Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.452832, vloženo 08.05.2010 17:55:39 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Marihuana
Zdravím, měl bych několik otázek:

1) Jste pro legalizaci marihuany?

2) Proč jste pro legalizaci?

3) Pokdu jste zdůraznili zdravotní účinky, jaké to jsou?

4) Trpíte nemocí jejiž průběh lze marihuanou ovlivnit?
 Sany E-MAIL:   Muž23 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
10.05.2010 18:49:14
drvyvy vplyv: Krom tvaru nie je je možný též tvar niet - pravda, ne vždy. Rozhedně ne je neni. Memphis má jako vždy, když s tebou nesouhlasí, pravdu.
 lidový komisař všeho Muž25 Kategorie
10.05.2010 13:25:17
Jsem rozhodně pro legalizaci.

1. Jak občas na zpovědnici píšu - věřím, že jednou z nejdůležitějších složek smyslu individuálního života je vývoj - zrání, cesta (po jungiánsku individuace). No a k té člověku moc nepomáhá, když za něj pořád myslí a rozhoduje někdo jiný a předepisuje mu nějaké mantinely - naopak je dobré, aby člověk věděl, že svět může být i nebezpečný nebo zlý a byl schopný převzít za sebe odpovědnost. Proto i když si myslím, že hulení není vždycy dobrá věc, nemá do toho podle mě zákon co mluvit. Zákon má být jen nejnutnější ochrana proti tomu, aby jeden člověk nenarušoval svobodu druhého - o sobě ať každý rozhoduje sám.

2. Myslím, že škodlivost marihuany se zbytečně přehání - je spousta škodlivějších věcí, ke kterým nás naopak společnost nabádá.

3. Věřím, že u řady zdravotních problémů konopí může pomoct. Sám občas používám konopnou mast.

4. Myslím, že nelegálnost marihuany opravdu může otevírat cestu k tvrdším drogám (viz. koala). Navíc může být příčinou jakési sociální stigmatizace a ztěžovat přístup k případné pomoci (lékařské, psychologické, lidské...)

5. I když stát a jeho peníze mi můžou být v podstatě ukradené, myslím, že by to pro státní finance bylo výhodné - ušetřilo by se za policajty a soudy, co soudí babičky které si pěstují marihuanu na bércové vředy ap. Probíhalo by vše oficiálním obchodem, takže by z toho stát mohl vybírat i nějaké ty daně, vznikla by oficiální pracovní místa atd.
A snad by to i trochu vzalo vítr drogovým mafiím, i když ty na tvrdé drogy jsou možná jiné... do toho tak hluboko nevidím.

6. Taky by to odstranilo problém s pěstováním a prodáváním konopí pro jné účely - technického na provazy, izolace atd., pro ptáčky...
 bilej tygr Muž74 Kategorie
09.05.2010 11:47:06
Sany: Ten tvuj pribeh ma s marihuanou malo spolecneho. Stalo se to protoze byl ozraly, zhuleni lidi takove veci nedelaji.


Memphis JPV: Pouziva se to tak, jak jsem rekl a muzu ti to dokazat, ale nebudu to delat. A ty vis o lidech, co huli, naproste hovno, kdyz muzes takhle mluvit. Je to o kazdem cloveku. Ja znam spoustu hulicich lidi, kteri jsou uspesni na vysoke skole, v praci, ve vlastnim podnikani, dokonce jsou sporadanymi rodici a vubec slusnymi lidmi, tak mi tu nevykladej takove picoviny.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
09.05.2010 11:22:48
Ano, byl bych i pro legalizaci a státní výrobu tvrdých drog..
Smajlík  Do not feed trolls Muž18 Kategorie
09.05.2010 03:25:48
drvyvy vplyv: na slovensku se používá tvar "nie je!, což by se dalo přeložit jako "ne je". to tvý je ale úplně z prdele:-P
a za druhý proč jsem to řekl takhle.... kriminalizace slušnéch lidí?:D
jednoduše jsou tak "v piči" že nejsou schopní nic udělat:; nejsou slušní, je to lůza
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
09.05.2010 02:33:46
koala: Děkuji že jsi to tak rozvedla:-)
Já se na celou problematiku dívám z poněkud širšího hlediska. Za předpokladu že by se stanovily pevné hranice, dodržovali zákony a podobně tak by ses k tomu pravděpodobně nedostala.

Dlouhodobější trend je omezovat kouření(v celé evropě až na naši republiku). Toto by se značne stížilo legalizací či dokonce částečným prodejem marihuany.

A přidám taky jeden příběh ze života, před půl rokem mi v práci(obchod s PC + PC herna) jedne vyhulenec rozflákal čelm výlohu a málem vykrvácel. Dle policejí zprávy byl intoxikovaný THC a opilý. Možná moje názory působý toršku zděšeně, ale střízlivý lidé tohle nedělají:-) Proto v těchto otázkách zastávám spíš postoj pro zpřísnění legislativy. Jednoduše si nedovedu představit jaký přínos by legalizace měla pro společnost.
 Sany Muž30 Kategorie
09.05.2010 01:51:22
Sany, lehce odbočím, doufám, že to nevadí.

podle tvejch příspěvků bych řekla, že jsi lehce zděšen tim, kolik je dneska naprosto vyhulený mládeže...přemejšlel jsi někdy proč? já jo...když nám ve škole dělali osvětu o drogách, vpodstatě nám řekli: "nekuřte, dostanete rakovinu. neberte drogy, stačí pár dávek a máte navěky zničenej život. alkohol může bejt docela fajn a občas patří ke společenskejm událostem, ale je jen pro dospělý, musí se pít jen v rozumnym množství a ne moc často."
na mě to docela fungovalo, původně jsem měla k drogám veskrze negativní postoj. doteď mi zůstal bytostnej odpor k čemukoliv, co se šňupe nebo píchá do žil. ale na travku jsem časem začala bejt zvědavá a když jsem dostala tu možnost, zahulila jsem si. od tý doby jsem si občas dala (řekněme tak 1-2krát měsíčně, někdy třeba půl roku vůbec). takle jsem "fetovala" celou střední. a hádej co se mi stalo! nic zlýho. studovala jsem s vyznamenáním, žádný zameškaný hodiny, mimoškolní život taky v pohodě.
po nástupu na VŠ a přestěhování na kolej bylo kolem mě najednou o dost víc hulení. měla jsem zjištěno, že to ze mě nedělá neschopnou trosku, tak co bych nehulila dál? ovšem plíživě jsem se dostala skoro až na gram denně, začala jsem bejt ještě línější než jsem od přírody :) a nějaký záliby mě moc nebraly...abych to zkrátila, kvůli tomu prohulenýmu roku a půl jsem si nedobrovolně protáhla bakaláře na 4 roky. teď si dám jen občas, tak 2-3x měsíčně, a navazující studium a práci zvládám opět s přehledem.

(mimochodem, můj příběh je celkem suchej, ale to je jen tim, že mi měl kdo dát facku a říct "prober se!". jinak kvůli tomu, že jsem se musela bavit s dealerama, mi bylo čas od času nabízeno piko, přímo pod nos - což by se mi nestalo kdybych mohla zajít do coffeeshopu - sice jsem to odmítla, ale někteří známí ne a bůhví jak pevná bych byla ve svym přesvědčení třeba tak po 2, 3 letech nicnedělání)

otázkou je, jestli bych se třeba nemohla svýmu selhání vyhnout, kdyby mi "zamlada" někdo vysvětlil, jak to s tou trávou doopravdy je. že to neni zlá droga, co člověka bleskově stáhne ke dnu. ale taky to neni neškodná zábava, která nemůže nikomu ublížit. že je potřeba si dát pozor na to, aby se z toho nestala jediná záliba v životě. neřídit zhulenej. nezvykat si na to coby na každodenní záležitost. zkrátka podobně jako nám kdysi povídali o alkoholu (s tím doteď nemám problém)...jenže dokud je marihuana nelegální, tak se tohle "nesmí" řikat, rozhodně ne dětem...


asi se mnou nebudeš souhlasit a omlouvám se ti za nepřiměřeně dlouhej příspěvek, ale zkus dát týhle myšlence aspoň šanci. legalizace by možná zavřela cestu ke tvrdším drogám a otevřela cestu k upřímný, užitečný osvětě.
možná že by celkově víc lidí hulilo, ale bylo by míň vyhulenejch budižkničemů a víc zodpovědnejch uživatelů.
 koala
09.05.2010 00:56:15
koala: Co se týče alkoholu tak je to normální vývoj, hranice se neustále snižuje, každá generace to posune o pár let níž. S kouřením to bylo stejné. Nejdřív kouřila jen šlechta potom se dostávalo mezi běžné lidi a nakonec k dětem.

Nevidím jediný důvod proč by to s legalizací marihuany mělo být jinak než v případě dvou zmíněných věcí. Ty jsou taky od 18, taky se provádí kontroli a taky to nikoho neodradilo. Zvíšením dostupnosti se jen zvedne počet uživatelů. Vždycky bude skupina která to bdue užívat nelegálně.
 Sany Muž30 Kategorie
09.05.2010 00:41:25
Sany: zásadní otázka: ty jsi v 11 letech chlastal? nebo většina tvých vrstevníků? protože já jsem podobně stará jako ty a s alkoholem jsem začala lehce koketovat někdy ve 13, 14... (když nepočítám ochutnávání piva od rodičů nebo loka šáňa na Silvestra v dětství), většina známejch tak nějak podobně. generace mejch rodičů o dost později...různě intoxikovaný 11letý děcka jsou podle mě produktem doby, nikoliv zákonů.

navíc bych řekla, že prodávat legálně hulení by bylo celkem výdělečný a obchodníci by si dali sakra pozor, aby o tuhle šanci nepřišli tim, že to prodaj každýmu, kdo dosáhne na pult...než namítneš, že s alkoholem tohle nefunguje - alkohol je tady legální už dlouho, má tady tradici a občas si ho dá naprosto drtivá většina lidí. tráva je naopak dlouho nelegální a její legalizace je pekelně kontroverzní téma, takže věřim, že jakmile by se jednou začala prodávat, bylo by dost přísně kontrolováno dodržování podmínek
 koala
09.05.2010 00:22:14
Memphis *je vůl*: Jestli narazis na "je neni", tak na Slovensku se tak dokonce nekde i mluvi. U me je to ovsem zpusobene pretvorenim vety a naslednou nepozornosti. To je u lidi bezne.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
08.05.2010 23:59:54
drvyvy vplyv: ty už seš asi hodně v prdeli, co?:D
Smajlík  Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.05.2010 23:37:00
koala: To si nemyslím. Legalizace alkoholu vede k tomu že vrážím do 11 letých opilých dětí. Legalizace marihuany pravděpodobně povede k narážení do zhulených 11 letých dětí.
 Sany Muž30 Kategorie
08.05.2010 23:21:59
Sany: (ad rozklad společnosti) fakt si myslíš, že tady žije nějak významný procento lidí, co si řikaj "hm, hrozně moc chci kouřit trávu, ale když je teda nelegální, tak se jí ani nedotknu..."?
že by první den po legalizaci naběhly do coffeeků davy dosud "slušnejch" lidí, co by najednou začali by hulit ostošest?
Smajlík  koala
08.05.2010 22:47:46
Co se týče reakcí typu: Jsem pro, protože si to každý stejně sežene.
To že hodně lidí krade neznamená že krádeže budou legální. Tím by se policie mohla věnovat řeba vraždám a jiným důležitějším věcem.

Stejně tak program například ČPS(piráti) počítá s legálním využitím pro lékařské účely. Osobně si myslím, že uvolnění konopí mezi běžné lidi by mohlo mít rozkladný účinek na naši společnost.
 Sany Muž30 Kategorie
08.05.2010 22:26:44
1) Jste pro legalizaci marihuany?
pro lékařský účely rozhodně
pro osobní užití - jsem na vážkách ale spíš taky pro

2) Proč jste pro legalizaci?
protože odpírat ji nemocnejm jako lék, jenom protože my ostatní to hulíme pro zábavu, je hrozně pitomý!
jinak viz drvyvy vplyv, nemůžu souhlasit s tim, když je někdo, kdo si dá občas(!) brčko házen do jednoho pytle s vypatlanejma tolueňákama, pikařema atd..
navíc kdyby policie nemusela řešit udání od pitomejch důchodců, kterejm vadí, že sousedovic kluk má doma 3 kytky (a tak podobně...), třeba by bylo víc policajtů tam, kde jsou opravdu potřeba. nehledě za úsporu peněz v různejch protidrogovejch útvarech...

3) Pokdu jste zdůraznili zdravotní účinky, jaké to jsou?
fakt to tady mam vypisovat? snížení vnitroočního tlaku při zákalu, odstranění nechutenství; nově poznatek, že konopí zabíjí rakovinnotvorný buňky; spostě lidí to prokazatelně pomáhá při RS

4) Trpíte nemocí jejiž průběh lze marihuanou ovlivnit?
ne. ale pomáhá mi na menstruační bolesti
Smajlík  koala
08.05.2010 20:16:05
1) Jste pro legalizaci marihuany?
ANO, ROZHODNĚ ANO

2) Proč jste pro legalizaci?
KDO CHCE TEN SI JÍ STEJNĚ SEŽENE A NEPŘIPADÁ MI O NIC ŠKODLIVĚJŠÍ NEŽ TABÁK NEBO CHLAST

3) Pokdu jste zdůraznili zdravotní účinky, jaké to jsou?
TO NETUŠÍM, JÁ JÍ VŽDYCKY HULIL JEN PROTO, ABYCH SE ŘÁDNĚ ZMASTIL...

4) Trpíte nemocí jejiž průběh lze marihuanou ovlivnit?
URČITĚ, TŘEBA URČITOU FORMOU USPĚCHANOSTI...
 Durcet ze Sodomy Muž35 Kategorie
08.05.2010 19:38:25
1) Jste pro legalizaci marihuany? ANO

2) Proč jste pro legalizaci? Soucasna situace neni logicka, nebot je neni zakazana droga, jejiz spolecenska nebezpecnost je mnohem vetsi. Navic dochazi ke zbytecne kriminalizaci slusnych lidi a zaroven se tim nesmyslne snizuje jejich spolecensky status.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
08.05.2010 19:24:57
rakl: ne, proč?
Smajlík  Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.05.2010 19:08:49
1) Jste pro legalizaci marihuany?
- Ne.

2) Proč jste pro legalizaci?
- -

3) Pokdu jste zdůraznili zdravotní účinky, jaké to jsou?
- Nic jsem nezdůraznil.. :)

4) Trpíte nemocí jejiž průběh lze marihuanou ovlivnit?
- Ne.
 pan Mobil Muž10 Kategorie
08.05.2010 18:20:21
Memphis *je vůl*: Zakázat i alkohol?
 rakl
08.05.2010 18:13:31
1-4 : Ne.

PS : Tráva je pro negry.
Smajlík  Rubufaso Mukufo
08.05.2010 18:10:29
1) ne
2) -
3) -
4) debilitou právě z toho důvodu netrpím

spiš bych byl pro zásadní zpřísnění:)
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.05.2010 18:00:14
Marihuana je sračka, ale legalizaci klidně. Stejně (i když to není legalizovaný), k tomu má přístup každej. Takže se legalizací nic nezmění ..
Smajlík  Regina004 Žena18 Kategorie
08.05.2010 17:58:29
Když to bude v balíčku s heroinem, tak sem pro, ale to asi neprojde, co?
 rakl

Slevové kódy

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk