Cookie Consent by Free Privacy Policy website
Navigační lišta REGISTRACENavigační lišta TABLONavigační lišta STATISTIKANavigační lišta SOUTĚŽENavigační lišta POMOZTENavigační lišta REKLAMANavigační lišta KONTAKTNavigační lišta
Navigační lišta
Horní lišta bez menu
Logo Zpovědnice
Online zpověď Návštěvní kniha Nová zpověď Časté dotazy
Dolní lišta Dolní lišta Dolní lišta
Nabídka voleb Dolní lišta voleb
Diskuze č.311628, vloženo 07.06.2008 23:37:03 Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Je krása relativní?
Neustále tady čtu, že krása pro každýho znamená něco jinýho a každej má jinej vkus a bla bla bla. Mluvím samozřejmě o fyzické kráse lidí resp. hlavně holek. Že prý co je pro jednoho hnus, může být pro jinýho ztělesněním krásy. Řekla bych, že je to blbost. Co jsem si tak za svůj prozatimní život všimla, tak hezký holky se líbí všem a ošklivý nikomu. Nikdo by o krásný holce neřekl, že je ošklivá a naopak! Za hezkýma holkama vždycky lítali kluci a za ošklivýma nelítal vůbec nikdo! Přijde mi hrozně pokrytecký říkat, že krása je relativní! Funguje to možná v umění, ale na lidi se to dle mých dosavadních zkušeností aplikovat prostě nedá. Buď je holka hezká, nebo není - nic mezi tím! U chlapů to je něco trošku jinýho, takže je z tohohle pravidla nenápadně vyškrtnu.

OPRAVDU SI MYSLÍTE, ŽE ŽENSKÁ KRÁSA JE RELATIVNÍ?
 Mravenci polepsovna E-MAIL:   Žena18 Kategorie  VYMAZAT

Zaslaná rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !
 
10.06.2008 11:43:14
nepleť si pojmy s dojmy :)) takhle jak řikáš to samozřejmě je- de o to, že když soiu dvě hezký holky, ta někomu se může líbit víc ta první, a jinýmu zase víc ta druha- takze si nelezou do zelí ;)
 mwmwm Muž24 Kategorie
08.06.2008 13:16:08
Napieš mi prosim tě co je podle tebe krásná ženská.
Ano, já si opravdu myslim, že je krása relativní.
Podle mě je třeba Penelope Cruz vyloženě ošklivá a neznám nikoho, kdo by si to myslela taky. Přítel by nejradši zas oblejznul televizi, když jí vidí. Navíc můj vkus jak na chlapy tak na ženský je úplně jinej, než je teď...moderní (?) ty hezký holky, co jsou považovány za hezký se mi prostě nelíbí.
Myslim si, že ženská krása je relativní, jenže to musíš posuzovat podle všech typů holek.
Smajlík  ilustrace Žena33 Kategorie
08.06.2008 12:17:20
Jo, myslím si, že krása je relativní. Samozřejmě se asi najde i pár holek, který se líběj každýmu, ale těch není moc. Naproti tomu i ošklivý holky se někomu můžou líbit. A že neexistuje nic mezitím? To mi přijde jako největší blbost, protože juá bych řekla, že právě nejvíc holek jsou takový ty "průměry", prostě ani extra hezký, ani extra ošklivý. A to samý platí i o chlapech.
 *cally Žena25 Kategorie
08.06.2008 12:15:24
Smějící se Jack : Jj, vidíš to, přesně o tomhle mluvím. Sice je to "nejkrásnější" holka česka, hezká třeba je, ale neznamená že pro každýho.
 Zuzitka Žena22 Kategorie
08.06.2008 12:15:06
ano krása je relativní

např. většina kluků, po kterých slintají moje kámošky mi přijdou jen jako metrosexuálové a nejsou pro mně nikterak přitažliví.. a naopak můj typ chlapa .. trošku medvídkosvký typ se nelíbí té oné velké většine mých kamarádek, ale já po takových typech slintám
 Khetti Žena Kategorie
08.06.2008 12:11:31
Souhlas s libikem a kikiwhite.
 Rainbow Star Žena20 Kategorie
08.06.2008 12:07:42
jo je ale spis v tom ze kdys ti nekdo sedne i chovanim a celkove hehehe dusi(proste se ti zda v pohode) tak uplne v klidu prejdes treba i velke nedostatky ve fyzickym vzhledu.
a nebo sni mas dite a us musis rikat ze je nejkrasnejsi protoze ze je to tlusta bachyne a ma vetsi silu nes ty a dala by ti pres drsku, kdysbys rek ze to tlusta svine.
Smajlík  truuu
08.06.2008 11:57:59
Je krása relativní?
-----------

Samozřejmě, že není. To je jen výplod hnusných lidí. ale ty Johanno buď bez obav, jseš na tom v tomhle směru dobře;) Stejně jako já.
 Wolfi Lippert Muž34 Kategorie
08.06.2008 11:30:54
Ano i ne. Je určitej model krásy od kterýho se odvíjí právě subjektivní vkus každýho..
 Only hope Žena28 Kategorie
08.06.2008 11:15:40
A já myslela že i škaredá holka může někomu připadat hezká. Tak nic, no.
Smajlík  počůraná ruka Žena Kategorie
08.06.2008 11:13:12
Chápu, jak to myslíš, ale dle mě to není úplně tak. V tom jádru máš pravdu - hezká se většině líbí, ošklivá se většině nelíbí. Jenže - Co je OŠKLIVÁ? Co je HEZKÁ? To je právě to! U chlapů hraje velmi podstatnou roli, jestli ta holka má sex appeal a to je jaksi dost nepolapitelná věc aby se dala nějak zobecnit a nebyla relativní. Pro někho jsou sexy velká prsa a pro někoho malá, pro někoho je sexy vyhublá subtilní holčina, pro někoho holka krev a mlíko a vychrtliny pro něj nejsou vůvbec sexy...atd. atd.

Tvá teorie platí v tom případě, že existuje JEN jakási jasná "objektivní" (je to trochu ujeté, proto ty uvozovky) krása a jasná "objektivní" ošklivost. Ano, já souhlasím s tím, že u typicky nádherných holek - (nádherná postava, dlouhé nohy, přimeřená prsa, krásné vlasy, oči, zuby, atd.) je to možná ta "objektivní" všemi uznávaní krása (takže se líbí skutečně každému) stejně jako může existovat "objektivní" ošklivost (obezita, předkus 10 cm, hrb:-), křivé nohy a co já vím:-)) (takže se naprosté většině nelíbí)

ALE - je právě mnoho "odrůd" mezi tím a tam se pak právě uplatňuje ta relativita, neboť v těch ne tak jasných případech, jak je výše popsáno, je hranice, kde již začíná ta opravdová "objektivní" ošklivost či absolutní krása, dost NEJASNÁ neboli relativní (podle vkusu každého).

A mám to mnohokrát vyzkoušeno i v praxi. Např. v práci mám kolegyni, která mě přijde celkem pohledná (hezká postava, oči atd.), ale např, mému kolegovi se naprosto nelíbí, neb prý nemá žádný sex appeal (je fakt že se dost stroze obléká a moc s tím oblékáním nenadělá, ale to řece neznamená ošklivost) a není pro něj prý skoro ženská.

Takže ve většině případů dle mě takováta "normální" krása relativní skutečně je:-)
 kikiwhite Žena37 Kategorie
08.06.2008 10:58:07
Přezdívka je zabraná - ano myslim. Ale mluvim o klukach ve veku 15-20 let. Myslim, ze je pro ne vztah neco jineho nez pro starsi kluky a potrebuji vedle sebe co nejkrasnejsi holku, aby oslnovali okoli. Ale samozrejme to nemusi platit ve vsech pripadech, ale ve vetsine ano. Co jsem si teda vsimala v tomhle veku ve svem okoli.
 nedele007 Žena30 Kategorie
08.06.2008 10:47:44
nedele007. ///Kluci chteji holku, kterou za krasnou povazuji i ostatni a naopak.

To myslíš vážně??
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 10:35:01
Zuzitka: Jediná miska, která se mi kdy líbila, byla ta farmaceutička, jak se jenom jmenovala? Doleželová nebo Doležalová..... Hana? Nebo Jana. Už nevím.
Smajlík  Smějící se Jack Muž33 Kategorie
08.06.2008 10:31:30
Co tak vím, tak žádná holka se nelíbí úplně všem. Když to vezmu od sebe, znám x lidí, kterým se líbím, a zase další ty, kterým se prostě nelíbím. Každej má prostě jinej vkus a znám hodně lidí, co nad některýma těma misskama a podobně, nad kterýma každej slintá, prostě řekne, že se mu teda zrovna moc nelíbí.
 Zuzitka Žena22 Kategorie
08.06.2008 10:30:21
Jak se to veme. Některý typy holek jsou většinou považovaný za hezký, ale to neznamená, že se určitý menšině nemůžou zdát hnusný. A naopak, některý holky jsou zas většinou považovaný za hnusný, ale některým se třeba můžou líbit. Taky tu existuje nemalá část populace, co si nechá vymývat mozky současnými trendy distribuovanými prostřednictvím sdělovacích médií jako jsou časopisy, TV nebo všeobjímající celosvětová síť. Takže krása není absolutní ani relativní, je to něco mezi. Navíc vlivem zmíněnýho masírování tupých mozků sdělovacími prostředky se názory na tzv. ideál krásy s časem lehce (nebo možná i více) mění.
 Smějící se Jack Muž33 Kategorie
08.06.2008 10:30:16
Krása je o kouzlu osobnosti (ne bradavice).
 lachtan Žena27 Kategorie
08.06.2008 10:25:25
Ale jo.. určitým způsobem.
Smajlík  Anaya Žena22 Kategorie
08.06.2008 10:24:09
Krasa je relativni.
Hlavne v 18ti je celkem pochopitelne, ze clovek krasu vidi jinak nez treba o deset let pozdeji. Kluci chteji holku, kterou za krasnou povazuji i ostatni a naopak.
 nedele007 Žena30 Kategorie
08.06.2008 09:41:49
Je relativní v určitém konkrétním rozsahu :-)
 Mard draM Žena43 Kategorie
08.06.2008 09:14:20
kolemjdoucí14-->> Aha, tak to potom jo.
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
08.06.2008 09:08:44
Tvůj nepřítel: Myslím tím ta objektivní krása. Když někoho miluju, tak je pro mě pochopitelně krásný, ale může mi být fuk, jestli splňuje nějaké všeobecné normy krásy :)
 kolemjdoucí14
08.06.2008 09:07:25
"Buď je holka hezká, nebo není - nic mezi tím!"

S tímhle nesouhlasím, kolikrát mě nějaká holka zaujme (vzhledem) a lidem okolo mě se vůbec nelíbí. A stejně tak naopak..
 kolemjdoucí14
08.06.2008 09:07:22
kolemjdoucí14-->> Ne ne, krása je ve vážném vztahu samozřejmost.
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
08.06.2008 09:05:20
Ale vážně, každý má jiný vkus. Samozřejmě některé osoby budou objektivně nepohledné.. Ale u každého se může značně lišit ideál krásy. A to je fakt, myslím, že o tom tady i byla diskuse. Jinak krása ve (vážném) vztahu pochopitelně hraje spíš podřadnou úlohu.
 kolemjdoucí14
08.06.2008 08:29:02
opravdu ano, každýmu se líbí něco jinýho
když koukám s přítelem na telku-třeba Miss, řeknu která se mi líbí a zjistim že se mu líbí někdo jiný
to samý s kámošema, přivedla jsem mezi ně kámošku a půlka byla okouzlena a půlka nic moc
pak mám ve třáídě spolužačku-takovej ten bárbínkovsej typ.něžná blondýnka, upravená, skoro dokonalá, no a třeba švára z ní byl paf a kámoš takovej trošku děvkař řikal mže se mu vůbec nelíbí

není to mzas až tak o kráse, každej se někomu líbí a někomu ne
je to spíš o vkusu a cítění
 LilyRejoice Žena21 Kategorie
08.06.2008 08:19:41
Ano, opravdu si to myslím. A hlavně jde o celkový dojem, pocit z té osoby.. osobní kouzlo!
 vjoo Žena Kategorie
08.06.2008 08:19:12
Ne, ženská krása není relativní, samozřejmě se může lišit ve vkusu, někomu se líbí hubená, někomu oplácaná, někomu blond, někomu zrzka. Ale vždycky to bude pěkná holka, něco, na co se "dá koukat".
Kdežto u chlapa je krása podle mě vždycky relativní.
 Bellatrix Black Žena24 Kategorie
08.06.2008 08:13:27
*hubu ne hudbu.
 Tvůj nepřítel Muž Kategorie
08.06.2008 08:09:32
Už chápu, proč ti vyšel ten nízký IQ test :-)
No tak uvedu ti tak 10 příkladů:
Ruslana (Ukrajinská zpěvačka): Pro kamaráda škaredá, pro mého otce krásná, pro mého bratra krásná.
Pamela anderson: Pro kamaráda ujde ale nic moc, otec se k ní nevyjádřil, můj bratr ji miluje.
Jeniffel lopez: Pro kamaráda byla nejškaredší ženou světa, otec ji v některých filmech popsat jako hezkou, v jiných nic moc, a můj brácha nad ní onanoval.
Cameron diaz: Kamarád ji měl na plakátech a mluvil o ni, když se nebylo o čem bavit, otec říká že je krásná, brácha se k ní nikdy nevyjádřil.
Angelina jolie: Kamarád tvrdí, že má velkou hudbu a v xichtě je škaredá, můj otec olizoval monitor, bracha ji miluje.
Atd..
Jedna moje spolužačka se jmenuje Emine (Ano, to je fakt její jméno, já vím že je netradiční) a polovina školy tvrdí, že je to ta nejškaredší holka všech dob, zatímco druhá říká, že je docela pěkná.
Už se mi nechce pokračovat.
Smajlík  Tvůj nepřítel Muž Kategorie
08.06.2008 03:07:43
Jo, souhlasím s tím, že jsou holky, který se líbí všem.
Potom jsou holky, který se nelíbí nikomu :).

Ale pak je moooc dalších, které se líbí jenom někomu. Vím, že já třeba, co se mi fakt hodně líbila jedna holka, tak spolužáci to nemohli pochopit :)... Stejně tak kámoš chodí s holkou, která mě nepřitahuje(ošklivá není), ale jemu se líbí.
Víceméně i když o tom jenom kecáme, tak se v mnohém lišíme.


A tak to prostě je :)
 libik Muž34 Kategorie
08.06.2008 01:50:34
limon y sal: Tak dobrou. (U spánku je to výjimka, ten relativní být nemůže- abych to napojil na tu souběžně probíhající výměnu názorů:)
 Kareem
08.06.2008 01:45:46
Kareem-vsechno vidis nejak relativne,s tou dusi jsi vedle. jj jdu relativne spat do relativne hezke postele
 limon y sal.
08.06.2008 01:36:57
Mravenci polepsovna: Bože! Žádný slovíčkaření. Ty to prostě nechápeš.
Vyjímka potvrzuje pravidlo znamená, že kde existuje vyjímka, existuje pravidlo. Ale ne tak jak to chápeš ty.

Výrok "Dnes je dovoleno chodit chodit nahý po ulici" dokazuje že jinak se na ulici chodit nahý nesmí.
Pokud vidíš kamaráda a má na hlavě čepici, tak to nedokazuje že tvuj kamarád nikdy nenosí čepici, ale naopak to vyvrací.

To nevidíš ten rozdíl?
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 01:34:54
limon y sal: Ale, ale, že neviděl? A co ty smajlíky:) Mmch. i krása úsměvu je relativní, ovšem do značné míry se vztahuje k relativní kráse tváře, který je jeho nositelem:) Vzhledem k tomu, že tvojí tvář nevidím, tak jdu rovnou přes duši, která sem přes písmena částečně proniká:)

Umlátili jsme tě argumenty nebo už chceš jít spát?
 Kareem
08.06.2008 01:32:23
Myslím. Pokud bude nějaká extra šereda, tak bude samozřejmě připadat hnusná asi všem, ale u krásné holky tomu tak nikdy nebude.
 Blackshield Muž26 Kategorie
08.06.2008 01:30:08
Karem- :-) dobre tak krasa je relativni :-) nebudu se prit a usmev krasny nemam, ke tvemu stesti jsi ho nikdy nevidel
 limon y sal.
08.06.2008 01:28:42
Přezdívka je zabraná : Ty se mi akorát snažíž říct, že kde není pravidlo, není výjimka... Jestli ne, tak to potom opravdu nechápu.

Já počítám s tím, že pravidlo je, a proto jsem napsala tohle. Nebo, bavíme se o tom, jestli to pravidlo je nebo není a když předpokládám a myslím si, že to pravidlem je, tak¨jsem bez výčitek mohla napsat tuto větu. A vůbec, slovíčkaření fakt není to, co jsem tu chtěla praktikovat, vždyť o to nejde.
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 01:24:33
Polepšovna: No jak to mam aplikovat přesně na tenhle případ, když se ti snažim říct že v tomhle případě to nemá smysl?
Smajlík  Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 01:20:57
Přezdívka je zabraná : Aplikuj to přesně na tenhle případ, další nesmyslný příklady nejsou zapotřebí. Pořád mi totiž není jasné, co tím chtěl básník říci!
 Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 01:19:50
limon y sal: Máš hezkej úsměv. Když se tě někdo na něco ptá, tak chce znát odpověď. Když pak v odpovědi vyjádříš názor, tak tě nikdo nemůže označit za spamera, kapišto? O tom je přeci diskuse.

Ehm, druhá část tvojí předchozí odpovědi vypadá jako nabídka kompromisu. Jestliže část lidí odpoví jinak než ostatní, tak to samo o sobě přeci ukazuje na relativitu. Poměr- tzn. o kolik víc je jedněch než druhých je už jen statistika.

Ergo: Vždycky se najde někdo, pro koho je osoba X hezká či přímo krásná.
 Karem
08.06.2008 01:12:29
Kareem- :-) nechci m.p. spamovat diskuzi, opravdu zustanu u sveho nazoru. Kdyz predhodis lidem sto fotek, v 90% pripadu oznaci za krasne ty same, za osklive taky a nekde bude korelovat prumer
 limon y sal.
08.06.2008 01:12:26
Polepšovna: Existence vyjímky potvrzuje existenci pravidla, protože kdyby pravidlo neexistovalo, nebyla vyjímka zapotřebí. Třeba vyjímka "myslivci smí lovit srny" potvrzuje že ostatní lidi srny lovit nesmí.
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 01:05:35
Přezdívka je zabraná : Jediný, co mě k tomu napadá je to, že bys to vzal naopak, jakože to, co si myslím já je ta výjimka. Ale to mi nesedí, tak mě pouč, jestli ti to v tuhle hodinu myslí líp než mně. Nemůžu ti něco vyvracet nebo se vyjadřovat k něčemu, když nevím, o co go, chápeš?
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 01:03:59
limon y sal: Ale ty mluvíš o nějakých obecných estetických předpokladech a já o konkréním vnímání konkrétních lidí konkrétními lidmi, kapišto? I pravda je přeci často relativní, závisí na vnímání situace.
 Kareem
08.06.2008 01:02:40
Mravenci polepsovna: No to vidim že to bereš doslova, tedy doslova a ještě k tomu blbě pochopený. Tak se zamysli jakej je to nesmysl.
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 01:00:33
a pak je tady dalsi vec,a to jestli dotycny chce vypadat hezky a nebo je mu to jedno.pze uz jen to ze covek chce vypadat hezky,ho dela pritazlivejsim.
 sooooul
08.06.2008 01:00:21
Všechno je relativní. Tedy i můj názor.
 howgh Muž Kategorie
08.06.2008 00:59:10
Přezdívka je zabraná : Já v tom žádnou metaforu nevidím, takže to beru doslova a dost dobře nechápu, čemu se směješ...
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 00:55:18
Mravenci polepsovna: LOL, víš co to znamená, "Výjimka potvrzuje pravidlo"? :D
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 00:52:40
Kareem- ty mluvis o detailech, jak muze nekdo pusobit sympaticteji,kdyz se usmeje. Estetika je docela stara vec a ma sva pravidla, vetsina lidi za krasny oznaci oblicej viz sooul- velke oci, plne rty, huste zdrave vlasy, stihle telo, bile rovne zdrave zuby, dlouhe rovne nohy a bila plet. To je obecne.Je to jako zlaty rez. Nechame to na tom,ze nazor mame jiny.
 limon y sal.
08.06.2008 00:51:06
Ano, je relativní. Potvrzeno.
Smajlík  Teadrinker Muž28 Kategorie
08.06.2008 00:49:05
ano, opravdu si to myslím, krása je relativní v každém případě.
každej přece kouká na svět jinejma očima, má to jinak, je to INDIVIDUÁLNÍ.

pokrytecký? proč??
a to že sis toho všimla ty za tvůj dosavadní život nějak udává skutečnej stav věci??
Smajlík  greeny socks Žena23 Kategorie
08.06.2008 00:48:58
slyšela si někdy pojem: krása duše ... ???? proč to někdo nevnímá ´???, v ždyť je to jedna z nejdůležitějších věcí .... ale c o j á o t o m v í m v i ď (ještě když jsem sťatej)
 Carthaginis Muž20 Kategorie
08.06.2008 00:48:20
Kareem-ano,vyraz oci a gesta delaji hodne,kdyz se prida trochu makeup,muze byt pekna uplne kazda holka.vsak je dulezity taky to jak samy sebe vidime,pze tak nas vidi pak i ostatni.
 sooooul
08.06.2008 00:45:01
ano..
 the Quiet Screaming Žena19 Kategorie
08.06.2008 00:42:41
limon y sal: Jenže když se to může změnit u jednoho člověka, tak proč by to nemohl vnímat každý jinak. Podívej se na názory lidí na svět okolo nich. Někomu připadá nesnesitelnej, někdo si chválí, jak je všechno super. Ať děláš cokoliv, tak tě ovlivňují emoce, zkušenosti, předsudky atd..
Někdy stačí, aby se někdo pěkně usmál, a už ti připadá hezčí.
 Kareem
08.06.2008 00:37:15
Kareem- to je jasny, kdyz se clovek zamiluje vidi to uplne jinak. Muj nejosklivejsi kluk byl zaroven moji nejvetsi laskou, byl vytecnej, skvele mi sedl povahou, vsim, pro me byl nehezci. Ale tady predpokladam mluvime o krase u lidi, ke kterym nic necitime.Proste obecne
 limon y sal.
08.06.2008 00:36:31
je to straaaasne relativne....kolkokrat s kamosmi hodnotime holky a ja poviem ze je velmi pekna a kamos nic moc a dalsi povie ze je nadherna alebo ze otras :D :D proste normlane niekedy sa az cudujem ako mozeme mat tak maximalne odlisny pohlad ((:
 sophiesxoll Žena Kategorie
08.06.2008 00:32:14
Myslím, že krása je relativní. To vidím sama na sobě:-) Spousta kluků o mně tvrdí, že jsem krásná, ale např. ani jednomu z přítelových kamarádů se nelíbím, všichni o mně řekli, že jsem "hnusná a nesympatická". Stejně tak jako jednomu kamarádovi se vůbec nelíbí modelky nebo Miss, vždycky řekne něco jako Hmm, ta ujde, ale normální holky jsou lepší. Takže ano, krása je relativní
 rinka manda Žena21 Kategorie
08.06.2008 00:30:44
limon y sal: Je to relativní. Když mi byla představená kamarádka, tak se mi vůbec nelíbila a když mě pozvala ven, tak jsem se bál, jestli se mnou něco nechce mít, protože bych jí musel dát kopačky. Pak jsem se do ní zabouchnul a od tý doby po ní pořád toužím. Vidíš, jak je to relativní? Po tom, co jsem poznal, jaká je, se mí zdá krásná.
Smajlík  Kareem
08.06.2008 00:29:17
po všech stránkách
 Memphis *je vůl* Muž23 Kategorie
08.06.2008 00:27:35
je to relativní. Holky který jsou prý hezký se mi nelíběj a naopak ty, co ostatním přijdou nic moc se mi líbí.
 python Žena27 Kategorie
08.06.2008 00:27:28
karina reeves-kdyz z toho budes umet tezit,tak tito na skodu nikdy nebude,to da rozum.
 sooooul
08.06.2008 00:26:40
karina reeves : Šťastnější těžko, ale ten život by byl pohodlnější.
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 00:22:39
a co tam po krase??..myslite si ze s peknou tvarickou budete v zivote stastnejsi???......
Smajlík  karina reeves Žena Kategorie
08.06.2008 00:20:16
Mravenci polepsovna- nj patri mezi zauzivana zpovednicova klise...buhvi proc
 limon y sal.
08.06.2008 00:16:47
Je to relativní, málokdy se s kamarádama shodnu... Ozkoušeno hodněkrát. Nikdo mi nevymluví, že se mi líbí jiný lidi, než většině lidí v mym okolí.

Jistě, jsou lidi, co se líbí víc a co se líbí míň, ale to neznamená, že se líbí nebo nelíbí všem.

A jinak když existují výjímky, tak neexistují pravidla. .)
Smajlík  HGHG
08.06.2008 00:16:20
limon y sal. : No konečně někdo se zdravým názorem na věc.
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
08.06.2008 00:14:33
Přezdívka je zabraná-zeptej se jeste jednou a konkretne a pak ti odpovim.pokud je to na tebe moc slozite,neptej se.
 sooooul
08.06.2008 00:13:08
no jasny ze je to kec, jsou osklivi a hezci lide. Ja jsem oskliva a tvrdit,ze zalezi na uhlu pohledu je blbost. Ale faktem je, ze nekteri lide, oznaci za krasnou typ, co ja bych nerekla.Ale ve vetsine dojde ke shode.
 limon y sal.
08.06.2008 00:05:35
soooooul: Co to meleš za blbosti?
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
08.06.2008 00:02:36
vseobecnou krasu vystihuje jen tak namatkove charakteristika:..jako je napr. simetricky oblicej,jemne a nebo vyrazne rysy(napr. aristokrat. oblicej),vycnvajici licni kosti,oci lehce zakrivene do stran,pekny velky zuby,trochu plnejsi rty.pak se da rict ze clovek je napr. fotogenickej,tim padem pohlednej...takze tak.
 soooooul
07.06.2008 23:58:31
Stačí někdy porovnat vkus s někym jiným.
 Přezdívka je zabraná Muž Kategorie
07.06.2008 23:55:30
Máš pravdu, ženská krása moc ne, u chlapů je vyloženě krása fakt vzácnost, takže je to spíš o vkusu a přitažlivosti, o charismatu. Může existovat žena (a potkala sjem takovou), která nebyla krásná, ale byla přesto velmi přitažlivá. Ale to byla asi jen jediná výjimka.
Smajlík  shirley Žena27 Kategorie
07.06.2008 23:47:02
Ano, myslím. Třeba já mám jiný vkus než to, co je teď trendem. Ty univerzální, někdy až umělé krásky nyní považované za prototyp krásy se mi nelíbí. V jejich očích zpravidla nic zvláštního nevidím.
 Unknown Human Being Muž27 Kategorie
07.06.2008 23:46:38
Je to blbost. Jedna slečna připadala mně a ještě někomu ošklivá, zatímco další holka tvrdila, že je hezounká. Je to relativní. Taky někomu připadám hnusná a někomu pěkná. Co z toho plyne? Že to nebudu řešit, protože na plastiku opravdu nepůjdu a i když se nelíbím všem, můžu prožít docela hodnotný život.
Smajlík  Lilli
07.06.2008 23:46:22
Ano, myslím si že krása je relativní.
Smajlík  James Bondage Muž20 Kategorie
07.06.2008 23:40:59
Hate Maker : Výjimka potvrzuje pravidlo :)
Smajlík  Mravenci polepsovna Žena Kategorie
07.06.2008 23:40:05
Já bych řek že jo, z vlastní zkušenosti -> Byla slečna, všem se líbíla, kromě mě, a pro změnuje ty slečně sem se líbíl já :D Takže že hezky holky se libjej fakt všem taky vždicky neplatí...
Ale každej ma jinej vkus takže je :)
 Hate Maker Muž18 Kategorie
07.06.2008 23:39:21
Pro mě není krása postatná a nemá na můj první dojem žádnou váhu.. až v pokročilejším poznávání má pro mě doslova význam vnitřní poznání.
 Fíla Muž35 Kategorie



Přidání rozhřešení Starší zpověďNovější zpověďHlavní stránka
TVÁ PŘEZDÍVKA:

OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:
Captcha

Radio seznamka více na www.radioseznamka.eu
Přidej inzerát on-line od 100 Kč
TEXT ROZHŘEŠENÍ:

PŘILOŽ SMAILÍKA:
Smail Palec nahoru Smail Hrozící Smail Drží palec Smail Není to důležité Smail Dostaneš do huby Smail Smutný Smail Cože?? Smail Safra Smail Pusinka
jupííí tak bacha držím palec to je fuk tumáááš ach jo no nééé ?! safra mmmuc
(žádný )


Změňte svoje cookies preference

Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.

REKLAMA
Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk