Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.396504, vloženo 13.07.2009 12:52:02 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
češtináři
uš mně serou ty kreteni kteří si musý furt dokazovat jak jsou chitřejí neš ostatní tím, že upozorňují na pravopysné chibi.

to prece neni normalni ... nekdo napise clanek a tebe zajima jenom to kolik tam udelal chyb a jaky je to idiot a ze ty bys tu chybu v zivote neudelal ... dyt o nic nejde!
vyznam slova zustava stejny a kazdy pochopi co chtel basnik rict ...

je pravda ze u nekterych slov (treba být/bít) se ten vyznam meni ...ale to je v celku fuk protoze to vetsinou byva jeste v nejakym kontexu ...

ma tu nekdo podobny nazor?
 Jakubus Nahubus Muž16 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
18.07.2009 00:51:59
Možná nechcou dokazovat jak jsou oni chytří, ale jak jsou ostatní blbí =)
 Hayate Muž Kategorie
15.07.2009 10:48:06
Sosarian: Aha, Ty jsi odmalička mluvil japonsky? Mateřštinu využíváš nejvíce, zvláště v předškolním a maldším školním věku
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
14.07.2009 20:53:55
2Funnyeyes: praveze neni, a uz vubec ne logicky
 Sosarian Muž Kategorie
14.07.2009 17:23:08
99
Smajlík  Metsä Muž Kategorie
14.07.2009 16:24:01
ViS VitaliS: tak to máš buďto sklerózu, anebo si já špatně vykládám Tvé příspěvky... jak jsem říkala, ti co chtějí, můj věk znají. A Ty pro změnu nemáš fotku, tak jsme si kvit
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
14.07.2009 16:01:25
Funnyeyes:
stejne bych treba ja byla rada, kybych vedela s kym mluvim a to treba doplna i vek :-p...koukam ze se nezhodnem... osocovat? ehm nejdriv zjisti co to slovo znamena a pak mluv, ja si nevsimla ze bych tady o tobe neco rikala... :oO
mej se...
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
14.07.2009 15:40:19
ViS VitaliS:Ale přeci jen lepší dojem dělá text bez chyb. A pokud chceš naznačit, že rýpu, jsi vedle... už dlouho jsem si nerýpla:) třeba bych mohla začít, ať mne máš z čeho osočovat, pro změnu
Sosarian: O tom tady zmínka nebyla, mateřština je přeci logicky nadřazena všem ostatním jazykům. Jsem ráda, že jsme se pochopili:)
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
14.07.2009 08:10:51
Funnyeyes:
mozna mu to je jedno... chce neco sdelit a sdeli to.... kdyz chces neco si z toho vemes, kdyz ne odsoudis ho, ze to po sobe neprecet....
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 23:51:11
2Purple Rose: takze podle tebe je jazyk kterej ti vnuti, kterej mas jen nahodou protoze ses narodila zrovna v cr, dulezitejsi nez jazyk kterej si sama vyberes?
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 23:04:36
"nekdo napise clanek "
U článků třeba v novinách mi chyby v češtině vadí.
Tys ale asi myslel příspěvky tady na Zpovědnici - a to s tebou úplně souhlasím. Taky mě ti místní věční oprávci češtiny serou.
Smajlík  vancr Žena Kategorie
13.07.2009 22:42:46
Purple Rose: Klesnout u patnáctiletý holky? No néé to bych vážně nechtěl.
Smajlík  Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 22:37:25
Tak když někdo píše, jako retard, tak u mě rozhodně klesne. Patří to k základnímu vzdělaní a čeština je náš mateřkej jazyk!
 Purple Rose Žena Kategorie
13.07.2009 20:03:53
Je básník a básnýk
 Nics Muž25 Kategorie
13.07.2009 19:47:20
Myslim, že oba extrémy jsou na nic :-)
Smajlík  Imma Žena99 Kategorie
13.07.2009 19:41:48
2Khetti: pokud se tim snazis naznacit ze neco takoveho delam ja, tak mi prosim preved kde, pokud ne tak mi to pises zbytecne protoze je celkem logicke ze dva uplne jine vyrazy budou mit jiny vyznam
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 19:40:09
Sosarian

Argumentace a vnucování "pravdy" je rozdíl.
 Khetti Žena Kategorie
13.07.2009 19:37:08
2Funnyeyes: veskutecnosti se bavime o kategorizaci ktera nekoho vede k tomu myslet si jak je cesky jazyk nadrazeny, ale to je jedno. ano pokud je nekdo takovej ze mu zalezi na tvem nazoru tak by si mel davat pozor na pravopis, nemyslim ze tu nekdo takovej ale je...

2vjoo: ne diskuze je o argumentech

2Khetti: ne pokud oba diskutujici argumentuji, tak se velmi snadno a rychle zjisti kdo ma pravdu
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 19:10:33
dostává mě, když někdo napíše zpověď a polovina odpovědí na ni jsou jen buzerace za chyby. nepřijde mi to fér. ne všichni mají češtinu v malíku. co třeba dysgrafici, dyslektici a další?!
 Mojito Žena22 Kategorie
13.07.2009 19:06:25
Metsä

Možná je diskuze o pravdě. Ale nikdy se člověk nedoví, kdo vlastně pravdu má.
Protože vždy jeden z oponentů si myslí, že má patent na rozum. I když to tak nemusí být, ale i přesto je o tom přesvědčen.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
13.07.2009 19:02:34
vjoo: Ne diskuze je o pravdě.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 19:01:54
Sosarian: Jen můj názor, jistě. V diskuzi se většinou prezentují vlastní názory. :-)
 vjoo Žena43 Kategorie
13.07.2009 18:52:03
Remi: SCHOPNI SE NAUČIT a DODRŽOVAT NESMYSLNÁ PRAVIDLA je rozdíl. Já je třeba umím a seru na ně.
Smajlík  Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 18:51:16
Mě serou blbečci, co nejsou schopni se naučit ani rodný jazyk.
 Remi
13.07.2009 18:16:10
Tatsj: myslim ze vsechno krome tech prvnich dvou radku (ktere sem tak napsal schvalne) neni zas tak hrozne naspsany ...
Smajlík  Jakubus Nahubus Muž25 Kategorie
13.07.2009 18:13:34
Kdyby nepeskovali za pravopis, tak nemají co vlastně napsat.
Smajlík  howgh Muž Kategorie
13.07.2009 17:47:39
Jakubus Nahubus: Je to hnus, nedá se to číst a ukazuje to úroveň autora. Pokud ti ze sebe není zle, tak je někde chyba.
 Tatsj
13.07.2009 17:25:26
vidím to stejně, taky mě serou
 Meeck Muž47 Kategorie
13.07.2009 16:36:16
Ne.
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie
13.07.2009 16:25:03
Na druhou stranu je jedno kolik máš pravopisných chyb, když píšeš jak idiot.
 mamlas
13.07.2009 16:16:54
Sosarian: bavíme se o češtine, ne o všech jazycích světa. Můj pocit jim může být jedno, na druhou stranu se hodně lidí strachuje, co si asi o nich pomyslí ostatní
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
13.07.2009 16:13:22
Funnyeyes: Nevidím souvislost mezi vyjádření se nad věcí X a zbytečnost věci X.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 16:10:04
2Funnyeyes: myslim ze tvuj pocit o tom ze ten clovek neni kvuli tvymu pocitu inteligentni, neni dulezitej...

na co ti to bude? to nevim, na to ti bude ze ses tak hloupa ze neumis cinsky a neznas kvuli tomu nazory miliardy lidi?
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 16:08:43
Metsä: nejspíš nejsou tak zbytečné, když se k tomu musíš mermomocí vyjadřovat
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
13.07.2009 15:54:23
Funnyeyes: Ne názory jsou zbytečná věc.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 15:53:40
ViS VitaliS: Ale to není kvůli ostatním, oni ze sebe udělají neschopné negramoty. Mně je jedno, co si myslí ostatní, mně samotné přijde blbé psát s chybami.

null-pointer: názory jsou od toho, aby se různily.

Sosarian: ale mohl by, aspoň bych měla pocit, že komunikuji s inteligentním člověkem (na co mi bude, že je člověk moudrý jako Dalajláma, když to neumí správně napsat?)
Jelikož nejsem retardovaná ani dyslektická (stejně jako mnozí z těch, co neumí psát), mé předpoklady jsou správné
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
13.07.2009 15:53:11
hmmm, tímhle jsi jenom potvrdil mentalitu zamrzlýho 16ti letýho kluka. Není nic těžkýho, umět správně psát, pokud někdo hodlá obhajovat svoje chyby a bude apelovat na to, že přece ten druhej je dost inteligentní, aby tomu porozuměl, může to být i naopak. Někdo ti prostě nebude chtít rozumět a proto budeš mít problém u maturity, proto budeš mít problém při žádosti o práci, proto se na tebe budou mnohé holky dívat zkrz prsty. Nikdo není povinnen tolerovat tvoji lenost psát správně.
 Scathia Žena25 Kategorie
13.07.2009 15:50:14
Metsä: :-D jj já taky
Smajlík  null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 15:44:43
null-pointer: Právě do toho jsem chtěl rejpnout.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 15:43:07
Metsä: tady nejde o význam věty, hlavně že ji má gramaticky dobře
Smajlík  null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 15:40:39
seznamka:
"třeba když někdo udělá chybu ve shodě podmětu s přísudkem, ale takové ty do očí bijící chyby, jako třeba vydět, kuchině a tak.."

Nechybí ti nějaký slova v této větě?
Smajlík  Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 15:38:54
mně to docela vadí, podle mě to patří do základního vzdělání....třeba když někdo udělá chybu ve shodě podmětu s přísudkem, ale takové ty do očí bijící chyby, jako třeba vydět, kuchině a tak....to je hrůza, chápu teda, že třeba pro dislektiky to je těžký, ale jinak....když se píšou články tady na Zpovědnici, tak o nic nejde že, ale pokud se někdo dejme tomu uchází o zaměstnání a naseká takovýhle hrubky do životopisu...tak bych se nedivila, kdyby kvůli tomu tu práci nedostal
 seznamka
13.07.2009 15:38:26
On za to taky může dost internet že
Smajlík  CurtWild Muž27 Kategorie
13.07.2009 15:38:09
pokud to nebije-do oči tak mi chyby nevadí snažím se porád ucit
 CurtWild Muž27 Kategorie
13.07.2009 15:26:10
Funnyeyes:
"to možná ano, ale lepší než psát jako prase."
- nesouhlasím, lepší psát jako prase než ztrácet čas když o nic nejde (teda jde o vaše kecy který mě nezajímaj)

"Kdo česky umí, nemusí si po sobě nic číst"
- cg
 null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 15:22:59
2Funnyeyes: a mimochodem chybne predpokladas ze premyslis a pises stejne rychle jako nejakej ten clovek co dela gramaticky chyby
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 15:20:56
Funnyeyes.
pak treba lide co pisou lidem co je znaji... taky pisou bez gramatickych chyb, proctou si to pro sebe a opravi chyby... ;o) rpoc by to meli delat kvuli liem coje neznaji? :-P
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 15:18:25
2drvyvy vplyv: a nesouhlasim s tim ze se naucis i/y reci, a ze existuji pravidla ktery ti reknou jak maji vsechny i/y byt (uz jen vyjmenovana slova tohle vyvraci)

2Funnyeyes: kdo cesky neumi si to po sobe cist taky nemusi
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 15:16:45
2drvyvy vplyv: ano souhlasim s tim ze by se mela skola predelat tak aby zabrala celej den ditete, a zbytek by byl spanek, aby se ostatni predmety (napriklad matika) ucili ve stejnem pomeru jako cestina
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 15:15:36
ViS VitaliS: Já se za svůj věk nestydím, ti, co mne zde znají, znají i můj věk:)

null-pointer: to možná ano, ale lepší než psát jako prase. Kdo česky umí, nemusí si po sobě nic číst
Smajlík  Funnyeyes Žena88 Kategorie
13.07.2009 15:15:02
Sosarian: Jenze tohle vsechno se nauci reci. Pak uz to staci jen zapsat.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 15:08:28
2vjoo:
"Když ale bylo potřeba"
to ze je to potreba je jen tvuj nazor

"Inteligentní člověk by nepřipustil, aby..."
to je jen tvuj nazor
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 15:03:39
Sosarian: Já zase nemám buňky na jazyky ani mě nebaví, proto je moc neumím. Když ale bylo potřeba, prostě jsem k tomu sedla a naučila se to. Trvalo mě to mnohem déle než těm, kterým jazyk jdou, ale naučila jsem se to. - Inteligentní člověk by nepřipustil, aby jeho písemný projev byl hrubka na hrubce, nesnesl by to. To souvisí i s tím zájmem. - A ano, i inteligentní člověk má v něčem mezery, nemá na něco buňky, to je snad normální.
Ještě nějaké otázky?
 vjoo Žena43 Kategorie
13.07.2009 14:49:37
2drvyvy vplyv: heh, jiste ze je potreba se ucit, musis si zapomatovat nazpamet vsechny slova vsechny jejich pady apod.
na tohle nejsou zadny pravidla


mimochodem uplne pomijim ruzny veci jako dysortografie, kde je uplne jedno jak moc se ucis
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:46:45
drvyvy vplyv: Pokud je z čeho okukovat.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 14:45:45
Sosarian: Jenze rodny jazyk neni potreba se ucit (ve smyslu sprtat). Staci znat par zakladnich pravidel, ktere nam reknou. Vse ostatni lze okoukat.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 14:42:37
Z části.
Chybu může udělat každý, ale extrémy mi docela vadí.
 Jilly Žena24 Kategorie
13.07.2009 14:36:32
2drvyvy vplyv: to je ale jen tvuj nazor

"nenachazim jediny duvod, ktery by ho omlouval"
spatnej ucitel, nebavi ho naprosto nelogickej jazyk a radsi se ucil anglictinu


"A on nema duvod myslet si to o me, ponevadz to neni bezduvodne"
jak sem psal to ze by nekdo mel umet "rodnej" jazyk je jen tvuj nazor, takze to bezduvodne je


jen tak mimochodem, nepochybuji ze existuje predmet ze zakladni skoly kterej neumis tak abys v nem nedelala casto chyby (dejepis, zemepis, telocvik, matematika, fyzika, chemie)
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:33:47
Yumík: Ne s inteligencí nijak nesouvisí zájem mít všude správně blbý Y/I
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 14:33:37
Sosarian: Pokud jde o dotycneho rodny jazyk, ktery bezne pouziva, a ucil se jej na zakladni skole, mel by ho ovladat. Paklize tomu tak neni, nenachazim jediny duvod, ktery by ho omlouval. Mohu pak tedy delat takove zavery. A on nema duvod myslet si to o me, ponevadz to neni bezduvodne.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 14:31:41
Že o nic nejde?
Ale jde.
Minimálně to vypovídá o Tvé inteligenci. Pokud se nezvládneš naučit, kde psát Y a kde I jsi idiot.
Možná to pochopíš až s tímhle stylem budeš někde psát průvodní dopis k CV a divit se, že Tě nikde nechtějí zaměstnat.
 Yumík Žena25 Kategorie
13.07.2009 14:31:07
Tak nějaké drobnější chyby neřeším-stane se a já taky nejsem dokonalá a občas chybu v textu udělám, ale jsou zpovědi, které jsou napsané jak od hodně hloupého člověka a na to prostě upozornit musím, protože ten člověk przní můj rodný jazyk.
Smajlík  Lištička z lesíčka Žena22 Kategorie
13.07.2009 14:25:26
Sosarian








Jasně, máš ve všem pravdu - obdivuju Tě, protože všichni Ti leží u nohou že ?
Jdi se fakt vycpat
Smajlík  end of the line Muž Kategorie
13.07.2009 14:24:45
drvyvy vplyv: co je mi po tom co si o mě k myslí lidi kteří sem přišli rozdávat své neocenitelné && gramaticky bezchybné rady se sémantickým významem o velikosti 1bit
Smajlík  null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 14:22:07
2drvyvy vplyv: ze stejnyho duvodu proc by mel byt idiot clovek kterej v soucasnosti neumi (kvuli tebou neznamemu duvodu) ovladat tento komunikacni prostredek - z naprosto zadneho

(respektive on ten duvod skutecne ma, a ten duvod je ten ze nekdo "odsuzuje" nekoho bezduvodne, ale to neni tak podstatny)
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:21:27
kostelnice:
zrovna pred chvili jsem cetla zpoved kde je napsane sindrom... no temer to vyrazi oci... al ejenom lidem co s tim slovem pracuji, pokud ho nepotkavas podle me se muze stat ze rposte preklep...ale neni dulezitejsi nez jak ten clovek vypada-soudit ho-zaoberat se tim co chce rict?
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 14:20:42
2end of the line: klidne si me mohl opravit, jelikoz sis ale vybral psani urazek je velmi pravdepodobne ze ty chyby nevidis ani potom co se tem na ne upozornil. nicmene pokud se timhle zpusobem (urazkama, a spatnou strukturou vet) nechces ostatnim sverit ze mas nizkou inteligenci a ze nesouhlasis s autorem diskuze, tak je to offopic a muzes mi to psat do profilu kdyz ses mnou tak posedlej
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:20:18
Sosarian: Proc by mel byt idiot clovek kvuli tomu, ze si mysli o jinem cloveku, ze je idiot, jelikoz neni schopny zvladnout konkretni dorozumivaci prostredek?
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 14:18:07
Sosarian
Vyliž si prdel.....
Nemůžu za to, že neumíš číst
Smajlík  end of the line Muž Kategorie
13.07.2009 14:16:40
O nic nejde? Jde o to, že ten člověk vypadá jako pologramotný.
 kostelnice Žena34 Kategorie
13.07.2009 14:16:28
2end of the line:
"Myslíš si, že když napíšeš tři řádky"
myslis ze kdyz ty napies 4 radky bez pointy ze to nejakej smysl ma?


"Nechápu tě POŘÁD, co chceš udělat, můžeš i SEM - zpovedka.cz"
prvne se nauc cesky, a taky si muzes precist co sem psal, protoze si to evidentne nepochopil
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:14:07
2drvyvy vplyv: a ty se nemuzes divit ze si on o nich bude myslet ze sou idioti, ale nanestesti pro ne, jen jeden bude mit pravdu
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 14:13:26
Když se v textu objeví sem tam nějaká ta chyba, tak je mi to úplně jedno. Sama dělám chyby a kolikrát i takovou, za kterou se pak už i stydím.

Ale když se v textu objeví pravopisných chyb spousta a ještě k tomu těch, nad kterýma se člověk zarazí (viz tvoje ukázka v první větě - někdo takové chyby vážně dělá..), tak si o takovým člověku už něco pomyslím. A v tom případě ho na češtinu klidně upozorním nebo si i rejpnu :D Ale že bych napsala v příspěvku jen tohle a dál už nic, to ne.
Smajlík  lisseta Žena24 Kategorie
13.07.2009 14:12:57
null-pointer: Pak se nemuzes divit, ze si o tobe budou lidi myslet, ze jsi idiot.
Smajlík  drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 14:10:22
Sosarian
Ty vole mě už fakt dostává jak se nad ostatníma povyšuješ. Myslíš si, že když napíšeš tři řádky naučených frází od maminky, že tím někoho srazíš k zemi ?
Nechápu tě pořád, co chceš udělat, co máš za cíl zde na zp. Otravovat lidi ? To můžeš i sem - zpovedka.cz
Smajlík  end of the line Muž Kategorie
13.07.2009 14:07:59
Funnyeyes: čtení textu po sobě je ztráta času
 null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 14:06:51
Když neumíš česky, tak běž do prdele!!! Kdo to má po tobě číst, ty negramotnej idiote?
Smajlík  Gheorge Posraldescu
13.07.2009 14:05:46
Funnyeyes:
mozna, a taky treba inteligentni a vzdelani lide se nestydi za svuj vek :-P kazdy mame sve predsudky...
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 13:53:13
njn někdo masturbuje na chybama
Smajlík  null-pointer Muž24 Kategorie
13.07.2009 13:48:58
No... řekněme, že mne nezajímá názor někoho, kdo si po sobě neumí přečíst větu a opravit ji. Vzdělaní a plnohodnotní lidé nedělají stupidní gramatcké chyby
 Funnyeyes Žena88 Kategorie
13.07.2009 13:46:19
Význam z kontextu? Někdy ano, někdy ne.

Ono občas je na závadu, když někdo nepoužívá diakritiku. Např, když někdo, kdo nepíše s háčky napíše "Mam rad horkou cokoladu", tak nevíte, jestli má rád opravdu horkou čokoládu, či hořkou.
 Houp18 Muž99 Kategorie
13.07.2009 13:41:39
fake?
 Zombie36
13.07.2009 13:39:43
qqq: Význam se dá pochopit z kontextu, vždyť to jasně psal.
 Metsä Muž Kategorie
13.07.2009 13:32:22
Bitsey: ale neco jako uš,chitřejší,pravopysné,chibi bych nikdy nenapsal ...to snad ani nejde neco takovyho napsat omylem ...
Smajlík  Jakubus Nahubus Muž25 Kategorie
13.07.2009 13:30:00
Jakubus Nahubus: Ne, protože v tom zbytku máš stejně hrubky.
Smajlík  Bitsey Žena22 Kategorie
13.07.2009 13:28:35
Bitsey: ty si asi nepochopila ze ty prvni dva radky tak byly napsany schvalne vid?
Smajlík  Jakubus Nahubus Muž25 Kategorie
13.07.2009 13:26:54
Ja mam svuj jazyk rad a hnusi se mi nekdo, kdo mu dava radne na prdel.
 drvyvy vplyv Muž22 Kategorie
13.07.2009 13:26:50
Jj, svatá pravda. Být/bít, mýt/mít, výt/vít, výr/vír... žádný rozdíl ve významu.
Smajlík  qqq
13.07.2009 13:26:24
Chápu hrubky u hrály/hráli nebo mně/mě, to se prostě stává, ale jako uš/pravopysné apod. tvoje výjevy, promiň, ale to mi přijde opravdu jako z ostudy kabát. Dokážeš si představit, kdybys tímhle stylem psal životopis, co by si o tobě zaměstnavatel pomyslel? Já bych tě teda nevzala ani za zlatý prase.
 Bitsey Žena22 Kategorie
13.07.2009 13:20:26
ViS VitaliS: překlep přesně prominut, ale že ti tam chybí čárka před "že". Hmmm. :)

Pro je důležitá forma i obsah. Mimo jiné se mi texty se špatným pravopisem hůře čtou a občas jsou i takové texty špatně chápat.
 Houp18 Muž99 Kategorie
13.07.2009 13:19:40
ale to že to je pro mně důležitý ještě neznamená, že kvůli tomu budu nekoho buzerovat ... uff je to celkem fuška psát správně :o)))
 ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 13:17:33
Sosarian
Všichni tady jsou idioti - to mi připomíná - všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
13.07.2009 13:16:40
2Achjojojoj: ne nenam, ale to neni pointa. muzu tu klidne psat bezchybne v anglictine ale vsihni tady sou takovy idioti s tak nizkou inteligenci ze se nedokazi naucit tak jednoduchej jazyk jako je anglictina
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 13:14:58
Pravopisný chyby já neřeším. Vždy se soustředím na to, co mi ted dotyčný chce sdělit. I člověk bez znalosti ČJ má právo na to, abychom mu poradili.

Pochopitelně, tím nechci omlouvat jakékoliv chyby. to ne.
 STEFIINO Muž43 Kategorie
13.07.2009 13:10:54
nevim me docela mrzi ze neumim zatim psat uplne gramaticky presne...ale pracuji na tom :o) nevim asi jsem moc puntickar :o)
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 13:10:43
nevim me docela mrzi ze neumim zatim psat uplne gramaticky pesne...ale pracuji na tom :o) nevim asi jsem moc puntickar :o)
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
13.07.2009 13:08:44
Souhlasím s vjoo, sám bych to asi ani líp nenapsal.
 Hanuman Muž24 Kategorie
13.07.2009 13:08:37
Když někdo píše jako prase, tak se pak nemůže divit, když se k němu jako k čuněti chovám ;)
Smajlík  Votrapa Muž Kategorie
13.07.2009 13:08:05
Sosarian
ty máš sice pravopis dobrej,ale přesto si myslím, že s tou inteligencí na tom nejlépe nebudeš-takže to není inteligencí.
 Achjojojoj Žena Kategorie
13.07.2009 13:04:59
2vjoo:
"Vypovídá to mnohé o INTELIGENCI"
"nau čit se pravopis NENÍ TĚŽKÉ, jen tomu člověk musí věnovat ČAS když už na to NEMÁ BUŇKY a hlavně o jeho ZÁJMU"

ano tohle skutecne o inteligenci vypovida, delat tak chybne zavery a sam si je vyvracet a nevedet o tom dokaze malo kdo :)
 Sosarian Muž Kategorie
13.07.2009 12:56:30
O nic nejde? Hm.. jak se to vezme. Na jednu stranu ano, je jedno, jak to ten člověk napsal, poradit mu můžeš bez ohledu na hrubky. Ale na druhou stranu je to často k zblití, když někdo napíše výkend, píznička.. Promiň, ale mně tohle prostě vadí. Vypovídá to mnohé o inteligenci toho dotyčného (naučit se pravopis není těžké, jen tomu člověk musí věnovat čas, když už na to nemá buňky) a hlavně o jeho zájmu.. Mně by to vadilo i z toho důvodu, že bych se styděla, že takhle píšu a styděla se při pomyšlení, co si o mně řeknou cizí lidé.
Smajlík  vjoo Žena43 Kategorie
13.07.2009 12:54:26
Tak jako u všeho ostatního - nevšímat si jich je to přestane bavit.

Ale u některých extrémních chyb je to pochopitelné. Protože leckdy tady se vyskytnou "skvosty", které nejdou jen tak přehlédnout.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
13.07.2009 12:53:14
Hned pod tebou mám stejnej problém a ptám se na to samý :))) Ale mám to ve vztazech a dotazech :))
 Achjojojoj Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk