Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.359271, vloženo 17.01.2009 20:58:21 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Maturita - jak jste to proboha dokázali?
Tenhle rok v květnu maturuju na gymplu. Ze 4 předmětů, to je zhruba 120 otázek. Dneska sem s vypětím sil překonala odpor a jala sem se vypracovávat 1. otázku z čj. Při nucenejch přestávkách a nelidským utrpení mi to zabralo celý odpoledne, přičemž mě to tak odrovnalo, že už nejsem schopná dělat nic jinýho. Přede mnou je ještě asi 110 otázek a čas se krátí. A já chápu čím dál míň, jak někdy někdo mohl dokázat vypracovat a našprtat se tolik krávovin a odmaturovat. A tak se ptám lidí co už to mají za sebou:

1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
4) prostě jak jste to dokázali???

Mně přijde, že objem učiva na maturitu mnohonásobně překračuje mozkovou kapacitu 99% smrtelníků, jak tohle někdo může myslet vážně? Kdyby to aspoň nebyly takový zbytečný žvásty, co v životě nikde už potřebovat nebudu...
 trotro Žena19 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
20.09.2009 18:48:20
ne, s odstupem času si i ty uvědomíš, že to nebylo tak hrozné, dá se to, neboj!
Otázky do ČJ jsem měla od bratra, který maturoval rok přede mnou a měl stejnou profesorku. Některé otázky jsem si rozdělila s kámoškama (teda jen s těma spolehlivýma) a zbytek jsem stihla sama. Nevím, jak to chodí u vás, ale opravdu si nemyslím, že bys měla dělat otázky třeba na 20 stran, já mám většinu tak na 2 stránky a stejně jsem u maturity ani všechno nestihla říct. A hlavně jsem to dělala průběžně a profesoři nás z těch mat. ot. zkušeli už v průběhu roku, takže mě to nutilo naučit se to.
 sovice Žena22 Kategorie
18.01.2009 22:30:13
ja sem se ucila jen o svataku na cestinu od materialu od kamaradky -sprtky ktera mela strucne a jasne vypisky. no a zzbyvajicic tri predmety - matika, aj, a progrmako jsem nechala osudu..tam se toho moc ucit neda...
 hugoi
18.01.2009 15:56:07
1) Na cestinu jsem od zari kazdy tyden delala 1 otazku (kazdy patek jsme meli zkouseni - losovalo se a otazky postupne pribyvaly) + kazdy treti tyden jsme psali ze 3 novych otazek. Na ZSV jsem se ucila ze sesitu, nijak to nevypisovala. Zemak - politicka g. ze sesitu, z fyzicky si vzdycky udelala vycuc a ten prepsala. Anglictina nic, den pred maturitou jsem se aspon podivala co tam vubec je za otazky.

3) Cestina jak jsem psala vyse. tim, ze jsme mely ty pisemky a zkouseni, byl svatak vice meno jen o opakovani. ZSV A otazky jsme probirali v oktave, B otazky jsme znovu projizdeli na seminarich a psali z nich pisemky. Zemak opet zkouseni (cca 2 mesice pred maturitou). Takze svatak pro me nebyl brutalni v tom, ze bych musela zacinat on nuly. Spis to bylo fakt jen opakovani a opakovani.

4) Nevim, bylo to uplne v pohode. Chteli po me pulku toho, co jsem se ucila.
Smajlík  molko
18.01.2009 15:25:46
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?

Nevypracovával.

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)

Jak co; na něco jsem měl cizí, ale spíš jako osu, učil jsem se hlavně z učebnic.

3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?

Učící taktika? O svaťáku jsem si projel učebnice a literaturu k ZSV a D, v průměru tak 4-5 hodin denně, část navíc v horečce, protože jsem jako na potvoru chytnul nějakou virózu. Angličtinu jsem se neučil a na češtinu jsem si přečetl Odmaturuj den před tím, než jsem tam šel.

4) prostě jak jste to dokázali???

Nepanikař, není to nic strašnýho. Jde jen o to, utřídit si trochu větší objem dat.
 Muž který nebyl Muž25 Kategorie
18.01.2009 14:56:02
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
většinu ano, dělal jsem to průběžně celý rok, prostě probral se okruh a jak se z něj psala písemka a nebo se zkoušl, tak jsem si ho vypracoval. Před maturitou osvěžil

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
jak kde

3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
v průběhu celého roku jsem si to vypracovával, tak 14 dní před svaťákem začal učit znovu. Jinak... Soustředil jsem se víc na přijímačky než na maturu a vyplatilo se mi to. Hodně lidí ze třídy odmaturovalo s vyznamenáním, ale málo kdo se dostal na školu, kam chtěl jít. Já jsem odmaturoval průměrně, ale dostal jsem se všude.... To byla má taktika

4) prostě jak jste to dokázali???
Klid, stejné pocity má každý, ono není až tak jednoduchy neodmaturovat
 Zítra vstávám v pět Muž Kategorie
18.01.2009 11:53:39
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
ne, nechal jsem to na spolužačce
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
no, nějak jsem neměl na výběr
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
maturoval jsem v pondělí, ve středu o svaťáku jsem se začal učit
4) prostě jak jste to dokázali???
haluz?
 Davidian Muž24 Kategorie
18.01.2009 10:58:11
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Vzala jsem si učebnici např. odmaturuj z češtiny, svůj sešit z té doby a jela jsem. Za den jsem zvládla udělat až pět maturitních otázek. Jak najedeš na systém, tak to jde..
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
Učila jsem se jen ze svých, spolužáci tam neměli vše, měli to hodně osekané.
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
Po vytisknutí nejprve barevně podtrhat a pak drtit, drtit a drtit + nezapomenout opakovat opakovat a opakovat
4) prostě jak jste to dokázali??? Šlo to samo, je to fakt blbost.
 Scathia Žena25 Kategorie
18.01.2009 09:49:58
Já osobně jsem se "krávoviny" neučila
Smajlík  qqq
18.01.2009 09:37:55
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
ne, měla jsem otázky na čj od spolužačky
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
měly jsme stejnou profesorku, takže ok
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
učila jsem se víceméně jen češtinu, angličtinu jsem vypustila úplně, matiku taky a chemii jsem prolítla v Odmaturuj z chemie
4) prostě jak jste to dokázali???
nakonec v pohodě ... nejhorší jsou na tom ty nervy
 Lene Žena26 Kategorie
18.01.2009 09:17:08
Taky letos maturuju...no výhodou bylo, že asi 30 otázek v češtině jsme dělali ve třídě každej jednu. Takže čeština pohoda, ostatní předměty jsem doklepala ze sešitu, celkem pohoda. A navíc někdy člověk začít musí. Takže hodně sil a vydržet!
 Jaňulda
18.01.2009 09:13:52
Prakticky ve všech předmětech jsme ty otázky probírali hodně podrobně od začátku roku. Takže před maturitou to bylo vesměs suma-sumárum, opakovat, osvěžit.
 retxed Muž22 Kategorie
18.01.2009 02:59:27
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Já sem si dělala svoje otázky jen z literatury, páč to mě bavilo. jinak sem to poscháněla od spolužáků a tak..něco sem se učila z knížky.
Teoreticky bys to měla už tak nějak umět, páč se to v tý škole učíš, píšeš z toho..je to takový opáčko .-) a maturitu uděláš, když víš základní věci, což bys prostě měla za tu dobu co tam si. A ty učitelé sou taky rádi, když už se tě zbaví.:-)


2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
Stačilo, nemusí tam bejt všechno, jestli teda nechceš odmaturovat za 1.


3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
Taktika "od všeho něco". učila sem se o svaťáku stylem..jela sem s pár spolužákama na chatu a učili sme se spolu, taky sme večer pařili a přes den s nohama v bazénku namáčeli sešity :)


4) prostě jak jste to dokázali???
Dokázali to i blbci. Tak proč by ne ty. hodně štěstí :-)
Smajlík  Imma Žena99 Kategorie
18.01.2009 02:07:16
Neučil jsem se na to vůbec, stačilo si pamatovat co jsem si pamatoval ze školy. Ostatně každá větší zkouška na VŠ byla horší, než celá maturita, takže... klídek, bude hůř, maturita nic není
Smajlík  Finrod Felagund Muž24 Kategorie
18.01.2009 01:31:28
nejsem debil
 rrrrrrr
18.01.2009 01:02:20
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout? - jen na něco..na něco jsem si to posbírala ze starých sešitů, na něco si dělala jen osnovy "o čem mluvit"..
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? -ne, cizí otázky jsem měla jako základ, na kterým jsem stavěla;)
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali? - frájinu a socky jsem si vypracovávala průběžně od začátku roku, a na ten zbytek tak měsíc před maturitou prostě zabrala..důležité je dělat si osnovy k těm tématům, abys věděla, co téma obsahuje a u každého tématu měla ten čtvrthodinový základ jistý;)
4) prostě jak jste to dokázali??? - koukej, až odmaturuješ, tak se tomu zasměješ;) ber to tak, že budeš mít kolem sebe tým učitelů, kteří tě znají, a budou ti chtít pomoci(pokud teda jsi nebyla problémová :D )..stres to bude velký, ale s tím všichni počítají..hlavně ti to bude strašně rychle utíkat..

Tak přeju hodně štěstí, hlavně si ke každému tématu něco stihni zpracovat nebo naučit, protože náhoda je blbec;) zpracuješ si 29 témat a vytáhneš si to třicáté..opakem jsou takoví ti, co mají štěstí, že se naopak naučí jedno téma a to si fakt vytáhnou, ale to bych ti nedoporučovala;)
 katschi Žena22 Kategorie
18.01.2009 00:45:47
Já maturuju letos. Myslím, že to vidíš moc dramaticky :). Vem si, že budeš mluvit 10-15 minut, což není moc plus pravděpodobně ti učitelé budou pomáhat a nenechaj tě v tom, když uvidí, že si nejsi úplně jistá. Nikdo by tě tam neměl potopit, je to taky jejich vizitka. Podle mě nemá valnej smysl si vypracovávat úplně všechny otázky, stačí si ke každý říct základ a u kterých cítíš větší nejistotu, tak ty je třeba si víc zpracovat pro svůj klid. Například pokud nejsi úplnej antitalent na jazyky, tak si nemusíš sáhodlouze a důkladně připravovat otázky jako jídlo a pití, nakupování nebo rodina apod. ale třeba se víc soustřeď na faktický otázky jako je Velká Británie nebo historie USA a jiné. Takhle na to půjdu asi já.. a neboj, taky mám málo vypracovaných otázek :) ale ono se to nějak udělá..
 Only hope Žena28 Kategorie
18.01.2009 00:42:07
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
- z ekonomiky a účetnictví jsem používala otázky od bývalých čtvrťáků, které jsem doplnila svými poznámkami, z češtiny jsem je vypracovávala sama a na němčinu jsem si otázky nedělala (nebylo to těžké)
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
- jelikož jsem je používala jenom na dva předměty, které mě nebavily, tak mi stačily velmi
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
- měli jsme to dobrý, že nás ve škole průběžně zkoušeli z jednotlivých otázek, díky čemuž se ukázalo, když měl někdo něco blbě, nebo se potřeboval zeptat vyučujícího... takže de facto jsem se učila průběžně, i když celej svaťák jsem neodešla od učení, jelikož jsem uměla prdlačku
4) prostě jak jste to dokázali???
- to je hlavně o štěstí... třeba já jsem uměla tak půlku otázek z každého předmětu... kdybych si z účetnictví nevytáhla banální otázku, tak jsem šla s pětkou...
 Moonek Žena28 Kategorie
18.01.2009 00:28:47
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout? - Vypracovaný otázky z češtiny nám dával sám učitel. Učivo ze společenek jsme probírali víceméně po tématech už od prváku, takže tam taky nebyl problém. Z angliny a němčiny jsem měla dost materiálů jak od učitelů, tak od spolužáků nebo lidí ze starších ročníků, ale ke každý otázce jsem si napsala svůj vlastní souvislý text, ne že bych se ho pak učila nazpaměť, ale dobře jsem si tím v hlavě ujasnila, o čem budu mluvit, v jakém zhruba pořadí a tak..

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností) - Viz otázka jedna, ty jazyky. Měla jsem materiály od lidí z jiných tříd, ale stejně jsem si každou tu otázku přepsala a sesumírovala po svým.

3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali? - S češtinou jsem neměla problém, to jsem si celkem pamatovala z hodin, měla jsem dost načteno a bavilo mě to. Takže jsem si v podstatě jen ty otázky zběžně procházela a ke každý otázce si promyslela, o jaké vlastní četbě bych mluvila. Společenky, tam to nebylo o ničem jiným než se šrotit, šrotit, šrotit. Z jazyků jsem měla největší strach, snažila jsem mít ke každé otázce vlastní souvislý text, to už jsem psala. Nevím, jestli je to nejlepší způsob, každému asi vyhovuje něco jiného, ale mně to pomohlo. Kolik času jsem tomu věnovala.. dva tejdny před maturitou jsem prošprtala od rána do večera. Naštěstí bylo celou dobu skvělý počasí, takže jsem se u toho mohla válet na zahradě a opalovat se. :) Hodně mi pomohly písemky a zkoušení z maturitních témat během roku, respektive hlavně během toho druhého pololetí..

4) prostě jak jste to dokázali??? - Naštěstí jsem měla děsný štěstí na otázky. Vážně nevím, jak se to mohlo stát, u češtiny jediný mi to bylo celkem jedno, ale i tam jsem si vytáhla to lepší a z těch ostatních předmětů jsem si vytáhla to nejlepší, co jsem si vytáhnout mohla.

No, doporučuju ti udělat si nějakej časovej plán a do svaťáku mít všechno zpracováno, aby sis to pak už mohla jen tak procházet, pročítat... já jsem to bohužel do svaťáku nestihla, pak jsem měla děsný nervy... A ke každý otázce umět aspoň něco. Já šla třeba maturovat s tím, že ke dvěma otázkám z angliny jsem nevěděla zhola nic. Což je samozřejmě špatně. Naštěstí jsem si pak vytáhla Family. :-) A taky si zjisti, co všechno budeš mít k dispozici na potítku a jak kterej učitel zkouší. A neboj se, vypadá to děsně, ale nakonec to zvládne každej. :)
 lealtad Žena Kategorie
18.01.2009 00:12:46
na praktickou jsem byl akorát na hodinách kdy se to dělalo nanečisto, teoreticky nic.
na odbornou jsem se neučil vůbec, na angličtinu asi čtyři otázky, akorát češtinu jsem se učil všechno- o svaťáku půl hodiny denně, o víkendu mezi svaťákem a maturitou pár hodin za den:)
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
17.01.2009 23:59:13
1) sama jsem si dělala češtinu, pak půlku angličtiny a ekonomiku, na zbytku jsme se podíleli společně ve třídě
2) ty, co jsem si nedělala sama, jsem měla od někoho ze třídy, takže to, že by tam bylo něco od jiných učitelů nehrozilo
3) začala jsem asi týden před svaťákem. měla jsem tu výhodu, že jsem si dost věcí pamatovala ze školy, což mi teď bohužel chybí
4) štěstí na některé otázky asi
 sara connorová Žena25 Kategorie
17.01.2009 23:44:52
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
- ani nie, vsetko potrebne bolo v zositoch, iba som vyskrtavala nepotrebne...okrem matiky, to doteraz netusim ako som spravila tu teoriu :D

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
-

3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
- tak neviem ako to mate vy v skole, ale my sme v stvrtom rocniku mali uz len seminare, kde sme preberali to co bude na maturite....boli z toho normalne pisomky, takze som sa ucila iba na to, co som v dane dni potrebovala a na maturu som nejak nemyslela....na nu som sa zacala ucit asi tak vo stvrtok pocas akademickeho tyzdna (svatak)

4) prostě jak jste to dokázali???
- normalne, tak ako to zvladnes aj Ty...a potom na vyske budes spominat na tie pekne casy ((;
Smajlík  sophiesxoll Žena Kategorie
17.01.2009 23:27:57
1) jo, stihla jsem to v pohodě
2) dělala jsem si svoje... všechny, občas jsme konzultovali s lidma ve třídě, co k čemu kdo má a doplňovala jsem si je
3) češtinu jsme opakovali celej rok, jazyky a chemii jsem uměla pořád, takže jsem tomu moc nevěnovala
4) prostě jsme to všichni přežili... stresovat se 5 měsíců dopředu je ptákovina... zvládam to i teď, když máme třeba 100 otázek na zkoušku a na přípravu je jen necelej týden... tak to prostě chodí a lidi zvládnou spoustu věcí, když chtějí
 Menai Arwena Žena23 Kategorie
17.01.2009 23:01:30
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
povětšinou nevypracovával a jen se učil ze sešitů.
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
z cizího se mi vždycky blbě učilo, takže ne
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
docela málo...pamatuju si jen že jsem se víc učil na češtinu protože to s náma opakovala zkoušením, ale jinak jsem se na to asi učil jen o svaťák...
4) prostě jak jste to dokázali???
o svaťák jsme dělali výpravy za spolužákama na vesnici, který byli machři přes elektro, tzn. dva maturitní předměty- ti nám to dobře dostali do hlavy, ač to pro nás pro všechny snad kromě těch dvou, byla španělská vesnice. češtinu jsem se učil průběžně protože nás zkoušela, angličtinu jsem se taky učil průběžně a s naší angličtinářkou jsme si to vždycky o hodinu opakovali a ostatní měli volno...no a matiku jsem uměl tak nějak přirozeně.
 ROCKer Forever Muž23 Kategorie
17.01.2009 22:28:42
otazky jsem nevypracovavala sama, mela jsem jich casto vic verzi (od bejvalejch maturantu, z internetu,...) a z toho, z knizek a z internetu. jsem si pak utvarela vlastni "idealni" variantu. proste jsem tu otazku v compu vzala a ruzne mazala, pridavala a prepisovala. tohle byla asi i moje hlavni ucici metoda, zapamatovala jsem si toho pri tom psani hodne. na vypracovani vsech otazek se vykasli, to se za chvili zblaznis, na netu je toho miliarda a starsi studenti to taky casto maj jeste schovany.
 chce-se-mi-spat Žena25 Kategorie
17.01.2009 22:20:24
no tady se raději moc neptej, půlka lidí ti odpoví - koukl jsem na to den před maturitou a dal všechno za dva, je to fraška... i takoví géniové jsou mezi námi, a že jich není zrovna málo
 všechno znám
17.01.2009 21:56:29
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout? ne, existuje dost materialu a knih
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností) viz1.,
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali? ja resila prijeti na vs, maturita byla lehka
4) prostě jak jste to dokázali???to pochopis az na to pujdes...velky divadlo
 ojos verdes Žena Kategorie
17.01.2009 21:52:49
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Něco jsem si vypracovala sama, něco jsme průběžně opakovali ve škole.
2) -
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
Učila jsem se v podstatě jen o svaťáku. 4 předměty = 4 hromádky poznámek v pokoji na koberci, které jsem postupně procházela.
4) prostě jak jste to dokázali???
Byla to fraška a ty nervy za to vůbec nestály. Však uvidíš:)
Není důležité umět všechno, hlavní je vědět to podstatné. Držím palec.
 Anaya Žena22 Kategorie
17.01.2009 21:50:53
víš co, tohle jsem si před maturitou říkala taky.přesně to samý! v noci jsem brečela, nedokázala jsem si představit, že by kdokoliv z naší třídy byl schopen se naučit taková kvanta informací.ale postupně se to dalo. Hlavně sama zpracovávat všechny otázky je blbost, to je zbytečná práce navíc. Proč se neučit ze svých poznámek za celé 4 roky?

1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Ani nápad, měla jsem otázky od staršího spolužáka.
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
Upravila jsem si to...nosila jsem si jeho poznámky do školy a doplňovala jsem,co tam nebylo, případně jsem něco vyškrtala.
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
Učitelé nás nutili si otázky opakovat, zkoušeli z nich a psaly se testy, takže to tak nějak rozložili za mě...čas neodhadnu.
4) prostě jak jste to dokázali???
Uvidíš že jednoduše, až to budeš mít za sebou:-)
Smajlík  Krupicová kaše Žena20 Kategorie
17.01.2009 21:49:48
1. jen těch pár z fyziky, které jsem prezentovala na semináři
2. neučila jsem se z otázek
3. dvakrát přečíst sešity z češtiny, protože po písemce za 1 mě vyrazit nemůže,
- vynechat fyziku, protože si ji pamatuju ze semináře a na potítku budou tabulky, ze kterých opíšu vzorečky, a zbytek nějak okecám,
- z angličtiny se naučit dějepisné a literární otázky,
- prolistovat přehled chemie a naučit se biochemické otázky s tím, že pokud jde o ostatní, dostanu "minipísemku", kde jsou k vyčíslení rovnice reakcí, kterých se týká otázka.
Učila jsem se prakticky jenom o svaťáku, nejvíc mi zabrala asi čeština.
4. zvládla, s trochou štěstí za 5 (2 z češtiny). A pak přišla VŠ a došlo mi, že maturita je fraška, protože takovéhle množství učiva bylo skoro na každou zkoušku.
Smajlík  lupita Žena29 Kategorie
17.01.2009 21:47:15
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
jo, vypracovávala ... tak nějak průběžně no
2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
neučila
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
tak průběžně jsem se učila na písemky a pak pořádně o svaťáku
4) prostě jak jste to dokázali???
já nevím ... bylo to v pohodě docela
 Lucianna Žena Kategorie
17.01.2009 21:44:22
i já mám vypracovenjch asi od sedmi lidí otázky z čj:-D takže kdybys chtěla...
buď v klidu. matura je fraška.
 Jatox Jane Žena Kategorie
17.01.2009 21:33:13
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Nevypracovával jsem nic...

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
...pár verzí jsem si vytisk...

3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
...ani sem se na to nekouk...

4) prostě jak jste to dokázali???
...a pak sem prostě odmaturoval.
Smajlík  Velký Mayús Muž Kategorie
17.01.2009 21:30:27
1) Sehnal je jinde
2) Jo stacilo to, stejne jsem se moc neucil.
3) Ucici taktika? Panika :D Dokopal jsem se k tomu den pred maturou a to jen k cestine.
4) Ani nevim, ono te v tom stresu tam napadne veci ktery si uz zapomnela
 Pytrisek Muž26 Kategorie
17.01.2009 21:21:35
1) Tak to ani omylem, u některejch předmětů jsme si je rozdělili, u některejch byl někdo tak hrozně aktivní, že to zvládnul sám a všem to rozeslal.
2) Od jinejch učitelů jsem otázky neměla, ale je fakt, že jedna spolužačka zpracovala otázku tak blbě, že se z ní nedalo učit, tak jsem se na ni vykašlala. A hádej, co jsem si vytáhla. No ale stejně jsem to dala.
3) učící taktika byla, že cizí jazyky jsem vypustila úplně a doufala, že si nevytáhnu otázku, kde jsou nutný nějaký fakta. Nejdýl jsem se učila češtinu a stejně mi z ní zbyly v hlavě jen nejzákladnější věci.
4) Jestli půjdeš na VŠ, tak se maturitě budeš jenom smát.
Smajlík  granule
17.01.2009 21:16:39
1) Ne.
2) Mám DVD na kterém jsou vypracované otázky ze všech předmětů a každá asi tak od deseti lidí. Plus tam je plno dalších věcí k maturitě.
3) Maturuju taky letos, ale zvládám to úplně v pohodě. Vždyť jsou to všechno věci, co jsme se už někdy učili.
4) Dokázali to miliony lidí před náma, tak to snad dokážeme taky, ne?
Smajlík  smart girl Žena28 Kategorie
17.01.2009 21:13:36
No ono záleží, jak k tomu přistupuješ. Pokud se drtíš otázky nazpaměť, tak se nedivím, že ti to tak přijde. Já se "drtila" akorát češtinu, protože tam to snad ani jinak nejde, ale to ostatní jsem si udělala jen takovou "osnovu" a řekla jsem si tak tady budu mluvit o tom a o tom, spíš jsem se učila tak nějak průběžně, abych měla přehled.. Ale ono taky záleží z čeho maturuješ..
 HellishSatanica Žena Kategorie
17.01.2009 21:12:39
a kto povedal, že to máš všetko vedieť? Aj tak im to všetko nestihneš povedať...
Smajlík  jedowka Žena30 Kategorie
17.01.2009 21:12:29
takhle to vnímal asi každý... já jsem taky měla největší bobky z té češtiny, tak jsem ji šprtala a špratala.. a pak jsem to na maturitě na ně vybalila - no učitelka na mě čuměla s otevřenou pusou a kroutila hlavou(mívala jsem pětky) a já na sebe byla pyšná a překvapená, že si to tak pamatuju . no až když mi třásla rukou, tak řekla že jsem ani jedno dílo a ani jedno jméno neřekla správně, ale porota si toho prostě nevšimla, protože jsem vypadala že vím o čem mluvím :-D
 lol itka
17.01.2009 21:11:45
1) Otázky jsem si nevypracovával, oběhnul jsem klasické třídni šprtny, otázky jsem dostal vypracované a pak jsem si je přepisoval do počítače stylem, že jsem vždycky tak třetinu - polovinu otázky vynechal a postupně ty jednotlivé otázky krátil :-) Prostě jsem si představil situaci, že základem je těch 10 - 15 minut mluvit, tudíž jsem se toho učil míň, ale tolik, aby to na tu dobu vyšlo.
2) Viz 1.
3) Učící taktika byla prostě naučit se málo a o tom hodně mluvit :-) Ne, tak češtině jsem věnoval zhruba měsíc včetně přepisování otázek do PC a učení se jich. Angličtině jsem nevěnoval nic, tam jsem spoléhal na improvizaci a svoje běžné znalosti, informatika totéž a na matiku jsem se mrknul, jestli je v tabulkách, které jsme směli používat, všechno, co na potítku potřebuju.
4) Ono po zdárném absolvování se říká, že to je prostě fraška, což je pravda, ale trochu toho stresu a strachu se na učení hodí.
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
17.01.2009 21:11:33
presne jak to rekla jsemletadlo. navic to z ceho mas maturitu se ucis uz nekolik let, ne? tak snad v te hlave musis neco mit.
 Amorpha Žena33 Kategorie
17.01.2009 21:10:14
Jednoduse, nechal sem si maturu na druhej termin, takze tam nebyl prisedici z jiny skoly, dva dny pred maturou sem se zacal intenzivne ucit, pak sem tam prisel, neco sem vedel, neco ne, neco sem opsal z tahaku, neco mi ucitele napovedeli, dostal sem ctyrky odshora dolu, ale prosel sem :-)
Smajlík  abcdatd
17.01.2009 21:09:30
Mno hele, já jsem si otázky zpracovala sama do třech předmětů. Čtvrtý předmět jsme si rozdělili ve třídě. Ty tři předměty jsem zpracovávala průběžně celý rok no a dalo to dost práce. Ale zas na druhou stranu, učit se pak ze svých otázek je fajn a navíc už tím zpracováváním se toho dost naučíš. No něco jsem se průběžně učila během toho roku na testy a zkoušení, ale většinu až během posledního měsíce před svaťákem zhruba. To bylo takový ideální, žádnej velkej stres, hezky pozvolna jsem se to naučila a už jsem to nezapomněla. O svaťáku už jsem toho moc nedělala popravdě řečeno. Odmaturovala jsem za 1,1,2,2.

Ale jinak...já mám prostě pomalejší tempo a nedokážu se učit z cizích zápisků a vlastně ani ze svejch...Proto mi to dalo mnohem víc práce než mejm spolužákům...Většina z nich se zdaleka tolik neučila, takže se nestresuj...Myslim, že pokud už máš teď snahu se připravovat, tak to určitě dáš.
 Jarka Metelka Žena23 Kategorie
17.01.2009 21:05:05
Ten objem co ty se učíš na maturu já se učim každej tejden na zkoušku.
Dá se to zvládnout. A maturita je fraška. To, že ti připadá,že se to zvládnout nedá je jen proto, že normálně se takový kvanta neučíš a tak ti to připadá moc. Je to ale jen o cviku.
 jsemletadlo Žena24 Kategorie
17.01.2009 21:01:05
1) vypracovávali jste si otázky? jak jste to mohli stihnout?
Ne vypracovávali sme si je s učitelem který nás daný předmět učil

2) jestli jste se učili z cizích otázek, bylo to pro vás dostačující? (většina verzí, co mám k dispozici, jsou od jinejch učitelů a je tam spousta zbytečnejch blbostí i nepřesností)
Ano bylo
3) jaká byla vaše učící taktika a kolik času jste tomu věnovali?
Jen o svaťáku každý den 4 hodiny ale jen 3 předměty výpočetku jsem se neučila
4) prostě jak jste to dokázali???
Jo to nevím že by štěstí???
 Chuanka87 Žena23 Kategorie
17.01.2009 21:00:09
1) my to už děláme postupně povinně od začátku září a každý týden na jednu otázku píšeme v každém předmětu
2) většinu mám od starších spolužáků, takže vyhovují
a k zbytku se můžu vyjádřit až potom, co to snad zvládnu :D
 Khetti Žena Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk