Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Ajaj...no pokud je kabelka vyrobena z kvalitní kůže, nemělo by jí uškodit ani polití: <a http://www.papashop.cz/italske-kozene-tasky-a-kabelky">kožené kabelky</a>
|
|
happiness asi tak nejak Kdyz si rikaji nobl podnik tak se podle toho maji tak chovat.
|
|
Jedna takova zkusenost.Vaclavak grand hotel.4 nemci dostali jidlo, jeden z nich v jidle mel strep a porezal si ret.Samozrejme pak pyka obsluha i kdyz s tim nema nic spolecneho.Nadavali. Uprimna omluva,stornovani pokrmu,doneseni 4 slivovic na ucet podniku.Manager tam ani nechtel jit,nevim zda kvuli cizi reci,studu, nebo strachu ze by se to dozvedel sef. Ale tady byla moznost storna a davani veci na gratis. Zde to dopadlo dobre. Druha zkusenost.Jedna plzenska pivnice v centru.2 damy cesky.Jedna strasne vymyslela s jidlem.Tam se bohuzel ale zmeny nedaly delat.Tak jak to mel jidelni listek,takove meli normy v kuchyni a tak to bylo na kase.Chtela to bez toho s timhle a bla bla.Pak se zeptala na obycejny gulas jaky je.Odpoved,jsem vegetarian prominte takove veci nejim. Obednali tedy 2 gulase.Jedna snedla vse a druha v 34 rekla,ze to jist nebude,ze to nezaplati,ze je to same tluste maso a bla bla.Zde moznost storna neexistuje.Nechala si zavolat managera.Po 30 minutach dlouheho premlouvani manager dosel ke stolu.(musim upozornit ze manageri nechteli nikdy nic resit za cisnika)Dama mu rekla,ze jidlo bylo hnusne,studene,a same tluste maso a ze i ta servirka rekla ze by to nejedla. Manager prohlasil, ze zena to jidlo platit nebude, ale take ze ho stornovat nebude, ze si to musim zaplatit a ze jestli mu jeste hodlam delat problemy,tak se mam sbalit a odejit. (V te restauraci je kuchyne ve sklepe,jidlo roznasi pouze clovek, ktery je k tomu urceny a cisnik pouze debarasuje a obednava,samozrejme donasi napoje a pribory,...tedy cisnik s jidlem nema styk.) Ze jidlo dostala studene,jsem smozrejme nemohla vedet,kdyz jsem ji ho nenesla a ani si me nezavolala.A to ze skoro cele snedla a pak vymyslela?Nebyla to nejhorsi zakaznice samozrejme,mela jsem jich desitky horsich.Ale to jak se zachoval manager,to me vazne nasralo.Hodila jsem v tom vzteku po nem zasteru a odesla domu.Zkoncila jsem tam.
|
|
Tak omluva by měla být samozřejmost. Na místě té servírky bych ti asi řekla, že máš oběd na účet podniku a šéfovi, ať mi to strhne z výplaty. A jak jsem jinak mírný člověk, tak servírku bych asi docela sprdla (za to, že se neomluvila).
|
|
Vy tady jen pisete, ze je to jen blba kabelka.Je uplne preci jedno kolik stala, jestli 200,- nebo 20.000,- ta osoba mi ji proste polila.Co kdybych v te kabelce mela telefon, dulezite data, ktere ona tou kolou znehodnotila, mela jsem tam cokoliv to je uplne jedno co.Servirka se mela zeptat i ostatnich zda je vsechno v poradku a kdyz videla ze pani utika s kabelkou tak se pote mohla informovat.Nabidnout se, kdyby bylo neco v neporadku. V dnesni dobe obsluhujici personal to nema vubec nijak jednoduche.Musi stihat desitky lidi obsluhovat,byt mily i na toho nejdebilnejsiho hosta.Jsou spatne placeni.A co je nejhorsi, ze maji nahouby sefa. Takze me kdyz se neco stane, tak to resim s tou obsluhou a nevolam zbytecne vedeni, protoze vim ze by to treba bylo i na vyhazov kdyby to byl zrovna spatny sef. V tomto pripade by treba nechal uhradit cistirnu,nebo nabidl neco zdarma,ale u te servirky by si to pak mohl vybrat.Nemusel by ji zaplatit vyplatu,nebo ji rovnou vyhodit.Protoze dela spatnou vizitku podniku. Nejde ani o to dostat neco zdarma potom kdyz se neco prihodi, ale videt alespon snahu to napravit a slusne se optat.Slusny host by take treba odmitnul.
|
|
Ta servírka se myslím měla omluvit, a někdo z šéfů řešit náhradu škody.
|
|
Hlavně že ne PObLITÁ!
|
SpeedyGTA4 |
|
|
Než napíšeš, jak to dopadlo, tak si tipnu - tu colu ze zad a z kabelky jste našli na účtě, protože jste ji objednali a servírka ji od baru odnesla k vašemu stolu... To se nám totiž jednou stalo - servírka zakopla těsně před naším stolem a objednané dvě coly skončily na stole a několika lidech ... omluvila se a my se nějak poutírali, vše v klidu, ale se smíchem jsme řekli, že teda v druhém kole raději minerálku :-)) no a nakonec jsme na účtu našli i dvě coly. Ale na upozornění je škrtli.
|
|
To čumím. Česi, no. Omluva je samozřejmost, zaplacení čistírny je samozřejmost a nezaplacení toho, co jste snědli je bonus, který je už téměř samozřejmostí.
|
|
blbý ale asi bych víc než omluvu nechtěl, páč jak bylo řečeno chudák sevírka si moc nevydělá. mě jednou kamarádka vylila vařící čaj v restauraci do klína a to jsem měl takové plandavé kraťasy, přes které to prosáklo, chtěl jsem si je rychle sundat, ale raději jsem zatnul zuby :)
|
|
Já bych se určitě omluvit šla a nabídla se, jestli nemůžu nějak pomoct, popřípadě dala kontakt, že čistírnu zaplatím. A teď tak bokem. Příjdeš mi hodně materialistická, lpíš na věcech, které pomíjí. Je to JEN kabelka, je to věc, kterou stejně za pár let vyhodíš a nebo umřeš a někdo ji vyhodí za tebe, nemá žádnou hodnotu. Hodnoty bych hledala jinde. A příště bych tu kabelku nechala tak a v klidu ji vyčistila doma a hned ji nedrhla, takové pokusy jsou většinou jen ke škodě...to si pamatuj.
|
|
Jelikož jsem připosránek, mávla bych nad tím rukou a doma zuřila. Omluvit se měli.
|
|
A jak to tedy dopadlo?
|
|
V lepším podniku bych považoval za samozřejmost, že kabelku i ostatní politý oděv nechají profesionálně vyčistit na svůj účet.
|
|
jako servírka, kterou taky dělám (i když rozhodně ne v tak luxusní restauraci :-) bych se ti samozřejmě omluvila a na místě se snažila ihned situaci napravit (ve smyslu okamžitýho utření stolu, vyčištění hadrem všeho co by šlo a tak podobně), ale to by bylo všechno. Veškerý náhrady a kompenzace, čímž myslím i to blbý kafe či drink zdarma je v kompetenci šéfa, kterýho by sis kvůli nějakýmu řešení buď mohla nechat zavolat, nebo by se v případě závažnější škody samozřejmě dostavil sám.
|
|
Zbytek n/c, stejně by mně jakékoliv komentáře na tvou postpostpostpuberu promazali, ale tu diskuzi jsem, pro tvou informaci, já nepsala, nicméně krásně vystihoval tu podstatu a i mě stejně pobavil.
|
|
Krabitschka - prosímtě radši už nepiš, ukazuješ jen svou postbupertální (možná i jen pubertální viz ten fake) a bohužel poněkud zakomplexovanou osobnost... Je vtipné, že někdo, koho udiví, že píšu o takové dle něj "blbosti", není líný napsat potom ten fake co byl smazán (pokud jsem to pochopila s tím banem) :-)...ten měl za to hlubokou hodnotu:-) Jo, na Zp je sranda:-)
|
|
Ale abych ti odpověděla, když jsem tak hrubě byla tím banem přerušena: Bohužel by mi diskuze o tvé duševní úrovni garantovala další ban, přičemž příspěvku by bylo daleko více a to by bylo diskuze daleko zábavnější, takže tě ponechám takhle... ...protože tebou popsaná situace je opravdu neřešitelná a každému normálnímu člověku je jasné, jaká reakce by byla adekvátní a jaká ne, respektive jaká se sluší a jaká ne. To jen někteří ze zpovědnice s tím mají problém, včetně tebe. ;-)
|
|
Možná z toho byli sami vyplesklí. Pokud by zničili cokoliv dražšího, chtěl bych to kompenzovat. Tak mě napadá, nemusí to být jen oblečení, může to být telefon, NTB.. Pokud by nesouhlasili, není žádná ostuda v klidu zavolat policii, která to zadokumentuje a případně předá soudnímu občanskoprávnímu řízení.
|
|
Pokud by se jednalo o drahou kabelku - tak bych pochopila proplacení čistírny apod. Pokud to je kabelka za pár stovek - tak bych pochopila omluvu a případný "drink zdarma". Ale obecně, jelikož sama nemám drahé kabelky, a kdyby mne někdo polil apod. tak bych sama od sebe řekla,že je to v pohodě a vyčistila si jí potom doma sama. Mne by osobně taková věc nenaštvala, ale chápu, když někdo má drahou kabelku, která se takto mohla poničit.
|
|
ilustrace - to samozřejmě... Karbička - já nenapsala, jak to dopadlo, tak jak můžeš vědět, jestli jsem něco tropila nebo netropila? Ty seš ale samolibá (a vševědná) osůbka;-)
|
|
kikiwhite: myslela jsme to takhle - to že se nesluší, aby ti obsluha platla v takový restauraci cokoliv je logický, ty tam v té hierarchii seš v tu chvíli podstatně výš, jsi host, ona personál - takže ne že bych nebyla pro nějakou náhradu, ale tu náhradu nemůžeš žádat po ní, ale po majiteli, provozovateli...atd. Ona se ti může maximálně omluvit.
|
|
kikiwhite: Já jsem žádnej argument nenapsal. Já jsem se jenom zeptal, jestli už jsi vyčíslila výši škody, která ti vznikla.
|
|
Máš na mysli, že si Češi nechají srát na hlavu tak, že jsou po své vlastní bitvě králem ve své diskuzi na Zpovědnici místo toho, aby ztropili divadlo tam? Už hořím na to pokratschování. :-)
|
|
Krabitschka - bez týhle nudný a nicotný diskuze, která už má 40 příspěvků, bys tady měl ještě daleko nudnější příspěvky pode mnou...:-)...sory těm autorům, ale... ...to jsou zase moudra, promiň...všimni si, že právě takovéto diskuze ze života budí pozornost...každý se k tomu může vyjádřit, každý může mít názor...jaké podnětné a hlubokomyslné diskuze umíš napsat ty?;-) Můžemě třeba diskuztovat o smyslu bytí, to by bylo také pěkné;-)
|
|
Hulmiho Ukolen - u kolen ho možná máš, ale neumíš moc číst:-)...já neřekla, že jsou lidi tady na mě oškliví...já napsala, že si Češi nechají srát na hlavu, což je známý fakt...je přece jasné, že nebudu říkat, jak je tady všechno úžasné...češi jaou fajn, ale nějaká negativa snad mají taky ne? Jinakm tvé argumenty mi nepřijdou příliš podnětné ani bystré, sory:-)
|
|
Jestli je kabelka za 20 tis možná bych to i řešila, že bych si pozvala někoho z vedení a požadovala nějakou kompensaci. Každopádně jak už psala Cye je lepší ji dát do čistírny, než ji drhnout zelenými papírovými ubrousky... ale chápu že ve stavu paniky tě to hned nenapadlo. Jinak servírka asi nemůže ti jen ták něco nabízet na účet podniku... jestli tam byl nějaký manager, tak ten to udělat měl.
|
|
Tohle je nuda, daleko zajímavější mně přijde popud, který někoho nutí rozmazávání takové nicotnosti o délce dvou průměrných výkalů makaka japonského. Pojďme diskutovat o něm. Aha, tak nic.
|
|
Všem - mně prostě přijde v lepší restauraci politý host jako fakt trapas a určitě by se na to mělo nějak reagovat...kdybych já měla hospodu, určitě bych to řešila... Jasně že se to stane, je to lidské, ale o to přece nejde...trapas je to pořád..když já přijdu pozdě na nějaké důležité jednání, taky se to může stát, ale POŘÁD JE TO TRAPAS a budu muset nést následky, i když za to nebudu vůbec moct.. Pletete dohromady jabka z hruškama - to, že to ta dotyčná neudělala schválně (což tedy pokládím za samozřejmost) a že je z toho vyjukaná, je jedna věc..a že došlo k poškození něčeho a dejme tomu k trapasu (lux. restaurace) je věc druhá...pořád to plést dohromady je blbost...mně taky bude trapně, když v obchodě shodím drahou vázu a neudělala jsem to nashvál..druhá věc je, že obchodník má kvůli mně škodu, kterou je třeba zaplatit...mně to přijde úplně normální...
|
|
Já s tebou souhlasím, určitě by ti měla nabídnout aspoň to kafe nebo něco takovýho zdarma. Mně jednou v čajovně dali džus zdarma jenom proto, že jsem na něj podle nich na něj musela dlouho čekat, i když mě to tak ani nepřišlo.
|
|
kikiwhite: jenže nejsi na poli, ale v luxusní resaturaci, prostě se nesluší, aby ti personál něco platil - však navrhuju dohodnout se na nějaké komenzaci se šéfem, určitě jsou na tyhle případě připravený.
|
|
kikiwhite: Že se tak blbě ptám... Proč se neodstěhuješ třeba do toho Běloruska, když pořád naříkáš, jak v ČR je všechno na hovno a lidi jsou na tebe ošklivý? Kdybych měl pocit, že je ČR nejhorší země na světě, asi bych odešel žít někam jinam. Mimochodem už jsi vyčíslila škodu, která ti vznikla?
|
|
Jasper - jenže tady jsi v čechách...tady si nikdo nedovolí nic reklamovat, všichni si nechají všechno líbit...ooo nedejbože vrátit třeba jídlo...to už jsi za nesnesitelného prudiče, tady v čechách se jí všechno i slimáci...přece nebudeš něco reklamovat, to se nědělá, i číšník nebo kuchař je přece člověk a nesmíš na něj být zlý:-)
|
|
V roli servírky bych se snažila jakkoliv zaplatit škodu. V roli poškozené - neřeším hovadiny, ba z toho mám občas já sama pořádnou srandu - dala bych jí tučné spropitné, aby nabyla pocitu, že si z toho já nic nedělám, a aby tak činila i ona. Na svých hadrech a doplňcích nijak zvlášť nelpím, ať stály, co stály...
|
|
Bystrouška - věřím, že restaurace je pojištěná...ani majitel to přece nebude platit ze svého, kdyby to byla opravdu nějaká drahá věc...a ano, odpovědný je v principu určitě majitel...on si vybral personál a provozuje hospodu...jak si to pak vyřídí dál s personálem je jeho věc.. getoutofmyway - ano, Zp. psycholog mě odhalil, jsem z maloměsta (z Prahy) a nikdy jsem nebyla ve velkém podniku, jen u stánku z hranolkama;-)
|
|
Jedna známá z Běloruska si zašla do nóbl restaurace doma v Minsku a objednala si tam salát. Když ho rozkrojila tak našla vevnitř malinkého slimáka. Zavolala servírku a chtěla nový. Během okamžiku byl u ní manažer, dlouho se jí omlouval a pak jí postupně během asi hodiny vnutil to nejdražší co v podniku měli. Pokaždé s tím přišel osobně. Kompletní menu a drahé pití. Přestože se bránila a chtěla alespoň za něco platit.
|
|
Betta ferox - já taky nechápu, proč tu ostatní tak vehementně prohlašují, že ta chuděra by neměla nic platit ze svého:-)...fakt jsem to nepochopila...když někomu udělám škodu, měla bych jí zaplatit...možná má ta hospoda nějaké pojištění... Když někomu něco rozbiju nebo zničím, prostě mu to zaplatím, mně to přijde normální...navíc když se bavíme o zaplacení kafe, zmrzlinového poháru, nebo něčeho podobného..... Bystrouška - já taky nežádala nadřízeného, byla jsem ale naštvaná, hlavně když jsem ani oficiální omluvu nedostala...nic jsem nedělala, jen při placení jsem si pak jen trochu rýpla, ale nechci ještě říkat, jak to dopadlo...:-) Jo a mezi námi, být já ta servírka, tak nabídnu zaplatit neco jinýho než kafe, když někomu poleju světlou kabelku...bylo by mi toho člověka líto a cítila byc se šíleně blbě... Zajímavý, jak všichni litují tu srevírku, že je chudák, a proč by měla dávat TOLIK peněz za kafe:-)) (směšný), ale že je taky chudák ten, komu zničí kabelku, to ne...zajímavá logika...to asi na Zp nepochopím...
|
|
kikiwhite: No tak jako já chápu, že bys chtěla zaplatit čistírnu, nebo dostat něco zadarmo... Ale co máš z omluvy, to jsem nikdy nechápala, vždycky když jsem byla malá a musela jsem se omluvit... Tak ti někde řekne "promiň", nebo "omlouvám se" a stejně to tak třeba nemyslí... Je to jenom slovo... Co na tom? Já se omluvám jenom lidem, na kterých mi záleží, když to myslím upřímně... Ale tak té servírce jsi vcelku jedno, takže by to bylo jenom slovo...
|
|
kikiwhite: S Tvým posledním příspěvkem souhlasím. Ta slečna musela být ve větším stresu než vy obě polité dohromady.
|
|
Betta ferox: Já si zase myslím, že majitel je zodpovědný za svůj personál a s podobnou situací musí počítat. Jasně, nemluvím o kávě zdarma. Ale pokud by se mělo jednat o odškodnění za vyšší částku, měl by to už podle mě řešit majitel, ne servírka, která zakopla. Nebo, nedejbože, kdyby dotyčná chtěla zaplatit kabelku za x tisíc. To si myslím, že by měl prostě zatáhnout majitel, pokud je jen trochu slušný a empatický člověk.
|
|
působíš na mě, jako paní z maloměsta, která jednou přišla do velkého podniku měli z tebe zřejmě srandu, žes kvůli kabelce hned běžela jak hysterka na záchod, zatímco paní s politýma zádama zůstala sedět
|
|
Nevidim jediny duvod proc by ta servirka nemohla neco zaplatit ze sveho.Za praci kterou provadi je placena a navic ma spropitne,ktere dostava za sve sluzby.Pokud prijima spropitne za kvalitni obsluhu,tak by take mela platit za svou chybu.To by zase vuci majitelum bylo nefer aby platili za chyby cisniku.
|
|
kikiwhite: Však jsem řekla, že kafe zaplatit mohla.;) Ale nic víc. A pokud to neudělala, rozhodně bych ho na ní nevymáhala ani nežádala nadřízeného. O tom tu mluvím já, asi jsme to úplně nevykomunikovaly spolu...;) Jestli někdo bere 200 tisíc, může mu taková kabelka být ukradená. Já nikomu nic nezávidím, jen to nechápu. Mít tolik peněz, využiju je na smysluplnější věci, než na jednu kabelku. Stejně tak nechápu spolužačku ze základky, která na třídní sraz přikvačila s kabelkou za 15 a neváhala se tím při první příležitosti pochlubit.
|
|
Bystrouška - jiná věc poch. je, že by to v takovýchto restauracích měli mít nějak ošetřené a pravidla nastavená předem...takové věci se restauracích asi stávají a je patrně chyba majitele, když pesonál neví, co v takových případech dělat nebo nedělá nic, s tím souhlasím...
|
|
Vampire - "No a když bys to stejně nepřijala, proč bys chtěla, aby ti něco nabídli zadarmo? To je blbost... Stejně bys to odmítla, tak to máš přece jedno... " Ale mně přece nešlo o to blbý kafe, šlo mi o slušnost toho jednání..o princip..já bych nepřijala, někdo jiný třeba ano...ale ona se měla zeptat a ne dělat, že tam není...vtipné je, že já ani nevěděla, která holka mě polila (byla zamnou a já hned běžela na záchod), ona za mnou nepřišla se omluvit, to mě hlavně dostalo...
|
|
ilustrace - no počkej, že to neudělala schválně..ještě aby:-)...ale udělala škodu, je jedno jak, ale zavinila někomu nějakou újmu..tak by se k tomu měla nějak postavit a ANO, třeba to zaplatit ze svého, to mi přijde naprosto spravedlivé...když já někde něco zničím a neúmyslmě, což je většinou, tak škodu taky budu musst zaplatit, ne? To je přece normální...když někomu tvůj pes třeba roztrhá neúmyslně kalhoty a ten člověk to bude chtít zaplatit, bude to taky nepsravedlivé? Bystrouška "Nebudu kurvit holce život kvůli jedný hloupý kabelce." Cože?:-) Kdo chce komu kurvit život?:-) Mluvíme o zaplacení zmrzliny, kafe nebo tak něčeho, to je kurvení života?:-)..chjo, Zpovědnice:-) A s tou kabelkou za dvacet tis...já na to taky nemám poch., ale je to každého věc a chápu kldině, když někdo vydělává 200 tis měsíčně, že si takovou kabelku klidně koupí, je to jeho věc a já mu to nebudu závidět;-)
|
|
Samozrejme se to muze stat i tomu nejvetsimu profikovi,nahodou nekdo nastavi nohu a uz to leti.Samozrejme by se cisnik mel omluvit celemu stolu a predevsim hostum co byli politi.Ze slusnosti by take mohli zaplatit ,nebo prispet na cistirnu.Nebo zeptat se ci muzou nejak pomoci s odstranenim skvrn.Nabidnuti kavy ci nejakeho dezertu na ucet podniku,spise na ucet cisnika,je slusna otazka.
|
|
Ani jídlo na svůj účet bych jako servírka neplatila. Tohle má řešit vedení a ne holka, která by za Tvůj oběd v luxusní restauraci dala částku, ze které by normálně vyžila dva dny.
|
|
No a když bys to stejně nepřijala, proč bys chtěla, aby ti něco nabídli zadarmo? To je blbost... Stejně bys to odmítla, tak to máš přece jedno...
|
|
Třeba to ta servírka udělala naschvál, protože působíš dost arogantně. Teda aspoň podle toho, jak píšeš. Osobně tě neznám.
|
Hulmiho Ukolen |
|
|
DIRT: :D LOL
|
|
Teadrinker - "A neco gratis vam prinest mohly, to by se take sluselo. " Mně to přijde jako ÚPLNÁ SAMOZŘEJMOST a slušnost z jejich strany...stát se to v jiném státě, tak by to určitě neprošlo jen tak, dokonce bez omluvy, to je směšné...mé tetě jednou v Německu v lepší restauraci přinesli něco v nepořádku s jídlem, je to už dlouho, nevím co to přesně bylo...a bylo z toho pozdvižení hrozné a to nikdo nedělal žádnou scénu..omluvy, nové jídlo okamžitě na účet podniku..atd...prostě profi a slušné jednání...
|
|
Stačila by mi omluva+aby byla vidět účast...navíc servírka ti stejně nemůže jen tak něco dát zadarmo, leda by to platila ze svýho - a tam fakt nevdim důvod, neudělala to schválně. Připadala bych si pak jako blbec, když by mi servírka ze svýho platola kafe, nehledě na to, že se opravdu nehodí, aby ti servírka v luxusní restauraci platila kávu:) to si může dovolit bůhví kde. Možná bych jako servírka nabídla nějaký vyrovnání prostřednictvím majitele/šéfa - určitě to tam nějak mají ošetřený.
|
|
kikiwhite: Bože, je fakt, že mohla zaplatit kávu ze svého, asi bych to taky udělala, ale nic víc, žádný šeky. Nebudu kurvit holce život kvůli jedný hloupý kabelce. Jinak(ale to už je od tématu) dámy, které si koupí kabelku za 20 000 dost dobře nechápu. Já bych za to měla kompletně nový šatník i s botama a možná i šatní skříní.
|
|
Jeste dodam, ze me obleceni by utok coca-colou vydrzelo bez ujmy..
|
|
Pokud je to luxusní restaurace, jak píšeš, měli by být hlavně PŘEDEM s majitelem domluveni na kompenzaci případné škody. Omluvu považuji za samozřejmou.
|
|
nepíšeš kolik té servírce bylo, ale myslím, že to jak tady píšeš, že bys hostovi něco zaplatila ze svého, bys udělala v tomto věku, ale pochybuju, že bys to udělala ve 20 ti jako vyjukaný zajíc z první práce
|
|
No, kdyby se uprimne omluvily, asi bych nedokazal byt nastvanej. :) A neco gratis vam prinest mohly, to by se take sluselo.
|
|
profesionální řešení: personál: Moc se Vám omlouváme paní Kikiwhite a jako odškodné prosím přijměte zde Colu na účet podniku. Kikiwhite: Ale vždyť ta sklenice je prázdná!? personál: Ždímat neumíte?
|
|
Slečna Důležitá - a taky ti nenabídla něco jako omluvu? Já tohle nepochopím...mně se tohle stát jako servírce, tak se hanbou propadám a nabízím hostovi určitě něco z jídeláku ať si dá na mě...asi jsem z jiný planety...vždyť ta čistírna tě taky něco bude stát, tak by se to k tomu jako dospělý člověk měla nějak postavit, sakra..aspoň to nabídnout..jestli to host přijme, je už na něm...
|
|
to Bystrouška "nechtěla bych chudákovi holce přidělávat zbytečně problémy, ani za cenu zničené kabelky bez náhrady. " To je blbost...co kdyby ti zničili kabelku třeba za 20 tis? Nevěřím, že bys to nechala být... ta holka se mohla chovat méně teletózně a třeba ze svého zaplatit blbý kafe - tohle bych totiž udělala já, kdybych byla ta servírka - zeptala bych se, co by si dotyčný dal a ze svého bych to zaplatila...ona udělala botu, i když nechtěně, tak by se pak neměla chovat jako tele... Jednou se mi stalo, že mi nějaká servírka přinesla jiný druh těstovin místo objednaných, šíleně se mi omlouvala, vnucovala pořád nějaký pohár nebo něco podobného...já nic nechtěla a vůbec mi to nevadilo a při tom o nic nešlo...kdyby mi tahle něco takového nabídla, odmítla bych, ale měla bych pocit, že je to restaurace trochu na úrovni...
|
|
Něco podobného se mi jednou stalo taky. Byli jsme s našima v restauraci a servírka mi polila nové, drahé sako. Omlouvala se a lítala kolem mě jak magor. Byla jsem sice slušně vytočená, ale co jsem mohla dělat? Prostě jsem si to sako dala vyčistit a hotovo.
|
|
Dala bych si tu kabelku vyčistit někde v čistírně když je z látky nebo někde, kde to prostě čístí. Určitě bych jí nedrhla vším možným abych to ještě zhoršila. Pokud by se mi omluvila tak bych tam žádnou scénu nedělala. Pro ni to taky nebylo nic příjmeného nehledě na to, jaký asi bude následek který z toho vyvodí vední pro ní osobně. Proti tomu je jedna kabelka směšná.
|
|
Já být ta servírka, tak se omluvím, pomůžu s očistou a tak, víc bych stejně nenadělala, nějaké šeky, poukázky a podobně podle mě servírka nemůže dát bez vědomí majitele-ten nevím, jestli byl situaci přítomen. Být politá osoba, tak budu mít docela zkaženou náladu, ale stane se, nelze to mít servírce za zlé.....Kabelku bych vyprala doma v ruce a doufala, že se jí nic nestane.... Určitě bych to neřešila nějak víc, nebo s majitelem, nebo nedejbože nějak soudně, nebo bůhvíjak by to ještě šlo řešit...nechtěla bych chudákovi holce přidělávat zbytečně problémy, ani za cenu zničené kabelky bez náhrady.
|
|
tak ta číšnice by se měla omluvit, ale dělat něco víc, jako dávat ti nápoj zadarmo, není v její kompetenci, to by si měl vyřídit šéf. Takže bych neřekla, že něco personál udělal špatně (až na to, že se ti neomluvila, ale ta holka mohla být vystresovanější víc než ty) ale mělo to jít vyřídit vedení, zvlášť v luxusní restauraci. Jinak já nejsem moc háklivá, takže by mě politá kabelka nerozházela a nijak bych to neřešila. Ještě by mě té servírky bylo líto
|
|
|