Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.444352, vloženo 20.03.2010 12:48:36 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Vraci se kouření na ZASTÁVKÁCH:-(
Teď jsem si na internetu přečetla, že byl zrušen zákaz kouření na zastávkách, pokud tato není zastřešena. Jako důvod politici uvádějí, že kouř nekuřákům nejvíce škodí jen když se má kde hromadit (proto pod přístřešky bude zákaz platit stále) a jako další výhod uuvádějí, že policistům (chudinkám malým) odpadnou nepříjemné dohady s kuřáky, když není jasné, kde vlastně začíná zastvávka a pod.

Já, ačkoliv sama MHD již téměř nepoužívám, s tímto zásadně nesouhlasím. Konečně kuřáci (většinou dosti bezohledná banda) začínali být trochu vychovaní a teď je to absloutní KROK ZPÁTKY:-(

Mám tedy 2 otázky do diskuze:

A) souhlasíte se zrušením tohoto zákazu?

B) Myslíte si, že když někdo začně čadit ve skupině lidí (kde to má povoleno, neboť chybí zastřešení) a kouř si fouká kam chce, že to opravdu nikoho nebude obtěžovat?? (vy, co jezdíte MHD, a vadí vám kouř, podělte se svými zkušenostmi)
 kikiwhite Žena35 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
21.03.2010 10:28:57
A)NE - podle me je to lobby, predvolebni tah, pochybuji ze politici jezdi busem/vlakem.
- mladi lide jsou si \"vedomi\ " svych prav a slusnost jim nerika nic, takze ted nam budou foukat kour na xichty.

B)NE - Na verejnosti by se nemelo vubec kourit. Je to drogova zavislost jako kazda jina. Uz jen ze to kazi deti. Me osobne vadi ten smrad. Kaslu na to ze to je nebo neni nebezpecne. Podle me to je obtezovani. A to ja trpet nebudu. Jsem tolerantni kdyz nekdo \"fetuje\ " po vetru ale jak to ucitim tak se ve me obrati zaludek. Ale jedine co me zbyva dotycnou osobu vyzvat at se presune, nebo se presunout sam - coz neudelam protoze cekam na bus/vlak a nenecham si vzit svoje misto v rade :) . Takze vyfotim a dam na web - treba odhalim nakeho tajneho kuraka a bude mit doma pruser. Jo, ma nenavist k temto vecem je nesmirna. Klidne me pokousejte kuraci, z meho pohledu jsem v pravu. Zastavky jsme vybojovali a krok zpet nebude tak snadny. Cerstvy vzduch je vzacnost.
 Zavilyantikurak
21.03.2010 04:26:25
i když jsem kuřák, je blbost to rušit, my jsme si na to zvykli, tak proč zas ty změny?
Smajlík  gorecká Žena28 Kategorie
21.03.2010 00:22:06
Je mi to jedno, i když jsem nekuřák.
 Researcher Muž81 Kategorie
20.03.2010 22:29:45
A) je mi to šumák - bylo by mi blbý kouřit přímo na zastávce, i kdyby to bylo legální. na druhou stranu jsem ráda, že mě policajt v blbý náladě nebude moct šikanovat za to, že ač stojim opodál, tak jsem pořád o metr blíž, než je povoleno.

B) no hlavně si myslim, že militantní nekuřáci jsou přecitlivělý fifleny :D a ti nemilitantní to buď rozdejchaj, nebo se s kuřákem domluví jako civilizovaní lidé
Smajlík  koala
20.03.2010 22:25:17
Ano, je to krok zpět.
 arj Žena54 Kategorie
20.03.2010 22:03:21
Zombie36 - to bys ale mohl říct klidně i o nejvyšších povolených rychlostech např. v zapadlých vesničkách, kde na policajta nikdy nenarazíš...a taky se povinnost dodržení předepsané rychlosti nebude rušit..a vůbec, to by šlo říct o všem...o zákazu nechat vykadit psa na ulici a o mnoha dalších všcech...že není účiiná kontrola nebo je jí málo není argument, to by šlo říct o daleko více věcech a zrušit zákaz není řešení....

BTW - v čem by to bylo dražší, kdyby se ten zákaz nezrušil? (když tvrdíš, že levnější bude jej zrušit)....nebo v čem by vadilo, kdyby ten zákaz nechali, byť i s menší kontrolou? Pořád to byla alespoň "jakástakás" povinnost / motivace pro kuřáky dodržovat určitá pravidla..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 21:24:08
je to jeden ze zákazů, který je jen k tomu, aby se nedostatečnou kontrolou plošně porušoval - jsou dvě možnosti - bud vymyslet princip účinné kontroly nebo zákaz zrušit - to druhé je jednodušší a levnější
 Zombie36
20.03.2010 21:14:42
Jo, vadí mi to, kouření je odporné i venku, když přede mnou jde kuřák, tak to na mě vždycky táhne a musím ho předejít, někdy i předběhnout... fujtajxl
 Milé děvče Žena22 Kategorie
20.03.2010 20:24:52
A) ne
B) nemyslím
Smajlík  jsemproti
20.03.2010 19:55:54
Tak já si zejména myslim, že zákon - nezákon, ale kdo kouří na zastávce u lidí, kteří čekají na MHD, je idiot a jen tak ho neovlivní, jestli smí/nesmí kouřit.
 jufonka Žena33 Kategorie
20.03.2010 18:48:20
evankorek
Budu střílet z kulometu a ty jednu koupíš, budeš si říkat "Jsem to ale kráva, měla jsem mu uhnout, teď chcípnu a můžu si za to sama"?
 afadf
20.03.2010 18:37:07
Aby ses neposrala. Když ti to vadí, tak si poodstup. Nevím proč by měli kuřáci ustupovat nekuřákům a nějak se omezovat. Každý je svobodný a může si dělat co chce
 evankorek
20.03.2010 18:10:40
Já bych zrušil celkově všechny zákony, tak asi tak...!

A tohle mi je ukradený, když chodím do hospod, tak si člověk zvykne, už mi to ani nevadí, když mi to nejde přímo do obličeje ... A HMD nejezdím, a ani nebudu. To víte, žejo cpát se v přeplněným autobuse, a ještě se orientovat podle podělanej dopravy... auto je nejlepší !
 Meeck Muž47 Kategorie
20.03.2010 17:32:56
Ohnivý John: Jo, taky pociťuju hroznej vztek, jenom co to ucítím...

Ad autobusy vs. cigarety: Nechci se dusit zplodinami A EŠTĚ K TOMU cigaretovým kouřem.
 Ziri-ath Žena22 Kategorie
20.03.2010 17:32:51
Durcet ze Sodomy

A nemyslíš že můžu posoudit sám jak moc mě to dráždí, jak moc se mi po tom blbě dýchá? Nemyslíš, protože nemyslíš vůbec.
 fdadfa
20.03.2010 17:28:57
A) souhlasíte se zrušením tohoto zákazu?
NE

B) Myslíte si, že když někdo začně čadit ve skupině lidí (kde to má povoleno, neboť chybí zastřešení) a kouř si fouká kam chce, že to opravdu nikoho nebude obtěžovat?? (vy, co jezdíte MHD, a vadí vám kouř, podělte se svými zkušenostmi)

V bezvětří se okolo té osoby nahromadí hnusnej smrdutej oblak tak jako tak.
Nechť je kuřácká politováníhodná závislost, jejímiž jsou otroky, jen jejich věcí a neotravujou s tím ostatní. Nebo ať jdou někam dál, kde nikdo není.
 Ziri-ath Žena22 Kategorie
20.03.2010 17:28:09
zrušení považuju za úplně nesmyslné. Stejně se to nějak striktně nedodržovalo (policajta s metrem jsem u zastávky nikdy neviděla), ale to povědomí zákazu alespoň kuřáky nutilo brát více ohledy.
Osobně zkousnu, když si kámoška v hospodě, kde se sejdeme párkrát za měsíc, zapálí. Ale když musím pravidelně každé ráno procházet u zastávky uličkou hulícího komanda, tak mám chuť si vzít příště kulomet.
Smajlík  DitaF Žena Kategorie
20.03.2010 17:25:39
Jsou to feťáci a jako takoví budou vždy svojí závislost obhajovat a nebudou se už z principu chtít omezovat nikdy a nikde.
 libik Muž34 Kategorie
20.03.2010 17:25:38
Je mi to jedno.
Na zastávkách nestrávím tolik času, aby mi vadilo jestli tam tu chvilku někdo kouří. A jestli jde jenom o otevřené zastávky, tak pokud mi ten kuřák nečmudí přímo pod nos, tak smrad z aut z ulice je myslím horší.
 vancr Žena Kategorie
20.03.2010 16:55:54
dfjlůd: Nejde o to, co si myslíš, ale co je skutečnost. Pokud čekáš na tramvajový zastávce 10 minut a za tu dobu kolem projede 10 autobusů, 10 kamionů a 50 osobních aut, věř mi, že vdechneš několikaset násobek svinstva ve srovnání s tím, když si metr od tebe stará Blažková vykouří jednu startku bez filtru....
 Durcet ze Sodomy Muž35 Kategorie
20.03.2010 16:53:09
Durcet ze Sodomy

Vážně může být někdo tak blbej a nechápat že každý ví nejlíp sám jestli mu víc vadí kouř z autobusu nebo cigarety?
 dfjlůd
20.03.2010 16:44:45
a) je mi to úplně fuk, MHD nepoužívám, ale kdybych používal, chtěl bych rozhodně na zastávce kouřit
b) vážně může bejt někdo tak blbej, že si myslí, že kouř z jedný cigarety mu na zastávce ublíží víc než kouř z motoru dvacet let starýho dieselovýho autobusu ????
Smajlík  Durcet ze Sodomy Muž35 Kategorie
20.03.2010 15:32:54
daF
Máš pravdu, kouření je legální, ale o tom se tady bavíme, jestli by mělo nebo nemělo být legální na veřejných místech (ať už se tím bude myslet zastávka, hospoda, nebo třeba všechny prostory mimo soukromých).
 kuřbaa
20.03.2010 15:04:35
jan wat: Přestaň šířit bludy a lži, zhroutil by se tak maximálně tabákovej průmysl.
Na léčení nemocí způsobených tabákem se ročně vynakládá dvakrát tolik než se vybere ze spotřební daně na něj.
Smajlík  kalhoty ti hoří
20.03.2010 14:48:54
daF - dobrý názory.
 My name is Mia Žena29 Kategorie
20.03.2010 14:41:00
My name is Mia - samozřejmě, ale to nařízení je PRÁVĚ pro ty neohleduplné, kterých je stále dost....
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 14:40:46
Mě vůbec nevadí kuřáci. Mě vadí kouř. A každému kuřákovi v mém okolí tak nějak hrozí fyzické násilí v podobě nacpání krabičky cigaret do krku, protože ten kouř mě opravdu strašně nasírá, nehledě na to, jestli si kouří uprostřed města, nebo na zastávce.
 Ohnivý John Muž Kategorie
20.03.2010 14:39:13
Kouřím a nikdy mě nenapadlo si zapálit na zastávce, kde jsou lidi. Vždycky jsem šla kousek stranou. Zákaz nezákaz. Je to o lidech, ohleduplnosti, nikoliv o nařízení.
 My name is Mia Žena29 Kategorie
20.03.2010 14:38:34
nesetkala jsem se s tim, ze by si nekdo zapalil na zastavce mezi lidma. pred zakazem ani po nem. takze je to stejne celkem jedno. ja sama jsem kuracka, ale na zastavce kourim jen kdyz tam nikdo neni nebo si muzu stoupnout nekam dal.
 chce-se-mi-spat Žena25 Kategorie
20.03.2010 14:36:41
Bez kuřáků by se státní rozpočet okamžitě zhroutil.
 jan wat Muž Kategorie
20.03.2010 14:22:42
daF
Plácáš naprostý kraviny, ale když už:
semafory a chodníky slouží lidem, byly vyrobený/postavený pro nějaký účel, mají většině ulehčit život, kouření nikoliv. Když si nějaký cvok vymyslí že mu vadí pouliční osvětlení, má smůlu, omezilo by to ty co světlo v noci potřebují (tzn skoro každý), ale kouření nikomu neprospívá, škodí a obtěžuje. Když si někdo hulí, fajn, nikdo jim v tom nebrání, ale proč tím mají být otravovaní druzí?
Viz můj příspěvek dole o plamenometu. Extrém, ale rozdíl v tom není.
 kuřbaa
20.03.2010 14:17:28
A) ne
B) samozřejmě že to obtěžuje, prostě paráda, astmatici, alergici, migrenici citlivější na kouř nebo prostě ti, kteří nechtějí čichat smrad, popř. mu vystavovat svoje děti, budou po zastávce pobíhat jak debilové, aby náhodou neutrpěla svoboda kuřáka, fakt paráda
Smajlík  qqq
20.03.2010 14:15:35
a) Nesouhlasím. Dohadují se o tom jak malé děti na písečku. Není o čem mluvit, kouření škodí zdraví, způsobuje rakovinu, tak proč bysme my, nekuřáci, měli být vystavováni takovým rizikům? Protože si kuřáci mohou kouřit kde chtějí? Co to je za praoubkovinu? Ať si kouří doma, když jim to tak chutná, nevím proč i já bych měl smrdět tím nechutným pachem.

b) Nemyslím, je naprosto jedno, jestli se jedná o zastřešené oblastni nebo ne. Člověk vdechuje i to, když před ním jde kuřák. Buď si kuřte doma a nebo ty cigarety přestaňte vyrábět! To byste pak vy magoři přišli ale o peníze, co?

---

Vzpomenu-li si na články, které popisují nebezpečnost solárií, které navrhovali i tady někteří z vás zakázat. Proč? Solárium škodí vám? To je každého věc přece. Tím, že někdo chodí do solária určitě neohrožuje nikoho dalšího! Tak proč zakazovat, kouření zakažte, vy holomci!
Smajlík  jdoucídoočíbijící
20.03.2010 14:13:44
kuřba: Mno, nejsou to jenom cigarety co tam venku nekoho omezujou. To tady mas schizofreniky, ktery deptaj semafory, mas tady invalidy, ktere depta nepojizdnost chodniku, mas tady cikany, ktery omezuje zakon o tom, ze krast je spatne, mas tady vsechno mozny, vcetne astmatiku atd. Pointa tohodle je, ze kazdy z nas zije ve svete, kde je koureni cigaret legalni. Tudiz je omezit kuractvi uplne stejne mozne jako zakazat jizdu aut po meste. A vis kdo jsou ti nejvice postizeni celym timhle systemem? Ti, kteri se s nim nedokazi smirit :-) To je opravdu ten nejhorsi handicap ktery muzes mit a nikdo ti s nim nemuze pomoct. Ja bych byl treba pro zakon, ktery by zaridil, ze zadni vagon tramvaje bude kurackej. Ale stejne jako nekurak musim prijmout to obrovske nestesti, ze svet docela sere na to co clovek chce.
 daF
20.03.2010 14:05:42
a) ne
b) Mě jakožto nekuřákovi kouření na zastávkách vadí. Obtěžuje mě, když na mě někdo fouká ten smrad. Ještě horší je ale kouření v restauracích, proti tomu není kouření na zastávkách nic - člověk se tolik nenadýchá rakovinotvorných splodin ani mu většinou tolik nesmrdí oděv a vlasy kouřem.
 Anemone
20.03.2010 13:51:53
NO jako nesouhlasim stim ,ze se to zrusilo ten zakaz. ted tam budou ti prasaci cadit kazdemu primo pod nos.
 HaveUeverBeenDown Žena32 Kategorie
20.03.2010 13:50:25
daF

Těžko budeš zakazovat lidem jezdit v autech (a ty jezdí jen na silnicích). Kuřáci chodí po chodnících, to nejsou jen zastávky. Lidi co s tím mají problémy jsou omezováni v normálním životě, na rozdíl od kuřáků. Kdyby se omezilo kouření, zásadně, nikdo by nebyl poškozený, protože nekouření nikomu nezpůsobuje problémy (a závisláci ať si hulí doma). Když budu běhat po chodníku nebo parku nahatý, zabásnou mě. Kuřáky nikoliv.
 kuřba
20.03.2010 13:44:20
kuřba: "Dobry den, mohu vas poprosit, jestli byste tu cigaretu nemohl tipnout nebo popojit? Mam problemy s astmatem a..." :-) A co vic, i on muze popojit, kdyz nema odvahu se zeptat. Pokud je mi znamo, cigarety jsou legalni v tomto state, tedy stat s kuraky pocita. Pak bychom mohli zakazat koureni na ulicich, co kdyby sel kolem nejaky astmatik.. Kourit je stejne legalni jako mit astma :-)) A tohle neni o me neohleduplnosti, tam venku se nachazi tolik veci ktere nekomu mohou vadit nebo uskodit, ze kdybychom je meli vsechny zakazat, tak v podstate na ty ulice ani nemuzem vyjit. Hledas problem tam kde zadny neni.
 daF
20.03.2010 13:40:13
kikiwhite
S kouřením v práci je to na "dohodě" s nadřízeným apod .. pravděpodobně.
Protože, když si vzpomínám na zakouřené kabinety na střední.. tak pochybuji, že by učitelky riskovaly konflikt s vedením.
 Amemait Žena20 Kategorie
20.03.2010 13:39:40
daF

Napadlo tě že někomu vadí kouř proto že ho dráždí? Astmatiky, bronchitiky, alergiky kterým se dostane do očí?
 kuřba
20.03.2010 13:39:37
kikiwhite: Tak ono by uplne stacilo zpravit policajty o tom, ze clovek, ktery evidentne stoji mimo lidi a kouri, pokutu dostat nema, a naopak. Tedy individualni pristup k pripadu. A o zastresenych nadrazich, co si pod tim predstavit.. treba hlavni nadrazi v praze zastreseno je, ale strop je asi tak deset metru vysoko a nadrazi je pochopitelne otevrene, aby projizdeli vlaky, tudiz bych to stale povazoval za otevrene prostranstvi, neb povaha cyrkulace vzduchu je tam stejna jako na louce. :-)
 daF
20.03.2010 13:38:24
Modrá Svině - nevím to tedy úplně přesně, jak je to s kouřením na pracovišti, ale řeknu to jinak - mám okolo sebe mnohoi lidí, známých apod. a u nikho jsem se nesetkala s tím, že by SMĚL kouřit na pracovišti (poch. kromě hospod, barů apod..)...mám za to, že téměř nikde se už nesmí kouřit...ale opravdu přesně nevím, jak to s tím je...mám dojem, že je-li na pracovišti aspoň jedne nekuřák, automaticky se tam pak nesmí kouřit a mám dojem, že je to i uzákoněno? Nebo kecám?.. nevím, jak to s tím přesně je, poučte mě někdo...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 13:35:01
A) NE ...ale úpřímně řečeno k čemu byl ten zákon doteď dobrý, když na to pořádně nikdo nedohlížel? Sankce za porušení byly minimální...spíš k smíchu. Zpočátku jsem sice některé seřvala, jestli neumí číst anebo nemůžou poodejít, ale zase jsem byla omezená tím na koho jsem si mohla otevřít pusu, abych pak od přičmoudlých nedostala po čuni. Časem jsem to vzdala.
B) NE. Mám z 90% smůlu na bezohledné kuřáky:-(
 AnakKichi
20.03.2010 13:32:33
kikiwhite 13:15:57

Píšeš, že teď už se nesmí kouřit na pracovištích, ale to si myslím že není uzákoněno, že si jen některé subjekty (banky, školy, firmy které chtějí mít dobré image-Vodafone) přijmou normu "v našich prostorách se nekouří".
Větší užitek bych viděl v zákoně, který by striktně zakázal kouření na všech pracovištích (i když zase by vzniknul problém u barmanů, hostinských apod.), kouření na zastávkách veřejné dopravy je v porovnání s kouřením na pracovištích - podle mého názoru - daleko menším problémem.
 Modrá Svině Muž46 Kategorie
20.03.2010 13:32:20
daF - já rozumím, jak to myslíš, ale v tom je právě ten problém - zákon to, co ty popisuješ, nemá moc rozlišovat, to je jasný, řešil to tedy plošným zákazem, což ohleduplným kuřákům svým způsobem "uškodilo"...v mnoha případech bezohledných hovad to ale třeba pomohlo..to je vždycky tak, že je mnoho těch ohleduplných, co nikomu neškodí, ale bohužel i mnoho blbců..takže ten zákon byl hlavně pro ty blbce (a bohužel jsi to "odnesl i ty, což je prostě smůla, ale represivní zákony jsou vždy právě pro hovada, která potřebují řád). A ti blbci se teď budou zase moct chovat jako blbci úplně legálne..má to prostě vždy dvě strany..

Navíc, jak mluvíš o těch nádražích, tak mnoho jich je stejně zastřešených a tam stejně budeš mít ten samý problém...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 13:30:28
kikiwhite: ps samozrejme nekurak bude tvrdit ze kazdej kurak kouri pod nos, a kazdej kurak bude tvrdit ze to tak neni :-)) pravda je proste nekde uprostred jako vzdy. Me prijde hlavne tahle obecna hysterie ujeta, o nic v podstate nejde, kdyz ta obecna slusnost nejak funguje... o pasivnim koureni se neda mluvit, clovek, co VYKOURI tri cigarety denne, neni prokazano ze by to melo vliv na jeho zdravi. Jaky pak muze mit vliv na zdravi cloveka, co musi nadechnout asi tak desetinu koure, ktery uz je o sve skodliviny z casti pripraven, a co vic- na volnem prostranstvi. Ze to lidem smrdi chapu, ale zrovna v praze mluvit o smradu z cigaret, kdyz vsude kolem projizdi tisice aut.. :-) zda se mi to spis jako jakesi kredo, kurak je spatny a vubec by nemel existovat.
 daF
20.03.2010 13:29:57
kikiwhite: ta tolerance ze strany kuřáků je podle mě dost znatelná. Pokud nepočítám patnáctiletý puberťáky, tak se mi opravdu ještě nestalo, že by mi někdo schválně kouřil před nosem na zastávce, tím spíš ne že by si dospělej člověk zapálil uprostřed skupiny lidí, tím netvrdím, že se to neděje, ale já jsme zatím potkala jen ohleduplné kuřáky:) proto si myslim, že je na místě i moje tolerance - na otevřených zastávkách s tím fakt problém nemám.
 ilustrace Žena33 Kategorie
20.03.2010 13:27:51
daF
Jenže ten kouř je cítit (a tím pádem ho vdechuješ) i deset metrů od kuřáka. Jsou lidi kterým to prostě vadí, a dokonce tací, kterým to kurví zdraví.
 kuřba
20.03.2010 13:25:42
kikiwhite: Jasny no, tak samozrejme je koureni problem, kdybych mohl prestat, tak prestanu dneska.. Kazdej clovek udela v zivote spoustu blbosti no a ja si z te siroke skaly moznosti vybral zrovna tuhle :-)) Naroky nekuraku na to, aby jim nikdo nekouril pod nos, naprosto chapu a respektuju, ale vytvorit zakony, ktere zachazeji o sto procent dal, nez to splnuje svoji podstatu (tzn.- aby nikdo necuchal muj kour), mi prijde nesmyslny a spatny, proto jsem za tuhle zmenu zakonu rad. Vlakem treba moc nejezdim, ale parkrat jsem jel a na vlak. nadrazi na perone proste nesmis se stavajicim zakonem kourit vubec nikde. Odejit nemuzes, pac cekas na vlak, zakon proste neosetruje rozdil v tom, kdyz si zapalim mezi zajezdem malejch deti nekam, nebo kdyz si zapalim nekde na konci peronu u sloupu kde nikdo neni. Samozrejme se najdou pak i hovada, kteri nejaky lidi na zastavce resit nebudou a zapalej si i mezi nima, ale myslim ze je to mensina lidi, a hlavne, debilove se najdou ve vsech skupinach :-)) to je proste zivot. Me jen vadi kdyz se zakon nadrazuje nad zdravy rozum, tot vse
 daF
20.03.2010 13:25:17
Vykourim asi tak krabicku za mesic, mozna ani to ne. A o čem ty mluvís me sere neskutecne, jeste kdyz je tak bezohlednej a cmudí to vedle tebe. Zase vsechny kuraky na jednu hromadu nehazim. Ohledne zastavek a cestovaní kde stací ze clovek cucha komíny, kanaly dopravu, tak jeste nejakyho individualni sobce, kterej uskodí nejvíc, kvuli intenzite z blizkosti.
 karek Muž30 Kategorie
20.03.2010 13:22:35
všechno je jinak
Oni je tolerují, nikdo jim to nezakazuje. Ale tolerance neznamená že si nechám líbit něco co se MNĚ nelíbí a co MNĚ překáží, nebo i ničí zdraví.

daF
Ty si poodejdeš, to je hezký, jsou zmrdi co hulí druhým pod frňák, ale bohužel ten kouř je všude kolem. Někomu to i ničí zdraví.
 kuřba
20.03.2010 13:21:02
ilustrace - mně se tedy už víckrát stalo, že si kuřák zapálil přede mnou ve frontě někde venku (už je to nějakou dobu), možná to byla právě fronta ke dveřím autobusu (který tam ještě nebyl, ale všichni věděli, kde asi zastaví) a ustupovat z fronty fakt nehodlám..je fakt, že to bylo asi v době, kdyt byla tolerance ke kuřákům asi daleko větší (cca před 10, 12 lety)...takže je docela pozitivní slyšet, že teď už jsou kuřáci daleko rozumnější...pokud to tak opravdu je...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 13:18:29
Kurva do prdele proč mám inhalovat ty sračky? Do hospody chodit nemusím, v blízkosti kuřáků setrvávat nemusím, ale jak se mám těm sračkám vyhnout když je to ve vzduchu? To mám chodit s plynovou maskou nebo co? By mě zajímalo co by se dělo kdybych chodil po ulici se zapnutým plamenometem protože mi je zima a kdyby měl někdo kecy tak mu namítnul že se mi může vyhnout.
 kuřba
20.03.2010 13:16:18
A) souhlasíte se zrušením tohoto zákazu?
-je mi to jedno, kouření na otevřených zastávkách mi nevadí (jsem nekuřák) a navíc, kuřáci jsou překvapivě ohleduplní avětšinoujdou stejně tam, kde nikomu nevadí.

B) Myslíte si, že když někdo začně čadit ve skupině lidí (kde to má povoleno, neboť chybí zastřešení) a kouř si fouká kam chce, že to opravdu nikoho nebude obtěžovat?? (vy, co jezdíte MHD, a vadí vám kouř, podělte se svými zkušenostmi)
-mám tu zkušenost, že ve větší skupině lidí si může zapálit jenom idiot a vlastně se mi to snad ještě nestalo, že by tohle někdo udělal. Poodejít můžeš vždycky jak ty, tak ten kuřák, je to o domluvě.
 ilustrace Žena33 Kategorie
20.03.2010 13:16:00
Ad vyžadování tolerance KE kuřákům: Když k vám na zastávce někdo přijde a vší silou vám jednu ubalí nebo flusne do ksichtu, budete k němu taky tolerantní? Proč netolerovat i násilníky, vždyť oni vám působí škodu stejně jako kuřáci, tak byste je měli stejně tolerovat. Vlastně holky, když vás někdo znásilní, tak mu ještě poděkujte, ať vás ani nenapadne se bránit!
Smajlík  žijeme vAbsurdistánu
20.03.2010 13:15:57
daF - tvůj argument o velkém nástupišti beru...ale zase, je to prostě smůla no...vždyť teď se už nesmí kouřit skoro nikde - na pracovišti apod..a taky kolikrát trvá dlouhou dobu, než se kuřák dostaně z budovy ven (podobně jako dostat se z velkého nástupiště)...ale jak říkám, já nemám zkušenosti s tím, jestli jsou kuřáci na zastávkách v pohodě nebo spíše bezohlední...proto se ptám na zkušenosti...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 13:15:49
řekla bych, že jde jen o prachy do rozpočtu..
 bobříkk
20.03.2010 13:12:14
všechno je jinak: Jo, já to chápu, akorát já sem zrovna na to kouření hodně háklivej no, že těžce snášim třeba už jen ten pach... Takže tohle se mi bere v klidu dost těžce =)
 Ranar785 Muž20 Kategorie
20.03.2010 13:11:23
Modrá Svině - hele, mně to nějak extra nevadí, bydlím teď za Prahou a MHD už opravdu hodně let takřka nepoužívám, takže mě se toto nijak extra netýká...jen mi to přijde na hlavu a taj se ptám na zkušenosti ostatních a viz Ranař - ten zákon přece kuřáky zas až tak neomezoval, tak nevím, proč bylo tak extra nutné ho rušit..

Jinak, já na ZP vždy píši nějaká kontroverznější témata, přijde mi to v diskuzích logické..přece sem nebudu psát, jak jsem třeba zrovna dnes v pohodě a šťastná:-)...tak nechápu takovéto - jé, zase nějaký problém:-)..ano, vždy píšu o nějakém problému (a budu nadále), na který mohou mít lidé rozdílné názory a může tak tedy vzniknout diskuze...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 13:10:10
někomu zhůry se to holt zase nehodilo, proto změna
Smajlík  Jizah Muž32 Kategorie
20.03.2010 13:09:26
já sice veřejnou dopravou nejezdím, ale když už se tam dostanu a chcu si zapálit, dělám tak aby na nikoho kouř nešel.
ovšem sere mě když su na zastávce sám, případně jsme tam dva deset metrů od sebe a já mám přeméšlet nad tim že sice to nikomu vadit nemůže ale je to porušování zákazu a někteří policajti sice rozum mají ale kreténi se taky najdou
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
20.03.2010 13:07:23
kikiwhite, Ranar: Zkrátka jsem to myslela tak, jak to napsal Modrá svině.
 všechno je jinak Žena32 Kategorie
20.03.2010 13:05:05
Pasivni koureni je jen lobby, stejne jako globalni oteplovani a laska :-))

Ano, jsem kurak, ale v zivote by me nenapadlo stat MEZI LIDMA a kourit jim pod nos. Vzdycky si o kus popojdu. Ale zakon vitam z toho duvodu, ze kdyz je nekde peron obrovsky, tak neni kam z nej odejit. Tudiz, kdyz nedostanu pokutu za to, ze stojim pet metru od posledniho cloveka v rade, avsak jsem stale na zastavce, pouze nikoho neobtezuji, tak to povazuji za logicky krok. Jestli ja mam dostatek ohleduplnosti abych vam necadil pod nos, budte vy, bohem posveceni nekuraci tak ohleduplni, ze ja kurak jsem, jsem zavislej, a kdyz me neco nebavi, jako treba cekani na bus, kratim si chvili kourenim. ta restrikce ze se na zastavce nesmi kourit, i kdyz by tam treba nikdo nebyl, je absolutne nelogicka kravina, ktera se podstate toho zakona vyhyba obloukem.
 daF
20.03.2010 13:04:40
A) souhlasíte se zrušením tohoto zákazu?

Mě je to jedno.


B) Myslíte si, že když někdo začně čadit ve skupině lidí (kde to má povoleno, neboť chybí zastřešení) a kouř si fouká kam chce, že to opravdu nikoho nebude obtěžovat?? (vy, co jezdíte MHD, a vadí vám kouř, podělte se svými zkušenostmi)

Prostě si stoupnu dál.
 *Devil Angel* Žena25 Kategorie
20.03.2010 13:04:14
Podle mě by ti prospělo být víc v klídku, v každé druhé situaci nevidět prostor pro konflikt a v hlavě si furt nepřemílat, že teď jsem přeci "kurva" v právu.
Smajlík  Modrá Svině Muž46 Kategorie
20.03.2010 13:02:48
všechno je jinak: Jasně, ale ten zákon přece nebyl nějak extra netolerantní, ne? Prostě jen říkal, že když si kuřák chce na zastávce zapálit, má to bejt právě on, kdo si poodstoupí.. A tak to je přece správně, ne? Je blbost, aby kvůli němu poodstupovala celá skupina lidí, který tam na ten autobus čeká..
 Ranar785 Muž20 Kategorie
20.03.2010 13:00:02
všechno je jinak - já ale pořád nechápu, proč by měl popocházet ten nekuřák a ne ten, který někoho obtěžuje...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 12:58:15
Když už to jednou zavedli, proč to proboha rušej? Akorát se na vypracování tohohle i toho minulýho zákonu muselo zaplatit naprosto zbytečně hrozně moc peněz..
Ranar785
-------------------

To je další věc:-(..navíc mi přijde, že toto může určitou "drzost" kuřáků ještě podpořit.. (vidíš, už smím, tak si tu pěkně vedle tebe zapálím a je mi fuk, jestli ti to vadí - když tak můžeš poodejít..)chjo..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 12:57:01
a)ANO
B)nedělala bych z toho drama,kuřáci si většinou stoupají stranou když kouří.
a na zastávce se nadýcháš mnohem víc splodin než z nějaký ubohý cigaretky.

a sem nekuřák
 Bílá kopretina* Žena31 Kategorie
20.03.2010 12:57:01
kikiwhite

Mně kuřák nevadí pokud mi nekouří pod nos. Většinou naštěstí potkávám ohleduplné kuřáky takže jsem problém zatím naštěstí neměla.

A jinak ovzduší, kde já bydlím je tak v zadnici, že nějaký dým kuřáka mé plíce už moc nezatíží.
 Amemait Žena20 Kategorie
20.03.2010 12:56:46
kikiwhite, Ranar: Klid, já sama nejsem zastáncem kouření. Jen si myslím, že když se tu pořád řve o toleranci, měli by i nekuřáci tolerovat kuřáky. Většinou není problém poodejít kousek od kuřáka, pokud tím nedojde u nekuřáka k nějaké újmě. A kdyby byl nekuřák tak zatvrzelý, že by se nechtěl/nemohl hnout z místa, pochybuju, že kdyby kuřáka poprosil, aby kousek poodešel, že mu vítr žene kouř do tváře, tak by mu kuřák nevyhověl.
 všechno je jinak Žena32 Kategorie
20.03.2010 12:55:21
Amemait - jasně, proto se ptám, jak říkám MHD už dloho nejezdím, takže v totmo nemám zkušenosti...no, zajímalo by mě, jestli všichni budou mít na kuřáky takto pozitivní názory...jestli ano, tím lépe, ale obávám se, že až tak růžové to nebude...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 12:54:06
všechno je jinak: Proč bych si já, nekuřák, měl poodcházet? Já nejsem ten, kdo svým chováním ohrožuje zdraví ostatních.. Odejít by měl kuřák a proto nechápu, proč se to ruší.. Místo ochrany zdraví lidí a boje proti kouření, se toho čim dál tim víc povoluje, což je mimochodem i trend přesně opačnej proti západním zemím.. Plus navíc.. Když už to jednou zavedli, proč to proboha rušej? Akorát se na vypracování tohohle i toho minulýho zákonu muselo zaplatit naprosto zbytečně hrozně moc peněz..
 Ranar785 Muž20 Kategorie
20.03.2010 12:53:04
všechno je jinak - Jak každý? Takže když mi někdo začne kouřit do obličeje, mám já odcházet? neměl by snad poodejít ten, který určitou újmu někomu způsobuje??
 kikiwhite Žena37 Kategorie
20.03.2010 12:52:37
A) Naštěstí i před zákazem u nás jsou kuřáci ohleduplní.. když např. kuřák viděl hodně lidí na zastávce automaticky šel si stoupnout opodál na trávník. Takže extra změnu jsem se zákonem nepostřehla. Takže myslím, že se to ani teď nezmění.

B) No já jezdím autobusem skoro pořád a zatím (musím zaklepat) jsem se nesetkala s nějak extra neohleduplným kuřákem. Jo párkrát vedle mě někdo s cigárem smrděl, ale buď si sám všiml, že už na zastávce je dost lidí tak poodešel dozadu nebo jsem si poodstoupila já na trávník.
 Amemait Žena20 Kategorie
20.03.2010 12:50:31
A) Ano
B) Ne, každý může o kousek poodejít.
 všechno je jinak Žena32 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: 3 za 2