Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Zpověď č.361031, vloženo 25.01.2009 01:06:22 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Panna ve 22
Můj případ. Jsem normální..?
 noimportaint Žena22  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.01.2009 19:28:57
Heh, Není to normální. Definici normálnosti beru stejně jako medvídek, a nechápu co se čertíte.
Když holka ve 22 řekně někomu že je panna, automaticky vznikne dotaz: "proč asi?" Když to řekne v 15, u nikoho takovej dotaz nevznikne... tolik k normálnosti.
Myslím, že diskutovat, zda je to špatně, nemá cenu, já v tom, stejně jako většina, problém nevidím=)
 Jusik Žena26 Kategorie
25.01.2009 16:21:16
Přečetla jsem si všechna ta rozhřešení a.. radši no comment. Být pannou ve 20+ není nenormální, jen je to méně běžné a trochu neobvyklé. Ale myslím si, že až takový rarity nejsme:) Takových holek jako jsme my, se jistě najde poměrně dost, jen to na první pohled není patrné. Třeba o mně si okolí myslí pravý opak:D. Ale ti nejbližší to samozřejmě ví, když se mě někdo zeptá, nemám problém říct pravdu, ale ani nemám potřebu to říkat všem na potkání. Kolem těch 18 jsem svoje panenství brala samozřejmě trochu jinak, ale časem jsem změnila trochu názory.. Jistě, nechci pannou zůstat napořád, ale zatím jsem bohužel neměla žádný vážný vztah. Příležitostí jak přijít o panenství jsem měla až až. A myslím si, že ten správný kluk to jistě ocení. Kdyby sis o tom chtěla popovídat, ozvi se mi na icq - 209581612. Moc ráda bych si s tebou o tom promluvila, protože z těch dvou vět, co jsi tady napsala, nejde poznat, jestli tě to trápí nebo jaký na to máš názor ty..
 20letá panna
25.01.2009 16:10:05
Nečet jsem příspěvky, ale znám víc takovejch holek a každej správnej kluk to ve vztahu ocení.
Smajlík  spintable Muž21 Kategorie
25.01.2009 14:49:29
achjo... a proč se autorka nevyjádřila? moc stručnej popis zpovědi na to aby si medvídek vymýšlel báchorky tipu není pannou dobrovolně.....hele a nejsi i specialistou na ženský orgasmus.... protože v tom případě bych na tebe měla dotaz:D
Smajlík  ZdravotniSestra Žena27 Kategorie
25.01.2009 14:29:59
Podle mě, to záleží na tobě, jestli jsi nenašla toho kluka, s kterým by si chtěla něco mít, tak prostě vyčkej. Nepatřím k těm, kteří to chtějí mít hned za sebou a nechápu ty, kteří tak dělaj, hned jen co dostanou občanku, tak jdou do toho, to mi nepříjde normální, protože ta holka s toho nemůže nic mít, myslím si, že čím dýl, tak pak je to lepší, víc si to užíváš (nemyslím tím, ale v 50), myslím si, že v nejbližší době už tou pannou nebudeš, mě je 19 a panna nejsem asi tak půl roku, takže jsem taky počkala, ale ted si to taky víc užívám.
Smajlík  Werrika001
25.01.2009 14:29:49
Jste fakt defekti. To se nedá jinak nazvat. Nesouvisí to s původním dotazem. Tady kecáte nad tématama, který jsou stejne o nicem, protoze to neni diskuze, ale VNUCOVÁNÍ názorů. Vy filozovofé.
 master
25.01.2009 14:11:33
medvidek:

Blbosti meles akorat ty:)
A ANO, POKUD SE OBEMA LIBI NA SEBE KAPAT VOSK, PAK JE TO OK:) tedy normalni
pouzivej obcas vlastni mozek, tedy k mysleni a neres furt, kde je napsana definice normalnosti a jakej zakon ji upravuje:D jsi v podstate chudak:) s timhle se ti musi zit dost tezko:) neustale vyhovovat normalosti:D no good luck
 Cosh boy
25.01.2009 13:52:34
Heleďte se...Popravě, nalijme si čistýho vína. Já souhlasím s tím co psal medvidek zizkov. Není to normální, ve smyslu běžný, tak to prostě je. Že to jako normální nevnímá ani autorka zpovědi je taky zcela zřejmý. A že jí to trápí a chtěla by s tím něco dělat je taky zřejmý. Tak proč ji přesvědčovat o tom, že má být ráda a že je to vlastně hrozně fajn?

Pozor, já netvrdím, že je to špatně. Špatně to bejt nemusí, proč by mělo...Ale to ještě neznamená, že je to běžný a tudíž normální.

Ty vaše řeči o "dnešních třináctkách" mi přijdou popravdě hodně směšný a klišovitý. Myslím, že dnes naopak ubejvá holek, který by o to přišly bez lásky, bez delšího vztahu a bez rozvahy. Jistě že takový jsou, ale to už je extrém. Naprostá většina holek má první sex někdy od 15 do 20, po delším vážném vztahu. Což neznamená, že když má někdo sex později, že je to špatně. Ostatně i když je to dřív, tak to nemusí bejt špatně, některý holky jsou prostě připravený dřív a mají to štěstí, že narazí na kluka, se kterým to stojí za to.

A pro autorku zpovědi: asi bys spíš měla přemejšlet proč to tak je, jestli máš nějakej problém a jestli s tím chceš něco dělat a tak dále...To, jestli je to normální nebo není je totiž dost bezpředmětný, protože si myslím, že většině kluků to u holky vadit nebude.

(A kdyby se do mě chtěl někdo navážet, tak já jsem taky panna, dvacet mi bude za chvíli a připadá mi dost pravděpodobný, že budu za dva roky ve stejný situaci jako autorka zpovědi.)
 Jarka Metelka Žena23 Kategorie
25.01.2009 13:33:52
jsi normální, jsou i starší panny a nemají problém, spíš mi připadá divné, že si nepřipadáš normální
 zdar
25.01.2009 13:04:01
Mě přijdeš zcela normální!
Rozhodně mi to přijde normálnější než třeba dnešní 13letý holky, který roztáhnou nohy každýmu!
 Lištička z lesíčka Žena22 Kategorie
25.01.2009 12:50:01
jo
 ComixGirl Žena17 Kategorie
25.01.2009 12:17:49
Samo o sobě na tom faktu nic "nenormálního" neni. Maximálně je to v dnešní době trochu neobvyklý. Spíš mi ale přijde divný, že přemejšlíš nad tim, jestli jsi kvůli tomu normální.
 punker Muž38 Kategorie
25.01.2009 12:08:54
Jsi! Na tom že jsi ještě panna nic špatného není ;-)
Spíše vzácnost :-)
 hlucinak Muž16 Kategorie
25.01.2009 11:42:11
na tom neni nic spatneho , urcite jsi normalni! hodne kluku (mužu) to oceni :-)
Smajlík  Kemi99 Žena Kategorie
25.01.2009 11:37:14
medvidek zizkov - starnes od narodenia.......a radsej pannou ako stretnut teba, este by si ma kcoli tomu poslal niekam......
Smajlík  karina reeves Žena Kategorie
25.01.2009 11:35:01
Takže váš argument je: Gratulujeme ti, žes na to nevlítla ve 13 jako ostatní pipky.
Jenže jí není 13, ale 22!
Vážím si lidí, kteří zde ctí význam slova normální, a narovinu jí odpovídají.
Dívčina totiž ze sebou potřebuje něco dělat a rychle, stejně jako kluci ve stejné situaci a věku.... to že je budete utěšovat a podporovat v jejich mizérii, jim totiž strašně škodí.
To že není panna dobrovolně, dokazuje už svým dotazem, kdyby byla panna dobrovolně, tak ví proč, a nemusí se ptát na zpovědnici.

BERTE TO TAK, ŽE OPRAVDU NEVÍ, A CHTĚLA VĚDĚT JESTLI JE BĚŽNÉ, ABY HOLKA BYLA VE 22 PANNA. Podle Většiny vašich odpovědí to tak je, a přiznávám se, že to je pro mě nová informace.

ZDŮRAZŇUJI: to že jsi panna není nic špatného, co se stáda týká, někdy jde stádo správným směrem a někdy ne, a přijít o to velmi brzy v opilosti považuji za stejně škodlivé jako mít nějáký sociální problém který způsobí že o to přideš v 25. (od 20 stárnou muži, od 18 ženy, dá se to tedy považova za jakýsi mezník)

Ovšem přijít o to v 15-18 v zamilovanosti se slušným klukem, se všemi náležitostmi, považuji za naprosto přirozené a normální - běžné.

máme ješě alternatvní definici slova normální:
To, co se nezpůsobuje potíže ve fungování ve společnosti, práci a vztazách.
Na to si musí odpovědět autorka zpovědi sama, ale fakt že zpověď napsala, mi napovídá že ani podle této definice nebude její zpověď normální.

Jinak jsem velmi zklamán celkovou nízkou mírou vzdělanosti a upřímnosti na zpovědnici - ti lidé co lžou a mlží v této zpovědi, se zřejmě úplně stejně chovají v jiných, a lidé kteří se sem z důvěrou obrací, pak dostávají chybné informace.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 11:34:25
Proč bys měla být nenormální? Trápilo mě to ve věku mé plnoletosti, protože všechny mé spolužačky to už dávno měli za sebou. Jednou u nás byl zástupce nějaké církve z Krupky. Ani jsem mu nic nemusela říkat... " Pamatuj jakou máš cenu, bůh to moc dobře ví. Ať tě nikdo nepřesvdčuje o něčem jiném .. "

Pokud se na to necítíš přpravená, tak to přece neznamená, že jsi divná. A pokud jde o muže, ten pravý to docenní.

Ba naopak si myslím, že si jedna z těch, před kterými by se měl smeknout klobouk, že si to necennější chceš uchovat, pro toho koho budeš opravdu milovat.

Vem si třeba katlíky, že čekají až po svatbě. Osobně si to nedovedu představit, mám na to moc malou vůli, protože pokud miluji, tak chci milovat se vším všudy...

Netrap se...
 fittipaldi Žena23 Kategorie
25.01.2009 11:19:56
No a?
Smajlík  Vercuruitë Žena Kategorie
25.01.2009 11:15:56
Úplně normální, ................ale jestli myslíš že nejsi, tak s tím něco udělej........
Smajlík  Unterwasserman Muž30 Kategorie
25.01.2009 11:08:26
Normální (čti obvyklé, to co dělá většina) to není, ale katastrofa nebo něco špatnýho taky ne. Zbytečně to neřeš.
 lupita Žena29 Kategorie
25.01.2009 11:01:43
Jasně že jsi, je to príma :-) Čest dívkám jako jsi ty ;-) Jestli máš jiný pohled na věc, napiš mi do zpovědnicové pošty a popovídáme si o tom ;-)
Smajlík  Agáta Lvová Žena Kategorie
25.01.2009 10:55:44
Buď ráda, že si o to nepřišla v mládí s nějakým deb*lem! Není nic špatného na tom, že si to schováváš pro toho pravého! :)
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 10:53:26
Pro každého je normální něco jinýho...když ti tu řeknou nejsi normální, poletíš a vyspíš se s prvním kterýho uvidíš?? Ne...žij tak, jak sama chceš...dělej co chceš dělat ty...a neřiď se podle ostatních..,.
 ph92 Žena Kategorie
25.01.2009 10:46:06
Tak jsem se nedostala ani do půlky rozhřešení a nestačím valit oči.....upřímě nevím zda se smát nebo brečet... každopádně ano zde se naskýtá otázka CO je dnes normální..... pro mě je slovo normální abstraktní pojem.... normální jsou jen ty věci které lidi považují za nějký standard kdy se na vás nikdo nebude dívat jako na exponát v muzeu.... každopádně já zastávám jednu věc.... proč bych měla dělat to co stádo ....člověk má být originál... a to že je slečna ještě panna je věc kterou okolí nezjistí pokud se nezeptá....takže to že jsi pana mi přijde přirozené každopádně se raději neptej zda jsi normální.... protože to se pak nic nnedozvíš jen zjistíš jak dobře se lidi umí hádat o blbostech: )) jestli jsi nebo nejsi normální si urči sama .... je jen na tobě zda ti to přijde tak nebo tak.... to že ti tady někdo napíše jo a někdo zase ne a jinej sem hodí definici normálnosti aby ti teda jako fakt drsně dokázal jak jsi nenormální tzn.: divná je jen jejich názor.... přeber si to v sobě raději sama: ))
Smajlík  ZdravotniSestra Žena27 Kategorie
25.01.2009 10:45:50
normální ... to je otázka, co je dneska normální...
pokud budem věřit nějakejm těm socio průzkumům, většina holek o to přichází do dvacítky...
co je nad, tam už bude nějakej mentální bločík... většinou je to sebevědomí... když by se mělo schylovat k nějaký tý známosti, holka začne panikařit a odmítat...
ona se prostě musí "zabouchnout" a ulovit si ho sama, jinak to nepude... jakmile začne mít o ní zájem on, je to špatně a začne jí blikat alarm, že je něco v nepořádku, když o ní někdo stojí...
 CIIaTeR Muž Kategorie
25.01.2009 10:43:57
Přesně tak - je to Tvoje věc. Gratuluji, že nespadáš do skupiny pubertacek, ktere honem honem spechaly, sotva dostaly obcanku. A můžu říct, že kdybych mohla vrátit čas - tak ho vrátím :-)
Smajlík  Darinka2005 Žena22 Kategorie
25.01.2009 10:43:36
Nevim... podle čeho mám poznat, jestli jsi normální?
Smajlík  polomáčenka Žena20 Kategorie
25.01.2009 10:37:46
Jo a samozřejmě blikat :D nehoda :)
Smajlík  Majda
25.01.2009 10:36:52
V poslední době lidé hodně řeší, zda je normální, že jsou ve svém věku stále ještě sexuálně nezkušení. Je to asi tím, že na nás všude z internetu blyká, že holky o to přicházejí ve 13 a kluci též. Sakra lidi vzpamatujte se, přece být panna, či panic ve vašem věku není nic nenormálního! Jen proto, že to dělají všichni, musíte i vy? noimportaint: Jestli se za to stydíš, tak je mi tě upřímně líto, opravdu a těch lidí, co ti napíšou, že to normální není taky ... Je to zcela a naprosto v pořádku a rozhodně si nepřipadej divná !!! PS: Opravdu chceš být jako ty děcka co sem píšou, že na to vlítly v patnácti a do smrti si vyčítat, že jsi o to přišla s někým, s kým ti to za to nestálo ???
 Majda
25.01.2009 10:35:09
Vzhledem k tomu, že ve 22 letech už většina holek panna není, nepovažju to za normální situaci typické 22leté holky....medvídek má svým způsobem pravdu....
(nebudem tu diskutovat, co je to normálmí, je to relativní pojem a já vycházím z předpokladu, že normální je to, co obvykle dělá většina lidí...)
 BlueberryShake Žena92 Kategorie
25.01.2009 10:28:58
Jsem na tom stejne a to jsem jeste starsi :-( ale souhlasim s medvidkem, obecne vzato to za normalni nepovazuji
 napodobne
25.01.2009 09:29:32
Jistě, pořád lepší než abys jen proto, abys už nebyla, šla s prvním kdo by se objevil a měl zájem a ty NE. Ten pravej se najde, zatím je to ok
Smajlík  Stříbřenka* Žena29 Kategorie
25.01.2009 09:27:47
A vadí ti to?Pokud ne-tak není co řešit.V dnešní době to pro určité lidi normální není,ale je to tvoje věc-né jejich.
A pokud ti to vadí,tak to zkus jak ta Američanka-prodej své pannenství a ještě na tom vyděláš balík.
Smajlík  Lililey
25.01.2009 09:19:11
Jasně.. Já bych třeba rád chodil s pannou :)
Smajlík  xZdenish Muž27 Kategorie
25.01.2009 09:03:44
hele pokud ti to takhle vyhovuje ... je to tvoje věc.
 Musilicna Žena Kategorie
25.01.2009 08:53:58
karina reeves:
Průměrná délka lidského života je číslo na nic, pokud se počítají i tragická úmrtí. Bylo dokázáno, že už ve starověku se lidé dožívali podobného věku jako dnes a nic nenaznačuje, že tomu kdy bylo jinak. Také byly mylné odhady, že ve 21.století se lidé budou běžně dožívat 120let. Dnes už tohle žádný odborník netvrdí, aby si neutržil ostudu.
A s "duševní zralostí" délka života také nesouvisí. V moderní společnosti musí mladý mozek vstřebat více informací, což může tlačit na oddálení dospělosti. Přesto je současný trend celosvětově opačný. Jako důvod se udává špatný životní styl.
 ZakMcCracken Muž40 Kategorie
25.01.2009 08:32:16
medvidek zizkov - v minulosti ludia umierali v 30tke, mozno zopar stastlivcov v 40, okrem toho mnoho z tych dievcat ori porode aj umrelo, lebo telo 13rocnej NIE JE Prisposobene na tehotenstvo,.....dievcata v 13tke sa uz starali o rodinu a neboli to pubertalne pipky ako teraz....ten rozdiel v psychike tam bol dost velky....
 karina reeves Žena Kategorie
25.01.2009 08:30:20
Nevím proč bys neměla být normální...V dnešní době by se to dalo nazvat spíše netypickým...A taky myslím že ve dvaceti dvou letech by ses už nemusela ptát na takové píčoviny a vědět sama jestli to je nebo není normální...;)
 6MMhluboko Žena22 Kategorie
25.01.2009 08:17:02
Medvídek: tvoje logika je správná, ale když to bereš matematicky, tak by mě zajímalo, kde jsi získal vstupní data. Existuje nějaké sčítání pan ? Nebo dotazník na internetové verzi Bravíčka ?
 ZakMcCracken Muž40 Kategorie
25.01.2009 08:15:48
ano si....u kazdeho je ten spravny cas a prilezitost o to prist individualny....
Smajlík  karina reeves Žena Kategorie
25.01.2009 08:12:09
zdena kles: Tak nevím, co naznačuješ..
A) Autorka měla svůj dotaz vložit do diskuze: Neznám záměry autorů Zpovědnice, ale vidím to takhle: Zpověď = diskuze o vlastní situaci, Diskuze =diskuze na obecné téma
B) Ve zpovědi se nemá diskutovat, ale jen utěšovat ... každému asi nepomůžou pokrytecké utěšovací odpovědi
 ZakMcCracken Muž40 Kategorie
25.01.2009 03:37:06
2zdena kles, medvidek zizkov: jeji nick taky rika to ze neumi anglicky a to ze nejakou prezdivku nepovazuje za relevantni informaci ktera by mohla pomoc vyresit jeji problem.

ta vase alternativa s jejim pocitem menecenosti je zbytecné komplikovani problemu
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 03:23:26
je mi 24 a jsem panic.. nerikam ze to je normalni, jak to tu uz nekdo naznacil, ale.. zit se s tim nejak da..
 panic
25.01.2009 03:11:35
zdena kles:

dobrý postřeh s nickem, nicméně:

lhát jí, jí možná krátkodobě pomůže, ale nakonec pravdu stejně odhalí, a bude to o to horší....
proto je lepší jí říct rovnou pravdu, aby ze sebou mohla ještě něco dělat, a probrat se.... když je někdo v mizérii, tak se z ní potřebuje dostat, a né poslouchat že je to normální..... a ten její nick dokazuje, že svoje pannentství nevnímá nijak pozitivně, a nestojí o něj, potřebuje ve svých 22 nalít čisté vody, a probrat se.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 02:49:18
hezká diskuze ....
Tak se na to podívejme - zaměřeme se na to, proč byly tyto stránky vytvořeny a za jakým účelem je lidé navštěvují. Každý kdo píše zpověď vyplňuje \\\\\ \\"formulář \\\\\ \\" s tímto sdělením:

Neboj se vyzpovídat ze svého TRÁPENÍ, hříchů, SMUTKU nebo PROBLÉMŮ! Svěříš-li se, ULEHČÍ SE TI. A ostatní návštěvníci těchto stránek ti mohou dát rozhřešení svým názorem, radou, ÚTĚCHOU nebo i výtkou.

Takže vycházím z toho, že člověk co sem píše se nachází v takové situaci, touží třeba i po ÚTĚŠE, ÚLEVĚ a o tom není důvod polemizovat - /pro medvidek zizkov/

Taky bych se zaměřila na nick, který pisatelka použila - překlad svědčí něco o jejich pocitech.

člověk který se trápí, je smutný a nachází se v situaci kdy nemá ponětí o tom jestli je normální, neni normální bez ohledu na to jestli je normální daná situace.
 zdena kles
25.01.2009 02:40:58
2masterr: jo a taky se podivej kolik mam navstev, to taky o necem svedci

vis o cem? o tom ze takovy hodnoty o nicem nesvedci

ale hlavne ze hodne smajliku vid?
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 02:39:35
:D:D:D:D:D:D:D Máš malý index důvěry. To o něčem svědčí.
Smajlík  masterr
25.01.2009 02:33:43
2master: ne jen ty nejsi v postaveni posuzovat pravdu protoze nechapes naprosty zaklady logiky, ja muzu posuzovat co chci protoze vidim dukazy dokazu si je spojit a udelat z nich závěr a pripadne i formulovat jine formy dukazu na obhajobu, tyto schopnosti evidentne postradas

a nestahuj me prosimte na tvou uroven... ja bych nikdy nepouzil "myslim si svoje" jako nejakou formu argumentace...
teda pokud tvym cilem neni mi odepisovat na vsechno ruznymi druhy nelogických cliche
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 02:32:23
Tak si vnucujte sve myslenky. Jdu spat a zitra si prectu k jakemu objevu jste dosli. Ale vim, ze se niceho noveho nedoctu :-)
 master
25.01.2009 02:30:42
Sosarian: jinak to nebyla reakce na tvuj nazor.
 master
25.01.2009 02:29:45
Sosarian: Nejsem ja ani ty v postaveni posuzovat pravdu :-) Ja si myslim svoje.
 master
25.01.2009 02:27:22
2master: vazne doufam ze tohle neni reakce na to co sem psal ale pokud snad ano tak:

takze v tom pripade je normalni znasilnovat mrtvy stenatka a nejlip pred svou dcerou, protoze je to individualni zalezistot

mimochodem muzes klidne uznat ze nemas pravdu ale nemuzes uznat ze pravdu nema nekdo jinej...
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 02:24:20
Pohlavní styk je individualni zalezitost kazdeho. Jsem uz psal níže co si o ,,normalnosti" myslim. Je to opakovani porad dokola. Ani ja a ani ty nemame pravdu. Bude to nekde mezi radky.
 master
25.01.2009 02:22:38
Až tohle uvidí řezník máte ban za chat.
Smajlík  Velký Mayús Muž Kategorie
25.01.2009 02:21:25
Medvídek: a zase...snažim se vysvětlit svůj postoj srovnáním dvou extrémů - nejde mi vůbec o posuzování toho misionáře, ale překvapuje mě, že dáváš za příklad zrovna věci jako pissing a vosk, protože to jsou zrovna nejen naprosto neškodný, ale předevšim poměrně častý praktiky - čili podle definice normality - normální. Nejde mi o to vnutit někomu, že to a to je správný a to a to ne, pomocí demagogie, můj příspěvěk byl čistej ÚDIV nad tim, proč uvádíš zrovna tak běžný věci za příklad extrému.
 Ema25
25.01.2009 02:15:56
2master: no zaprve nechapu jak by nekdo mohl definovat co je normalni z jednoho elementu, takze je celkem evidentni ze se na to nemuzes divat takhle

nerekl bych ovsem ze je to definovani normalnosti z hlediska spolecnosti jako takova, to pak totiz vypada ze normalni je to co je prijatelny spolecenskyma konvencema, ale je to veskutecnosti naopak tahle normalnost totiz urcuje ty konvence

takze ano normalnost je to presne na tehle urovni
(a mimochodem tim ze si ted definoval to ze neexistuje nejaka individualni normalnost ale jen spoelecnska normalnost, nic nedokazes protoze se tu proste reaguje na tu normalnost na kterou poukazuje autorka, takze pokud se nesnazis rict ze autorka nevi o cem mluvi tak je tvuj prispevek zbytecny)

nicmene myslim ze uz nejsme ani trochu pobliz tematu... :)
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 02:15:47
Ema25: já tvůj argument beru, protože jako 1., i když se mnou nesouhlasíš, argumentuješ správným způsobem......

Ovšem tvuj příspěvek je také demagogický, je ti jasné že je spousty lidí kteří se neomezují na misionáře, ale přitom nemají potřebu po sobě lít vosk, močit a kadit?
A dokonce, je spustu lidí kterým se misionář líbí.

debata o tom, co je normální je v pořádku,
co ale není v pořádku, používat jako argument misinterpretaci slova "normální", o což se zde snaží jiní.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 02:12:21
mater:
co se táká věku prvního pohlavního styku, tak lze rozhodnout o tom, jestli jedinec spadá do množiny "normální", velmi snadno.

pochopte že to neznamená že je to špatné, ale říkat že je to normální, je lež, představte si, že ona opravdu neví? co když nestojí o vaše utěšování, ale prostě jí to zajímá? pak se vaše chování jeví jako pustá lež.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 02:11:36
oprava: * měřítku
 master
25.01.2009 02:10:08
Medvídek Žižkov: reaguju sice na něco, co nebylo určeno mně, ale nedá mi to (navíc trpim nespavostí, tak nebudu zastírat, že ráda pokecám :-)) - co je probůh na pissingu nebo dokonce vosku ,,nenormálního" :-O ?To už bychom se fakt mohli dostat k tomu, že krom misionáře po tmě je všechno úchylačina.Nesouhlasim!
 Ema25
25.01.2009 02:09:06
Pojem ,,normálnost" je jen obrazový abstaktní pojem, který u člověka neplatí. Každý je totiž individuum. Avšak pro společnost tento pojem lze použít, ale pouze ve větším věřítku, které nelze vztahovat na jedince.
 master
25.01.2009 02:05:42
Cosh boy:
No tak utíkej kluku, a měj pocit žes mě krásně setřel. Nic jiného ti nezbává, z každého tvého příspěvku jen vypíchnu další blbosti které potvrzují tvou nevědomost a omezenest:

Tudíž podle tvé revidované defineci, je normální kálet jeden druhému do pusy, nebo na sebe kapat vosk svíčkou, nebo na sebe čůrat. Naprosto prokazatelně totiž existují lidé kterým se toto líbí, a zároveň to není za hranicí zákona.

Podle tebe je toto normální. Je to opravdu to, co se rozumí slovem normální?

(mimochodem, konkrétně který zákon máš na mysli? český? z jakého roku? z jaké země? lidský, božský, nebo morální zákon? - a který je ten správný?)
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 02:03:04
2Cosh boy: takze je normalni napriklad kdyz nekdo suka se psem? je velmi pravdepodobne ze se to oboum libi.

nebo je treba normalni kdyz nekdo masturbuje nad ohněm?

nebo je treba normalni pojidat mrtvy lidi?


a jen tak mimochodem, kterej zakon urcuje normalnost? predpokladam ze ten ceskej, protoze plno statu ma jiny zakony nez CR, kdybys to nahodou nevedel...
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 02:01:23
Jejda, vzdyt medvidek zizkov rekl jen svuj nazor a reagoval na komentare. Nestalo se nic, tak proc ten povyk??
 master
25.01.2009 02:00:50
Ema25:
Myslim že by zdejší účastníci měli mít na výběr, nebo by bylo lepší, aby sem přispívali pouze lidé tipu 2Cosh Boy?
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 02:00:02
Tak jiste, ze jsou veci ktery jsou za hranici zakona.. tedy napr zmineny znasilneni ci pedofilie. Takze takto: normalni je delat to, co je prijemny obema a neni za hranici zakona:) imho uz jsem na to odpovedel.... a ted jdu fakt spat, dneska fakticky zvesela:D dik za pobaveni
 Cosh boy
25.01.2009 01:59:26
2Cosh Boy:

Ne, normální neni dělat to, co se ti líbí, a to co chci. To by pak normální nebyl nikdo, a toto slovo postrádalo smysl, protože i sadistickům vrahům se líbí to co dělají, a chtějí to dělat. Podle tvojí definice jsou ale normální.

Slovo normální, jak ho každý chápe, je skutečně to, co dělá většina, nebo se od toho příliš neliší. "Normální" je jakási záruka, že to bude přijatelné a očekávatelné pro většinu lidí.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:58:57
Sosarian: Ne tak to normální rozhodně není!!!
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:58:26
Medvídek Žižkov: zatím si tou svojí snahou o zachování (tebou určené) úrovně jen vyvolal spory, nezdá se ti?
 Ema25
25.01.2009 01:57:30
2Cosh boy: takze kdyz nekdo znasilnuje 8 lety holky a fakt ho to bavi a je mu to prijemny, tak je to normalni? a kdyz se tady na zpovednici zepta jestli je normalni vsichni by sme mu meli rict ze jo?


a jen tak mimochodem on nepsal ze to co je na wiki je normalni, on ti dal link kde je definice "normalnosti" (a druhy mimochodem, toho na co sem se te ptal a porad si neodpovedel)
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 01:56:03
No nevím jestli tu tím vzájemným postrkováním pomahame slecne noimportaint.
 master
25.01.2009 01:55:54
medvidek:
Ty ses pripad:D Takze si to ujasneme, co napisou na wiki, je normalni? rofl
Na tohle asi neni slov, to je moc i na me:D
Normalni je delat to, co chci a co je mi prijemny a ne to, co delaj vsichni nebo to nekde pisou:) tak se chovaj normalni lidi:) Takze tobe bych zase doporucil o tom premyslet a mit vlastni nazor, ne jen to co sis precet:) tyjo ale takhle uz jsem se dlouho nezasmal a ze tady jsou hodne dobry seky:) dobrou:D
 Cosh boy
25.01.2009 01:50:27
Sosarian: :-D
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:50:13
2cosh boy:

Tak tohle si vyprošuju, snažím se pouze zachovat určitou intelektuální úroveň zpovědí zde na zpovědnici, proto sem také lidé chodí pro rady - očekávají rady od lidí kteří mají alespoň nějáký přehled a zkušenosti.

Tobě bych doporučoval číst. Začít nůžeš například zde, pokud umíš anglicky (česká wiki nemá úroveň)

http://en.wikipedia.org/wiki/ Normality_(behavior)
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:49:38
2inda90: ano mela si pravdu pokud je jeptiška,

pokud je to normalni žena, členka normalni společnosti tak si pravdu neměla...
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 01:47:47
2Cosh boy: oh prosim obdař nás svou velkou, dospělackou moudrosti a řekni nám, nevědomím, co je to ta "normálnost"?
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 01:46:27
Pro medvidek zizkov: *napsal ---> sorac preklep
 master
25.01.2009 01:45:54
Takže jsem měla pravdu, že je to normální??
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:45:49
Master: souhlasim s tebou přesně, ale Medvídek externalista bude nejspíš kluk ;-)...
 Ema25
25.01.2009 01:44:57
medvidek:
"Drtiva vetsina neni panna v 22, takze kdyz nejaka je neni normalni."
WTF? :D
Omezenost.. dela to cely stado a kdo ne tak neni normal:) hochu ty si radsi uprav ten vek jo, 23 ti rozhodne neni nebo ses uplne vypatlanej
 Cosh boy
25.01.2009 01:42:40
Pro medvidek zizkov: Pak tvuj prvni komentar postrada smysl. Nic proti tobe, ale myslim si, ze jsi to napsala ponekud unahlene. Kazdy ma nejaky problem, ktery jiz stal - psáno v minulém case. Neznám problém, který se má stát. Vzdy to má zárodky v minulosti. Proto kdyz ma nekdo potiz, tak se musi hledat alternativni reseni nebo pomoct, ktera musi byt na miste. Jinak to pomoc neni :-)
 master
25.01.2009 01:39:05
master: já se tu za účelem abych se pobavil....... jaká si pozitivní či negativní externalita této mé zábavy spočívá v tom, že upřímě radím podle svého názoru, zkušeností, a přesvědčení. Ta holka se neptala jestli je to problém být ve 22 pannou, jestli je to špatné, ona se prostě ptala jestli je to dnes normální, a na to musí znít odpověď ne.
Ořed 200 lety začínaly holky se sexem ve 13, a taky tak začínají ve většině světa i dnes, a i příroda to tak myslela, tak co je potom normální a nenormální? Rozhodně z hlediska biologie a evoluce je nenormální nemít sex.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:37:11
Medvídek Žižkov: ale to vůbec, jde o to, že je to přesně opačná situace - a určitě ta horší. O něčem mezi tim se při daný otázce nemá smysl bavit, cestovat v čase zatim neumíme ;-)...
 Ema25
25.01.2009 01:36:42
Já jsem zase panic a je mi ejdno jeslti to normální je nebo ne. Záleží na tobě co chceš aby bylo. Ne na ostatních.
 Sany Muž30 Kategorie
25.01.2009 01:35:37
Pro medvidek zizkov: Promin, ale jedinej kdo tady kope kolem sebe jsi ty. Ty jsi asi práve o to prisla v tech 14ti letech. Ac jo. Nic proti, ale myslim si, ze tu pisou lide, kteri muzou poradit, maji zkusenosti a proto klikli na tento odkaz za ucelem poradit a pomoct. Za jakym ucelem jsi klikla ty??
 master
25.01.2009 01:30:49
Už zase trapné moralizování zdejších paniců a pannen: podle vás je vlastně nenormální mít sex, a každej kdo ho měl dřív než ve 30, tak o to URČITĚ přišel ve 14 na večírku.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:25:00
Ano jsi normální. Mám kamarádku, která je na tom stejně. A má tolik let, co ty.
Na těchle věcech svět nestojí.
 thorn Žena21 Kategorie
25.01.2009 01:24:39
Pro Ema25: Shodli jsme se :-)
 master
25.01.2009 01:23:58
Proc bys nebyla? Pokud si sve panenstvi nedrzis kuli nejakym strestenym nabozenskym principum jako az po svadbe, nebo cekam na toho praveho se kterym to bude uzasne... Ale jak tak koukam, ruzni lide, ruzne pohledy na vec a tedy nejednotna odpoved.
Pokud bys chtela presnejsi odpoved, bylo by vhodne definovat "normalnost" z tveho pohledu
 SCuD Muž29 Kategorie
25.01.2009 01:22:32
Jsi jedna ta z VIP holek co si to nechává až opravdu na tu pravou chvíli a nedala ve 14ti na diskotéce. Jsi v podstatě šťastná holka. To je můj názor. U tebe to je důkaz že nejsi diskotéková pipka, ale uvážlivý člověk.
 master
25.01.2009 01:21:37
medvidek zizkov: Není to tak, jak si myslíš... Já už panna nejsem, jenom mě to zajímalo. Do kdy je holka normální :) Děkuju za vysvětlení :)
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:20:59
Viz timurek
 Verthandi Muž36 Kategorie
25.01.2009 01:19:21
Otázka nestojí, jestli je normální, že jsi ve 22 panna, ale spíš jestli je normální důvod, kterej tě k tomu vede.Jinak žít život podle názorů druhejch tak, abych zapadala do ,,normálu" musí bejt dost vyčerpávající, vždyť je to jen tvoje věc!Navíc se tý sebrance okolo člověk stejně nikdy nezavděčí ;-).Myslim, že tvoje situace je lepší, než o to přijít ve 14 v opilosti někde na diskotéce na hajzlíku, no ne?
 Ema25
25.01.2009 01:19:18
Normální to není, ale že by na tom bylo něco špatnýho se říct nedá.
 timurek Muž39 Kategorie
25.01.2009 01:19:10
inda90: cca do 20ti.
myslim že je jasný proč tě to zajímá.....

jinak vysvětlení pro tebe..... od dvaceti vejš už člověk opravdu počítá každý rok kdy je ještě mlád, a začne si mnohem palčivěji uvědomovat čas..... proto i drtivá většina holek už v tomhle věku chce vztah a sex.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:16:37
medvidek zizkov: Do kolika může být holka panna, aby byla normální?? To by mě teda zajímalo... :)
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:13:24
No dobrý, ale ujasněte si pak definici "normální"

Ona od Vás nechce útěchu, jen se ptá jestli je to normální, a vy jí dáváte mylnou informaci.... méně než 5% žen je ve 22 panna, tak si to přeberte jestli je to normální nebo ne,
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:12:38
2inda90: protoze vetsina lidi ve 22 s nekym spali

a neodpovidej prosimte timhle: "takze kdyz neco dela vetsina lidi tak je to normalni?"
...
 Sosarian Muž Kategorie
25.01.2009 01:11:59
inda90: protože drtivá věršina žen není ve 22 pannou, proto je to nenormální.
ale neznamená to že je to špatné.

pokud jí řikáš že to je normální, tak lžeš.

pokud by se např. ptala jestli je normální bý ve 22 bez pracovní zkušenosti, tak by se taky řeklo že to je nenormální
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:11:40
nenormální by bylo, kdybys měla 2 hlavy, a ne tohle
Smajlík  Srdcová dáma Žena27 Kategorie
25.01.2009 01:09:12
medvidek zizkov: Proč to není normální?
 inda90 Žena19 Kategorie
25.01.2009 01:08:20
inda90:

normální to určitě neni....

pokud by ses ptala jestli je na tom něco špatného, tak ne.
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:07:32
ne
 medvidek zizkov Muž Kategorie
25.01.2009 01:07:30
Jo jsi! Není důvod proč bys nebyla! :))
 inda90 Žena19 Kategorie

Sleva 40 %

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk