Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.350666, vloženo 14.12.2008 13:04:58 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Seznámení netová kontra nenetová
Občas, když to tady tak čtu, přemýšlím nad jednou věcí...jsou zde někteří uživatelé, u kterých se zdá, že sex, známosti i lásky vyhledávají skoro výhradně prostřednictvím internetu...

Zajímalo by mě, jestli tyto známosti (byť třeba jednorázové nebo i delší či vážné) vyhledané nějak po netu jsou touto skutečností (že jsou přes net) nějak ovlivněny a v něčem se liší oproti případu, kdyby se ti dva seznámlili třeba v práci, v hospodě nebo na koncertě.

Co myslíte?

Já pořád podvědomě a možná i špatně považuji seznámení po netu za takové jakoby podřadnější, i když vím, že i z takových seznámení můžou být kvalitní a dlouhé vztahy..

Tak co si o tom myslíte, je to jiné?
 kikiwhite Žena31 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
15.12.2008 12:31:00
Nemám pocit, že bych jinak přistupoval k těm, které jsem poznal osobně a jinak k těm, co jsem poznal nejprve na internetu.
 Unrealik Muž40 Kategorie
14.12.2008 23:21:58
Mimovesmir - děkuji za hezkou odpověď:-)

"Ale je to běh doby, podle mě už i tento způsob je normální."

Souhlasím..přem ýšlela jsme nad tím i po vložení své diskuze a je pravdou, že ty předsusky jsou dle mě hodně způsobeny přirovnáváním tohoto k seznamkám či sezn. inzerátům, jak tomu bylo cca před 10 lety..je veliká pravda, že dnes je již intrnet tak nedílnou součástí zvláště mladé generace, že už se to opravdu dá považovat za velice běžný typ seznámení a tudíž za chvíli mu bude možno dát i přízvisko "normální":-)..

Ale stejně - i ty přiznáváš, že známým neříkáte, jak jste se poznali - a to je právě to, o čem já mluvím..takové to podvědomí, které nám říká, že je to něco "horšího" než "normální" seznámení..a při to to tak vůbec nemusí být, mnohdy je to opravdu daleko výhodnější..

Jinak děkuji, že jako jedna z mála jsi pochopila tuto diskuzi a reagovala normálně, i když i ty ses na netu seznámila:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 22:45:02
Ano, dost lidí to považuje za podřadnější... převažuje tam to, že se to bere stejně jako dřív seznamky, pro loosery, co se neumí seznámit "normálně". - byla na to narážka i v Simsnech. Majitelka seznamky říkala - ne, já se s partnerem seznámila normálně, přes přátelé.
Ale je to běh doby, podle mě už i tento způsob je normální.

Já jsem tak navázala pěkný vztah, trvá už 2,5 roku. Jinak bychom se nikdy nepotkali, je mezi náma velká dálka. A i kdyby jo, asi by si mě nevšiml, je vzhledově o několik kategorií výš než já...

Pro mě bylo tohle seznámení nutností, protože jsem chtěla prioritně, aby partner sdílel moji sexuální úchylku. A je rozhodně lehčí vybrat si netu 100 domíků a pak zhodnotit jejich povahy, než si vybrat chlapa a pak se mu snažit nenápadně naznačit (samozřejmě až po pár týdnech vztahu) co bych chtěla v sexu.

Samozřejmě, přetrvává tady pocit, že to seznámení je méněcenné. Proto známým (nejsou li to dobří přátelé) říkáme, že se známe např. z vlaku. Aby nekoukali přes prsty.

Na kvalitu vztahu dle mě seznámení nemá až tak velký vliv - pokud nejde např. o seznámení na techno párty, tam by to vliv mít mohlo. Na diskotéce zase většinu pedpokládáš, že jde o seznámení na jednu noc a málokdy se oba dohodnout, že hledají něco na dýl...

Net má tu výhodu, že si oba předem ujasní, co chtějí. Já jsem ten typ, který moc není na náhody.
Radši napíšu narovinu: zrovna teď hledám chlapa, chci aby měl tyhle vlastnosti a neměl tamty vlastnosti... když se jich ozve 50, tak během prvních 10ti vět odfiltruju ty, kteří nevyhovujou. S ostatníma (zbyde jich třeba 10) se pak můžu sejít a hrát na nějaké jiskření a chemii stejně, jako když je náhodně potkám v obchoďáku...

Samozřejmě chápu, co je pro mě výhodou, pro ostatní může být naopak nevýhodou.
Ale kvalitu výsledného vztahu to dle mě neovlivní. Taky se sejdeš s více lidmi z netu, že, a ne že si s jedním člověkem jen píšu a pak se vidíme až na svatbě ;-) To by asi vztah negativně ovlivnilo.
 Mimovesmir Žena32 Kategorie
14.12.2008 21:50:23
Myslím, že to bude případ od případu jiné. Někomu to může vyjít, jinému zas ne. Pravděpodobnost, že to nevyjde, bude asi větší.
 Researcher Muž81 Kategorie
14.12.2008 21:11:05
..povazujes za podradnejsi ?? No to povazujes spatne ;-). Po netu mas totiz moznost toho druheho poznat mnohem vic do hloubky, pristupujes k nemu bez predsudku a dozvis se o nem mnohem vic bez oblicejoveho balastu. A pak, kdyz si sednete i v realu tak je to parada. Pokud si nesednete no tak mas prima kamarada/kamaradku.

A ted druha strana mince - bohuzel spousta lidi je lina tomu venovat svuj cas. Myslej si ze sednou pred chat a za hodinu budou mit partnera na celej zivot. Coz je ale hodne naivni predstava ;-).

Vlastni zkusenosti mam vice nez bohate, poznal sem diky netu spoustu opravdu zajimavejch lidi a koneckoncu i pritulku.
 Veldrane Muž34 Kategorie
14.12.2008 20:57:40
suplex - hmmm, nic neříkající odstavec, tak to radši zabalíme...mně je taky jedno, jak jsi co pochopila..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 20:23:03
kikiwhite> tak nevím, jestli jsi tak hloupá a nedokážeš pochopit co jsem tím chtěla říct a nebo jsi to právě ty, kdo má potřebu se hádat. ptala jsi se na názor, já ti svůj řekla a nebaví mě to rozebírat. myslím, že v tom co jsem napsala si můžeš najít odpověd jak na první, tak na druhou otázku. jestli to v tom nevidíš je mi momentálně už jedno
Smajlík  suplex Žena Kategorie
14.12.2008 20:00:11
Není to jiné. Když mi bylo 15, měla jsem profil na xchatu. Ještě tehdy "ne-přítel"si z nudy prohlížel profily a jaksi taksi jsem se mu zalíbila. Tak mi napsal na ajsko, psali jsme si, já se mu svěřovala, jak mě tamten nechtěl.. Byl neuvěřitelně hodný, tak jsem se za ním těch 20 kiláků rozjela, navíc tam mám babička, tak kdyby to bylo heozný, měla sem kam jít.. A nakonec se mi strašně líbil, byl úžasný a teď jsme spolu skorem dva a půk roku, za nic bych ho nevyměnila. Rozdíl v tom nevidím- nejdříve sme si sice psali, ale takové to seznamování apod. jsme si museli také prožít.

A naopak mi přijde "romantické", že si mě našel, tak trošku osud...
 the Quiet Screaming Žena19 Kategorie
14.12.2008 19:57:45
suplex - "ptala jsi se co si myslíme a já ti to napsala. způsob seznámení dle mého názoru nepředurčuje kvalitu a délku trvání samotného vztahu."

A já někde psala, že předurčuje?? Naopak Ti již po druhé píšu, že jsem toto ani náhodu nenapsala a ani si to nemyslím, je smutné, že ani na podruhé jsi to nepochopila..já psala jen o způsobu seznámení nikoli o vztahu a právě že si myslím, že to KVALITU vztahu poch. NEPŘEDURČUJE, to je snad jasné (viz můj posl. odtsavec, který jsem kvůli tomu již podruhé kopírovala) proč se se mnou hádáš o něčem, na co mám stejný názor? Jen proto že máš potřebu mi odporovat? Kdo říká, že třeba já jsem nikdy neměla "internetový" vztah?

Můj a Tvůj názor se liší v tom, že já mám jaskési předsudky, a ani nevím proč, vůči netovému szenámení, ne proti následnému vztahu, o tom jsem nikde nepsala..max. se ptám, jestli se nějak může lišit, toť vše..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 19:44:10
Taky jsem si to dřív myslela a i jsem to tak brala. Pak jsem ale jednoho dne narazila na profil jednoho kluka, jen tak jsem mu napsala a podle fotek mi připadal dost sympatickej. Když jsme se sešli, vypadalo to jako bysme se znali roky. Ještě v ten večer jsme šli popít do hospůdky a přemisťovali se díky zavíračkám pořád jinam a povídali až do rána. Od tý doby jsme spolu začali chodit ven každej den, pak se dali dohromady a bylo to super. Na rozchod rozhodně neměl žádnej vliv to, že seznámení proběhlo přes net. Vydrželi jsme spolu nějakou dobu, ale pak jsme prostě došli k názoru, že bude lepší když budeme jen kamarádi. A takhle jsem si přes net našla ještě jednoho kamaráda, kterej chodí na stejnou vejšku jako já, akorát jinou fakultu a jsme dobří kámoši - první schůzka taky proběhla jako kdybysme se znali roky. Možná, že jsem na to měla štěstí, nevím, s lidma z netu se moc nescházím, ale za poslední rok když už teda něco takového proběhlo, bylo to supr :)
 Ashleyinka Žena24 Kategorie
14.12.2008 18:46:32
kikiwhite>ptala jsi se co si myslíme a já ti to napsala. způsob seznámení dle mého názoru nepředurčuje kvalitu a délku trvání samotného vztahu.

bohužel mám na věc opačný názor než ty. mám se za to snad omlouvat?
 suplex Žena Kategorie
14.12.2008 18:32:26
Asi jsem konzervativní, přes net bych nikoho nehledala. Měla bych k takovému vztahu nedůvěru. Vlastně ani nevím proč, žádnou zkušenost s tím nemám. Neznám ani nikoho ze svého okolí, kdo by se přes net s někým seznámil.
Smajlík  Nika1985 Žena23 Kategorie
14.12.2008 18:04:23
Anička - a ještě bych dodala, že určitě nejsem ten člověk, kterého net a takováto fóra naprosto nezajímají a že takových znám spoustu - ti třeba ani nechápou, že sem můžu psát, že mě to baví - příklad je můj manžel:-)
Takže tohle zase nejsem, mě to baví, ale ani zdaleka zdev nejsem přilepená pořád snad ani hodně často, jako mnoho lidé nejen zde, takže tak:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 17:59:59
nikdy jsem to přes net nezkoušel,prijde mi to divný,takovy zoufalý
 Davidian Muž24 Kategorie
14.12.2008 17:59:58
anička111 - já sedím u netu tak přiměřeně, opravdu nemám moc času..dnes mám třeba puštěný PC celý den, ale jsem pořád nahoře a balím dárky a taky jsem byla ve městě a Pc nevypínala, občas sejdu dolů a odpovím..jinak často jsem u PC, ale dělám svou práci a občas se podívám na Zp...řekla bych, že na netu jsem spíš míň než víc, ale ne proto, že bych jím opovrhovala, ale proto, že nestíhám..kdyby měla hodně času, jako spousta zdejších mladých, asi bych byla \"něťák\& quot; daleko větší, to nesporně:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 17:46:37
Jak hodnotíš sebe, Kiki? Sedíš u internetu hodně nebo málo?
 anička111 Žena Kategorie
14.12.2008 17:35:05
Kiki: Naražíš na ty lidi co vysedavaj u netu , ne že musej, ale že to je jejich styl života, spíše uzavřeny, někdy skoro sobečtejší a pohodlnejší k okoli. Pak bych to podřadnější viděl v tom že si na té seznamce můžeš toho člověka trošku přečíst, když si umí napsat profil dobře a nebude o sobě psat přehnaně tak to hodně dobře napoví, hold někdy človek chce prijemně zapusobit, přežene to a je hnedka z ruže kaktus.
 karek Muž30 Kategorie
14.12.2008 17:24:58
Nepovažuju seznámení po netu za natolik kvalitní z hlediska průběhu počátku vztahu, protože odpadá zjištování, zda je ten druhý zadaný, zda vůbec hledá vztah, zda je na opačné pohlaví.. všechno je mnohem rychlejší, mín poetické, většinou hned odkryješ karty, jestli toho druhého chceš/ nechceš, žádné kroužení kolem a letmé otukávání, pozorování.. pokud jde tedy o seznámení na základě seznamky. Když se sejdeš třeba s někým z diskusního fora, tak bych v tom rozdíl neviděla.
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
14.12.2008 16:53:13
karek - ano, máš v mnohém pravdu, ale já to spíš myslela tak, že lidé, co tolik nesedí u netu (takže nemají šanci se s někým takto seznámit a ani by je to nenapadlo) bývají dost často jiní než ti, co často u netu nesedí, vím toto z vlastní zkušenosti, mají jiné priority, jiný způsob života prostě...proto mě zajímalo, jestli v těchto dvou typech seznámení je či není rozdíl..dle mě stejně je..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 16:50:01
Suplex, Colorlight - viz má odpověď Edvině - nikdo nemluvil o podřadnosti vztahu, ale o mém pocitu z tohoto způsobu seznámení..navíc jsem jasně napsala, že i z takovéhoto způsobu mohou být poch. kvalitní vztahy...udivuje mě, že ani Vy dvě neumíte pořádně číst..;-)

Suplex - u Tebe mi přijde, že se musíš vždycky hádat, ať je tam napsáno cokoli - čti znovu a pořádně: "Já pořád podvědomě a možná i špatně považuji seznámení po netu za takové jakoby podřadnější, i když vím, že i z takových seznámení můžou být kvalitní a dlouhé vztahy.."
Kde zde prosím tvrdím, že netový VZTAH je podřadný?
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 16:45:39
Vidim to spíš jako nucené, at už je to seznamka psaná švabachem,nebo elektronicky, je to o tom že odpovidám,nebo sám sebe davam v šanc a je to tedy nucené. Bude se krasně psát a obdrží se pár peknych fotek, ale pak na živo to může stat za prd, protože se mužou udělat ruzne nepravdivé idealy, takže mám radši to náhodné seznamení.Ale toto beru jen u seznamení na vztah, jako vyhledavaní koníčku a lidi se společnym zajmem to naopak beru jako velké usnadnění asi težko budu na ulici lidi oslovovat. Hlavně to brát s pořadnym odstupem, jak si tu lidi nekdy otvíraj držky, tak ty bych rád osobně pozoroval takhle na ulici, ono v klidu doma napsat uražlivou vtipnou větu neni tak težké jako za palby na ulici se umět branit.
Smajlík  karek Muž30 Kategorie
14.12.2008 16:25:56
My jsme se seznámili zde, na zpovědnici, před 4,5 lety a náš vztah není podřadný.
Smajlík  Colorlight Žena35 Kategorie
14.12.2008 15:56:08
Souhlasím s Pan Mobil.
 donotwanttoknow Žena18 Kategorie
14.12.2008 15:53:18
je to podrazdnejsi, narocnejsi a rizikovejsi. pochopitelne ten, co ma dost nabidek na seznameni kazdy den nehleda nehoko pres net...
 ooojeee
14.12.2008 15:44:46
s přítelem jsme se na netu seznámili a rozhodně si nemyslím, že by náš vztah byl tím pádem podřadnější. myslím, že seznámení na netu už tak nějak patří k dnešní rychlé době. stejně dobře může člověk lhát jak při klasickém seznámení, tak přes net. navíc, net je jen jakýsi prostředek, ty dva se stejně musí setkat naživo a tam už to snad probíhá naprosto stejně.

to co říkáš, mi přijde stejné, jako kdybych já řekla, že je podřadné seznámit se v hospodě, protože tam jsou samí vopilci a nebo že je strašný prohřešek seznamovat se v práci, protože razím zásadu co je v domě, není pro mě
Smajlík  suplex Žena Kategorie
14.12.2008 15:30:52
Edwina - přečti si ještě jednou tuto větu , která je kopírována z mé diskuze : "Já pořád podvědomě a možná i špatně považuji seznámení po netu za takové jakoby podřadnější, i když vím, že i z takových seznámení můžou být kvalitní a dlouhé vztahy.."

Z té věty vyplývá vše možné (mimojiné i to, že je to mé čistě subjektivní vnímání a že sama přiznávám, že nemusí být správné) jen ne to, co jsi napasla ty, že za podřadný považuji následný vztah...kdybys uměla číst, všimla by sis, že jsem mluvila o seznámení a nikoli o následném vtzahu....tam, jsem naopak napsala, že mohou být i velice kvalitní..
Chtělo by to pořádně číst a hlavně daleko více přemýšlet..

Takže pro jistotu učiním závěr - nikdo nemluvil o tom, že samotný vztah by měl být podřadný, takže nevím proč si zakrýváš tu pusu, tu s zakrývej snad nad sebou, že si tak hanebně sedíš na vedení:-)
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 15:03:24
Pro mě je to stejné. Ale nepoužívám netovou seznamku nebo tak něco, ale jdu třeba na sraz nějakého diskuzního fóra a občas si tam s někým padneme do oka. Ať už pak skončíme jako kamarádi nebo partneři.
 lupita Žena29 Kategorie
14.12.2008 14:58:14
spíš to přes ten net postrádá onu romantiku, na kterou byste mohli po několika letech zasněně vzpomínat. nebo když se někdo zeptá, jak jste se seznámili, suše odpovíš - přes net. to je to, co na tom vadí mně.
 lol itka
14.12.2008 14:35:46
Jak už tady někdo píše, ti dva se stejně nakonec musí naživo sejít, aby proběhl nějaký vztah.
Nicméně jsem už zažil situaci, kdy spolu "chodili" Angličan a Bulharka - pouze virtuálně. Vydávali to pár měsíců za vztah...
...jenže pak se setkali a bylo hotovo.
 Zildjian Muž41 Kategorie
14.12.2008 14:27:51
Internet rulez :)
Smajlík  xZdenish Muž27 Kategorie
14.12.2008 14:27:13
Hm, nevnímám to jako podřadnější, mám dost kamarádů a přátel s nmiž jsem se seznámila v práci, ve škole atd., s první velkou láskou taky, ale přes internet jsem narazila na klíčové lidi, s nimiž bych se v prostředí, kde se běžně pohybuji nikdy asi neseznámila. Jestli to bylo dobře, ukáže čas.
 anička111 Žena Kategorie
14.12.2008 14:13:11
Je to stejné. Setkání předchází výměna fotek. Podřadnější to může přijít někomu kdo má komplex.
 jan wat Muž Kategorie
14.12.2008 14:08:31
To by mě také zajímalo.

Jenže aby to mělo nějakou vypovídající schopnost, tak by to musel být nějaký odbornější výzkum na větším vzorku párů.
Ze svého okolí moc lidí, kteří se seznámili přes net a vydrželo jim to delší dobu, neznám. To už znám více lidí, kteří se dali dohromady přes klasické seznamky.
 Charles Muž49 Kategorie
14.12.2008 14:08:02
někomu může přijít "podřadná" naopak hospoda, nebo diskotéka...
takže je to fuk...
sejít se ty dva musej stejně, tak nevim, co se tu řeší... na živo se seznáměj, tak jako tak... a jestli si poprvý prohodili pár slov přes net, no bóóže....
 CIIaTeR Muž Kategorie
14.12.2008 14:02:06
S bývalým přítelem jsem se seznámila přes internet, začali jsme spolu chodit ven a nakonec jsme spolu vydrželi ve vztahu přes 3roky a s nynějším přítelem jsem se seznámila, když jsem se byla s kamarády pobavit. Ty vztahy jsou jiný, ale jen díky tomu, že ti kluci nejsou stejní, jinak by to vyšlo tak nějak nastejno. Nemůžu říct, že by jeden z těch vztahů byl podřadnější kvůli seznámení. Kdybych přeci jen měla říct, že jeden z nich je podřadnější, tak ten nynější, protože se díky mému studiu vidíme jen o víkendu, ale i tak jsem za svýho přítele ráda
 icylemon Žena22 Kategorie
14.12.2008 13:50:56
Podřadnější?!

Seznámila jsem se svým přítelem na netu, jsme spolu už přes dva roky a máme krásný vztah, nikdo z našeho okolí by si jistě nedovolil tento vztah nazvat podřadnějším...
Smajlík  Edwina
14.12.2008 13:40:47
Rozdíly?
Na netu potkáš lidi, do jejichž společnosti by Tě nikdy nenapadlo jít, nebo by ses měla problém dostat.
Na netu není tak důležitý vzhled, první dojem je vybudován jinak.
 Bonsai Muž35 Kategorie
14.12.2008 13:38:30
Hledani partnera na vztah pres net povazuju za blbost, zvlast kdyz ti treba neni uplne jedno, jak ten druhy vypada, ale co povazuju za fajn zkusenost, je setkavani lidi spolecnych zajmu z nejakeho komunitniho serveru. Treba takove srazy zpovednice, kterych jsem se zucastnil, byly vzdy super a bez netu bych ty fajn lidi asi tezko nekdy poznal
 ymo Muž33 Kategorie
14.12.2008 13:37:00
No toho jsem si ani nevšimla, spíš mi přijde, že hodně lidí se chce seznámit spíš v reálu, protože to je takové "normálnější" nebo jak to říct:-) Ale podle mě na netu je jednodušší navázat kontakt než na ulici, v hospodě nebo v kavárně, na koncertě. Pro někoho je těžké někoho oslovit.
Setkání s tím, koho znáš jen z fotky není o nic horší než s tím koho znáš z jednoho večera, protože ho vlastně taky neznáš a nevíš, co se z něj vyklube. Dnes už to vyjde asi nastejno. Když mě někdo osloví na ulici nebo někde v reálu, první, co mě napadne, že to může být vrah, úchyl nebo něco podobného:-))))
Úplně nejlepší je, když Tě někdo seznámí se svým kamarádem/kamarádkou, které ho/ji už přeci jen zná:-))
Smajlík  pampidam Žena Kategorie
14.12.2008 13:35:24
Taky to tak vidím. I když nemám nic proti tomu, když si dva na netu dobře popovídají, aby se pak sešli. A pak může proběhnout třeba navázání vztahu.
 Vercuruitë Žena Kategorie
14.12.2008 13:33:06
seznámení přes net nějak neberu, příde mi to neosobní, bez kouzla a že tomu schází většina věcí co je v normálním setkání....a chození přes internet neberu jako chození ani lásku ale jako zblblost počítačem..
 kostelnimyska Žena20 Kategorie
14.12.2008 13:30:30
Khetti - dobře, ale přesto to jsou různé druhy trapasů:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 13:26:19
kikiwhite
U mě trapas bývá i u klasického seznamování - spontánního.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
14.12.2008 13:24:01
Všem - Mně prostě přijdou brutální ta setkání naslepo - člověk může být příjemně překvapen, ale taky velice zklamán..navíc to může být i pěkný trapas kolikrát..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 13:23:53
No popravdě nevím, sexuální známosti na netu nevyhledávám, ale s přítelem jsme se seznámili na xchatu.. Začali jsme si psát, zjistili, že máme mnoho společného (včetně společných známých) a sešli se... 12.12. to byly 4 roky, co spolu chodíme...
 Zmrzlina Žena22 Kategorie
14.12.2008 13:22:28
No v podstate jsem na to mela stejny nazor jako ty, dokud......... :)
Smajlík  zoe-wamp Žena Kategorie
14.12.2008 13:21:42
Mě se nevede ani A ani B takže odpovědět nemužu!!!!!
Smajlík  Quac Muž29 Kategorie
14.12.2008 13:18:42
Já internetu nevěřím, takže jsem pro ta seznámení bez něj...ale zas na druhou stranu se tomu nijak nebráním, klidně si se všema píšu, jen jsem opatrnější...přece jen chybí ten osobní kontakt, ze kterého vyčteš mnohdy daleko víc.
 *NeN* Žena25 Kategorie
14.12.2008 13:12:12
kiki: Já vím, použil jsem jej jen jako odpuzující příklad.
 Blackshield Muž26 Kategorie
14.12.2008 13:11:53
Zajímavá diskuze.. Takhle, já si myslím, že to je hodně o povaze, někdo, kdo je třeba tichý introvert apod, se v reálu neprojeví, kdyžto na netu má šanci, má šanci se projevit a nemá s toho ten strach, nebo ztrácí tu nervozitu, tak bych to asi řekl.. Takže seznámení po netu, dvou lidí, kteří jsou povahově stejní, tišší apod., si myslím, že je dobré a někdy pro ty lidi i jediná možnost, protože hodně lidi je fajn a super a měli by super partnery, ale bojí se v reálu projevit, tady dostanou to, co jim chybí a nemusí se ničeho bát..

U ostatních povah, kteří nemají strach, se projevit, může jít o horší vztah, jak to podáváš, nebo můžou najít to, co v okolí nenalezli, přece jenom je net trochu širší skupina lidí, než hospoda, práce, škola..

Záleží na tom, jak to Ti dva berou, přetvařovat a lhát si můžou všude, ať v reálu, či na netu..

A já neberu vztahy přes net, jako podřadné, někdo najde partnera ve vlaku, jiný před záchodkama, jiný na netu.. :)
Smajlík  pan Mobil Muž10 Kategorie
14.12.2008 13:11:49
Khetti - myslíš snazší? Tedy, to bych neřekla..taková schůzka s někým, o kom máš nějaké mínění a znáš ho jen z fotky a bojiš se, kdo přijde ve skutečnosti..vždyť to není úplná legrace..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 13:11:45
Vlastní zkušenost nemám, ale čekala bych že to bude stejné.
Není jedno, jestli ty první věty padnou v autobusu nebo na netu?
 vancr Žena Kategorie
14.12.2008 13:11:43
Internet : Kamarádi ano, vztah ne.

Za podřadný považuju seznámení se přes seznamku, ale i na netu se dá seznámit "náhodou". Ale z mý zkušenosti - většina lidí, co jsem poznala na netu a v reálu, byla v tom virtuálním světě "lepší".
 Polepšovna Mravenčí Žena21 Kategorie
14.12.2008 13:10:02
Ta reakce dole byla poch. na Blackshielda..:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 13:08:47
Já nemyslela jen Undru, takových lidí je mnohem víc, je jich hrozně moc, já taky poznala dost lidí přes net (i holky:-)..ale pořád cítím ta netová seznámení aspoň zpočátku jinak..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
14.12.2008 13:06:54
Jiné? Ne, jen to je snažší.
Smajlík  Khetti Žena Kategorie
14.12.2008 13:06:43
Undrovi holt nic jiného nezbývá.

Jinak to vidím podobně jako ty.
Smajlík  Blackshield Muž26 Kategorie

Lednový výprodej

Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk