Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.405376, vloženo 24.08.2009 23:03:23 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chlapi DRŽGREŠLE
Je zde mnoho diskuzí na téma, jaké jsou ženské přísavky, jak jdou hlavně po penězích a jak k tomu ti nebozí chlapi přijdou.
Takovéto příspěvky plodí ale (logicky) hlavně ti chlapi, kteří jsou typičtí lakomci a držgrešle. Chlapi, kteří, když ženské (jestli vůbec) něco byť malého (třeba pití) zaplatí, melou o tom nebo na to myslí ještě měsíc či déle (neb jejich držgrešlovské srdéčko očividně krvácí)....nebo rovnou neplatí zásadně nic, neboť by to právě neunesli přes srdce....než se něco byť miniaturního rozhodnou ženě koupit, promýšlí to rovněž několik měsíců, zda se jim to vůbec vyplatí....nechávají si vracet i drobné sumičky do halíře, přepočítavají např. benzín na korunu apod. Těm totiž připadá, že téměř cokoliv už je vysávání a proto mají pocit, že těch žen přísavek je tolik.

I tady na Zp lze potkat tyto exempláře a někteří jsou na to ještě pyšní. Brrr.

U chlapů je tahle vlastnost naprosto odpuzující a asexuální. Souhlasíte, ženské osazenstvo?

Klidně mi, držgrešle, napište, že jsem přísavka nebo cokoli, od vás (nechlapů) mi to fakt neva;-)
 kikiwhite Žena34 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
26.08.2009 12:10:33
Je to asexuální naprosto u všech, mužů, žen i dětí, bez výjimky. "Mám to doma", tak přesně vím, o čem mluvíš. Když bratr pozve holku na rande a nenechá jí vysázet přesně to, co ho stála, v noci mu pak nedá spát, že za ní musel zaplatit celé latté a zákusek (!), i když si mohla dát jen vodu, aby ho tolik nestála. Zásadně se nechá všude zvát, ze svého popudu nikdy nikam nechodí. Aby ušetřil, schovává si i kapesné na jídlo (třeba blbých 25 korun na hamburger). Raději celý den posmrkává, než aby si za pět korun ze svého koupil kapesníky (když se přece může vysmrkat doma, až přijde). ...
 Jituzka Žena Kategorie
25.08.2009 17:21:24
králíku, máš mé svolení to napsat za mě, rád bych se dozvěděl, co chci napsat, ale nemůžu.
Smajlík  Blackshield Muž26 Kategorie
25.08.2009 16:08:01
ps: libi se mi jak se Blackshield pekne krouti na zidli,nejradsi by neco napsal ale nemuze
Smajlík  Gazzapo
25.08.2009 16:05:11
viz Limon i sal. nemohu si stezovat.
 Gazzapo
25.08.2009 12:37:51
Přísavka?
To je krásný výraz... Až si dám v příštím týdnu chobotnici, tak na Tebe vzpomenu.
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
25.08.2009 12:27:01
No, nelíbí se mi chlapi, kteří jen prskají na ženské a stěžují si na ně, aniž by si zametli před vlastním prahem.
Samozřejmě, najdou se zlatokopky, které jedou po drahých autech a majetku, ale domnívám se, že mezi normálními obyčejnými ženskými jich zase tolik není.
A pro zhrzeného, neschopného, sobeckého egoistu je vždy snadnější říci, že za vše mohou ty zlé a vypočítavé ženské, než si sám přiznat, že není schopen ve vztahu tolerance, obětavosti a kompromisů.
 jsem negeniální
25.08.2009 12:21:44
kikiwhite:
Lepší být chlap držgrešle a poítat každej desetitisíc, než být ženská - přísavka po penězích. Dávno ti mohlo dojít, že nejde o nějaký halíře a stokoruny, ty slépko.
 biker3R Žena12 Kategorie
25.08.2009 11:31:19
napíšu ti, že jsi feministická kráva.
Smajlík  Steven Tyler Muž26 Kategorie
25.08.2009 10:52:02
Resp., nechtěla bych takového ani za nic.
Ráda si za sebe zaplatím, i za jiné, a když na něco nemám, tak tam nelezu - ale aby protějšek řešil své nejistoty tímto stylem - to je vypovídající: nepoužitelný exemplář...normální chlap dokáže hranici rozeznat, no a taky si většinou najde rovnocennou partnerku, ani zlatokopku, ani mučednici.
 anička111 Žena Kategorie
25.08.2009 10:37:42
:-))))
ty si ale koleduješ...

ano, takovým mužům to nezávidím, nebudou to mít ve vztazích jednoduché...
 anička111 Žena Kategorie
25.08.2009 09:49:33
kikiwhite: to tě tak urazilo to že jsi stará nepoužitelná větev že už nediskutuješ?
 null-pointer Muž24 Kategorie
25.08.2009 09:49:01
Cituji: "U chlapů je tahle vlastnost naprosto odpuzující a asexuální. Souhlasíte, ženské osazenstvo?"

Co je to za kravinu? U ženských je takové chování sexy a žádoucí? Ať žijí předsudky ... Zase si slepice musí navzájem zakvokat?
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
25.08.2009 09:15:59
V začátcích vztahu to bývá tak, že jeden druhého někam pozve a tím pádem by mi přišlo ujeté, kdyby ten zvoucí nezaplatil. Samozřejmě ten, kdo je zvaný, to za sebe zaplatit nemusí, ale ten, kdo zve, by měl počítat s tím, že platí za oba a když ten zvaný zaplatí za sebe a nenechá ho, musí to tak prostě brát.

Je to tak i u obchodních jednání, prostě bonton.

Když je vztah již delší dobu budovaný a víceméně dva mají jasno o svých finančních poměrech, domlouvají se spolu, kam půjdou a zároveň se mohou domluvit, kdo to bude financovat. Např. rozhovor: "pojďme do ZOO", "no jo, ale já nemám 200 na vstup" pak je na dohodě, zda tam půjdou a zaplatí to ten, co má, nebo se jde někam jinam, kde se vstup neplatí.

Je jedno, zda to je muž, či žena.

Jediné, co by mi přišlo podivné by bylo, kdyby mě někdo (koho prakticky neznám a bere mne tam za účelem seznámení či obchodního jednání) pozval do restaurace na večeři a pak by se divil, že očekávám, že to zatáhne. Kdybych si to v tomto případě platila sama, asi bychom se viděli naposled.

Jinak s kámošema když se někam jde, nikdy neočekávám, že by za mě platili. Tam je to spíš o tom, že někdy zatáhnu já, někdy někdo jiný, tak, aby to bylo zhruba vyrovnané. Třeba ségře občas něco visím, nebo ona mě, ale obě si tak nějak zhruba pamatujeme a vracíme, kupujem si věci a tak...

S manželem není o čem, tam promýšlíme, kam vyrazíme (výlet s rodinkou kamkoliv nác vyjde min. na 1.500 a vydělává pouze on...).
 Colorlight Žena35 Kategorie
25.08.2009 09:08:35
JedenChlap:
treba si uz dlouho nic hezkyho nekoupila, a ted kdyz dostala penize s kterymi nepocitala, tak si udela radost a koupi par hezkych veci... ty bys ti penize zase vrazil treba do nejake pocitacove hry nebo vylepsil pocitac.... kazdy ma to sve...
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
25.08.2009 08:55:15
Je jasné proč se říká, že prostituce (milování, přítulnost za peníze) je nejstarším řemeslem na světě. Možná by se měl jen rozšířit okruh těch, které jsou tímto slovem označovány.

P.S. Nedávno byly v naší firmě oznámeny odměny, které však budou vyplaceny až za měsíc. Po obědě jsme se sešli v práci a kolegyně oznámila, že chodila po prodejnách a už ví, za co ty odměny utratí (nechala si už odložit hadříky, vyhledla si botky a další věci). Některé ženské jsou prostě hrozné a korunu neudrží. Potom je na chlapovi, aby to reguloval.
 JedenChlap
25.08.2009 07:36:02
Souhlasím. Kdysi jsem s takovým chodila a když se ptal proč vyhazuju peníze za vložky když jsem to ještě nedostala, rozešli jsme se. A nejlepší kamarádka narazila na ještě lepší exemplář, ten aby jí nemusel kupovat nic k Vánocům, narozeninám atd. se s ní vždycky pár dní předtím rozešel a pak zase přilezl když bylo nebezpečí nákupu zažehnáno :o).
Smajlík  rajska Žena39 Kategorie
25.08.2009 03:15:13
Fantom - ježíš, tady dost lidí neumí číst - nepíšu o svých zkušenostech z reálu (i když jednoho v reálu taky znám a je možné, že i zkušenosti s ním se do toho promítají :-) ) ale o tom TADY...já bych s takovým chapem vážný vztah nikdy nezačínala....bože chraň:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
25.08.2009 02:19:55
Pampidam: Všechny o sobě budou tvrdit, že se o pozvání "dělí" nebo se zvát nenechají, včetně tebe... Ale kde je pravda, to se zjistit nedá, jen odhadnout.
 Robert Gortz Muž31 Kategorie
25.08.2009 02:19:06
that little girl: A, tak chlapi jsou taky takovi (sex, kariera - chyba byva vetsinou na obou stranach)... lidi jsou lidi a lidi... extremy (mensi ci vetsi) jsou z myho pohledu na obou stranach.
 overburn Muž33 Kategorie
25.08.2009 02:15:25
Tohle celé je nějak mimo... Neřekl bych, že chlapovi vadí ženskou někam pozvat (i když já sám bych do toho už neinvestoval ani korunu), ale spíš to, že se od něj očekává, že ji bude finančně "rozmazlovat" a živit i za cenu toho, že se sám dostane na mizinu.
 Robert Gortz Muž31 Kategorie
25.08.2009 01:58:02
overburn

no to je sila, to by me v zivote nenapadlo, ze to taky muze vypadat takhle, ze ji hanba nefackuje, brr. takovy clovek ocividne nema vubec zadnou hrdost. no a ten chlap by si to nemel nechat libit.

jojo, penize jsou dulezite, ale jsou i dulezitejsi veci, asi tak. bez lasky, fungujiciho vztahu, jsou na houbelec, asi jako cely zivot :-)
 that little girl
25.08.2009 01:47:06
that little girl: mi se vybavuje i napr. o prepis baraku (coz je pripad znamyho) - zenska ktera jde za penezi, te bych kroutil krkem :) musim rict, ze pokud ma divcina 30 paru bot a denne se hadaj (auto stary nebere a nesetri ani zaboha) - jedina moznost. vylifrovat hned...
Kazdopadne - tohle uz je add absurdum.

Penize jsou dulezite, pokud je ma jeden z partneru prilis vysoko v zivotnich hodnotach - pak bych rekl, ze ten clovek neni prilis moudry (psychicky nevyspely).
 overburn Muž33 Kategorie
25.08.2009 01:35:18
overburn

tak castka je odvisla od toho kolik ma clovek penez tak nejak navic - co mu zbyde na zabavu. idelani je kdyz se ty castky u obou partneru podobaji. kdyz ma jeden o hodne vic, coz je pripad treba toho, ze holka je mladsi a jeste studuje, tak podle me neni problem, kdyz za ni plati. je zvykly na urcity standart tak by s asi nechtel zvejkat parek v rohliku nekde u stanku :-) na druhou stranu by ona mela dat najevo aspon nejakym gestem ze to nepovazuje za samozrejmost a zaplatit mensi castky, ktere si muze dovolit. kafe, vystavu, apod. nebo treba uvarit a napect :-D tak si muzou delat radost navzajem i kdyz ten muz defacto trati.
penize proste nejsou dulezite, dulezite je byt zamilovany a verit tomu vztahu... takovi setrilkove, co pocitaji vsechno na korunu, ale jsou, slysela jsem o nich, tfuj, to je fakt neprijemne i u pratel. penize se škudlenim nevydelaji.
 that little girl
25.08.2009 01:20:34
podle toho, co tady čtu, tak problém bude asi ve Tvém egu:

\\\&q uot;...:-)...ještě hodně by jich ráádo zaplatilo, ale platí jen ti vyvolení:-P\\\ "
... no to teda potěš.

A čím to asi je, že přitahuješ takovýhle typy mužů? A posuzuješ teda dnešní mužnost podle toho, zda-li je chlap ochoten za Tebe zaplatit úhradu???

LOL :) no to teda potěš dvakrát :))
 Fantom Muž42 Kategorie
25.08.2009 01:16:38
that little girl: samo. Ja s tebou souhlasim. :-) Jen zalezi, v jakych castkach se pohybujem a o jaky vztah se jedna. ;-) Na druhe strane to co je napsano v uvodnim textu diskuze - ne. S takovym magorem jsem se nastesti v zivote nepotkal :-)) opravdu ;-)

Ted se kikiwhite omlouvam - ja to napoprve jen preletel okem ;-) (ja nepocitam na stovky, natoz na halere...)
 overburn Muž33 Kategorie
25.08.2009 01:14:58
Seš mimo a z Tvojí zpovědi čiší zhrzenost.

Chceš to vědět upřímně? Holky křičí po rovnoprávnosti, ale s většinou chlapů se shodnu na stejném: jsou dva typy holek:

1) typ, kterej se nechá od kluka pozvat, ani nepoděkuje, bere to jako samozřejmost. Takovýmu typu se třeba já osobně vyhýbám. Napříště Tě nikam nevezme, neozve se, pořád čeká jen na to, až ji někam vezmu já: vymyslím, co se bude dělat, kam se půjde a náležitě zasponzoruju. Ne, nebrat.

2) typ, kterej je zdravě sebevědomej. I když ji chci pozvat a na konci se mám k tomu, že za ní zaplatím, ona protestuje a zatáhne si pěkně svojí polovinu. Takovej typ holek ukazuje, že jí na vztahu (ať už mileneckém ,nebo kamarádském) záleží a nemá kluka jen jako pokladničku.

není ovšem nad to pozvat svojí slečnu občas na večeři, do kina, do bazénu, atd. Proč ne. Ale nesmí to být pravidlem!!!

PS: a nic si z toho nedělej, že Tě odmítl :)
 Fantom Muž42 Kategorie
25.08.2009 01:05:32
taky jsem se se setrilkem nesetkala, vetsinou byli chudi jako mysi, ale relativne velkorysi a ja take. jednou me kluk tedy nechal zaplatit caj za ctyricet korun, coz bylo dost divny. me vyhovuje se stridat je to hezky pocit nekoho na neco pozvat. jako davani darku.

nejhorsi je pocitani - na korunu presne, aby na partnerce nahodou netratil a setreni na darcich, to je hruza. brrr asexualni jako vrata.

overburn

ja bych taky pro chlapa penize obetovala nez mrknuti oka. co bych s nima asi delala bez nej. bez nej by nebyla radost z cehokoli k cemu by mi dopomohly.
 that little girl
25.08.2009 00:29:19
jinak se budes divit - zenske bych obetoval vetsi veci, nez banalitu jako prachy... ty se nakonec daji kdykoli vydelat. ;-)
 overburn Muž33 Kategorie
25.08.2009 00:24:44
Vis? Vono jsem inteligentni jedinec. Zenska, ktera mi sebejiste rekne? ma smulu - leti. Ktera jen tak rekne? Dozvi se - ne. Ta ktera to preizje, ma stesti. Zenska, ktera si nerekne a chce se citit super, ma u konta dvere do koran. Ovsem zenska, ktera si nerekne a u zakolisani stereotypu zacne reagovat, jako clovek sazejici najistotu, zase leti :-P Vyvod si z toho svy ;-)

Moc banalizujes... :)

A vis ty co? Jsem na sebe pysnej, nejsem povrchni vul, kterej by zenske vysazel prachy za postel, nebo pekny pohled - to nakonec muzu jit jinam, ze? :)
Smajlík  overburn Muž33 Kategorie
25.08.2009 00:15:21
kikiwhite: Mas prilis vyhraneni nazor, nejsi objektivni..
Smajlík  lampsie Muž18 Kategorie
24.08.2009 23:39:22
kikiwhite - no tak ti tady uvádí extrémy, nemám kolem sebe holky, co si nechávají vše platit a nikdy neplatí nic ony a že by partnery vysávaly, se vždycky divím KDE k takovým přišli, takže podle mě přehání, což je jasné a proč to dělají netuším, ale když jim to dělá dobře, pro mě za mě:-)
 pampidam Žena Kategorie
24.08.2009 23:36:20
kikiwhite: A ty se fakt necítíš jak socka?
 Diamond vampire Žena Kategorie
24.08.2009 23:34:18
kiki: Já to myslel trošku jinak, chtěl jsem tím říct, že dělat do vdané paničky si dost lidí rozmyslí, protože z toho nic moc nekouká, zvlášť s tou malou. Nechtěl jsem tím naznačit, že jsi stará nepoužitelná větev :D
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:32:12
Blackshield - laciná provokace...:-)...ještě hodně by jich ráádo zaplatilo, ale platí jen ti vyvolení:-P
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:31:26
Je to vzato moc všeobecně.
Předně o jaké ženské se jedná. Jde-li skutečně o cizí ženskou, tak si skutečně to pětikilo nechám na privátek, než bych jí něco platil, protože stejně z toho asi bude prd. Ale za to samé pětikilo můžu vedle na privátku zasunout. Sice jen na půl hodinky, ale jdu do jistoty.
Jedná-li se o mou vlastní ženskou, tak nevím, proč bych měl být držgrešle, stejně jsou to naše peníze, máme přece společnou kasu. Tak ať si ženská řekne kam chce vyrazit, se s ní pak nebudu hádat, ještě se tak vystavuju riziku, že mi večer nedá a bude protivná.
Přiznám se, že teď, v době krize trošku ta držgrešle jsem. Ale je to dané tím, že mám o 80% nižší výplatu než normálně.
Ale jinak - jinak když nemám doma žádnou ženskou a nikomu tím neubližuju, tak nechám na privátě i 4000,- za celou noc.
 pan pravdivý
24.08.2009 23:29:04
Jiffy: O tom si sice můžu nechat v Praze jenom zdát, ale i tak :)

Jinak co se týče zkušeností zdejších dam, že muži spíš platí, to je snad logické, ne? Večeře pořád vyjde levněji než kurva. Až budete vdané a s dítětem, tak za vás už třeba taky nikdo nebude platit a přijdete se kikiwhite omluvit :)
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:25:53
pampidam - no já právě mluvím o těch TADY.. v reálu to fakt není moc k vidění:-)

Diamond vampire - mně v restauraci platit chtěj ;-) :-D
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:24:51
tohle jsem nikdy nezazila, popravde chlapi, co jsem poznala byli fakt gentlemani a obcas je to az neprijemne s tim placenim.
 limon y sol.
24.08.2009 23:22:58
Mě to teda připadá úplně normální, teda pokud o tom furt nemluví, jak říkáš.. Já bych se třeba cítila jak socka největší, kdyby mi nějaký kamarád a klidně i kamarádka platila jídlo v restauraci.. Ale ne, kdybych to tomu kamarádovi platila občas já a občas on mě.. Myslím, že by by měli platit oba stejně nebo každý svoje, protože lidi a hlavně holky, co si nechávají všechno platit jsou pro mě strašné socky, i kdyby ty peníze měli, jsou to prostě socky, měli by se stydět a s takovýma se nebavit.. A ty budeš asi taky socka, když ti tak vadí, že za tebe lidi nechcou platit v restauraci to je ještě maličkost, chtít na oblečení a kabelky, to už je asi tak na úrovni bezdomovce..
 Diamond vampire Žena Kategorie
24.08.2009 23:22:54
kikiwhite - jako to že jsou muži držgrešle? Ty jo ale s tím se fakt moc nesetkávám:-)snad jen tady, ale tady to nelze brát vážně:-)
 pampidam Žena Kategorie
24.08.2009 23:21:36
Naštěstí jsem nikdy na nikoho takového nenarazila. Já naopak jsem ten typ, kterému není moc příjemné, když za něj někdo platí. Nevím proč. Ale když někdo za mě něco zaplatí, je mi to hloupé.
 Sphynx Lady Žena26 Kategorie
24.08.2009 23:21:06
To zas narážíš na Undru a jeho haléřové vyrovnání ? :)
Smajlík  OutsideLife - out
24.08.2009 23:20:16
Blackshield: To je jedna z věcí, kterou vám pivním závidím. Kor když v Břidličné otevřeli hospodu s pivem za 14 Korun. :)
 Jiffy Muž23 Kategorie
24.08.2009 23:19:36
tak jsem tady: Tobě se to nelíbí?
Smajlík  TuhejKrálík Muž16 Kategorie
24.08.2009 23:18:50
pampidam - divila by ses, ale není to zas tak výjimečné chování...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:18:38
Jiffy: No jo, to jsou ti vinaři. To se mně stát nemůže, já víno nerad a pivko tak drahé nebývá :D
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:17:21
kiki: No já jen že diskuzi na tohle téma jsem už od tebe četl a ne jednou. Ale jako katalyzátor flamu funguje spolehlivě, to zase jo :)
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:16:17
Blackshield: Spíš jsem se hodně dlouho tak kvalitně neopil. I když jídlo také stálo za to. Ale už bych to opakovat opravdu nechtěl. :)
 Jiffy Muž23 Kategorie
24.08.2009 23:16:10
Aneb rovnopravnost v zenskem podani. Podobnym zpusobem vidi rovnopravnost i jiste nejmenovane etnikum. Nahoda?
Smajlík  to je sranda
24.08.2009 23:15:55
někdy si říkám, jestli ti je fakt 34. Dle tvých diskusí máš uvažování tak na dvacetiletou.
 tak jsem tady
24.08.2009 23:15:29
Blackshield - jaký zase, jen už ty kecy tady o těch přísavkách od zamindrákovaných lakomců nemůžu číst:-P

A taky se musím odreagovat;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:15:22
kikiwhite: Aha.. Impotenti:)
Smajlík  TuhejKrálík Muž16 Kategorie
24.08.2009 23:14:26
Jiffy: To sis objednal pandí tlapky? :)
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:13:57
TuhejKrálík - to si buď jistý, že myslej:-)..strachy, aby nemuseli pustit korunu, na takovéto dvousmysly ani nepomyslí...:-D
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:13:57
Byl jsem poslední větou diskvalifikován, takže nic.
Smajlík  jan wat Muž Kategorie
24.08.2009 23:13:15
To jsi uvedla docela pěkný extrém:-) V reálném životě jsem se s takovým chováním nesetkala. Většina můžu v mém okolí (partneři kamarádek nebo kamarádi a jejich partnerky) rádo za ženu zaplatí a pokud vím, nevadí jim to. Zrovna dneska jsme se o tom bavili s přítelem:-). Například jeho kamarád nenechá ženu nikdy zaplatit, nepřenesl by to přes srdce. My se s přítelem dělíme, protože mi to přijde fér, že jednou on a jednou já, byla bych nesvá, kdyby všechno platil on. Já to tak neberu, je to pro nás, pro naše společné potěšení, takže nejsem typ, co přepočítává a on taky ne.
 pampidam Žena Kategorie
24.08.2009 23:13:06
Už zase?
Smajlík  Blackshield Muž26 Kategorie
24.08.2009 23:13:00
spíš kde je ta hranice mezi vysavačem a uraženou že jí nic nezaplatim. :-)
 Psycholog amatér Muž25 Kategorie
24.08.2009 23:12:44
Ono asi záleží na situaci. Nedělá mi problém zaplatit za slečnu v restauraci i na studentské poměry dosti značnou částku (jednou jsem tam nechal dva tisíce, ale to už byl extrém) a beru to jako samozřejmost zaplatit pití nebo večeři. Ale když za mnou přijde s psíma očima, že by ráda hadříky nebo kabelku, pak je má peněženka nedostupnější než trezor Národní banky. Naštěstí mi tohle slečna nedělá. Společní jídlo, kulturu nebo dopravu zasponzoruji rád a beru to tak trochu jako samozřejmost. Ale hadry, kosmetiku, wellness atp. ať si platí každá sama, v tom nevidím sebemenší důvod.
 Jiffy Muž23 Kategorie
24.08.2009 23:11:49
.."Přísavka" zní dost rajcovně, třeba to nemyslej zle když to řikaj:P
Smajlík  TuhejKrálík Muž16 Kategorie
24.08.2009 23:11:21
oprava z rohřešení dole - přemýšlí, co mu kdo dluží...NE přemýšlím co mu kdo dluží....:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:09:28
pomnenka - no, já bych řekla, že držgrešle se pozná celkem hned:-)..hlavně pořád o těch penězích mele, přemýšlím co mu kdo dluží apod..prostě vidíš, že na to stále myslí a o tom to je..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
24.08.2009 23:07:33
Těžko ale posoudit, kde je ta hranice mezi šetřivým a držgrešlem - asi pro každou jinde. A pro každou je to, co považuje za držgrešle odpuzující - i pro chlapy u holky.
 pomnenka



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

HIT Týdne: Sleva 200 Kč