Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.487187, vloženo 17.11.2010 22:16:26 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
je tehotna
Se svoji pritelkyni sem asi tri roky, ji je 29, mne 31. Od zacatku vztahu vedela, ze deti nechci a nikdy chtit nebudu. To sem ji dal dost jasne najevo. Nerek sem ji ale, ze mam za sebou vasektomii. Nechal sem si ji udelat v petadvaceti, protoze sem tusil, ze by jednou moh prijit nejakej podraz.
A ted k veci. Dneska za mnou prisla, ze je tehotna. Ze vi, ze z toho asi nebudu nadsenej, ale ze si to chce rozhodne nechat a ze na potrat v zadnym pripade nepujde. Videla, ze sem nasranej, ale rozhodne netusila proc. O tom, ze sem sterilni, sem ji jeste nerek. Musim nejdriv vymyslet, jak tu devku co nejvic potrestat. Za tohle u me definitivne skoncila, protoze to je podraz nejtezsiho kalibru.
A ja uz myslel, ze by to s ni mohlo vydrzet...
 podvedenej E-MAIL: ab@cd.ef  Muž31  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
18.01.2011 14:47:38
to psal znuděnej :D
Smajlík  MO44 Muž24 Kategorie
24.11.2010 21:18:09
Co s tou antikoncepci všichni mate???!!je těhotná,nebo špatně čtete?tak ji slečna asi nebrala a chěla na něho udělat poděl!!OBa jste vini stejnou měrou
Smajlík  jájinka
18.11.2010 21:44:02
k4cc: Ok, dokážeš mi uvést jediný rozumný důvod, proč to děláš jenom u mě (neděláš sice, ale budiž, budu vycházet z tvého tvrzení)?
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 21:41:31
luccka: kdyz mas chut byt mnou tady neustale ponizovana, tak odepisuj, ja ti za to nemuzu... nevidela vrele slovo? ale kdeze - kdyz ctes ty moje ponizovaci kecy tady a nemas s tim problem, tak si hod do googlu tohle, je to jine kafe...

site:zpovednice.cz k4cc "zpověď č."

...a muzes si opet vyvratit sve tvrzeni :o) (aneb zase prenasis nejakou vlastnost, kterou delam jen u tebe na vsechny ostatni..) jo, psal jsem, ze budu koncit, protoze jsem mel v planu jit delat neco jineho, ale pak jsem to dodelal a prisel jsem zas jet do lucinky ;) ..tyjo s tou dracici jsem se asi trefil ;D ale ted uz fakt padam :o)
Smajlík  k4cc
18.11.2010 21:32:26
k4cc: No, jestli tady někdo říkal, že bude končit, tak jsi to byl ty a místo toho se do mě pořád akorát hnusně navážíš. A mimochodem... fakt jsem tu od tebe nikdy neviděla vřelé slovo. Děláš si tu z ostatních jenom prdel, urážíš je nebo je shazuješ.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 21:29:50
luccka: no nic, tak jsme se zase hezky pobavili, dekuji za odpovidani, preju pekny zbytek vecera...a s tim piskem ve vagine neco udelej, podrazdenost a nervnost holkam neslusi (ani klukum) ;o)
 k4cc
18.11.2010 21:25:16
luccka: akorat nasirat? ale kdez, hodne lidem jsem tady uz napsal vreleho slova :)
to jen nektere si rad vychutnam, kdyz vidim, co pisou...

a je jen a jen tvuj problem, ze jses takova neuroticka blbka, drzim te tady snad, abys to musela cist? ne, je to jen a jen tvoje volba, muzes kdykoliv odejit, ale ty proste porad pises a pak jen brecis, ze jsem kreten, fajn, nechavej se vytocit, v realnem zivote s tebou musi byt jeste vetsi prdel, dracice :o)
 k4cc
18.11.2010 21:18:34
k4cc: Ty jsi normální zasranej kretén, kterej se snaží lidi kolem sebe akorát nasírat. Super, fakt super. Ano, povedlo se ti to. Gratuluju.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 21:12:40
luccka: tvrzeni je jedna vec, ale aby bylo pravdive, musis ho dokazat. souhlasil bych pouze s Exotem, ale to stejne je nepodstatne, protoze Debil a Idiot vypadavaji primo z definice, takze je dukaz neplatny... je mi lito. jestli to, cos psala ty, "Kapišeš"... pak se nedivim, ze dokazes lhat sama sobe, viz tve prispevky nize.

mimochodem akronym od "lidská zdegenerovaná forma života" je LZFŽ, nikoliv L... spolecne s QED na tom zapracuj. zacni u toho L, at mas nejaky pocit uspechu a motivaci pro QED... kdyby ti to porad nedochazelo, tak sem napis, nejak to urcite pujde ;)
 k4cc
18.11.2010 21:02:58
k4cc: No, a já ti píšu, že jsi D (jako debil), E (jako exot), B (jako blbec), I (jako idiot) a L (jako lidská zdegenerovaná forma života). Kapišto?
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 20:44:58
lucinko, pisu ti, ze mas pochopit qed, ne debil... tri pismenecka .. Q jako quido (to je jmeno pro chlapecky, kdybys nevedela), E jako emoce (tech mas mocinky moc) a D jako den (to je kdyz venku sviti slunickove svetlo, vis) ..ted dohromady - QED ..kdyztak si to natrenuj pred zrcadlem.. a az to budes umet, tak se mrkni na tu diskuzi, ze to fakt plati, hmm?
 k4cc
18.11.2010 20:37:44
k4cc: Pochopit mám co? Že jsi debil? To už se stalo, ju?
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 20:36:41
k4cc- :-D:-D:-D ju?
 kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 20:35:45
luccka: to tak vetsinou byva, ze deti, ktere nepochopi qed, zacnou kolem sebe kopat nozickama a zacnou se vztekat... ale neboj, podivej se na to za tyden a mozna ti to dojde, pokud teda z toho nechytnes nerva ..na tom nic neni, ze ti to mysli pomaleji, hlavni je, abys to nakonec pochopila, ju?
 k4cc
18.11.2010 20:31:24
k4cc: Ach jo, ty jsi fakt ukázková ubohost.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 20:26:20
kokoškaaa: to o _tobe_ nikde nepisu, nemam duvod ;)
 k4cc
18.11.2010 20:23:43
k4cc- tak promin že jsem tak pitomá
 kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 20:21:16
kokoškaaa: mozna bude nekde k sehnani knizka "poznavame ironii" .. :)
 k4cc
18.11.2010 20:14:26
k4cc- ježiš dej pokoj jsem kokoška nikdo jinej
 kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 20:10:55
luccka: ocividne jsi vyznam Q.E.D nepochopila, pak se tedy pokusim tvym jazykem, promin mi ten dialekt... kvokQ kvokE kvokD. pevne verim, ze ted je vse vysvetleno a pochopila jsi to. nemas zac, rad jsem ti pomohl.
 k4cc
18.11.2010 20:07:11
k4cc: Nojo, ale já ti na to QED seru. Kdo říká, že zrovna ty máš končit diskuzi? Skonči ji tak, že už nic nenapíšeš ;)
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 20:04:26
luccka: ale kdepak, ja mluvim k tematu, to ses jen dostala do slepe ulicky. kdyz je napsano QED, uz se nediskutuje, uz je to kazdemu jasne, jen tem pomalejsim neni... :o)
 k4cc
18.11.2010 19:57:16
k4cc: Absolutně nemám tucha, co to tu plácáš za nesmysly. Mluvíš úplně o něčem jiném, než o čem je řeč.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 19:41:21
za domaci ukol si najdi, co znamena Q.E.D
Smajlík  k4cc
18.11.2010 19:40:04
luccka: ne, ja jsem ti chtel napsat a vyrikat si to s tebou po mailu.. ale kdyz jsem to videl, presla me chut, protoze mi doslo, ze ty tomu vazne veris ... a cizi by byly tehdy, kdyby ti psala soukromou zpravu a ja bych se ti dostal do uctu, takhle je to verejne. ;) ...ne pockat, ja jsem vlastne zakerny zly padouch, co si cte cizi rozhovory, pozor, konspirace! >:)


vidis to, konecne jsme se dostali k tomu, ze ses sama priznala... opet sis prenesla nejakou vlastnost, jako nize tu nerozhodnost, na me.. ty si domyslis, a pak si tedy zakonite ja MUSIM domyslet :) ..
"Nojo, to bych taky uměla ;-)" bravo.. umis :)
 k4cc
18.11.2010 19:35:13
k4cc: Takže ty čteš cizí rozhovory a ještě si je špatně vykládáš. Respektive vykládáš si je tak, jak potřebuješ. Nojo, to bych taky uměla ;-)
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 19:32:22
luccka: mimochodem - "NE!" ? tak to ale doufam, ze ano ... ;D ;D
 k4cc
18.11.2010 19:31:09
kokoškaaa: a ty jsi luccka, ever, autor zpovedi nebo sosarian? :o)

luccka: podivej se do sveho profilu a na to, co pises nize ;D
dneska jsme nejaci rozcileni, nervni a podrazdeni, cim to?
 k4cc
18.11.2010 19:28:25
k4cc: Co zas máš s těma profilama? Já absolutně nechápu, na co narážíš. Napsala jsem snad někde, že profil = jistota? NE! Na otázku profilů jsem odpovídala v úplně jiném kontextu.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 19:26:45
kdo si hraje ten nezlobí
 kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 19:22:38
hele, lucko, ted me jeste napadlo, tobe by ty profily byly stejne na nic, protoze by vsechny byly zalozene po 17.11. a jakou bys mela jistotu, ze je nezalozil jeden a ten samy clovek? ...aaaaha, to nejde, jeden clovek ma prece vzdycky jen jeden profil. a kdyz nekdo je neregistrovany a odporuje ti, pripadne je jich vic, pak jsou to jedna osoba :D
Smajlík  k4cc
18.11.2010 19:12:19
Jeste aby neco!
Smajlík  ever
18.11.2010 19:05:24
Nic, mami.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 19:03:51
copa kote?
Smajlík  Maminka
18.11.2010 19:02:30
podvedenej: Mirku!!!!
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 19:00:19
Doopravdy chodim s *lucckou*, ale chtela nejake vzrusujici zpestreni, tak jsem napsal tuhle falesnou zpoved a ted se tady kralovsky bavime, hlavne ona!
Smajlík  podvedenej
18.11.2010 18:57:23
k4cc

Ty uz jsi z toho takovej potrefena ze ani nevis, zda jsi ja nebo on.
 ever
18.11.2010 18:49:57
ja bys mu brandy dal..
 k4cc
18.11.2010 18:39:00
jiste, ze psal nekdo jinej (ja), proc nepopichovat tak nezdraveho paranoika, ktery si mysli, ze je potreba registrace, aby se prokazalo, ze do diskuze prispiva jen tolik osob, kolik pise registrovanych...? :D :D
kor kdyz nema pravdu a LZE. a jeste tupe veri, ze pravdu ma. kdyby mela pravdu, drzim hubu a jdu pryc, ale takhle? pff.. dala bys brandy alkoholikovi?
Smajlík  k4cc
18.11.2010 18:33:13
podvedenej- a co jsi z toho měl,pokud to zas nepsal někdo jinej
 kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 18:23:21
Vidim, ze jste mi to vsichni sezrali i s navijakem. Psal jsem tady za podvedenej, k4cc, ever, mcnamara, Maminka, JsteTrapnyyyyyy a dokonce i bavis me. Jedina lucka byla tak inteligentni a podezrivava, aby to poznala.
Smajlík  podvedenej
18.11.2010 16:14:58
Trapný je spíš to, jak tady tak jeden dva lidi píšou pod různými přezdívkami a myslí si, že to nikdo neodhalí.
Jinak drahý drgdrgdrg, "nemoct" se skutečně píše s "t". Je to hovorová varianta slovesa "nemoci", třeba "nemoci/nemoct něco udělat". "Nemoc" bez "t" je zravotní stav. Ale... tohle přeci vědí i děti na základce, ne?
JsteTrapnyyyy: Ano, velice vtipná připomínka, že bychom to měli řešit přes profil. Já bych byla pro, jenže to byste vy (včetně tebe) ten profil museli mít, že? To je ta logika, o kterou se zde opírá celé mužské pokolení? Aha. Pak ovšem :D:D:D:D
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 12:42:54
jsi debil! zatajit jí tuhle věc?

Brala HA a rekla mi, ze by ji brala porad, protoze bez ni pribirala a kurvila se ji plet nebo co. Ja ji do niceho nenutil, ani ji nic nevymlouval a vlastne me to ani moc nezajimalo.
podvedenej- a ještě sobec!

jestli tě ona podvedla neni o nic lepší!

jestli je dítě tvoje, dobře ti tak! ale chudák dítě!
Smajlík  kokoškaaa Žena29 Kategorie
18.11.2010 11:57:29
jezis, prestante se tady hadat a jdete si to vyresit do profilu, jste s tim fakt trapny, hlavne ty Lucko. Kdo se na to ma divat, fakt ubohost. Kazdej musi mit posledni slovo a jeden nazor trapnejsi jak druhej.
Smajlík  JsteTrapnyyyyyy
18.11.2010 10:47:46
Jiste, kazdy kdo nechce mit deset zmentku a neco pro to udela, to udelal proto, aby se mohl kurvit na kazdym rohu. Jdi na leceni.
 bavis me
18.11.2010 10:42:57
Měla se s tebou rozejít hned. A ne doufat, že na děti změníš názor.

Jinak bych tedy řekla, že toto je spíš fejk nějakýho zamindrákovanýho individua, protože i kdyby se to stalo, prvně o trestání může přemýšlet jen nějaká zamindrákovaná zrůda.
Stejně bys to dítě nemusel přijmout, protože tvoje údajná sterilita by byla důkazem, že to dítě není tvoje, tak to tady nehraj.
 flying.
18.11.2010 09:51:54
Rada bych ctene logicke publikum muzskeho rodu typu ever apod. upozornila, ze pokud mel vazektomii, mohl se kurvit na kazdem rohu bez nasledku. Coz je ten pravy duvod, proc si ji nechal udelat, vime? ;-)
Smajlík  geril
18.11.2010 08:55:46
Je to hnusný z obouch stran, pokud byla nevěrná. Nevěra je přeci běžná věc, takže by se ani nebylo čemu divit, ale to co jsi udělal ty běžné není. Partner by měl vědět o zdravotním stavu svého druha. To je jako kdyby můj přítel byl HIV a neřekl mi to, s tím že mi jasně na začátku vztahu řekne že to vždy budeme dělat s kondomem a že to bez něj nikdy nechce a nebude chtít.

Svatbu jste asi neplánovali, ale tam se snad ptá na to jestli jsou oba seznámeni se zdravotním stavem budoucího manžela/manželky ne?

Jestli se jen někde stala chybička a to dítě je opravdu tvoje - smích, smích, smích... jen chuděra holka.
 *chivavinka Žena29 Kategorie
18.11.2010 08:46:27
drgdrgdrg: Nemoct se nepíše s T? Prosím?
 hmhmhm-mhmhmh
18.11.2010 08:14:57
Vida, to se to tu rozjelo. Radši kápni božskou co nejdřív, pokud ti byla nevěrná, obrátí se na pravého otce a ty budeš z obliga, budeš mít klid a můžeš se poohlédnout jinde. To by pro tebe byla asi tak nejpřijatelnější varianta. Pokud ovšem bude trvat na svém, tak tě čeká vleklá a velmi nepříjemná polízanice o určení otcovství, takže spíš než na pomstu nevěrnici bych být tebou myslela na poradu s právníkem a nastudování příslušných zákonů. Je sice podstatně pravděpodobnější, že otcem dítěte je někdo jiný, ale příroda je mocná čarodějka a nebyl bys první ani poslední, kdo prodělal tenhle zákrok a za pár let se divil, takže i tak je ve tvém zájmu tu věc zkusit řešit rozumně.
 *Loreena* Žena45 Kategorie
18.11.2010 05:31:20
*luccka*: bohužel i já si myslím, že jsi vypatlaná píča, co se řídí jen nějakými zkurvenými statistikami. V mém okolí není nikdo, kdo by během průběhu let svůj názor na dítě změnil. Jestli ho někdo změní - to je podle mě právě v menšině (odhaduju tak 2%). Nechápu jak ho někdo může na tohle měnit, tak snad vím jestli chci mít někdy v budoucnu děti nebo ne. Jo a mimochodem "nemoct" nepíše s "t", takovou chybu by neudělaly ani děcka ze základky:-D
 drgdrgdrg
18.11.2010 04:51:19
Hm, a proč bys ji jako trestal? Potrestala se přece sama. Pokud máš opravdu vasektomii a je o tom lékařský záznam (to musíš hochu taky dokázat), tak můžeš odmítnout otcovství do doby, než se to dítě narodí a budou se mu moci udělat testy DNA.

Jde o to, že se taky mohlo stát, že to ten doktor udělal blbě a tys plodný byl. Může to být taky chyba lékaře a ne hned nevěra. Ale to poznáš jednoduše testem otcovství.

Zase tak mladí nejste.

Takže bych navrhovala jednoduché řešení. Řekneš jí o té vasektomii. Možná že kápne božskou, byla-li nevěrná. Pokud ovšem pořád bude tvrdit, že to není možné, protože ti věrná byla, tak je tady ta možnost fušeřiny ze strany doktora.

Nevím jestli brala antikoncepci. Pokud jsi měl vasektomii a klidně ji nechal HA brát, tak to byla taky jistá svi.árna ze tvé strany. Zbytečně si to rvala do těla. Takže se taky uklidni. Chyba byla z každé strany.

Taky se těžko může takhle po netu posoudit, jestli HA vysadila a nebo ta HA selhala. To se totiž taky stává, brouku.

Prostě a jednoduše, už nejsi zase takový mladík a možná se narodí tvoje dítě. Jsem matka a vím, jak je to bezva mít dítě. Možná jses na to ještě necítil a pravděpodobně ti byla tvoje přítelkyně nevěrná. Největší trest pro takovou zradu je prostě ji opustit a nepřiznat otcovství. Bude to mít potom těžké, to mi můžeš věřit.

Ale pokud opravdu čeká tvoje dítě, tak se zamysli. Je to tvoje krev, tvoje geny, tvůj syn a nebo dcera. Někdo, kdo k tobě patří. Nevzdávej se svého potomka tak snadno. Mohl bys jednou litovat. Naše děti jsou to nejcennější co máme.
 afrominerva Žena27 Kategorie
18.11.2010 04:13:34
Jasne, nechtit neni definitivni kdyz vzdycky muze prestat zrat prasky a pak ji za takovej podvod zdejsi osazenstvo jeste poplaca po zadech. co na to rict
 ever
18.11.2010 04:00:46
Coze? Takze ty s nekym sukas a prijde ti trapny se ho zeptat jestli muze mit deti? To je teda gol.. a to, ze po 5 letech kravka prijde s tim, ze DOUFALA ackoli rekl ne je min trapny? Ty mas fakt dost.
Porad jsme na tom samym, pokud potrebuje upresneni aby mohla jak krava nejvetsi doufat (tu vasektomii ma asi malokdo) ma otevrit hubu a zeptat se. Pokud neudela ani to, tak na to nemam slov. Vidim rozdil, neotevru tu hubu a pak se cejti ublizenej, ze jsem v neco doufal.. konecna.
 ever
18.11.2010 03:51:27
ever: Ježiš, ty jsi úplně mimo. Já reaguju na tebe, ne na sebe. Já sakra vím, co píšu, to ty mi nerozumíš. Píšeš, že má holka pátrat, a já ti odepisuju, že aby vůbec mohla začít pátrat, tak musí mít nějaký podezření, že jí partner něco tají, ne? Nezačneš pátrat jen tak ze srandy nebo z nudy a střílet od boku.
Když na začátku vztahu kluk řekne holce, že nechce mít děti, tak si ta holka skutečně může říct, že je to dočasný stav. Když jí řekne, že má vasektomii, tak ta holka hned ví, na čem je. (Ano, neberu ti, že by měla i tu první možnost brát jako stopku, ale prostě nechtít není definitivní.) Po roce je zamilovaná, zmíní se o dítěti, dostane opět odpověď NECHCI (nikoli NEMŮŽU), jenže láska je kurva (jak je známo), a tak začne doufat a věřit, že se to změní. Prokletí zamilovaných. Neznáš?
A mimochodem... rozhodně by mě nenapadlo na partnerovo sdělení: "Nechci mít děti." reagovat slovy: "Ty máš vasektomii nebo co?". A zase na otázku proč se celkem blbě odpovídá: "Protože mám vasektomii." To právě nejde moc logicky dohromady, takže to tvoje pátrání...
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 03:43:50
Co to zase placas????
Stezujes si, ze ji psychicky ublizuje, pritom ji rek jasny NE, tak KDE, ja se ptam KDE doprdele pojala podezreni ze mysli ano? kde uz to jsme, fakt
 ever
18.11.2010 03:41:16
ever: No, tak to podezírání z toho vyplývá logicky (když jsi takový odborník přes logiku, tak bys to měl chápat, ne?). K tomu, aby člověk začal pátrat, potřebuje obvykle nějaké podezření, ne? Poslal bys nějakýho detektiva, aby jen tak zkusmo zapátral, zda tvůj soused nezabil náhodou svoji mámu? Těžko.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 03:35:16
Akorat s tou logikou jsi to zase nedala, pry stado ktere veri a miluje.. jasne, urcite me miluje nekdo kdo neveri tomu co rikam. A to podezirani jsi tam zasadila odnikud, zrejme ze zkusenosti /viz paranoia nize/, nikde jsem nerekl, ze ma podezirat. To akorat ty furt nekoho podeziras ze rika ne, ale ve skutecnosti mysli ano.
Smajlík  ever
18.11.2010 03:33:09
Hezky jsi to otocila..
Kdo doufa pote, co mu reknu ne v ano, ten je u me debil. Navic v tak zasadni otazce a v tolika letech, clovek si JE jisty dost brzo a ten kdo v 25 neni, tak asi taky neni v pohode.
Ano, ma patrat, ptat se me a VERIT tomu co rikam. A ne doufat v pravej opak. Jak se pak ma clovek domluvit s zenskou, kdyz ani jazyk cesky nepomaha?
 ever
18.11.2010 03:29:48
ever: Aha, takže celý ten kámen úrazu vlastně spočívá v tom, že je pro tebe celé ženské plémě jen podřadná rasa bez kouska rozumu, vlastního názoru nebo špetky logiky, prostě jen stádo krav, které věří, miluje, doufá... místo toho aby pátraly, podezíraly, nedůvěřovaly... Ano, tvé názory by tomu odpovídaly. Pak mi je tě opavdu líto.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 03:24:35
O tom se muzeme prit, jak je to dulezita informace. Ale je to vlastne fuk, protoze co clovek to nazor. Nicmene dulezity je, ze ji aspon to ne rekl. A ona mohla patrat? Mohla... misto toho DOUFALA. To je proste.. znamka debility, bohuzel.
Jen se cim dal vic presvedcuju, ze nechci uz nikdy nikoho milovat, jen bych prisel k citovymu urazu od nejaky kravky co nerozumi cesky a plete si rozmnozovaci pud s laskou.
 ever
18.11.2010 03:19:45
A já ti říkám, že toto je informace tak vysoké závažnosti, že je zatraceně moc nefér ji tajit. A jdi se bodnout s nějakým NE.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 03:13:53
A ja ti zase rikam, ze nepochopitelne je mezi tim rozdil videt. Ne je ne a pres to nejede vlak. Max se muze ptat proc, ale to na veci absoutne nic nemeni.
Kdyby zensky byly aspon trochu fer, tak v pripade, ze mezi tim rozdil maji, tak se zeptaji - on by ji zopakoval ze ne, mozna upresnil, ze nemuze. Tohle uz je samozrejme zavisle na jedinci. Jenze se trochu cyklime, ze i v tomto pripade opetovneho ne zena stale nechape a dokud neslysi argument dosvedcujici fyzickou nemoznost mit deti, tak doufa.. Timhle si ale nicite nervy a vsechny jen vy, do toho chlapy netahejte.
 ever
18.11.2010 03:06:56
ever: Jako žena ti tady už poněkolikáté říkám, že je skutečně rozdíl mezi "nechtít děti", "nemoct mít děti" a "nechtít => nemoct mít děti". Ach jo, co je na tom tak nepochopitelného? Když partner zatají před tím druhým takhle důležitou informaci, je to záměrné ubližování.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 03:03:27
Psychicky ublizovat zenam:DDDDDDD
Pochop aspon jedno, to, ze nekdo rekne NE a ty doufas v ano, to neni problem dotycneho, ale tvuj a to vyhrdne tvuj. Takze si ublizujes maximalne sama.
Ja zase doufam, ze na lidi s tak neuveritelne krivym dvojim metrem nenarazim (on rekl ne-kreten, ona doufala- spraaaaavnee, jeste ji psychicky ublizuje). Pan doktor chocho ti mozna pomuze. Jinak asi krom kazajky uz nic moc.
 ever
18.11.2010 03:00:26
Ale tak co, mně je to nakonec celkem fuk. Já jen doufám, že v reálu na podobně smýšlející blbečky, kteří si myslí, že psychicky ubližovat ženám je v pořádku, nenarazím.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:55:50
Maminka: Vždyť já jsem jí odpověděla slušně. Poprvé.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:53:36
ever: No, hochu... dosáhnout můžeš něčeho i z obou stran ;-)
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:51:25
No jo lucko, to ti ale nedává právo urážet holky, co maj trable...
Smajlík  Maminka
18.11.2010 02:51:12
Chapes aspon slovo 'dosahnout'? :DDDDDDDDDDDDDDDD

To jako.. byt trapnej jeste vic, ne min :D Logiku mas teda na velice primitivni urovni, jestli vubec vis co to je.
 ever
18.11.2010 02:48:46
To je pravda, jsi podstatně dál.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:47:32
I kdybych byl tak trapnej, porad stupne tvoji trapnosti a hlavne paranoie nemam sanci dosahnout:D
 ever
18.11.2010 02:47:23
Maminka: To nebylo omylem. Omylem to je, když je to hned za sebou a se stejným nadpisem. Neregistrovaní uživatelé toho musí vyplnit hodně, než jim to zapíše zpoveď, aby se náhodou překlikla ;)
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:46:08
Jsem stále přesvědčená, že ever a k4cc je jedna osoba. A není to o jednom nějakým znaku, fakt ne. To je o celém způsobu vyjadřování. Ale to je fuk, skutečně nejsem neomylná.
No, a tomuto "To, ze nechapes neci argumenty neznamena, ze je nedal." vedle tohoto "Ty jsi neprinesla zadny argumenty." se fakt můžu asi jenom zasmát a říct si, jak strašně jsi trapnej a směšnej.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:41:38
Lucka umí jen nadávat, holce co omylem 2x vloží její příspěvek, ještě jí nazývá krávou... a ty její argumenty stojí asi tolik jako šrot ve fallout 3 :-)))
 Maminka
18.11.2010 02:40:47
luccka: ty dva znaky "<>" a reakci za ever jsem napsal schvalne, abych si otestoval, jestli jsi schopna se aspon poucit ze svych predchozich chyb (zbytecna paranoia), ale ocividne nejsi... podruhe pa, ted uz naposled, pa. na jednu stranu je me te lito, protoze verim, ze mas nejake dobre vlastnosti a muzes byt fajn, ale na druhou stranu je me te lito, kdyz vidim, jaka jses tim, co pises..
 k4cc
18.11.2010 02:40:42
Víš... zatímco já jsem tu přišla s nějakými argumenty, proč s chováním autora zpovědi nesouhlasím, ty jsi v podstatě moc s ničím nepřišel.

Toto je fakt neco. Ty jsi neprinesla zadny argumenty. Jen procenta vetsinu a podobny hovadiny, ktery normalni clovek nemuze brat jinak nez jako vykrik do tmy.
To, ze nechapes neci argumenty neznamena, ze je nedal. To si ujasni. A s tim kdo ci argumenty zadupava bych pockal, mne aspon da za pravdu logika (rekla ne= myslel ne), kdezto tobe co, procenta? To je proste fakt k popukani.
Ono neni v zasade s cim prijit. Je to ta jednoduche, jak se to reklo. Rekl ne, myslel ne. Tecka. To jen rada bab ma tendence v tom hledat neco co tam neni. Nadeji.. boze. To je smesny. Nebyl bych s nekym, kdo veri procentum vic nez tomu, co rikam.
 ever
18.11.2010 02:38:14
k4cc: Se omlouvám, že jsem si myslela, že jsi někdo jinej.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:35:56
luccka: dole mas kupec argumentu, ale ty nejsi schopna je pochopit.. pokud bys je chapala, uz davno bys nepsala, protoze by sis byla vedoma svoji blbosti a byla bys ruda az na prdeli jak se ztrapnujes... ty jsi vylizana primo do sucha, protoze pises jako podrazdena <> ...
 k4cc
18.11.2010 02:33:42
ever: (Ano, jsem žena, ano, souhlasím se slečnou)
Jsi psychicky v pořádku?
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
18.11.2010 02:32:38
ever: Víš... zatímco já jsem tu přišla s nějakými argumenty, proč s chováním autora zpovědi nesouhlasím, ty jsi v podstatě moc s ničím nepřišel. Jen s tím že NE je NE, což jsem ti nevyvracela, jen jsem zase uvedla, že si myslím, že změna názoru v průběhu času není nic neobvyklého a že teda ta naděje je mrcha,a proto je třeba ji skutečně zabít (a to jsou skutečně moje názory, které nemám z žádných knih, ty knihy mi v podstatě jen dávají za pravdu). Ty, ačkoli ses sám s ničím moc nepřevedl, shazuješ moje argumenty nechutným způsobem, aniž bys vysvětlil proč. Takže jestliže já jsem vylízaná, tak sebe bys označil jak?
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:30:31
Ja ti nerikam, ze musis pokejvat hlavou. Nerikam ti vlastne nic o tom co si mas myslet. Pouze jsem napsal svuj nazor, doptal se na mezery v to tvym, dovedel se ze jsem ubohej, davam spatny priklady a buhvico. Ses to ty kdo ma potrebu me konvertovat na svuj nazor a kdyz uz nema co, tak zacina trpet paranoiou. Jak pak s nekym takovym kdo veri p*covinam procentum vic nez vlastni hlave a ma pocit, ze kdo s nim nesouhlasi je debil, asi diskutovat..
 ever
18.11.2010 02:29:38
Tak tohle je hodně kvalitní...

heleď třeba se ta vasektomie nepovedla a teďko máš příležitost bejt táta... třeba.. :-) já bych byl táta hned kdybych mohl .. :-)

a jestli to není tvoje tak bych jí vykopl z bytu hned...
Smajlík  Maminka
18.11.2010 02:20:11
ever: Tak, a teď si představ, že bychom ty dva poslední příspěvky mezi námi napsali obráceně. Už chápeš tu absurditu toho všeho? ;-)
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:17:27
Co by si lidi tvyho typu bez procent a psychologu pocali. Vzdyt by ani nevedeli co si maji myslet. U me jsi naprosto vylizana.
A myslis, ze kdyz nekomu 'vysvetlis' svuj nazor po dobrym, po zlym, slusne i sproste.. ze pak te MUSI pochopit, pokyvat hlavou a dat ti za pravdu? Ne, tak to nefunguje.
Hele, ja ti to taky vysvetil slusne, sproste, po dobrym i po zlym.. a furt si meles to svoje. TAk zase, ty nazor menit nemusis a ani nemas proc, kdezto pod tiou tvych 'argumentu' kazdy musi pokejvat hlavou a prozrit.. hmmm. Je maximalne usmevne, ze nekdo takovej rika MNE at si to vymenim s bohem, protoze jsi to ty, kdo si mysli, ze na to ma.
 ever
18.11.2010 02:17:20
Jo, a styl je jako otisk prstu. Nikdy nenajdeš dva úplně totožné.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:16:19
Ne, já jsem ji skutečně neprojela. Jestli se tu někdo zesměšňuje, já to nejsem.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 02:13:34
luccka:
"To si zase jen něco domýšlíš."

"Pokud se spolu máme bavit, tak laskavě jen o tom, co jsem skutečně napsala a ne o tom, co jste si domysleli."

"Poslouchej, nejsi ty náhodou autor zpovědi?"
------------
lucko, podivej, uz jsi tuhle diskuzi projela, nezesmesnuj se, prosim, jeste vice... ;)
( a kdyz nenapises, komu pises, tvuj problem.. )

kdyz budu chtit, tak budu mit stejny styl jako ty, sosarian, nebo ever, na tom nic neni...
Vidíš, třeba teď píšu s háčky, čárkami a dokonce i spisovně, pozoruhodné, že ano?
Smajlík  k4cc
18.11.2010 02:09:49
Jinak pokud jsem paranoidní, tak je skutečně zatraceně divný, že přezdívky "podvedenej", "uwuds", "mcnamara" a "ever" používají stejný výběr slov, dělají stejné chyby, mají stejný pořádek slov a styl celkově, atd.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:58:49
A jako je fakt, že já už nevím, co ti na to mám říct. Napsala jsem to několikrát. Napsala jsem to rozumně, napsala jsem to nasraně, napsala jsem to stručně i rozsáhle, ale ty prostě pořád meleš svou. No, tak jo. Je to nakonec tvůj názor a mně je to celkem jedno. Já pouze prosím autora zpovědi, aby příště svou partnerku nezkoušel, ale důvěřoval jí, a hned na začátku vztahu ji seznámil s pravou skutečností. Jako žena totiž říkám, že JE rozdíl v tvrzení "nechci děti", "nemůžu mít děti" a "nemůžu a nechci mít děti". Pro ženskou je skutečně katastrofa zjistit po třicítce, že nemá s kým mít dítě a že muž, kterému věřila, ji zatajil takhle důležitou informaci. Autor tady mluví o důvěře, ale zároveň tohle zatajuje. To je šílená podpásovka.
Nakonec to máš podobný jako když je třeba někdo nezvěstný. Dokud není jistota, že je mrtvý, tak příbuzní věří, že někde žije. Třeba i po x letech. Jistotu mají až v okamžiku, kdy se najde jeho tělo. Ženská v takovém případě může skutečně věřit a doufat, dokud nezjistí, že to nejde, že to prostě není možný. Naděje je děsná svině.
A k tý většině. No... jistě nikdy nikdo neobejde všechny lidi na světě, přesto si myslím, že po letech studií, srovnávání apod. to bude objektivní vzorek. Jenže jak se bavit s někým, pro koho jsou tyto věci p*čovina? To prostě skutečně nejde. Píšeš, že mi došla slova. Co psát někomu, pro koho je každý argument p*čovina a jen on má pravdu? Vyměň si to s Bohem, evidentně si myslíš, že na to máš ;)

PS: k4cc, jak jsi prosím tě přišel na to, že mluvím o tobě? To si zase jen něco domýšlíš. A s takovejma je tady debatuju. Ano, jsem blbá, když to dělám, přiznávám.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:50:34
luccka: hele, ja netusim, jestli jses tak blba nebo jses tak uspesny troll, ze si delas prdel navic ze me... ale ja tady pisu pouze pod jednou prezdivkou... a mela to byt narazka na tvoji paranoiu a omezenost uznat pravdivost ciziho nazoru... pokud si vazne myslis, ze ma nejakou vahu na pravdivost tvrzeni to, kolik lidi to tvrzeni napise, pak ... je me te lito :o)

ever: a bolela ta vasektomie? ;D :D
 k4cc
18.11.2010 01:47:38
Jo tak ja jeste pisu pod vicero :DD A pak do je paranoidni:D Pobavilas a to nehorazne.

k4cc, ser na ni, na nic ti neodpovi, protoze nema jak. Kdyz dojdou argumenty, tak klasika, urazky, nadavky, procenta, co dela vetsina.. a velke finale jsi autor a mega finale pises si pod vicero at mas vetsi vahu:D

nejsem tak spravne zatizenej na procenta vycucany z prstu, aby si musel zvysovat nejako vahu psanim pod ruznyma nickama :D mam fakt vysmato.
 ever
18.11.2010 01:45:44
Já jsem tu ženskou nikde neobhajovala!
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:44:25
No dobre se predvadis. Pokud nemas odpoved a zaroven jsi nevycerpala vsechny trapny pokusy jak odvadet pozornost, tak zkusis ned po nadavkach a procentech vycucanych z prstu to nejzoufalejsi - nazvat me autorem. Beezva.
Je zjevne velice tezce pochopit, ze nekteri nemaji jeste tak zkurveny charakter jako vetsina lidi - vetsinu rada pouzivas, takze ti snad na tomto prikladu dojde jak je to debilni - a neprijde jim normalni, aby byl chlap za debila kdyz jasne rekl co a jak a zenska za chuderku kdyz je <> a nerozumi cesky. Dobrou noc.
 ever
18.11.2010 01:43:34
Jasný, teď koukám, že tady píšeš hned pod několika přezdívkama, aby tvůj názor měl váhu. Další ubohost. Nojo, to ta anonymita internetu. Kdybyses aspoň snažil změnit styl.
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:42:57
luccka: je to k4cc, autor zpovedi, mcnamarato a vubec vsichni ti zli lidickove, co nesouhlasi s tvym nazorem! stala ses obeti konspirace!
 k4cc
18.11.2010 01:38:57
ever: Poslouchej, nejsi ty náhodou autor zpovědi? Takhle by nezaujatej člověk už fakt reagovat nemoh.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:35:38
Pro me je spinava hra ono 'pan psycholog rikal, ze 80% zmeni nazor, takze me nezajima, milacku, co rikas'. O tech 80% si myslim porad totez, ne, neobesli 100% lidi, kazdyho se nezeptali a pak nerekli ano, 80% ne. Oni vzali testovaci skupinu a ted budou mlit o vetsine. Asi kazdy chape, ze tady je strasne velky prostor pro nahodu a na zaklade takhle vzniklych cisel si neco obhajovat.. no nevim.
Zase opakuju, on ji REKL, ze ne Je jedno proc. Sdelil ji, ze ne. To staci.
Kdezto ona? Bud ho podvedla a je to coura nebo prestala zrat prasky a je to podrazacka krava. Ona mu sice rekla, ze chce, ale na to co ji on rekl ne a jestli se rozejdou, tak rekla ne, takze souhlasila s tim ze proste ne. Tudiz podraz udelala jednoznacne na cely care jen a jen ona.
A nevim proc srovnavas v pripade, ze se ti nelibi muj priklad se znasilnenim alkohol s detma. To je naprosto stejna kategorie. Ale aspon vidime, jak sama jsi agresivni kdyz nekdo nechape tvoje ne - znasilneni, alkohol - min alkohol je, haha, pro 80% prkotina :DD. Ale jak ty nechapes neci ne a on se jeste cuka a nereaguje na tvych 80%, tak hraje spinavou hru a to dokonce velmi. Zamysli se, je to pro tvy dobro.
 ever
18.11.2010 01:24:12
Dobrá, k tomu ne. Pleteš zde dvě věci dohromady. Ono je něco jiného změnit názor během několika vteřin nebo minut (to je to tvoje znásilnění) a změnit názor v průběhu několika let pod vlivem nových zkušeností, situací, přehodnocování atd. Nevěřím tomu, že ty jsi nikdy u ničeho nezměnil názor. To opravdu udělá v životě snad každý. Víš, je docela vtipný, že se tímhle strefuješ zrovna do mě, protože jsem ze zdravotních důvodů takřka abstinent. Kdykoli jdu někam za zábavou, tak se mě někdo snaží opít. Odmítnu jednou, zeptají se podruhé. Odmítnu podruhé, zeptají se potřetí. Už trochu podrážděně odmítnu potřetí, odejdu na záchod a po příchodu mám nalito. Tak vezmu tu skleničku a dotyčnému ji vyleju na hlavu (ano, už jsem to skutečně několikrát udělala) a s úsměvem se zeptám, co přesně nechápal na mém "NE" a zdali už to teď chápe.
Jenže s tím dítětem to je běh na dlouhou trať. Ve 20 letech ti "NE" řekne řada lidí. V 25 jich bude míň, po 30 minumum. Těch, kteří skutečně nikdy děti mít nechtějí, je extrémně málo. Ale já jsem nikde nenapsala, že takovému člověku tohle rozhodnutí beru nebo ho chci zvrátit, já pouze říkám, že partner by tohle měl vědět. A ne stylem "děti nechci", ale stylem "děti mít nemůžu, protože jsem si zašel na zákrok". V tom je zatraceně velký rozdíl. Jenom to druhá možnost je totiž trvale absolutní. Není to tak dávno, co tady jednu místní obyvatelku opustil manžel proto, že si spíchnul s milenkou dítě. Spolu děti neměli, protože on je nechtěl a narozdíl od té milenky jeho přání respektovala, ačkoli si děti přála. Pak jí pouze oznámil, že čeká dítě s jinou a musí se zachovat jako chlap. Ta ženská se už dvakrát pokusila o sebevraždu. Já jsem před zhruba rokem procházela krizí, kdy jsem si říkala, že děti nikdy mít nechci, jenže jsem z toho pocitu byla zároveň totálně na dně. Mluvila jsem o tom se svým psychologem, který mě uklidnil, že podobným stavem si projde většina lidí, psychologické publikace dokonce uvádí zhruba 80% (odtud to číslo, zřejmě si ho jen tak nevymysleli, ale vychází z poznatků, že). Měl pravdu. Krize přešla.
Takže pro mě za mě, ať si pisatel vede svůj život, jak chce, ale ať nezatajuje svým partnerkám svůj pravý zdravotní stav. To totiž skutečně není o důvěře, ale o velké, velké, velké špinavé hře.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:23:40
Zdejsi slecny se opet predvedly :D :D :D
Ja si myslim ze je to celkem jasne. Tady pan ji rekl ze deti mit nechce, a proste tomu tak je... ze tady mistni slecny nebo i jejich pratele si to 10x rozmysli ... je ponekud hodne divne.. a svedci to o jejich uvazovani. bud chci nebo ne... a ne ze chvilku jooo a za mesic uz ne :D a hlavne jestli nekoho mam/nemam... na tom snad vubec nezalezi. bud jednou chci a nebo ne... :D
Pak se tady nejaky inteligent srovnava s opici :D Slecno, mas dost... sama si opice :D a bez sukat na stromy s dalsima opicakama... Omlouvani sve nevery, tim ze za to vlastne nemuzes.. ze to mas v genech je dosti ubohe :) Mas snad mozek, ktery umis pouzivat :) No i kdyz... zrejme asi ne ;-) A vubec nechapu proc timhle omlouvas svou neschopnost, kdyz debata je uplne o nicem jinem...
Nekdo tu jeste psal. ze si slecna nechala zasirat telo praskama.... kdyz je tehotna tak ty prasky asi nebrala, selsky rozum? Ale to nevim, neresim... to mozna vi, zdejsi opici zena :D
Dite bych nechal narodit... udelat testy DNA na otcovstvi a bylo by vymalovano :) ano/ne, sem otec ok, nejsem ...adios couro
A jeste kdyz cloveku rikam, ze deti proste nechci a nikdy je nechci mit... tak je snad uz druhotne ji rikat o vasektomii... Nejsem blbej a nebudu deset let doufat ze nekdo zmeni nazor....a snad ji do toho ani nic neni, proste soukroma vec.
Preji krasny vecer :)
 mcnamara
18.11.2010 01:08:12
Evidentne nerozumis, kdyz tu furt vomilas tu samou p*covinu a to sice ja jsem myslela, ze zmeni nazor ackoli rek ne.
Ty fakt neumis cesky..

To samy s vetsinou, odpovez na otazku obesla jsi 80% lidi na svete, blbko? At se bavime na tvy urovni s tema nadavkama. Aby ses chytala aspon neceho v psanym textu, kdyz zbytku nerozumis. Zrejme neobesla, tak si neber do tlamy co dela vetsina. Ale to lidi tveho typu taky nikdy nechyti.
 ever
18.11.2010 01:03:40
To není žádná domělá většina, blbe.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:03:00
ever: Co máš furt s tím NE? Já vím, co to znamená. Kde jsem řekla, že tomu nerozumím? Nikde!
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 01:02:51
Kravo! Klesl sem na tvou uroven, tak sad se domluvime.
Ptala ses 80% lidi? Ne, tak drz hubu o vetsine, at uz tim myslis cokoli.
S pipkou nema ceu se bavit. Kdyz nema odpoved na jednoduchodou otazku CO NECHAPE NA NE, tak se chyta domnele vetsiny a zacina nadavat.. jak typicke. Jsi jednoduchoucka az to boli.
 ever
18.11.2010 01:00:52
Jo tak ono je to pod tvoji uroven... a dokazes si predstavit, ze je pod neci uroven chodit s nekym kdo nechape ne..? Ze je tento PO PRAVU nasran kdyz se to dozvi po 5 letech vztahu? Hm? Zajimavy, je oukej aby ona byla nasrana ze ji nerek ze deti nebudou ve smyslu jsem neplodnej (ale v podstate ji jasne rek, ze deti ne a je JEDNO proc). Ale uz neni oukej, aby on byl nasranej ze chodi s kravou co nerozumi cesky.
No nic.
 ever
18.11.2010 00:59:41
ever: Debile! Čti, co tam je a ne mezi řádky. Stačí ti 80% lidí jako většina?
Smajlík  *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 00:54:44
Kdybych teď začala chodit s někým, kdo by mi řekl, že děti nechce, vůbec bych to neřešila protože vím, jak moc se tyhle názory u většiny lidí mění.

Co se k tomu da rict. Snad jen, jak uz nekdo napsal

jen proto, ze ty/kamarad/nekdo mas/te problem s rozhodovanim, neznamena, ze ho maji i ostatni, neprenasej nejake vlastnosti na jine, nema to opodstatneni. rekl ji to jasne? rekl. dal uz nemusis uvazovat jestli to podvod je nebo neni, protoze decka nechtel a vubec nemusis uvazovat nad tim, esli je plodny nebo ne.

A za dalsi, ty vis o jednom kamaradovi co meni nazory a automaticky je z toho vetsina..
Dostanu odpoved na otazku co nechapes na NE? Pokud ne, dobrou noc.
 ever
18.11.2010 00:50:52
ever: Vyjadřovat se k něčemu tak hnusnýmu, cos napsal o tom znásilnění, je pod mojí úroveň. Jsi fakt ubohej, když tohle vůbec dokážet vypustit do světa.
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 00:48:28
ever: Ne, to jsem skutečně nenapsala. Prosím, cituj kde. Děkuji
 *luccka* Žena26 Kategorie
18.11.2010 00:31:58
*luccka*

Tak ty jsi nenapsala ze je normal myslet si, ze zmeni nazor i kdyz rekl (a ne jednou..) ze NE? Co zenska nechape na ne doprcic?!
Muzes na tu otazku co nechapes a absolutnosti slova ne? Nemuzes vid, to bys musela napsat jsem slepicka co nechape slovo ne. Na coz nemas. Podle tvy logiky je OK i takovy znasilneni, typek vzdycky muze rict ja jsem ale myslel ze zmeni nazor i kdyz rekla ne. Tak si uvedom, co tu placas za p*coviny, bud tak laskava.
Ze je dneska normal se kurvit a pro rozmnozovaci pud pouzivat slova jako laska, no dobre, ale nechapat NE a pak jeste nadavat jakej je on hajzlik.. no jdete do haje. Tak hlavni je, ze tu 99% zenskych uprednostnuje komunikaci ve vztahu a furt to radi :DDDD Je videt, ze to urcite zafunguje, kdyz zenska nerozumi ani slovu ne :DDD
 ever
18.11.2010 00:04:47
BlbecNO: Pleteš dvě věci dohromady. Tady se řeší to, že slečna je těhotná a chlap si vasektomii nechal udělat dobrovolně-> předtím plodný byl.
Kdyby byl neplodný od přírody a nevěděl to, je to přeci úplně jiná situace
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
18.11.2010 00:00:39
Ježiš, tady se zase sešla sbírka totálních tupců, co mi vnucují slova, která jsem nikdy nenapsala. Jděte do prdele s tímhletím. Pokud se spolu máme bavit, tak laskavě jen o tom, co jsem skutečně napsala a ne o tom, co jste si domysleli. Děkuji.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 23:49:27
*luccka* - a co ti chudáci co to mají od přírody, že nemůžou mít děti? Takového ikdyby fajn kluka by si odmítla jen že nemůže mít děti? Když existuje umělé oplodnění a podobně. Celkem by mě zajímalo, kdyby si jich pár takových odmítla a pak sama zjistil, že ty nejsi plodná a chtěla by si mimino, schválně jak by si se asi cítila hmm?
 BlbecNO Muž22 Kategorie
17.11.2010 23:40:15
luccka: ja tvrdim, ze Otázka mít nebo nemít děti se ale skutečně u většiny lidí nemění.
a kdo ma pravdu ted? ja nebo ty? :o)
co nechapes na absolutnosti jeho tvrzeni "Od zacatku vztahu vedela, ze deti nechci a nikdy chtit nebudu. To sem ji dal dost jasne najevo.... Rek sem ji nekolikrat, ze deti chtit nikdy nebudu, a pokud je mit proste musi, tak at se se mnou rozejde." ? to nechapes vyznam slova NE? rekneme, ze on by byl tvuj pritel, pri kazde zmince o tom tematu by do tebe hustil, ze deti NEchce, ale ty by sis ho stejne hazela do skatule "vsak lidi meni nazor.." ...to je podle tebe normalni? :D zacina se mne tvoje mysleni spojovat s myslenim jednoho domaciho chovneho ptactva, fakt uz...

je uplne jedno, co MOHLO (manzelstvi) byt (a co se k tomu potencialne mohlo vazat), proste to nebylo, nechapu, proc to sem pletes, rekl to jasne... dite je o domluve a ne "ze neuhodnes, co se stalo..?" proste ji nepodved, za me... za tebe ji podved, me nepresvedcis o opaku, ja tebe taky ne, nazorove se neshodnem, ergo diskuze za me nema smysl, koncim, pa nekde jinde, jindy.
 k4cc
17.11.2010 23:39:58
BloodyElf a *luccka* -
1) horší než nevěra ? Tak to ani náhodou
2) jak lhal ? Když píše že jí nic neřekl řekl jen to co chtěl to není lež, ani zapírání, copak jse ho na něco takové ptala? Ne, takže jen neřekl všechno, to není zločin.
3) bloodelf, hele když může být svatoušek, ty ho jen napadáš, protože máš asi nějaké špatné zkušenosti nebo je to jen tím, že jsi holka. Jinak by si to chápala, a co ty víš jestli jí podváděl nebo ne?
 BlbecNO Muž22 Kategorie
17.11.2010 23:38:32
Aha, takze lidi spolu chodi aby meli fakany a ne proto, ze se maji radi. Koukam ze podle zdejsich cubek je to normal, no aby ne, kdyz ja chlap v kazdym pripade za debila. Pokud deti nechce a cubce to rekne, tak vona to oduvodni tim, ze si myslela, ze zmeni nazor.. jste opravdu jenom cubky, nic vic. Proc ne ze, je to dobrej nastroj na sani prachu. Rekl ze nechce, cubka sukala jinde, on je kreten protoze ji nerek, ze je neplodnej.. snad aspon nekdoho v tom bije do oci ta debilita. Cubkam typu *luccka* preju aby je za takovej podraz jednou typek poradne serezal.
 uwuds
17.11.2010 23:37:53
Konečně pořádný problém. Ne nadarmo se říká, že s upřímností nejdál dojdeš. Máš můj obdiv a taky tebou trochu opovrhuju. (To ti ale může být fuk.)

Co mě nejvíc trápí, nejsou ty roky, kdy brala tvoje partnerka antikoncepci zbytečně. Nejvíc mi vadí to tutlání této podstatné skutečnosti. Víš, kdybys ji o tom řekl, tak byste vy oba měli možnost si nad tím sednout a případně se rozejít ještě dříve, než by k tomuto vůbec došlo. Upřímnost je opravdu jeden ze zásadních pilířů ve vztahu.

Zlobil bych se především na sebe. Tuhle nepoctivou hru jsi začal vlastně ty. (No jo, po bitvě je každej generál... ) Hele, držím ti pěsti a hlavně neudělej nic, čeho bys mohl litovat.
Smajlík  Noel821201 Muž35 Kategorie
17.11.2010 23:30:51
asi by tě hodně nas*alo, kdyby si jí poslal někam a pak si zjistil, že je to fakt tvůj syn, takže souhlasím s TikTak (dobrá pomsta, pokud ti nebude vadit se oni staraš až to píjde) a pak bych udělal ty testy otcovství, pokud by to bylo tvoje a ty si chtěl testy hned asi by ti už nevěřila
 BlbecNO Muž22 Kategorie
17.11.2010 23:24:04
alinka: Bylo to v USA, tenkrat asi za 600 usd.
 podvedenej
17.11.2010 23:23:26
k4cc: Otázka mít nebo nemít děti se ale skutečně u většiny lidí mění, ať už věkem, finanční situací, zázemím, partnerem atd. Takže fakt, že je jeden z partnerů neplodný, by ten druhý měl bezpodmínečně vědět (pokud to samozřejmě ví - někdy se na to přijde až po dlouhodobé neúspěšné snaze počít). V tom tkví jeho podraz. Například součástí manželského slibu je, že partner je obeznámen se zdravotním stavem toho druhého. Oni sice nebyli manželé, ale v tomto věku po 3 letech vztahu už to k tomu obvykle tak nějak směřuje. Minimálně už to není žádný flirt.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 23:21:47
podvedenej: Řekla ti, že by HA brala pořád? A na co ti tohle odpověděla? Na tvoje: "Miláčku, co kdybys přestala do sebe cpát ty sračky, já stejně nechci mít děti." V případě že nevěděla o tvojí sterilizaci a zároveň věděla, že nechceš mít děti, asi byste se spolu o braní/nebraní antikoncepce nebavili - zvlášť když tobě to bylo jedno :-D
Smajlík  Adys
17.11.2010 23:19:37
Asi fejk........ Pisu snad, ze sem si ji nechal udelat v CR? 17.11.2010 22:49:33

http://www.plastika-ul.cz/ce nik/

ceník - Klinika plastické chirurgie Ústí nad Labem s.r.o. Vasektomie oboustranná, od 12 000 Kč.
Smajlík  Hanach28 Žena Kategorie
17.11.2010 23:18:46
No kdyby to náhodou nebyl fake, docela by mě zajímalo, kde sis tu vasektomii nechal udělat a kolik to stojí.

*luccka*: ne každej mění názory desetkrát do roka, ty děti ve skutečnosti chceš, jen nemáš s kým, kdybys je nechtěla, tak chlapa s vasektomií uvítáš. Já je nechtěla nikdy s nikým, bez ohledu na to, jak moc jsem byla zamilovaná.
 alinka
17.11.2010 23:16:44
Mno, tak HA možná zlepšuje cyklus a pleť, ale to se týká hlavně puberťaček, což ona už ve svém věku asi není :-) A většina žen po ní naopak přibírá ;-)
Smajlík  Adys
17.11.2010 23:16:00
Pána to nezajímalo, hlavně že měl klid. No pěknej sobec jsi. Chudák to dítě, jestli je fakt tvoje, protože ta možnost tady je. Doufam, že nikdy nenarazim na takovýho vola jako jsi ty. Jinak s tou HA mě to taky napadlo, ale jako luccka jsem to zapomněla napsat. Vrána k vráně sedá, ty fakt nejsi o nic lepší. Je mi z tebe celkem na blití.
Smajlík  jazzz Žena27 Kategorie
17.11.2010 23:15:10
Výborně, souhlas se všema, zejména s Luccka.

A jestli tě podvedla, tak ti to přeju, seš hajzl. A jestli je to dítě tvoje a budeš do konce života cálovat, tak ti to taky přeju :)

Zatajit dlouholetý partnerce něco takovýho a ještě jí nechat žrát celou dobu chemii...

Stejně je to fake, vasektomie je v ČR povolená jen ze zdravotních důvodů, jinak ji udělat nelze.
Smajlík  rgte
17.11.2010 23:14:28
luccka: ne, to neni nevyrovnana povaha, to je realne fungujici test (pokud pripustim, ze vasekt je 100p). ted se nedivam na to, jak "normalni" to je... nevyrovnana povaha je takova, jako tvuj kamarad, ktera meni xkrat nazor a nedokaze si oduvodnit svoji volbu a meni ten nazor jen podle hladiny hormonu v krvi (zjednodusene receno)... osoba ve zpovedi (rekneme, ze je to prava zpoved, ehmm) .. napsala "Od zacatku vztahu vedela, ze deti nechci a nikdy chtit nebudu. To sem ji dal dost jasne najevo." - jen proto, ze ty/kamarad/nekdo mas/te problem s rozhodovanim, neznamena, ze ho maji i ostatni, neprenasej nejake vlastnosti na jine, nema to opodstatneni. rekl ji to jasne? rekl. dal uz nemusis uvazovat jestli to podvod je nebo neni, protoze decka nechtel a vubec nemusis uvazovat nad tim, esli je plodny nebo ne.

bloodyelf: jenze lidi maji narozdil od tech sukacich zvirat rozvinutejsi mozek. nejen na to, aby vedeli, jak muze nevera (sukam s jinym/ou) ranit jejich partnera... ale jestli je pro nekoho lepsi zit v nejake "hippie komunite", kde suka kazdy s kazdym, jeho problem. zvirata serou kam se jim zachce, proto to muzu delat taky?

adys: vzdyt ha je prece tak skvela, zlepsuje plet, upravuje cyklus... zkratka same vyhody, nee? ;D
 k4cc
17.11.2010 23:12:25
Brala HA a rekla mi, ze by ji brala porad, protoze bez ni pribirala a kurvila se ji plet nebo co. Ja ji do niceho nenutil, ani ji nic nevymlouval a vlastne me to ani moc nezajimalo.
 podvedenej
17.11.2010 23:08:58
Adys: Jo, vidíš, s tou antikonmcepcí mě to napadlo taky a pak jsem to sem zapomněla napsat. Taky by mě zajímalo, jak to řešili.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 23:07:13
Hm, demente, ale antikoncepci jsi ji nechal brát celou dobu a zasírat si tim tělo, i když to nebylo potřeba, co? Mno, a upřímnej jsi asi taky dost, viď? Tim se tý holky nezastávám, pokud to fakt není tvoje, tak pryč s ní, ale tvůj přístup taky nic moc.
Smajlík  Adys
17.11.2010 23:06:17
k4cc: Proč falešný?? Geny nezměníš a máš je v sobě... A jak vidíš, tak statistiky mluví jasně... tady nejde o lásku, ale jen čistě o rozmnožobvací pud a to je spolu s pudem sebezáchovy nejsilnější pud vubec... A jestli ona žena chtěla děti a on ne, tak první co udělá, jak jí velí pud, pujde si potomka pořídit s někym jiným... to je jen prostá bioloie...;)
 BloodyElf Žena28 Kategorie
17.11.2010 23:02:09
bloodyelf: to neni logicke oduvodneni ani dukaz, to je jen souhrn faktu, na jehoz zaklade vyvozujes neco, o cem si moralne a jednoduchou uvahou myslis, ze je to pravda... ale chapu, ze kdyz se chce nekdo kurvit nebo to obhajit, bude tohle prvni falesny argument, ktery pouzije.
Smajlík  k4cc
17.11.2010 23:00:33
k4cc: Ano, je to podraz. Mému velice dobrému kamarádovi je 38 let. Děti nemá. Znám ho asi 3 roky a za tu dobu stihnul minimálně 10x změnit názor ohledně toho, zda děti chce nebo nechce. Odvíjí se to od toho, zda je nebo není zrovna zamilovanej. Je mi 26 let. Na otázku, zda chci děti, bych teď musela odpovědět, že ne. Kdybych teď začala chodit s někým, kdo by mi řekl, že děti nechce, vůbec bych to neřešila, protože vím, jak moc se tyhle názory u většiny lidí mění. Ale pokud by mi řekl, že má vasektomii, tak bych si s ním nikdy nic nezačala, protože v budoucnu se můj názor může mnohokrát změnit. V jeho případě ale už ne.
A teď bych byla s někým takovým jako je tady pan autor třeba 5 let. Bylo by mi přes 30 a biologický hodiny by začaly tlouct na poplach. A můj miláček by mi konečně oznámil, že je neplodnej? Já bych ho na tom místě normálně snad musela zabít. Za 5 let mi to nestihnul oznámit. V takovém okamžiku by možná sebral možnost mít děti i mně, protože shánět si po třicítce partnera, s kterým bych mohla mít dítě, to už je docela průser.
Takže to není žádný test důvěry. Přijde mi, že si tím pouze uklidňuje svou nevyrovnanou povahu (myslí si, že všechny ženský jsou kurvy, a tímhle se o tom ubezpečuje). Pokud tak stoprocentně ví, že nechce děti, že si nechal udělat zákrok, aby je neměl, tak má jeho partnerka právo to vědět a rozhodnout se, zda s někým takovým skutečně chce být.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 22:58:19
Nejvetsi podraz je, ze jsi ji to po 3 letech vztahu nerekl. Jsi kreten, zaslouzis si to a myslim si, ze se neni cemu divit, jestli te podvedla. Doufam ze to bylo aspon s celym boleslavskym fotbalovym klubem.
 CCCajik Žena22 Kategorie
17.11.2010 22:52:13
podvedenej: OK, odůvodnim ti biologicky i geneticky, že človek je oid přírody tvor polygamní a monogamního tvora z něj udělala až společnost respektivě náboženství některá... Máš s šimpanzema 98% společný DNA a ty jsou známí jako jedni z nejpromiskuitnějších tvprů na zemi... všichni lidoopi, kam patříme i my, jsou prostě kurvy, který si užívají na každým rohu.. a my jsem jaký?? Stejný... máe téměř schodnou DNA a i sexuologové po celým světě ti tohle potvrdí, že monogamii zavedlo až náboženství a upjatá společnost...
Navíc se tý hplce ani nedivim... takovýhleho křiváka, jako seš ty, bych v lepším případě poslala do prdele v tom horším podvedla taky... lžeš v jedný věci, lžeš furt... budš pěkně prolhanej parchant...
 BloodyElf Žena28 Kategorie
17.11.2010 22:49:36
hyperfunkcni zmetek: nekaz zabavu!
Smajlík  k4cc
17.11.2010 22:49:33
hyperfunkční zmetek: Pisu snad, ze sem si ji nechal udelat v CR?
 podvedenej
17.11.2010 22:48:47
Tak pak napis jak to dopadlo to me fakt zajima :)
 AWAWAWAWa
17.11.2010 22:48:03
Oba dva jste podrazáci. Ona proto, že spala s někým jiným, Ty proto, že jsi jí o své sterilitě neřekl. Na co by budovala slečna, která jednou děti chce, vztah s někým, kdo je neplodný?
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
17.11.2010 22:46:10
Fejk.
Víc k tomu prostě nemůžu napsat.
Smajlík  Liebe
17.11.2010 22:46:07
BloodyElf: Podraz by to byl, kdybych ji daval nadeji, ze nekdy mozna budu chtit deti. Rek sem ji nekolikrat, ze deti chtit nikdy nebudu, a pokud je mit proste musi, tak at se se mnou rozejde. Byl sem k ni uprimnej vzdycky a nepodved sem ji nikdy a ani predtim nikoho jinyho. To ty ale nejspis nedokazes pochopit, protoze pro tebe je podvadet normalni. Preju ti, at nekdy narazis na nekoho pripravenyho, jako sem ja. Cubky, jako ses ty a moje brzo bejvala, si zaslouzej spadnout na hubu.
 podvedenej
17.11.2010 22:45:47
Jak tak koukám, tak ti na ten fake dost lidí naletělo, tak se asi raduješ. Nejdříve si zkus něco zjistit o zákonech. Vasektomii ti nikdo v 25 letech neudělá, protože to zákon neumožňuje.
Smajlík  hyperfunkční zmetek Muž39 Kategorie
17.11.2010 22:45:11
a proč vlastně nechceš děti?
 medved Karel IV
17.11.2010 22:45:00
Ojediněle po úspěšné sterilizaci může i po několika letech nastat rekanalizace , teda spontánní obnovení průchodnosti semenovodu , a tím znovuzískání schopnosti oplodnění, které se vyskytuje v méně jako v 0,1% případech.

Takže třeba vůbec nejsi sterilní.

A krom toho jsi jí to měl říct, spousta chlapů dělá, jak dítě nechce, a potom změní názor. Takhle by věděla hned, že 100% nic nebude a třeba by si s tebou ani nezačala.
 rgte
17.11.2010 22:44:09
sice tehle "zpovedi" neverim..ale budiz - wtf? on ji podrazil? jak? ze ji nic nerekl? to je podraz, kdyz ji natvrdo udajne rekl, ze decka nechce? :D
co je pak to, ze ona se mu kurvi s jinym? ;D

zpovednicove divciny opet perli...

podvedenej: ten test duveryhodnosti je sileny napad, ale nechat si kvuli tomu rezat tam dole, fuj ;D
Smajlík  k4cc
17.11.2010 22:42:57
I Ty, milej zlatej, jseš pěkně křivá čubka. Kdyby věděla, že jsi impotentní kripl, tak k tomuhle nemuselo vůbec dojít, napadlo Tě to vůbec, Ty psí mozku?
Smajlík  Supreme Command Muž11 Kategorie
17.11.2010 22:39:44
Omyl. Z tvojí strany je to větší podraz než z té její.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 22:38:52
podvedenej: že to není podraz?? Já ti nevim ale každej vzta se zakládá na upřímnosti a tys jí sprostě lhal... a moc bych ti přála, aby to dítě bylo tvoje páč vasektomie není nikdy stoprocentní, a tys musel platit alimenty jak svině... a jestli mi řekneš, že ona tě podvedla, tak dneska je to už ryze normální věc, že lidi podvádí, ale tohleu tebe byla sprostá lež ne test důvěryhodnosti... je mi jasný že ty sis "neužíval" bokem nikdy páč pán je svatoušek.... to si povídej někomu jinýmu....
 BloodyElf Žena28 Kategorie
17.11.2010 22:31:10
*luccka*: Nerek sem ji to presne z tohodle duvodu.. je to ciste moje vec a zadny nadeje, ze bych nekdy chtel deti sem ji nedaval, naopak. Jestli nekdy budu mit dalsi partnerku, tak ji to taky nereknu, je to test duveryhodnosti. Z moji strany to zadnej podraz neni.
 podvedenej
17.11.2010 22:28:03
asi se budeš muset alespon JEDNOU zachovat jako chlap a promluvit si s ní na rovinu jak že se to vlastně má. Ale jinak seš vykleštěnec a patolízal kterej je divnej a nechce děti
 tupackTrumpeta
17.11.2010 22:27:39
Třeba jseš opravdu otec, malé zazraky a škodolibosti se ději. Vesmir třeba s tvoji vasektomii nesouhlasi. =D
Smajlík  MáloČasu Žena26 Kategorie
17.11.2010 22:26:59
Tak podraz jste udělali oba, takže jí nemáš zase moc co vyčítat. Pokud si myslíš, že ti schválím to, žes jí neřekl, že sis nechal udělat vasektomii, tak to fakt neudělám. Tyhle věci by partner měl vědět.
 *luccka* Žena26 Kategorie
17.11.2010 22:24:32
No, kdybys byl pomstychtiva svine, asi bys ji to mel oznamit az se ji to narodi, ze s tim nechces nic mit a lekarum ukazat potvrzeni, ze uz mas x let udelanou vasektomii, takze to nemuze byt tvoje. Pokud neni nejak extremne bohata, tak bys ji podle me nasral hodne. Najednou by zjistila, ze s tvejma prijmama a tvou podporou nemuze pocitat a je na vsechno sama.
Ale nevim co ses za typ cloveka, ja bych asi k holce tak krutej bejt nedokazal.
 TikTak Muž24 Kategorie
17.11.2010 22:23:43
To je určite podraz jako sviňa a určite si nezaouží slitování. Ty si k ní sice také nebyl zrovna upřímný, ale to nicméne nesnižuje ani o trochu její provinení.
schlaď si svůj oprávnený hnev, ale hlavne ať neublížíš i díteti, protože to opravdu nemůže za hříchy svojí matky..
 green tea Žena26 Kategorie
17.11.2010 22:23:21
Rozhodne si zajdu na odber, ale beru to jen jako dalsi dukaz..
 podvedenej
17.11.2010 22:21:35
Hele, ale víš, že vasektomie neni stoprocentní, že jo?
Smajlík  jestevicblond
17.11.2010 22:21:10
Stejně by vám to nevydrželo. Ona by stejně dříve nebo později chtěla děti o což ty nemáš zájem, takže se to "vyřešilo" dřív...
 jazzz Žena27 Kategorie
17.11.2010 22:20:31
nez ji vemes krumpacem, tak ji konfrontuj s pravdou, pac jsi si jisty ze fakt na ani 0.001% sance neni? Nekteri doktori sou lemplove;D
 rada za 5 korun
17.11.2010 22:18:26
Smutný příběh.
Pro obě strany.
Smajlík  arj Žena54 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk