Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.373955, vloženo 23.03.2009 21:58:59 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Asi se ufetuju k smrti
Čau, tak zase jednou.
tak asi před třičtvrtě hodinou jsem se totálně pohádala s matkou. S tou pizdo*, co si mě dovolila stvořit. Prostě jsem v poličce objevila dvě lízátka a tak jsem si je vzala protože vím, že ona lízátka necucá. (ŘEŠIT TAKOVOU KRÁVOVINU!!!). Za půl hodiny za mnou přišla a ptala se, kde ty lízátka jsou a tak jsem jí řekla, že skončily u mě v žaludku. Ona se během minuty začala rozčilovat, jak si to můžu dovolit, vzíts si její JEDNO lízátko, že to bylo její, kurv*, že to bylo její a takhle to řešila mezi dveřma asi deset minut. Źvýšeným hlasem jsem jí poprosila, ať odejde a ona že né, jak si prostě pořád kurňa můžu dovolit vzíts si její lízátko (Jako kdo to má vědět, když nikdy v hubě lízátko neměla??) a v tom rozčilení začala narážet i na to, ať si odnesu talíř, kterej tu je už tři hodiny. Já samozřejmě, že si ho odnesu, kdy budu chtít a ona že ne, že si ho odnesu hned, stoupla si mi před PC, ruce v bok, že si k němu nesednu, dokud ho neodnesu a já ve své hrdosti, NEODNESLA. Začali jsme se krutě hádat, naráželi jsme na svoje citlivá místa, z pusy mojí zaznělo třeba ať už z toho pokoje vypadne, že jí nesnáším (to je pravda), ona pak narážela ne mého přítele (jo, jsme spolu), že pokud se objeví už jen za dveřma, tak že ho můj zasran*j otec srazí ze schodů a tak dál. Chápete to?? Já jí asi ještě pětkrát zopakovala, jak moc jí nenávidím, ať táhne do Prahy za jejím mazánkem a mě ať nechá z domu odejít. Nechce mě pustit, ale já už chci jít pryč.
Zejtra se*u na přestávání, půjdu se solidně vysmažit, protože tohle už prostě né.
Se*u na nějakej detox bo abstinenci, stejně je to všechno na hov*o a alespoň mi bude líp a její přítomnost mi bude u prde*e. Jasný, super plán na zítřek. Stejně mi to přestávání za nic nestálo, ne? I tak to bejvá.......
 NěžnáVločka Žena18 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
24.06.2010 19:01:02
tak tady se ji musim zastat,,,jsou to bezne hdky pubertaka a rodicu.....ale neprehanite to stym fetovanim co ji kritizujete?joo nevite jake to ma doma a podobne,,tam slecno co jsi rikala,ze za vse si muze sama,nato ti reknu jedno,ty by si nezacala fetovat,kdyby te matka urazela a hledali si zaminky zbytecne veci?obcas na drzku jeste ktomu?to te chci videt:P....resit pricinu muze psycholog u ni ne ty,,kazdopadne holko,,to prejde odejdes z domu a bude...moje kamaratka studuje,chodi do prace,nefetuje,pije malo,,,matka ji urazi je ji 20,chytra holka,,,,tak koho je to vina?ji nebo matky???nadava ji,ze jetlusta,,pritom maminka se o ni nestarala nikdy:D,,ta hokka sama pracuje a plati si pomaturitni studium matce dava na najem,,,,no ted reci ze si zato muze sama vy mudrcove,,,vzdy to neni vina ditete,,jinak je to bezny ze se hadate a kazdej ma problemy.......res to jinak prosim te a poper se stym svinstvem
 party222 Žena25 Kategorie
19.04.2009 00:46:15
Neřešíš problénm, jenom pomocí drog unikáš před realitou.. to neni dobrý.. zkus to nějak řešit.. jinak než se ufetovat k smrti...
 Amalia
30.03.2009 18:31:59
Jste prostě jedna zkurvená rodina.
 Metsä Muž Kategorie
24.03.2009 21:20:26
Oj, tolik příspěvků. Aneto, ty me srá* nebudeš, dostaneš dinamit a máš už po prdel*. Jinak crookovi děkuji, stejně jako Silencio. Mějte se
 NěžnáVločkapřšlajseM
24.03.2009 18:16:31
Vidíš chyby na rodičích nebo matce, ale na sobě ne. A přitom stačí uznat jen svou chybu, ať už je to číkoliv chyba. Matka není počítač, s ní se hádat nemůžeš - vždy si bude stát za svým. Chtěla bys ses mít v životě určitě dobře, ale toho nikdy nedosáhneš dokud se nenaučíš jednat s lidmi.
 Santo Muž16 Kategorie
24.03.2009 18:03:21
Bže muj vzpamatuj se..!!!!!! Ty nejsi nejvetsi chudinka na svete..!! Muzes si za to vsechno sama, kdybys nefetovala nemela bys takovyhle problemy a mama by s tebe nemela nervy na dranc ze by ji nas*ralo jedno blby lizatko..!!!!!
Smajlík  Anykey Žena15 Kategorie
24.03.2009 17:23:05
crook:
Nechci se ji uplne zastavat. Fetka je fetka, ale proc je to fetka?
1. Matka asi nic moc
2. Klasika. Matka asi z mene inteligentnich ale pritom autoritativnich. Jako vzdy starsi dcera uspesna. ( je to klasicky model..nechci to uplne popisovat do podrobna je to na dlouho ), hned po ni mene uspesna.
3. Otec se tu ani nezminuje tak predpokladam ze autorita otce v haji.

Crook ma v necem pravdu, ma na tom podil i rodina. Vetsina homosexualu (asi tak 80procent fetuje) to vim z vlastni zkusenosti. Ja mam doma neco podobnyho jako NV a presto sem nezacala fetovat. Jenze sem si svym taky prosla, takze kazdej z tohohle prostredi skonci aspon na chvili "spatne" ale kazdej jinym zpusobem ke kterymu ma sklony. Takze nekdo, kdo ma sklony k fetu,tak fetuje. No a nekdo ma sklony zase k necemu jinymu. Jinak nejlepsi lek je se odstehovat, ja se odstehovala v 20, ale myslim,ze v 18 to taky pujde (po maturite). Nevim, proc Nezna Vlocka zustava u rodicu a vymlouva se na to, ze nemuze odejit..

Jinak muj bejvalej byl taky vychovavanej v tomhle prostredi a taky zacal fetovat. Sice si myslim,ze to je hlavne jeho vina, ale urcitej podil na tom maji i jeho rodice. Ted nebydli doma ale s rodicema si vola kazdej den a porad resi, jestli za to, ze zacal fetovat muzou rodice nebo on :-D Proste to resit chce a proto jim vola furt. Stejne jako ty se vyzivas v tom, ze musis bejt u rodicu a musis si kvuli tomu dat. Nu coz, duvod se vzdycky najde, ze:) Nejlepsi je prestat se s nima uplne stykat a priznat si odpovednost za svoje ciny.

Je ti 18, takze pokud odejdes, tvoje mama zavola na policii. Ti se te budou snazit privyzt zpet ale kdyz jim reknes, ze ti je 18, tak te nechaj. Aha, uz se nemuzes vymlouvat co:)
 Silencio Žena22 Kategorie
24.03.2009 15:22:41
krůk - hm tak to bych mela taky zacit, lepsi pozde nezli vubec
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 15:16:09
crook - aha, tak ted uz vim proc se rika kazdy sveho stesti strujcem...protoze nejprve mne nekdo musi nasmerovat .. jo rodice..
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 15:14:04
crook - aha, tak ted uz vim proc se rika kazdy sveho stesti strujcem...protoze nejprve mne nekdo musi nasmerovat
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 15:08:04
nebo treba odlisnou orientaci? jdou se takovy lidi strilet nebo fetovat? Ne..jo casto..ocividne nic nevis..ale zlepsuje se to, casto zalezi na ro dicich a jejich pristupu

A tvuj pristup 'mas to tezky, tak jdi a zab se tim, chuderko mala' je jako lepsi?? Ses magor.
Ne nejsem. Nikdo nerika prece ze je to pro ni dobre OK tak se zopakuju pro blbe. Nikdo ji nechce vse schvalit ale pokud ji chci pomoct ( o coz se tady pokusil asi tak jeden clovek ) tak to co delas ty je debilita nejvetsiho razu. Kdyby to bylo tve dite, znami, nekdo z rodiny zvolis stejny pristup.
Zpovednice je tu od pomoci ne aby sis tu mastil ego ze nefetujes

Streli se jen ti, co jsou slabosi, uz to chapes?
Co z nich slabochy udelka. A nerikej ze si za to muzou sami. TIm padem se klidne zopakuju..nic nevis
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 14:59:21
Zaprve nejsem cash boy

Pouzijes homosexualy jako priklad, pritom ti samy casto koncily na fetu nez je spolecnost prijala.
// CO je tohle za kydy? Naprosty nesmysl.

Vas pristup je desivy.
// A tvuj pristup 'mas to tezky, tak jdi a zab se tim, chuderko mala' je jako lepsi?? Ses magor.

To ze plno nestreli neznamena ze nikdo nestreli uz to chapes?
// Streli se jen ti, co jsou slabosi, uz to chapes?

Jsi marny stejne jak ona. howg
 Cosh boy
24.03.2009 14:54:22
cash boy: No a co to jsou za keci..No super zpovednice je tu od toho aby temto lidem pomohla ne je odsoudila blbci. Konec vysvetlovani. CO je to za urazky. Vas pristup je desivy. Pouzijes homosexualy jako priklad, pritom ti samy casto koncily na fetu nez je spolecnost prijala. To ze plno nestreli neznamena ze nikdo nestreli uz to chapes? A jak tomu zabranit jinak nez ty lidi pochopit a neomilat porad to same: Je to fetka tak konci. Bezte si to ventilovat na protidrogy.cz a ne se michat do veci o kterych vite prd, to muzu rict uz jen proto jak drsna vase reakce byla
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 14:35:41
teh Ane5ta
To je marne.. na argumenty ani jeden z nich neni schopen reagovat.. nasli se 2, co se poplacaji po zadech, jak je zla spolecnost donutila fetovat, tak at si to uziji. Az se proberou, bude asi pozde, ale komu neni rady..
 Cosh boy
24.03.2009 14:32:23
teh Anet5 Mam par pratel a vim...ne nevis..pokud si nebyla u toho jak fetovali ne nevis.

uz zase rozumujes a mluvis o necem o cem nevis? Mel by sis uz urovnat taky nazory a to o cem meles, dost nevis co bys mel rict, jednou je fetka, pak zase nikdo tady nevi jake to je...mame ji litovat nebo co? Mel by ses ptat kolik lidi tady na ZP melo opravdove problemy a neresilo to tim ze si zasli neco vpalit.
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 14:27:42
teh Anet5 Mam par pratel a vim...ne nevis..pokud si nebyla u toho jak fetovali ne nevis. Nebudu se rozepisovat o poctu, to proste nespocitam a je to slozitejsi. Nikdo nepsal ze vsechny drogy jsou dobre, kdyby jsi cetla pozorne a nehledala jen nejakou chybicku aby si mi mohla nadat tak hned na zacatku pisu, ze je to fetka, pac pernik uz je fakt high level..No jelikoz neurazim s tebou uz debatovat nechci
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 14:19:24
Sex kazdy den? Potrebujes behat ci sportovat? Denne tri kafe?

jenomze tohle ze mne nedela varenou zeleninu( : pouzijes taky jine argumenty aby sis to obhajil nebo budes donekonecna opakovat ze "my" nevime a ze kazdy mame "neco"
Myslis si ze nikdo nema pratele nebo zname kteri do toho spadli, co se s nimi stalo nebo ze zemreli? Nez zacnes vsem cpat takove veci a rozepisovat se tak bys mel prvni znat fakta o "ostatnich"
Mozna bys taky mohl poradat sezeni pro zakladnia stredni skoly a vysvetlovat JIM ze drogy nejsou vlastne spatne a nelegalni a ze lidi jako je John a Klima co poradaji podobne prednasky jenom vyplachuji ostatnim mozek protoze nevi o co se jedna.
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 14:13:57
odmastovnu ne, ale amm sve spusoby jak utikat pred zdejsim svetem a zaroven s nim fungovat. Zacit nekomu nadavat do fetek provokujke i me i kdyz sem ji tak nazval..proste vim ze lidi na perniku se meni..ale vy jste hned ze zacatku zmrazili jakoukoliv nadeji se s ni o tom normalne pobavit. Vykrik jako nech toho prestan s tim ses blba fetka a podobne keci akorat ukazuji ze te problematice nerozumite a jen delate hrdiny. Co je cloveku po tom ze zrovna ten ten nebo ty na perniku nejste. A co fetujete. Sex kazdy den? Potrebujes behat ci sportovat? Denne tri kafe? Nejaky ten alkohol? Trava? Kazdy ma fet, jen nektery ublizuje vice. sichni mame nejaky unik od starosti. Kazdy to ma tezke..hmmm..jak dalece. Jen treba jestli mas funkcni rodinu..ne ted nemyslim, ze by idealni, hadky jsou vsude,..tak nevis o cem my dva pisem. Mas doma zakoplaxovaneho nic neumejiciho strazce, pro ktereho cokoliv udelas je spatne? Ne? Asi pak uz nevis co je to mit to v zivote tezke. Ano mistni udalosti byvaji tezke, ale neco co ti pastekuje za zadkem 24 hodin denne si nezazila.
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 14:01:44
Tvou vetu napsal lekar, ktery nic neokusil na svou kuzi ..
A jak vis co okusil a co ne????

Lidi maj horsi problemy nez rodice hovada (a i to jsme slyseli jen z jedny strany) ale nejsou tak hloupy, aby to resili timhle.
Slabosi si proste jenom potrebujou temahle falesnyma kecama zduvodnit, proc je ta zla neprejici spolecnost donutila fetovat. Pritom se k tomu donutili JENOM SAMI, tim ze se nedokazou postavit problemum. Co treba tohle, zijes s rodicema co ti porad rikaj jak jsi k nicemu, tva mladsi sestra je hvezda (tedy podobne prostredi jako ma tady tahle rozmazlena hvezda jasna) a do toho resis nejaky SKUTECNY problem? hm? napr nemoc? nebo treba odlisnou orientaci? jdou se takovy lidi strilet nebo fetovat? Ne - protoze jeste neztratili zbytky zdravyho rozumu a misto dupani nozickou jak je jim ulizovano se snazi si pomoct. Na coz kazdy nema, ze.
 Cosh boy
24.03.2009 13:46:21
pawel: je to dlouho ale treba odpovis:

Tvou vetu napsal lekar, ktery nic neokusil na svou kuzi, jen dela ze neco vi. Drogy tu byli od pradavna a napr mayov jeli na cocce..kterou jedli kazdy den..dokazali na nemoznych mistech postavit to co postavili. Bez fetu buh vi
a je tu jeste jedna droga kazdodeni ktera vam chybi krome par dnu abstinence boli po ni hlava, je ti spatne a si agresivni kdy ji nemas....SEX a LASKA. O drogach a fetu je to slozitejsi nez co rikaji dnesni lekari a je na nas co s tim.
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 13:41:54
crook - takze mas za sebou odmastovnu ze je tak obhajujes co( ;
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 13:38:03
teh Ane5ta má pravdu, Vločka neni jediná, kdo se potýká v životě s nějakým problémem, mnozí jsou na tom mnohem hůř a fetovat nezačnou. Mnozí v tom totiž východisko nevidí, protože v tom není...
 laple Žena99 Kategorie
24.03.2009 13:37:49
tehAnet5 Co je to pro tebe mit to v zivote tezke. Fetovat vetsinou zacnou ti co vi CO JE TO TEZKE
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 13:24:43
Crook - taky sem to nemela vesele, to neznamena ze zacnu fetovat. Je to pro slabochy co potrebuji utect pred realitou a nedokazi se vyporadat sami se sebou.
takze jakypak - proc je to fetka - protoze ma v hlave prazdno
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 13:17:58
Nechci se ji uplne zastavat. Fetka je fetka, ale proc je to fetka?
1. Matka asi nic moc
2. Klasika. Matka asi z mene inteligentnich ale pritom autoritativnich. Jako vzdy starsi dcera uspesna. ( je to klasicky model..nechci to uplne popisovat do podrobna je to na dlouho ), hned po ni mene uspesna.
3. Otec se tu ani nezminuje tak predpokladam ze autorita otce v haji.

Hele Lidi vy asi fakt nevite jak to v takove rodine vypada. Ja z ni pochazim a nebudu to tu skalodlouze rozebirat, jen vim co citi a chapu ji. Vy vsichni vidite sve rodice jinak, nevite co to je mit za zady neuspesneho policajta, vylevajiciho si sve mindraky, s nazorem starym jak metuzalem

Vtipy o tom jak uz se ma od 18 starat sam radsi prejdu. Kdo z normalnich rodin vubec neco takoveho potrebuje? A kdo z vas kdo to poradil, opravdu SAM BEZ POMOCI takto zije od 18? MUHEHE jestli 1 procento. Pak se ani nedivim ze nekdo takovim radam nada, protoze jsou tupe az to boli To neni zacnym rozmazlovanim spis opakem. Prilisnou tvrdosti, prevzatou vzorem jeji sestry. Mnoho rodicu kteri vychovali polokomunistickeho uspechare, ted sve deti nezvlada.
 crook Muž22 Kategorie
24.03.2009 13:02:22
Kráááááááááááávo blbá, rozmazlená, namyšlená.ufetuj se k smrti!!!!!!
 krysojed
24.03.2009 12:15:26
A ty se tím nějak změníš? Taky ne. Takže mi uniká, čeho tím chceš dosáhnout.

A ne, nepřemýšlí se dobře. Přemýšlí se rychle, ale zcestně:-)
 kristusek Muž37 Kategorie
24.03.2009 11:51:30
Lidem jako ty bych nakopala prdel.
Seš tupá, nevychováná,arogantní a ještě k tomu smažka..to je kombinace.
Smajlík  Lištička z lesíčka Žena22 Kategorie
24.03.2009 11:10:22
kristusek - Dobře tedy. Jelikož mám vždy pe*í čisté, tak dojezdy nemám. Kolikrát jsou \"dojezdy\ " velice příjemné, depresi jsem po tom měla jenom jednou. Jestli se pak moje máma změní? No to určitě ne, ale jak je známo, u toho se převelice dobře přemýšlí, když chceš. Jinak to bude asi stejné.
 NěžnáVločkaPůjduVen
24.03.2009 10:40:46
Hm, škoda, že jsi mi neodpověděla, docela by mě to zajímalo...
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
24.03.2009 10:13:39
ndyhndy - Anonymita je táááák sladká. Navíc já jsem pěkná, tak zalez do nory
Smajlík  NěžnáVločkaUklízím
24.03.2009 10:08:10
Adict Killer souhlas. Už se konečně ufetuj ty feťačko hnusná
Smajlík  ndyhndy
24.03.2009 10:00:08
Určite smrť nie je posledné riešenie ... odísť z domu môžeš kedy jenom chceš iba že kým bývaš fotrovci ťa živia atĎ.... dokonč si strednú a choď.. a môžeš isť robiť.. aj keď sa ti robota bude kuli krize ťažko zháňať.. alebo matku ignoruj a zbytočne ju neprovokuj.. uvedom si že robíš aj ty chyby
 fotball1993 Muž22 Kategorie
24.03.2009 09:40:15
Adict Killer - Anonymita je táááák sladká....
Smajlík  NěžnáVločkaDobréRáno
24.03.2009 09:36:16
Příspěvek porušoval zákony ČR nebo pravidla Zpovědnice - byl odstraněn.
24.03.2009 08:43:26
Mám jen jeden dotaz - až se vysmažíš, resp. až účinek pomine a dostaví se dojezd - co budeš dělat pak? Pak se tvoje máma změní? Nebo ty se změníš? Nebo co se vlastně změní?
Smajlík  kristusek Muž37 Kategorie
24.03.2009 08:16:00
Tečka.
Taková malá, rudá...
Kdybys nosila trenýrky, vztekle by ti blikala na bradě, žadoníc o ránu jako když kopne kůň.

Myslím si, že kdybych si poslechl názor té pizdy a zasraného otce, měl bych o jedné zasrané pizdě jasno. No - doufejme, že léta nepřijdou sama a vezmou i rozum.
 OdpočinekNaOdpočinku
24.03.2009 08:02:07
Chapu, ze nektere matky jsou horsi, nektere lepsi.. al porad jsou to matky, co se o nas staraji a vychovavaji nas.. ale drogama to nevyresis.. zkus se nad matku povznest, ignorovat a v klidu si s ni zkusit promluvit o odchodu z domu.. v klidu jde vsechno lepe.. drzim palce, at to zvladnes a vydrzis bez drog .)
 Salandra
24.03.2009 06:48:52
Drogama řešit problém? Holka holka. Ty potřebuješ řádně padnout na hubu.
Problémy se neřeší zbabělým útěkem jak to chceš udělat ty. Tvá matka je měkká. Kdyby byla tvrdá tak tě seřeže a odveze na odvykačku. ( I 18 leté tam berou bez jejich souhlasu, stačí se domluvit s vedením )


Chyba je na obou stranách. Na tvé, že se necháš ovládat drogami a vyšiluješ kvůli blbostem a na matčine, že ještě řádně nezakročila, že nechává své dítě umírat.
 Khetti Žena Kategorie
24.03.2009 03:42:53
holka nefetuj, jdi někam bydlet, najdi si práci, fetem, co tím získáš?? lepší vztah s matkou?? ne, tak proč to děláš, je ti na chvíli fajn, něco si tím dokazuješ?? nejsi špatná ale neřeš to drogama pa
 ascha Žena Kategorie
24.03.2009 03:39:11
matka je pizda ale drogama nic nevyřešíš.. chápu tě unikáš z tohodle světa ke drogám.. má rada, 18 ti bylo najdi si práci byt a běž od ní a neřeš to prosimtě drogama, chjo:-(
Smajlík  samaritánka
24.03.2009 02:43:12
Podvědomí nechajíc se hádat ega, vypouštějíc jim z úst co by sama potřebovala slyšet....
Smajlík  Egoo
24.03.2009 01:28:56
podivej mami ja sem zajimava ja se ti ufetuju a ty budes z toho smutna a je to tvoje chyba
Smajlík  Svejk Muž Kategorie
24.03.2009 01:25:11
spirit - Taky jsem za to strašně vděčná!
Smajlík  NěžnáVločkaZásekUPC
24.03.2009 01:16:49
ty jo děvče... je ti 18... a ackoli se chováš jako pubertálos (nebudu nalhávat že sem taky nikdy rodičům nedržkovala... prestoze je tomu už tak 10let... :) jsi dospělá... odejít můžeš hned,... co myslis ze zmůžou policajti??? myslis ze te privedou za rucicku domu??? to nemyslis vazne... spis to vypada ze nemas kam jit...

"DRZI ME DOMA" :D copak ses svázaná a v retezech??? to zni fakt legracne... jako by ses za to skrývala protoze se odejit proste bojis... tot muj dojem...
 B-B
24.03.2009 00:59:55
tak kukám, že máš pekné rodinne vzťahy XD
Smajlík  spirit
24.03.2009 00:44:48
teh Ane5ta - Poslední věc. Dynamit necheš? :-)
 neznavlockfaktduspat
24.03.2009 00:27:08
Tak moc nepruť, buť ráda, že bydlíš sama, lízátka si kupuj především kvalitní a talíře každej den myj. AMEN
 NeznaVlockaaduspat
24.03.2009 00:25:47
Ja to nepotrebuju, bydlim sama a lizatka si kupuju kdyz mam na ne chut( : a talirky si odnasim z pokoje taky kdy chci( :
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 00:24:16
teh Ane5ta - Já půjdu až za dlouho, ale ty bys radši měla hned.. nebo to bude horší a horší.
 NěžnáVločkaa
24.03.2009 00:22:52
nezna vlocka - uz se bez zabit prosimte
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 00:20:40
teh Ane5ta - Stejně jako ty tvoje - RÁDOBYNÁZORY.
 NěžnáVločkaa
24.03.2009 00:18:11
žába - Protože dřív jsem nebyla taková, jaká teď. Tím chci říct, že lituji toho, že jsem to kdy okusila, protože bych určitě nebyla taková, jaká jsem teď. určitě záměr nebyl, aby mě ostatní litovali, jaká jsem chudinka. Všechno jsem si to zavinila sama.
Nejsem namyšlená, to možná jen tak působím, kord k lidem, které neznám, to je takový můj obal. Můj povýšený obal. Každý máme několik masek a tahle je jednou z těch mojich. Záminky nezáminky, nadávat umí každej.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
24.03.2009 00:17:36
Nezna vlocka - nazor fetky ma v dnesnim svete opravdu velkou vahu( :
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
24.03.2009 00:12:41
Promiň, nedá mi to nereagovat.

Tak to promiň, dobře pokoj je tvuj, chyba je ale stejně na tvé straně jelikož talíř ani lízátko tvoje nejsou.

\"Ach jo, ty drogy ze mě udělaly tak složitou osobnost, že to není až možné. \" - zkus si to po sobě přečíst... To je jako sebelítost? Nebo spíš falešná sebelítost? Chceš aby tě tu lidi litovali? ...každý je složitá osobnost a každý jinak. Nejsi žádná vyjímka, vůbec v ničem. Nehraj si na to, že jsi nadřazená nad svou matku i nad spoustu ostatních lidí. Nehraj si na nepochopenou. A zkus si připsat novou vlastnost, jmenuje se pokora, možná jsi o tom už slyšela. Jsi arogantní a namyšlená až na půdu. Děláš jako bys byla ve všem zběhlá a všemu rozumněla. Zkus se nad tím jenom zamyslet. Když ti tu lidi píšou, jak jsi \"blbá\&q uot; a že máš táhnout, přemýšlej, proč asi?? Protože se chováš tak že jim k tomu dáš milion záminek.

Jinak nechápu jak jí ostatní můžete psát že chcete vidět její mrtvolu a podobně...to snad nikomu přát nemůžete, zvlášť když ho/ji neznáte...?:)
 žába
24.03.2009 00:05:42
Myslím, že pokud to tvoje mamka ví, může být příčinou jejího chování taky bezmocnost, už prostě neví, co má dělat, její holčička se zabíjí...to by "maličko" rozhodilo asi každou mámu... Ale nevím, jak to u vás vypadalo nebo nevypadalo dřív... Víš...stejně ti žádné rady ani "rozhřešení" nepomůžou, uděláš jen to, co budeš chtít (hlavně nedělej nikomu nic natruc). Držím palce, teď už nepůsobíš tak arogantně, takže tak ;) Díky bohu... Dobrou noc.
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
24.03.2009 00:03:06
Teh - Jak chceš. Neoháním se tím, co dělají oni, já si tím pomáhám :-*. Doufám, že budeš neplodná, aby děti neměly tak vadnou maminkou, jakou by si bezpochyby byla ty.

Alenka - Když to je tak těžké.. :-(
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:59:39
laple - To si vážně nemyslím.. :-) Ale byt bude až za dlouho, na co se tím znepokojovat? :)

queena - mě bys nevyřešila asi ani za rok. Hm, však já se budu snažit, po první klidné větě hned nevyjíždět, ale jak mám být milá, když jí prostě nemůžu snést? Ach jo, ty drogy ze mě udělaly tak složitou osobnost, že to není až možné.
Však jednou přijde den, kdy odejdeš, maminka se s tím smíří a budete obě šťastné. jen buť trpělivá.

Kepep - Asi stojí...
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:57:01
NěžnáVločka: Teoreticky to řešit umíš, spoustu toho o problému víš, tak sakra, jakto, že s tim pořád nekončíš?
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:56:31
Neznavlocka - protoze na to uz nemas co rict. Doufam ze jedine co po tobe zustane bude mrtvola a profil na ZP.
 teh Ane5ta Žena32 Kategorie
23.03.2009 23:54:47
#Káčko# - Aha, ona to ví. Hm, tak ať si pěkně zajde na káčko jako moje matka, nebo tam, kde drogy řeší a kde si bude moc společně s dcerou sednout. Kámošku ať si klidně přiváže na záda a odnese jí tam, prostestovat nesmí. http://drnespor.eu/addictcz.html Podívej se na LKOHOL, DROGY A VAŠE DĚTI. (Zejména rodiče zde najdou cenné podněty pro prevenci v rodině). Tam je vše o trávě, co má maminka dělat atd, tak jí to pošli. A podívej se na to.
Klidně pořešme tvojí kamarádku, mě to nevadí..

teh - nemám na tebe náladu. Zdar, běž spát
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:53:33
A co? klidne si dej, je to tvuj zivot...jinak myslim ze kdyz budes jednak takhle tak to bude akorat horsi, nejlepsi je snazit se vec vyresit nejak v klidu a rozumne, pokud to nejde tak aspon ignorovat...kdybys byla mila, tak by snad nemela duvod ti nadavat ne?
jinak s tim nepustenim to chapu, me je o dva roky vic, jeste teda studuju, ale chtela sem se uz taky odstehovat, ale mama by se asi zhroutila, nenechala by me...ale me drzi taky to, ze ji mam rada, i kdyz nektery veci v jejim mysleni nejsou normal, no zatim stejne mam tu skolu a ani nemam kam jinam bych sla, takze doma pomaham....jo neni to jednoduchy...
jinak nevim jak poradit, musela bych vedet o tobe vic..
 queena
23.03.2009 23:51:56
To ti vážně stojí za to, aby kvůli ní tohle dělala? Nechápu.
 Kepep Fezoj Muž22 Kategorie
23.03.2009 23:51:40
Fialová Kráva: Taky mi to nedá a musím se vždycky podívat, jak to tu pokračuje... Jen mi připadá, že to nemá moc výsledek :( I když sotva jde čekat, že zpovědnice sama někoho změní, že... Ty nadávky mě mrzej, nesnáším to...zvlášť takhle zbyteně :(
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:50:02
NěžnáVločka: Hele, taková technická. Ty si vážně myslíž, že kdybys dostala k narozeninám celej byt, tak už nemusíš nikdy platit nájem? :-))))
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 23:49:40
PROBOHA UZ JI NEPISTE KDO TU MA FURT KLIKAT :D
Smajlík  Fialová Kráva Žena29 Kategorie
23.03.2009 23:48:13
laple - Budu se snažit.

Žába - To JE!!!!!! můj vlastní pokoj! Dostala jsem ho k narozeninám, tak pomlč!!
Z tvého zbytku si určitě něco vezmu.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:48:04
Počkej, proč bych to měla bonzovat její mamince: Tonemá cenu. Ona to ví. Ale stejně s tím nic nedělá. Myslím si, že spíš neví, co s tím má dělat. A tak spolu mají podobné hádky jako ty. Akorát moje kámoška si ke svý mámě možná tolik nedovolí. Kdežto ona k ní... Ale myslím si že to přijde. Ne, že bych jí to přála, to vůbec ne... teď mě napadlo, tys napsala svou zpověď, aby se řešila a řešíme tady moji kámošku...
 #Káčko# Žena26 Kategorie
23.03.2009 23:47:40
Nezna vlocka - jestli je ten pokoj napsany na tebe tak si pravem delas co chces( : a Tvoje povinnosti neznas ze - jednou z nich je poslouchat, tak se neohanej tim co maj delat oni( ;
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
23.03.2009 23:44:37
Káčko - Tak to je jiná, pokud se stýká s pikařema. To je hooodně jiná. Pikaři dokážou ovlivnit, vnést do okruhu těch lidí úplně jiný nádech, pokud jsou vysmažení a to je jenom potom otázka času, kdy se toho chytí. Bonzni to mamince pod tím, ať jí neříká, odkud to ví. Ať si pořídí papírky, to stojí kolem dvou stovek a dává jí líznout. Vsadím se, že hned přestane. Teda pokud to na tebe není moc kruté, ale pomohlo by to.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:42:31
NěžnáVločka: Ano, je to možné. Jazyk je jeden z nejrychleji regenerujících orgánů. A už vem rozum do hrsti a uvažuj zase pro změnu normálně, jo? Dobrou.
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 23:42:17
To neni tvuj vlastní pokoj, stejně jako to neni tvuj vlastní talíř, lízátko atd. Tak se nad těma kravinama aspoň zamysli a všimni si, že v téhle konkrétní zpovědi jsi ta špatná ty. Teď z toho můžeš buď utéct jak psala Ane5ta nebo to řešit jinak. A co si mám zkusit? Já na svoje problémy nahlížím tak, že jsem si je způsobila sama, vyřešit je teda můžu tim že zlepšim něco na sobě. Lepší než obviňovat okolí ne? Hlavně bych být tebou nebydlela sama.
Smajlík  žába
23.03.2009 23:40:47
Víš, ty se mi možná až skoro vysmíváš, že řeším trávu, ale tou to obvykle začíná. A ono když vidim, jak se stýká s těma \"pikařema\ " a hůř... Začíná to s ní bejt horší a horší. Krom toho \"Bože ty řešíš trávu\".... Je tráva snad zdravá? Myslím v tom podání, když si ji zabalíš do papírku a hulíš jí skoro non-stop...
 #Káčko# Žena26 Kategorie
23.03.2009 23:37:01
Verthandi - Já taky ne, viď...
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:36:09
#Káčko# - Bože, ty řešíš trávu???? Ať si hulí, když ji to baví...

žába - matka bydlí v obyváku, táta v druhým obyváku a já v pokoji!!! Tobě se to řekne, si to zkus..


Pawel - cože co??

Prosím, je možné, aby mi za dvě hodiny zarostla dírka v jazyku, během té doby, co tam nebyl piercing?? Nejde tam narvat a nevím, co dělat. Ten nahoře se mi pomstil, ale asi dobře mi tak. :-((
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:35:38
Tví rodiče tě měli mlátit, mlátit a mlátit. Možná by ti to z tý hlavy vymlátili...
Ale prosim - jen si šlehni, mě je to jedno. Já v příkopě neskončim viď...
Smajlík  Verthandi Muž30 Kategorie
23.03.2009 23:30:40
NěžnáVločka: Ty v tom pokoji bydlíš??? Ty jim za něj platíš nájem nebo co? Prostě bydlíš u nich takže je respektuj. To je tak hroznej problém odnést talíř když to máma chce? To je takovej problém říct mami, promiň, koupim ti nový lízátko? Jinak to co napsala Ane5ta, je co se týče poslední věty naprostá pravda. Co jinýho jako chceš dokázat tim že se ufetuješ než útěk? Postav se k tomu sakra čelem, a to teď hned holka.
 žába
23.03.2009 23:30:13
Citace jednoho lekare:

\"Je běžně znám ten psychologický efekt, že schopnosti a lidské kvality konzumenta drogy jdou dolů rychleji než jeho sebehodnocení, což v konečném efektu může vnímat on sám jako rozvoj.\"

Neodpovid ej, jen se nad tim zamysli.
 pawel
23.03.2009 23:28:58
Tuhle jsem zrovna fotila já. Ale už je dost stará.
Jinak co se týče těch drog s kamarádkou, asi máš pravdu. Takhle - ona zatím jen hulí, ale jak ji znám a často poslouchám, moc nevěřím, že jen u tohodle zůstane... Dost jsi mě zaujala svou zpovědí.
Na jakou chodíš školu? Nebo chodila?
 #Káčko# Žena26 Kategorie
23.03.2009 23:28:33
Tak tohle nějak nechápu.. Taková hádka kvůli takovým kravinám? A proč seš z toho tolik na nervy? U nás se o takovýhle blbosti hádáme furt :) Každopádně z toho, co píšeš, mi příjde že je chyba spíš na tvý straně.. Obě ste blbý v tom, jak se hádáte kvůli kravinám.. Ale ty k tomu jetšě přidáváš nějakou takovou rádoby hrdost, což neni dobrý.. No a především se k tomu celýmu stavíš tak, že je matka kráva a ty ji nesnášíš, z čehož jasně vyplývá, že se prostě hádat budete.. A to hlavně kvůli tobě..
 Ranar785 Muž20 Kategorie
23.03.2009 23:28:08
NěžnáVločka: Drogy jsou můj koníček...to je ale blbá formulace :-D Zbav se toho! Nechceš snad to úplný dno, když o tom víš tolik....
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:26:18
teh Ane5ta - Pokud si mě jednou stvořily, tak mě snad mají povinnost živit a šatit. Jídlo nejím, od mých 18ti mi nic nekoupila. Ale mám ještě novou plnou skříň, na co znepokojovat. Já v tom pokoji bydlím, tudíž to, co je v něm, je pod mojí mocí. Můj problém, jesli ho odnesu teď, nebo za rok.
ta tvoje poslední věta je naprostá hovadina! :-)
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:26:11
Hádáte se o blbostech. To bylo tak těžké ten talíř odnést a pochopit, že i rodiče nejsou vždy ideálně naladění? Bylo, protože Tvá "hrdost" je na špatném místě. To, co Ty nazveš hrdostí, já bych nazvala jinak, ale to je jedno.
Mně mnohdy taky tekly nervy z otce, ale nešlo o nádobí, šlo o víc, občas i o život a moje zlámaný hnáty a připadala jsem si strašně nad věcí, když jsem šla ven a vrátila se domů ráno po čtyřech zlitá jako prase. Jenže mě tehdy bylo čtrnáct a jemu to bylo jedno, čímž mi vždycky totálně zkazil mou revoltu. Tobě už není 14, ono je tohle řešení i na 14 let dost blbý a ubohý. Jednáš v afektu a až si to přečteš zítra, snad se budeš aspoň trošku stydět.
Ale teď jdi, vysmaž se a na ten mizivý okamžik si připadej jako king. Hned ten další okamžik Ti totiž bude pod psa - právem a zaslouženě.
Smajlík  OutsideLife Žena Kategorie
23.03.2009 23:23:28
Káčko - Ehm, psychologie, drogy atd jsou též můj koníček. takže toho vím taky dost. Kolem sebe mám taky lidi, kteří do toho spadly, i moje nejlepší kamarádka, to je prvotřídní zlatíčko, ale kdo si nenechá poradit, což jakože ona si nenechá, spadne až tam, kam vůbec nechce. Knížek jsem taky přečetla miliony. Všechno na jedno brdo. Až na vyjímky. kamarádku nech kamarádkou, ty jí nepomůžeš, pokud si nenamlátí ústa, bo jestli si to neuvědomí a nebude chtít sama. Asi tak. Ignorace je pro feťáky nejlepší lék. To fotil přítel :-) U tebe?
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:21:34
Nezna vlocka - kdyz te zivili a satili tak ti byli dobri co( : ted si hrajes na hrdinku s tim ze si muzes talir odnest kdy chces( : Tve duvody jsou patheticke a reseni slabosske. Fetovat je utek, zabit se je utek.( ;
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
23.03.2009 23:19:25
Hele na věku ani tolik nezáleží. Asi takhle. Dost se zajímám o psychologii, o drogách (i psychologii samotný) jsem přečetla dost knížek. Mám kolem sebe třeba i blízký lidi, který se do podobných porblémů též ženou. S kámoškou o tom mluvím často, je na tom dost podobně.... Jinak, děkuju, na tvůj porfil jsem taky koukala, tu fotku jsi nějak pořizovala sama?
 #Káčko# Žena26 Kategorie
23.03.2009 23:15:51
teh Ane5ta - A seš normální? Já nic nečichám, ne, ještě jednou, JSI NORMÁLNÍ?????

66 - Dodatek. že jsem rozmazlená připouštím, bohužel...

Káčko - Nechci být ošklivá, ale ty s tím máš v 15ti nějaké zkušenosti? Mimochodem - Moc pěkná fotka, krásná holka.

Pawel - Přítel fetovat nebude, když nebudu fetovat já. On na to nemá vliv.
Doufám, že je to JEN zkouška.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:13:28
AlenkaVRisiDivu:to mas holka pravdu:-(
 alta Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:12:26
laple - Však já vím, že se k ní chovám hrozně, že jsem to dnes naprosto přehnala, ale nedalo mi to... Měla jsem se omluvit, třeba by to normálně přešla, ale když já jsem se nad takovou banalitou, jako je lízátko = omluva prostě nepozastavila a tak jsem to tak trošku posra*a až z toho vzniklo to, co z toho vzniklo. nestydím se za sebe, kdo urazí mě, urazím já o víc jeho.

666 Skydiver 666 - Někdo hlastá, někdo hulí, někdo fetuje. A ta třetí možnost je samozřejmě nejlepší. Já si tím nekazím život, je to v pohodě, jde jen o tu závislost, ta je na tom ta nejhorší. Jinak si myslím, že kdyby to nebylo návykové, tak že by fetoval celej svět. Agresivnost není dána fetem, to je těmi příspěvky. jednou ppřestanu, jednou...
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:12:14
Sakra, vyserte se na ty kecy o smrti, buďte rádi, že jste tady, každej nemůže :(
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:11:58
Ahoj...
Eh... Trošku jsem zůstala zírat. Ale to si neber osobně. Hele, nechceš mi na sebe dát nějakej bližší kontakt? Myslím si, že třeba icq by bylo lepší. Možná že bych se s tebou o tom chtěla pobavit.... Rozmysli si to :)
 #Káčko# Žena26 Kategorie
23.03.2009 23:07:52
Nezna vlocka - protoze jses septik zevnitr, a to nicim neumejes( ; sebevrazdit se chces ty, tak se upal sama, vsak nejaky horlaviny na cichani doma mas ne?
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
23.03.2009 23:07:24
NěžnáVločka: Nemůžu pochopit, že tak inteligentní a hezká holka fetuje. Proč si kazíš život?! Jo, asi jsi "trochu" rozmazlená...čím to asi bude že jsi tak agresivní? nech mě hádat....přestaň fetovat a bude ti dobře, přestaneš nenávidět lidi, svojí rodiny si začneš aspoň vážit, když už ne mít ji ráda. Prober se ježiš
 666 Skydiver 666 Muž23 Kategorie
23.03.2009 23:07:15
Obavam se, ze toto je zatim jen mala zkouska, kterou budes muset projit, pokud budes chtit prestat, ale to ty ocividne nechces, protoze jsi zase s pritelem, a chces resit svoje problemy fetem. Mozna kdybys nefetovala, tak by ses te dnesni hadce i zasmala, jak je banalni a bezvyznamna, ale chapu, ze se z toho pod tlakem vznikajicim abstinenci stava nejvetsi problem. Ty sama dobre vis, co musis udelat, aby ses z toho dostala, ale je to jen tvuj zivot, takze si ho zarid jak chces, snaz se ale neublizit, nebo co nejmene ublizit lidem okolo.

Hodne stesti s abstinenci...
 pawel
23.03.2009 23:07:14
NěžnáVločka: Pokud tě někdo musí v 18ti učit slušnýmu vychování, tak to je další tvoje mínus. Samotnou tě nenapadá, že ta tvoje zpověď je naprostej škvár? To, jak se k mámě chováš, tě opravdu nijak nezaráží? Vůbec tvoje pohnutky a myšlenky ti přijdou normální? Tobě by asi taky nebylo po chuti, kdyby ti někdo beze slova vzal tvoji věc, ať už je to třeba blbý lízátko a jakkoliv ji použil? Co se vůbec divíš, že na tebe lidi reagujou nadávkama, dyť si to po sobě přečti, nestydíš se za sebe ani trochu? Jsi podle fotky sympatická holka a vyjadřuješ se jako naprostá pizda...
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 23:06:38
teh Ane5ta - Já se myju, proč jsem tedy špinavá? Zalez do nory, nebo se UPAL!!


Alenka - Hmmmm....
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:05:45
me je to celkem putna kdo si z vas zacal,ta tva zpoved mi stacila...
 alta Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:05:02
Ajo - Jestli já jsem blbá, tak ty jsi ještě blbější. Promiň, nedalo mi to. Ten, kdo přeje druhému smrt je výpadek společnosti a měl by se sebou něco dělat.

Alenka - Tak ať o tom laskavě nic nepíše, akorát se ztrapňuje.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:04:43
Jo, to souhlasím, když jsem mrkla na profil, čekala jsem smažku na první pohled, ale ty seš jiná.....ZATÍM! Tak si to nekaž.. A mimo to zkus skloubit hezký ksichtík s milým chováním a bude to ještě lepší ;)
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:04:30
Clovek co to chce udelat o tom blbe nezvani a dela. Zustanes nam tady vsem na krku spinava fetko
Smajlík  teh Ane5ta Žena32 Kategorie
23.03.2009 23:03:03
alta - jde vidět, že toho víš ještě moooc málo. Urážím jen ty, kteří urazí mne!

Ajo- Aby si provětrala hlavu, to je před spaním náramně zdravé.
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 23:02:44
"O perníku toho moc nevíš...." :-D :-D No...upřímně, normální člověk je rád, že toho o prrníku moc neví :-D
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 23:01:05
hele ty smaženko-jedno musim uznat-seš fakt hezká holka-to myslim vážně-škoda že seš tak blbá-nereaguj-jen se zamysli
 Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 23:00:47
AlenkaVRisiDivu - Já podle sebe nejsem v prd*li, to se může jenom zdát.
Ona mi pořád tvrdí, že až mi sežene byt atd atd atd, tak že potom teprve budu moc odejít. A asi si hledat něco/klidně i podnájem nemá moc cenu, když mi prostě sežene něco ONA!! Jak říkám, já bych nepohrdla ani tou chatou.. to je jak spaní někde na táboře. A bude teplo.

Laple - Když si tak chytrá, co všechno o něm víš? Hmm??? Nebo nechceš mi rovnou napsat můj životopis??
Důvod k zamyšlení mi dal mimovesmir, stálo tam: Omluvila ses? proč si to hned neodnesla? To ně mě působí, věci, ze kterých si něco vezmu. Příspěvky, kde se dohaduji s uživateli, kdo má pravdu a kdo bude mít poslední slovo jsou velice nepřínosnými.

Kupodivu jsou moje perly dávno smazané, aby je nečetl přítel. To čumíš, co?
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:57:14
proč by měla Laple běhat, když není na peří? :))
 Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:56:50
Komentovat to cos napsala nebudu to nemá cenu!...jen mám na tebe jednu otázku!Seš jinak zdravá psychicky?....Pokud si zvyšuješ sebevědomí nebo tak něco tím že tu na zpovědnici skoro každýho urážíš a doma děláš takový výstupy tak jsi akorát rozmazlená káča co nic neví o životě a jen si stěžuje jak ji někdo neskáče jak ona píská...jo a pokud budu dalsi kterou budes urazet chci ti rict ze me nenaseres takový slepicky me nenaserou,protože vim ze maj v mozku akorat na*****.....
 alta Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:56:25
NěžnáVločka: Už se stalo. A dál?
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:55:16
Achjojojoj - Víš, co to doslova znemá špína?? Asi ne, že... :-*
Radši se uklidni, ať přez ten záchvat vidíš na tu klávesnici :-) A ať tedy potom nepíšeš naprosté srač*y. Ty seš asi hoooooooooooodně drsná, když někomu přeješ smrt :D. Bože, bože, co je tohle za debilk*?? Chyba je na obouch stranách, jak jsem psala, takže to podle tebe znamená, že jsem svojí chybu nepřipustila? A v hlavě ti takhle náhodou nemrd*, že?? :D !!!!
A mimochodem - jde vidět, že o perníku toho moc nevíš, protože zlatou si perníkem dát NEJDE!!!! LOOOOOOOOOOOL!!:D

Laple - běž si zaběhat, běž....
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:55:12
Alenka: já na ní byla hodná - tohle je její asi 3.zpověď - já sem to přehnala schválně-chce to udělat-ano ať to udělá. Přečti si všechny její perly.
 Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:54:51
NěžnáVločka: Pusinko, reaguji na tebou založenou zpověď. Anebo jsi jí založila snad proto, abys tu měla nula příspěvků? Já si dovoluji hodnotit tvůj život, protože jsi tak čitelná, že o něm vím takřka vše, co je třeba. Tobě je do mě hovno, já si tu na svuj život nestěžuju a žádný reakce ani podpory ke svému "těžkému" údělu nevyžaduju. To ty, Něžná Vločko :-)))))))))))))
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:54:37
NěžnáVločka: Nechce mě pustit, nechce mě pustit....je ti osmnáct nebo ne?????? Nemusíš se jí ptát, stejně se asi neptáš na nic jinýho...
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:53:09
Achjojojoj: Není zbytečný přát někomu smrt jen proto, že očividně neví, co se sebou? Nikdy jsem nikomu nic takhle hnusnýho nepřála, ani to nemám v plánu. Ta holčina tady hází ramena, ale sama je, řekla bych, v prdeli (nemyslím snad kvůli vztahům v rodině, ale kvůli ní samotné). Ať si se svým životem dělá, co chce, nerozčiluj se ;) Mj, stejně je zvláštní, že reaguje leda na ty urážky...a ne na věci, které souvisí s "problémem".
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:51:18
Stejně si myslím,že jsem měl tenkrát pravdu-zpověď 372623
 koblic MužKategorie
23.03.2009 22:51:18
Nikdo mně nerozumí. Moje matka je kráva a já se ufetuju k smrti a bude!!! A vy ste úplně BLBÝ!! když to nechápete, páč je to strašně chytrý řešení !! A Teďka se jako o tom s váma budu hádat. HAHAHA

Jako srandovní to trochu i je.
 ganjys Žena Kategorie
23.03.2009 22:51:09
laple: přesně to se jí snažim vysvětlit :)
Smajlík  Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:51:05
Laple - Jak můžeš vědět, jestlí jí nepomáhám nebo pomáhám? To je snad jasný, že když už mě tady mermomocí držím, že tady lítám a dělám to, co ona po mě chce a že pomáhám!!! Kdyby tvoje matka pouze dohlížela na pracovníky a jak jsem mohla vidět, ona si jen si sedí v kanceláři a hraje the sims dvě fascion colection!!
Vůbec mě neznáš, zavři hu*u, jak si TY mě dovoluješ soudit, běž si radši zaběhat a nese* se do jiných, dylin*o!

Alenka - Ona to psala, že má s rodinou vztahy fain. Jinka co se týče příspěvků, to mi je celkem jedno, kolik je tady je, hlvně, že mi něco dají a že si z nich něco odnesu. Už vím, že jsem kráva, blbka, spratek a tak dále, ale ti pisatelé, co to psali asi nic jiného napsat neumí, prostě nadávky v rozhřešeních vypovídají za vše. Kolikrát jsem bože můj psala, že mě nechce pustit?
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:50:13
Voky: Tahle slečna ve mně vyvolává jen jedinou emoci - a to hlubokou lítost k její matce. A pokud tuhle zpověď psala, protože doufala, že jí budeme přitakávat a litovat, tak ve mně vyvolala ještě hysterický záchvat smíchu nad blbostí dnešní omladiny...
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:49:24
já už nemám sílu se zahazovat se špínou, kterou bych nejraději viděla dokopanou na zemi-nemůžu s tebou udělat nic jinýho, než nad tebou zlomit hůl a srát na tebe-seš takovej póvl-že smrt je řešením.Seš fakt jedinej exemplář na světě-urážet tě nebudu-protože ty si svojí chybu nepřipustíš-debil si vždycky myslí že je nejchytřejší-a neotáčej to proti mě-je mi jasný co mi napíšeš-nech odpočinout prsty, ať máš brzy pevnou ruku a trefíš..zlatou
Smajlík  Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:47:25
No tak upaluj! Nebo co si chtěla slyšet?
Smajlík  Sovabobo2 Žena23 Kategorie
23.03.2009 22:46:59
Damy a panove resite tu uplne blbosti misto toho aby jste vyresily od koho dostanu to kilo ?
laple- nerozciluj se, jsi preci jemna divka
Smajlík  Voky Muž28 Kategorie
23.03.2009 22:44:54
Achjojojoj - Copak, už nevíš, co napsat a tak volíš ten nejnižšší způsob komunikace, přičemž svojím projevem ponižuješ hlavně sama sebe? To rozčilení dokáže udělat v hlavě pěknej maglajz a pak už nevíš, co píšeš, viď...
Smajlík  NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:44:31
NěžnáVločka: Jak můžeš vědět, jaký má někdo jinej vztahy s rodinou? Každopádně gratuluji, máš tady opravdu hodně příspěvků...asi tvoje zpověď nenechala mnoho lidí chladných :) :) Ani se nedivim...taky mi tohle chování hlava nebere. Jinak...maminka tě sice opravdu hledat může, třeba i policajtama, ale pokud jí nedlužíš prachy nebo něco, tak na tebe nemá "právo"...prostě v osmnácti už je to tvůj život a je jen na tobě, jestli budeš bydlet s matkou nebo jinde...jestli ono to není takhle snažší, že...
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:44:16
NěžnáVločka: Co jsi v životě dokázala, že si dovoluješ takhle házet ramenama? Jsi závislá na svý matce (a na fetu, samozřejmě) a cítíš se jako královna? Budeš tady nadávat na slušný lidi s normálním myšlením? Ty? Špinavá koule na obtíž? Co si o sobě vůbec myslíš, ty rozmachanej parchante? Jak si vůbec dovoluješ hodnotit, jestli se na byť jen jedinej rohlík vydělává snadno, když se nepřičiníš mámě ani v ničem pomoct? Nepochopila jsi, že tady jde o princip? Jsi ubohá. Až zůstaneš v životě úplně sama, možná se ti v hlavě rozsvítí, ale to už bude pozdě. Nestojíš za nic, jsi šmejd a šmejdem zůstaneš.
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:43:42
Jenou věcí jsou tvé problémy doma - každý má svoje problémy / trápení - rozhodně v tom nejsi na světě sama. Druhou věcí je, jak si taková relativně pěkná holka dokáže posrat život nic nepřinášejícím fetem, který jí absolutně pošle na dno společnosti, i když si to zřejmě neuvědomuje. Nemá ale cenu si hrát na mravokárce - každý svého štěstí strůjce. Někdo chce v životě něco dokázat, jiný zase svůj život lehkomyslně zahodí zjevně kvůli pár problémům, které nejsou absolutně důležitý ...
 kaprfild Muž30 Kategorie
23.03.2009 22:43:12
Achjojojoj - SEŠ NA TO MOC BLBÁ...
Smajlík  NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:43:09
vločko-nikdy sem to nikomu nenapsala ani neřekla a doufám že nenapíšu ani neřeknu-ale CHCÍPNI !
Smajlík  Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:43:00
Dělej si co chceš, je to tvůj život.. Ty pak budeš litovat..
 xZdenish Muž27 Kategorie
23.03.2009 22:41:28
no nebudu se k tý první rádoby smysluplné větě vyjadřovat. Vím, že na tom mám taky svůj podíl, co to zase kdákáš o tom, že hledám chyby jen u jinejch??
Jojo, ty máš vztahy s rodinou fajn, to znamená, žes ani nikdy nezažila to co já, tak proč se do toho kurv* SERE*???? A máš pravdu - VYSTŘEL mi ze zpověďi a NERUŠ!
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:39:14
Se*u na nějakej detox bo abstinenci, stejně je to všechno na hov*o a alespoň mi bude líp a její přítomnost mi bude u prde*e. Jasný, super plán na zítřek. Stejně mi to přestávání za nic nestálo, ne? I tak to bejvá.......

no.. tohle jen tak někdo řídkej nenapíše :-) Prostě si jí to nandala. Smekám.
 ganjys Žena Kategorie
23.03.2009 22:38:35
koblic - No tak takhle trápit jí opravdu nehodlám!! A já někdy napsala, že o mém fetování ví, nebo co?? ne nenapsala a i kdyby to věděla, stejně bych to nedopustila.

jsemletadlo - Dík, určitě si dám
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:37:03
neměli ti dát ani občanku...když nevíš-že jako plnoletou tě sice hledat může ale ty se nemusíš vracet.. :) Snad vidíš že to tady není jen můj názor-je jednoduchý hledat chyby na jinejch než u sebe..je to smutný-snad nalezneš klid v říši divů a žádná Achjojojoj tě nebude rušit :) Fetu zdar-smrti vstříc-jinak mě neřeš-já mám vztahy s rodinou fajn a nestěžuju si tu s kravinama jako ty.
 Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:36:30
ganjys - Já nepotřebuji být hustá. Co to je, být hustá??

laple - Tvoje trapná rozhřešení mluví za to, že spratek, k tomu nejdrsnější si tady především ty.

Polomáčenka - Ano, to si myslím taky. Děkuji za poklonu
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:36:29
Dej si poradne do nosu fandim ti.
Jen proste musim vymyslet od koho dostanu to kilo
Smajlík  Voky Muž28 Kategorie
23.03.2009 22:34:45
hahaha zfetuj se a nevotravuj aspoň bude klid
 jsemletadlo Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:34:29
Nejvíc maminku-pizdu vytrestáš,když začneš fetovat ve velkém stylu,až se z tebe stane totální troska a ona pak bude sedět s hlavou v dlaních a přemýšlet,kde udělala chybu ve výchově.Jen jí to dej!
 koblic MužKategorie
23.03.2009 22:34:13
Dreamingfish - Aby byla tak strašně šťastná, zítra jí je koupím. Nebudu se chovat jako spratek, jen ať mě pustí a už mě nikdy neuvidí!

Dreamingfish - Nemluvím o VŠECH, jen o těch, kteří mi místo něčeho normálního v první větě napíší, jaká jsem p*ča. To pak mluví za vše. Nadávat umí každej.
Nemíním se opakovat, odchod se konat nemůže.

Voky - :D
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:32:42
NěžnáVločka: to jo no, z tvýho projevu inteligence přímo čiší
Smajlík  polomáčenka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:32:26
NěžnáVločka: Nejvíc nejdrsnější jsi tu ale samozřejmě ty, plus ten spratek k tomu...
Smajlík  laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:30:39
¨Tolik keců a skutek? Tak už běž a dej si požádně do frňáku a nebo raděj rovnou do žíly. Seš úplně nej hustá princezna fakt že jo.
 ganjys Žena Kategorie
23.03.2009 22:30:30
lencaa - Druhé z moc hezkých rozhřešení. Víš, kdybych mohla, tak se odstěhuju i do chaty, kde přebývá kamarád, kterej nemá kde být. No ale to jen má jedna věta k tomu. Naprosto souhlasím. Máš pravdu.

AjoAhaAjo- Mě je naprosto u prdel*, jestli takový hysterky, který valej naprostý kraviny mě budou číst jen jednou, nebo pořád. Kdybych vypadla, tak mě nechá hledat policajtama, to mi bylo řečeno MILIONKRÁT. (jestli seš jedna z tupějších, tak to prosím neber doslova). Na rohlík fááákt exstrémně dře jo? A ty víš, co má moje matka za místo nebo co? haha. Já se urážet nesnažím, píšu pouze naprostou pravdu. nemůžu za to, že to neumíš přijmout. Ano, přesně tak, mysli hlavou a ne...
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:27:49
Jak dlouho ze to je? Tyden ? Kdo mi da to kilo ?
 Voky Muž28 Kategorie
23.03.2009 22:27:16
"já se tady nikoho neprosím, aby mi tady drazí, extrémně inteligentní zpovědníci psali, jaká jsem kravka, zatímco sami moc rozumu nepobrali."

proč to sem teda kurva do prdele píšeš? jake to má jako účel? vždyt na ten tvůj projev se nic jinýho než nadávky napsat nedá! je ti osmnáct tak jdi ne? starej se!
 Dirgad Muž17 Kategorie
23.03.2009 22:26:35
Chováš se jako rozmazlenej spratek. Ty snis neco, co sis nekoupila, nezeptas se a jeste delas ramena. Jak si myslis, ze to asi muze dopadnout? Funguje tvymu mozku vubec zakladni logika? Tohle neni o tom, co ti tva mati udelala v minulosti, tohle je o ztrate soudnosti. Coz je presne to, co ty tu ted predvadis.
Bez, utec pred problemem, dej si a chovej se jako nesvepravnej spratek. Tim vsechno vyresis a vsechno bude OK. Jestli ti tohle ani nekde na pozadi nedochazi, tak jsi opravdu ztracenej pripad.
 Dreamingfish Muž99 Kategorie
23.03.2009 22:24:07
Tebe bych doma fakt nechtela.. chovas se jak krava s prominutim.. jak pubertacka trapna..
 dsdss
23.03.2009 22:23:42
Cosh boy - Já netvrdím, že chyba je jen na její straně. Čti trochu pozornějc.
Vlastní postoje mám, ale u ní je resprezentovat nehodlám.
Pozornost nepotřebuji, já se tady nikoho neprosím, aby mi tady drazí, extrémně inteligentní zpovědníci psali, jaká jsem kravka, zatímco sami moc rozumu nepobrali.
Takže asi tak

Laple - Tebe tady nesnáším odjakživa, je jí 25 a chová se jak spratek. A ke všemu si myslí, jak je drsná...

Polomáčenka - Rozhodně víc než ty
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:23:27
je ti 18 let-seš fakan-kdybys chtěla vypadnout , tak už seš v hajzlu- i rohlík stojí prachy, i na rohlík tvoje máma dře-kdybych tě tu četla poprvé-nenapíšu ani Ň-ale už tě znám a budu tě číst kdykoliv..blbý co?Protože v mym okolí není nikdo taková svině jako seš ty a věř že znám pořádný hajzly..a nesnaž se mě urážet-seš na to moc blbá aby se ti to povedlo-mysli hlavou a ne ...
Smajlík  Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:21:55
Jako holka reknu ti, ze ja se posledni dobou taky silene hadam s otcem...bvazne po sobe rveme kvuli napristym kravinam a protoze ja jsem skoro stejne povahy jako on tak si samozrejme nic nenecham libit a vetsinou ty hadky konci vetou ze se odstehuju...jenze nemam kam...nemam za co...nemam s kym...proste...proste si myslim ze nic neni tak horke a ze proste jen vyvadis naproste hovna...vsechno se da resit i jinak a ja si taky po kazde hadce uvedomim svuj podil viny a i kdyz to otecopravdu prehani, protoze na nej pada celkem hodne veci, tak proste vim ze me ma tak rad ze by kvuli me dal i zivot...a to ze chces ufetovat od tebe neni fer a je to nejvetsi hovadina jakou muzes udelat!!!!!Takovym lidem jako ty bych dala poradnou pres hubu!!!JEDNOU MATE TO STESTI TU BYT A BYT ZDRAVI A DOVOLUJETE SI TOHLE CHOVANI!!!Prala bych ti zazit opravdu bezvychodnou situaci at se vzpamatujes!!!To stesti, ze jsi kde si a mas co mas nema kazdy a myslim ze vetsina lidi si ho zaslouzi mnohem vic nez ty...zamysli se!!!
Smajlík  lencaa
23.03.2009 22:20:50
upal se krávo vypatlaná...
 Dirgad Muž17 Kategorie
23.03.2009 22:19:04
Namyslenej fracku.
 rommel
23.03.2009 22:18:36
Achjojojoj - Laskavě zavři klapačku ty povýšená kravko.
Zajdi si na oční, ty debil*o, já jasně psala, že mě z domu PUSTIT NECHCE!!!!!!!!
Víš co to znamená??? Víš to????? že jí vysím na krku nedobrovolně! Za druhé, zásadně zde neobědvám, nesnídám, nevečeřím! všechno, co tady zežeru, by se dalo spočítat na prstech jedné ruky! Maximálně jeden rohlík denně a jedem jogurt + jedno jablko týdně!!!. Ctít tohle? Naše cestičky už se nikdy nesrovnají, nevidím důvod, PROČ BYCH JÍ MĚLA CTÍT!! Pokud tě ser*u moje zpovědi, tak do nich nelez a svoje kydy si wal někde jinde! Zdar
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:18:14
Ah, damicka neslysela co chce slyset, tak ted bude dupat nozickou, jak tomu tady nikdo nerozumi.. hysterko rozmazlena. Kdyz tomu nikdo teda nerozumi, tak uz sem nepis. Evidentne nejsi schopna zadny sebekritiky.. a jestlize tvrdis, ze tady nekdo rika ze za vsechno muzou deti, tak ty zase tvrdis, ze za vsechno muzou rodice..
Ja tvrdim, ze matka pri tvy vychove zasadne pochybila, co z tebe vyrostlo za zmetka, to trochu nezvladla.. ale v 18 uz ma rozumny clovek nejakej vlastni postoje a dupani nozickou necha pubertalnim 14tkam.. tolik ode me, uzij si prival pozornosti.

P.S. Mozna bys tu pozornost na sebe nemusela strhavat jen tuto negativni, kdyby ses k ostatnim umela trochu lip chovat - mozna by te pak sami vyhledavali.
 Cosh boy
23.03.2009 22:17:32
Normální puberťák by si sedl k počítači a postěžoval si kámošům... ty se jdeš vysmažit. S inteligencí to u tebe asi nebude zrovna valný, co?
Smajlík  polomáčenka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:16:49
Hádka s rodiči se může přihodit, ale proboha, matka je vždycky autorita (nebo by aspoň měla být). Já prostě mlčím nebo udělám to, co ona chce. Ona mi díky tomu vyhoví jindy. Chce to s nima jednat jako normální člověk, ne jako hysterka. To docela stačí.
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:15:23
Byla bych nesmírně potěšena, kdyby ze světa zmizali lidi, jako jsi ty. Jsi nepotřebnej šmejd.
 laple Žena99 Kategorie
23.03.2009 22:14:15
víš proč je tvoje sestra úspěšná a ty seš hovno? Protože nefetuje-a nevisí svý mámě na krku-chudák tvoje máma-její chyba je jen to, že tě vychovala blbě-přesto je to tvoje matka-kterou máš ctít ať se děje co se děje-i s mámou můžeš mluvit jako dospělej člověk.Máma-která tě živí,co ti i to blbý žrádlo uvaří-seš spratek-a už neotravuj!
 Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:13:45
Skvělé řešení problémů, gratuluju :( :( (Prosím, neber to vážně, jo?)
 AlenkaVRisiDivu Žena24 Kategorie
23.03.2009 22:10:40
Meeck - HAHAHA, ty si myslíš, že když by si to dítě zmlátil, tak že kvůli jedné facce exstra přestane? HAHAHA
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:09:36
kdybys opravdu chtěla pryč, tak bys prachy dala místo na fet na novej bejvák, ale ne...tohle je mnohem jednodušší, když tě může maminka živit
 amoniak Žena26 Kategorie
23.03.2009 22:09:34
Achjojojoj - Ona mi taky jenom otravuje život, proč myslíš, že už chci, aby odjela za mojí úspěšnou sestrou, za mazánkem naším????!!!!!! Už se těším, šleh je prostě šleh!
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:08:55
Mimovesmir: Ono to taky bude asi špatnou výchovou, já zjistit, že moje dítě bere drogy (fetuje) tak ho tak zmlátím, že si měsíc nesedne.
 Meeck Muž47 Kategorie
23.03.2009 22:07:51
Nebuď Vločko trubička.... Vztek tě přejde a to cos dokázala by bylo v tahu. Neděláš to kvůli rodičům, ale kvůli sobě a tomu komu chceš. Kdsyž to překonáš, další nutkání bude snazší..... Nejsi žádnej posera a jedno lízátko s talířem tě nemůže rozhátet, abys to zabalila.

Držím palce
Smajlík  Tuhý líh Muž Kategorie
23.03.2009 22:07:51
Jasně, za všechno můžu já.
Moji matku vůbec neznáte, jak si všímám, tady když si děti stěžují na svoje matky, VŽDYCKY ZA VŠECHNO MŮŽOU DĚTI ŽE!!!!! To je Vám podobný!!!
Ona mi udělala už takových věcí, co normální matky nedělají, že snad ani nemá cenu to vypisovat. Já moc dobře vím, jaká ona je, tak se laskavě nezastávejte jenom jí!! Nesnášíme se už alespoň rok, takže moje chování k ní je naprosto omluvitelné!!
 NěžnáVločka Žena20 Kategorie
23.03.2009 22:05:28
Změnila sem na tebe názor slečno-prosím ano-šlehni si a skonči to-beztak mamině otravuješ život-jak si takovej sráč může dovolit mluvit takhle se svojí mámou?? Seš beznadějnej případ a už mě začínáš pěkně srát!
Smajlík  Achjojojoj Žena Kategorie
23.03.2009 22:04:49
Tvá přezdívka a tvůj projev jdou opravdu krásně dohromady. Co je za problém? Proč ses jí nejdřív nezeptala, na co tam má lízátka, nebo si nevzala jen jedno?
A když už sis vzala obě a ona je pak postrádala, omluvila ses jí?
Proč jsi neodnesla ten talíř?
Na takové pubertální výlevy jsi už stará, měla by ses s ní dokázat domluvit. Chyba bude z větší části na tvé straně.
A fetem něco vyřešíš? Zkvalitníš si život?
Potřebovala bys pořádně profackovat.
Smajlík  Mimovesmir Žena32 Kategorie
23.03.2009 22:04:49
Já taky moc nevím, co k tomu říct. Asi, že jsem ráda, že mám normální rodinu..ale to ti moc nepomůže. Jo, závislost je cesta do pekel.
 KrásnáNoc Žena21 Kategorie
23.03.2009 22:04:48
Hloupa kravicka a navic rozmazlenej spratecek.. matka, tedy pardon, ta pizda co si te dovolila stvorit, by ti mela poradne naflakat pres drzku
Delas ze sebe chudinku, pritom podle tvych zpovedi jsou chudaci ti, co s takovym spratkem musi zit nebo prijit do styku.. Hlavne si umet zduvodnit, proc za vse muze okoli ze?
Smajlík  Cosh boy
23.03.2009 22:03:49
Předpokládám, že to nemusí být až tak nepříjemná smrt...
 Heb dä Latz Žena71 Kategorie
23.03.2009 22:02:24
.... no ani nemá cenu komentovat
 Meeck Muž47 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk