Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.321857, vloženo 24.07.2008 17:10:08 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Srazy Zpovědnice
Nechápu jejich význam.

Já osobně jsem rád, že zde mám (relativně) anonymitu, protože zde řeším vcelku osobní věci a jsem rád, že mě tu (až na pár vyjímek) nikdo doopravdy nezná, takže tu můžu být otevřený, upřímný a když chci i pěkná svině a hajzl, kretén a piča (protože je mi vážně jedno co si o mě myslíte, protože vás neznám a jsem za to rád-nic osobního, prostě jsem rád za určitou anonymitu)

Jestli by byl sraz, stalo by se to více osobní a už bych si třeba nedovolil napsat to co teď...

Myslím, že určitá osobní distance mezi uživateli tohoto serveru není na škodu...
(třeba kdyby tu chodila moje přítelkyně, tak se tu rozhodně chovám jinak)


Jaký na to máte názor vy? A jeli byste případně na nějaký sraz?
(můj názor jste slyšeli a na sraz bych nejel)
 Bankladežo E-MAIL:   Muž20 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
25.07.2008 08:57:07
Mám to obdobně jako Odula, i když jsem byl jeden z prvních co začali využívat PC, modemy, net...
 Charles Muž49 Kategorie
25.07.2008 07:52:38
Na srazy nechodím :-)
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
25.07.2008 01:18:44
Nesouhlasím. Byl jsem na hodně srazech a chovám se tu pořád stejně. Stejně tak na mé chování tu nemá vliv přítelkyně. Pravdu máš v tom, že rektální alpinisté a přizdisráči chování změnit mohou.
Jinak poznal jsem na srazech pár lidí, které bych teď mohl nazvat příteli a vídáme se často, rád pokecám i s těmi, se kterými bych se za normálních okolností nepotkal, najdou se i tací, o kterých si myslím svoje. Ale s těmi naposledy uvedenými se bavit nemusím, lidí tam bývá dost.
 Blackshield Muž26 Kategorie
24.07.2008 22:15:50
Osobni sraz je osobni sraz - navic je to prima poznat primo TY lidi se kterejma si pises jen pres net. MA to proste neco do sebe. Kdysi sem chodil na ruzny chaty a chodil na vsechny mozny srazy a mam z toho mraky nezapomenutelnejch zazitku. NA srazu zpovedky sem zatim nebyl nikdy, proste mi to casove nevyslo (holt nemam uz tolik casu co ve 20)
 Veldrane Muž34 Kategorie
24.07.2008 21:02:51
No na první polovinu září mám v plánu si pár lidí sezvat. Adepti se najdou - zájemce prokádruju. Dobří lidé se tu na Zpovědnici vyskytují, jen jich není mnoho.

A jinak kdo chce zůstat anonymní, má možnost. Srazy nejsou povinné... Samozřejmě že vystoupením z utajení svoji anonymitu každý nenávratně ztratí, ale je to jeho riziko.
 Robert Gortz Muž31 Kategorie
24.07.2008 20:08:16
jasně, že lidé se chovají jinak na netu, jinak v osobním kontaktu. S tím se musí počítat. Ale kdyby to bylo na příhodném, dostupném a nepříliš vzdáleném místě, tak bych určitě ráda přijela. :)
 Anathea Žena18 Kategorie
24.07.2008 19:54:16
Vidím to jako ty a jako vjoo.
 vancr Žena Kategorie
24.07.2008 19:34:35
Být to někde blízko, tak bych určitě ráda jela.
 dum-du-dum Žena26 Kategorie
24.07.2008 19:31:13
Jsem jaká jsem. Nemám se zač stydět, nevadí mi, když mě lidi poznají, naopak.. mohu si udělat lepší obrázek.. s některými bych i ráda mluvila a poznala je více... osobnější kontakt je mnohem lepší... byla jsem na srazu a nedělá mi to problém..
 Bezkřídlý Anděl Žena22 Kategorie
24.07.2008 18:53:41
No píšeš to stylem,jako by tě někdo nutil na ty srazy chodit..
Na žádném jsem zatím nebyla,ale neříkám,že bych nikdy nešla,nevadilo by mi to
 Jilly Žena24 Kategorie
24.07.2008 18:52:56
Odpočinek: Já tedy určitě.
 jan wat Muž Kategorie
24.07.2008 18:49:08
jan wat: pro mě je to uzavřené, ale nedá mi to - mám Tvé slovo, že všichni?
Smajlík  Odpočinek Muž52 Kategorie
24.07.2008 18:46:20
Odpočinek: Už si dali říct. Sorry
Smajlík  jan wat Muž Kategorie
24.07.2008 18:38:36
odula: U jiných serverů srazy chápu, ale myslím, že jeden z principů zpovědnice je v anonymitě...

Jinak jak jsem psal, jediné kecání přes internet dělám tady. Jinak samozřejmě preferuju setkání u pivečka nebo kdekoliv jinde.
Myslím ale že tvrzením: " Přes klávesnici se sejdou, pohádají a rozejdou bez špetky svědomí. Co to dělá s druhým nevidí. Je jim to fuk." hodně lidem křivdíš.
 Bankladežo Muž24 Kategorie
24.07.2008 18:36:54
Bangladežo: Ani bych neřekla, že bych měla problém se písemně vyjádřit, obvykle píšu velmi květnatě. Můj problém budou zkratky, to je věc, kterou mladší generace zdokonalila, a ve které už zřejmě zaostávám:-) A taky současně teď píšu sem a pracuji, tak mi sem tam něco unikne. Ale dost vysvětlování, už je pozdě, práci mám hotovou, pomažu za tou mou bandou doma. Hezký večer!
 odula Žena58 Kategorie
24.07.2008 18:36:14
Bankladežo: lidé zuřivě komunikují, ale zapomínají se potkávat.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
24.07.2008 18:34:35
Taky jsem tady občas za hajzla a kreténa, ale nedělám to schválně. Proti srazům nic nemám, nejsou-li tam zběsilí fotografové, kteří si nedají říct.
 Odpočinek Muž52 Kategorie
24.07.2008 18:26:48
Bangladežo: Neměli, ale i teď, když ji mám, těším se na skutečné setkání. Je to síla zvyku. Mám mobil, e-mail, ICQ, skype, ale to jsou jen náhražky. Šikovné sice, ale slabé.
třeba k těm srazům - byla jsem na srpnových vánocích ZP 2006 - takovou skvělou atmosféru jsem dlouho nezažila, to se psaním sem nedá vytvořit, jen slabě připomenout. Kdo byl, chápe.
 odula Žena58 Kategorie
24.07.2008 18:23:57
Odula: je to tím JAKÝM způsobem jsi svůj názor podala. Jde vidět, že Ti dělá vyjadřování problémy když nemůžeš použít intonaci hlasu, gestikulaci a výraz tvéře.
 Bankladežo Muž24 Kategorie
24.07.2008 18:13:48
Mléčná dráha: Mám dvě dcery, pět synovců, 2 neteře, nepočítaně synovců a neteří od mých bratranců a sestřenic a znám i spoustu jejich přátel. Obvykle bývám jejich vrba, a je to docela dřina. Ale to jen tak naokraj, spíš chci upozornit na účinek mého prvního příspěvku, ze kterého je nyní zcela zřetelné, jak pár slov obsahujících jen malou část názoru, pouhé zobecnělé konstatování, působí na někoho jako nemístná kritika? A to jen proto, že není vidět můj úsměv? Nestavím se tím do té lepší generace, jen jsem současně nepopsala základní nedostatek té mé, aby by příspěvek vyvážený. A na tomhle základě právě písemná komunikace valíruje.
Vážně se nepohoršuji, proč ty ano?
 odula Žena58 Kategorie
24.07.2008 18:07:08
Nejel, na můj vkus se tu moc drbe :-))
Smajlík  Unknown Human Being Muž27 Kategorie
24.07.2008 18:05:19
Odula: Nemyslím že je tvé generaci osobní kontakt bližší-jenom jste neměli jinou možnost!
 Bankladežo Muž24 Kategorie
24.07.2008 18:02:11
Bangladežo: Právě tak jsem to myslela. Mé generaci je osobní kontakt prostě bližší. A mé obecné kecy, to je jen konstatování jednoho mezigeneračního rozdílu. Nemám ve zvyku pytlovat, jen se mi právě nechtělo rozepisovat, že někteří tak nečiní, aby to někoho neurazilo:-)
Smajlík  odula Žena58 Kategorie
24.07.2008 17:57:55
odula: kolik takových mladých lidí znáš? ukaž mi příklad, řekni mi, kdo z tvého okolí takhle s někým chodil? s kolika lidmi jsi tohle řešila? nemůžeš to vědět! žádná generace není horší než ta předchozí, to že si spolu dnes mladí píšou přes počítač a mobil neznamená, že nemají svědomí, že si nepovídají, že jsou na sebe zlí...
Smajlík  Mléčná dráha Žena24 Kategorie
24.07.2008 17:57:06
byla jsem na hodně srazech a mnoho jsem jich pořádala i já ... nemyslím, že bych změnila způsob jakým zde píšu .... jen mám trošku více osobních narážek, protože se s mnohými znám a někteří se stali i mými kamarády ... je tu mnoho lidí, které jsem díky srazu potkala, s kterými bych se jinak nesetkala, protože jsou prostě jiní než já ... s odlišnými zájmy a názory ... a konfrontace toho se mi libí a baví mě ....

a nechápu, co pořád opakujete o ztrátě anonymity .. je na člověku, kolik toho s o sobě poví či napíše a to, že k nicku přidá svou tvář mi jako tak šílený zásah do mého světa nepřijde ...
 NewStart Žena23 Kategorie
24.07.2008 17:53:43
srazy jsou fajjn!!
Smajlík  Rainbow Star Žena20 Kategorie
24.07.2008 17:42:38
odula: to že mladí lidé spolu komunikají přes IT je tím, že v době tvého mládí nic takového nebylo. Je samozřejmé, že se to bude využívat.

Já mám také rád kontakt z očí do očí-ale s lidmi, které znám, se svojí přítelkyní. Mobil a icq mám jenom na domluvu kdy s kým kam půjdu a kvůli práci a škole, ale jinak kecání přes klávesnici moc rád nemám.

No a tohle je jediné místo na internetu, kde chodím anonymně.


Jinak ty obecné kecy o tom, jak se chovají mladí lidi by sis mohla odpustit, protože s dovolením o tom hovno víš. Nemůžeš brát co se dočteš tady jako průměrná vzorek mladé populace lidí!
 Bankladežo Muž24 Kategorie
24.07.2008 17:41:48
Souhlasím s tebou;-) Taky jsem si našla tyhle stránky, protože se tu na mě nikdo nedívá jako na "tu malou", "tu velkou", "tu zubatou", "tu ušatou", "tu hnusnou", "tu blbou" - teda tím jsem se nechtěla popsat:-DDD Ale anonymita mi maximálně vyhovuje a to, že tady lze soudit pouze "duševno", taky;-)

Jen mě napadá, jaký má význam, když my, co ostatní neznáme, někoho objektivně zkritizujeme za trapnost, ale ten člověk tu čistě náhodou bude mít dva, tři, čtyři kamarády, kteří se do nás za to pustí a vynadají nám do debilů, co kazí "milou" diskusi???
Smajlík  Mléčná dráha Žena24 Kategorie
24.07.2008 17:41:08
je to jedno, když nepočítám "něžný přátelství", tak celej zbytek lidí jsem nikdy jindy než na srazu neviděl. takže je to stejně jedno jestli jsem se s něma potkal.... čtyřikrát? a to ještě ne se všema. to jsou známosti jak prase....
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
24.07.2008 17:38:46
To co propaguješ sem si myslel taky. Pak jsem pokecal s několika lidmi paralelně po ICQ a když pak se dozvíš o těchto lidech víc navzájem, není pak žádný problém se s nimi sejít i strávit příjemné odpoledne.
 jan wat Muž Kategorie
24.07.2008 17:34:16
Víc mi vyhovuje mluvit s lidmi naživo, než za pomoci kláves. Proto mám ráda srazy, osobní kontakt, řeč z očí do očí. Snad je to věkem. Hodně mladých lidí si dnes tak chrání anonymitu, že jeden se druhým téměř nedokáží mluvit jinak, než za pomoci SMS, nebo ICQ. Páry, co spolu chodí, se z rozpaků před rozhovorem oddají raději hned sexu, a sotva se rozejdou, žhaví pak mobily, protože slova lásky jim neprojdou přes rty. Přes klávesnici se sejdou, pohádají a rozejdou bez špetky svědomí. Co to dělá s druhým nevidí. Je jim to fuk.
 odula Žena58 Kategorie
24.07.2008 17:23:48
Proc sraz?

S par lidmi, co znam a jsou velmi duleziti, bych se klidne sesel kdykoliv jindy.
Smajlík  Copavim Muž31 Kategorie
24.07.2008 17:21:20
já bych ráda poznala některý lidi osobně, viď spaisee.. :D
 p1e2t3r4a5 Žena27 Kategorie
24.07.2008 17:18:01
Tak jak říkáš ty. Kromě toho kdybych někoho znala osobně, změnila bych názor. Pak už by nešlo chovat se objektivně, někoho bych měla ráda, jiný mi byl protivný nebo bych ho doslova nesnášela. Takhle ty, kteří mi nejsou až tak sympatičtí, neřeším, jsou mi fuk.
Virtuál je pro mě prostě virtuál.
Smajlík  vjoo Žena Kategorie
24.07.2008 17:17:50
Já bych jela a i přesto vás pošlu do prdele a přiznám, jak často mam anální styk...
Smajlík  laple Žena99 Kategorie
24.07.2008 17:17:07
Navštívil sem hromadu srazů a neřek bych, že sem se potom začal na zpovědnici chovat nějak jinak. Navíc sem díky srazům osobně poznal hodně lidí, což je pro mě důležitější, než nějaká anonymita na diskuznim serveru.
 dobytek Muž25 Kategorie
24.07.2008 17:15:36
Pár srazů jsem vymyslela sama a to z toho důvodu, že moje anonymita tady je nemožná. Mám tu jednak kamarády, souseda, spolužáky, bývalého přítele, dokonce jednu slečnu, co učí u nás na škole, chodí sem lidi, které v běžném životě potkávám takřka denně, takže proč na nějaký ten srázek nezajít :)
S tím, že "Cokoliv řeknete, může být použito proti vám" jsem se už nějak sžila :)
Smajlík  od mlčet navždy
24.07.2008 17:15:26
Seru na osobní distanci. Na sraz od zpovědnice bych nešel, protože tu jsou všichni hloupí, oškliví a za ty prachy mi nestojíte. Když chci vidět opici, tak jdu do zoo.
Jo a píše se "výjimečně" a ne "vyjímečně", anonymní troubo, pěkná svině, hajzle, kreténe a pičo.

btw, to jenom abych nasral. :-)
Smajlík  PorucikColumbo Muž17 Kategorie
24.07.2008 17:15:14
mozna bych jela,nic hroznehu tu nepisu :-)
Smajlík  roztomila kocicka Žena19 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Tento inzerat koupíte on-line od 100 Kč.
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk