Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.721612, vloženo 05.05.2013 19:02:59 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Koňský TRUS na cyklostezce
Zajímala by mě jedna věc. Všichni vehementně brojíme proti psím výkalům na komunikacích, pochopitelně hlavně ve městech.

A myslím, že ani žádný pejskař by snad nenechal svého miláčka vy......uprostřed cyklostezky podél řeky (která vede mezi dvěma městečky), kde panuje čilý ruch, všde je hezky upravené, jezdí zde bruslaři, kolaři, maminky s kočáry apod...alespoň jsem tam ještě žádný psí výkal nezaznamenala - proč taky, když vedle je tráva...

Nicméně, proč "koňaři" jsou jakoby něco víc? Nebo jak to chápat? Jak je jinak možné, že teď jsem na oné stezce míjela několik ohromných hromad od koně? A opravdu to působí na té vzhledné asfaltce dosti podivně a nepatřičně. To se jako smí, to je v pořádku znečišťovat takovouto komunikaci ohromným koňským trusem? Komunikaci, kterou tato dvě města vybudovala pro relaxační a sportovní aktivity obyvatel?

Zajímalo by mě
A) je-li toto legální / pokutovatelné stejně jako psí výkal, který ve městě majitel nesebere

B) to vám to "koňáci" (nebo jak se vám říká) není trapné, nemáte kam jinam s těmi koňmi jezdit? Například bruslaři tech stezek moc nemají, proč jim lezete ještě na tu jednu z mála stezek a znečišťujete ji?

C) patří vůbec koně na takovouto veřejnou cykostezku a pokud ano, mají povinnost výkaly odklízet?

Mně prostě pořád tak nějak přijde, že koňáci se považují tak trochu za nadlidi - teď jedu na koni (mám na to, jsem dobrej) a všichni se pos....te ...kůň přece kaká to je normální a komu to vadí nemá rád zvířátka a je to zlý člověk...

Pozor nezávidím jim, má dcera se také učí na koni, ale zatím jen na jízdárně:-)

Jaké jsou vaše názory?
 kikiwhite Žena37 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
09.05.2013 22:19:51
Cyklostezka by měla být veřejná komunikace. Jezdec na koni je účastník silničního provozu a nemá co znečišťovat silnici. Tolik teorie.
 v3nc0ur Muž39 Kategorie
06.05.2013 14:19:30
U nás se koňská hovna prodávají, kdyby byla na cyklostezkách, nasbírám je tam.

Jinak jak to tady čtu, kůň opravdu netrpí, když jde po tvrdém. To je stejná pípovina jako byste říkali, že trpíte vy, jdete-li po chodníku. Jistě, všichni víme, že je zdravější chodit a hlavně běhat po trávě, pláži, zkrátka po půdě než po chodníku, ale netrpíme, že ne?
 klidek klidek
06.05.2013 12:40:35
Lord Byron 86: Hovno koňské nevzniká z masa či odpadu při zpracování masa, proto není tak nechutný, jako hovno psí:-D
 Dreamingfish Muž99 Kategorie
06.05.2013 11:58:34
Řek bych, že tvoje "problémy" na moji hlavu, nicméně: řekl bych, že koňské hovno je pro masu tak nějak přijatelnější, míň podobný lidskýmu sranci a neprudí tolik svým smradem (aspoň mě teda ne).

Taktéž, kůň může být viděn jako "noblesnější" a tolerovatelnější zvíře nemilovníky, na rozdíl od čoklů, seroucích hovna ne nepodobným těm lidským. Kůň k tobě nikdy nepřijde a nepokusí se ti přes textil vylízat píču (ev. koule, pokud v gatích nějaké máš). Kůň je prostě takový neurážející:)

Btw, normálního koňáka (připustíme-li, že daní lidé jsou normální:) by nikdy nenapadlo štípat si to na šimlovi po cyklostezce, takže je to zase o tom pověstném jednom jedinci, a nikoli o celym koňskym národě.

Ti naši jezdí typicky po loukách a přílesních cestách a mezích, čili nám dodávají vesnický ráz, nikoho neprudí a navíc jsou i drobně prospěšní přírodě (narušují kopyty půdu - vzniká příznivé mikroklima pro vývoj různých larev).
 Lord Byron 86 MužKategorie
06.05.2013 07:10:58
Ejbísí: Ona myslí asfaltovou cyklostezku a ty myslíš značenou cyklotrasu. To je rozdíl.

Samir: "Samozřejmě opravdoví kuňumilové se chovají jinak a s koněm jezdí výhradně v konírně kde trénují."

- to ses zbláznil ne? Taky seš zavřenej jen na dvorku? Jestli jo, tak tvůj názor chápu, jinak je zcela zcestnej.

kikiwhite: "protože třeba lesní cestička, kde se cyklistovi pěkně jede na horském kole je po projetí koně takřka nepoužitelná"

- pokud to neni značená cesta, tak tam nemá dle zákona ani cyklista ani kůň co jezdit

Zatím není nijak právně definováno, zdali se jezdec na koni může pohybovat na stezce pro pěší či cyklostezce, lze však vycházet z premisy, že pokud to není zakázáno, je to dovoleno.
Smajlík  nenápadnej vesničan
05.05.2013 23:52:45
Ejbísí
To ano. Znám lesy kde těžká technika vybagrovala přímo koryta pro snad bobisty, ale já myslel lesy těsně u města, vlastně takové městské lesy s jezerem, kde chodí i lidé na procházky. U vesnic to beru, stejně tak když někdo nemá zbytí a přechází s koněm na výběh. Ale nechápu ty jezdkyně které jdou po asfaltové stezce která je na protipovodňovém valu a dole je pěkná měkká trávička pro koně na obrovské louce a ony jí nevyužijí a nechají koně trápit na tvrdém. Mluvím tedy o uplně jiné situaci. Milovníci koní se chovají lépe a ohleduplně, nejezdí s koněm v obilí apod... Ale ty namyšlené slečinky z bohatých rodin se chovají velice arogantně a bezohledně. Připadá mi to už jako ve filmu K.hoši G.tag. Chcou se jenom svést na koni a je jím jedno jakou spoušť napáchají a jak dorasují koně.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 23:13:48
Ejbísí: Tak proč jim dřevo netaháte vy, když vás tak sere těžká technika?
Smajlík  LOL
05.05.2013 22:55:08
A ještě k důvodu chození po asfaltce - většinou prostě není zbytí :( Znám opravdu jen minimum stájí, kde se maštal přímo napojuje na měkkou lesní cestičku. Jinak sambo - u nás jsou kolikrát cyklostezky zaznačené i na místech, kde se dá normálně klusat, cválat...
Ale nejhorší je fakt ta těžká technika, během těch 3 let nám rozryli a ideálně následně hrubým štěrkem zasypali tak 3-4 klíčové cesty v délce několika kilometrů, to fakt luxus, když se přes to krokem nepřejde ani člověk, o člověku s koněm aspoň na ruce ani nemluvím... :( fakt neštěstí, za pár let člověk fakt z maštale nevyjede a koňostezky nikoho nezajímaj.
Smajlík  Ejbísí Žena29 Kategorie
05.05.2013 22:51:56
terezaitecka
Dobrá připomínka. A ještě jak tyto "cyklostezky" vezmou utokem celé rodiny v rámci procházky, tak já raději jedu po hlavní cestě mezi auty. Nechci zvonit co 2 metry a říkat "s dovolením".
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 22:45:36
Mnohem víc mi tam vadí matky s kočárama, které musí vždy jít v mega tlupách a zabrat celou cyklostezku. Hovno objedu mnohem jednodušeji...
 terezaitecka Žena23 Kategorie
05.05.2013 22:07:29
Modrá Svině - ukřivděniny:-)) jestli to nebude tím, že já úmyslně píšu o těchto tématech - řekněme kontroverzních, protože ty pak mají hodně příspěvků a jednoduše se o nich lépe diskutuje:-)

Ale hlavně takto zjišťuji názory veřejnosti, jestli se teda Zp dá nazvat veřejností:-)

Kolikrát si nejsem jistá, jestli jsem třeba nebyla příliš protivná nebo naopak si nenechala nasr...na hlavu, tak zjišťuji i náhledy jiných:-)

A obecně mě fakt šíleně štvou nevychovaní a bezohlední lidé, kterých jsou mraky, tak je pořád o čem psát, bohužel...

A já si ty věci asi navíc moc beru..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 21:33:28
Nechápu tu lásku některých chudáků ke smradlavejm koním. Na práci dobrý, ale jinak z nich nic pořádného neni, snad jen kuličky v Ikea a lasagne v tescu.
Hovna, hovna, zase hovna a další hovna. Prostě koně.
 labužník
05.05.2013 21:18:48
sambo1987
Ty jsi milovník koní a chováš se jinak než ty co mají koně jako věc na dovádění.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 21:17:15
Ano, tahle diskuze je fakt o hovně:D
A úpřimně jsem nezažila (jako psala Ejbísí), aby po koních byly zničené cesty. Zažila jsem je jen rozryté od teréňáků, nebo od těch dřevorubců. Na poli se smí jezdit jen po prázdných cestách, jinak by nás asi zemědělci přizabili.
 sambo1987 Žena37 Kategorie
05.05.2013 21:17:00
suvurov
Dobré ne?
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 21:10:05
Čtyřicet příspěvků o hovně.
Smajlík  suvurov Muž30 Kategorie
05.05.2013 21:08:40
Jsem také jezdec, přes silnice téměř nejezdím a už vůbec ne na cyklostezkách, přece jen nebudu koním ničit šlachy...

Ale logicky, když se koně vykadí někde na cestách, tak si máme nosit na zádech lopaty?:D
 sambo1987 Žena37 Kategorie
05.05.2013 20:56:05
Modrá Svině
Málo jezdíš na kole, já se setkal s koblížky i na asfaltové cestě mezinárodní třídy a to neustále.

lalalalalu
Prosím tě, zkus se někdy projet na kole po rozdupané cestě v celé šíři a pak se můžeme spolu bavit jak se ti jelo.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 20:54:05
To netuším, já tyhle věci naštěstí nemusím řešit, protože bydlím ve městě a koně nám po ulicích nechodí. Ale děda mi jednou říkal, že našel vožralej na nějaké stezce koňský hovno a snědl ho. Prej myslel, že jsou to koláčky. :D
Smajlík  XCrazySlimeX Žena24 Kategorie
05.05.2013 20:47:48
Tvoje diskuze čtu se zájmem a musím říct, že na tebe se ty ukřivděniny zrovna lepí, asi máš nějakou špatnou karmu. Jednou na kurzu jedna paní nechce větrat, někdo vám na pozemku zkrátí tůje bez vašeho dovolení, kolegyni smrdí z držky, kůň se ti vysere před brusle atd..
To nic proti tobě, jen jsem si toho povšiml.

A samozřejmě, že to není v pořádku, ale když už se to stane, tak není jak to řešit. Možná zajít na statek, kde ty koně chovají a nějak asertivně jim sdělit, že asi jejich dorost nebo někdo nezodpovědný od nich trousí s koňmi na cyklostezce.

Jinak je to dost atypické, s koňskými kobližky jsem se na cyklostezce ještě nesetkal.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
05.05.2013 20:35:41
"Ta, o které mluvím, tak tam jsou hlavně bruslaři večer si tam jezdí zajezdit hlavně oni, kam jinam mají jezdit? Do lesa?:-) Tam spíš jeď ty na kole, tyhle stezky jsou pro kolaře začátečníky (co nic neujedou), postarší nebo miminka " - a nenapadlo tě, že někteří se do toho lesa nějak musí přesunout? Tyhle stezky jsou pro všechny na kolečkách a nepřijde mi normální cyklisty posílat do lesa. Bruslaři mi nevadí.

Na koni jsem aktivně dlouho jezdila. Po cyklostezkách (těch lesních) jsme jezdili, protože jinudy to nešlo. Ty sice říkáš, že jezdci se cítí jako nadlidi, jenže ona kolikrát vůbec není lehké se na vyjížďku vydat bez pochodu po silnici nebo stezce. Dneska je v určitých místech tak zatarasený průchod, že je skoro umění se někam vydat. A to i ve vesnických oblastech.

Ohledně těch hromad: na asfaltce bych to samozřejmě uklidila. Ale na lesní cestě, která má třeba 2m na šířku a projde po ní 15 lidí denně v sezóně a já jediná mimo sezónu jsem neuklízela. Koneckonců lese je les. Navíc jezdec ne vždycky zaznamená, že kůň něco "ztratil". Narozdíl od psa neprovádí žádné prostocviky a naprostá většina to dělá za chůze.
 Majka
05.05.2013 20:35:37
kikiwhite:
Mám spolužáka, který žil ve Švýcarsku. Ty koše jsou prý na každým rohu.
 Nudložrout Muž19 Kategorie
05.05.2013 20:31:05
Dal bych nevím co, abych mohl sledovat, jak na tom nějaký nepozorný cyklista podklouzne a pořádně si v tom vymáchá rypák.
Smajlík  Ted Striker Muž99 Kategorie
05.05.2013 20:28:50
Ejbísí- přesně tak. V našem okolí žádná koňostezka neni a tak proto do lesa.
Samir- Myslíš si že pneumatiky od kol jedou beze stopy.? A ten kanálek po nich je určitě vod nějáký gigažížaly..
A k těm loukám, né každý kůň prostě sklopí paličku a de v klidu krokem..Prostě sou některý takový mašiny, že jak vidí louku tak ti tam hodi 90km/h zvedne hlavu a je to fakt o držku si ho tam kajsi krotit..
Když na tom neumíš tak na to nelez, že..:) No, s koňma je to prostě těžší než s kolem..
A taky jsou svědomití koňáci a pak sou tu ty zlatokopecký persóny, co ví o koni hovno a nějáká cesta je už totáč v prd..lala
Smajlík  lalalalalu
05.05.2013 20:28:49
Jen ať serou, ráda to sbírám, bohužel serou málo, takže vezmu kolečkáče a pytlík a pak hnojím doma kvítka. Jenže jak říkám, moc toho není.
Smajlík  souhlasna
05.05.2013 20:25:44
Ejbísí
No pořád mě také nemusíš urážet, ale nebudeš mi věřit kdysi jsem koním fandil a nadával na těžkou techniku a čtyřkolkáře. Jenže tu spoušť co u nás spáchají jezdkyně, píšu jezdkyně protože co potkám koně tak z 95% ho sedlá ženská, napraví škody (důlky po kopytech) pouze těžká technika společně se čtyřkolkáři. Takže asi tak.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 20:22:06
Ejbísí:
Tomu moc nerozumím: Píšeš "jezdci jsou omezeni vyhradne na mekke lesni a polni cesty s minimem sutru a louky,".
Ale ta stezka pro bruslaře a cyklisty, co se tu o ní diskutuje, je nejspíš asfaltová nebo betonová - žádná měkká.
Jak to jde dohromady s tím, že po ní ty koně jezdějí?
Smajlík  vancr Žena Kategorie
05.05.2013 20:17:35
Já nepochopím co za paka musí jezdit na těch koních po betonové cyklostezce když vedle máme krásnou travnatou louku s měkkým podkladem pro kopyta koní. Ale oni ne. Příjde mi to jakoby si mysleli že jedou na kole nebo autem a koně vedou pořád po asfaltu at se nezablátí. To jsem plně přesvědčen že se jedná o lidi co mají koně jako hračku a nejedná se o pravé milovníky koní.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 20:14:15
Samir-no ty ses fakt debil, kone ze nici lesni cesty?! Lesni cesty z 90% nici drevorubci, co to tam za kazdyho pocasi profrci s buldozerem, ze by tam po nich ani tank neprojel...druhy v zavesu jsou pak ctyrkolkari, ktery taky neberou na nic a nikoho ohled. Na koni jezdim ted 3 roky ve stejny lokalite, predtim 6 let v jiny a za celou tu dobu jsem ani jedinkrat nezazila, ze by po koni byla cesta nesjizdna! Max.kdyz nekolik dni v kuse prsi,tak rozmoknou vybehy a okoli staje, tam ale beztak cyklisti nemaji co delat. Zato buldozer projede jednou a je po ceste. A meli byste si taky uvedomit, ze zatimco cyklisti muzou bez potizi jezdit vsude, jezdci jsou omezeni vyhradne na mekke lesni a polni cesty s minimem sutru a louky, obojiho rok co rok ubyva! A konske stezky v cr bohuzel existuji fakt minimalne, narozdil od cyklo. Takze proboha trochu tolerance, jinak pro Tvoji informaci si na kone vydelavam sama, stejne jako naprosta vetsina konaku.
Skopnout hovno ze silnice je ovsem samozrejmost.
Smajlík  Ejbísí Žena29 Kategorie
05.05.2013 20:07:45
Samir - čéče, jak teď o tom píšeš, musím se podívat na tu značku, která je u té naší stezky a mám teď nejsný dojem, že je tam na obrázky jezdec na koni v zákazové značce, nesjem si jistá, ale bylo by ti logické - v okolí je hodně stájí a tvůrci stezky toto asi poředpokládalai, že by tam lezli, protože jim je většinou úplně fuk, jestli něco ničí (těm slušným se omlouvám)..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 20:03:43
Přesně. A nejhorší to je v lese po dešti. Mi to připomíná jak po velké Pardubické, lesy i polní cesty zničeny koňma. Je to pak důlek vedle důlků a na kole po tom jezdit nejde. Kdyby šli s těmi koni v zástupech ohleduplně za sebou pouze nějakou svojí cestičkou, ale oni ne, jdou všude a vedle sebe at zničí a rozdupou vše co jím stojí v cestě v nejširším páse. Lidská bezohlednost nezná mezí. A vrchol je jak píšeš a u nás tak samo, že lezou s těmi koňmi i na cyklostezky které jsou určeny pouze a jen pro cyklisty. Jestliže tam je společná značka brusle, kolo a chodci, tak jen pro ně a nikoliv pro koně, ty tam nemají co dělat v žádném případě.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 19:59:10
Já sem taky koňák..:DDDD to je název..
No a taky sme na podzim a přes zimu jezdili spíše po vesnici a polňačkách a taky se nám kolikkrát stalo, že prostě jedna z kobyl hodila bobek. Pokud už sme byli skoro doma tak jsme koně zavedli dom a s kolečkama hezky sbírat bobany. A pokud je to nějak na začátku vyjížďky tak slézt a zkopnout to do boku..
Právo na no maj, tama jezdit..teď už jen záleží na přístupu osob v sedle, jak ty říkáš koňáků..:DD
Jako koňák a zároveň cyklista se mi taky moc zrovna nelíbí když musím bobany čistit z pneumatik nebo když kobyla chytne z pachu cizího lejna amok..
 lalalalalu
05.05.2013 19:53:50
Samir - máš pravdu, ničí i lesní cesty, vím to zpraxe, z kola. To jsem sem ale nechtěla psát, protože by se na mě někdo určitě vrhnul, že kde tedy mají jezdit..hele, já vůbec nevím, jak to s tímhle ježděním je..kam smějí, nesmějí...docela by mě to zajímalo...protože třeba lesní cestička, kde se cyklistovi pěkně jede na horském kole je po projetí koně takřka nepoužitelná - díry, hlína všude a to vše doplněno hovny...:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:49:40
Nudložrout - on asi je postih za obojí, já to jen blbe napsala..vidíš, už jsem z nich zblblá, jak oni pořád tvrdí, že na trávě to nevadí...a mám dojem, že slušně vychovaný pejskař si s sebou nosí pytlík z domova, to snad není tak náročené na toto pamatovat...přece nemůžou být závislí jen na koších, to je jen dobrá vůle města, že něco takového vůbec rozmisťuje....
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:48:43
Přesně, mám z těch koňů nervy jako špagát. Zničí nejen cesty ale i polní, lesní a chodníčky kolem jezer a řek. A vesměs se jedná o novodobou elitu řekněme zlatokopek kdy jím o dost starší "přítel" nebo vlivný tatíček pořídí koně at mají pestřejší život. Za ustájení za ně zaplatí kolem 10-15000kč měsíčně. Tyto potvory zničí celý okruh přírody co je v dosahu koně. Samozřejmě opravdoví kuňumilové se chovají jinak a s koněm jezdí výhradně v konírně kde trénují. Proti nim nic nemám, ale ty zlatokopky mi pijou krev protože pak jsou pro mě jako cyklistu a chodce veškeré cesty nepoužitelné. A nikdo s tím nic nenadělá protože jejich tatínkové a "přítelové" mají moc a vládnou městům.
Smajlík  Samir Muž33 Kategorie
05.05.2013 19:46:24
jessica - dík za info - takže jestli pozná, když kůň sere:-), tak pak není už vůbec problém s odklízením - záleží tedy jen na tom jak je vychovaný, příp. jak dodržuje zákony / vyhlášku

Je to fakt nechutný, prasácký a bezohledný nechat takhle velký hovna na cestě, kde lidi sportují a chodí na procházku s dětmi..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:45:42
Tak zaprvé by se nemělo rozlišovat mezi hovnem na asfaltu, nebo na trávě! Za obojí by měl být tvrdý postih!

Na druhou stranu, je to chyba státu, že máme málo košů na exkrementy (včetně pytlíčků).
 Nudložrout Muž19 Kategorie
05.05.2013 19:42:32
Filda568 - to je její věc, jak to udělá, ale to hovno protsě musí nějak odklidit.. (jak psala slečna, aspoň odházet do trávy)...a když se jí to nelíbí, tak ať na takovouto veřejnou komunikaci s koněm neleze a nemusí pak řešit ani odklízení hoven....má možnost volby..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:41:50
Jen ať cyklisti jezdí v těch hovnech. Stejně akorát produkují odpadky. Tahle nová móda je na facku. Kdo myslí z přírodou vážně půjde tam pěšky.
Smajlík  *matouch* Muž44 Kategorie
05.05.2013 19:41:35
no asi není, já se s tím setkám maxmálně 1 za 10 let, zrovna tu moc koně nemáme, tady ve městě.
 Zarcon Muž41 Kategorie
05.05.2013 19:40:46
nechci teda nic říkat, ale ty vaše pytlíčky pro záchyt, jestli myslíte ty pod ocasem, se přidělávají jen kočárovým koním. Pochybuji, že by to bylo funkční na koni, který za sebou nemá bryčku nebo něco, kam by se to dalo zachytit.

jo a jinak každý koňák bezpečně pozná když jeho kůň sere :D
 jessica
05.05.2013 19:34:48
Tak mě napadá, jak by to v praxi vypadalo :D:D Jede holka na koňovi, kůň se vysere, kdo zná, ví, že to není zrovna hromádečka. Holka sestoupí, vytáhne pytel na odpadky, lopatou to tam nahází, připne k sedlu, nastoupí a jede :D:D
 Filda568 Muž21 Kategorie
05.05.2013 19:32:49
Zarcon - no jasně, že nevidíš, to ale přece nemůže znamenat, že kobliha na asfaltu je v pořádku...proto by právě měli mít povinnost mít ty pytlíčky...a nebo na takovéto komunikace mít zákaz přístupu...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:28:38
jsem proto aby když tedy jedou po asfaltu, tak aby povinně vybavili své koně pytlíčkama pro záchyt koblížků. Ono je něco jiného jít se psem a sedět na koni, kde dozadu na silnici, co mu kam upadlo nevidíš.
 Zarcon Muž41 Kategorie
05.05.2013 19:26:51
jessica - to je fajn, že ty jsi slušná, ale o té legálnosti to právě je..kdyby každý koňák věděl, že by mu v případě znečištětní a přistihnutí, hrozila slušná pokuta, možná by se chovali jinak i ti méně slušní...ty to děláš, protože jsi slušná, oni by to dělali ze strachu z pokuty...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:21:13
Dreamingfish - ale každý koňák ví že, kůň kadí...to myslíš vážně, že tedy, když to hovno koňák nevidí, tak ho může kdekoliv nechat?? Třeba na Václaváku - protože ho nevidí??

Prostě nemá jezdit tam, kde by to kůň mohl zasvinit, to je snad jasný..Praha taky není plná hoven od koní na Staromáku, to by je asi policajti hnali, ale mají něco pod ocasem ne? Do čeho padají ty koblihy, mám takový dojem? A omluva, že to hovno nevidí, by asi těžko prošla...
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:19:12
já mám vlastního koně a také jsem s ním dříve jezdila na vyjížďce po jedné části cyklostezky - zkrátka to byl nejrychlejší způsob jak se dostat do lesa. Ale pokaždé jsme si to po sobě z cyklostezky uklízeli - resp. slezli jsme a skopali to ze silnice. Tohle není o tom, jestli je to legální nebo není, ani že ty lidi jedou na koni - buď jsou prostě slušně vychovaní a tolerantní a nebo ne a bordel po sobě neřešej, to je celá věda. Maximálně můžeš podat stížnost na úřad a oni si pak obvolají stáje.. aspoň takhle to chodívalo u nás, když si na nás někdo stěžoval, že jim jezdíme po polích, atd. atd. a to jsme to ani nemuseli být my, ale koňáci z jiných stájí... :/
 jessica
05.05.2013 19:17:06
Nudložrout - já právě nevím, jak je to stěmi psími - já psa nemám , nechci a jsem antipejskař (tím mám na mysli, že většina pejsakřů mě štve, protože mi přijde, že jsou nevychovaní a psa si nedokážou řádně ohlídat, vím, že jsou i výjimky) a výkaly mě poch. iritují a máš pravdu, musí se vlastně sbírat i na trávě, ale to asi jen ve městě, ne?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:14:27
Srovnávat koně psa mi přijde pěkně mimoidní:-D
Jak by si chtěla, aby jezdec na koni kontroloval, kdy jeho kůň zrovna dělá koblihu? To by mě docela zajímalo.
 Dreamingfish Muž99 Kategorie
05.05.2013 19:14:08
pravdomluvníkk - cože, vadí ti bruslaři? Taková to nová upravená cyklostezka / inline stezka je ale pochopitelně i (ne-li hlavně) pro bruslaře (je to i na těch značkách, je to v definiích těchto stezek a někdy se to i nazývá in-line stezka) - kolaři mají mnoho jiných míst, kam jet, nemusí mít super hladký povrch...

Ta, o které mluvím, tak tam jsou hlavně bruslaři večer si tam jezdí zajezdit hlavně oni, kam jinam mají jezdit? Do lesa?:-) Tam spíš jeď ty na kole, tyhle stezky jsou pro kolaře začátečníky (co nic neujedou), postarší nebo miminka

Ale jinak díky za názor na ty koně:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
05.05.2013 19:11:30
kikiwhite:
Takže jako na komunikaci se sbírat psí exkrementy musí a jinde ne? Tak to je dost podobné jako ti koňáci.
 Nudložrout Muž19 Kategorie
05.05.2013 19:10:36
Jestli je to legální a co si o tom myslí koňáci, to nevím.
Vadilo by mi to ale stejně jako tobě, a jako to asi vadí skoro každému kromě těch co tam s koňmi jezdí.
 vancr Žena Kategorie
05.05.2013 19:10:13
Filda568:
Člověk nemusí nad ničím přemýšlet.
 Nudložrout Muž19 Kategorie
05.05.2013 19:07:45
souhlasil bych s tím, že tam nemají co dělat a pokud chtějí mezi lidi, ať jdou vedle po trávě
na cyklostezkách mi vadili už jen bruslaři nebo chodci a zvlášť ti, co se roztáhnou po celé šíři a ani je nenapadne, že je cyklista rychlejší
 pravdomluvníkk
05.05.2013 19:06:49
Jsem rád, že nemusím nad takovýma věcma přemýšlet...
 Filda568 Muž21 Kategorie

Akční cena

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk