotázek: Co z toho? Ukájíš snad tím nějakou zvrácenou touhu.
Jo a přidej si mě do seznamu, občas si zahulím.
 korčula Muž Kategorie
18.11.2005 13:26:29
Jaký to má význam? Chceš jim ublížit?
Smajlík  L-u-c-y-i-n-k-a Žena Kategorie
18.11.2005 13:23:21
Undro, když budeš upozorňovat Zildjiana, tak ho taky upozorni na 80097, ano? Pokrytče...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 13:19:20
Ty jsi prostě hovado, nic víc.
Vlastně ještě něco - ubohé hovado.
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
18.11.2005 13:15:58
BTW: přeřazuji si tě ze škatulky blbec, do škatulky nebezpečný blbec :-))
 Pie Muž31 Kategorie
18.11.2005 13:11:22
Některé lidi z toho seznamu bych vyškrtl - ty, kteří už jsou rozumní.
Jinak je dobře, že i občasní návštěvníci budou mít přehled, jak kdo na tom je. Většina propagátorů totiž píše v duchu, že fetování je normální a super. Už ale zamlčí, že by se nejraději zabili, že kvůli drogám páchali trestnou činnost, že jsou rádi, že neskončili zavření v léčebně, že si ve skutečnosti myslí, že to byla chyba, apod.
 Unrealik Muž40 Kategorie
18.11.2005 13:08:14
Nikdy jsem se netajila tím, že jsem už něco zkusila, zažila... Nemám proč to tajit, sice se stydím za to, v jakejch sračkách jsem se dobu plácala, ale ...

Nechápu o co se snažíš, dost lidem ten trapnej seznam spíš přihorší. Je to od Tebe ubohý a sobecký, mě je jedno, kdo o tom, co mám za sebou, ví... ale tohle prostě nechápu... Nechápu o co Ti jde, o co se snažíš a co se tímhle snažíš dokázat??? Sice na tom seznamu nejsem, ale dokážu si představit, jak se cítěj Ti, co tam jsou...
 Vyčůrat a spát Žena22 Kategorie
18.11.2005 13:04:25
Aktivita se dá využít různým způsobem...A na nějakém seznamu je pravděpodobně každý z nás...
To, že někdo je, nebo byl závislý na nějaké droze, nic nevyjadřuje o jeho charakteru.
Ale nemusím ten seznam ani číst, abych věděl, že tam máš naprosto fatální statistickou chybu, která ho totálně znehodnocuje...Zkoušel jsi někdy přemýšlet nad tím, co všechno jsou drogy a na čem všem jsou lidé závislí???Kdyby ano, tak by v tom seznamu bylo odhadem tak 80-90% návštěvníků zpovědnice...Chytrému napověz..hloupý má nápovědu např. v BB..heh.
Undra: A kolik ty máš přátel, ke kterým by jsi se šel se ženou a dětmi schovat před gestapem a věřil jim, že tě neudaj?Jestli si nepleteš kamarády se známými a ne/oblíbenost s ne/kamarádstvím...
alien
 alien-nepřítel státu Muž Kategorie
18.11.2005 12:57:54
No, je jich dost.
 rajska Žena39 Kategorie
18.11.2005 12:51:40
A co s tím?
není nad to udělat dobrý skutek,co???ach jo....
Smajlík  janina-01 Žena34 Kategorie
18.11.2005 12:29:37
Já se rdši nevyjadřuji
Smajlík  Jilly Žena24 Kategorie
18.11.2005 12:28:58
Žiš ty jsi ale trapák.
Kdejaký děcko si tu na tebe vymyslí habaďůry o fetu, chlastu, léčení a já nevim čem ještě, hlavně aby na sebe upozornilo v nejhoršim světle (jakobys neznal pubertální projevy náctiletejch) a ty tu z toho děláš veřejný pozdvižení.
Takhle najivního debila jsem snad ještě neviděl..
Smajlík  DIRT Muž28 Kategorie
18.11.2005 12:21:10
Suhlasim s gotregom, nieje co dodat. Keby autor tohto "zoznamu" mal suhlasy vsetkych zmienovanych, tak sa ani neozvem, ale takto...
 KOKOFIX Muž61 Kategorie
18.11.2005 12:17:51
Ježkovi voči, ty seš trouba, to svět neviděl. Z tebe musí mít maminka doma radost, prosim tě přestaň se starat o ostatní a starej se radši sám o sebe, v zájmu lidstva. Bejt tebou, beru to jako osobní tragédii.
To snad ani neni možný......
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
18.11.2005 12:11:27
Der grösste Lump im Land - ist der Denunziant. Heslo z dob 1933-1945.
Na strane druhe, seznam je velmi omezeny ale ukazuje take duvody ktere vedou u jistych "Zpovednic a Zpovedniku" k sprostarnam a nadavkam.
Ted je mi jasne, proc znalosti domaciho jazyka jsou velmi casto na urovni skolaka zakladni skoly.
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
18.11.2005 12:10:52
ty se asi hodně nudíš co?
Smajlík  wicked Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:51:01
Nevědomky jsi tady vytvořil další seznam.
Seznam idiotů. :o)))
Smajlík  trn
18.11.2005 11:45:06
http://nevimjakdal.webpark.cz/a/provokac e.jpg ;-)
Smajlík  mozna l0ner2O
18.11.2005 11:44:54
Ty seš ale šikula. Táta Komorous by z tebe měl radost.
Smajlík  Pie Muž31 Kategorie
18.11.2005 11:44:18
gotreg to nemohl říct lépe:)
Neříkej že nemáš stinný stránky svýho života...? A byl bys rád kdyby je tu někdo rozpitvával?
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:42:00
Amarus: mas odkaz v profilu, nechci bejt svine a linkovat ho tady verejne ;-)
 Loner20 Muž Kategorie
18.11.2005 11:40:54
abych to shrnul:
výše uvedené je stejně etické, jako bych tady vzal několik ID, prošel všechny jejich zpovědi a rozhřešení a udělal výcuc všech problémů se kterými se potýkal a negativních věcí, které udělal (třeba řešení problému alkoholem).

A pak se oháněl, že je to tu přece psáno, takže nejde o žádný negativní či zlovolný čin.

nasrat, jo, nasrat

gotreg
Smajlík  od gotrega
18.11.2005 11:33:16
Undra: Kde máš ten "ignore list"? Rád bych ho viděl...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 11:32:52
Hurá seznamy, už se zase vrátily!

A co lucerny, zase budou ověšené?

Kolega Děržinský by z tebe měl radost, no ne?

No ano!
Smajlík  Samko Tále Muž44 Kategorie
18.11.2005 11:32:24
a ty by sis mel jit udelat fotoreportaz svojeho ptaka undrasku ne?
 gagarineee
18.11.2005 11:31:53
Undra:
pripominka s IgnoreListem neni od veci. SItady zbrojis, pritom mas taky seznam. Takze bych opravdu doporucil to jiz zminene soupani nohama.
 honzaGood Muž23 Kategorie
18.11.2005 11:28:18
pekne pruzkum. Jak rika amarus, zmineni budou videt rude, to kazdopadne a rozhodne uz se to rozjizdi do poradne bitky.
ja na to mevidim nic blbeho.

Kde asi vzal autor informace? v rozhresenich, ve zpovedich. Tedy zmineni se tim dobrovolne pochlubili. Toto je jen sumarni prehled.... dalo by se rict, vypis rozhreseni.
 honzaGood Muž23 Kategorie
18.11.2005 11:27:01
Loner 20: Undra má nějaký seznam? To mi uniklo - kde ho najdu?
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 11:26:06
Z tvyho seznamu vyplyva, ze kdo bere piko dela hodne hrubky (((((-:
Smajlík  Pan Kac.
18.11.2005 11:25:22
Undra: ne ze bych se Delirium zastaval ale byt tebou tak soupu nohama, slibil ze dukazni matros doda, tak ho snad doda. a navic ty mas taky vytvoren jakysi black list osob na zpovednici ve kterem mas uz drahnou dobu napsanou veticku ze duvody dodas pozdeji a jeste si je nedodal. takze bych nejdriv ozivil svuj seznam a pak se navazel do toho Deliriova.

I kdyz na tvoji obranu musim napsat ze kdyby me Delirium narknul z nepravdy taky bych se ohradil ale jak jsem uz psal. O me napsal hezky takze ja se na neho nezlobim.
 Loner20 Muž Kategorie
18.11.2005 11:25:20
Tohle je vazne ubohe
 Jungle Muž27 Kategorie
18.11.2005 11:24:03
Když už děláš tento průzkum, tak by si měl mít alespoň přesné informace. Například u Lachtana - myslím, že ji znám poněkud více, než ty a mohu tě ubezpečit, že se ohledně jejích chutí mýlíš (alespoň co se týká posledního roku, dřív jsem ji neznal).
Já bych měl být také v jiné kategorii - Vyzkoušel jsem jednorázově více drog (včetně perníku) a halucinogen jsem něměl asi 2, nebo 3 roky.

Jinak si myslím, že by si tam měl napsat, že se jedná o tvůj subjektivní pohled na lidi, které většinou neznáš osobně a tudíž uvedené informace nemusí být aktuální / reálné.
 Opcom Muž42 Kategorie
18.11.2005 11:23:28
Kolik je ti let, tak 16 - 17..? Mýlím se?
 *Alby* Muž35 Kategorie
18.11.2005 11:21:32
Undra: proc by to tam nemohlo bejt? dyk se s tim lene netajila....jinak beru ze to neni relevantni informace jen sem si na to vzpomnel kdyz sem psal k lene poznamky...jesli bude chtit tak to vo ty jeji kamaradce smazu.
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 11:20:19
Řekla bych, že je to trošku nefér...

Se divim, že jsem se tam nenašla...
 Vyčůrat a spát Žena22 Kategorie
18.11.2005 11:19:19
A věř mi,kdyby byl soupis nejvtších ubožáků,byl bys na prvním místě.
Protože tohle je fakt ubohý.
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:15:23
perfektní, ještě bys to mohl předat Komorousovi.
A co udělat seznam (a charakteristiku) potencionálních pedofilů, potencionálních zlodějů, potencionálních narušitelů občanského soužití?

přátelé, zažil jsem ledacos, ale fakt jsem rád, že už tu oficiálně nejsem.

gotreg
 od gotrega
18.11.2005 11:11:17
Undra: schvalne sem psal NEPISU a ne "nechodim"...i kdyz ani s chozenim to neni tak zhavy paac nemam moc pristup k netu. akorat sem si za zajimavosti projizdel diskuze vo fetu a pak profily
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 11:09:59
Undro, nula to není - je to minimálně jedna osoba, kterou bych si tak troufl označit, a další dvě, kde bych to zatím ještě nedělal... A přátelé se opravdu nepoznají v hospodě u piva, jak si to zřejmě představuješ Ty...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 11:09:49
Delirium Tremens:
1) tu diskuzi jsem nějak nezaregistrovala
2)nepřipadá ti že nejvíce sexuálně frustrovaný zpovědník a tohle je něco trochu jiného? protože o té frustraci to může být bráno jako sranda a jen jako domněnky,tohle už je hnus.
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:09:03
no je to husty ale je fakt ze tech lidi co tam sou tak to k nim neni moc fer
Smajlík  broken smile Žena19 Kategorie
18.11.2005 11:08:55
Loner20: jo sorry ja to dal narychlo...asi nejses sam u koho je blbe vek, musim to vopravit
ceresa: mi to zas tolik casu nezabralo...zaclo to tim ze sem si ze zajimavosti zacnul vsimat fetaku a napadlo me ze by to byl dobrej napad je sepsat
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 11:06:01
vubec nechapu, proc se tady vsichni do svech navazi. Od toho zpovednice neni. Ukazovat si prstem na nekoho, k cemu mi to bude? A takove ty diskuze, o nejnudnejsim, nejosklivejsim, nejfrustrovanejsim zpovednikovi...co to je? Je mi te vcelku lito, protoze ja svuj volny cas nevenuji delani nesmyslnych tabulek o lidech, ktere osobne ani neznam. Musis byt dost osamely a unudeny...
Smajlík  Ceresa Žena Kategorie
18.11.2005 11:05:58
Miracle a vostatni: jo a proc ste tak nervali treba u Nejvic sexualne frustrovanyho zpovednika?? ja sem na ty ankete taky nevidel nic spatnyho ale logicky kdyz se ozyvate tady, meli ste protestovat i tam a zastat se martexe!!! ale to udelali asi tak dva lidi. pokrytci!!!
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 11:04:59
hehe hustej seznam, jsou na nem lidi do kterejch bych to vubec nerekl (treba Hynek)

jinak souhlasim s *Alby* a Ceresa, ne ze bych se urazil a videl rude jak pise Amarus ale zda se mi to kapku unfair. Kdyztak bych to doplnil i o lidi co chlastaj extraligu, protoze si myslim ze to je taky svinstvo.

O me jsi napsal celkem hezky takze se na tebe ani nezlobim. Akorat nevim co je ten sloupecek s cislem. To je vek? oprav si to u me prosim, je mi uz 24. mas tam cislo 21.
 Loner20 Muž Kategorie
18.11.2005 11:04:53
Fakt nemůžu pochopit lidi co nemaj pořádně vyřešenej svůj život (a neříkej že máš,kdyby jo nehrabeš se v těch ostatních) a furt musí řešit a buzerovat jiný lidi.
Je ti do toho úplný hovno!!!!Proč to sem píšeš? Jen tak pro zábavu?Abys je naštval?
Ostatně vypovídá to o tvé inteligenci...
Smajlík  Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:03:55
Jinak kamarádů ze Zpovědnice mám já osobně minimum (Undro) a nijak zvláště mi to nevadí - nebo snad jsem bezdomovec, abych vyhrabával použitelné zbytky z popelnice? Já do té popelnice jen odhazuji odpady z mé duše...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 11:01:52
undra: nevim...nepisu sem tak casto abych s nekym navazal fakt pratelstvi.....a myslim ze dost lidi na Zp je na tom podobne...ze skutecny kamose mame v realu
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 11:01:50
Je to od tebe dost hnusný,dost hnusný...
Jejich minulost je jen JEJICH minulost a i když to tady někdy na sebe práskli,nemáš právo se do toho hrabat a řešit to.
Vyřeš si napřed svůj život než se začneš prodírat životy ostatních.
Neuvědomuješ si že jim tim můžeš ublížit?
 Miracle Žena23 Kategorie
18.11.2005 11:00:18
mno myslím,že se to zvrhne v pěknou hádku
Smajlík  bugriš Žena28 Kategorie
18.11.2005 10:59:56
Opravdu to není "každého věc", zvláště když tu čtu projevy mnoha z nich, že se za svoji minulost (i současnost) nestydí a že vlastně nedělají a nedělali nic špatného... Je tu minimum čestných výjimek, které mají zájem se s tím vypořádat nadobro - viz třeba Kačka... Proč ty ostatní nepranýřovat, když jsou schopni svými řečmi do těch sraček zatáhnout i lidi, kteří stojí takříkajíc na hraně?
Ostatně - když tu jistá stálice vyhlásí anketu o nejvíce sexuálně frustrovaného zpovědníka, mnohé nyní "spravedlivě" rozhořčené dušičky se toho rády chytily...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 10:59:19
No jak jsem řekl, je to hnus co píšeš děláš seznamy činů jak nějakej STBák!
Smajlík  *Alby* Muž35 Kategorie
18.11.2005 10:57:20
neni to kazdyho vec...hlavne to plati pro ty kery to tady furt propagujou...co je na tom nechutnyho kdyz vo nich napisu ze to sou fetky?
 Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 10:55:00
Poslušně hlásím, že já mezi feťáky nepatřím..:)
Ale můžeš si mě šoupnout do toho druhýho seznamu, jak navrhl Amarus. Zkušenosti s žádnými dropgami nemám a ani o ně nestojím:))))
Smajlík  Little Charm Žena21 Kategorie
18.11.2005 10:53:51
nezda se mi to. Za prve si myslim, ze je to kazdeho vec a za druhe si myslim, ze je to az tezko uveritelny pocet lidi. Nesnasim drogy, ale myslim si, ze ti lide si uzili svoje a je nechutne to takhle vystavovat. A pokrytec take nejsem, jen jsem taktni a empaticka.
 Ceresa Žena Kategorie
18.11.2005 10:51:11
Zajímavý počtení. To bude zas bitka.
 discoverer Žena21 Kategorie
18.11.2005 10:46:47
amarus: no vidis to me nenapadlo...kdyztak je tam taky doplnim
 Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 10:43:42
Zajímavé čtení. Věřím, že potrefení budou vidět rudě. Přesto je ta stránka dost jednostranná, chtělo by to vypsat i takové, kteří s ničím takovým zkušenosti nemají a nikdy mít nechtějí...
Smajlík  Amarus Muž28 Kategorie
18.11.2005 10:42:01
Docela bych řekl že jo..
Smajlík  *Alby* Muž35 Kategorie
18.11.2005 10:39:05
proc bych ho nemoh delat? vychazim z toho co zde lidi napsali verejne..-..na tom neni nic spatnyho, pokrytce!!
Smajlík  Delirium Tremens Muž Kategorie
18.11.2005 10:35:48
Ještě jsem to ani neviděl a už to odsuzuju!
Nemáš co dělat nějakjej seznam feťáku a dávat ho na net!
A to feták nejsem.
Smajlík  *Alby* Muž35 Kategorie

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk