Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.42432, vloženo 06.01.2005 02:10:45 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Temelín
Jenom malá otázka.

Jste pro dostavění dalších 2 bloků (tedy původního plánu)?
 LaRosse Muž21 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
06.01.2005 20:58:51
Ano.
 Karen Žena15 Kategorie
06.01.2005 19:48:26
100% dostavět a co se týče toho úložiště, taky bych se nebránil, kdyby bylo blízko mého bydleště. Přineslo by to dost pracovních příležitostí.
 reivax Muž22 Kategorie
06.01.2005 19:44:03
rakusaci me ale pekne vytaci. stale nam doporucuji prejit na vodni eneergii po jejich vzoru. ale oni si neuvedomuji ze stavbou hrazi SILNE POSKOZJUJI PRIROZENY EKOSYSTEM a HLAVNE! V Rakousku prameni jen velmi malo rek. vetsina z jejich rek jsou velke toky takze si mohou dovolit prijimat z ni tolik energie. u nas vsechny reky prameni takze z jedne elektrarny vydolujem docela minimum. vitr fouka jen na horach, slunce je nakladne drahe, ostatni se stale vyviji (a ze jich je) a ty co jsou uz vyvinuty jsou velmi drahe a nas stat nepatzri mezi pokrokove,. proto jsem zastancem jaderne elektriny
 omfg Muž28 Kategorie
06.01.2005 19:40:26
Ne, ale !!!
nerikam ne z nejakych duvodu ekologickych, nebo kvuli tomu ze bych se zalekl rakusaku. naopak. nehodlam si poroucet od cizincu. a prave z duvodu ekologickych jsem PRO jaderne elektrarny, protoze ty zivotni prostredi narusuji jen velmi malo, jediny nedostatek je vyhorele palivo, ale jak jsem byl informovan v Dukovanech, zas tak moc se ho nespotrebuje, a oproti ekologicke stope, ktera zustava po (u nas prevazujicich) tepelnych elektrarnach je to temer zelena energie.

ale ne rikam hlavne proto, ze temelin uz zasobuje zemi natolik (v souctu s precerpavajici elektrarnou v Dlouhych Stranich) ze je zbytecne investovat dalsi miliardy, ta enegrgie by sla uz jen na vyvoz a nasi sousedi maji energie myslim dost, takze bych byl radsi kdyby se ty miliardy utratili jinde. treba dalnice do nemecka. pomalu se z toho klube dalsi cesky "trapas"

Myslim ze nas stat neni tak bohaty a cesi tak zodpovedni a uvazlivi, ze bychom si mohli dovolit investovat do nepotrebneho. Souhlasil bych jedine kdyby vymenou za dostavene bloky bylo zruseno nekolik elektraren tepelnych, bohuzel ne vsechny ma ve vlastnictvi CEZ a bohuzel tepelne elektrarny vydelavaji cezu na VELMI drahe palivo do jadernych elektraren. Takze jestli budou zruseny dalsi tepelne elektrarny, potom jednoznacne ANO. bohuzel o tom nerozhoduju takze moje ano ani ne nemaji zadnou vahu
Smajlík  omfg Muž28 Kategorie
06.01.2005 19:17:29
Rozhodně lepší než uhelné elektrárny.. Podívejte se na Francii, kde mají 80 % energie z atomových elektráren.. Mimochodem nejkvalitnějších na světě.. Jsou tam hold mnohem dál.. :)
 Shaden Muž18 Kategorie
06.01.2005 17:19:09
Jadrova energia je dobra! V sucastnosti snad neexistuje ekologickejsi zdroj energie schopny uspokojit naroky spotrebitelov.
Rakusania sa mozu so svojimi vrtulami zahrabat, tyzden im nezafuka vietor a pobezia prosit pred najblizsiu jadrovu elektraren nech im predaju par megawattov.
Smajlík  oliva Žena25 Kategorie
06.01.2005 16:42:49
feainne:
Ne úložišti bych se nabráníl .. nebezpečné to není nebylo a nebude úložiště je někde 60m v žulovém masivu odpad je v betonových kontejnerech a beztak ho budeme ještě potřebovat protože znovuobohacení je do budoucna dost možná nejvýhodnější zdroj energie .. promiň, ale nic o tom nevíš tvé představy o energetické situaci v čechách jsou naprosto zkreslené atd. atd. tečka ..
 Albatros Muž25 Kategorie
06.01.2005 15:56:51
jsem proti...
 Kačka Žena43 Kategorie
06.01.2005 15:00:25
Pravda. Uhlené elektrárny už přesluhují a budou se muset odstavit (navíc vypouštějí skleníkové plyly a do vzduchu radiaci - popílek atd.). A pokud chceš stavět jadernou elektrárnu, počítej tak s 5-7 letým plánováním a schvalováním. Výstavba dalších 5-7 let. Takže to abychom už začali, ne?
 LaRosse Muž23 Kategorie
06.01.2005 14:43:15
feainne: nemáš pravdu.

1) Energie máme nyní nadbytek, ale
a) energetická náročnost sice klesá, ale to je relativní ukazatel, v absolutních číslech bude do budoucna energie potřeba stále více
b) vždy je potřeba myslet dopředu na několik desítek let.
c) o jakých 30 letech mluvíš ? Říká ti něco pojem životnost ??? Část tepelných elektráren včetně odsiřovacích zařízení končí v roce 2010.
d) časem možná dojde i na nové tepelné elektrárny
e) přebytek není "víc než velký" , prosím nemlžit

2) Tohle je sice diskuse, ale někdy je lepší jen číst a něco se dovědět, než psát co tě napadne. Argumenty typu "Doufám" a "jsem přesvědčen" patří do volební kampaně

motto: Proč stavět elektrárny, když máme zásuvky.
Smajlík  toyy Muž Kategorie
06.01.2005 14:01:40
Co se týče úložiště, tak mít vhodnej pozemek, neváhám a nechám ho vydělávat. A vlastně za nic.
 LaRosse Muž23 Kategorie
06.01.2005 13:32:14
feainne: votkať seš? určitě ne ze severních čech.... já bych měl radši za barákem jaderný úložiště než tepelnou elektrárnu. Vám se to kecá vy si svítíte a čmoudíky sou daleko. viz: Balada o očích topičových (J.Wolker) svítíte a je vám jedno že za naše plíce. Přebytky... šmelíme za přebytky s Rakouskem.... oni v létě z vodních nám a když jim zamrznou řeky tak mi jim. Aspoň v létě je tu dejchatelnějš...
 Terror Muž29 Kategorie
06.01.2005 13:22:23
Ne, za současné situace.

Tenhle stát rozhodně dalších mnoho let vydrží bez dalšího tak velkého energetického zdroje. Současný přebytek elektrické energie je víc než velký a důvody proti odstavení uhelných elektráren jsou mnohem více politické a sociální než ekonomické. A do budoucna doufám v modernizaci průmyslových závodů a celkově ve snahu o úsporu energie.
Jsem přesvědčen, že další jaderná leektrárna nebude minimálně ještě 30 a více let potřeba.

Všem, kteří odpověděli pro:
Bránili byste se vybudování uložiště jaderného odpadu v blízkosti vašeho bydliště? Tak to dělají obyvatelé všech obcí, které byly vytipovány. Jenže pro dostvabu Temelína byla většina obyvatelstva jistě i v těchto obcích.
 feainne Muž22 Kategorie
06.01.2005 12:51:50
ano

není to ideální řešení, ale rozhodně nejlepší které zatím existuje
 toyy Muž Kategorie
06.01.2005 12:09:54
protože dělám v energetice a bydlím nedaleko uhelné elektrárny, jsem jednoznačně pro získávání elektřiny z jaderný, vodních, větrných, slunečních, geotermálních, přílivových energií. pro mě za mě, klidně i ze spalování vodíku, bioplynu, nebo odpadu. Hlavně né z uhlí. Kromě toho, výroba jaderné energie je dnes dobře technicky zvládnutá a odsuzovat tenhle způsob na základě jedné nehody je naivní. Letadel už popadaly stovky a stejně s nimi lidé létají dál. Stejně tak s auty, průměrně každý den u nás zahyne jeden člověk v důsledku autonehody a stejně se jezdí dál.
Smajlík  Pancho Muž36 Kategorie
06.01.2005 12:04:05
Ne.
 Karla xxx Žena34 Kategorie
06.01.2005 12:01:24
No jejda! A pro by měli být i ekologové, kdyby jim šlo skutečně o ochranu přírody.
 kristusek Muž37 Kategorie
06.01.2005 11:37:48
pro
 Terror Muž29 Kategorie
06.01.2005 11:31:42
Kdyz uz ta stavi, tak at to dostavi....ekologicke to neni, ale at uz to dostavi.
 euforia Žena23 Kategorie
06.01.2005 10:25:03
Jsem jednoznačně pro. Když už to stálo tolik peněz, tak ať je z nich alespoň užitek...
 rajska Žena39 Kategorie
06.01.2005 10:17:10
Hysterie je dána naprostou neinformovaností většiny lidí, zpravidla těch, kteří proti Temelínu brojí a poutají se řetězi... :))
Jakožto nedostudovaný jaderný inženýr mohu konstatovat:
hystericky jste měly řvát kvůli Dukovanům a Jaslovským Bohunicím, které přesluhují,
oproti Temelínu, který jest momentálně jedním z nejmodernějších jaderných systémů na světě...
Smajlík  Vířivý Adventista Muž30 Kategorie
06.01.2005 09:54:22
Ano určitě. Když už jednou ten Temelín stojí, měl by se využít jeho potenciál.
Lidi kolem jaderných elektráren delají zbytečný humbuk, který jim vštípil rádoby nenápadný lobbying okolních států, od kterých kupujeme/kupovali jsme energii.
Ve vyspělých zemích je spousta jaderných elektráren a nikdo se nad tím nepozastavuje.
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
06.01.2005 09:38:19
Jakozto vysokoskolak studujici fyziku k tomu mohu rict jedine: pokud se CEZ rozhodne to dostavet a splni soucasne zakonne pozadavky na bezpecnost, at si to klido-pido dostavi a spusti. Strach a hysterie okolo radioaktivity plyne z neznalosti nekterych lidi.
 Odporny odbornik
06.01.2005 09:36:56
Ano

Chcete i odůvodnění?
 ReDSnow Muž18 Kategorie
06.01.2005 08:26:35
Bohužel ano, je to rozumné řešení. Má to své negativa, ale nic lepšího moc zatím nemáme na výběr v našich podmínkách.
Je i projekt na postavení prvně jedné menší atomky na severu Moravy (do 1 GW), ale asi dojde dříve na ty dva bloky v Temelíně.

Šetřením to nezachráníme. Přestože spotřeba nových spotřebičů klesá hodně rychle, tak je jich současně v provozu mnohem více, než bylo dříve těch nenažraných, takže celková spotřeba energie stoupá.

Nějaký nový zdroj energie se jen tak neobjeví. Optimistické odhady pro fůzní reaktory je kolem roku 2050-2060, že bude k dispoici první komerčně použitelné řešení. Apropo, odpůrci by už měli začít řvát tké, výbuch termonukleární bomby je mnohem horší než jaderné. :-)))
Pravděpodobně se do komerčního provozu začnou nyní dostávat nvé typy reaktoru u kerých bude jako jedna z odpadních produktů výroba vodíku, který bude použitelný jako palivo pro auta (minimálně se ořekává komerční nasazení do 10 let) a pak rychlých reaktorů, které budou dále spotřebovávat palivo použité v současných elektrárnách.
 Big M Muž32 Kategorie
06.01.2005 08:18:22
Ano, je to úplně šumák jeden, dva nebo čtyři, ne ?
 Rave Muž32 Kategorie
06.01.2005 07:37:10
Jednoznacne ano, a byt na me tak jeste nejakou jadernou elektrarnu postavim. Neni mozny donekonecna palit plyn a hnede uhli z ktereho se da vyrobit 1000 dalsi veci. (poznamka: Bydlim 20 km od jaderne elektrarny Dukovany)
 clovek od PC Muž28 Kategorie
06.01.2005 06:49:01
Viz. Albatros.
 nickotina Žena21 Kategorie
06.01.2005 05:08:02
Mno.... možná, že by místo výstavby nových zdrojů bylo na místě začít šetřit... Ale to je mnohem nepravděpodobnější, než že se během dneška objeví nový fůzní zdroj velikosti krabičky od sirek.....

Cože? Že jsem to s tou pravděpodobností přehnal? OK - Tak vám na to dám celej týden :o)
 ShadowDancer Muž26 Kategorie
06.01.2005 04:04:57
Souhlas s Albatrosem!
Smajlík  Bluesun Muž31 Kategorie
06.01.2005 03:36:19
Ano.
 Unrealik Muž40 Kategorie
06.01.2005 02:52:30
Nejlepší je ta sebranka aktivistů co brojí pro naprosto ve zdejších podmínkách nepoužitelné např. větrné elektrárny a pak zas křičej, že jim to v lese plaší ptáky .. úžasným příkladem neinformovanosti a demagogie no hlavně lidské hlouposti jsou Jihočeské matky .. a taky "úžasná" byla ta rakouská "??věc??" co filtrovala v zásovce přívod energie z temelína větší blbost je snad už jen tohle:
http://www.azaz.cz/
 Albatros Muž25 Kategorie
06.01.2005 02:47:45
Albatros:co postavit ohromne haly plne rotopedu s alternatory...? Mame nezamestnanych ze by mozna temelin pretrumfli ((((((((((((-:

Jinak souhlas s dostavenim, mozna hrozi nejake nebezpeci, ale za kazdy luxus se plati nejaka dan.
Smajlík  Pan Kac.
06.01.2005 02:38:42
Děláte mi radost, jen tak dál, s Váma bych do referenda šel:-)
Smajlík  LaRosse Muž23 Kategorie
06.01.2005 02:29:33
Samozřejmě. Není lepší a ekologičtější zdroj energie než jaderná a staré tepelné elektrárny jsou na konci svojí životnosti.
 shodan Muž Kategorie
06.01.2005 02:27:14
Nic lepšího než jaderné elektrárny zatím není .. jestli si někdo myslí opak tak to (se pokuste páč to nejde) dokažte ...
 Albatros Muž25 Kategorie
06.01.2005 02:26:26
Ano ...
 Albatros Muž25 Kategorie

HIT

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk