Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.820479, vloženo 28.07.2014 17:13:49 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
homosexualismus v čr
na idnes.cz nám hlasitě vytrubujou že se blíží další prague pride přehlídka homoexhibicionistů
je mi jedno co si kdo dělá v soukromí ale nevím proč by měli cpát svou orientaci nám normálním schválně povolil by magistrát průvod na oslavu heterosexuality?
asi těžko to je přece homofooooooobie!!!
mám radši lidi co něco dokáží něco umějí ne ubožáky co se musí prezentovat tím že jsou nějak odlišní a cpát to všem kolem až do omrzení
ale nejsou to jen pouliční šaškárny
slovo homosexualismus používám záměrně protože to už je ideologie tohle vnucování odlišnosti
když se schvaloval zákon o registrovaném partnerství tak nám růžová lobby tvrdila že tím to končí že adopce dětí nechtějí ale dnes už tlačí na to aby je schválili a neomarxistická loutka dienstbier samozřejmě poslechne.
jedinou skutečně utlačovanou menšinou jsou bílí zdraví heterosexuální muži co chodí do práce a platí daně! ti mají jediné právo držet hubu a financovat všechny ostatní
a ještě perlička loni se na prague pride přimotalo několik pedofilů v maskách a veřejně propagovalo svoji deviaci byl to poprask i organizátoři se od nich distancovali
takže co takhle samostatný průvod pedofilů je to přece taky menšina co multikulturní soudruzi?
 heterák normální Muž31  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
29.11.2014 23:24:30
Bůh nás ochraňuj...
 Kde to jsme
29.07.2014 17:09:24
Přejděte na Islám. Jakmile nás bude dostatek, vyhlásíme v Evrolě chalífát a zavedeme právo šaría. Všichni sodomité budou ukamenováni.
 Al Muhammad
29.07.2014 17:02:44
Římanům 1:24 Bůh je proto vydal nečistotě, po níž v srdci toužili, aby si navzájem prznili těla,
25 když vyměnili Boží pravdu za lež a ctili stvoření a sloužili mu raději nežli Stvořiteli, který je požehnaný navěky. Amen.
26 Bůh je proto vydal hanebným vášním. Jejich ženy vyměnily přirozené obcování za to, které je proti přírodě.
27 Stejně tak muži opustili přirozené obcování se ženou a vzpláli touhou k sobě navzájem; muži páchají nestydatost s muži a za svou zvrácenost na sebe přivádějí nevyhnutelnou odplatu.
28 Když jim známost Boha nebyla dost dobrá, Bůh je vydal jejich zvrácené mysli, aby dělali, co není správné.
 Bible Svatá
29.07.2014 16:59:17
Je to jen propagace zvrácenosti.
Naprostý úpadek morálky a řádu společnosti.
 hrdý homofob
29.07.2014 11:28:19
Jak zde psali někteří předpisatelé, že se jedná o exhibicionismus tak to není myslím pravda. Je to pochod proti netoleranci, tato netolerance je cítit i z některých příspěvků zde. Pokud má někdo potřebu jako heterosexuál vyjít do ulic, proč ne jistě při splnění podmínek vám magistrát pochod povolí. Postřehl jsem i narážku na pedofily, ano zúčastnily se, ale ne aby bojovaly za sex s nezletilými, ale také pro netoleranci, pro nesprávné používání slova "pedofil" a to hlavně v médiích. Každý sexuální násilník na dětech, je označován za pedofila což je nepravda. Je to stejné, jako by každý heterosexuál byl považován za násilníka na ženách. Byla, je a bude zde drtivá většina pedofilů, kteří se dítěte nedotknou v sexuálním slova smyslu a kteří jsou pro děti přínosem. Rozumí dětskému světu a jsou nejlepší učitelé, vedoucí volnočasových aktivit dětí, dětští psychologové, spisovatelé etc. etc... Zneuživatelé dětí mají jinou poruchu, osobnostní, sociologickou, sadismus případně několik poruch dohromady.

Krásný sluníčkový den všem.
 Bodlo Muž60 Kategorie
29.07.2014 08:52:13
Tak fajn, upřímně nechápu lidi, co říkají, že to někomu ubližuje. Já se k orientaci přiznala pár dní potom, co byl uzákoněn zákon o registrovaném partnerství. Současně s tím jsem dostala obrovský strach, že zůstanu napořád sama. Kdyby si každý nechával svou sexualitu pro sebe, je zcela nemožné si najít partnerku, jelikož je ten předpoklad, že každý je heterosexuální. Užila jsem si parádní šikanu, měla jsem pár zapeklitých vztahů, takže mohu říci, že teď je konečně dobře. A nešlo by to bez toho mluvení v médiích a všeho ostatního. A taky nechápu, proč by nás někdo měl lynčovat. Všechny homosexuální páry, co znám, chtějí jen žít pokojně v tolerantní zemi.
 houkalka Žena27 Kategorie
28.07.2014 23:01:36
Ano, to že zbytečně zavřou půlku Prahy a budou se opět povyšovat nad druhé určitě bude mít kladný vliv na vylepšení jejich reputace. No, u mě to fungovat nebude.
Pár gayu znám a jsou ok, na ten průvod nemají potřebu chodit. Mají totiž dostatek vlastního sebevedomí a nemusí si ho tímto získávat na úkor NORMÁLNÍ většiny.
Ano, homosexuál opravdu neni normální. Je to odchylka, neškodná, ale odchylka. Stát se homosexualita normou lidstvo vymře, takže asi tak k té normálnosti.
Klidně at si dělají co chtějí, pokud to většinu neomezuje. Ani ta adopce dětí by za jistých podmínek nevadila. Ale tvrdit že je to normální je naprostá lež.
ten pochod je trapný a jen jim škodí.
 ducati.
28.07.2014 22:54:26
Ano, to že zbytečně zavřou půlku Prahy a budou se opět povyšovat nad druhé určitě bude mít kladný vliv na vylepšení jejich reputace. No, u mě to fungovat nebude.
Pár gayu znám a jsou ok, na ten průvod nemají potřebu chodit. Mají totiž dostatek vlastního sebevedomí a nemusí si ho tímto získávat na úkor NORMÁLNÍ většiny.
Ano, homosexuál opravdu neni normální. Je to odchylka, neškodná, ale odchylka. Stát se homosexualita normou lidstvo vymře, takže asi tak k té normálnosti.
Klidně at si dělají co chtějí, pokud to většinu neomezuje. Ani ta adopce dětí by za jistých podmínek nevadila. Ale tvrdit že je to normální je naprostá lež.
ten pochod je trapný a jen jim škodí.
 ducati
28.07.2014 22:25:31
Gandalfus, ty už nepiš, jsi úplně mimo. Pochod možná sjednotí nějaký ty homosexuály, dá jim sebevědomí, že v tom nejsou sami, ale nasírají tím spousty lidí, kteří na to opravdu nejsou zvědaví a to je největší důvod, proč lidí nesnáší homosexuály. Je to kvůli jejich exhibicionismu a nestydatosti. Pochod je jedna velká provokace a všichni ti buzeranti tam na pochodu, by měly být zchlazeni a rozehnáni vodními děly.
Mělo by se to zakázat. Už jen kvůli tomu, že tím na sebe vrhají špatný světlo.
Myslet si, že děláním randálu a přiváděním na sebe pozornosti, dosáhnou nějakého zlepšení v příjímání ze strany ostatních občanů, tím se strašlivě mýlí a snižují si tím celkovou reputaci a pohled lidí na homosexuály o hezkých pár skoků zpět.
Opravdu.. ti lidé tam musejí být zakomplexovaní trolové, jinak nevidím jiný důvod proč ze sebe dělají takové debily. Připomíná mi to feminismus...
Tak ještě jednou: Pochod má jediný význam v tom, přitáhnout na sebe pozornost a nasírat lidi kolem. To jsi opravdu tak tupý? Jak banda motorkářů, co dělají velký randál a myslí si, že jsou v očích lidí velcí frajeři. Co si řekne takový člověk? "fůůůj buzeranti!"
Tot' můj pohled obyčejného člověka na tuto záležitost.
Smajlík  abe
28.07.2014 22:21:04
Ve starověkém řecku byli pořádané hromadné homosexualní orgie, kterých se často zůčastnili i heterosexuálové. Co s toho plyne? Vše je o vnímání lidí. Někdy mám i pocit, že se jistě pudy ani netýkají, protože je prostě dokážeme ovládat, pak je se řídíme ničím jiným. Například láskou, zkrátka tam kam nás srdce táhne. Pokud na těch pudech, a přírodě trváš....je již vědecky dokázání, že u lva se často vyskytuje homosexualita. V době páření se ovšem i dva lvi od sebe rozdělí a rozmnožují se, pak se k sobě zase vrátí. Toho my lidé ovšem nejsme schopní, právě kvůli tomu, že dokážeme naše pudy ovládat a řídíme se i jinými věcmi. V tomto případě věrností.
Smajlík  Cathan Wisp Muž18 Kategorie
28.07.2014 22:00:40
Gandalfus: Homosexualita normální není. Sexualita je dána potřebou rozmnožit se a jak asi ví každý, kdo měl na základní škole biologii, tak to u osob stejného pohlaví jaksi nejde. Ale budiž, ať si každej dělá, co chce a strká ho, kam chce, jen když mě s tím nebude obtěžovat (např. nesmyslnými pochody apod.) Problém u těchto homosexualistů je jejich vlastní netolerantnost, když bezpodmínečně vyžadují obdiv a uznání ostatních, protože oni jsou "jiní". Toto je mimochodem jeden z hlavních příznaků narcistní poruchy osobnosti. Ufff.
 heterosexuál
28.07.2014 21:39:55
Cathan Wisp: to nebyl argument nýbrž řečnická poznámka. Ale tvé nepochopení o co se jednalo z ní pomalu argument dělá.
 L81L
28.07.2014 21:31:28
ondra1985: Ty to nemáš zapotřebí, protože proti heterosexuálům nikdo nic nemá. Homosexualita ale u nás pořád ještě není vnímaná jako něco normálního, tak asi ten pochod má význam na to upozorňovat.
 Gandalfus Muž24 Kategorie
28.07.2014 21:29:20
"schválně povolil by magistrát průvod na oslavu heterosexuality?"
"
Za splnění všech stávajících podmínek - ano.
 XXXXX
28.07.2014 21:28:51
"jedinou skutečně utlačovanou menšinou jsou bílí zdraví heterosexuální muži co chodí do práce a platí daně! ti mají jediné právo držet hubu a financovat všechny ostatní "

Lépe bych to nenapsal.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
28.07.2014 20:29:10
L81L:No, rozhodně neargumentuji věkem toho, s kým mluvím, to je totiž dost ubohé:-)
Smajlík  Cathan Wisp Muž18 Kategorie
28.07.2014 20:19:45
Já tyhle pochody nechápu. Pochoduju já snad Prahou, aby všichni věděli, že jsem heterosexuál?
 ondra1985 Muž29 Kategorie
28.07.2014 20:19:26
vtipný jak vždycky ty největší magoři trvaj na tom, že jsou "normální".
Smajlík  Heil Satan
28.07.2014 19:24:12
"stále je zde většina netolerantních grázlů které ani nemají pořádně argumenty"

Zajímalo by mne, jaké argumenty má šestnáctiletý floutek.
Smajlík  L81L
28.07.2014 19:02:23
x-man: To je hezký začarovaný kruh!

"Heterosexuály by nikdo nenechal pochodovat, vím to!"
"Jak to víš, zkoušel jsi to?"
"Ne! Nejsem buzna, abych pochodoval!"

aha, dobře...
Smajlík  Maximilian Muž85 Kategorie
28.07.2014 18:37:50
Cathan Wisp: Lidi by si nestěžovali, kdyby si každej nechával svou sexualitu pro sebe a neotravoval s tím ostatní.
 x-man
28.07.2014 18:10:56
Pro mě osobně je tohle důkaz toho, že ty "pochody homosexuálů" (strašné slovní spojení) jsou nutné. Kdyby si lidi furt na ně nestěžovali, nebyli by třeba. Ona ČR je tolerantnější než třeba takový, když to přeženu, Islám, ale stále je zde většina netolerantních grázlů které ani nemají pořádně argumenty.

Ehm, a pedofilie je kapitola sama o sobě co se týče té "neznalosti" :D
Smajlík  Cathan Wisp Muž18 Kategorie
28.07.2014 17:57:02
Do český řiti jenom český č*rak patří
Smajlík  chcáč obecný Muž33 Kategorie
28.07.2014 17:49:32
Gandalfus: Oni tam přece nemusí chodit protestovat, že ne? A je to jejich akce, tak by si to měli zacálovat sami. Kdybychom žili v zemi, kde by se homosexuálové stávali terčem fyzických útoků, kdyby jim tady někdo zapaloval baráky, kdyby je tady někdo vraždil, tak neřeknu. Mimochodem i tak by se tomuhle dalo jednoduše předejít. Stačí bejt z ticha a nevytrubovat do světa podrobnosti z intimního života. Proč by to jako někdo měl vědět? Co je komu po tom? Tuhle akci mají zapotřebí pořádat akorát narcistní ubožáci. Tohle nemá se sexualitou nic společnýho.
 x-man
28.07.2014 17:49:21
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
28.07.2014 17:39:04
x-man: ta policie je tam právě kvůli netolerantním lidem, kteří je nenechají být
 Gandalfus Muž24 Kategorie
28.07.2014 17:36:52
maximilian: A proč by to měl zkoušet? On očividně není exibicionista.

Ještě by mě zajímalo, kdo zatáhne ty manévry kolem (policie, záchranka...)
 x-man
28.07.2014 17:36:28
nelíbí se mi to, tak se o to prostě zajímat nebudu, uvidím pár článků, vím, že se ta akce koná (je významná, takže je dobře, že se o ní informuje), ale rozklikávat je nemusím a hlavně - žijeme ve svobodné zemi, zakazovat něco, co nikomu neubližuje, je nesmysl.. kdo není homo od narození, stejně se díky téhle akci gayem nestane, má to spíš opačný efekt, tak proč tolik povyku pro nic
 Gandalfus Muž24 Kategorie
28.07.2014 17:22:10
"povolil by magistrát průvod na oslavu heterosexuality?"
- Pravděpodobně ano. Zkoušel jsi to někdy?
 Maximilian Muž85 Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk