Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.740455, vloženo 24.07.2013 09:35:11 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
jídelníček - přibírání
tak jsem to zkusil upravit, co říkáte? odebrat, přidat něco?
prej ráno je dobrý začít víc bílkovin a mín sacharidu, atd..
9:00 3x volské oko
10:30 gainer
12:00 rýže + řízek
13:00 jogurt + jablko (nějakej florian či tak)
13:30 trénink, gainer
15:00 sluneč. semínka
17:00 ovesné vločky 100g + mléko
19:00 rýže+řízek
21:00 tvaroh polotučný
 ubozamilow Muž88 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.07.2013 19:10:17
mě je taky u prdele co jím, ale mě jinak přibrat nejde
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 16:32:34
MaRweN 1
XCrazySlimeX má svůj vlatní svět, nic ji nevysvětluj, je to takový zpovědnicový rebel :) ona ji 3x denně, kuličky Nesquick s mlékem a je nadmiru spokojená
Smajlík  Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 16:28:39
XCrazySlimeX: Tak tady není co dodat >> skinny-fat....ale jestli jsi s tim spokojená...

Taky si musíš uvědomit, že existujou lidi, co je BAVÍ tyhle věci řešit, poměry živin apod., já to mám jako koníček a spolu s posilováním je to věc, která mě naplňuje, jako spousta jiných koníčků, nicméně od toho koníčky jsou že...Prostě ty spadáš do kategorie lidí kterym je úplně uprdele co do sebe zrovna cpou a když se mě někdo z nich zeptá proč to tak hrotim, tak se zeptám: Kdybys měl ferrari a chtěl bys z něj vymačkat jeho potenciál, jaký palivo bys tankoval - nekvalitní pančovaný, nebo kvalitní, dražší s kterym to auto pojede jak drak...
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 16:09:32
MaRweN 1: Ale mě nezajímá kolik co má kalorií nebo sacharidů a podobných sraček. Já prostě jím, na co mám zrovna chuť a neřeším, jestli je to zdravý nebo ne. Kostlivec právě nejsem vůbec, ještě do nedávna jsem pila několik piv denně, takže mi ještě zůstalo trochu pivní břicho, takže hubená nejsem ani náhodou. :D Mám úplně normální postavu a nestěžuju si.
 XCrazySlimeX Žena24 Kategorie
24.07.2013 15:39:28
XCrazySlimeX: Jo holka, tak ty seš úplně vedle, jak ta jedle. Pravděpodobně ani nesplňuješ hodnoty bazálního metabolismu, což jsou kalorie potřebné k tomu, aby tělo správně fungovalo, tělo si na to už asi zvyklo, proto nehubneš, anebo už nemáš ani co hubnout a jsi kostlivec. Slunečnicová semínka, oříšky, mandle apod. jsou snad nejvíc kalorické suroviny, když nepočítam olej a máslo...Chlapec o tom už něco početl, tak ví, že nejlepším zdrojem sacharidů jsou ovesné vločky a rýže, zároveň jsou plné kalorií, o čem ty ani nemáš páru. Lidé jako ty žijou v domění, že zdravá jídla jsou v kaloriích na nule a že kalorické jsou jen dorty a sušenky, tak to neni, tyto potraviny jsou akorád nezdravé, prázdné kalorie, které tělu nic nedají. On chce kvalitně přibrat, a proto potřebuje dát tělu potřebné živiny a další tělu prospěšné látky o kterých jsi ty ani nikdy neslyšela...
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 15:11:31
To je nějakej divnej jídelníček, máš tam toho strašně moc a přitom jsou to samý kraviny... Už vidím, jak se někdo nají ze semínek. :D Co takhle si dát normálně k snídani nějakej rohlík s něčím, pak oběd a k večeři třeba mlíko s kuličkama? Já jím 3x denně a nehubnu ani nepřibírám. A už vůbec si nehlídám, kolik to čeho obsahuje. :D
Smajlík  XCrazySlimeX Žena24 Kategorie
24.07.2013 14:18:37
Doufám, že 5AH5, MDN6 a 86angelica jsou fake..Protože jestli ne tak je dost špatný že nejsou někde zavřený a pohybujou se mezi náma.
 Pietro
24.07.2013 13:47:20
Přidat tuky.Kup si mandle,ořechy,olivový olej.

SVETR: Já si do tvarohu vždycky rozmrdám tak tři vejce a pak ať mi někdo řekne že to je špatně...

K těm dvou stupidním holkám co se stravujou jako hovada se vyjadřovat více nebudu.

A proboha bílkoviny ze semínky vůbec nepočítej.Počítej bílkoviny jen z masa,vajec v nouzi i z mléčných výrobků a soji.

A rozhodně si zreguluj počet jídel,9 je strašně moc,to je celý špatně tohleto...
Já mám denně 4-5 a nijak moc si to prostě nehlídám,když mám hlad tak prostě jím.
Až přestanu růst tak se budu zamýšlet nad tím proč už to nejde a vychytám tomu mouchy,zatím to jde super a nemám důvod nic měnit.
Smajlík  OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 12:21:11
jinak už minule jsem ti psal, že je lepší ten polutučnej, nebo si tam měl dokonce snad i tučnej, teď už nevim, nahradit měkkym nízkotučnym - v tescu ho maj za 10.90, když si ho smíchaš s bílým jogurtem, jak jsem psal z Lidlu 3% kémový (hodně kvalitní, stejný jako z Valašska, který vyhrál několik testů atp...)
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 12:18:24
To je prostě špatně od začátku až do konce.
 Angel of music Žena19 Kategorie
24.07.2013 12:17:19
Vždyť si započítaval i bílkoviny z příloh a další bílkoviny neživočišnýho původu, takže já být tebou, tak bych to nechal vysoko, jinak je blbost jíst jednou míň a jednou víc, tělo potřebuje zhruba stejnej poměr živin furt, v tréninkový den, aby mohly fungovat takové ty počáteční procesy budování svalů, ale v netréninkový den je to potřeba úplně stejně, protože právě v ten ten svaly rostou a potřebují bílkoviny na regeneraci atp....
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 12:14:20
započítal jsem ještě ty semínka.. +10g B, +25g tuku a jsem na 12 859 kJ
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 12:10:17
asi se vyseru na ten tvaroh.. tzv jen 130g bílkovin, ale taky spadnu o 10g tuku a jen 11 639 kJ.. jak to mám zvýšit?
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 12:07:34
ubozamilow
no zbytečně zatěžuješ jatra ledviny, zbytečně vyhazuješ peníze za jidlo, které tělo stejně odmitne, jestli nebereš steroidy, tak je poměrně dobré konzumovat pouze 2 gramy bilkovin v treninkový den a 1,5 gramů v netreninkový, ušetřiš peníze a zdravi
 Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 12:06:03
Spíš ten tuk...zvyš ho

MDN6: Já ti to neberu, klidně si žer co chceš, třeba koňký ocasy a komita, je mmi to u prdele, když ti to chutná a říkáš tomu ''užívání si''....víš, jsou lidi který maj zdravý životní styl jako KONÍČEK, prostě je to baví a maj rádi, to co jedí a výrobky typu MC je absolutně, ale absolutně nepřitahujou... kdybys sem nepsala, tak bych na tvůj stupidní komentář nemusel vůbec odpovídat, tahle zpověď byla určená lidem, který se zajímají o zdravou stravu. A že si spokojená se svou pstavou? Typuju, že si jedna z těch skinny-fat co žerou nezdravě 3x, 4x denně s*ačky...ano možná si hubená, možná máš zdravou váhu ALE NEJSI FIT...

5AH5: Ano, mohu tě poučovat o tom co jíst, protože se o to dost zajímám a ty o tom víš asi fakt hodně velký kulový, ty žiješ v domění že jíš 2000 kcal stravu, přitom jsi neměla v životě den, kdybysis ty kalorie fakt spočítala, takže jeden den jíš 1500, druhej 2500, třetí 3000, čtvrtej 2000....a takhle pořád dokola, já si udržuju kalorickej příjem mezi 3400-3600 kcal KAŽDÝ DEN...prosim příště se nevyjadřuj ke zpovědi, která je určená pro lidi zajímající se o zdravou stravu, děkuji

A na závěr: *THE STRONGEST FACEPALM* - fakt idioti tady....
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 12:02:23
ty bílkoviny jsem chtěl tak 100g, ale mám 160g.. nevadí.. sacharidy 350, což si myslím, že jde (64kg x 5 = cca 300g)
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:59:54
ubozamilow
není už nějak pozdě na školu, ve 88. létech?

Jinak pro lidi, kteři jsou hubeni až vychrtli ,přijem bilkovin není až tak duležity, v treninkový den davej 1,5 g na 1 kg vlastní hmotnosti, v treninkový den 2 gramy na 1 kg. A žer hodně sacharidu hlavně v netreninkové dny, tak 5 nebo dokonce 6 gramu na 1 kg
 Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 11:55:36
k tomu mekáči, téměř rok jsem žral ty sračky a za rok jsem přibral 1kg, od té doby co se snažím, tak +7kg (dalo by se říct i 8kg), sice cvičím od 20. října 2012, ale co.. docela to flákám a zezačátku jsem skoro nic nedělal.. někdo má 7kg za měsíc, ale prostě kvůli škole nestíhám
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:53:27
5AH5
co to meleš, takové jídlo není absolutně vhodné, třeba občas, jako na svatek si dat gulaš nebo tak něco, ale konzumovat tyhle nezdravé jidla permanentně? Asi nejsi dostatečně vzdělana, vaše země má největší vyskyt rakoviny tlustého střeva, pravě kvuli podobné kuchyni , bilým rohlikum a konzumaci nadměrného množstvi piva. Jsi maximalní LOL, zamysli si nad sebou :)
 Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 11:52:59
MDN6 - běž si své komplexy léčit jinam

lidi, mám problém, bílkoviny 160, sacharidy 420/80 cukry, 40tuku ALE jen 12 789 kJ !! tak mě napadlo si dát nějakou sladkost, co vy na to?
je pravda, že něco tam nemám započítaný
Smajlík  ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:49:58
Shitský výrobky prej :D No já si ráda dam mekáč a tak no, já si totiž ráda užívam ve všem, takže i v jídle, tak si moc ráda dam to, co mi chutná a je mi úplně jedno, kolik to má éček, či jiných shitů.

A jsem se svou postavou naprosto spokojená, akorát mi přijde směšný, když vždycky narazim na takovouhle diskuzi a pak nějakej takovej borec má na profilu fotku, kde má postavu jak záchodovej pavouk, přičemž všichni chlapi, co znam a co žerou shitský výrobky vypadají tak 100x líp, ty bouchači :)
Smajlík  MDN6
24.07.2013 11:48:00
no já počitam za blivajs ovesnou kaši, která se relativně dlouho vyvařuje s mlekem. Tohle je pak hnusný. Ale samozřejmě takové ty ovesné kaše od EMCA jsou skutečně chutné, třeba jahodové nebo malinové :) Má to ale podstatný haček, v jednom sačku je malo sacharidu, cca pouze 60 gramů, k tomu je tam kupa jednoduchých cukru, sacharoza, která je da se řict poměrně škodlivá. Proto raději konzumuji suché vločky smichané s bilým jogurtem a medem. Je to sice trochu suché, ale da se to snist
 Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 11:43:21
MaRweN 1:

Ano, jim hrozný sračky, třeba tatarák, guláš, knedlíčky, hovězí výpečky, prostě normální jídla jako normální člověk :)

Sranda, když mě poučuje 17 letej buzíček, u kterýho bych se vsadila, že bych ho složila i se svejma 52 kilama.

Fuj, to bych vážně nesnela, aby můj chlap řikal těmhle věcem jídlo.

A ano, představ si, že když já nesnim víc jak 2000 kcal denně, tak prostě hubnu debile :)
Smajlík  5AH5
24.07.2013 11:33:12
Roztrhany svetr: Co třeba ovesná kaše?...Blivajs to rozhodně neni, je z toho pak hodně, hodně dobrý jídlo....u mě úplný vítěz snad,...Neni to tak, že bys vločky vařil třeba jako rýži nebo těstoviny, tak to nemyslim, ale prostě dáš do mísy vločky, semínka, sušený ovoce, oříšky...prostě co chceš, přidáš protein podle potřeby, zaleješ mlíkem a dáš vařit do mikrovlnky...nechci tu psát přesnej recept, ale kdybys chtěl tak bych napsal do profilu...a určitě bys tomu pak neříkal blivajs, to tě ujišťuju....
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 11:31:17
Roztrhany svetr: A jak si děláš třeba ovesnou kaši než tím, že uvaříš mléko s ovesnými vločkami?
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
24.07.2013 11:28:54
Ale to neni tak, že bys ho pil samotnej, ale přidal třeba 10g do ovesný kaše, že bys nemusel jíst samotný vločky s mlíkem, ale udělal si ovesnou kaši, nebo jsi ji zkoušel a nechtutnala ti? Jak jsem psal minule ten recept...
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 11:27:05
MaRweN 1
vločky se nevaři, ale konzumuji se bez tepelné upravy třeba s jogurtem, kdo může vařit vločky? vždyť je z toho pak blivajs
 Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 11:23:58
protein mám, ale 3 měsíce jsem se ho nedotkl.. navíc jaksi psal těch 1.5g/bílkovin na 1kg, tak já tam těch 90-100g bílkovin mám, možná i víc
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:22:20
A taky jsi minule psal, že máš protein, ale jen nevíš kam ho zařadit, nebo si to s někym pletu? Jo a ty sapaný od Emco jsou dobrý, ale jsou zbytečně drahý...v Lidlu maj ty samé vločky, měkké, rychle uvařené o 10-15 Kč levnější...Když pak nakupuješ vločky po 10ks na dva týdny, tak to jde znát...a další a další výrobky bych ti takhle mohl radit a za měsíc bysis díky tomu ušetřil třeba na protein,...
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 11:15:01
86angelinka86 tady evidentně perlí, ale tak jsme na zpovědnici že :D

jinak k tomu jidelničku, nevím nevím. Všechno je to nějak poskladané velice zvlasštně, napřiklad ten jogurt s ovocem. Nebo samotný tvaroh před spaním, timhle si akorat zatěžuješ vnitřní organy, jatra ledvíny. Kdyby to alespoň mělo nějaký vyrazny efekt, tak se to chapat da, ale takovy tvaroh před spaním tělo jednoduše nepřijme a minimalně 90% se přetvoři v odpad. Tvaroh jako sam o sobě není špatnej, ale musiš ho kombinovat s nějakými dalšimi bilkovinama či sacharidama, k tomu ještě třeba vajička nebo celozrné pečivo. Jestli se necheš jebat s připravou druhé večeře, kup si nějaký sacharido proteinový napoj s postupným uvolňovaním, ale žrat samotný tvaroh je hovadina

po treninku se nemaji žrat nějaké semínka nebo vločky, ale těstoviny z tvrdé pšenice nebo ryže plus libové maso (kuřecí či vepřová panenka). Teda hned po treninku vypit gainer s rychlými cukry (převažně s obsahem maltodextrinu), tak cca 70 gramu prašku (50 g sacharidu, 15 g bílkovin) a po dvou hodinach zhruba do sebe nacpat saček ryže a 150 až 200 gramu masa. Ne nějaké vločky a podobné pičoviny. Vločky žer na snídani nebo jako svačinu.

Snidaně má byt jinak kompletní , je třeba přijmout až 25 % celkových živin. Takže třeba 100 gramu vloček, 150 g bilý jogurt, na ochucení med , oříšky, sušené ovoce. K tomu třeba par platku celozrného pečiva a trochu tvrdého kvalitního syra. Plus zelený čaj. Vajička jsou také vhodné, ale nemůžes se jimi cpat bez sacharidu
Smajlík  Roztrhany svetr Muž35 Kategorie
24.07.2013 11:12:44
nebo to mám posunout na 16:00 a 18:00 a v 17:00 vynechat?
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:06:43
9:00 3x vařené vajíčko + 100g oves. vloček (mám teda od Emco - sypané)
11:00 rýže + řízek
12:00 jablko
13:00 trénink, gainer
14:30 sluneč. semínka
15:00 rýže + řízek
17:00 (nějaký návrh?)
19:00 gainer
21:00 tvaroh polotučný
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 11:06:23
Tak teď jsem si všiml, že máš trénink brzo, v 13:30, pak gainer a v 15:00 semínka...WTF? Jak dlouho ti ten trénink jako trvá? Má trvat hodinu až hodinu a půl a to bysis pak užíval gainer se semínkama? Tak 2 hoďky po gaineru bych zařadil nějaký dobrý bílkoviny, takže bych tam prohodil ty ovesný vločky s mlíkem s tim druhym steakem+rýže...Taky se snažíš jíst zbytečně mockrát za den, konkrétně 9x...stačí 5x, ale když už, tak pořádně objemný jídlo a ne jak ten tvůj chcípackej florian či semínka...Dobrý ty máš oběd ve 12:00 za hodinu máš svačinku a za další půl hodinku trénink? Blbost...Za prvé bys měl jíst nejdřív po 2 hodinách, ideálně dvou až třech hodinách, aby tělo stačilo zpracovat předešlé jídlo a za druhé bys neměl jíst půl hodiny před tréninkem, nýbrž alespoň hodinu před tréninkem, abys necvičil s plným břichem.
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:57:25
Ubozamilow: Napiš mi do profilu, pokusim se něco vymyslet a poradim ti co nakupovat (už to mám tak nějak zmáklé, aby vyhovoval poměr kvalita/cena...
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:56:36
Přečti si co jsem psal.Hlavně teda ten jogurt,jabko a nějaký pokurvený semínka,to je tragédie.
Smajlík  OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 10:54:12
OvesnéVločky: Mě spíš udivujou tyhle komenty:
''Vločky a rýže, to je spíš na hubnutí.''
''žrádlo jak pro psa. jsi člověk, proboha. radši nejez vůbec.''
''Tohle jim já, když chci zhubnout a to mam 52 kg.''
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:52:08
Tak to upravte, já si to nepamatuju.. nwm co ještě mám koupit
ano řízek je PŘÍRODNÍ KUŘECÍ...

9:00 3x volské oko + 100g oves. vloček (mm teda od Emco - sypané)
10:30 gainer
12:00 rýže + řízek
13:00 jablko + bílý jogurt (Klasik či tak se to jmenuje)
13:30 trénink, gainer
15:00 sluneč. semínka
17:00 ovesné vločky 100g + mléko
19:00 rýže+řízek
21:00 tvaroh polotučný

gainer - 100g - 19g bílkovin, 75g sach/25 cukru
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 10:49:16
"Dej si normálně k obědu guláš s knedlíkama, těstoviny, pizzu"
Smajlík  OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 10:45:57
Ježiš, další k*áva, bože za co....*strong facepalm*
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:41:13
Když chceš přibrat, proč se cpeš takovejma blivajzama? Dej si normálně k obědu guláš s knedlíkama, těstoviny, pizzu.. Vločky a rýže, to je spíš na hubnutí.
 86angelinka86 Žena29 Kategorie
24.07.2013 10:33:19
look...Haters.....Haters EVERYWHERE!
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:28:48
Koukám že tu máš nějaký hejtry :D
Smajlík  OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 10:27:03
žrádlo jak pro psa. jsi člověk, proboha. radši nejez vůbec.
Smajlík  MMMM
24.07.2013 10:17:32
N66B: To že jíš zdravě, neznamená že hubneš ty krá*o. Přesně tyhle typy miluju, se*ou se lidem do zdravýho životního stylu a oni zdravě jedí jen tehdy, když chtěj zhubnout a jinak žerou koˇˇnský s*ačky a další shitský výrobky. Určitě nebudeš hubnout když budeš mít kalorický příjem vyšší o 500-1000 kalorií než je energetický příjem pro udržení váhy. Když o tomhle nic nevíš tak se do toho ne*er ty fúrie.
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:10:03
Já bych vás chtěla vidět, vy nabouchanci :D Tohle jim já, když chci zhubnout a to mam 52 kg. Já bych spíš přestala řešit kraviny a začala jíst normálně - jako pořádnej chlap :)
Smajlík  N66B
24.07.2013 10:08:32
Navíc mi příjde že to fakt moc hrotíš.Pokud začínáš tak to půjde i kdybys žral šutry.
Až příjde stagnace tak bych to asi začal víc řešit.Já jím to co mi chutná a nemám přesně jídelníček co bych prostě žral jak blázen každý den,nejsem profík a ani nikdy nebudu.
Jez co ti chutná a jelikož jsi ektomorf tak si můžeš dovolit dát i sem tam zákusek,kousek čokolády...Já jsem včera sežral celou studentskou pečeť a mám to v piči.
Spíš si hlídej abys denně přijal na kg určitý počet g bílovin,sacharidů,tuků (pak si taky hlídej energetický příjem a výdej) to je hlavní.
Smajlík  OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 10:06:25
Lol, OvesnýVločky checkuj ty časy 10:03:14 a 10:03:15 :D
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:03:15
Přesně, ráno je nejlepší ovesná kaše, aspoň aby to jídlo mělo 2x víc sachrů, než bílkovin, já to mám zhruba 3x víc a tak nějak by to mělo být, protože snídaně má být NEJVĚTŠÍ jídlo dne, na to nezapomeň, takže ano, má mít hodně bílkovin, ale musíš dát aj sacharidy, já to mam tak nějak: 40g bílkovin, 120g sacharidů....tu snídani uprav. Florian už byl několikrát odmítnut...jak si psal předtim, tak ti ho hned několik lidí vyhodilo. Zkus místo floriana dát bílý jogurt 3% krémový z Lidlu, je to stejný výrobce jako Jogurt z Valašska, dej si 150g a přidej 50-100g tvarohu, zamíchej, přidej trochu müsli, nebo jen ovesný vločky, trochu slunečnicových semínek a nějakých oříšků...možná ti to bude chutnat víc než nějakej postihnutej florian. Jinak gainer dopoledne, nevim, jestli ti to vyhovuje...třeba vejce si k tomu můžeš dát. A slunečnicová semínka samotný? Radši tuhle svačinku vynech a přidej je do toho jogurtu, jak jsem zmiňoval.
Smajlík  MaRweN 1 Muž17 Kategorie
24.07.2013 10:03:14
Není pravda že v určitou denní dobu je lepší příjímat více sacharidy a jindy zase převážně bílkoviny (nejedná-li se o nějakou specifickou dietu).

Na to ráno ty vajíčka jsou určitě fajn.Doporučil bych ale určitě přidat i vločky.Snídaně je základ všeho a měla by obsahovat jak sacharidy tak bílkoviny.
Takže třeba ovesné placičky s vejcem jsou super.

I když jsi ektomorf tak si nemyslím že je gainer na sváču vhodné řešení.Pokud nemáš nějaký opravdu komplexní tak je tam spousta rychlých cukrů,minimum bílkovin.
Pokud nemáš problém s tukem tak ho tam ale klidně nechej.

Rýže s řízkem musí být opravdu delikatesa :o)
Rýži bych vyměnil za brambory nebo řízek za přírodně opečený plátek a tím pádem bych dal rýži či těstoviny.

Tak tohle je velmi nešťastná kombinace.Nejen že se s jablka a jogurt nejspíš posereš ale takový florian co jsi vyjmenoval je ten největší shit.
Jestli chceš dát ovoce,dej ovoce ale už ne jogurt,fujtajbl.


Semínka...To chceš být od 13:00 do 17:00 jen na ovoci a semínkách?

Vločky...Uvědomuješ si že od 13:00 do 19:00 jsi skoro bez bílkovin?

A tvaroh to je věčné téma.Někteří říkají že dobrý někteří že ne.Můj názor-klidně ho dej,je to dobrý a zas tak by jsi to hrotit neměl ale nijak bych to nepřeháněl.Já mám tvaroh domácí a to se vůbec nedá srovnat s nějakým kupovaným nakyslým hnusem.
 OvesnéVločky Muž Kategorie
24.07.2013 09:46:47
ektomorf..
ok ty vajíčka uvařím, ale ráno se má prej jíst hodně bílkovin i sacharidů.. a když k tomu dám 2-3 krajíce chleba.. ale nwm, právě proto píšu o rady..
jo, řízek je kuřecí
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 09:41:39
Podle mého je lepší naopak začít s více sacharidy a bílkoviny si dát přes den a pak před spaním (po cvičení) - tělo ve spánku regeneruje, buduje svaly a k tomu potřebuje nějaký stavební materiál (proteiny).
Podle mého tam máš hrozně moc tuku, ten bych se snažil srazit skoro na minimum (ono ho stejně do sebe dostaneš). Rozhodně bych si nedával smažená volská oka, řízky či polotučné tvarohy. Zkus si ty vajíčka dát vařená, řízek jako přírodní plátek na grilu (tj. bez tuku) a tvaroh pouze nízkotučný. A samozřejmě je nutné znát tvůj denní výdej, jaký jsi somatotyp a další věci aby ti šlo relevantně poradit. Nejlepší je zajít si za dietologem nebo výživovým poradcem, který tě zároveň i vyšetří.
 Votrapa Muž Kategorie
24.07.2013 09:38:57
přírodní kuřecí je v poho
 ubozamilow Muž69 Kategorie
24.07.2013 09:36:47
Já si myslím, že rýže s řízkem musí být pěkný humus...
Smajlík  Girl in each case Žena18 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk