Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
Za málo ,)
|
|
A treba konecne automaty tam chybi, a ty by myslim relativne hodne lidem udelali zivot jednodussi ...
|
|
Mam poznamku, k matematice mam vztah kupodivu pomerne dobry avsak opravdu nenavidim "pocitani" ktere mi matematiku znechutilo asi az tak do tretiho roku studia na VS a dosud byt mi 30 minulo netusim k cemu to bylo :) Pak jsem z matematiky pouzival pouze vybrane konstrukce ktere jsem i komercne zuzitkoval a neobsahovaly pokud mozno zadne vypocty :)
|
|
Charles souhlas. Myslel jsem to tak, aby ti , kterým to jde, nebyli pokládáni za exoty. :o)
|
|
Máš to tam :-) Alkedos: učit přísněji je hloupost, jde o to umět učit, vzbudit a podchytit zájem
|
|
Jj tu 5 jsem musel něco zaškrtnout, tak jsem zadal Venovy diagramy, jinak si myslím, že nic není zbytečné. :o) A matematiku bych učil povinně a přísněji, ať se odfiltrují ti, kteří na to nejsou. :o)
|
|
Hotovo. Konečně jsem mohl popravdě napsat, co si myslím.
|
|
to Jusík: sice jsem radila, ale není to moje (a myslím, že teď už se zasahovat nedá... ta 5 se bude muset pak vychytat ručně...) No, jo, kombinatorika tam chybí :-/
|
|
Posláno. U 5. ti to neumožňuje nechat nevyplněný, takže jsem eventuelně musela něco zaškrtnout. Možná by nebylo od věci trochu přeformulovat otázku, aby nezněla tak vyhroceně jako "úplně zbytečné". (a můj neoblíbenný binomický rozvoj jsi tam neměla;D)
|
|
hotovo
|
|
to soukmenovec - dík za vyplnění i upozornění.
|
|
Máš to špatně. V otázce č. 2 jsem možností "5" u třetí podotázky odpověděl, že jsem na VŠ neměl matematicku. Přesto mě nutíš v otázce č. 3 odpovědět z možností 1-5 (což je samo o sobě blbost), jakou známku jsem na VŠ z matematiky obvykle měl. Označuji tedy za 5. Jinak vyplněno.
|
|
Hotovo :-)
|
|