Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.395932, vloženo 10.07.2009 14:39:19 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Vracíte VĚCI v obchodě?:-)
Potřebuji se odreagovat, tak mě napadla taková otázka, spíš pro holky, ale i kluci s tím můžou mít zkušenosti:-).

Když jste někde ve větším obchodě s oblečením (C&A, H&M, Orsay, Reserve apod...) a vezmete si do kabinky větší množství svršků, dejme tomu třeba 10, v těchto obchodech to nikdo nelimituje. Roznášíte věci, které si nevezmete, zpět na místo? Mně osobně to přijde ujeté, aby zákazník pak 10 minut chodil a roznášel zpět zboží, když na každém rohu postává prodavačka, která je zde od toho. Ve většině těchto větších obchodů je to logicky zařízeno tak, že věci, které si zákazník po vyzkoušení nekoupí, odloží na šatní věšák hned u kabinek a prodavačky jej pak průbežně vrací na místa (třeba v H&M). Tak je to dle mě v pořádku.

Ale co když onen šatní věšák chybí, co děláte z vyzkoušenými věcmi? Já sama dle nálady a dle kusů oblečení. Když je kusů málo a mám náladu, tak to i roznosím, ale když spěchám a je toho dost, nehodlám tam lítat jako trubka, když vedle stojí nečinná prodavačka. To k ní pak přijdu a řeknu, nechám vám zde tyto věci, které si neberu, vy je vrátíte, že? Děkuji" a hned odcházím. Nicméně ve zmíněném C&A (specielně to na Černém Mostě) pro toto jaksi nenacházejí pochopení a už několikrát na mě prodavačka hulákala přes celý krám, že ona tady od toho není a ať si to uklidím. Vždy mi to spíš přijde vtipné, než abych se naštvala. Za prvé mě nemůže nijak donutit, abych to uklidila a je bezmocná a za druhé mi to přijde prostě směšné, aby zákazník chodil po obchodě s ramínky a laskavě a poníženě vracel věci, protože prodavačka je zde jen od toho, aby blbě čučela:-).

Jen jednou jsem se prodavčky zeptala - "a co tedy děláte, když nevracíte věci na místo?" A ona odpověděla - "prodávám, když budete něco chtít, tak vám to prodám" :-). V samoobsluze je to zajímavé:-)

Z tohoto důvodu jsem se specielně v tomto obchodě naučila nechávat věci v kabince a mám klid. Není to úplně OK, ale kdyby tam fungoval normální režim se šatní tyčí za kabinkami, neměla bych problém.

Co vy? Patříte mezi slušné vraceče a nebo jste svině nevraceč, stejně jako já?:-)

P.S. - Pro magory, kteří by chtěli náhodou psát, že asi nemám jin problémy než tyto - udělám vám radost a přiznám, že zrovna mám DOST vážné problémy, ale vám je sem psát nebudu..tyto diskuze jsou pro mě odlehčením a odreagováním...protože toto je hlavní účel Zp, který opravdu plní - odreagování se...

Všem ostatním normálním díky za názory:-)

 kikiwhite Žena34 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
11.07.2009 18:16:21
rinka manda:
souhlas. já jsem svýho času prodávala, a to v několika obchodech. 60% práce je upravování a uklízení obchodu. Kdybychom tam neskládali věci, nerovnali, neuklízeli, neměli bychom půl dne co dělat. JE to náplň práce. Nejsem tak bezohledná, abych to tam nechala na jedný hromadě, něco vrátím na místo, něco pověsím jinam, když nemůžu najít kde jsem to vzala. Nemám potřebu někomu vyloženě přidělávat práci, ale zase z mého pohledu nemusím dělat jejich práci za ně. Pravda je, že některý zákaznice, s nosem nahoru po prodavačce ty věci hodí jako po služce a chovaj se k ní jako k největšímu povlu, takovy lidi bych nakopala. Ale říkat, že tam ty prodavačky nejsou od toho, aby to uklízeli, je čirej nesmysl
 Yumík Žena25 Kategorie
11.07.2009 16:22:49
Hayate: Jo, já to chápu. Pracovala jsem minulé prázdniny brigádně v obchodě s oblečením (ne nic luxusního) a taky mě občas štvalo, jak lidi nechali vyzkoušené věci pohozené kdekoliv, klidně nechali džíny na stojanu s tričkama atd. Ale to bylo i tím, že tam byl debilní systém. Na točák se dávalo o 50% věcí víc než by tam mělo být, prý aby zákazník měl co největší výběr. Přitom pak nebylo možný z něj vytáhnout ramínko a pak ho tam zas dát. Ale opravdu nikdy bych na zákazníka neječela a neobviňovala ho, že je nevychovanej. Vždyť si vem, co tam ty prodavačky mají za těžkou práci? Maximálně vybalování oblečení z krabic, markování u kasy, udržování pořádku... Jsou celý den v teple, v suchu. A ještě si stěžují.
 rinka manda Žena21 Kategorie
11.07.2009 15:07:59
Bezkřídlý Anděl: prodávala jsi někdy v obchodě? Ty prodavačky JSOU tam od toho, aby ty hadry rovnali a uklízeli, věř mi. Je to jejich práce.

kikiwhite:
Jak kdy. Když mám čas, roznesu to, pokud tam mají věšák, nechám to tam, pokud mám jednu věc, a nemůžu najít, kde jsem to vzala, někde to nechám. Nemám ráda když někdo nechává věci v kabince, překáží to tam ostatním.
 Yumík Žena25 Kategorie
11.07.2009 13:45:38
rinka manda: Víš čím to bude, že se chovala takto? Není to žádná výjimka a podobné způsoby má až nepříjemně mnoho jiných prodavaček. Problém je v tom, že den za dnem trčí v obchodě za nic moc plat, kam si lidé chodí kupovat věci, které v některých případech stojí pomalu víc, než si tam vydělají za měsíc, takže jasně že jsou to pak někdy protivný **** =)
 Hayate Muž Kategorie
11.07.2009 12:24:20
Já si moc věcí obvykle do kabinky neberu, max. tak 3-4. V 99% případů to zas odnosím na patřičné místo. Na Čerňáku se nám s přítelem taky stala podobná věc jako tobě. Byli jsme v Kenvelu, jak tam byla zrovna ta akce "vyber za 2000, zaplať 1000" nebo tak nějak. Každej jsme si toho nanosili do kabinky spoustu, celkem tak 40 věcí. Dost jsme si toho koupili (za 6000) a zbytek jsme tam nechali. Přítel měl naléhavou obchodní záležitost, tak jsme šli jen zaplatit a nechali to tam. Požádal ještě prodavačku, jestli by to mohla vrátit na místo a ona se na nás rozječela, jako jestli si děláme prdel nebo co, že všichni zákazníci si berou jen 5 kusů oblečení a pak to tam vrací, že jsme nějaký nevychovaný atd. Řekli jsme jí, že to je její povinnost (a to JE její povinnost, sama jsem v obchodě s oblečením pracovala). Slepice. Měla by bejt ráda, že jsme jí udělali 6000 tržbu.
 rinka manda Žena21 Kategorie
10.07.2009 21:45:22
Byl jsem přes den pak pryč. Nebudu Ti psát samostatný příspěvek, jen napíšu, že souhlasím s Terrorem a Vercuruitë.
 Unrealik Muž40 Kategorie
10.07.2009 21:11:39
Ani nevím, že v obchodech nějaká taková tyč je. Připadá mi normální vracet oblečení tam,kde jsem ho vzala, bylo by mi dost trapné nechat zboží v kabince.
 qwert
10.07.2009 20:58:56
Kdyz je u kabinek kam povesit, povesim, kdyz ne, snazim se to vracet na misto :)
 Pytrisek Muž26 Kategorie
10.07.2009 20:49:01
Vracím, připadala bych si jak retardovaná, že nedokážu sama vrátit pár hadrů. A nenutí mě k tomu prodavačka, ale základní slušnost - sama jsem si to vzala, sama to vrátím.
 happiness Žena29 Kategorie
10.07.2009 20:42:18
asi chodím nakupovat do jiných obchodů než ty. žádné tyče na oblečení tam nemají. a i tak si víc jak tři věci do kabinky neberu, takže to, co nechci, pak klidně odnesu na to místo, kde jsem si to vzala.
 sara connorová Žena25 Kategorie
10.07.2009 20:21:12
Pokud si jdu vyzkoušet větší množství oblečení, vše roznosím tam, odkud jsem ho vzala.. Když jsem si ho mohla vybrat a vyzkoušet, můžu to i uklidit..
Prodavačky nejsou v krámě od toho, aby uklízely tunu hadrů po líných zákaznících, co si do kabiny natáhnou tucet věcí a pak je tam nechaj... Kabinkám z nechanýma hadrama se vyhýbám a to, aby prodavačky stály u kabinek a po každém, co si jde něco zkoušet všechno odnášeli, to je maličko mimo, ne?????
Tímhle příspěvkem působíš maličko nevyspěle, nevychovaně a hulvátsky...
Smajlík  Bezkřídlý Anděl Žena22 Kategorie
10.07.2009 19:59:46
"Líné ***, které naberou X kusů i když je jim předem jasné, že všechno ani nechtějí" (pan Mobil)

- Tak to je snad normální, že všechno nechce. Když si beru na vyzkoušení stejné triko ve více velikostech, je pochopitelné, že nechci koupit všechna.
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie
10.07.2009 19:47:57
vracim na misto , vetsinou i kdyz tam ten vesak maji.... nemam potiz zapamatovat si dke jsem co vzala... zatim se me nestalo ze by me nekdo serval za to ze ho poradam aby to uklidil... at uz ze specham nebo si presne nepamatuji odkud jsem to vzala... podle toho jak pises je mozna potiz v tom, jak jsi ji o uklideni pozadala.... kazda prace si zaslouzi uctu.... btw:pokud tam tu tyc na odev nemaji mozna si to mas vracet spatky, ono kdyz treba v Bratislave vlezes do tesca, zjistis ze i kdyz prodavacka porad kmita tam a spatky, proste se tam vystrida tolik lidi, ze kdyby dostali nove zbozi tak to proste ta zenska nestihne vylozit ani kdyby se rozlozila... mnoho lidi nechava odev primo v kabince ani to na tu tyc neda, takze to musi jeste uklizet odtamtud, mnohdy pohazene po zemi... toz kultura...
Smajlík  ViS VitaliS Žena27 Kategorie
10.07.2009 19:42:24
Jo a nechávat něco v kabince je taky gól.. :)

Zaleze do kabinky z 10 ks oblečení a vyšla z dvěma ks..
A pak Tě sejme prodavačka a bude Tě kontrolovat.. Já se nedivím..

A ty pak zase napíšeš na zp., jak jsou prodavačky neschopné, protože neví, že si nechala oblečení v kabince..

Achjoo.. :)))
 pan Mobil Muž10 Kategorie
10.07.2009 19:39:01
...já to napsala trochu blbě: Tím "je u kabinek věšák a polička na vyzkoušené zboží co zákazník nechce" jsem myslela tu tyč na věšáky a polici, co bývá před kabinkami.
Co mi přijde vysloveně blbé, je nechat něco v kabince.
 vancr Žena Kategorie
10.07.2009 19:36:20
Prázdniny a učitelé nemají co dělat, viď?

Už od mala se učí děti a učí je to také učitelé, i když po angličtinářce na střední se to asi už neočekává, že mají věc vrátit na místo, kde jí našli..

Prodavačky nejsou sluhy nóbl paniček, které když mají špatnou náladu seberou 100 ks oblečení a to pak hodí prodavačce před nos --> "jen si to roznos", "ale to není má povinnost", "ale je, měla ses líp učit!"

Příjde mi toto chování hulvátské..

Já si vezmu pár věcí, něco zkusím, něco beru aniž by byla potřeba zkoušet a když mi to není, zpátky to pověsím na ramínko a slušně v normálním stavu to dám tam, kde jsem to našel..

Líné ***, které naberou X kusů i když je jim předem jasné, že všechno ani nechtějí a pak 90% nechají být, ať se prodavačky snaží, tak tomu bych zabraňoval přístup do obchodů dokud se nenaučí nějaké základy chování..
Smajlík  pan Mobil Muž10 Kategorie
10.07.2009 19:04:33
Vlastně ani nevím - nikdy mě nenapadlo si to nějak všímat.
Myslím že skoro všude je u kabinek věšák a polička na vyzkoušené zboží co zákazník nechce. A tam kde není tak věci na věšáku uklidím zpátky sama, a o vrácení věcí co jsou složené (trička) spíš poprosím prodavačku, protože tak hezky jak to bylo bych to složit neuměla. Zatím na mě kvůli tomu žádná prodavačka neřvala.
 vancr Žena Kategorie
10.07.2009 18:50:25
"Když jste někde ve větším obchodě s oblečením (C&A, H&M, Orsay, Reserve apod...) a vezmete si do kabinky větší množství svršků, dejme tomu třeba 10, v těchto obchodech to nikdo nelimituje."

- Jak to myslíš, že to nikdo nelimituje? Pokud vím, jsou na kabinkách tabulky s max. povoleným počtem kusů zkoušeného oblečení. A 10 to rozhodně není, pokud vím, tak jsou to většinou 4.

Jinak oblečení buď dám na tyč, nebo roznosím. Když nemůžu najít místo, kde jsem něco vzala, tak to dám tam, kam to alespoň trochu zapadá. V kabince by mě to ani nepadlo nechat a do kabinky, kde nějaké hadry zavěšené jsou, bych nevlezla.
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie
10.07.2009 18:39:16
Já ty věci chodím vracet, když už jsem si je mohla donést do kabinky.. taky jich nikdy nezkouším tolik, aby mě to nějak obtěžovalo. A nechodím nakupovat, když někam spěchám.

Prodavačka je podle mě v obchodě od toho, aby prodávala, radila, případně se mrkla, jestli někde není to, co hledáš. Ale ne od toho, aby ti dělala poskoka.

S takovou reakcí, kterou ses pochlubila v úvodním příspěvku, bych si o tobě pomyslela, že jsi arogantní kráva. A pokud tam ta prodavačka měla takových víc.. tak se jí nedivím. Jen proto, že v tom krámě neprodáváš, nejsi něco víc.
 Vercuruitë Žena Kategorie
10.07.2009 17:54:13
Většinou do kabinky neberu víc jak 4 kusy a když náhodou jo, tak se snažím to vrátit na původní místo, ale někdy když taky spěchám, to dám možná jinam nebo když si nepamatuju, kde přesně jsem to vzala, tak se mi asi občas povede to dát jinam než patří, ale nevyžaduju speciálně od prodavaček, aby to za mě vracely tam kam se má. Klidně to vrátím. Nebo se o to aspon snažím.
 wendysek160 Žena21 Kategorie
10.07.2009 17:24:49
Možná se prodavačky mylně domnívají, že zákazník je v obchodě na návštěvě a tak by se také měl chovat. Je to o tom, jak je každý vychován a jak moc mu vadí dělat bordel jinde než doma. O povinnostech prodavaček je nejlépe se přesvědčit na vlastní zkušenost, když si každý toto zkusí. Možná získá tak pohled i z druhé strany. Slova jsou zde k ničemu, jedině praxe řekne vše.
Smajlík  howgh Muž Kategorie
10.07.2009 16:49:09
nejak nechapu tvou logiku. Ty chces prevychovavat prodavacky v ca protoze se nechovaji jako jinde. A pritom sama vis, ze co maji za povinnosti jim stanovuje zamestnavatel. Kdyby jeho zamerem byla i vyse uvadena cinnost prodavacu, tak bys tam jiste mela stojan a prodavac to od tebe prijal, ale protoze to tak u nich neni, tak ti to daji najevo. nejsou drzi ani nezdvorili. Neni problem v nich ale v tobe, ze vis, ze je to tam jinak, chodis tam a snazis se je ,,prevychovat´´, protoze si myslis, ze vsichny obchody a prodavaci by se mely chovat stejne galantne k zakaznikum (prijdes mi v tomto jako typicka uca). coz je blbost, to je na nich jak oslovuji zakazniky.
 limony
10.07.2009 16:38:49
chování českých prodavaček je naprosto neuvěřitelné.. ona je tam od toho aby po tobě uklidila hovno kdybys měla potřebu se vysrat, tak ať jde někam..
 Dirgad Muž17 Kategorie
10.07.2009 15:51:38
Věci dám na vyhrazené místo, pokud tam je. Když není, vrátím oblečení tam, odkud jsem ho vzala.
 Anaya Žena22 Kategorie
10.07.2009 15:49:26
baghira
Kdyby měla prodavačka za každým zákazníkem uklízet, to co si nekoupí. Tak u kasy nestojí nikdo a je tam jedna velká velká frontička.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:49:04
Zákazníci mají někdy držku na prodavačky.
Prodavačky mají někdy držku na zákazníky.
Jářku, proč se takto trápit - nakupujme cez internet !
Smajlík  koblic MužKategorie
10.07.2009 15:47:05
Ve většině případů jim je vrátím a ony to zanesou zpátky (často se i nabídnou). Stejně když vstoupím do obchodu s oblečením, jsou tam tři prodavačky, které se očividně neskutečně nudí, a já jediný zákazník.
 Hayate Muž Kategorie
10.07.2009 15:43:44
Daniela-Hildegard: Tady neřešíme slušnost, to je jiná pohádka. Tady řešíme práci. V obchodě má pracovat perzonál, ne zákazník. Ten tam má hlavně utrácet.
 baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:42:55
Tý brďo, tak v tom CA to bude asi všude stejný, taky jsem tam měla podobnou příhodu, v tom krámě přímo měli u kabinek věšáček, a když jsem viděla, že už na něm nějaké věci visí, tak jsem tam vyzkoušená trička, která mi neseděla, taky dala, přišlo mi to logický...no a prodavač ne teda že by se na mě přímo utrhl, ale podíval se na kolegyni, která stála opodál a pěkně hlasitě a dost otráveně a nasraně ji požádal: ,,mohla bys to prosimtě uklidit?"....no, to mě tak docela naštvalo, když jsem to slyšela, tak jsem z toho obchodu odešla, protože mi dokonale zkazil náladu...
 seznamka
10.07.2009 15:42:36
Tak mě teda nikdy nenapadlo nevracet věci tam kam patří.. Na nakupování ve velkém obchodním centru si udělám čas, takže si pár kousků vyberu, vyzkouším, co nesedne odnesu a vyberu si třeba něco dalšího.... V těchhle velkých obchodech oceňuju právě to, že se prodavačky zákazníkovi nijak nevnucujou a vše probíhá více méně samoobsluhou.
 isska
10.07.2009 15:41:04
U nás patří vracení věcí zpět na místo k základům slušností. Některé obchody mají na začátcích regálů věšáky pro navrácené a vyzkoušené šaty.
Prodavačky jsou také lidé a ne otroci sloužící jako terč pro zkrocení nálad jakys kikin. I když jsou bílé!
 Daniela-Hildegard Žena38 Kategorie
10.07.2009 15:31:48
Obchodník by VE VLASTNÍM ZÁJMU neměl připustit, aby mu zákazníci vraceli zboží sami - pak to má pomuchlané, zpřeházené, velikosti neseřazené... nejde o tu práci, ale i o ten pořádek, inu někomu na obchodě záleží, někomu ne.
 baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:31:12
kheti: ber ji s rezervou...
je to fajn ne povyšovat se nad prodavačku ne, zvlast kdyz se nemuze branit ani ohradit jinak by ji vykopli, pac at je kiki sebevetsi krava tak jeji prachy chtej...

mi úpřijde že musí celej den kouřit němcům lofasi a ještě u toho bečet že má potřebu se takhle vybíjet a hojit komplexy... :)))
 Terror Muž29 Kategorie
10.07.2009 15:26:08
když tam věšák je tak to nechám tam, jinak oblečení roznosím zpátky...nějak mi to nevadí....
 effecťačka Žena20 Kategorie
10.07.2009 15:25:12
kikiwhite
Ano to jsem si všimla. Proto zakládáš tak krásné diskuze a tak lichotivě o nich píšeš. Vidíš tobě hýbají žlučí více než tvoje řeči mně.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:24:45
Mimochodem, úplně nejlepší jsou důchodkyně, co je u nás ve svých kšeftech zaměstnávají Vietnamci. Pozdraví, pomůžou, doporučí, donesou, odnesou, zkritizují, pokecají si... nikde jinde jsem podobnou péči u nás nezažil, možná v zahraničí.
Smajlík  baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:24:06
Khetti - ježíš, já toho nemám ráda...já zase nemám ráda kecy těch tupých prodavaček, které kazí reputaci např. tvé matce...a že jich je..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:23:12
kikiwhite: já tě uzemnit nechtěl, nejsem unrealik a jen jsem alergickej na takový namyšlený krávy... klidně ty hadry nechávej kde chceš, voni to za tebe ukliděj. V obchodech plivej žvejky na zem - taky tě nikdo nebude nutit tam vytírat... ale ty lidi tam do toho nejsou. az budou na verejnejch zachodech lidi co ti maj v pripade zajmu utirat prdal tak ja je vyuzivat nebudu - ona mi ruka neupadne... ty asi jo...

mej se pani dulezita. Nas zakaznik nas pan ne, jeste ji ty veci muze hazet rovnou na zem... od toho tam je ne :)

(nepocitam ty kramy kde tam lidi na to skutecne maj - opet spis aby zamezili corkam)
 Terror Muž29 Kategorie
10.07.2009 15:21:50
kikiwhite

Nemám ráda kecy, které tady předvádíš. Prostě jsi mě vytočila s tím tvým rádobyvtipem.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:20:59
Khetti - no tak kecy o výchově prodavaček mám tady, v krámě na to nemám ani čas ani náladu, stejně by to nepochopily;-)...a snad jsem psala jasně - ty paní jsem VŽDY NAPROSTO SLUŠNĚ POŽÁDADALA a přesto na mě docela řvaly...

Nenech se tak vyprovokovat...:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:19:49
kikiwhite
„Vy, co vracíte - právě kvůli vám jsou pak ty prodavačky tak drzé - zvyknou si, že nemusejí nic dělat ... špatně je prostě vychováváte..kdyby byli zvyklé ... ..vy je ale moc rozmazlujete:-)..i prodavačky se musej vychovávat:-)“

Neleze ti to učitelování moc na mozek?
Smajlík  Smějící se Jack Muž33 Kategorie
10.07.2009 15:18:23
Unrealik - a proč by mi to proboha neměl být fuk?:-)) Co všechno vykonává prodavačka v obchodě není věc má ale její a zaměstnavatele..to si mám jako nejdřív přečíst, jakou má smlouvu a pak teprve se podle toho chovat? Sory, ale na 25 let máš takové dětské argumenty...

Moc jsi mě tedy neuzemnil....;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:18:08
baghira
Ano, ale druhá stránka je taky slušnost zákazníka.
Většina prodavaček, když je na ně člověk milý a neotvírá si hned ústa tak to uklidí.
A také se nemůžeš divit, že někdy jsou nepříjemné, když za den xy blbců je vytočí.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:17:59
baghira: jj, že jí to neni divný - přinášim sama, odnáší pani... že tam ta pani i od toho aby jí to nosila... .)
 Terror Muž29 Kategorie
10.07.2009 15:16:45
Khetti: Ano, v tom smyslu, že zákazník by neměl perzonálu práci úmyslně ztěžovat. Ale že mezi povinnosti perzonálu patří OBSLUHA, to se ukecat nedá.
 baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:16:22
kikiwhite: a jakpak víš co má pani co tam stojí v nápni práce. Třeba tam stojí abys nečórovala jak straka - a nemůžete jít odnýst protože bys mohla něco čmajznout.
 Terror Muž29 Kategorie
10.07.2009 15:16:03
kikiwhite

Jedna věc je požádat prodavačku, aby to uklidila druhá "mít kecy o výchově prodavaček".
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:15:32
Hmmmmmmm

Ne...:D
Smajlík  end of the line Muž Kategorie
10.07.2009 15:15:00
Khetti - ale proč by měl ty kroky navíc dělat, když třeba spěchá a za ním stojí prodavačka, která je v práci a má to v náplni...jen proto, že ji to ponižuje?...to snad ne...já taky nenutím lidi z ulice, aby dělali mou práci za mě...

A k tvé matce - tak to je fajn, že jsou i takové prodavačky jako tvoje matka...však také píšu, že ve většině obchodů není problém, často to ode mě ty prodavačky samy berou a jdou to vrátit, já psala hlavně o tom CA na čerňáku, kde se mi to stalo asi už 3x...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:14:35
vrycim ty věci na místo kde neni pultík na odkládání nebo pani co si je rovnou bere... v samoskach maj taky lidi aby jim tam vytirali a neplivu tam na zem...
 Terror Muž29 Kategorie
10.07.2009 15:14:12
baghira

Ano, ale i zákazník by měl mít trochu sebereflexe.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:14:02
"...mně je fuk, od čeho je tam prodavačka..."
Tak tohle si myslím, že už nepotřebuje dalšího komentáře.

A ne, nemám prodavačku v rodině.
Smajlík  Unrealik Muž40 Kategorie
10.07.2009 15:13:33
Khetti: je v obchodě perzonál pro zákazníky, nebo naopak?
 baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:11:02
kikiwhite

Ano moje matka je prodavačka a někdy je u oblečení.
Ale patří mezi ty prodavačky, která uklízí po zákaznících.. skládá to. Nevadí ji to. Protože ji práce baví.
Ale lituji ji v tom, že někdy přijdou tobě podobné a mají kecy typu: vychovávat prodavačky. Ale to, že svoji práci dělá svědomitě nevidí, protože takové slečny/paní vidí jen ty negativa, které předvádějí mladší prodavačky a pak plivou na všechny stejným stylem. A ono to není milé, když člověk pracuje celý den svědomitě a pak poslouchá řečičky.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:11:00
oprava - 10.07.2009 15:04:35 - bylY, bralY - hrůůza, pardon:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:09:21
Khetti - tak napůl;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:08:40
baghira

Ano pohled zákazníka, který nedokáže udělat pět kroků navíc.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:08:22
Khetti - co to má společného? No jako že je spíš při tech prodavačkách, ne? To je jasný...kdyby to dělala např. moje máma, tak taky budu zároveň s ní nadávat na arogantní zákaníky a říkat, že je jasný, že to nemá po nich uklízet...;-)

Ale tato situace je značně hypotetická. Kdyby má matka - žena to intelegintní a sečtělá (tím nechci říct, že prodavačka nemůže být inteligetní, to opravdu ne) - dělala prodavačku, samo by jí docvaklo, že zákazník není povinný uklízet - může to udělat, ale nemusí...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:07:35
Má pravdu (15:04:35). Přece není povinností zákazníka plnit regály. Dost na tom, že si to z nich sám bere.
 baghira Muž Kategorie
10.07.2009 15:05:32
kikiwhite

Doufám, že to ( 15:04:35 ) je jen blbý vtípek.
 Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 15:04:35
Vy, co vracíte - právě kvůli vám jsou pak ty prodavačky tak drzé - zvyknou si, že nemusejí nic dělat a když pak něco dělat maj, je zle...špatně je prostě vychováváte..kdyby byli zvyklé, že to tam všichni lidi nechaj, brali by to jako samzřejmost..vy je ale moc rozmazlujete:-)..i prodavačky se musej vychovávat:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 15:02:30
Tak tahle diskuze mě pobavila..no taky tu máme v new yorkeru jednoho teplého prodavače a ten na mě vždycky tak nasraně kouká když si do kabinky táhnu tak 20 věcí..
Některé vracím tam kam patří,když jdu zpátky a narazím přímo na to místo,ale abych hledala pro každou věc v obchodě to místo kde byla..takže půl na půl no..ale nedávno jsem právě viděla že v kabinkách zůstávají věci,tak už jich tam pár nechám občas taky:)
Smajlík  Myval hypochondr Žena18 Kategorie
10.07.2009 15:02:10
kikiwhite

Co má společného jeho názor s tím, kdyby měl prodavačku v rodině?

Já mám prodavačku v rodině a co jako? Co to vysvětlí?
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
10.07.2009 14:59:44
Unrealik - mně je fuk, od čeho je tam prodavačka..tak tam mají mít nějaké odnašeče nebo něco jiného...zákazník není od toho, aby uklízel už vůbec, zákazník u nich utrácí peníze, to by jim sakra mělo stačit a ještě aby uklízel....navíc, jak ti tady jiní píší, ve VĚTŠINĚ obchodech existuje již zmíněná tyč, na které se věci dávají a právě PRODAVAČKYty věci opět uklízejí...promiň, ale píšeš, jako bys nikdy nebyl ve větším obchpodě s věcmi..

Navíc nechápu, jak můžeš tak hloupě napsat a zobecnit, od čeho je v obchodě prodavačka, to se přece liší v různých obchodech, všude mají ve smlouvě něco jiného..někde musí dokonce večer luxovat či vytírat, někde musejí uklízet a vybalovat zboží, to se přece nedá zobecňovat, záleží na zaměstnavateli, jaké jim určí povinnosti...je divné, že to ve 25 letech nevíš..a když majitel rozhodne, že mají uklízet odložené věci, které si zákaznící neberou (jak je tomu naštěstí ve většině obhcodech, asi nechodíš moc nakupovat), tak je prostě uklízet budou, na tom ani ty se svým hezkým názorem nic nezměníš...

p.s. že ty máš nějakou prodavačku v rodině, to by to vysvětlovalo..:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 14:58:51
nevím, já se to vždycky snažím vrátit tam, odkud jsem to vzala, takový zvyk, ale teoreticky bych asi nemusela. Obchody, kde prodavačky považují za samozřejmost to uklidit samy působí, že jsou na vyšší úrovni.
 DitaF Žena Kategorie
10.07.2009 14:58:03
Do kabinky chodím max. se dvěmi věcma a co nebudu kupovat, vrátím na místo nebo paní prodavačce, je-li nablízku.
Ta tyč na odkládání nevybraného zboží je optimální řešení - ty zevlující prodavačky jsou totiž docela nepříjemný rušivý element, když chce mít člověk v kabince sex s partnerkou.
Smajlík  koblic MužKategorie
10.07.2009 14:57:35
Ano, jsem pevně přesvědčený, že mezi povinnosti perzonálu patří i uložení věcí, které si zákazník nevybral. Už jen proto, že zákazník nemusí vědět co jak poskládat, co kam správně patří, a může jim v tom (třeba i neúmyslně) udělat bordel.
Smajlík  baghira Muž Kategorie
10.07.2009 14:57:16
Tak pokud vím, do kabinky se smí brát nanejvýš 2, někde 3 kusy. A nemám problém je p vyzkoušení zanést vrátit zpět na místo, stejně si tam jdu prohlídnout další, pokud mi nesedí..
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
10.07.2009 14:56:24
Ano, vracím. Nejsem lenoch.
 Smějící se Jack Muž33 Kategorie
10.07.2009 14:53:22
Oblečení normálně vynesu z kabinky (lidi, co ho tam nechávají, bych nakopala). Pak se většinou snažím zvolit takovou cestu k východu, abych mohla co nejvíce kousků vrátit na původní místo. Pokud je ale něco úplně mimo téhle trasy nebo si prostě nepamatuju, kde jsem to vzala, strčím to někam jinam. Snažím se to v takovém případě umístit aspoň tématicky správně, tj. bílé tričko k jiným bílým tričkám, kraťasy ke kraťasům, slevové zboží na stojan s nápisem Sleva.... Prodavačky o pomoc nežádám, připadala bych si blbě. To už to radši někam zašmoulím.
 K-Lady
10.07.2009 14:50:01
Nesnášim nakupování, takže si vezmu první věc, která mi je a pak nemam starosti s tim, jestli to vrátim nebo ne :D
Smajlík  slimakbezulity Muž21 Kategorie
10.07.2009 14:48:30
Dle mého názoru je prodavačka v obchodě od toho, aby prodávala u pokladny, radila s výběrem, radila, kde co člověk najde... Ne od toho, aby uklízela, co tam kdo vytahá a neuklidí.
Dlouhodobě působíš hloupě a arogantně, až by člověk skoro řekl, že jsi vymyšlená.
 Unrealik Muž40 Kategorie
10.07.2009 14:48:16
kikiwhite: Proč ne?
 Metsä Muž Kategorie
10.07.2009 14:47:15
oprava - fretky:-)

Metsa - no to sem právě psát nebudu:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 14:45:44
Khetti - tak to jsi ještě nebyla na čerňáku v CA, tam je na denním pořádku seřvávat zákazníky, že nekmitaj jak fredky:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
10.07.2009 14:45:36
Mně se taky nelíbí, pak ty věci vracet. Ale většinou si vezmu do kabinky tak tři věci. Akorát dneska jsem byla v Tezenisu koupit plavky. Vzala jsem si jeden kus kalhotek a k tomu tři typy podprsenek od těch plavek, protože jsem nevěděla, která bude nejlíp vypadat a která bude nejlíp sedět. Když jsem si jednu vybrala, vůbec mi nešlo ty zbývající dvě vrátit na to ramínko. Naštěstí tam byla prodavačka a udělala to za mě :-) A potom jsem neodolala a koupila jsem 6ks dalšího prádla. Nakonec mi dali celkem pěknou tašku zdarma, ta se mi bude hodit k šatům. :-)
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
10.07.2009 14:43:57
Jaký problémy?
 Metsä Muž Kategorie
10.07.2009 14:42:32
Naštěstí když si nakupuji oblečení tak skoro všude mají ty stojany na odkládání věcí, které nechci.
Pouze v jednom kam pravidelně chodím to nemají, ale za to je tam naštěstí pohodový personál, takže jim to problém nedělá, když jim tam nechám u pokladny věci. ( Většinou je tam totiž narváno, takže než bych se probojovala na místo, kde to je tak by uplynulo hodně doby.)
 Khetti Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Schizofrenik Láska www.schizofrenik.cz
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

SLEVOVÝ KÓD