Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.551165, vloženo 06.08.2011 13:46:18 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Hororový příběh pro ARACHNAFOBIKY
Předem upozorňuji, že pro ochránce a milovníky pavouků tato diskuze / příhoda není. A už vůbec ne pro prudiče, kteří takovou fobii nikdy nepoznali a přesto nás odsuzují, že pavouky zabíjíme.

Ale pozor, já pavouky zabíjím jen tehdy, pokud se vtírají do mého příbytku - venku mi až tak nevadí a nic jim nedělám. Na terase máme třeba křižáky a ty tam většinou nechávám.

Příhoda (cca před půl hodinou)
Tak si tu sedím u PC, mám ho u okna. A najednou koukám, že za oknem, které bylo otevřené na větračku, se dole zvenku hrabe za rámem sekáč, ale ohromnej, hnusnej. Fakt ohromnej! Sekáči mi spolu s pokoutníky vadí nejvíc z pavouků.
Říkám si, jak to, že je u rámu, vždyť tam máme síť. Chci se vyzbrojit postřikem proti pavoukům, ale nemůžu jej najít, máme jen jeden skoro dodělaný. Tak vezmu aspoň OFF proti klíšťatům a jdu se na to podívat zvenku. Ale pavouka nikde nevidím. Že by už utekl? A pak ho uvidím - skutečně ZA sítí, neboť je na jedné straně odlepená a tedy možnost pro tyto nevítané hosty vetřít se mi do baráku. Kdybych si ho nevšimla, určitě by vlezl dovnitř a potkat ho doma u PC, no hrůůůza!

Tak na něj začnu stříkat tím OFFem, ale ten ho jenom rozdráždí, je to asi opravdu jen odpuzující prostředek, a začne zmateně pobíhat za sítí. Pro mě je to přímo hororový pohled, ty dlouhé nohy a ani to tělo není nejmenší, jak jsem řekla, byl to ohromný sekáč, FUJ! Leze výš a já pořád stříkám, nezdá se, že by mu to nějak škodilo na zdraví či ubíralo na rychlosti. Tak zkusím ještě poslední výstřik z postřiku proti pavoukům, který je již skoro na dně - podaří se, podivný poslední matný šplíchanec letí na sklo skrz síť, kde se dost odporně rozplizne a další a další. Ten už konečně začíná zbírat, pavouk se zachytí nohama do sítě, kde v dost hnusné poloze chcípne. Teď tam visí a já tady píšu a koukám na něj. BRRR. Za chvíli jede manžel do Globusu a koupí novou síť. Já pak okno poch. umyji a znovu ho zasíťujeme. Ale než se tak stane, bude mi tady viset hnusná mrtvola pavouka kousek před obličejem - mezi oknem a sítí.:-(

Taky máte fobii z pavouků?

Máte taky nějaké hororové příběhy?
 kikiwhite Žena36 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.08.2011 22:07:24
jedenchlap - no nevyhledávám, ale v něčem pravdu máš...."normální" člověk, který se pavouků nebojí, nekontroluje pořád okolí a nehledá potenciálního pavouka...ano, my ho ze strachu tak pořád trochu hledáme, protože se bojíme, abychom si na něj třeba nesedli, nelehli apd...to je ale součást té fobie, takže to nemůžu nechat plavat...no a je logické, že když to okolí pořád rengenujeme, takže na pavouka narazíme mnohem častěji, než ti ostatní "normální", kteří si ho třeba vůbec nevšimnou nebo je jim putna...takže kontakt s pavouky máme ve výsledku bohužel (pro nás) možná častější než ostatní, ale rozhodně to není naše potešení:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 20:23:30
kikiwhite: mám hrůzu ze srážky s blbcem, ale i s tím jsem se naučil žít :D..........tak co, máš arachnofobii, u mě by se taky něco našlo, ale protože si toho nevšímám a jinak žiju, tak to prostě neřeším, ale ty na rozdíl ode mě ten kontakt s pavouky vyhledáváš :D
 jedenchlap
06.08.2011 20:06:04
Taková technická poznámka. Sekáč není pavouk.
 Čtyřnohá Vrána Žena32 Kategorie
06.08.2011 18:55:04
jedenchlap - jestli to tak působí, tak to tak bohužel jen působí:-)..ve skutečnosti mi to VELMI komplikuje život...zkus si představit, že máš hrůzu z něčeho, co je de facto všude okolo nás...:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 17:50:45
Dnes jsem zabil tri. Je hnusny pocasi. Tak vali do baraku. Asi zacnu verit, ze fakt to prinasi nestesti, protoze jsem si vzapeti malem rozmlatil hlavu o roh okna. :D

tohle asi znas:
http://tinyurl.com/43cmslr
:P

Jednou nam neco podobnyho vylezlo na baraku ze studny. Brrrr. Vecer to valilo po zdi za televizi a mel kolem 6 az 8 cm. Normalne jsem premyslel, co s nim. Nejenze byl nechutne rychlej, ale rozmaznout ho na bile zdi, nasi by asi nemeli radost :D
 uživatel Muž Kategorie
06.08.2011 17:28:17
kikiwhite: dle tvého popisu a odpovědí si tu arachnofobii s láskou pěstuješ a jí se daří kvést :D.........kdybys tuhle lásku dala lidem okolo, taky by tě radostí sežrali :D
 jedenchlap
06.08.2011 15:47:51
jujuj - ok, tak jsme se špatně pochopily...víme tedy, co je fobie, OK:-)

A k těm "nepravým arachnofobičkám" - ano, vím co myslíš - když já někde řeknu, že se bojím pavouků, tak skoro každá žena v místnosti řekne, já taky..já to ale beru s rezervou, neboť vím, že to skutečně není ta pravá fobie....je to většinou jen štítění nebo nechuť, ale ne pravá fobie...když mi třeba řeknou, že mají strach s pavouků, ale že jim stačí, že je přítel odežene, tak to není žádná prává fobie :-) (nebo jen slaboučká) Arachnafobikovi by nikdy nestačilo, kdyby byl pavouk JEN odehnán..ten pociyt, že tam někde je a může na něj vlézt by ho pořád mučil...

Ale já sama mám asi středně těžkou fobii - jsou ženy, které jsiu na tom daleko hůř - nemůžou vidět pavouka ani na obrázku, natož v TV, jsou ženy, které si musí brát prášky na spaní, aby usnuly, neboť mají pořád pocit, že po nich něco leze...atd atd..doufám, že tak daleko se nedostanu, i když se mi to s věkem spíš zhoršuje:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:38:06
kikiwhite: Bože, nauč se číst. Psala jsem, že oprávněný je strach z jedovatých pavouků, ale že to není tvůj případ. Tedy že tvůj případ je strach neoprávněný. Něco ti nesedí? Já napíšu, že tvůj případ není oprávněný strach a ty mi tu začneš psát: "Jenže fobie právě JE NEOPRÁVNĚNÝ FAKTY NEPODLOŽENÝ STRACH"...
Smajlík  jujuj
06.08.2011 15:34:26
kikiwwhite: Ok, jestli je pravda, co píšeš, pak se omlouvám, ale stojím si za tím, že většina ženských, co reaguje stejně jako ty, žádnou arachnofobii nemá. A že mi přijdeš jako hysterka, to mi taky nevymluvíš.
 jujuj
06.08.2011 15:33:33
Jujuj - "Ovšem to není zrovna případ kikihite, zvlášť pokud šlo jen o sekáče. - !

Jenže fobie právě JE NEOPRÁVNĚNÝ FAKTY NEPODLOŽENÝ STRACH (vlatně nesmyslný strah, viz fbie z knoflíků)..jestli má někdo strach, že ho uštkne jedovatý had nebo štípně vosa bude mít alerg. reakci, NENÍ to fobie...je to normální logický strach....přečti si něco o tom...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:29:17
Óóó Božská: Většina lidí ale není z alergologie otestovaných. Tenhle kluk nikdy neměl s vosama problémy a pak najednou tohle. Vzhledem k tomu, že jezdím s dětmi na tábory, které nejsou zrovna uprostřed civilizace, tak si na ty vosy dávám fakt pozor a myslím, že k tomu mám důvod. Ano, máš pravdu, že i pavouci v ČR mohou být jedovatí a pak ten strach je samozřejmě oprávněný. Ovšem to není zrovna případ kikihite, zvlášť pokud šlo jen o sekáče.
 jujuj
06.08.2011 15:25:38
jujuj - mám sklony k cholerickému jednání, rychle se vytočím, ale s hysterií, kterou máš na mysli, nemá můj projev moc společného (krom toho, kdyby na mě spadl pavouk, to by ale byla spíš čistá hrůza), to se ti až tak nepovedlo...když někdo vyletí, že ho něco naštve (jako tady) je přece něco úplně jiného než začít řvát jako pominutá kvůli myši např...je to úplně jiný druh emoce, takže z písemného projevu toto fak nepoznáš...

Ale přečti si, co jsem ti napsala o své fobii...se kterou musím žít (poch. nejen já) a pronásleduje mě skoro na každém kroku...protože pavouci nebo možnost pavouků (anticipační pscyhóza) je skoro všude:-(
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:20:15
jujuj - a ještě pro úplnost - když pavouka JEN vidím, nezačnu ječet, naopak ztuhnu hrůzou, mám třas po těle a jde mi mráz po zádech...ale pokud jej musím zlikvidovat, aby někam neutekl, snažím se to udělat....to až kdyby na mě spadl, bych hystericky ječela...

Takže s pouhou hysterií jsi vedle....myslím, že já jsem typciký případ arachnafobie....pro arachnafobika je např. typické, že jakmile přijde do místnosti, zrentgenuje ji celou očima...to já dělám neustále a podvědomě..znám každou černou ťupku na stěně..

Dál mnoho arachnafobiků trpí tzv. anticipační psychózou - tj. že oni se nebojí až toho konkrétního pavouka, ale spíš toho, že ho někde potkají, že se leknou a že by po nich mohl lézt..to je pro arachnafobika daleko horší a častější pocit...a ten já mám skoro pořád...i při výběru dovolené zohledňuji svoji fobii - např. radši beru pokoje v patře než v přízemí a už dopředu mám obavy, aby tam nebyli pavouci....

O návštěve psychologa velice vážně uvažuji již delší dobu - tato fobie dost omezuje život..např. na určitém pobytu, kdy se mělo spát v dřevěných chatkách, jsem já týden spala v autě a to jsem v chatce žádného pavouka (vlastně jen jednoho menšího) neviděla..ale byly tam pavučiny a chatka byla v lese - prostě bych si tam nelehla - to jsem radši spala namačkaná v autě na zadním sedadle...(stany mi nevadí)

Takže nesuď, když o mě vůbec ale VŮBEC nic nevíš...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:17:06
jujuj>>> Pavoučci nejsou rovněž tak roztomilí. Člověk, jenž netrpí žádnou alergii na některou ze složek vosího bodnutí, takto reagovat nebude, i když to bude do krku. Pavouci jsou též jedovatí. Ne všichni, ale dost ano. A jinak je to u žen především zakořeněný strach ještě z dob sběraček, kde se mezi bobulemi a keři vyskytovali pavouci. Tehdy se nerozlišovalo, kteří jsou nebezpeční a kteří ne. Tak se pro jistotu bojíme všech. :) Kdyby v tom byla motivace, např. v podobě nějakých superschopností jako ve Spidermanovi, tak jsem si jistá, že mnohá by ten strach překonala. :)

BTW, já se osobně štítím všech bezobratlých, takže se je mnohdy štítím i zabít.
Smajlík  Óóó Božská Žena66 Kategorie
06.08.2011 15:16:43
kikiwhite: Myslím, že každý, kdo si tady od tebe přečetl pár diskuzí, vidí, že máš sklony k takové té typické ženské hysterii, na to nemusim bejt přemoudřelá. Ono z písemnýho projevu jde leccos poznat.
 jujuj
06.08.2011 15:09:33
jujuj - určitě - a ty přesně víš, jak to se mnou je...seš tak nabubřelá (jsi žena?), že přesně víš, jak to já mám? Takový přemoudřelý lidi, který všechno věděj, fakt miluju...tak už si mě diagnostikovala, ok, znáš mě přece nejlíp, tak zase můžeš jít do jiné diskzue obohacovat jiné svými moudry:-) (+ říkat jim, jací jsou a jak je to vlastně ve skutečnosti s jejich pocity)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:05:22
Óóó Božská: Vosa štípe. :) Po tom, co jsem volala záchranku klukovi, co se po štípnutí vosou do krku málem udusil, nemám výčitku z toho zabíjet je. Co se týče těch fobií... "fobie je úzkostná porucha", ano, to je normálně psychiatrický pojem a psychiatr nebo psychoterapeut tě taky z takové fobie léčí. Ovšem pavouků se štítí půlka národa a jsem si jista, že všichni nemají skutečnou fobii a nejsou na psychiatra. Většina ženskejch k tomu štítění přidá svojí hysterii a je z toho bláznění, které nám tu popsala kikiwhite. "Postižený si nesmyslný strach plně uvědomuje, ale není schopen ho vlastní vůlí potlačit." - Myslím si, že hlavní problém je v tomhle. Ženský typu kikiwhite se ani nesnaží strach potlačit, prostě začnou ječet, prohlásej, že za to nemůžou, protože maj fobii, a tim to pro ně končí.
 jujuj
06.08.2011 15:02:37
jedenchlap - no tak počkej, věnuju - snad sekáče a pokoutníka pozná i malý dítě...a ještě křižáka...:-)
s
Ale je fakt, že mě určitým způobem fascinují...to mi ale na hrozném strachu z nich neubírá...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 15:00:46
Óóó Božská - hele, to nemá cenu to jujuj vysvětlovat - když napíše "když se snažíš omluvit si svojí hysterickou hrůzu z pavouků nějakou fobií." a nechápe, že ta hrůza je právě ta fobie, tak to nemá cenu:-)

To by mě zajímalo, co je teda podle něj ta fobie:-)

Jujuj - a co bys řekl těm, kteří mají třeba panickou hrůzu z knoflíků, to je taky fobie a dost častá...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:55:53
jujuj>>> Co dělá vosa? :-O A jen tak mimochodem, co jiného je fobie než: »Fobie je úzkostná porucha charakterizovaná chorobným, bezdůvodným strachem z věcí nebo situací. Postižený si nesmyslný strach plně uvědomuje, ale není schopen ho vlastní vůlí potlačit. Fobie má svůj objekt, na který je vázána a podle kterého je také pojmenována. Existuje mnoho různých druhů fobií.«? ;D

Hysterická hrůza je právě ta fobie!
 Óóó Božská Žena66 Kategorie
06.08.2011 14:53:44
kikiwhite: na to, že z nich máš strach, tak se jim dost věnuješ :D........poznáš, co to je za druh, snažíš se ho chytit do pasti ( OFF) :D............když si ho nebudeš všímat, nebude si všímat on tebe :D.............nevím co bys dělala, kdyby jsi spala a při probuzení se ti přímo před očima spustil jeden po pavučině :D..........prostě jenom pavouk :D
 jedenchlap
06.08.2011 14:52:09
kikiwhite: Nemívají, to máš pravdu, protože většina lidí žádnou arachnofobii nemá. Prostší mi přijdeš ty, když se snažíš omluvit si svojí hysterickou hrůzu z pavouků nějakou fobií.
 jujuj
06.08.2011 14:47:39
jujuj -lidi většinou na arachnofobii papíry fakt nemívaj:-)). Pobavils:-)

Zase jedne přemoudřelej, co ale nezná ani rozdíl mezi štítěním a fobií (prostší lidi to tak mívají, nemyslím přímo tebe, že nechápu, že se někdo bojí nečeho, co přece nekouše)-nemá cenu dál diskutovat, mysli si klidně svoje, mně je to fuk..;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:41:57
kikiwhite: Jestli máš papír od psychiatra, že seš arachnofobik, pak takovéhle jednání pochopím. Ale jestli seš prostě jen hysterická štítivka jako většina ženskejch, tak to sorry.

Óóó Božská: Nemyslím si, že bych byla nějaký extrémní ochránce zvířat, zabíjím třeba komáry, mouchy, vosy. U těch si to ale dokážu zdůvodnit, na rozdíl od pavouků, to mi přijde prostě zbytečné.
 jujuj
06.08.2011 14:38:03
Tak pavouk už nevisí - okno je umyté a jdu koupit novou síť:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:36:30
jujuj>>> Ochránce zvířat?
 Óóó Božská Žena66 Kategorie
06.08.2011 14:36:02
Tramtada - no OFF právě ne, ten je jen odpuzující, Raid nebo tak je lepší:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:35:40
Jednou jsme jeli autem s naším dědou, seděla jsem v zádu spolu s bratranci, tak sedím koukám z okýnka a viděla jsem proběhnout něco zrzavého po mim rameni, koukla jsem se a nic tam nebylo, tak koukám dál a najednou mi po krku lezl hnusnej zrzavej křížák...začala jsem ječet a myslela jsem že vyskočím za jízdy z auta a děda se lekl a málem naboural :-D pak jsem se jednou sprchovala a po zdi lezl pepík těch se štitím taky...a celá od mýdla jsem vylítla z koupelny a na chodbičce mi ještě podklouzla noha a dala jsem si na držku...pavouky, hady, ještěrky a podobnej sliz fakt nemusím...je mi z toho špatně a mám pocit jak kdyby se mi postavili vlasy...
Smajlík  Idea
06.08.2011 14:35:39
Jednou jsem ležela na posteli odkrytá a usnula. Probudilo mě zvláštní šimrání čehosi, co mi lezlo směrem od břicha dolů. No co ti budu povídat, prostě velkej (šedej!) pavouk, kterýmu se na mně nějak zalíbilo. Málem mě trefil šlak, protože mám z pavouků taky fobii. Byl to nejhorší zážitek v mém životě. Když jsem spala ve vaně, stalo se mi něco podobného. Fuj. Jestli na to budu vzpomínat, večer se nevykoupám.
 Slečna Důležitá Žena20 Kategorie
06.08.2011 14:30:44
jujuj - podívej se někdy na nějaké diskuze arachnafobiků - tam bys viděla, co jsou všechno lidi schopni dělat, když se snaží zneškodnit pavouka, ze kterého ale mají sami hrůzu..

Třeba hodně ženských pavouky luxuje, pak ale do vysavače nastříkají postřik, zacpou ho ponožkou a hodí třeba do garáže, kde ho zneškodní až manžel a vysype obsah vysavače:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:28:33
Kde bydlíš? Už dlouho jsem neslyšel hysterku, pustil bych ti tam v noci několik tarantulí.
Raději bych si běžel dokoupitt OFF.
Smajlík  Tramtada
06.08.2011 14:23:21
Pavouci mi taky vadí, ale abych na ně zuřivě stříkala nějakej zabijáckej sprej jen proto, že jsem sama přecitlivělá, ne, tak na to mám naštěstí ještě dost soudnosti. A že máš "fobii", to není žádná omluva.
Smajlík  jujuj
06.08.2011 14:08:07
Óóó Božská - no zatmění před očima ještě jde, jak vidím sebe, dostala bych hysterák, začala lítat nahá po bytě, cuchat a možná i napůl si trhat vlasy, jak bych se ho snažila dosta z vlasů, měla bych třas po celém těle a ještě zbytek dne (a jistě i další dny) bych měla pocit, že po mě něco leze...jen nevím, v jaké fázi by přišel ten infarkt:-))
 kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:04:50
kikiwhite>>> Zatmělo se mi před očima. Situace nakonec vyplynula tak, že jsem ho utopila. :D
 Óóó Božská Žena66 Kategorie
06.08.2011 14:02:35
Óóó Božská - tak to je STRAŠNÝÝ!! Co jsi pak dělala, když jsi to zjistila, já bych asi zemřela na infarkt....bez legrace...
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
06.08.2011 14:00:31
:-D ROFL
 null-pointer Muž24 Kategorie
06.08.2011 13:59:42
Fuj, fuj :) Taky mi tu jeden visí chcíplej, ale bojím se na něho sáhnout :)
 ddddddd
06.08.2011 13:57:24
Napuštěná vana, relax, únava. Než si stačím smotat vlasy, tak si na chvíli zdřímnu. Jakmile se probudím, tak se do toho konečně dám, je mi divné, že vlasy na mé pravé straně jsou nějaké hrubé a zašmodrchané. Asi pět vteřin jsem nevědomky hladila a snažila se sčesat pokoutníka, jak dlouho tam byl, zatímco jsem spala, nevím.
Smajlík  Óóó Božská Žena66 Kategorie
06.08.2011 13:50:58
Jako malej jsem měl fóbii, ale teď už se pavouků nějak moc nebojím...

ale příjemní, nejsou, to ne :-)
 ##### Muž21 Kategorie
06.08.2011 13:48:53
Ne já pavouky žeru.Je krize.
 sauber7788

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk