Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Řadím tak, abych mohl jet spíš na nižší otáčky a tak šetřil benzín a taky abych nemusel tolik řadit. Takže např. při rozjezdu z kopce nepotřebuju takovou sílu motoru a přeskakuju jeden stupeň - např. po trojce dávám pětku, naopak do kopce to chce větší otáčky aby to jelo. Takže takový pravidlo není že je to podle rychlosti ale kompromis mezi potřebným výkonem motoru a úsporou paliva
|
|
SeveřanOdin - kolega má Toyotu LC a myslím že v manuálu ani nešla objednat :-D Nevím o tom že by někam nevyjel a to je to dobrej magor. Mě ale offroady nic neříkají, maximálně ještě tak Range. S tou 911 S4 jsem 2 roky jezdil každý den, v zimě i v létě. Bez problémů. I spotřeba překvapivě dobrá. Když chci řadit mám motorku.
|
|
ata: tak to můžeš být rád, že tam místo dvojky nebyla zpátečka :-)
|
tatranka |
|
|
je to možné,ale to není auto pro mě,ne že by se mi nelíbilo,ale dávat skoro 1,5 milionu za auto?to si radši koupim nebo postavim barák,byt Další věc je udržba,servis.Řekl bych že to už je o jiných penězích jak obyčejná škodovka. I když-dat za auto ty prachy tak bych asi neřešil cenu dílu no. A celkem pochybuju že by si chtěl jet s 911 po silnicích jež tu v okolí jsou,taký krátery snad jinde nejsou.:D Za mě osobně prostě manuál,nejlépe nějaký offroad
|
|
SeveřanOdin - Evo x je s dvojspojkou ( automat ) prodávanější než v manuálu. WRC řadí také bez spojky, jejich sekvenční převodovka je prakticky také automat. 911 je naprosto v pohodě použitelná na jakoukoliv silnici. Pohodlnější jízda než Evo nebo STi.
|
|
Siola Krbec: Ale no tak. Taky jsem se už rozjížděl na dvojku a pak tak i celou cestu pokračoval, když jsem si zlomil ruku a jel s tím do nemocnice. ;o)
|
|
nikdo1: velká pravda s tou polohou D
|
|
když chci jet rychle,tak je to mimo silnice(nejsem blb co lítá ve městě 100)a radši mám manuál.Řadit umim rychle,oproti automatu sice ne ale dost na člověka. věřím víc sobě. Ferrari,lambo,911-to jsou auta sice pěkná,ale tak do vytríny,není to na denní ježdění. Trefíš výmol a co? Nejlepší auta-slovíčkaření,pro mě je tenhle pojem něco jiného,pro tebe taky, auta na rally sem v automatu ještě neviděl mě automaty přijdou prostě pro ty jež neumí dělat víc věcí naráz,jak kdybych byl v něčem ochuzen je to můj názor a nemusí s ním každý souhlasit
|
|
Psal jsem to kvuli tomu že právě údajná nesportovnost bývá nejčastější výtka proti automatům. V rodinném kombiku už mi manuál nedává smysl vůbec. Snad jen kvuli ceně nebo s nějakým slabším motorem.
|
|
nikdo1: No, to už jsou pro mě spíš jen drahý hračky :) Já mám auto jako užitkovou věc. Co je mi platný gallardo s automatem, když křoviňák v tom nepřevezu? :) Ve městě bych asi automat ocenil, ale vzhledem k tomu, že jezdím tak 50:50 město:mimo město... tak zůstanu věren manuálu :)
|
|
Volva jsou slušný, ale xc90 už je skoro veterán dobou vzniku. Osobně můžu porovnávat mezi 911 automat i manuál minulé generace a automat je i v něm lepší 95% času co v tom autě sedíš. A to nemluvím o zkušenostech z půjčeného auta co najedeš pár kilometrů o víkendu. Měl jsem quattroporte s převodovkou F1 (robot), to opravdu nebylo nic moc. Ale ted mám stejné s automatem ZF a nic lepšího neni. Firemní multivan je také v automatu, na cestování opět neznám lepší. Vždyst i do nového eva dávají automat... a to auto pro dědky neni ne? Ferrari nabo Lambo už taky v manuálu nekoupíš. Věř mi že až se budeš chtít opravdu rychle svézt automat oceníš. Obě ruce na volantu mají něco do sebe. Řadit můžeš skoro vždy pádlama, ale většinou to neni vůbec třeba.
|
|
nikdo1: Tak mi pověz, co je podle tebe pořádné auto s automatem? (jako spolujezdec jsem jel ještě v XC 90 a eMkovym Mercedesu... Přijde mi, že všechny automaty se přehnaně vytáčej a když si to usmyslí, že si přeřadí třeba v zatáčce, taky to neni sranda :)
|
|
"co na těch automatech je?to je fakt pro blbce jež si pletou pedály. " Ano, proto se ty nejlepší auta v manuálu už většinou ani nedělají že ano? Manuál je pravěk.
|
|
Takže mám pravdu. Neřídil si pořádné auto s automatem.
|
|
automat nechte američanům co na těch automatech je?to je fakt pro blbce jež si pletou pedály. nad manuál není,at už na ježdění tak na blbnutí někde na dráze
|
|
nikdo1: Octavia II RS a VW Scirocco v automatu :)
|
|
Oxik - jsi ještě mladej a hloupej, proto tvůj názor chápu. Navíc předpokládám že si dobrým automatem ještě nejel.
|
|
nikdo1: Líní nebo neschopní lidé přesunou páku do polohy D a říkají si řidiči :D
|
|
Chytří lidé přesunou páku do polohy D a nemusí řešit kraviny.
|
|
V autoškole jsem tohle taky musel dodržovat, ale v běžnym provozu zjistíš že i přes obec (pokud to neni do kopce) se dá jet těch 50 i na pětku. A naopak jedničku do 20km rozhodně netrápim. Jakmile se rozjedu, řadím dvojku. Při předjíždění jedu 90 klidně na čtyřku.... na to ale časem přijdeš Pochopitelně jsou asi auta, se kterýma ti tohle všechno nepůjde..... Já takhle jezdím s Felicií 1.6 a Thalií 1.2 16V :)
|
|
Já můžu jet skoro furt na 5
|
jezdím s traktorem |
|
|
nemusíš vůbec dodržovat nějaké rychlostní rozmězí. to poznáš když už ten motor moc řve a nebo netáhne.
|
|
Mno, mel bys citit jak slapnes na plyn, ze auto reaguje, zrychluje. Kdyz totiz zaradis prilis vysoky prevodovy stupen, auto reaguje strasne pomalu. Nebo obracene, kdyz zaradis nizky prevodovy stupen, auto rve jako blazen a taky nema dobry "tah" . Proste auto by melo reagovat na seslapnuti plynu lehce a hned zrychlit . Brzdi se pred zatackou a ne v zatacce . Kdyz za zatacku vidis, da se klidne ject na trojce. V ostre zatacce ve obci se jezdi na dvojce . Autoskola te nauci jenom prejezd z bodu A do bodu B . Ostatni finty pochopis cca za dva roky neustaleho jezdeni.
|
|
jde o to co je to za auto, disel snese víc improvizace, ale nic se nemá přehánět, já mám benzím 55 kw, ale mám to hozený spíš do pomala, takže vpodstatě jak to píšeš ale -10km/h
|
|
jde to,kdyby se to motoru nelíbilo tak to dá vědět. btw:minimálně otec by mi nadával kdyby to bylo tak špatný jak říkáš,sám takhle ovšem jezdí taky.rozjezd na 2-nemysli si že to dělám furt,ale kolikrát je jednodušší dát 2 jak za 1,
|
|
rozjíždět se na 2 a řadit 1,3,5 může s 44kw motorem jen absolutní blbec kterej nemá cit pro řízení
|
|
ještě-do zatáčky podřadit,klidně o 2,3 rychlosti a jakmile si zhruba v půlce tak plnej plyn a střihnout ji rovně když to jde-je to krásný zážitek když tě to chce vyhodit ze sedačky,silnice,když se povede tak i gumy kvílí(jen to nezkoušej sotva uděláš papíry,nemuselo by to dobře dopadnout,píšu to jen proto aby si viděl že i podřazení do zatáčky může být zábavný)
|
|
záleží na typu auta,a pak-v autoškole tě učí takových volovin jež pak nevyužiješ nebo budeš děat tak jak ti to bude vyhovovat. Tohle sem měl taky a ted jezdim s cordobou,motor 1.4,44 kw po městě na 5 v pohodě,rozjezd na 2,kolikrát řadím stylem 1,3,5 ted to prostě přetrp a ve svým autě až zjistiš co můžeš a nemůžeš tak si můžeš řadit,držet volant a všechno jak ti to bude vyhovovat
|
|