Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.48479, vloženo 02.03.2005 07:38:06 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Na vlastní oči!
Ahojky lidičky,
koukali jste včera na Na vlastní oči, konkrétně na tu reportáž o rodině, která byla sociálně slabá, měla 5 dětí a sociální pracovníci místo pomoci jako vždy použili krutnou represi?
Co tomu říkáte, co si o tom myslíte?
Můj pohled je takový, že je sice pravda, že každý sociální pracovník mám místo 10 klientů sto klientů, ale dnes už se v podstatě nesnaží takovýmto rodinám pomoci, ale vykašlat se na ně a pak si takto usnadnit práci.
Ano, je pravda, že není dvakrát zodpovědné mít tolik dětí, pokud nejsme finančně zajištění, ale co častokrát řečená slova, že raději být bez peněz, ale šťastní, než bohatí, ale utrápení?
Toto byla šťastná rodina, jejiž členové se vzájemě milují, drží pohromadě, ale jediné, co jim schází, jsou peníze, bez nichž se jak vidím, dnes společně žít asi nedá...
 Katyatyy E-MAIL:   Žena17 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
02.03.2005 20:26:50
Nedokážu posoudit, jak to Nova zkreslila, taky znam pár případů (v Televizních novinách, ale to je jedno) takže vim, jak moc dokážou věci překroutit. Ale to, jak ta ženská ze sociálky řekla, že hlavní důvod, proč si rodiče nechtí nechat vzít děti, je, že pak dostanou menší sociální dávky, tak to mě úplně vodrovnalo. Myslim, že by měla bejt podmínka, že když chce dělat takovouhle práci, tak by měla mít aspoň jedno dítě.
 Výkřik do tmy Muž20 Kategorie
02.03.2005 19:49:45
Viděla jsem jen ukázku, ale co jsem tady přečetla, tak se mi to přiblížilo...Lituju ty děti, nic víc, nic míň..pokud zůstanou z rodiči, budou vyrůstat v bídě a chudobě, nejspíš ani nepoznají, co je to škola, rodiče na to nebudou mít..pokud je dají do dětského domova, budou bez mámy a táty, což je strašný :o( Zvlášť když vědí, že někde na světě jsou, budou si připadat odvrhnutý :o( Ježiš, je to strašný, co se v dnešní dbě děje :o( Jenže pokud stát bude přispívat, na co to bude? V ČR je plno takových rodin, je to bezradný :o(
Smajlík  Terik17 Žena18 Kategorie
02.03.2005 19:33:48
Měla jsem vztek na ty rodiče. Matka ani jednou neutřela dětem nudli u nosu, nechala je válet v obyčejných kalhotách ve sněhu. Tiskla k sobě jen to dítě. Táta si hrál na hrdinu a nic víc. Ona mě přišla dost prostoduchá, on mlel pořád svou. Tady láska a soudržnost nepostačí.
Nejlepší z nich byla ta babča. Dopadne to tak, že rodiče nic neseženou, děti zůstanou v ústavě a za chvíli k nim přibude i miminko.
Smajlík  Daphne Žena Kategorie
02.03.2005 17:49:05
ne, to jsem nevidela..
 geri Žena25 Kategorie
02.03.2005 17:43:35
já jen nechápu ,že je tady pořád a neustále takový bordel..Jasně,není zrovna zodpovědné mít tolik dětí a nemít s nimi kam jít,ale už z té reportáže vyplynulo,že ta situace se vyhrotila až letos v lednu..Jen nechápu co to bylo za hyenu,která je po novém roce s malými dětmi vykopla na mráz..A k tomu bordelu-já osobně jsem kdysi zažila,když byla dcera malá,a můj manžel mně vyháněl z bytu,týral a pod.,tak mi na sociálce kde jsem žádala o nouzový ubytování s klidem a mezi svačinou sdělili-že co vlastně chci-at dám dítě do děcáku,a sama jdu bydlet na hotel(dodnes teda mimo jiné nechápu tu logiku-kdybych měla na to bydlet na hotelu-tak si tam vezmu asi i to dítě a nebudu ho vrážet do děcáku)Nebudu se tady rozepisovat o tom,jak to se mnou dopadlo,ale každopádně jsem si dceru nechala u sebe i když to jeden čas znamenalo to že jsem jí vláčela z jedné adresy na jinou..Na druhou stranu,v tom samém městě(nechci jmenovat,ale bylo to Brno)si o několik let později moje kamarádka s 2 dětmi zažádala o azylový byt,a asi do měsíce ho dostala-včetně toho,že jí poplatek za něj platí sociálka-a nehledě na to,že ta kamarádka celkem regulerně a v pohodě žije v třípokojovým bytě spolu s otcem jejího druhýho dítěte,a ten druhý byt používá jen občas-co kdyby se pohádali..Takže jak říkám bordel-a celej stát se hrabe v tom kde vzal Gross na bazén v bytě,ale o rodinu s 5 dětma se postarat je nad jeho síly!!
Smajlík  Jiná
02.03.2005 16:55:57
Nechápu, proč si pořídíli 5 dětí, když na to nemají. Je to opravdu o tom chtít! Proč se tu každej spoléhá na to, že mu stát pomůže? Oni jsou rodioče, oni se mají starat. Kdyby chtěli, tak si práci najdou (jeden z nich), pokud holt nejsou líní, kvůli bydlení se dnes dá i stěhovat za levnějším. Jsou to vše jen výmluvy. Spousta rodin je na tom mnohem hůř a děti zvládnou, tak co. A pak jsou tu ti, co nezvládají nic, mají dítě třeba jen jedno, ale prostě se o nich nemluví... Toť celé.
 KC bean
02.03.2005 16:44:20
kattyaty - milion ročně? To taky říkali na Nově?
A 90% dětí z děcáku končí v kriminále? To ti zase řekl kdo, proboha?
Opravdu si myslíš, že by to vyřešil jen byt? A proč by ho měli dostat? Proč by ho neměla dostat spíše rodina, kde rodiče pracují a platí daně, z nichž se pak tyhle byty staví? Ti se aspoň snaží. Ovšem chodit s nataženou rukou a říkat: "Dej!" je samozřejmě mnohem snazší než něco dělat...
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
02.03.2005 16:34:23
Katyatyy: DÍTĚ NEMŮŽE STÁT STÁT ROČNĚ PŘES MILION. Protože za 100 000 měsíčně bych se o toho haranta staral líp než v děcáku. a děcáky by nescháněli sponzory a nebrali si od lidí starý oblečení ne? Bude to nějaká zkreslená informace...
 Terror Muž29 Kategorie
02.03.2005 16:31:18
Všem vám moc děkuji za reakce! Každý má určitě svýma očima jisotu pavdu, ale úplnou pravdu nemůže mít asi nikdo...

My jsem se o tomto případu dnes bavili celý den ve škole a porovnávali ho s ostatními případy. Můj celý a úplný názor je takový, že dítě v ústavní péči stojí stát ročně více jak milion korun, takže kdyby dala obec této rodině k dispozici obecní byt, kterých je dostatek, kdyby se neprotektovali rodinným příbuzním, rodina by byla naprosto soběstačná a vychovala by děti 200% lepší, než jaké by pak vyšli z dětského domova.
Dětské domovy vychovávají z 90% kriminálníky - zase bod pro to, aby se rodině pomohlo.
Rodina má být společně co nejvíce to jde, oddělit se může jen ze závažných důvodů, které ohrožují děti - týrání, násilí, alkoholismus, ale ne hmotná nouze!!!
Ano, jsou u nás špatné zákony, nedostatečně kvalifikovaní pracovníci, je jich nedostatek, ale i přes to je dost nástrojů, které se dají používat adost cest, kterými mohou jít, aby nebyli zcela vyčerpaní.
Všechno jde, když se chce, ale doplácí na to děti a posléze i celá společnost:(
Smajlík  Katyatyy Žena25 Kategorie
02.03.2005 15:33:48
Přesně, jak píše Allibaa, Terror, Unrealik, Klok a Bernadetta.:-)
 Mert
02.03.2005 13:31:06
Terror: - těžko říct, oni sami tvrdili, že jim skončil nájem a neprodloužili jim ho, ale vyznívalo to tak všelijak...
 kristusek Muž37 Kategorie
02.03.2005 13:14:26
BTW: scény s plačícíma dětma jsou pěkný sračky. Vsadil bych se cokoliv že kdyby rodičům brali dítě, které je sexuálně zneužívané a fyzicky týrané tak v jejich věku bude vyvádět uplně stejně když si ho přijdou vzít cizí lidi... nebo ne?
 Terror Muž29 Kategorie
02.03.2005 13:11:15
Ti rodiče jsou nezodpovědní, hodně nezodpovědní. Děti u nich byli chudáci - celé dny trávit namačkáni v autě, muselo být super. Navíc, asi 2, měly chodit do školy, kam pochopitelně nechodily.
Pokud ti rodiče nelhali, tak mají 30 000 Kč měsíčně. Za to už by si byt najít mohli... Myslím, že byt by našli, kdyby se snažili. Nu, jestli jsem to správně pochopil, mají teď tři měsíce na to, aby si sehnali byt, pak děti dostanou zpět. Takže jestli o ty své děti stojí, byt najdou.
 Unrealik Muž39 Kategorie
02.03.2005 13:02:24
Terror - rajskí to nevisvjetlíš - perla dne :o)))

Ty jsi fakt nemožnej nýmand. Navíc jsem na tvůj názor neptala a z duše mě nezajímá, víme? Pindej si dál :o)))
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
02.03.2005 12:55:59
*kristusek* rajskí to nevisvjetlíš :) odvolává se na přidělování bytů (jenom za úplatu a jenom morgošům) mi teď sere že sem neviděl tu reportáž, protože by mě zajímalo kde bydleli dokud je nevykopali na ulici a proč je vykopali na ulici. Protože pronajímatel MUSÍ zajistit nahrádní ubytování ve stejný cennový kategorii ne? Taky by mě zajímalo, za co takovej člověk, kterej neplatí nájem, neplatí vodu, neplatí elektřinu dokáže rozmrdat přídavky na děti (že by alkohol... to snad ne... to by se nova určitě zmínila)

Je zvláštní jak lidi sere že se musej starat sami o sebe a odvolávaj se na stát. Pak volej stranu která jim slíbí všechno zadarmo (tj levicovou) a ještě to kurvjej nám ostatním co se starat umíme :) A plácáte tu něco že je to trošku nezodpovědnost mít tolik dětí když je nemůžu uživot. Neni to nezodpovědnost. Je to od těch lidí naprostá DEBILITA a jak už rikala rajská DEBILOVÉ držej spolu proto se jich spolu s novou zastává :)
 Terror Muž29 Kategorie
02.03.2005 12:52:51
Zkuste si představit:
Jste sociální pracovnice. Pokud jste starší něž 30 let, jediné v čem jste se mohla vzdělávat je socialsitcké VŠ, kdy sociálka byla opravdu represivní nástroj.
Jste přepracovaná, mižerně placená, furt někdo na vás řve a něco po vás chce. Moc dobře víte, že systém sociálního zabezpečení je v ČR špatný a jediné co s ním jde je zneužívat ho. Situace s jednou (!) z těch rodin co máte nastarosti došal tak daleko, že je nutné řešit to spolicií. Do toho se tam začne plést Nova.

Co po té nebohé ženské chcete? Ano, kdyby byly výborná, tak nedojde k tomu, že tam ta nova dojede. Ostatně u většiny výkoná správy sociálního zabezpečení a odboru péče o dítě není ani policie, ani TV Nova.

Jsou špatné sociální pracovnice, jsou špatní rodiče. Jsou výborné sociální pracovnice a jsou rodiče, kteří zvládají zázraky s naprostým minimem. Proto k nim také ženské ze sociálky zajdou jen dvakrát a pak se o to nestarají, protože vědí, že to bude v pořádku :OP...

Neodsuzujte šmahem, snad jedině systém a toho debila co tomu furt šéfuje. A aktivně škodí. Svou snahou o centralizaci a socialismus systematicky ničí většinu rozumných aktitvit...
 od Allibaa
02.03.2005 12:37:14
rajska - zajímalo by mě, jak bys reagovala, kdyby ta šťastná famílie v tom autě zmrzla. Předpokládám, že by to opět byla vina státu, že se nepostaral aspoň o ty děti, že? Víš, je spousta rodin, které nedostanou byt od státu a zkrátka si musejí pomoct nějak jinak. A když to nedokážou, tak se stát postará alespoň o ty děti. Ale proč by se měl starat i o dospělé?
Ať si najdou práci, resp. ten chlap, pak mohou začít problémy řešit. Ale nezlob se, nezaměstnaný pár s pěti dětmi žádného majitele domu nenadchne.
 kristusek Muž37 Kategorie
02.03.2005 12:36:19
Vždyť se musí koukat hlavně na děti, je jen otázka špínu a milující rodiče, nebo čisto bez lásky...
Hrozné rozhodnutí, každopádně pokud policista napadne takto bránícího otce svých dětí, je to určitě také jisté trauma, na které tyto děti nezapomenou.
Jo a matka té paní, také hrůza, to asi také nebylo příliš krásné dětství, hlavně, že bylo čisto. Je mi jich líto a jsem možná až blbá, ale mít místo nebo pronajímat byt, pomohla bych jim!
 Vionnie Žena30 Kategorie
02.03.2005 12:33:37
Ano viděl jsem to. Pravda je že mít tolik dětí bez možnosti zajištění je nezodpovědnost. Pravda je že ty děti musí mít bydlení a školní docházku. Pravda je že rodina musí být pohromadě. Můj názor je, že by jim měl stát poskytnout bydlení a udržet je pohromadě. Co je ale o přesdržku: násilné odtrhávání dětí. To co jsem viděl mě dost šokovalo. Ty děti z toho mohou mít trauma do konce života a stát podle mě zde dost chyboval
Smajlík  Leonardo Muž21 Kategorie
02.03.2005 12:07:43
Ti lidé na mne působili naprosto neseriózně a je to jistě jejich vina, že nejsou schopni sehnat bydlení a starat se o děti. Myslím, že jen z toho způsobu života, jaký vedla ta rodina, budou mít ty děti pěkný trauma, nejen z chování soudů a policie...
Smajlík  Bernadetta Žena26 Kategorie
02.03.2005 11:35:29
Reportáž jsem také neviděl, ale v této diskusi už bylo o problému řečeno dost.
Souhlasím s těmi, co upozorňují, že skutečnost bývá v médiích občas zkreslena. Zvlášť na TV NOVA je často vidět snaha zvýšit sledovanost za každou cenu.
K uvedenému případu:
Myslím, že v dnešní době je střecha nad hlavou skutečně jednou ze základních životních podmínek pro děti. Rodiče, kteří ji nedokáží dětem zajistit, skutečně nelze považovat za zodpovědné jedince schopné se o děti trvale starat. Je vhodné rozlišovat mezi krátkodobou krizí (např. nějaké sporné vyhození z bytu) a dlouhodobým selháním rodičů. Tady je ale situace jasná. Jistě není lehké sehnat byt vhodný pro tak velkou rodinu, ale ti lidé nemají paterčata. Proč si bydlení nenašli s 1, 2 nebo 3 dětmi?
Smajlík  Klok Muž44 Kategorie
02.03.2005 11:30:16
bohužel jsem to neviděla
Smajlík  Oriq Žena30 Kategorie
02.03.2005 11:17:31
Televizi nevěřím ani kolik je hodin, takže mně ani nehne abych se nějak vzrušoval, asi tak. Byt na malém městě nebo vesnici se dá pořídit i za dvěstě tisíc, a pokud pracují tak se dá sehnat i hypotéka. Ono je to hlavně o tom chtít.
 Jose.
02.03.2005 11:15:01
Hmmm... silně mi to připomíná předvčerejší zpověď, kdy tu nějaká trubka psala o tom, jak chce CHCE! mít dítě, že přeruší školu atd...atd.... Tak přesně takhle to dopadá.... :o)
Pokud rodiny chtějí mít dětí jako v Indii, tak se musí spolehnout na to, že budou ve stejné ekonomické situaci, jako Indové :o)
 ShadowDancer Muž26 Kategorie
02.03.2005 11:13:50
To Arj. a Colorlight: Já to viděla až do konce a nebylo mi z toho dobře. Je mi jasné, že spousta "faktů" je asi zkreslených, ale záběry rozčilené sociální pracovnice, které zjevně ujížděly nervy... policajta, který místo ní děti uklidňoval, dalšího, který prováděl pravý opak... Do toho všeho se motá hodně stará paní, u které mohla rodina pár dní zůstat, a strachuje se, aby jí nerozbili okno... teď v zimě... Křik, pláč... Prostě síla. Ty děti na to asi hned tak nezapomenou.
To nemohou být ty sociální pracovnice aspoň trochu vyškoleny, aby dokázaly vysvětlit rodičům situaci rozumně a děti převzít v klidu? To tam musela řvát na kameru, že ty děti odveze, ať matka chce či nechce?
S tím bytem... Nechápu, proč jako sociální případ byt nedostali, když mají deset let zažádáno? Tam je opravdu něco divného. Tolik dotací se zaplatilo za výstavbu sociálních bytů a kde jsou? U nás je třeba obec prodává za 1,5 mil. (určitě si je ti sociálně slabší za tu cenu koupí :-( ). A že vrátí dotace? Proč ne, byla to přece výhodná bezúročná půjčka.
Pronájem bytu asi taky není jednoduchá záležitost. Ukažte mi někoho, kdo svůj byt pronajme sedmičlenné rodině s malými dětmi (těch škod, že), když ho může za tu samou cenu (i za vyšší) pronajmout bezdětným párům nebo cizincům.
 Míša* Žena40 Kategorie
02.03.2005 10:59:29
Rajská:

tak v tomhle se shodneme, tohle přesně mně štve taky... Zejména proto, že jsem taky čekatelka a pomalu ale jistě se mi odkrývá, jak to na MÚ Pha 11 bytový odbor chodí.... Právě, že zrovna zvažuju (kvůli ještě jedné jiné věci, nejen, že čekám klasicky na byt), jestli je trošku nevykoupu soudní cestou... Ale to je jiná věc, na to bych neměla energii, kdybych neměla zajištěné potřeby mého dítěte a mne samé...
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 10:55:02
Colorlight - když mně vždycky spolehlivě dokáže naštvat když okolo sebe vidím, kdo dostává od byty - ze zásady svobodné bezdětné holky které bydlí dobře a byt vůbec nepotřebují. Ale dostanou ho, protože daly Místnímu úřadu 200.000,- sponzorský dar. Takhle se u nás posuzují sociální případy...
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
02.03.2005 10:53:29
já nekoukala..
 Telátko Žena22 Kategorie
02.03.2005 10:49:52
Rajská:

Jak říkám, někteří opravdu děti ve svém bytě nechtějí. Je to jejich byt a mají právo ho pronajmout, komu chtějí...

Ještě mne napadla jedna moje známá - zůstala sama s devíti dětmi a podnájem našla - barák v Praze 4. Myslím, že jí nějak vypomohla církev.

Víš co, kdyby ti lidi nehráli na své chudinkovství a něco dělali, hledali a neprovozovali tuhle exhibici na TV Nova, při které měli jako rukojmí své vlastní děti, určitě by to nějak zvládli...
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 10:40:34
Colorlight - za to majitelé bytů jsou koukám schopní všeho :o(((
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
02.03.2005 10:38:14
Rajská:

dovoluji si tvrdit, že bych i s pěti dětmi sehnala podnájem. Prostě bych to zkoušela a jednou by to vyšlo. Když jsem sháněla já, bylo zas mnohokrát na obtíž, že mám psa. Pak (asi tak po třicátém pokusu) se prostě našel majitel, kterému pes nevadil. A to jsem se potřebovala stěhovat téměř ze dne na den, měla jsem požadavek, že to musí být 3+1 s neprůchozími pokoji, do 11ti tisíc....

Ti lidi jsou NESCHOPNÍ
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 10:31:40
Colorlight - ano, říkali kolikrát to zkusili, dokonce obvolávali inzeráty s podnájmy a pronájmy s mikrofonem a KAŽDEJ jim řekl ne. O své dítě se dokážeš postarat, protože máš jen jedno, o pět by ses nepostarala taky. Ten pán normálně pracuje a ona je na mateřské, tak co ještě můžou dělat?
 rajska Žena39 Kategorie
02.03.2005 10:26:43
Rajská:

pracovala jsem v realitní kanceláři a vím, že existují majitelé, kteří mají v požadavcích, že nechtějí svůj byt pronajmout rodině s dětmi. Pár jich opravdu takových je. Ovšem valná většina majitelů je naopak ráda, protože chce svůj byt pronajmout dlouhodobě a u rodiny s dětmi mají celkem velkou naději, že nedá hned po pár měsících výpověď. Řekli v tom pořadu, s kolika realitkami ta rodina jednala, kolikrát zkusili zareagovat na nějakou nabídku? Tohle není o tom, že to zkusím jednou - dvakrát a z toho udělám závěr, že nemám šanci a použiju to jako argument před celým národem.

Hele, já taky čekám na byt. Tři roky. Asi ho nedostanu. Nicméně to, že nemám od státu byt neznamená, že budu přespávat v autě a čekat, až si mně, coby chudinky, někdo všimne a přinese mi všechno na zlatém podnose. Prostě žiju v podnájmu a beru to tak, že se o své dítě dokážu postarat, stát nestát...
 Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 10:16:29
není všechno zlato co se třpytí......a už vůbec ne podání "pravdy" televizí Nova. Zase o jednu senzaci navíc.....zvýšili si sledovanost..... :( je to smutné
Smajlík  Ňáátko Žena33 Kategorie
02.03.2005 10:14:32
Ano, viděla jsem to a hned jsem se u toho zdravě nasrala. Ty lidi měli zažádáno o byt už asi 10 let a nedostali ho, protože se nejdřív musej dát byty morgošům, který je za dva roky zdevastujou a jdou si žádat o novej. To víte, sociální případy tady mají přednost. Do žádného podnájmu je s pěti dětmi nikdo nevezme. Takže co má v tomhle státě dělat velká rodina, která nekrade a nemůže si koupit byt? Asi se jít oběsit aby ouředníkům ubyla práce.
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
02.03.2005 10:00:30
viz arj - tento případ jsem neviděl, ale viděl jsem ty reportáže o chudákovi tatínkovi, kterému zlá exmanželka nechce 13 let půjčovat dítě (jak nakonec zcela nelogicky ministr Němec odvolal předsedkyni soudu). Tento případ znám dá se říct "osobně" a všechno je opravdu úplně jinak než v televizi (a obzvláště než na Nově).
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
02.03.2005 09:56:31
Např v Rio de Janeiro, nebo Caracas, či v jiných jihoamerických městech, kde to včas nepodchytili, se s takto vychovaných dětí rekrutují pouliční gangy dvanáctiletých dětí, které bez oka mrknutí zapíhnou pro dvě pesos kohokoliv, kdo jen vypadá, že by je mohl mít v kapse.
 Mert
02.03.2005 09:42:28
Ne,já jsem viděla jenom ukázky a stačilo my to.I já pocházím ze třech dětí a jsem druhá nejmladší,také jsme byli na mizině.A jistá socialní pracovnice jménem Jana Hladíková bytem Kolín nás chtěla vzít do děcáku a to jen díky hodným sousedum kteří si stěžovaly že nemáme svačinu do školy,a že jsme '¨cítit'¨.Takže z toho plyne poučení at se socialní pracovnice staraj o své děti a ne o cizí lidi.A to jak tam braly ty děti tak takle sebrali v 15 i mě.Jenže jsem měla štěstí a utekla jsem jim.Od té doby ty hajzlové socialní pracovnice přímo nenávidím.
Smajlík  kalimero22 Žena17 Kategorie
02.03.2005 09:40:19
Z jakého byli města?
Přece vzít podnájem 2+1 nemusí být tak finančně náročné.
K tomu nějakou brigádu a normální příspěvky, na které mají nárok...

Jestli přespávali v autě v tomhle počasí, no potěš koště...
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 09:36:28
Viděla jsem jenom kousek, protože křik a pláč těch dětí byl na mě moc.
 Ischemie Žena Kategorie
02.03.2005 09:35:36
tyjo bydlet v Olouchovi jako nic moc. dyt co by delali za par let kdy by ty decka meli chodit do skoly, az by vyrostly, kam by se vesli. Todle byl neodvratoitelny krok, se divim ze jim nesebrali i to mimino. to bych jim zval hlavne! sou to debilove ty lidi...
 honzaGood Muž23 Kategorie
02.03.2005 09:22:18
Ta soc. pracovnice tam říkala, že když budou ty děcka v ústavech, vyjde to stánt na nějaké milióny ročně, poněvadž jich je pět.
Kdyby ale těm nefachčenkům platili nájem nějakého bytu, soc. podporu a jiné výhody, které nabízí Grebeníčkův kabinet, přišlo by to stát ročně ,,jen" asi dvěstě tisíc ročně.
 Mert* Muž Kategorie
02.03.2005 09:11:37
Reportáže jsem viděl jenom kousek. O objektivitě Na vlastní oči vím svoje, u dvou kauz jsem věděl i jak to bylo doopravdy a oni odvysílají jen to co se jim hodí, aby z toho vyšla senzace.

Každopádně, pokud děcka chrápou v autě a nemají zajištěné ani základní hygienické podmínky, tak to není chudá, leč šťastná a spokojená rodina.
 shodan.
02.03.2005 09:04:36
V daném případě se jedná o naprostou nezodpovědnost obou rodičů. Spíše se jedná o ohleduplnost zasahujících orgánu, že tyto rodiče nezajistí za týrání dětí.

Byla by jen otázka času, kdy by nalezli tyto děti v onom oltcitu ( autě, kde přespávali) zmrzlé, nebo zdravotně zdevastované.

Pokud by se vzchopili ekonomicky, o čemž pochybuji, stát jim děti navrátí zpět do péče.
Takoví rodiče by měli být bez milosti sterilizováni.
Jaký osud by asi čekal tyto děti vedle nezodpovědných bezdomovců.

Bylo to divadlo, apelující na city diváka tv nova.
 Mert* Muž Kategorie
02.03.2005 09:02:19
dodatek k arj: taky jsem to neviděl (pouze ukázky) ale ukázaly v tý reportáži ty děti když doma brečej že maj hlad a oni jim nemaj co dát? Asi ne viď.
 Terror Muž29 Kategorie
02.03.2005 08:48:43
viděla jen jak jim brali ty děcka..a fakt stačilo..ale na druhou stranu je to pro ty děcka lepší..budou žít sice bez rodinného zázemí,ale budou v teple,budou mít zajištěnou stravu atd..i když to rp všechny je děsná rána..odebrat dětem rodiče,který milujou..ale mají možnost to napravit tak at se snaží
 bugriš Žena28 Kategorie
02.03.2005 08:44:21
Ahoj Katy,

zmíněnou reportáž jsem neviděla, takže taky budu plácat :o)

Hele, byla jsem s malým synem do dvou let jeho věku sama. V podnájmu, na životním minimu. Sociální pracovnice přišla všehovšudy dvakrát - poprvé, když jsme přišli z porodnice (prý je to běžný postup u svobodných matek), a po druhé, když jsme se přestěhovali na jiný obvod Prahy. Ani v jednom z těch případů nebylo totálně uklizeno (jako že bych po porodu lezla na skříně a utírala prach - to ne...) Právě toho jsem se bála, protože sestra studovala sociálně právní školu a vykládala mi, co všechno můžou socpracky při šetření v rodinách kontrolovat.

Dá se říct, že si sedla ke stolu, vyptávala se, koukla okolo, jestli je mimi v pořádku a v klidu, a zase odešla. A to upozorňuju, že na svobodné matky je dvakrát tvrdší metr, než na kompletní rodiny...

Nikdy mi nedělali problémy při žádání o různé příspěvky, kromě běžných byrokratických požadavků.

Sociální pracovnice v naší zemi bohužel nejsou od toho, aby pomáhaly, jako je tomu například v Německu, ale od toho, aby kontrolovaly, zda děti žijí v únosných poměrech, zda rodiče nejsou alkoholici, nebo jinak neschopní lidé... Zda rodiče nelžou, co se týče rodinných příjmů a nechtějí okrást stát na příspěvcích, na které nemají nárok. A tak dál.

Reportáž jsem neviděla, tudíž nevím, proč vlastně rodinu navštívili a proč u nich prováděli šetření. A jakým způsobem to šetření vykonávali.

Moc tomu snad ani nevěřím, promiň... Není možné, že to bylo celé trochu zkreslené za účelem senzace?
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
02.03.2005 08:23:48
TV..a obvzlaste zhnovu uz vazne vazne neberu..
 Dreamingfish Muž99 Kategorie
02.03.2005 07:56:51
arj: perfektně vystiženo!
Smajlík  liduna Žena45 Kategorie
02.03.2005 07:53:28
Neviděla, takže teď budu plácat trošku naprázdno.

Proč, když k tomu zdánlivě nemám co říct?

Nevěř, Káťo, všemu, co vidíš v televizi.
Kdyby se to nedalo mediálně zpracovat, tak to tam nedají... každá pravda se dá podat různými způsoby.

Ano, může to být pravda, ale to my nejsme schopní posoudit.

Možná jsi viděla na obrazovce, jak se děti ustrašeně vinou k matce - určitě víš, že malé děti milují své rodiče i přes všechno, co jim dělají, protože jsou to nejbližší lidé.... takže ani těmto obrázkům se nedá úplně věřit.

Kdyby všichni sociální pracovníci uplatńovali represivní politiku, nebylo by tolik týraných dětí, které jsou opakovaně vraceny rodičům po zdánlivé nápravě jejich vztahů... a znovu týrány...

Nechci říkat, že lidi nemají mít děti, když je nedokáží uživit apod., ale znám rodiny s hodně dětmi, které žijí na hranici bídy, ale dokáží sladit své potřeby se svými aktivitami.
Nemají všechno, co by chtěli, ale žijí spokojeně.
Sociální systém by v tomhle měl sloužit jako přechodná berlička ne jako dlouhodobý zdroj financování.

P.S.: Viděla jsem kdysi v "Na vlastní oči" příběh podobného ražení ze svého okolí, tj. příběh, který jsme na vlastní oči znali. A fakt nejsou vlastní oči lidské totéž jako vlastní oči televizní.
Smajlík  arj Žena54 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk