Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.340916, vloženo 29.10.2008 15:32:10 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Už mě to štve - kočkaři sem!:-)
Prosím, kočkaři, napište sem některým omezeným čoklařům, že kočkám smrdí maximálně záchod a nikoliv srst, opakuji nikoliv srst. Ten, kdo tvrdí, že kočce smrdí srst, asi nikdy nechoval v ruce kočku. Nebo možná choval, ale poblíž stál pes, takže ten smrad ze psa došel až k němu a byl mylně považován za smrad z kočky - to je jediná možnost:-)
Mluvím o domácích kočkách, o které se někdo stará, ne o toulavých.

Jinak čoklaři používejte proti kočkám aspoň argumenty na úrovni - že se nedají cvičit, že jim smrdí záchod apod., ale ne bludy jako že jim smrdí srst, to pak už je jen čoklařská zaujatost a argumenty pak nepůsobí věrohodně:-)



(Snad by i osazenstvo Zp mohlo pochopit rozdíl mezi zápachem kočičího WC a srstí.)
 kikiwhite Žena31 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
02.04.2012 20:07:42
Kočky nesmrdí, ani když je očicháte zblízka. V bytě může smrdět jedině kočičí záchod, který se denně nevynáší nebo když kočka čůrá na koberec místo do záchoda. Pevná a tvrdá kočičí hov.. skoro nesmrdí, pevná měkčí smrdí už nepříjemně, i když určitě méně než lidská, takže je třeba je rychle odstranit. Ale srst jako taková nesmrdí. Na rozdíl od srsti psa, která smrdí zdálky i zblízka. Mokrý pes smrdí strašně. Kočka má drsný jazyk, kterým se myje furt dokola celá komplet. Pes se líže max. mezi nohama mokrým jazykem. Byty se psy smrdí, je to poznat hned mezi dveřma. Nesmrdí jen tehdy, pokud je pes často koupán. Byty s kočkou smrdí jen tehdy, když lidi nečistí záchod nebo když kočka a chodí mimo záchod. To platí samozřejmě i pro psí loužičky.
 alantax
31.10.2008 18:42:13
No, tak čoklařka mě nenaštvala, jen jsem se ujistila, že když si mí potomci stěžují, že jejich středoškolští kantoři jsou povětšinou zoufalci a magoři a trapáci, tak mají nejspíš pravdu - jsi toho zářným příkladem. Když někdo má jiný názor, než ten tvůj trapnej a nesdílí s tebou tvůj ještě trapnější "humor", je okamžitě tebou sprdnut a ty máš pak o své sobě lepší mínění.

Tlustyhotlusťocha tímto zdravím, nemusíš psát anonymně, tvé výrazy tě vždy prozradí.
 Evča Žena Kategorie
30.10.2008 16:59:24
Prohlašuju, že ačkoli jsem spíš psí člověk, kočky mám moc ráda, a je mi fuk, jestli jim něco smrdí nebo nesmrdí.
 Anaya Žena22 Kategorie
30.10.2008 10:03:46
Prohlašuji veřejně, že kočkám nesmrdí srst.
 Elliáš Urna Žena Kategorie
29.10.2008 23:31:47
Já mám kočičku a srst jí voní, mazlí se s mamkou, která se maže takovým krémem a voní všecko kolem :D
Kočce smrdí maximálně z tlamy a nebo záchod :) to máš pravdu
 Milé děvče Žena22 Kategorie
29.10.2008 23:08:00
Máme 7 koček a všechny jsou venku =) srst jim nesmrtí, to je pravda...
 Nakazliva choroba Žena80 Kategorie
29.10.2008 22:48:20
Cvičit kočky je zbytečné. Pro každou potřebnou činnost si vycvičí svého člověka :))

Kočky nesmrdí. Rozhodně ne ty domácí opečovávané, které neprolézají kdejakou stokou.
 Vercuruitë Žena Kategorie
29.10.2008 22:33:03
Psí srst o kterou se pečuje taky nesmrdí. Mě nevadí ani psi ani kočky. K psům mám ale rozhodně blíž. Kočky jsou nevyzpytatelné a znám jednu, která za pohlazení sekne drápama a když ji ignoruju, tak taky. Mám skoro strach chodit za její majitelkou na návštěvu, aby se do mě ta agresivní obluda zase nepustila. Ale tahle kočka bude asi extrém, normálně se tak snad nechovají.
 Aenigma Žena28 Kategorie
29.10.2008 20:23:59
Kočky jako zvířata ráda nemám, hlavně pro jejich povahu, ale zkusím se na to dívat objektivně. Moji psi nesmrdí. Jsou čistí, žijí v bytě a cítit nejsou... Venčí se venku a doma po nich zápach není, když přijdu k někomu, kdo má doma kočku, smrad cítím.. není to tím, že by se nestarali o záchod, ale prostě... je tam to zvíře hrozně cítit.. ještě jsem nebyla v bytě, kde bych kočku necítila...
 Bezkřídlý Anděl Žena22 Kategorie
29.10.2008 20:23:08
kikiwhite: Ale ty sama píšeš, že slovo čoklař si použila, protože pejskař ti připadá dětinský, trapný, atd... Zatimco já píšu smradi, protože smrady prostě nemam rád a otevřeně se k tomu přiznávám. Proto sem se tě zeptal, proč si nepoužila neutrální výraz majitel psa. Kdybys napsala, že majitele čoklů nemáš ráda, tak se ptát samozřejmě nebudu.
Smajlík  dobytek Muž25 Kategorie
29.10.2008 20:13:53
Dobytek ale já chtela napsat "čoklaři", to mi přijde super označení, pejskař jako trapné označení:-)..

To je jako Ty a děti - smradi apod. ,ne?;-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 20:10:39
Jachne Polka - ano, u tebe je to pravděpodobné z důvodů, které jsem uvedla níže. Když má ten poznatek někdo jiný, věřím mu.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 20:08:16
kikiwhite: A co třeba napsat "majitel/chovatel psa", když ti slovo pejskař připadá dětinský? Jinak pokud se jedná o mě, tak slovo "čoklař" za urážlivý neberu.

lenkoskladka: Dosaď si místo slova písek třeba kočkolit. Ten záchod zkrátka funguje na principu, že se hovna a chcánky promíchaj s nějakym sypkym materiálem. Ve výsledku je celkem nepodstatnej detail, jestli je to písek a nebo třeba ovesný vločky.
 dobytek Muž25 Kategorie
29.10.2008 19:50:18
Psí srst smrdí, kočičí ne
 Moonek Žena28 Kategorie
29.10.2008 19:25:27
Nota Bevis - ještě PS - označení "pejskaři" se mi nikdy nelíbilo - je to pro ně příliš něžné a roztomilé a většina z nich si toto něžné pojmenování zdaleka a zdůrazňji zdaleka nezaslouží, nevím tedy, proč bych jim měla říkat takto rozněžněle...
Výraz "čoklaři" je nepochybně vystihuje lépe..a ano, jsou mezi nimi i někteří, kteří by si zasloužili to pojmenování něžné, těch je ale groteskně málo..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 19:21:13
Nota Brevis - "Takže "čoklaři" jsou pro dospělé a "pejskaři" pro děti..." - to nikde nepadlo, nějak ti uniká pointa..že by Heb neměla pravdu vůbec?
Jinak díky za potvrzení mých slov...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 19:21:02
kikiwhite: V klidu, Evča je jen čoklařičička, ta její krysa se snad ani čoklem nazvat nedá.
Smajlík  čoklařokočkař
29.10.2008 19:19:56
pro me je kocka ve smradlavosti hned za prasetem a tchorem
 limonka
29.10.2008 19:16:47
kikiwhite:
Takže "čoklaři" jsou pro dospělé a "pejskaři" pro děti... No nic, myslím, že z tohohle dialogu myšlenka nevzejde, zvláště když vezmu v úvahu i Tvůj druhý odstavec. Děkuji, to mi stačilo.
 nota brevis Žena Kategorie
29.10.2008 19:13:53
Evča - promiň, ale tohle rozhřešení od tebe je fakt jedno z nejtrapnějších zde...a jestli je zde někdo hysterický, tak tak poch. ty..ano ,já někdy hysterická jsem, rozhodně ne ale teď, tohle měla být nadsázka a je trapné o mě všude psát, že vše píšu v hysterii, je to hodně nízké a trapňoučké...teď se blížíš hysterce ty a navíc takové, co nechápe legraci a bere se smrtelně vážně ...vražedná kombinace...já všude píšu smajlíky jak blbec, aby i zdejší osazenstvo pochopilo, že je to spíš v legraci, ale nepovedl se holt...

Evčo, neber se tak vážně, fakt jsi nepochopila, že já z toho mám tady teď srandu?

To tě fakt naštvalo, že te někdo nazval čoklařem??:-) No, to snad ne, tomu nemůžu věřit, měla jsem dojem, že jsi též dospělá žena..

Tak se měj, čoklařko:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 19:05:29
Při bližším očuchání je cítit určitý zápach, ale protože kočky mám rád, tak mi nevadí a spíš mi voní.

Hele, proč zakládáš diskuzi, když po opačných názorech vystartuješ s tvrzením, že dotyčný kecá? Co komu voní a smrdí je navíc dost subjektivní záležitost.

Pan mobil: chlape, nedivím se, že tě šikanují a že nemáš ženskou. Tavoje argumentace je ukázkou největší tuposti a absence logického myšlení. Řeknu ti novinku. Pokud někdo založí diskusi na určité téma, neznamená to že je to jeho největší problém v životě!
 essen*tial
29.10.2008 19:04:29
Nota Brevis - tak znova - cituji z mého minulého rozhřešení pro tebe - \"proto ti \"čoklaři\ ", pejsakři je navíc takové dětinské\" ....takže pejsakři jsem nepužila SCHVÁLNĚ a ano, bylo to míněno v mírné nadsázce..že sis jí nepovšimla také něco značí...

Škoda že tu není Heb de latz, bavili jsme se jednou o chytrých liedch ze Zp, padlo slovo i na Tebe, já ale napsala, že ano, ALE máš sklony k moralizování a poučování - a teď to zrovna nastalo, takže Hebi, měla jsem pravdu!
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 19:00:36
Mně nesmrdí ani kočky ani psi, celé dětství jsem vyrůstala s kočkama, teď, jelikož jsou potomci alergici zejména na kočičí srst, máme doma psa.
Tvou zpověď jsem opravdu nepochopila jako nadsázku, spíš mi připadal jako výkřik hysterky, která nazývá chovatele mazlíků kočkaři a ještě hůře - čoklaři.
Svou lásku ke zvířatům lze dávat najevo rozhodně dospělejším způsobem, než takto, obzvláště, když jsi profesorka na SŠ.
No a tak jako ty si osobuješ právo si tady dělat prdelky, tak já mám zase to právo, že se mi nelíbí, když mě někdo nazývá čoklařem.
Míru zdar
Evča
Smajlík  Evča Žena Kategorie
29.10.2008 18:55:17
kikiwhite:
Ne, lehkého humoru jsem si opravdu nevšimla. A myslím, že nejsi žádný jazykový diletant, takže Ti moc nevěřím, že bys nevěděla, že pro majitele psů bývá používáno slovo "pejskaři". Nevěřím Ti, že necítíš hanlivý nádech slova "čokl", protože jsem přesvědčena o tom, že máš pro češtinu cit, asi tak.

lenkoskladka:
Proč bych tu měla být, když se mluvilo hnusně o kočkách? Nejsem povinna se zúčastňovat čehokoli, kde se o zvířatech mluví hnusně, nejsem ani povinna se koček zastávat. Nikdy jsem majitele koček nenazvala hanlivým přízviskem, a tak mám právo se ptát, proč kikiwhite označuje majitele psů, mezi něž se počítám, nepěkným jménem.
 nota brevis Žena Kategorie
29.10.2008 18:54:28
Jasně, že kočky nesmrděj. Kočka, jakožto špičkovej predátor, si udržuje čistej kožich právě proto, aby nebyla cejtit a její potencionální oběd nezdrhnul.
 rozruch
29.10.2008 18:52:55
Bellatrix Black - ano, děkuji, ale když ho použiji tady, je to hned použito proti mně, neboť jsem na něj prý už stará..:-((

:-D
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 18:48:29
kikiwhite: Výraz "čoklaři" já naopak považuju za skvělý a originální :)
 Bellatrix Black Žena24 Kategorie
29.10.2008 18:46:44
Evča - ano, hrozně jsem se ukojila, ještě teď doznívá orgasmus:-)

A to se musím vyjadřovat upjatě a nepoužívat vymyšlená či kolokviální pojmenování jen proto, že je mi nad 30?

Navíc je mi líto, že mí vrstevnící zde jsou takoví suchaři, že nepochopí diskuzi v nadsázce....jsem ráda, že já taková nejsem a klidně si o mě mysli, že jsem pubertální, je mi to jedno...

Ještě jsi zapomněla dodat, že jako učitelka na SŠ bych se měla vyjadřovat pouze sofistikovaně, nemluvit sprostě ani o sexu, nepoužívat výrazy jako \"čoklaři\ " a bla bla bla..to je tady taky dobrý zvyk, ne?

Stejně je zajímavé, proč by človek nad 30 nemohl oužívat výraz čoklaři, boha jeho? (jéé, \"boha jeho\" taky není vlastně vhodné pro mou věkovou skupinu, takže oprava - \"šmankote\ ")
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 18:36:34
Tak co, ukojila ses dost svým výkřikem čoklařům?????
Připadá mi tak nějak, že se vyjadřuješ, jako by ti bylo 15 a ne dvakrát tolik...
Smajlík  Evča Žena Kategorie
29.10.2008 18:26:27
Mám moc ráda kočky. Psy asi víc, ale kočky jsou nádherná zvířata. Nevím, co pořád proti nim něco někdo má.
 Bellatrix Black Žena24 Kategorie
29.10.2008 18:14:52
nota brevis - ta diskuze, jak isi mohla všimnout, byla pojata lehce humorně a v nadsázce, proto ti "čoklaři", pejsakři je navíc takové dětinské a moc zdrobnělé a nevím jak utvořit název pro chovatele psů ze slova "pes" - psáři??:-)

Kočkařům taky neříkám kočikáři, nejsme ve školce..:-) tak jsem zvolila lehce provokativní formu - "čoklaři"
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 17:16:32
Kocky nesmrdi. A pro notu: kdes byla, kdyz se tady mluvilo hnusne o kockach, nikde jsem te nezahledla, nikdy.
Dobytek: obycejny pisek se davno nepouziva to dobre vis
 lenkoskladka
29.10.2008 16:53:19
Vykastrovaná kočky nesmrdí. Nevykastrované když přijde jejich čas smrdí k zalknutí v bytě.
Smajlík  howgh Muž Kategorie
29.10.2008 16:51:32
Já kočku nikdy necítila.
 Lucianna Žena Kategorie
29.10.2008 16:49:49
v životě jsem neviděla smrdící kočku
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
29.10.2008 16:41:05
kočky vůbec nesmrdí.. nechápu jak jste na to přišli :D

a když chodí srát někam ven tak ani neřešim nějakej jejich záchod.. za to psi smrdí všichni :D
 Dirgad Muž17 Kategorie
29.10.2008 16:37:59
kikiwhite:
Tak připouštím, že vykastrovaný kocour nejspíš smrdět nebude, o kočce ani nemluvě. A i v případě toho nevykastrovaného si myslím, že jeho panička ho nejspíš nevnímá nijak záporně... jde vlastně jen o to, jak moc máme svoje mazlíčky rádi. To je důležitější než se přít, zda sousedovic kocour smrdí více, či méně než můj psík.

Já kočky nechovám, nejsou mi moc blízké, ale se sousedkou mluvím o jejím kocourovi vždy hezky, protože vím, že ji to potěší. Tak by to mělo být, ne? Na Tvém postoji mi vadí, že nazýváš majitele psů "čoklaři"... zní to urážlivě, tak se ptám, zda to máš zapotřebí.
 nota brevis Žena Kategorie
29.10.2008 16:35:59
přesně tak.. když pohladím jakéhokoliv psa, od nějakého v parku po šlechtěného domácího mazlíčka, pokaždé jsou mi cítit ruce..
kočka je totiž čistotný tvor :)
ale v zásadě proti psům nic nemám. jenom proti tomu, co produkují a co po nich páníčkové neuklízejí.
 greeny socks Žena23 Kategorie
29.10.2008 16:35:24
Kočce srst nesmrdí. Mám ji v bytě a pohoda, i ten záchod, pokud ho udržuji čistý, nezapáchá.
Mám ale takový zvláštní dojem, že ty, kteří trpí utkvělou představou o smradu kočičí srsti, stejně nepřesvědčím.
 kostelnice Žena34 Kategorie
29.10.2008 16:31:28
digigirl - právě o tomhle, děkuji:-)
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 16:28:12
Miluju kočky a ani jedna mi nikdy nesmrděla. Jinak chceš diskutovat o čem? :-D
 digigirl Žena18 Kategorie
29.10.2008 16:25:13
Mám dost koček.. Dvě velké a každá má ještě X malých, takže kočky mám v ruce denně.. netahám je teda dovnitř, protože podle mě je kočka nejšťastnější venku.. Ale ikdyž se ty koťata proženou nedalekým močálem a příjdou ke mě, jako močálové přízraky, tak se navzájem tak olížou, že nejsou cítit ničím.. a to já jsem se té kočky jednou jak přišla a ještě se neočistila dotkl a drhnul jsem to půl hodinu a stejně tam ta pa"vůně" byla.. kočky se postaví do formace, navzájem se olížou a nepoznal bych, že se něco stalo.. jinak kočky jsou inteligentní, dokážou poslouchat a dost dobře se dají vychovat.. Dokonce vždy, když někde jedu, se všechny ženou za mnou a postupně odpadavají a vracejí se zpádky.. Denně mám mám před schody minimálně pět myší.. Neříkám, že psi nějak nemusím, to ne, ale prostě mi nepřirostli k srdci, jako kočky.. Pes nedokáže ani přeskočit plot.., pes umře, když ho nenakrmím.., od koček klině odejdu a vím, že se o sebe postarají a proto je mám rád, protože jsou samostatné a inteligentní.. A neuvěřitelně hravé..
Smajlík  pan Mobil Muž10 Kategorie
29.10.2008 16:17:08
nota brevis . je možný, že zrovna značkoval nebo něco, ale to, co popisuješ, není rozhodně bežný jev..

My měli kočky i kocoury vždy kastrované...
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 16:15:37
Kočky nesmrděj. Když kočka neumí chodit na záchod, tak to dělá kde ji napadne. Pak je to cítit.
 jan wat Muž Kategorie
29.10.2008 16:13:31
dobytek - tak dobře, máš zkušenosti s kočkama, beru zpět...ale u kočky, o kterou se někdo stará a pravidelně jí mění záchod atd., tohle nehrozí.. a v životě jsem necítila, že by na ní neco ulpělo, opravdu nikdy..a není to tím, že bych byla zvyklá či co..já jsem na smrady hodně háklivá..
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 16:11:51
Rozdíl mezi kočičím hajzlem a kočkou chápu, neboj. Takže - hlídala jsem sousedce kocoura, smrděl jak nadrženej kozel. Když se mi otřel o nohy, smrděla jsem taky, což se mi se psem nikdy nestalo... tak, zda tomu kocourovi smrděl zadek nebo srst, jsem raději nezkoumala, na to nemám žaludek. Až budu hlídat kočku, která nesmrdí, dám Ti to kvůli zachování objektivity vědět.
 nota brevis Žena Kategorie
29.10.2008 16:09:42
kikiwhite: No, to mělo návaznost na to, že už pár dnů (tejdnů?) se tady majitelé psů a koček hádaj o kladech a záporech a určitě navštíví i tuhle diskuzi ;-))

Kočičí srst většinou nesmrdí, protože si jí kočky lížou (myjou). Je ale možný (a nikomu to nevyvracim), že jsou třeba lidi, kterejm smrdí. Já z kočky ale nic necejtim, přijde mi spíš jako plyšák, ráda si ponořím obličej do jejího kožíšku a určitě bych to neudělala, kdyby nějak smrděla, jsem na pachy docela citlivá.
 jufonka Žena33 Kategorie
29.10.2008 16:08:28
kikiwhite: Nevim, co mi to podsouváš. Jednak s kočkama sem byl celkem pravidelně v kontaktu v podstatě celej život a to, že pes nesmrdí, sem nikdy nenapsal.
Jinak člověk se vysere do hajzlu a to hovno spadne během zlomku sekundy do vody. A teď si představ, že bys místo splachovacího záchodu měla nějakou místnost, kde by na podlaze byla nasypaná např. hromada písku. Do toho bys vykonávala potřebu a zároveň by ses v tom různě přehrabovala, šlapala bys do toho, atd...
 dobytek Muž25 Kategorie
29.10.2008 16:05:17
jufonka - hezkej popis, to jo..ale my mluvíme jen o tom, že nesmrdí KOČIČÍ srst - o tom je diskuze - jen o tom NESMRADU :-) (info pro čoklaře) a o tom jsi nic nenapsala...že pes i kočka má své pro i proti nikdo nevyvrací:-)

BTW my taky měli jeden čas v bytě psa i kočku (když mi bylo si 15)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 16:01:00
kikiwhite: Kéž bych měl tak jednoduchý život, jako ty..
 pan Mobil Muž10 Kategorie
29.10.2008 16:00:39
dobytek - neulpí, nebo na tobě taky ulpí smrad, když sedíš dlouho na záchodě a zrovna extrémně msrdíš? To je pěkná kravina:-)

A jak vůbec víš, že ulpí? Jen tvá představa, protože nemáš rád kočky...ale že pes smrdí uznávají i pejskaři, tak o co jde?:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 16:00:17
Hele... Mám kočku i psa, takže myslím, že mohu opravdu OBJEKTIVNĚ srovnávat.
Oboje má svoje pro a proti:

Kočka:
+ je čistá, sama si meje svou srst
+ sama přijde na klíň, mazlí se apod.
+ je to taková samostatná bytost, chytrá
- musí se jí čistit záchod
- svejma drápama, skákáním, hraním atd. zničí v bytě strašně věcí
- když něco udělá, rychle uteče a člověk jí nemůže ani vynadat
- když je zavoláš, nepřijdou, prostě se dostaví až když chtěj. To, že spěcháš do školy nebo na zkoušku nebo cokoliv a musíš zapnout třeba alarm a dát je do jinýho patra je nezajímá.

Psy:
+ Většinou přijdou, když je zavoláš, poslouchaj
+ sou to opravdu nejlepší přátelé člověka, jsou na tebe vázáni a tak
+ jsou chytrý v jinejch věcech než kočky, když je dobře vycvičíš, můžeš od nich očekávat opravdu hodně
- musíš je venčit, i když je špatný počasí
- Kvůli venčení jsou opravdu často špinavý, člověk je musí mejt, zároveň to ale nemůže dělat moc často, takže je jasný, že nevoní...

Oboje má svoje klady a zápory. Já sama nedokážu říct, jestli mám blíž k psům nebo kočkám. Jsem ráda, že mám psa i kočku. Uznávám, že pes občas smrdí, ale já jsem už za těch 9 let zvyklá, mám ho ráda, neberu to jako smrad ale prostě jako psí vůni. Stejně tak přežiju, co dělá kočka. Taky občas nepřijde zrovna čistá zvenku. Furt chce (kocour) šmátrat v křoví, v hlíně apod.
 jufonka Žena33 Kategorie
29.10.2008 15:58:17
Kočkám smrdí záchod a to jen tehdy, když ho majitel pravidelně nečistí. Jinak voní - čerstvým vzduchem, trávou.. některé Dovem.. :-))
Smajlík  vjoo Žena Kategorie
29.10.2008 15:58:04
Kočka má kožní žlázy, takže zcela logicky nějak smrdí. To, že někomu ten smrad nevadí (mně to taky nějak moc nevadí), už je jiná věc. Další věc je, že kočka jakmile vleze do toho kočičího záchodu, tak se tam promenáduje ve směsi hoven a prochcanýho kočkolitu a tento smrad na ní ulpí.
 dobytek Muž25 Kategorie
29.10.2008 15:54:35
Jachne Polka - co to plácáš? My měli doma kočky od mého útlého dětsví - a to většinou siamky s rodokmenem, poslední byl kocour - ruský modrý..takže jsem zažila doma tak 4 -5 koček po sobě (jedne čas i dvě najednou, ale tu druhou jsme pak dali babičce)

BTW u babičky jsme měli koček vždy několik..

To, že ty víš JEN o jednom našem kocourovi opravdu neznamená, že jsme měli jen tohoto . je vtipné, že zrovna ty mluvíš o paušalizování..:-)

A nelez za mnou pořád, abys mi vždy napsal negaci mé diskuze..

Že vašim kočkám smrděla srst, nevěřím, je jasné, že to píšeš proto, že vždycky píšeš opak toho co já, což je úsměvné..

Běž radši působit na jiné slečny (nebo paní), bude to oceněno jistě více.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 15:51:06
kikiwhite: a já myslela jak jsem stručná. Ale i tak něco přidám. Úplně nejkrásnějc voněj koťátka!!! :-)
 celesta
29.10.2008 15:50:45
PMS??
Smajlík  zoe-wamp Žena Kategorie
29.10.2008 15:50:35
kočkám smrdí z huby a když se furt lížou tak ty svoje sliny přenáší na srst a ta zaschne a smrdí taky..tolik moje teorie. kočku máme a někdy teda smrdí
 buňka banánu Žena30 Kategorie
29.10.2008 15:46:36
jesm kočkař i čoklař v jedné osobě
ke zvířatům nečichám
 Colorlight Žena35 Kategorie
29.10.2008 15:46:33
kočky nesmrdí, možná někomu, kdo je nemá rád nebo pokud se zrovna v něčem nevyválely.. Někteří psi smrdí i když nemůžu říct, že je nemám ráda. Ale preferuju kočky.
Každé zvíře má něco do sebe a to se nedá porovnávat. Diskuze jestli je lepší kočka nebo pes jsou nesmyslné, protože každý upřednostňuje něco jiného.
Smajlík  DitaF Žena Kategorie
29.10.2008 15:46:17
Moje kočka voní úplně stejně jak plyšová hračka, srst jí nesmrdí a taky kočka nesnáší špínu a je daleko čistotnější než pes. Jediný, co může na kočce smrdět je to, když je to nevykastrovanej kocour, kterej značkuje. Znám jednoho nekastrovanýho kocoura a ten teda smrdí, to je fakt
 dfsfsg
29.10.2008 15:43:29
celesta - děkuji...to, že ani toulavé kočky nesmrdí, je jasné, ale to jsem sem radši nepsala, to už by bylo moc těžké na pochopení a ani to s tím záchodem - tady na Zp musíš psát jasně - nesmrdí srst toulavé kočky - KONEC...jak tam něco přidáš, už to zase nepochopěj:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 15:41:58
kikiwhite - tak jo :(
Smajlík  Ketums Žena Kategorie
29.10.2008 15:40:49
Ketums - dobře, ale bavíme se o srsti
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 15:40:03
Kočka nesmrdí. Ani toulavá prašivá. Kočičí záchod smrdí jen majiteli kočky, který je:
a) líný jej každý den čistit
b) lakomý koupit si normální stelivo, které pachy pohlcuje a hrudkuje (např. zverlit za 80 Kč)
c) kombinace a) a b)

Pes smrdí pokud je venkovní a holt není vyvoněný jako bytoví čoklíci co se musí koupat když přijdou z procházky.
 celesta
29.10.2008 15:39:30
Naprostá pravda, srst koček nesmrdí.
Našeho kocourka naopak s oblibou muchlam a fetuju, jak voní... :))
Smajlík  xiaomao
29.10.2008 15:39:27
striptwist - tak to, že i osazenstvo Zp je schopné pochopit rozdíl mezi zápachem kočičího WC a srstí, beru zpět:-) NENÍ schopno pochopit.
 kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 15:37:41
Nesmrdí jim srst... kočkám smrdí ten dom, nebo byt co v něm bydlí....
Smajlík  Ketums Žena Kategorie
29.10.2008 15:37:35
Mé kočce smrdí srst.
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
29.10.2008 15:37:10
pan Mobil - řekla bych, že tato opdověď zaujímá tak druhé místo v žebříčku trapnosti - hned za "je mi tě líto"..

Myslíš, že mě v životě štve jen tohle? Myslíš, že když sem někdo vloží nějakou humornou doskuzi, tak nemá v životě jiné problémy, než je tato diskuze? Kéž bych měla tak jednoduché myšlení jako ty..
Smajlík  kikiwhite Žena37 Kategorie
29.10.2008 15:36:34
ty jo, docela mě pobavilo že ty tu mluvíš o čoklařský zaujatosti... nee, ty vůbec nejsi zaujatá...

co já vim co komu smrdí, ale když přídeš do bytu kde bydlí pes tak rozhodně necejtíš takovej smrad jako v bytě kde je kočka... a jestli smrdí záchod nebo srst mi je úplně u prdele... svym způsobem smrdí všechny zvířata, každýmu ovšam vadí něco jiného... a tady už jsme u té tvé zaujatosti...
Smajlík  striptwist Žena22 Kategorie
29.10.2008 15:36:22
Muj kocourek voni. Po hlazeni naseho psa si musim nekolikrat myt ruce, nez to vycichne.
 Írime Aranel Žena20 Kategorie
29.10.2008 15:34:35
jo, když nečuchám moc zblízka...
Smajlík  RVL-X Muž29 Kategorie
29.10.2008 15:33:46
Ne, kočkám skutečně srst nesmrdí.
Smajlík  Verthandi Muž36 Kategorie
29.10.2008 15:33:23
Co bych dal za to, kdyby mě štvalo to, co Tebe..
Smajlík  pan Mobil Muž10 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk