Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.384368, vloženo 16.05.2009 13:38:33 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
PES vs DÍTĚ
Zpovědnice je známá tím, že je zde dost lidí, kteří se otevřeně hlásí k tomu, že nemají rádi děti, nazývají je fakany, při dotazech na případnou jejich rodinu v budoucnosti se křižují:-) apod.

Zajímavé ale je, že tito lidé mají často psy a netají se velkou láskou k nim.

A já se ptám - není to do určité míry podobné - pes a dítě? I o psa je třeba se starat, věnovat mu čas, lásku a péči, hrát si s ním atd. Vždyť i lidé, kteří jsou sami, nebo jim děti už odrostly, si pořizují psy jako "náhradu" za dítě, které už vylétlo z hnízda.

Není to tedy tak, že tito lidé sice prohlašují - děti fuj! - a jsou tak za drsňáky, přičemž ale chovají velice něžné city ke svému čoklíkovi, takže vlastně těmi proklamovanými drsňáky vůbec nejsou? ;-)

Napadlo mě to včera, když jsem po dlouhé době jela metrem, a asi metr ode mě cestoval mladík z velikým černým psem. Pes ležel na zemi a kousal za vyluzování dost hlasitých zvuků PET lahev. Občas ji položil vyzývavě na zem, načež páníček se sehnul a lahev mu znovu hravě a láskyplně podal, aby se pes do ní opět radostně zahryznul. Zde mě právě napadla ta podobnost s dítětem.

Vtipné ale je, že kdyby se nějaký ten odpůrce dětí díval na podobný výjev, kde by ale hlavní roli hrála matka a dítě, kterému by občas upadla hračka, viděl by to úplně jinak než ve scéně se psem. Dle mě by to někomu převyprávěl asi tak:" Ty, vole, dneska v metru si nějakej malej fakan hrál s hračkou, debilně se při tom smál a slintal, mlátil s ní tak, že všem okolo zaléhaly uši a každou chvíli mu spadla. A ta matrona - jeho matka - co tam s ním byla, jí vždycky láskyplně sebrala a zase mu jí vrátila, aby mohl pokračovat v mlácení. Ty jo, děti fakt nikdy!!"

Scéna se psem ale takovému dršnákovi přijde jistě roztomilá:-)

Tak jak to je? Že vy, odpůrci dětí, nejste zdaleka takovými dršnáky, na jaké si hrajete, nýbrž jen tu proklamovanou nelásku si kompezujete někde jinde? Třeba s čoklíky:-)
 kikiwhite Žena34 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
16.05.2009 19:39:39
řezník z Kampaly:

.....dítě smrdí tak, že i masařka se štítí sednout.... Navíc jen leží, brečí, sere, blije, atd.... Zatimco štěňátko vypadá prostě jako malej pejsek a je to téměř soběstačnej tvor.

-ale na tebe masařky sedaj viď?? (to by mě zajímalo čím to bude :)))) )....
a pochybuju že ty když si byl malej si dělal něco jinýho... (kdo ví jestli se TY nep.osí.ráš do teď)
...jo a to je uplně skvělá výchova psa, dat mu vodu trochu žvance a víc se o něj nestarat pak se div, že zabijou vlastního majtele nebo napadaj kolemjdoucí
(mluvím o těch psech který byly vetšinu života někde zavření či přivázaní-aby si to tu někdo zas neotočil nejak blbě)
Smajlík  Quac Muž29 Kategorie
16.05.2009 19:29:04
Já nemám ráda psy ani děti.. Děti jsou protivné a psů se bojím.. Ale miluju kočky... Nemám dítě, ale určitě je to podobné, svoji kočku mám ráda nejradši na světě, když něco provede, tak ji neseřve, ale vysvětlím jí, proč se to nedělá... Ale jedno dítě bych chtěla, i když je nemám ráda, když jsou malé.. A když se dítě nepovede, tak budu mít místo dítěte asi kočky, i když ty budu mít určitě.. A ta láska je samozřejmě podobná.. O zvířata se taky musíš starat, vychovávat je, dávat jim najíst... Je jasné, že si tím lidi nahrazují děti a možná je to i lepší, děcko bude protivné a vypadne a zvíře je celý život mazlík, o kterého se musíš starat...
 Diamond vampire Žena Kategorie
16.05.2009 19:10:31
Mam kamaradku, ktera si z prazskyho krysarika udelala mimino a obavam se, ze az bude mit dite (chce mozna jen jedno a az za dlouho), tak ten pes bude vys nez vlastni dite, z cehoz me mrazi a dost nechapu, ptz pes je pes, je to zvire, ne clovek.

Obavam se, ze pokud ke psovi pristupuje clovek jako k diteti, tak je to urcita nahrazka, nevyrovnanost. Bud mam psa jako spolecnika a neadoruju ho nebo mam dite (a to taky nemusim adorovat). Proste to chce selsky rozum.

BTW: ja si stejne poridim kocku :-)
 Liska
16.05.2009 19:08:54
měla jsem obojí.
pes je dítě, co nikdy nepřijde do puberty. pro některé typy osob ideální tvor. lze jej bezvýhradně ovládat a dokonce se to žádá.
 *SiSi* Žena30 Kategorie
16.05.2009 16:59:29
No já bych děti s psiskama nesrovnávala. I když já nepatřím k odpůrcům dětí a naopak přehnaná péče o čokla mě občas irituje.
Taky od psa je úplně jiná odezva než od dítěte.
Láska ke zvířatům a láska k dětem je imho naprosto odlišná. Vzájemně se nevylučují a ani na sobě nezávisej.
No a drsňáckej postoj v tom, že někdo nechce děti, taky nevidím=)

Jediný s čím by se snad dalo souhlasit je, že osamělí rodiče, kterým dítka už vylétla z hnízda, si poříděj pejska... aby je něco trochu zaměstnalo (ale kupa dalších se začne víc věnovat zahradničení a jiným "babičkovským" aktivitám)
 Jusik Žena26 Kategorie
16.05.2009 16:07:44
"A já se ptám - není to do určité míry podobné - pes a dítě?"

• Tak z psa nevyroste dospělý člověk.
 Metsä Muž Kategorie
16.05.2009 15:58:00
Řezník: Já bych psa nikdy v životě neuhodila. Nevím, proč by někdo měl psa bít jen tak.
 Bellatrix Black Žena24 Kategorie
16.05.2009 15:55:18
Řezník: S tím řezáním bych to tak optimisticky neviděla, když seřežeš psa, tak se vždy najde nějakej píčus, kterej je ochotnej tě udat za týrání zvířat:))
 twelwe Žena Kategorie
16.05.2009 15:51:34
Mám děti ráda, o to nic...a možná že si v budoucnu nějaké pořídím, ale...pes je pes, je to nejúžasnější tvor pod sluncem, pes tě totiž nikdy nemůže zklamat, je to nezkažená němá tvář oddaná pánovi.
Nevím, na úvahy o dětech jsem příliš psychicky nevyzrálá, dítě bych zatím nechtěla, ale psa bych si pořídila hned (i když už jednoho mám :) )

Ale jak řekl Quac, mám ráda děti a psy...a jestli se mi jednou narodí dítě, okamžitě si pořídím štěně, aby vyrůstalo s ním.
 Bellatrix Black Žena24 Kategorie
16.05.2009 15:39:47
Dítě (vlastní) bych chtěl a jsem ochoten pro ně obětovat hodně usílí a času. Psa nechci, resp. dostatečný čas bych si pro něj neudělal a on by zbytečně trpěl.
Nemusí nutně platit často používaná fráze, že kdo má vztah k zvířatům, tak má i k dětem, resp. naopak kdo nemá vztah k zvířatům, nemá k dětem...
 Charles Muž49 Kategorie
16.05.2009 15:35:36
HaveUeverBeenDown - tak u tebe je to asi hodně dané věkem:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 15:32:02
mam pejska ketereho miluju pusinkuju ho staram se o neho ale decka male mi nic nerikaji.dokonce ani mimina mesicni.
 HaveUeverBeenDown Žena32 Kategorie
16.05.2009 15:27:13
Mám doma psa a zároveň jsem dobrovolně bezdětná, takže možná k tomu mám co říct. Psa (rottweiler) jsem si pořídila jako kamaráda, koníček a strážce. Snažím se o něj starat tak, aby se mu dostávalo veškeré péče. Má výcvik a pokud seká latinu, nemám důvod se vyžívat v despotickém komandování a pořvávání. Nemůže se mi stát, že mě v pubertě přestane respektovat, pošle mě do ... a v horším případě dojde na fyzické násilí. Nemusím se bát, že mě pes připraví na stáří o střechu nad hlavou a bude mě navštěvovat pouze v den, kdy mi přijde důchod. Psa můžu od štěněcího věku nechat celé dopoledne ve výběhu bez hlídání a v klidu si vyřídit úřady, aniž bych ho tahala všude s sebou a otravovala tím ostatní. Pes mě nikdy nebude otravovat s tím, že chce nový mobil, značkovou mikinu, protože ostatní ve třídě už to mají. Nedočkám se ani zklamání, pokud se z děcka vyklube kriminálník, feťák nebo nemakačenko. Důvod, proč si nepořídím dítě a radši mám doma psa, je jednoduchý. Psa jsem chtěla i se vším, co k tomu patří, což se o dítěti říct nedá. Prostě je to volba. Tohle chci a tohle ne. Je pravda, že v některých ohledech se péče o psa a dítě neliší (lékař, koupání, hraní, krmení, procházky). Náš Eda je plnohodnotným členem rodiny, ale rozhodně se nesnižuju k navlíkání psa do oblečků, vození v kočáru, navštěvování psího kadeřníka a manikérky. Nelítám k veterináři s každou srágorkou a snažím se při výchově a péči používat selský rozum. Možná jsem to vzala trochu ze široka, ale snad to nebude vadit.
 edmond74
16.05.2009 14:48:39
Starost o zvíře beru částečně jako "tréning" na nějaké to dítě v budoucnu. Částečně.
 Anaya Žena22 Kategorie
16.05.2009 14:32:07
Mard draM: dite je natolik odlisny tvor ze nemuzes podle vztahu k detem porovnavat vztah k lidem obecne
 Svejk Muž Kategorie
16.05.2009 14:31:57
Dříve jsem chovala tyto něžné a opatrovnické city ke psům i dětem, byť děti jsem nechtěla, protože by mě otravovali POŘÁD (psa okřikneš a zaleze do kouta). Teď už je necítím ani k těm, ani k oněm..
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
16.05.2009 14:27:43
Svejk: Nepochopil. Vybrat si místo dítěte psa je jen jeden z projevů skutečnosti, že existuje obrovská skupina lidí, která ve svém emočním životě tíhne víc ke zvířatům než k lidem.
 Mard draM Žena43 Kategorie
16.05.2009 14:24:33
Lynx - "Zatím místní oponenti nepochopili o co v diskuzi jde. Jde o ty lidi, kteří mají potřebu sdělovat jak nenávidí děti a pak si pořídí psa, ze kterého si dítě udělají."

Ano, přesně. Jako jeden z mála jsi pochopill, o co mi jde:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 14:23:50
undro nechapu kde beres sve sebevedomi. tahle diskuse ma vetsi myslenkovou hodnotu nez tvych poslednich 30 a ty tu budes vyskakovat jak certik z krabicky...
 od Rez-ni-ka Muž26 Kategorie
16.05.2009 14:21:19
kikiwhite: no já teda abych pravdu řekla trpím dosti silnou alergií na dětský pláč, to pak taky občas říkám hodně ošklivé věci, i když samozřejmě rozum říká že za to ty děcka nemůžou, jo takové to vřeštění u těch 3- a víceletých tam už je to chyba rodičů že si je nedovedou uklidnit - ale zas ani to asi není jednoduché, sama jsem byla uvřískané dítě přivádějící své rodiče k šílenství, ale to by bylo na jinou diskusi :-D. Každopádně je fakt, že prostě matka ze mě nikdy nebude.. Takže ty nenávistné projevy občas docela chápu, sama je mívám taky, ačkoliv u mě je to taky dáno mojí cholerickou povahou :-D Někdo třeba i říká, že lidi co nechtějí mít děti se bojí odpovědnosti - ale z vlastní zkušenosti říkám, že to tak není, člověk co třeba pro změnu žije single musí mít o to větší odpovědnost sám za sebe a spoléhat se sám na sebe, protože se nemůže spoléhat na nikoho jiného, než sám na sebe, jde prostě o to, že ne každému vyhovuje rodinný život, děti a tak.. Já holt patřím k těm, co radši ta zvířátka no :-)
 HellishSatanica Žena Kategorie
16.05.2009 14:18:33
Jinak bych rád dodal, že takový dítě je z estetickýho hlediska něco naprosto odpornýho a smrdí to tak, že i masařka se štítí na to sednout. Navíc jen leží, brečí, sere, blije, atd... Zatimco štěňátko vypadá prostě jako malej pejsek a je to téměř soběstačnej tvor. Stačí mu jen dát někam trochu toho žrádla a vodu.
 řezník z Kampaly
16.05.2009 14:18:29
Zatím místní oponenti nepochopili o co v diskuzi jde. Jde o ty lidi, kteří mají potřebu sdělovat jak nenávidí děti a pak si pořídí psa, ze kterého si dítě udělají. Rozmazlí ho, k doktorovi s ním lítají častěji než já s děckem, musí mu zajišťovat hlídání a jsou na psychycky mimo, když má pes sračku.
 Lynx Muž42 Kategorie
16.05.2009 14:16:48
Třeba jde o to, že pes je menší zodpovědnost než dítě..
 vjoo Žena Kategorie
16.05.2009 14:14:11
HellishSatanica - přiznám se, že jsem ty drsňáky nemyslela obecně, ale spíš na některé typické uživatele Zp, kteří se o dětech vyjadřují právě hodně drsně...jestli k nim nepatříš, tak to nebylo myšleno až tak na tebe..já sama jsem taky neměla moc ráda děti, než jsem sama otěhotněla...:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 14:12:05
kikiwhite: myslim ze je ale pravda ze ja si z ctyrletym ditetem nikdy nehral a vlastne ani nevim na co bych si mel hrat, se psem sem vzal napriklad peska a on zkousel zadrzovani tahani apod delat neco jako tutututu on ti vypadl dudlicek no pockej tutututu - to by me fakt nebavilo

jinak ja uz psa nemam a porizovat si dalsiho mozna ani nebudu nepotrebuju o nikoho pecovat nicmene tve srovnani psa a ditete fakt nemuzes brat o psa zase tak moc nepecujes to je spise o interakci zadny pleny dudlky a veci o kterych psal řezník z Kampaly (pod jeho prispevek bych se podepsal protoze to napsal dost vystizne)
 Svejk Muž Kategorie
16.05.2009 14:10:48
kikiwhite: zvířata a děti jsou úplně něco jiného. Chovají se jinak, vyžadují jinou péči, mají k člověku jiný vztah. Nedá se to srovnávat. Někdo prostě k dětem vztah nemá, ke zvířatům ano. Viz to co jsem psala níže. Někdo zas nemá vztah ke zvířatům a k dětem ano. Někdo rád obojí.. Chápej ale, že dávat dohromady a srovnávat to se fakt nedá..
 HellishSatanica Žena Kategorie
16.05.2009 14:07:24
Svejk - no počkej, chceš říct, že ve hraní si se psem je větší interakce, než ve hraní si třeba se čtyřletým dítětem? No to snad ne:-)

Jinak já se s tebou ani s nikým jiným nechci hádat, je to samozřejmě hodně subjektivní..mně prostě jen, kdž jsem viděla toho psa (který mi přišel jako dítě) a toho pánička, jak mu neúnavně podává tu láhev, tak mi to připomnělo matku a dítě...no a vzpomněla jsem si na ty věčné diskzue na Zp o dětech a na ty, co jimi pohrdají nebo je nechtějí...no a napadlo mě zeptat se, v čem je to tak hrozně jiné mít psa, tu lásku a péči stejně někomu evidentně dáváte a chcete dávat...proč? Proč nejste radši sami? Odpověď - potřebujete to, je hezké o někoho pečovat - o psa nebo o dítě...a o to mi šlo..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 14:06:57
Pes je lepší v tom, že ho vychováváš pár týdnů až měsíců, dítě vychováváš pár let, mnohdy celej život. Pes tě nikdy nepošle do hajzlu, dítě to udělá ve chvíli, kdy mu budeš na obtíž. Neříkej si, že ne, protože dnešní doba je taková. Pes se podřídí pánovi, stačí říct pojď a jde, ale dítě? Škola, škola, kroužky? Nemůžeš ho odtáhnout jen tak z minuty na minutu. Průměrnému psovi něco ukážeš a vysvětlíš dvakrát, třikrát a pamatuje si to celej život. Průměrnému dítěti něco řekneš dvacetkrát a stejně bude pokoušet Tvou trpělivost a vztekat se, když není po jeho. Není to tak, že nesnáším děti. Nevadí mi, pokud je nemám doma a nemusím s nimi být v kontaktu déle než pár hodin.
 OutsideLife- out
16.05.2009 14:06:56
Mard draM: tady resis jedinec vs okoli a ne jedinec vs jeho dite ..... samozrejme ze dite taky muzes tyrat a za trochu zvance bude delat jak ty piskas sice je proti tomu legislativni ochrana nicmene princip zustava proto cely tvuj prispevek byl totalne offtopic
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
16.05.2009 13:58:40
řezník z Kampaly -))))
 Cu Cuprum
16.05.2009 13:58:26
řezník z Kampaly - já jsem někde psala, že mě ten pes rušil? Kde prosímtě? Naopak to bylo srandovní a ten pes se mi líbil...kdyby ale něčím v metru třískalo dítě, určo by to odpůrce dětí rušilo...

Ale jinak k tvému vysvětlení - ok, rozumím, ale mně pořád jde o ten pečovatelský pud...ano, je jasné, že dítě JE mnohem náročnější než pes, ale stejně ten člověk tu lásku a péči někomu dává, zvlášť když se jedná třeba o štěně...takže v tomto vidím tu podobnost..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 13:58:23
Především s tebou nesouhlasím s tím, že kdo nemá kladný vztah k dětem, že si hraje na drsňáka nebo nemá žádné city. Já taky nemám ráda děti - přiznávám. Ne že bych jim měla potřebu nějak ubližovat atd., cizí děti mi nevadí - pokud nevřískají na celé kolo v dopravních prostředcích nebo v obchodech, ale mít doma je nechci, nemám mateřský pud prostě. A zvířata miluju. Nemám sice psa, mám osmáka degu, ale prostě ke zvířatům obecně mám vztah velmi kladný. A aby nebyly nějaké domněnky - dětství jsem měla naprosto v pořádku, u nás v rodině vždycky všechno klapalo - oni totiž někteří taky razí takové zvláštní teorie, jako že lidi jako já mají asi nějaký problém v rodině. A lidi - své přátele atd. mám taky ráda. Jen prostě nemám vztah k dětem - každý zkrátka není rodinný typ..
 HellishSatanica Žena Kategorie
16.05.2009 13:57:24
Psi fuj, děti taky fuj, tedy pokud mi v metru slintají na botu / tahají za oblečení a jejich páníček / rodič s tím nic nedělá.
Smajlík  lupita Žena29 Kategorie
16.05.2009 13:56:12
Velmi dobrý postřeh ! Myslím, že se to netýká jen odpůrců rodičovství a dětí obecně,
ale že jde o velkou skupinu lidí, která dá raději přednost pravidelnému sociálnímu kontaktu
se zvířetem, než by se orientovala na mezilidský kontakt. Zvíře (a zvláště pes) má jako společník ideální parametry. Je nekritický. Když není vyloženě bit nebo brutálně kopán,
lze si na něm beztrestně realizovat své mindráky rozličným despotickým komandováním
a pořváváním, za trochu žrádla a průměrně slušný pelech ho ani nenapadne kritizovat majitele za ekonomický a společenský neúspěch. Je věrný svému majiteli, de facto polobohu, středu jeho světa. Je to stvoření, které s velkou pravděpodobností za relativně málo snahy projeví slušnou dávku radosti v pozitivní interakci. Oč je to lepší než nejisté vztahy k lidem, mnohdy v prostředí kde je člověk člověku vlastně vlkem. Ani se pak nedivím, když vidím vycházet z paneláku slečnu cca devatenáctiletou, taženou dvěma dogami, které se v psí řeči domlouvají, kamže to s paničkou dnes půjdou.
 Mard draM Žena43 Kategorie
16.05.2009 13:55:06
kikiwhite: rozdil je ze pes posloucha neni tak hlucnej nevyzaduje takovou peci stoji min penez me slovo je zakon nemusi se prebalovat pozdeji nezacne fetovat nezabira tolik mista vetsi pes nebo silnejsi pes muze napr chranit majitelku (bezkridlej andel a ukrajinci na sidlisti) hrat si s nim je vetsi sranda (subjektivni pohled nekoho mozna bavi delat tutututu sislani dudlicek ale chybi tam ta interakce)
takle se dalo jeste pokracovat ale neba me to chapu ze nekdo jiny to vidi jinak a pak da prednost diteti proc ne? ale at s tim harantem neobtezuje sve okoli
 Svejk Muž Kategorie
16.05.2009 13:55:03
Starat se o psa a o dítě, to snad vůbec nejde porovnávat. Moje sestra často říká ve vtipu, že si radši měla pořídit nějaký zvířátka než ty svoje děti :)
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
16.05.2009 13:52:33
Cože? V metru tě rušilo, že pes kouše pet lahev? V metru, kde je kravál, že pomalu neslyšim ani mp3ku, co mam v uších?
Jinak pes vyžaduje mnohem míň péče, než fakan, takže toto ber jako odpověď na svou otázku.
Pokud to mam rozepsat, tak asi takhle...
Psa si koupíš, nemusíš ho porodit, případně chlap nemusí koukat na to, jak se v jeho starý 9 měsíců klube vetřelec a pak mít deprese z toho, že má kundu jak vrata do stodoly. Se psem neřešíš žádný kakáníčko, blitíčko a podobný sračky. Pes se naučí vykonávat potřebu venku za pár dní, fakanovi to trvá několik let. Fakan furt ječí, jak protrženej. Pes občas zaštěká. Pes je cca v 1 roce dospělej a ve 12-ti letech se jeho život pomalu chýlí ke konci. Fakan ve 12-ti letech teprve začíná přicházet do puberty a akorát tě sere víc a víc (nehledě na to, že tě před tim sral už 12 let). Na psa nepotřebuješ kočárek, pleny a podobný kraviny.
Smajlík  řezník z Kampaly
16.05.2009 13:51:29
Svejk: psi taky dělají bordel, štěkají a opruzují, takže to jako argument neberu, navíc stejně jako dítě potřebuje dost péče i pes
 Lynx Muž42 Kategorie
16.05.2009 13:51:27
zajímavá uvaha....
ale jinak já mam rád oboje...!!!



(když se to dobře upeče ;-)) -nee sranda)
Smajlík  Quac Muž29 Kategorie
16.05.2009 13:51:08
Myslím si, že stáří bez dětí musí být hodně depresivní... Vidím to např. u naší babičky, která je doma tak třetinu roku a zbytek je třeba u nás, u pravnuka atd. atd.
A očividně si docela užívá i to stáří a širokou rodinu.
 libik Muž34 Kategorie
16.05.2009 13:48:31
Svejk - no dobře, ale vysvětli ten rozdíl v lásce ke svému psovi vs v lásce k dítěti...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 13:47:15
Lynx - Je to o tom, že prostě každý v sobě \"pečovatelský\ " pud má a dřív nebo pozděj se zrealizuje.

Ano, ano, to jsem měla na mysli:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 13:46:46
no nevim ze by se tu nekdo krizoval jinak lidem spise vadi kdyz harant v mhd rve jak tur kdyz fakanovi matka podava hracku a nedela harant u toho bordel tak to nikomu rikat nebudu (vlastne ani vetsinou nerikam o tech urvanejch smradech ktere potkavam v mhd porad)
 Svejk Muž Kategorie
16.05.2009 13:46:17
Kiki - pokud se ptáš po rozdílu, tak u zapálených bezdětných chovatelů žádný.
 Lynx Muž42 Kategorie
16.05.2009 13:45:44
od Rez-ni-ka - :-), no to máš pravdu..ale tohle nikdo z těch odpůrců dětí svýmu pejskovi dle mě neudělá;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 13:44:48
mě o tomhle nedávno napadla jiná věc, že dost matek vychovává a chová se ke svýmu dítěti úplně přesně jako psa. A k tématu.. rozdíl je v tom že pes je majetek a dítě časem přeroste přes hlavu, míra zodpovědnosti a povinnosti je jiná.. takže je to pochopitelný.. ale máš pravdu, jeden známej z práce je přesně takovej, se ho musim příště zeptat jestli by ta jeho historka byla tak líbezná, kdy místo hafana hrálo hlavní roli jeho dítě.. už se těšim na jeho výraz :))
 floutě
16.05.2009 13:44:27
Whocares - tak nechytej mě z slovo..mě fakt spíš zajímá, jaký je pro ně rozdíl mezi láskou ke psovi a k dítěti..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
16.05.2009 13:43:33
Mám 3 děti a podobné kecy o tom jak někdo děti mi připadnou trapné a slabošské. Když nechce, tak nechce a nemusí o tom žvatit a zdůvodňovat si to.

To co píšeš o náhradním dítěti v podobě zvířecího mazlíčka je pravda a viděl jsem páry, které to opravdu přehánějí, někdy až do té míry, že psovi vysvětlují, že jedou k babičce a podobné sračky.

Je to o tom, že prostě každý v sobě \"pečovatelský\ " pud má a dřív nebo pozděj se zrealizuje.

Nevadí mi to, ale směšné, až komické to je.
 Lynx Muž42 Kategorie
16.05.2009 13:42:06
vyhoda psa je ze ho muzes beztrestne serezat voditkem nebo nechat utratit kdyz te uz nebavi. s detmi je to obtiznejsi...
 od Rez-ni-ka Muž26 Kategorie
16.05.2009 13:41:16
Mno, předme si myslím, že tím, že nekdo nechce děti neznamená, že ze sebe chce delat drsnaka a dává najevo, že nemá city...

... takže je celý ten tvůj text založen totálně na... vodě :)
 Whocares Muž21 Kategorie
16.05.2009 13:39:43
Já to mám opačně.. děti mám ráda..psů se bojím.
 Khetti Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk