Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.492678, vloženo 13.12.2010 14:41:46 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Jste taky tak NESOUDNÍ?
Reaguji na zpověď č.492652, která mě zaujala. Dávám to do diskuzí, něboť mě tam velice zaujaly názory odpovídajících. Celé mě to zaujalo zejména proto, že jsem kdysi (před hodně dlohou dobou) zažila něco podobného a byla jsem v pozici té dívky. Nikdy bych si ale netroufla požadovat to, co ona. Pisatelka má přítele, se kterým je necelý rok a on koupil a za své peníze rekonstruuje dům. Ona by tam chtěla vlastní pokojíček, ale on si to chce (drzoun jedne!) udělat dle svého (jak překvapivé za své peníze). A teď se podívejte na odpovědi - když ponecháme stranou, že pokojíček s plyšáky pro 22 letou ženu je přece dosti infantilní a svědčí o jisté nevyzrálosti a neskromnosti parterky, mnoho pisatelů tam tvrdí, že je jasné, že by měla mít vlastní pokojíček, že bez něj to nejde.

Otázka č.1 - to je jako fakt, že dnešní mladá generace má na to, že se bude stěhovat jedině do ohromnýhc bytů či vil, kde bude mít každý z partnerů vlastní "pokojíček"? Já jsem ztoho trochu tumpachová, neboť okolo sebe vidím mladé páry splácející hypotéky za garsonky či menší byty (max. 3 + 1). A tady se dozvídám, že mít v bytě s partnerem (a budoucí rodinou) ještě vlastní pokojíček je standard. Tak kdo říká blbosti - ti, co fňukají, že bydlení je drahé, nebo ti, kteří chtějí bydlet i v partenrském soužití v pokojíčku a tvrdí, že je to normální?

Dále tam dost pisatelů píše, že přítel je sobecký, že by měli vše zařizovat společně, že by jí měl udělat, co ona chce a jednomu pisateli přijde dokonce i normální, že by měl dům přepsat i na ni! Tak to už mi vůbec můj vetchý rozum nebere:-). Když někoho znám necelý rok, tak na něj přece jen tak nepřepíšu půlku baráku!? To by tedy znamenalo, že ona se s ním třeba za půl roku rozejde a on jí bude muset vyplatit půlku domu, tedy dát jí jen tak své peníze? No nic, tohle byl snad jen úlet.
Zajímavé je, jak všichni tvrdí, že on by měl udělat to nebo ono, ale že to jsou jeho peníze a slečna je v pozici, že může být ráda, že ji schopný přítel zajistí krásné bydlení, ale nemá naprosto žádné právo si něco vynucovat (nic nespolufinancuje, tak může něco jen slušně narhnout), to už nepíše nikdo. Pokud bude přítel chtít, ať jí tam zařídí třeba deštný prales, pokud ale on nechce, je to jeho svaté právo a dle mě je to naprosto logické. Ona z pozice ani ne roční přítelkyně si přece nemůže vymáhat rozhodovací práva. V domě ji nikdo bydlet nenutí a když se jí nepozdává, že ji přítel nabízí jen trapný barák bez pokojičku, může jít o dům dál, třeba k nějakému jinému příteli do garsonky.

Otázka číslo 2: Také vám připadá normální, aby jeden financoval vše sám, ale ten druhý byl naštvaný, že nemůže plnohodnotně spolurozhodovat? To jste holky (příp. chlapi) opravdu tak šíleně "rozcapené"?
Případně nechali byste přapsat barák na někoho, kdo do něj nevrazil ani korunu a znáte ho rok?

Děkuji za odpovědi, přijde mi to jako zajímavé téma a je škoda nechat ho vyšumět ve Zpovědích.
 kikiwhite Žena35 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
15.12.2010 14:17:21
autorka zpovedi č. č.492652 si to všechno přečetla. Zajimavá diskuze. Vedlo mě to akorát k zamyšlení. Slečna kikiwhite má velmi dobré argumenty, které mi ale přišly, že schválně a účelně míří proti mě a lehce tam cítím i závist. Mi nemá kdo nic závidět, to jen pro informaci... Prostě někdo má rád plyšáky, jiný zase ono....a ten pokojíček bych si stejně moc přála......jo a jaké přepisování domu? Nikdy jsem po něm žádnou korunu nechtěla a ani neviděla. Mějte se krásně a dík za tuhle diskuzi .))
 malicka7798
14.12.2010 18:55:12
kikiwhite : Ty ses teda darecek, to ti povim. Pritelkyne nema penize? - drzet hubu a krok bude! Jenom kdyz ma clovek penize, smi mit nazor...a že si dovolila chtit dat par veci do jednoho pokoje v celem baraku te vytoci natolik, ze tam naflakas 24 reakci a jeste zalozis dalsi zpoved...me spis prijde patologický, jak strašlivě a s jakou nenávistí to řešíš..mít kontakt na toho jejího, tak se vsadím, že mu telefonuješ a vykládáš mu, jak ji má držet u huby a jak jsi na jeho straně, jeho kamarádka..
Smajlík  datovka
14.12.2010 00:00:23
Jejda, tady je psina...

Postavila bych to jinak:
Nemá náhodou problém taky ten její přítel?
O hodně starší, movitý, dominantní, vše rozhoduje sám... proto si samozřejmě našel holku se sklonem k plyšákům a plakátům... aby ji mohl vychovávat.
Nikoho rovnoprávnějšího asi nesnese - jak to časem dopadne?
Smajlík  arj Žena54 Kategorie
13.12.2010 20:08:19
koala - nikde netvrdím, že mít svůj pokoj je blbý (já o něm taly uvažuju, i když ne s plyšákama teda :-)) - pořád melu to samé dokola - mluvím o její pozici mladý a asi "chudý" holky, která "potřebuje" nutně pokojíček v něčím domě a bez něj nemůže žít...až jí ho bude chtít on zařídit a nebo až ona bude něco přispívat, ať má klidně pokojíčků 10, to jejejí věc..ale už to píšu po stý...a mám to i v původním textu diskuzi..

Nezabilo by ho povolit jí ten pokoj pro hosty, o tom žádná, ale mluvíme tady přece o principu..je jasný, že by ho to nezabilo a je to asi to nejlogičtjší řešení..to ale pisatelce zjevně nestačí, ona chce své území a tečka..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 19:51:33
konkrétně v tomhle případě souhlasim, že slečna má poměrně vysoký požadavky - obzvlášť když se nezdá, že ona by pro společný soužití něco dělala.
na druhou stranu - pokud to s ní ten chlap myslí vážně, tak by ho taky nezabilo, kdyby jí třeba propůjčil ten pokoj pro hosty - ne že by ho předělal podle jejích představ, ale prostě by tam mohla bejt, pokud by ten pokoj nebyl zrovna využívanej...takovej kompromis...

obecně si ale myslim, že mít pokoj pro sebe je - netvrdim normální, ale minimálně zdravý. jak pro psychiku jednotlivce, tak pro vztah.
někdo to zmiňoval i v tý zpovědi - tenhle přístup "normálním manželům přece stačí jeden pokoj!" je jen znouzectnost vzniklá lety bydlení v panelácích.

za sebe - bydlet třeba v 2+1 (ty malý byty, který zmiňuješ) s chlapem, tak by mi přišlo normální, že jeden pokoj si vezme on a jeden já. jak jinak?

btw, přijde mi, že to nějak přehnaně prožíváš...
 koala
13.12.2010 19:13:43
No, tak já souhlasim s tebou :)
Až si budu kupovat byt a budu si brát hypotéku, tak to taky budu splácet sám a bude to můj byt, i když budu mít přítelkyni. Jako když tam se mnou bude bydlet, tak si tam třeba jeden pokoj může zařídit sama pro sebe, když pro něj nebude jiný využití a když někdy přijdou děti, tak se z toho udělá děckej pokojík :)
Ale rozhodně bych si teda byt nepořizoval na půlku, obzvlášť, kdybyczh ho sám platil :) Ale i kdybychom ho platili společně, tak bych pak nechtěl zažít, že bych musel kromě hypotéky ještě vyplácet jí..
 xZdenish Muž27 Kategorie
13.12.2010 19:08:28
1. no vlastní pokojíček bych fakt nepotřebovala :) když chci s člověkem žít, nač se před ním zavírat jinde?
2.Nepřipadá mi to normální, tohle bych nepřipustila. A ne, nenapsala bych na někoho takového barák.
 KokosovyPanelak Muž32 Kategorie
13.12.2010 18:54:23
Jusik - ty menší byty jsem tam zapletla z jasného důvodu - zarazilo mě, že mnoho pisatelů odpovědělo, že mít pokojíček je prostě nutnost a že oni to mají taky tak a bez pokojíčku oni taky nedají ani ránu. Udivily mě tyhle rakce - v dnešní době kdy mladí žijí v malých bytečkách, tak tito mladí napíší, že jasně, že pokojíček je nutnost...tak jsem se ptala, zda-li je tedy běžné, že dnešní mladí se stěhují od rodičů hned do vil:-) (protože jedině ve vilce je místo na vlastní pokojíčky pro partnery...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 18:10:52
já nechápu, proč se řeší cizí problém bez autora, původní zpověď jsem nečetla tak to nemůžu posoudit...

k otázce č. 1: pokud to on platí, a´t sa zařídí podle sebe, ona ať je ráda, že má kde bydlet, ale pokud už do budoucna počítají s tím, že to bude pro ně a ona může zařizovat zbytek bytu, tak už to tak jednoznačné není, asi by se měli někjak domluvit...osobně nechápu ten pokoj s plyšáky, takové věci mě nikdy nebraly, takže té důležitosti nerozumím...stejně z tho jejího pokojen jednou budou mít dětský pokoj, no ale nakonec přece jen by měl mít hlavní slovo ten, kdo to platí...

k otázce č. 2: nevím co je normální nebo nenormální, jde vždy o domluvu, pokud ona studuje, on pracuje, tak to platí on, ona mu to pak vrátí jinak...nebo se nestěhují k sobě dřív, dokud na to oba nemají, ono vždy záleží na tom, jak se kdo na co cítí, já bych se tedy nikdy k nikomu nestěhovala bez peněz, ale to je mojí hrdostí...
 jija
13.12.2010 18:09:11
Být v roli holky, samozřejmě to po něm nechci. Být v roli kluka, viz jezevec. Jestli s ní počítá do budoucna, nepřijde mi normální, že má v baráku speciální pokoj pro hosty, ale pro ní ne, přestože ví, že ona by si ho přála.
Podívej se na to z té druhé strany, představ si, že vyděláváš daleko víc než chlap a stavíš barák, ve kterém s ním chceš bydlet. Víš, že on by rád měl svou vlastní pracovnu.. nevyhradila bys mu na ni jednu místnost? Myslím, že vyhradila.
(A nechápu, proč tu furt omíláte ty plyšáky a shazujete ji tím, jaká je infantilní.. jde prostě o to, že chce mít svůj prostor, ne o plyšáky.)
 lealtad Žena Kategorie
13.12.2010 16:57:23
1. ...nechapu tvou neprejicnost..
2....tak ji to prej, ne? :-p
 elina
13.12.2010 16:44:15
Já jsem tu zpověď nečetla, ale asi záleží na tom, jak je velký barák. Jestli v něm spolu plánují žít a je tam hodně pokojů nevidím důvod, proč by si jeden nemohla zařídit ona sama. Koneckonců, jestli je přítel movitý, tak po rozchodu ho může vždy předělat. Myslím, že sem není důvod plést nějaké menší byty.. ty s tím nesouvisí.
Její problém není v tom, že má plyšáky a fňuká. Její problém je, že to na jejího milého neplatí;D
 Jusik Žena26 Kategorie
13.12.2010 16:39:37
kikiwhite- nevím co to meleš a vidím, že si jedna z těch nerozumnejch rejpalek, co to tady na mě zkoušíš? do čeho bych se měla zamotávat? já trhám z kontextu? a ty zas překrucuješ, takže se nade mnou nepovyšuj. Já měla na mysli celou tuhle diskuzi, že se neshodnem a ty to dobře víš!
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:36:07
A teď zas zkusím pokračovat já, co ty na to?:-)
-seber radeji kacery a bez si na piskoviste.vem s sebou i 'retarda s krizkama. ja mam dulezitejsi veci na praci.ceka me atelier.

adios
 gazzapo.
13.12.2010 16:33:04
kokoškaaa, Atratus.....
jděte se dohadovat jinam.
kikiwhite založila docela slušnou diskuzi, tak se držte tematu a zbytek si nechte do profilů!
 Taheebo Žena40 Kategorie
13.12.2010 16:30:43
kokoškaaa: "na rozdíl od tebe mám trochu rozumu a nehodlám s tebou už nijak komunikovat, škoda vid, tvoje seberealizace skončila:-("
Vzhledem k tomu, že pro tebe je komunikace na diskusním serveru jen osobní útoky a urážky a pro mě je to diskuse, tak ok, "nekomunikuj".


Gazzapo.: "a od koho?"
Co od koho?

"uz ti dala Outside?"
Vůbec ju osobně neznám a v životě jsem na ni možná tak max. pětkrát reagoval v diskusích.

A teď zas zkusím pokračovat já, co ty na to?:-)
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 16:28:26
kokoškaaa - ano, názory máme každá jiné, to je evidnetní..;-)..naše poslední výměna rozhřešení ale byla na téma, proč byla založena tato zpověď a jestli kvůli dobru pisatelky (což bylo od tebe míněno ironicky)- tak jsem dle pravdy napsala že ne a ty mi tvrdíš, že máme jiné názory (myslíš si tedy, že lžu a že ve skutečnosti to bylo pro její dobro?):-))

Já vím, už toho nechám, ať se do toho nezamotáš ještě víc:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 16:25:09
sophiesxoll- :-D:-D:-D
Smajlík  kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:23:21
kikiwhite- promin, ale už to s tebou nehodlám dál řešit, ty máš svuj názor a já svůj, takže to nikam nevede.

atratus- na rozdíl od tebe mám trochu rozumu a nehodlám s tebou už nijak komunikovat, škoda vid, tvoje seberealizace skončila:-(
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:22:34
Atratus -a od koho?
:-))))))))))

uz ti dala Outside? nebo porad anca dlanovka?
 Gazzapo.
13.12.2010 16:21:31
kokoškaaa - Moja milá, ja som Ťa nijak nestrápnila, strápňuješ sa len Ty sama, je tak ťažké to pochopiť?
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 16:21:08
kokoškaaa: "baví tě pořád plácat takový kraviny a něco si tím dokazovat, myslíš si jak si mě setřel, ale mně si volnej CHÁPEŠ TO? mně hje uplně jedno co mi ted odepíšeš a kolik mi dáš dynamitů, tak se ani nesnaž."
Chápeš, že mi je jedno, že jsem ti volnej? (Ačkoliv lžeš.) Že v diskusi by vůbec nemělo jít o to, jakej máš ke mně, nebo já k tobě, vztah?
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 16:20:03
sophiesxoll- hm a co jako?:-D ted si mě tak ztrapnila, že nevím co budu dělat
Smajlík  kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:17:11
kokoškaaa - tak znova - ano, nevyloučila jsem, že jí to možná třeba i pomůže (ale to již píšu po druhé, ale nevadí) .. napsala jsem MOŽNÁ jí to pomůže, čili tu možnost NEVYLUČUJI..ale hlavní učel založení diskuze nebyl její dobro - TAK JSEM TO MYSLELA..ach bože..

A opět vytrženo z kontextu - daleko víckrát jsem řekla a je to i v DISKUZI SAMOTNÉ, že účel diskzue je úplně jiný, než její dobro...takže mi to nevkládej do úst..

A abychom to uzavřeli tak to ještě radši shrnu - diskuze samotná NENÍ pro její dobro, ale možná (MOŽNÁ) jí třeba i pomůže (ale možná že ne)..

Tak snad je to již jasné, uf..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 16:17:06
kokoškaaa - Tak prečo si naňho vôbec reagovala, keď Ti príde bezpredmetné sa s ním baviť? Tomu nejak nerozumiem. :D

No očividne sa to dá, keďže to robíš...
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 16:16:42
Atratus- baví tě pořád plácat takový kraviny a něco si tím dokazovat, myslíš si jak si mě setřel, ale mně si volnej CHÁPEŠ TO? mně hje uplně jedno co mi ted odepíšeš a kolik mi dáš dynamitů, tak se ani nesnaž.
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:16:35
Nevím zda jsem nesoudná, můžu napsat akorát to co si myslím.

Když dva lidi budují svoje obydlí, měli by ho budovat tak aby se líbilo oboum. To znamená - vše je o kompromisech. Kdybych já stavěla, a dávala do toho prachy, tak to budu chtít dělat po svým, ale zároveň budu chtít aby se v tom domě cítila i moje láska dobře, takže i když to jsou moje peníze udělám takové ustupky, aby se tam líbilo i jemu. Když by můj přítel stavěl dům a já nedávala žádné peníze, samozřejmě mu řeknu svůj názor že bych to chtěla tak a tak, a že by bylo fajn kdyby to tak a tak bylo, ale to hlavní rozhodnutí nechám na něm. Rozhodně bych nechtěla aby na mě přepsal dům, a ani já bych to neudělala.
 *chivavinka Žena33 Kategorie
13.12.2010 16:15:52
kokoškaaa: "ono se dá nějak ztrapnit na anonymním servru?"
Jo.
Důkaz: ty.
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 16:14:12
sophiesxoll- já nepotřebuju žádný argumenty, na co jako, mně přijde naprosto bezpředmětný se tady s tim dotyčnym bavit a číst jeho debility. A tvuj názor mě už vůbec nezajímá děvenko a jestli ti přijde, že se ztrapnuju:-Dono se dá nějak ztrapnit na anonymním servru?
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:12:47
kikiwhite - mám pocit, že bych asi měl založit diskuzi: JSTE TAKY TAK EGOISTIČTÍ?
V ní bych pak mohl probírat lidi, kteří jedině svůj názor považují za správný a jediný dobrý, a pokud se jim zdá, že by jejich názor zapadnul, tak ho ještě zvýrazní vlastní diskuzí. Protože jen jejich názor má váhu a všichni ostatní jsou hlupáci, pokud to nechápou.(to jsi neřekla, to mi vyplynulo z této diskuze a Tvých příspěvků v obou zpovědích)
Smajlík  ubzed Muž49 Kategorie
13.12.2010 16:11:38
Atratus- myslím si že jsi de.il
kokoškaaa

No to sú mi argumenty. Keď nevieš diskutovať, tak buď radšej ticho. Len sa tu zbytočne strápňuješ...A na to v pohode stačia aj Tvoje názory. (;
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 16:10:30
kikiwhite- nikdy jsem nikde netvrdila, že je pro její dobro!

a navíc, možná když holka uvidí, že si tady z jejího přístupu děláme legraci a zastáváme se víceméně přítele, možná jí to docvakne, přestane být nesoudná a začne si vážit toho, co má...možná jí to i pomůže ve vztahu...

tady jsi to napsala

A o tom vytrhovaní z kontextu, zrovna když jsem se vmísila do diskuze, tak jste ty a oriq právě řešily barbínky a plakáty, takže v tom nejsi nevině.
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:10:17
kokoškaaa: "myslím si že jsi de.il"
Aha, takže si myslíš, že mě zajímá, co si myslíš, protože jsem debil.
Takže podle tebe tvý názory a myšlenky zajímaj jen debily.. Ok:-)
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 16:06:41
kokoškaaa - nikdy jsem nikde netvrdila, že je pro její dobro! Naopak jsem několikrát zopakovala, že je to zajímavé téma - to je ten důvod...ale zároveň jsem nevyloučila, že jí pomůže otevřít oči.. ovšem jako vedlejší produkt - klube se z tebe pěkný demagog - vytrhuješ věci z kontextu a vkládáš lidem do úst, co neřekli..

Zpovědnice by měla žít, mít více kontroverzních témat, pak je to zajímavé..nebo tě víc baví dikskutovat o tom, co jsi měla k večeři? Mluvím teď o DISKUZíÍCH, ne o Zpovědích..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 16:06:32
Atratus- myslím si že jsi de.il
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 16:01:45
kokoškaaa: "myslím, že na tebe sere z vejšky"
Proč si myslíš, že mě zajímá, co si ty myslíš?
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 16:01:34
kokoškaaa - nevytrhuj věci z kontextu - o samotné plakáty přeci nejde...on chce mít doma ženu, která se bude spolu s ním starat o barák (v jeho věku jaksi nepřekvapivé). Nechce mít doma dítě zavřené ve svém pokojičku - dle mě je hlavně ZDE zakopaný pes..podvědomě hledá ženu, ale ona mu přijde jako dítě, nechce jí proto status dítěte "povolit" a možná je to i podvědomé - chlap hledá opečovávatelku krbu a ne někoho, kdo chce žít podobně, jak žil když byl ještě dítě (stejmě jako ona žila u rodičů - v pokojíčku)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:58:35
Atratus- myslím, že na tebe sere z vejšky

kikiwhite- já jen pochybuju, že je tahle diskuze založena pro její dobro:-D
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:56:58
22 let, přítel staví barák, ona chce pokoj, já to mám řešitt? Né, opravdu, to je jako kdyby žebrák řešil jestli si má ředitel banky koupit BMW nebo Audi. (Já jsem ten žebrák.)
Smajlík  Kvalt Muž33 Kategorie
13.12.2010 15:56:17
Tez tu slecnu moc nechapu... ja bydlim s pritelem, mame 2+1, takze spolecny obyvak a spolecnou loznici. Nemam potrebu mit tu svuj vlastni pokoj... nedela mi problem delat cokoliv v pritomnosti pritele,a kdyz se nekdy opravdu hrozne pohadame, tak on jde do kuchyne kourit a je to. Pokoj s plysakama... no nazdar. Aby pak nebyla nastvana na svy deti, az si budou hrat s jejima hrackama.
 coconutpeanuts
13.12.2010 15:56:13
kikiwhite- no a? Já mám plakáty taky a znám spoustu lidí v tomhle věku co maj na zdi plakáty, at už zvířat, kapel nebo počítačových her, nevidím na tom nic dětinského.

ubzed- škoda že to neumím tak dobře napsat.
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:53:22
kokoškaaa - a navíc, možná když holka uvidí, že si tady z jejího přístupu děláme legraci a zastáváme se víceméně přítele, možná jí to docvakne, přestane být nesoudná a začne si vážit toho, co má...možná jí to i pomůže ve vztahu...
Zpovědnice je o věcech ze života, taky už jsem si tu zažila svoje, kde kdo mi to předhazuje plno věcí..a tak co, když nebudu chtít, nebudu sem chodit..každý sem jde s kůží na trh, s tím se musí počítat..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:53:10
gazzapo, další psychoanalýza? Taky se ti jí může dostat vrchovatě. Znáš to - jak se do lesa volá....:-) Napsal bych ti "nic neumíš a neznáš", jak jsi napsala ty mně o pár diskusí níž, ale je jasné, že z určitého důvodu tebe tato věta (na rozdíl ode mě) hluboce, hluboce zraňuje. Útočíš na ostatní tím, co ubližuje tobě...
Jestli budeš pokračovat v rozborech ostatních zpovědníků, tak já můžu pokračovat v pitvání tvé mysli taky;-)
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 15:51:05
Pokud to slečna myslí vážně - tak je stejně problém jinde. Považuju za přirozenou věc to, že pokud někdo plánuje společný bydlení, podílí se na tom oba. Jak finančně...tak třeba zatím jen nápadem, pomocí, pokud nemám tolik, co partner. A tady mi přijde jako zásadní to, že on o to pomoc moc nestojí - a to by bylo to, co bych řešila. Ne pokojíček s plakátem.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
13.12.2010 15:50:38
1 - pokud sis nevšimla, nechce rozhodovat, pouze by ráda měla svoje soukromí zařízené podle sebe. Jinak mi to vyznělo, že s tím, že zařizuje on souhlasí, a uznává , že má vkus. Pokud chci s někým nadále žít, měl bych brát ohled i na jeho názor a ne že se rozhoduju jen podle sebe.

2 - už jsem vlastně odpověděl

To že Ty jsi byla ušlápnuté tele, které se sebou nechalo mávat jak movitý přítel řekl - to je Tvoje věc. Nemusíš se proto povznášet nad autorku oné zpovědi a rozmazávat, že má ještě plyšáky. Třeba je sbírá - když bude mít chlap sbírku angličáků je taky podle Tebe infantilní?
Smajlík  ubzed Muž49 Kategorie
13.12.2010 15:48:45
kokoškaaa - když 22 letý člověk napíše, že musí mít pokojíček s plakáty, zesměšní se sám, to se na mě nezlob..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:47:38
gazzapo.
No tos mi to nandala, ty inteligentko. Doufám, že je ti líp.
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
13.12.2010 15:46:04
Atratus- když napíše zpověd, ale nevím jestli ta holka stojí o to, aby to později někdo vytahoval, zesměšnoval ji a dělal z ní buhví co.
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:45:55
gazzapo. - jenže on ji právě asi neopečovává, což je právě hlavní téma diskuze (že ona si připadá málo opečovávaná, tak co bych jí měla závidět?) :-D

Navíc, my jsem s manželem stavěli barák napůl a mluvila jsem do zařízení hlavně já, ale důvod byl ten, že manželovi to bylo jedno, bylo jen prá věcí, kteé nechtěl, ale jinak to nechal celé na mě, ví, že mám na vybavení interiérů lepší vkus:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:45:14
Pochopila bych, kdyby chtěla svojí pracovnu. To je krapet o něčem jiném.
Pochopila bych, kdyby alespoň z části financovala koupi a upravy na domě.
Ale někam přijít a chtít, aby jí přítel zařídil pokojíček? To je docela drzé.
 Taheebo Žena40 Kategorie
13.12.2010 15:44:29
kokoškaaa -ano presne tak,tyto tri semetriky se logly na zp jen s jednim ucelem.
jeste nam bude tady dama tvrdit kdy je vhodne rodit deti.me po.er
 gazzapo.
13.12.2010 15:43:49
kokoškaaa: "To je snad věc tý holky"
Ano, obvykle když někdo zakládá zpověď, tak ju zakládá proto, že je to jeho věc a nechce, aby mu tam někdo něco napsal.
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 15:42:49
kokoškaaa - Tak ono aj spoveď kde 22 (!!!) žena chce k svojmu priateľovi, s ktorým nie je ani rok, v JEHO dome vlastnú izbu, kde chce nasťahovať svojich plyšákov a plagáty a tvári sa, že je to normálne. Keď toto nie je fake, tak už môže byť reálne čokoľvek. (;
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 15:42:14
kokoškaaa - mně je sama pistelka celkem u pozadí - jak jsem psala, zaujalo mě hlavně to, jak s ní holky v tom podobném věku souhlasily a odsouzdily jejího přítele, že jí nepovolí pokojíček....zírala jsem na to, jak v době, kdy každý brečí, že je tak těžké sehnat bydlení oni píšou - "to chápu, já bych bez svého pokojičku taky být nemohla apod.." a myslím, že 20 letý člověk už by měl mít rozum..

A navíc, když se s problémem svěří na Zp, je jaksi logické, že se může stát, že se to bude rozebírat...nemůžeš napsat, co je vám do toho, když ona sama nám to sdělila a ptala se na názor...přišlo mi jako velmi zajímavý námět k diskuzi, že dívky nad 20 let chtějí jít bydlet pouze nějak, kde budou mít pokojíček, opravdu mi to přijde jako velmi zajímavé téma..nikdy jsem se totiž s tímto ještě nesetkala..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:42:06
Oriq-sklapni,fetajdo.
 gazzapo.
13.12.2010 15:41:27
kikiwhite 'nase matky mely v tomhle veku uz i nas'....a komu to sem cpes,mas nejake komplexe nebo co?
asi zavidis jak ji opecovava jeji pritel,ten tvuj asi na tebe z vysoka kasle.
Smajlík  gazzapo.
13.12.2010 15:37:59
to je jasnej fake, nesmíte taky každýmu skočit na špek
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:35:09
Tak aby bylo jasno, nezastávám se jí, ale nechápu vás, hlavně autorku zpovědi. Já nechápu co tady jako řešíte? To je snad věc tý holky a vám vůbec nepřísluší, se do toho víc rejpat, dělat z ní tříletý děcko a nakazovat jí, diktovat a buzerovat, jak by se měla chovat, neni to vaše dítě! Snad už jste si dostatečně dokázaly, že jste lepší než ona. Že vám neni trapně vy semetriky!
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:32:40
sophiesxoll, kokoškaaa:
Zpověď č. 492665.

Enjoy.
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
13.12.2010 15:30:59
kokoškaaa - S tými bárbinami to prehnané nie je, dnes sa tu objavila jedna spoveď, kde keď chlap odišiel na pár dní, tak slečna prefarbila spoločnú izbu na ružovo a na poličky dala bárbiny. (;
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 15:30:01
kokoškaaa - mohl by jí ho udělat, ale NECHCE a má pro to nějaké důvody - asi ne jen pro to, že je zlý..a ona by měla jeho POSTOJ respektovat (jak říkám, je s ním moc krátce na to, aby si mohla klást nějaké podmínky)..a jestli nebude, bydlet s ním přece nemusí..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:29:14
kokoškaaa
Samozřejmě, nepoznáš nadsázku?

kikiwhite
No to mi povídej... Tahle slečna spíš vypadá, že se s vlastníma dětma bude rvát o hračky :-DD.
 Oriq Žena30 Kategorie
13.12.2010 15:22:23
Oriq- s těma barbínama už to trochu přeháníš ne? No ale asi ti to dělá dobře.

kikiwhite- fakt mě nebaví číst si všechny komentáře, takže jsem přečetla jen něco. S tím přepsat na někoho půl baráku po roční známosti je samozřejmě hovadina. I když já k příteli po rocě měla velkou důvěru. Ale s tim pokojíčekm to pro mě není až tak nepochopitelné. Můj přítel by pro mě udělal první poslední. Ona sama psala, že má 4 záchody a pokoj pro hosty, ale je prostě nemožné jí ten pokojíček udělat. Samozřejmě , že to jde, ale on nechce. Je to jeho barák, ale kdyby tohle po mě přítel nebo někdo z rodiny chtěl, tak blbej pokoj pro hosty oželim a místo toho udělám tohle, kde by i ti hosti mohli spát. Nevím, jak je to s penězi, jestli ona studuje a on jí živí, nebo jestli taky dělá, ale nic mi do toho neni, ale nemůžete podle toho hned soudit člověka.
 kokoškaaa Žena31 Kategorie
13.12.2010 15:22:18
Oriq - já to taky nepochopila v tom věku - naše matky už měly v tom věku nás:-)
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:17:10
ja nikvdy nezarizovala byt, svetsinou jsem prisla uz do "zarizenyho" a prizpusobila jsem se, takze ne a necekam do toho.. kdyz bych se s nekym rozhodla ze budeme spolu bydlet, ylo by fajn kdyby, i kdyby do toho vlozi hlavne svy penize, ze by bral v potaz i muj nazor - bueme bydlet spolecne, rozhodli jsme se spolecnne a kdyz by nebra, tak bych sice byla asi nastvana ale co uz
 Chrissie Žena Kategorie
13.12.2010 15:11:09
Pro mě dost nepochopitelný, je to spíš směšný, jak dvaadvacetiletá buchta fňuká nad tim, že nebude svůj pokojíček s plakáty a plyšáky :oDDD.

My máme teda taky v ložnici plakáty s metalovejma kapelama, a nějaká ty plyšová vopice se v posteli taky najde, ale nic se nemá přehánět.

No možná bych měla jít žalovat mamince, že mi můj drahý nedovolil vymalovat tou klásně lůzovoškou balviškou a nemůžu mít barbíny na poličkách.

To mě poser... chlámu se :-DDDD.
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
13.12.2010 15:10:10
kikiwhite- já to nečetla, přečetla jsem si tvoji diskuzi a z toho jsem napsala, co jsem napsala. Ono je lepší jít skromně od začátku s chlapem, co moc nemá a roky něco společně budovat, než se dostat někam, kde ti nepatří ani klika....to je za trest, nemysli si.
 ufonka
13.12.2010 15:10:08
líbí se mi jak pokládáš otázky.

"Souhlasíte se mnou, nebo jste naprosto nesoudní, fňukny... ... ...?"

:D
 2econd Class Muž Kategorie
13.12.2010 15:09:55
jezevec - ale vždyť já pořád říkám, že pokud to ten partner CHCE udělat (jakože ty jsi chtěl), tak je to v pořádku - ale ten, co se tam přistěhovat by si to prostě neměl vynucovat. Nemá na to tu pozici - ty jsi to udělal dobrovolně, takže je to něco jiného, ale vem si, že by si tvoje přítelkyně začala sama vynucovat, jak to má u tebe vypadat. Tak o tom já mluvím.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:06:20
šovinistické prase - ano, i na garsonky(možná jsem se sekla a myslela 1+1) a na 2+1 běžně. (mluvím vesměs o Praze a okolí). Mám sttudenta (cca 20 let) a ten splácí (pomáhají mu i rodiče) hypotéku na takto malý byt. Dle mě takto mladí lidé to berou jako startovní a poch. v případě plánování rodiny, což v jejich případě bude třeba tak až za 10, 15 let, si pořídí něco většího.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:06:13
Když se ke mně přítelkyně stěhovala, přišlo mi úplně normální, že jsem jí uvolnil jeden pokoj, kterej si postupně zařizuje sama a podle svýho vkusu (kterej máme mimochodem dost odlišnej). Jinak by se u mě cítila jako na návštěve a ještě by zbytečně vznikaly třenice ohledně zařízení a výzdoby. :)

Ono někomu nabídnout bydlení a pak mu dávat najevo, že mu tam nepatří ani klika od dveří, jeví se mi poněkoud kokotské.
Smajlík  jezevec pokojičkový
13.12.2010 15:00:18
ufonka - ano, já souhlasím, že dát prostor (ale zase je otázka jaký) je slušnost, ale na druhou stranu jí tam nikdo bydlet nenutí.. a když jemu připadá její nánrh pitomost, měla by ona být souděnejší a rozumnější...jistě, ať spolu vybírají doplňky, nábytek apod..ale pokud on něco vyloženě nehce, měla by ona hodit zpátečku...je taky rozdíl, jak dlouho ti dva spolu jsou - ani ne po roce by dle mě měla ještě docela dost držet ústa..po 10 letech by to asi bylo taky jiné, ale vždycky ten člověk může tomu druhému přispět...tady to vypadá prostě tak, že holka chodí chvíli s klukem, působí dost dětinsky, nepřispěje mu patrně ani korunu, ale chce pokojíček. To mi prostě přijde jako rozcapenost. Ať se cítí jako doma, ale to jí nestačí zařídit interiér?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 15:00:13
Vesměs souhlas s tebou, i když být to můj barák, zařídit pokoj ji nechám - pokud by to udělala vkusně, ne na růžovo a obložit plyšákama. Přece jenom tam bude bydlet a pokud je to moje partnerka, asi ji mám tak nějak rád, jsem ochotný pro ni něco udělat a chci aby se tam cítila příjemně. Navíc - dva nebo tři pokoje zaráz neobsadím ani kdybych se zbláznil :)

Přepisování baráku - neexistuje, ani po roce, ani po deseti, prostě pokud ho zaplatím já, je můj, pokud ona, je její. Nemám náladu si ve 40 hledat nové bydlení až se partnerka rozhodne, že nám to teda jako neklape. V tomhle vidím jako ideální, když si oba platí vlastní hypotéku, aby se v případě rozchodu měli kam vrtnout. Nesdílím naivní idealismus církevních představitelů a jejich víru v lásku na celý život, co vidím kolem sebe, jsou buď lidi co si na sebe tak nějak zvykli a žijou spolu jen proto že je to finančně a "jistotně" výhodnější (ještě kvůli dětem), nebo ty, co na sebe po desítkách let štěkají a nenávidí se - takhle dopadnout nechci, to raději sám.

Ale celkem mě udivuje tahle věta: "mladé páry splácející hypotéky za garsonky či menší byty"
Hypotéka na garsonku?! to může udělat jen totální masochista, ne? Zaprvé je to malý i pro jednoho, dva se v tom povraždí a dostanou brutální ponorku... Zadruhé, co když si někdy pořídím děcka, nebo si budu chtít do bytu pozvat pár známých? to budou sedět na kuchyňské lince? Děcka ubytuju na záchodě? Za minimum pro mě samotnýho považuju 2+kk, s partnerkou a děckama aspoň větší (dům) 3+1, ideálně 4+1 až 5+1.
Když už si beru hypo na miliony, tak půl mega navíc mě nezabije, ale může mi výrazně zpříjemnit život.
Smajlík  šovinistické prase
13.12.2010 14:56:57
Tak to dopadá, když si malý sobecký rozmazlený děcko nechá poradit od sobě podobných. Nejhorší je, že autorka té zpovědi díky podobným odpovědím (samozřejmě ty pro ni "negativní" odpovědi bude filtrovat, jak to podobné typy lidí mají ve zvyku) se skutečně utvrdí v pocitu, že ona má na ten plyšákovský pokoj právo - pokud ne rovnou na polovinu celého domu! - a bude cítit jak osobní křivdu, když jí ten její tzv. "sobecký partner" nevyjde v tomto vstříc.
 Atratus Muž69 Kategorie
13.12.2010 14:56:24
Otázka č.1 - Tiež som bola prekvapená, my s priateľom zatiaľ bývame v byte 1+kk a plyšáci ani vlastná izba nie je niečo, po čom by som túžila. :D

Otázka číslo 2 - V situácii, v akej je Tebou spomenutý pár, mi príde naprosto normálne, že ona tam nemá žiadne slovo. Ak by to bol však nejaký fakt dlhodobý vzťah, kde jeden zarába výrazne viac ako ten druhý, tak by podľa mňa bolo na mieste, aby o tom rozhodovali obaja. Ale ako vravím, museli by to byť proste už partneri, ktorí spolu niečo prežili a rátajú s tým, že ten dom bude ich spoločným domovom.
 sophiesxoll Žena Kategorie
13.12.2010 14:55:41
joo také jsem byla plná snů a představ, jak to bude jednoduché a strašně krásné, jak budeme mít velký dům, který si asi jen tak z prdele květinka vybavíme, budeme mít velké platy a budeme žít bez dluhů...

teď jsem ráda, že máme byt 3+1 po přítelově babičce (samozřejmě i s vybavením) a když jen tak počítáme, co vše je potřeba vyměnit, tak na mě jdou mdloby, protože netuším, kde na to vzít - svůj pokojíček nepotřebuji,jsem malé skladné zvířátko, které je spokojené na gauči s počítačem na klíně. Toť k otázce 1

K otázce číslo 2. Já studuji, přítel pracuje, tudíž je jasné, že má více peněz - já platím jídlo + drogerii, on to ostatní, takže i vybavení, rekonstrukce atd - samozřejmě až budu mít větší příjem, přispěji i já, ale ráda bych to měla ošéfované nějakou smlouvou,
protože nechci strkat peníze do něčeho, kde mi nepatří ani židle. Člověk nikdy neví, kdy se s tím druhým nepohodne.
Jinak barák přepsat na někoho koho znám sotva rok bych nenechala, po roce bych se k němu asi jen tak nestěhovala
 Hlody
13.12.2010 14:54:55
U nás na vesnici co tak funguje běžně. Ten kdo není zdejší, sem prostě přišel za partnerem a spolu tady začali žít. Nevím co je na tom nesoudného.
 Close your eyes Žena Kategorie
13.12.2010 14:53:33
Ideální je, aby oba měli stejně a společně něco budovali. Jsem taky v pozici, kdy bydlím v cizím, byť osobně bych mohla řešit vlastní bydlení. Je to o kompromisu. Tedy ne, nelíbilo by se mi bydlet v domě, kde nemůžu taky do věcí zasahovat. Na co je ti bydlet v domě, když se tam necítíš doma? Kdy vše je podle partnera a ty tam podle sebe nemáš ani koutek? Když on chce bydlet společně, tak i on by měl udělat kompromis v tom, jak to bude vypadat a ne jen vše po jeho, protože on financoval. Někdo z pěnez padne na zadek a vzdá se toho, co má rád, co si sám přeje a někdo si logicky řekne, že chlap, co sice zajistí bydlení, ale nezajímá ho pohled partnerky, její vkus a vše dělá podle sebe, partnerem není.

Přepisování je pochopitelně pitomost, ale dát jí její prostor je slušnost, partnerskost a láska k ní.
 ufonka
13.12.2010 14:52:52
Funnyeyes - mně tahle zpověď fakt dostala. Je to i tím, že denně praciji s mladými a tady úplně koukám, co z těct dvacítek leze.

Jinak k tomu bydlení - ale jo, ať s ním bydlí, ale musí mít v sobě tu pokoru a určitě by mohla projevit i jistý vděk, že má tak šikovného chlapa, který je schopný vybudovat nadstandardní bydlení. Což v dnešní době není žádná samozřejmost. A ještě opruzovat s pokojíčkem plyšákama a plakáty? To mě dostalo . Ve 22 letech jsem bydlela sama s přítelem v 1+kk, pracovala jsem a studovala a neumím si představitm že bych měla jednou starost, že už nemám pokojíček s plyšákama. Co to je? Vždyť v tom věku už mají holky běžně děti a ty plyšáky mají PRO DĚTI a ne pro sebe. Přijde mi to skoro až jako mentální retardace (pardon, nemůži si pomoct) - ustrnutí v 13 až 15 letech..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
13.12.2010 14:51:00
1) Když už budu chtít žít s partnerem v jednom bytě tak na to, abych měla někdy soukromí si nebudu muset zařizovat pokojíček.
Bohatě mi vystačí jeden kout v místnosti, kde si naskládám polštáře na sezení a partner mi pomůže připevnit na zeď poličku na kterou si rozestavím konvičky a dózičky s čajem, a když budu chtít klid tak se tam vyvalím a bude mi hej. Pokojíček sama pro sebe to opravdu nechci. Když budu chtít jo klid tak vypadnu na celý den ven.

2) Mám naučené z rodiny - nenechat se živit někým jiným, když můžu sama přispět.
Já bych se nemohla nechat jen tak živit - už mám vštípeno z rodiny, že na společném rozpočtu se budeme podílet oba (je jasné, že někdo víc a někdo méně, ale urč. podíl tam bude).
 blublanina Žena Kategorie
13.12.2010 14:45:28
Jak už jsem do zpovědi psala: Když na společné bydlení nemám, nehrnu se do toho. Nechat se živit a ještě k tomu požadovat absurdity ("pokojíček") je opravdu pod mou úroveň. Navíc pak nechci poslouchat, že žiju v baráku, kde mi nepatří vůbec nic
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: Sleva 200 Kč