Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE !
|
s1=dráha realizovaná = 96 km v1=rychlost realizovaná=(x+1)/1 {Dráha byla delší o 1 km za kratší dobu, tedy předpokládaná dráha=x byla navýšena o ten jeden kilometr/hod a to celé ujel za jen jednu hodinu} t1=t {čas realizovaný} s2=dráha předpokládaná=96 km v2=rychlost předpokládaná=x/1,25 {1,25 je ta jedna hodina a 15 minut} t2=t+2{čas předpokládaný} s1=v1*t1=(x+1)*t=>t =s1/x+1 s2=v2*t2=x/1,25*(t+2)=x/1,25*[( s1/x+1)+2]=>x2-11x-60=0 {kvadratická rovnice, kde determinant vyjde 15 a -4(v musí být být vyšší než 0, -4km/hod umí utíkat jen Chuck Norris), výpočet jste se snad učili} tedy, v1=(x+1)=15+1=16 km/hod
|
|
Moralni Kazatel: Člověk dělá, co umí.
|
|
Díky
|
|
Aselzesarp, nechte tu slecnu na pokoji, vy jedno prase, ano?!
|
Moralni Kazatel |
|
|
tohle vím jistě:-)
|
|
Nemůžeš říct, že nemáš ráda něco, cos nevyzkoušela.
|
|
:-D ale já nemám ráda vztahy na jednu noc:-D...a sem taky odvážná-obecně
|
|
Misaki-chen: Jó, odvážný já jsem. A ne pouze v sexu, na to pozor.
|
|
Eulerovočíslo: Pro někoho je. Taky mě štve, jaký problém pro většinu dnešní mládeže matematika představuje. Já ji poslal přes mail výpočet na papír formátu A4.
|
|
božíčku seš první kdo po mně chce sex, ty máš ale odvahu:-D
|
|
aselzesarp A proč by se to nedalo aplikovat i když v matematice musí žáček i trochu přemýšlet. Čas se vypočítá, když se dráha vydělí rychlostí a porovnat dva zlomky pomocí rovnice není snad problém.
|
|
Misaki-chen: Tak mi aspoň pošli plamínek, když budeš nějaký mít. Ahoj
|
|
to já posoudit nemůžu:-)...hezká nabídka., ale neznáme se
|
|
Misaki-chen: Úplně hnusná být nemůžeš, tomu nevěřím. A povaha nehraje v sexu zas takovou roli, jak si myslíš.
|
|
Eulerovočíslo: To je sice hezké, je to elegantní způsob, ovšem kdyby jim učitelka dala podobnou, avšak trochu jinou úlohu, neuměla by tento způsob aplikovat.
|
|
jj upřímný jsi, ale mě neznáš takže můj vzhled ani povahu posoudit nemůžeš:-)
|
|
Misaki-chen: Nemůžeš vědět, jaký je můj typ. Já myslím všechno vážně. Jsem upřímný, lidi to mate.
|
|
Ty to nemyslíš vážně, ti nevěřím:-p...a nejsem tvůj typ
|
|
Misaki-chen: Jestli jsem nevymýšlel tuto úlohu, vymyslel jsem velmi podobnou. Pět lidí? Ach jo. Věřím, že tohle bych vyřešil ve dvanácti letech.
|
|
imp to správně vyřešil úsudkem, ale možná to po vás chtěl učitel/ka rovnicí. Označ si x původní rychlost, nová rychlost byla 1,25x+ 1. Původní čas byl 96/x, nový čas 96/1,25x+1. Můžeš napsat rovnici 96/x- 96/1,25x+1=2. Vyjde Ti po úpravě kvadratická rovnice s vyhovujícím kořenem x=12, nová rychlost byla 16 km/hod.
|
|
možná....:-) ale z naší třídy to vypočítalo 5 lidí:-)
|
|
Misaki-chen: Vidíš, mně bude v lednu 18. Až mi bude 20, tobě bude 17. Jsem trpělivý.
|
|
Mimochodem, kdysi jsem dělal birgádu (dohodila mi ji teta, jinak by to asi 14letého haranta dělat nenechali), která spočívala ve vymyšlení pár slovních úloh pro jednu učebnici. Samozřejmě jsem musel zapsat i postup a výsledek .. jak pro debily. A řeknu ti, tato úloha je mi velice povědomá. Možná jedno z mých mnoha dětí.
|
|
ok to je pěkný...ale mě je sotva 15:-p a stejně nejsem hezká takže...
|
|
Misaki-chen: Nevyberu. Leda peníze, ale těch mám dost. Sexu mám taky docela dost, ale ve skutečnosti sexu není nikdy dost.
|
|
ok tak žádné poznámky...a jako odměnu si vyber něco jiného
|
|
Misaki-chen: Mně je úplně jedno, jak píšu. Jen nesnáším ty poznámky od debilů, kteří sice umějí psát krasopisně jako já ve druhé třídě, ale matika jim přestala jít ve chvíli, kdy se přestalo počítat s jablky a hruškami.
|
|
Píšeš hezky narozdíl ode mě...a moc děkuju:-)
|
|
Misaki-chen: Máš to tam. A ne, nehodlám si platit kurz, kde mě budou učit psát.
|
|
Nepomyslím...posílej
|
|
Misaki-chen: Protože jen debil by to dělal zadarmo. A poznámky tě ani nebudou napadat, o to mi jde. Musíš slíbit, že na nic takového, jakože bych třeba mohl škrábat, ani nepomyslíš.
|
|
Blbé poznámky si nechám pro sebe...PS:proč ten sex?
|
|
Mail už je připraven, adresa a příloha vyplněna.
|
|
Chci potvrzení, že si blbé poznámky necháš pro sebe. Jo a taky závazek budoucího, pozdějšího sexu.
|
|
Jdu ti to posílat. Připomínky ke grafické úpravě si nech pro sebe, dělal jsem to ve spěchu, a navíc jsem děsný škrábal. Stejně si myslím, že to z toho nepochopíš.
|
|
tak prosím:-) místo zlomku ta dej děleno a máš to...
|
|
Misaki-chen: Neprovokuj, postup vím.
|
|
nn, myslím že nevíš postup:-p
|
|
Misaki-chen: Do prdele, ty zlomky se rozpadají i ve wordu, tohle je už fakt nemoc. :D Asi ti to budu muset oskenovat. Myslíš, že se mi hodně chce?
|
|
a my rovnice o dvou neznámých nebereme takže to bych nevěděla
|
|
cadovka368@seznam.cz
|
|
Misaki-chen: A rovnicí o dvou neznámých bych to taky vypočítal. Ale byl to jen příklad. Čekám na ten mail.
|
|
Misaki-chen: Vím, jaký je postup. Ale nemůžu ti ho sem napsat. Dej mi mail, a pošlu ti to na mail.
|
|
to není rovnice o dvou neznámých:-) takže nevykládej že víš výsledek...v práci sice zajímá ostatní výsledek, ale výsledek je to na hovno když nevíš jaký je postup
|
|
Misaki-chen: Já si vím rady. K výsledku jsem se dostal. A o to jde. Až budeš v práci, nikoho nebude zajímat tvůj postup, ale tvůj výsledek. Chodím do druháku na gymplu, a z matiky mám jedničky. Tak mi nevykládej, že si nevím rady s úlohou téměř pro zvláštní školu. Učitelce vyřiď, že je píča. Že jí to vzkazuje kluk, který si na koleně počítal logaritmy, když se ona zadrhávala u vysvětlování rovnic o dvou neznámých.
|
|
právě že potřebuju postup:-D a nemohu ho zjistit a ty mi s tím asi nepomůžeš právě že bez postupu nemáš výslede...a to co si napsal:de vidět že si nevíš rady:-)
|
|
Misaki-chen: Hoď to na nějaké mat. fórum, tam se zlomky vkládat dají, nebudu ti tu dělat šaška. Myslel jsem, že chceš znát výsledek, ten jsem ti spočítal. Jde přece o výsledek, ne o postup .. bože .. dnes už se na těch školách vážně neučí nic praktického .. vždycky jde o výsledek, a ne o postup, tohle je fakt bordel. Učit se něco kvůli znalosti postupu .. to má logiku.
|
|
tak použij lomítko
|
|
Misaki-chen: Nejlépe se to počítá přes zlomky. Přes ně to mám za minutu. Ale vkládat se sem bohužel nedají.
|
|
to už se dolů napsala...a zlomky ta nikde nejsou:-)
|
|
Nedají se sem vkládat zlomky. Výsledek je 16 km/h.
|
|
tak dík za radu:-D
|
|
Misaki-chen: Vypočítám ti to přes zlomky ve wordu. Budu za to chtít miliardu korun.
|
|
zkusila sem to podle tvé rady a má zde dvě neznámé...přepsal si část zadání ale rovn+ice se podle toho napsat nedá
|
|
Misaki-chen: Rovnici si můžeš napsat sama, s tím jsem se dost naprčil v prváku.
|
|
ten km musíš totiž přičíst ke každé hod. té trasy a ty nevíš kolik to bylo...zkus napsat rovnici
|
|
Misaki-chen: Možná by to šlo řešit přes soustavu rovnic. Ale ne, to půjde jednoduše. Nápovědu už jsem dal dostatečnou, myslím.
|
|
Misaki-chen: Jestli to takto bylo v učebnici, půjde to. Tam moc chyb nenajdeš.
|
|
takhle to bohužel vypočítat nelze, zkus to a uvidíš
|
|
Teď si jen stačí uvědomit, že 96 km ujel za čas o 2 hodiny kratší, než měl původně v plánu. Pak stačí jen spočítat tu rychlost.
|
|
Jen malá nápověda. Ivan chtěl za 75 min. urazit nějakou trasu. Nakonec urazil za 60 min. tu samou trasu + 1 km navíc.
|
|
aselzesarp:dobrá výmluva, až to vypočítáš uvěřím
|
|
Tahle úloha je hrozně jednoduchá .. ale když mně se tak nechce. Budeš muset počkat, až se vykoupu. Často usínám ve vaně.
|
|
Svůj příspěvek jsi vložil(a) do nespravné kategorie. Bylo provedeno přesunutí. V případě opakování hrozí blokování vstupu na portál. Prosím zvol příště správnou kategorii. Děkujeme za pochopení.
|
|
fakt lidi proto sem s tím měla problémy...tenhle příkad by v testu a tohle je doslova opsané
|
|
Dej to na ontolu (www.ontola.com) a za chvíli tam budeš mít řešení ;-)
|
honkytonkyblues |
|
|
"za každou hodinu ujel o 1 km více, než měl původně urazit za 1 hod 15 minut" Nějaký divný zadání ne? Moc to nechápu.
|
Damne |
|
|
imp:má to vyjít 16 km v hodině, tento text je přesně opsaný ze zadání testu který byl na známky....
|
|
To zadání je trochu zmatené(za každou hodinu ujel o 1 km více, než měl původně urazit za 1 hod 15 minut ... cože?), jestli jsem ho pochopil správně tak: ušetřil 15 minut na nějakém úseku celkový ušetřený čas = 2 hodiny počet úseků = 2 hod/ 15min = 8 96/8 = 12 km/h
|
|